- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- BlitzWolf termékek topicja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Ilyen a Huawei Watch 5 és új érzékelője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
haddent
addikt
válasz
zoo8800 #137407 üzenetére
Igen, a
fosCSíííTSI motoroknál mert ott a tescos bicikliláncot használták, nem vezérműláncot
De attól még alapvetően, én úgy tudtam, hogy a láncos a kevesebb nyűg, nem kell rá figyelni. Persze ez visszafele is igaz, a szíjasat ha kicseréled időben akkor tudod, hogy jóvagy.Mondjuk mi most vettünk barátnőmnek egy Nissan Primerat, láncosat. Check engine ég, hibakód tengely-jeladó. Csak imádkozunk, hogy valóban csak a jeladó legyen, és nem egy megnyúlt lánc miatt észleli hülyén a tengelyt, mert akkor az nem 10-20 ezer lesz, hanem 100+
footy igen persze, de mihez képest? Arról volt szó, hogy erősebbet, jobbat kér. A turbós már eléggé luxus, de persze, hát nyilván jobb
-
haddent
addikt
válasz
zoo8800 #137404 üzenetére
Nem vitatkozni szeretnék, nekem is szíjas van... de nem pont a láncos a "menőbb", mert azt ergó sose kell cserélni, csak ha már annyira csörög, hogy megsüketülsz, akkor is csak magad miatt?
Ill. a VVT alapvetően nem ördögtölvaló dolog, nem? Sőt, kifejezetten kellemes, hogy picit "simít" a karakteren?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
zoo8800 #134153 üzenetére
Nekem a 14 éves Passaton nem volt, illetve hazudok, egy nekikocc volt most a Mama márciusban.
De mivel én egy állat vagyok, eleje le, bal első lámpa új, (csak 2 fül tört le, ragaszthatta volna is) új zárhíd, új cooler. (mint kiderült, a régi cooler is jó, de lötyögött=megy)(hozzátenném úgy, hogy a lámpán látszott, hogy történt valami. SEMMI sem sérült alatta, nyúlvány, lemez, géptető, semmi.)
Szóval 10+ éves kocsinál is van aki gazdája a taligának, van aki meg pékekkel szereltetni. Vagy rosszabb, nulla tudással Maga gányolja.De visszatérve a Kérdezőre, nekem sem világos, hogy a 200e FT és az 1mHUF között mi ez a nagy szórás.
HA nincs zsebben még ez a 300e forint sem, én inkább bicajt vennék. Vagy éves BKV bérletet.
És ezt most nem a rosszindulat mondatja velem, de most komolyan:1.: megveszem, happy finish.
2.: átiratom, de ELŐTTE 24 órán belül biztosítás. Átírás 30-x00e-ig bármi, cm3 függő. Legyen itt most 40e
3.: szerelő, szíjak, szűrők, fékek. átvizsgálással együtt, anyaggal sacc:100e. igen, még ennél a szakadt 270e Toyonál is.
4.: gumik. 50-ről a csillagos ég.
5.: belseje. (már meg sem említem a kárpitokat, mert felesleges)
6.:lehet menni. -
Kornel
veterán
válasz
zoo8800 #133803 üzenetére
Lemerem, de most szabi van, pihi meg minden, szerintem legközelebb hétvégén lesz a kezem okozott meroszallag, és beszámolok róla
Annyit kérhetnek, hogy dobd már el azt a hsz-od itt pü-be is, hogy ne felejtsem el!
Köszi!Mágus: keménybe nyomod mostanában
amúgy igazad van, paszuly után érdekes lesz, de hát na 😂
-
válasz
zoo8800 #133756 üzenetére
Csepel 180Ft, vagy Soroksari ut Bp es Dunaharaszti kozott 175ft. A benya szerintem felfele fog menni, ahogy az lpg is, csak hat ugye amikor 450 volt 1L benzin akkor volt 1L gaz 200-240Ft kuttol fuggoen.
Ilyen auchan, meg O2, ehhez hasonlo kutakat en nem veszek szamba, lehet sajat hulyesegem, de nem tankolok ilyen helyeken ha 50ft-al olcsobb akkor se.
-
válasz
zoo8800 #133752 üzenetére
Esetünkben adott egy 1.4-es F astra kombi. Benyából 6.5-et kér, gázból 8L-t.
6.5L benzin -> 350Ft/L -> 22.75Ft/km
8L gáz -> 180Ft/L -> 14.4Ft/kmGázhoz is kell benzin, de nagyon kevés. 10L-ből fater nagyon sokáig elvan, csak indításhoz kell a benya.
Valóban nem fele annyi, most olcsó a benzin
-
w333
félisten
válasz
zoo8800 #132273 üzenetére
Én meg linkelgessek 4-5 literes fogyasztásokat?
Ami full városban volt ? ... olyat nem fogsz találni !
Nekem csak az a bajom ezzel az egésszel hogy az emberek legalább 80% úgy vásárol autót hogy minél kisebb motorral mert az keveset eszik, csak azt felejtik el hogy nyomni kell a gázt mint a barom és ilyenkor a kis köbcenti is ugyan úgy fogyaszt
Volt kollégámnak lerobbant az autója és kölcsönbe kapott egy 1.2 C Corsat, ugyan azzal a tempóval közlekedett mint mindig mégis bekajálta a 8-10L és az a durva hogy ilyen fogyasztással egy 2.0i is el tudok járni a városban
Na szóval az egészből csak azt akarom kihozni hogy míg egy nagyobb köbcentis autónál meg van arra a a lehetőséged hogy takarékosan közlekedj, addig egy ilyen kis motorral nyomni kell a gázt és pörgetni mert letolnak az útról, szóval én soha nem voltam a kis köbcentik híve
úgy vagyok vele minél nagyobb annál jobb !
-
w333
félisten
válasz
zoo8800 #132267 üzenetére
A SprintMonitor a nagy álltalányt mutatja, de ha jól megnézed egy 100% -s városi használat mellett akkor amit én is mondtam ott a 8L fogyasztás
-
-
válasz
zoo8800 #131807 üzenetére
Ennek inkább az lesz a vége, hogy amikor egy használt autó vevő felveszi a telefont, akkor köszönés helyett beleüvölt , hogy "Te sz@rarcú f@szjankó, b@szd meg a kocsidat!" és leteszi. Ahelyett hogy tudatosítanák az állapot vételt, pont azt csinálják amit a politika: hergeli a fakocka bonyolultságú népet. Megérett ez az ország a pusztulásra
-
footy
addikt
válasz
zoo8800 #131609 üzenetére
Elvileg 2009-tol mar javitottak a hibat, de a 116 lovasoknal mar biztosan. Ott nem jelentkezik a kokszolodas sem es alul nyomatekosabb. (8V)
(#131610) Luck Dragon
1.8 benzinest szerintem be lehet vallalni, bar annak nem olvastam utana komolyabban. A 2.4D az tutira jo, csak V50-ben ritka.(#131618) hobizoli
Ennyire hamar nem. Az 1.6 109 lovas verzional olvastam olyanrol hogy mar 90ezernel turbocsere volt. -
runner 125
nagyúr
válasz
zoo8800 #131561 üzenetére
Bizony így van. Ha nem vigyáz rá az ember, a Volvo-k beltere sokkal hamarabb öregszik, mint egy átlag prémium. Kényesebbek a felületek is és a bőr iszonyú gagyi. Bőrdarálékból van préselve, érezni rajta h vékony és már a gyűrődések is abszolút rendellenes irányúak - ahogy épp az adott bőrdarabka össze lett préselve.
Havi 1x kenem, és figyelek rá beszállásnál, úgy ahogy tartja magát, de ha nem kenném már biztosan kopna az ülésél.
A váltószoknyám viszont jól bírja, bár azt mintha más anyagú lenne.rbalint88
Alap felszereltségű modell, 3-4 Mátyásért bárhol raknak bele ülésfűtést, kapcsolót meg lehet bontani hozzá.
Melózom, csak gyorsba szűrtem rá, a szoknyát észre sem vettem. Tényleg érdekes, pláne h az automata karja sokkal kevesebbet van mozgatva, mint a kézi.Le kell kérdezni, illetve csináltatni egy felmérést Ivanics-nál vagy a Duna Autónál.
-
w333
félisten
válasz
zoo8800 #130470 üzenetére
Nem feltétlen ... talán a kisebb cégeknek így megéri mert leírják az adóból, de én rengeteg olyan nagy céget ismerek akik megveszik ezeket az autókat flottában 100-200 autót majd amikor az autó eléri a 4 éves korát vagy 120.000 km -t akkor ezeket az autókat elárverezik a kisebb cégeknek !
Ez nagyon sok helyen így működik, első kézből tudom az információt !
(#130472) rbalint88
egyrészt túlegyszerűsíted a költségoldalt is, másrészt a tartós bérletnél nincs olyan, hogy két hétig nincs kocsid, mert a szervizes józsi nem jött rá, hogy az olajleeresztőt jobbra vagy balra kell-e kitekerni, hanem alád raknak egy másikat
A saját autód ha garanciális és a szervizben áll ugyanúgy alád raknak egy másik autót amivel közlekedhetsz, ezt miért egyszerűsítem túl ?
-
z123456789
addikt
válasz
zoo8800 #130086 üzenetére
Egy hetes golffal utazom általában hetente 2x. Szinte mindig hátul ülök. Sokszor elcsodálkozom azon, hogy mennyi hely van ott. Pedig aki előttem ül, nem egy alacsony rövidlábú törpe. Gondolom az mindegy hogy kombi vagy sima. (Ez kombi pl) Abszolút nem vagyok német autó rajongó, sőt, a golfot kifejezetten nem preferálom, de hogy a 7-es jól lett összerakva, az biztos.
Az a fém szálcsiszolt téma valóban szép. Sokat dob a belsőn. Mondjuk engem a lakkfekete keret sem zavar. -
Atlantis
veterán
válasz
zoo8800 #130093 üzenetére
Amit ráadásul asszem +20k-ért tesznek iPhone kompatibilissé. Imádom a VAG-ot, minden szarért képesek plusz pénzt kérni. Mondjuk az Opel hasonlóképpen jár el...
Tsebacsi: azért ez nagyon nem az alap Focus belseje. Tud jól is kinézni, de ahogy írtad, ez szubjektív.
Black: csak német autók esélyesek?
-
Integrale
veterán
válasz
zoo8800 #128702 üzenetére
Automata módban igen, nálam is úgy van. Manuálisban pedig én állítom, persze akkor ha belövöm 18-ra (ez a legalacsonyabb), akkor klíma nélkül nyáron, nem lesz 18. Magyarul, manuális módban nem kapcsolja a klmíát akkor, sem ha a beállított hőfok ezt indokolná, automatában viszont azt csinál amit akar.
Új Cromában is így működik, viszont az lehet, hogy csak a Mono gombot megnyomva van így, kétzónás állásban nem. -
Integrale
veterán
válasz
zoo8800 #128699 üzenetére
"de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján."
Ez komoly?
Azt hittem úgy működik mint korábban, beállítottad a hőfokot és azt fújta éjjel nappal, viszont ha automatára állítod, akkor a hőfokot is ő szabályozza, méri lábnál meg fejnél, és állítgatja, hogy mikor hova, mennyit stb.
Ha bekapcsolt automatán te állítasz a hőfokon, akkor kikapcsolja az automatát, és onnantól átengedi az irányítást neked. Dedrán, 164-en biztos így működik.
De asszem Stilonál is úgy volt, hogy tekergethetted a hőfokot ahogy akartad, nem kapcsolta az automatát, azt saját kezűleg kellett a bal tekerőt megnyomva. -
Integrale
veterán
válasz
zoo8800 #128696 üzenetére
Használd manuális módban. Ugyan a terelő lapok attól még elektronikusan működnek, de a hektikus működés kiesik. (Ezt gondolom a kiszámíthatatlan hőfok irány és sebesség hármasra érted.) Te állítod a hideget és a meleget.
Érdekes, hogy a 80-as években Prisma, Thema, majd 90 elején Dedra és 155-ben levő automaták a mai napig működnek, nem is hallani arról, hogy beszarik egy-egy terelő motorja. Bravóról tudni, hogy azé szeret szórakozni, bár tudtommal garanciális a csere. Gondolom spóroltak pár centet a vékonyabb lapáton/tengelyen stb. -
Integrale
veterán
válasz
zoo8800 #128693 üzenetére
Miert, mik a tapasztalataid?
Qru: A digitalis es az automata nem ugyan az. Szamomra esztetikusabb a digitalis megjelenese. Automata funkcio pedig van manualisban es digitalisban egyarant, Alfaban es a Lanciaban is van, Alfaban sosem hasznalom, a Lanciaban viszont atkozottul jo, nagyon eltalalja, hogy hova, milyen sebesseggel, es milyen hofokot nyomjon.
Nem muszaj hasznalni az automata modot, lehet allitani manualisan is. -
w333
félisten
válasz
zoo8800 #128033 üzenetére
Ajánlom ezt a videót 7:43 -tól nézni
És hát a C20Ne motor amire azt mondják hogy örök élet +1 nap, valószínűleg vannak olyanok, én ennek már nem adok igazából, az az 1 nap ...
(#128035) tboy93
Akkor a Honda is felejtős ... pedig ez nem is olyan rossz Link
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zoo8800 #127648 üzenetére
Az sem kizárt. egyébként, ha minden feltétel optimális. Én is mentem a 2 literes sierrával, olaj nélkül, 4 emberrel, egy heti csomaggal horvátba, 5,x L/ 100km átlaggal. pedig volt benne nem 0,val 1-sel kezdődő 3 számjegyű sebesség is külföldön. Autópálya ilyen közepes méretű motoroknak aranybánya.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #127441 üzenetére
Ugyanaz a motorkódjuk az kavarja meg a dolgot (ami kb agyrém amúgy).
mod:
kornelka: Hmm, kis pörgős... szép.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #127429 üzenetére
Az új TSI vs régi TSI viszonylatban írtam neki, hogy jól tudja a régiek szarok az újak csak ha nem cseréled időben a vezérlést.
Amire te gondolsz az az 1.2 HTP amit a Skoda maga fejlesztett (olyan is...). TC-s cikkben is külön bekezdést kapott ez a motor és külön bekezdést a TSI.
-
tomiii.
aktív tag
-
roberto211
őstag
válasz
zoo8800 #127319 üzenetére
Ezt látod én sem tudom pedig szerintem is a legjobb...
Ültem jópár bőrülésbe pld: b6 passat, toyota rav4, régebbi x5, e36 , e92, f10,akkor munez avantja de egyiksem tünt nekem olyan testhezálló meg kényelmesnek mint egy régebbi középkategóiájú plüssülése .. A vectránk volt, utáltam mint a sz@rt mert megbízhatatlan talicska volt, cserébe már az alja is lyukas volt de az ülése az brutál jó volt.. EZ a "punnyadós plüss".. Nagyon szerettem benne ülni hátul..
-
-
-
-
-
-
-
-
TaaT
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #121909 üzenetére
Licit oldal itt a kereskedő nem élvez semmilyen előnyt.
Haverom magánemberként ezt nyomja kereset kiegészítésként. Csak idén 4 autót vett onnan, mind a 4-et haszonnal adta tovább 1 max 2 hónapon belül a hahu-n. Nem ebből gazdagszik meg nyilván de darabonként 1-200k-t fogott rajtuk. Ha így veszem ingyen pörgette ki magának azt az S60-at (amit szintén onnan vett).
Kell hozzá mázli és szakértelem nem mondom, meg kitartás az állandó figyelés miatt de működik a dolog.
mod:
TayRol: Az más tészta, az az amikor közvetlenül az államtól veszel. Itt a nav által lefoglalt autókat árulják egyenként.
-
footy
addikt
válasz
zoo8800 #121502 üzenetére
Haszna van, hip-hop tönkremenni pedig nem fog.
A hasznarol azert lehetne vitatkozni, foleg szivobenzinesnel. Egy normalis megtervezett motornak 2000 folott azert mar kisimul a jarasa(foleg ha nem kozvetlen befecskendezeses) es epeszu ember nem 2000-es fordulat alatt közlekedik egy szivobenzinnel. (en diesellel sem). Az en G6-omban sincs 2tomegu lendkerek es semmilyen hatranyat nem erzem. Sot egy kicsit kisebb a dieseleknel megszokott gumiszalag effektus.
A tonkremenetel pedig nem csak user fuggo, ha van egy befecskendezod ami mar hatarerteken mukodik, valoszinuleg semmit nem veszel belole eszre, viszont kinyirja a lendkereked.(#121501) Qru
Mikor eloszor irtad, azt hittem rosszul olvasokBoxerhez 2 tomegut? Ott a dugattyuk ellentetes mozgasa miatt alig kellene rezgesnek lennie
-
parandroid
félisten
válasz
zoo8800 #120833 üzenetére
Tényleg, Chrysler Ram-ként árulják a US-ben. Azt tudtam, hogy a Fiat-Chrysler együttműködés része volt, hogy US piacra is kerül, valamiért úgy rémlett, hogy Toyota emblémával, így utólag belegondolva, ez tényleg baromság, hiszen a Chrysler a partner...
Na mindegy, a lényeg ugyanaz, haszongépjárművek terén még a dizájnt sem divat variálni...
p
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Battlefield 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Házimozi belépő szinten
- DOOM - The Dark Ages
- Építő/felújító topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Eladó kék Xiaomi Redmi 12 4/128GB / 12 hó jótállással
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest