- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Localmatador
tag
Sziasztok!
Magenta 1 + Telekom fiók ügyben segítséget kérek a tapasztaltabb tagoktól. 1414 csak hebegett-habogott megoldás helyett.
Pár nappal ezelőttig 4 db mobil előfizetésem volt. Akkor helyezték üzembe az otthoni net + telefont is, amit online rendeltem, de nem a meglévő folyószámlámhoz csatolva, hanem újként. (Azért így csináltam, mert kötbér lehetőséggel riogatott az oldal, ha lemegy a plusz kedvezmények miatt a vállalt költségszintem, ugyanis automatán be akarta vonni a rendszer mind a 4 hűségidős számomat ). Kaptam is 20% kedvezményt a két szolgáltatásra ill MT-számot és második folyószámlaszámot is. Miután bekötötték az optikát, vasárnap a 1414-et felhívtam, megnyugtattak nem lesz kötbér, így hát összevonattam a 2 otthoni és 4 mobil előfizumat. Mind a 4 simre megjött ~fél nap múlva az sms a Magenta aktiválásról és a meglévő net keret duplázásáról.
Asztali gépen belépve a Telekom fiókomban hozzáadtam szépen MT alapján a két otthoni előfizumat is az eddigiekhez, az "Áttekintés" pontban látom jelenleg mind a 6 előfizetésemet, DE a régi árakon, nem a megemelt kedvezmény alapján. Ennél még cifrább, ha új előfizut szeretnék venni, feldobja az oldal mindkét folyószámlaszámomat, és választhatok: a mobil alatt 8 db sim alapján (duplán szerepel mindegyik számon) 15%, az otthoni alapján 20% kedvezménnyel vásárolhatnék. Most ugye 30%- ot kellene kapnom bármire.
Az app- ba belépve viszont minden fa...za, 6 db előfizetés látszik, és az összes a helyes 30% -os áron. Ez viszont nem helyettesíti a webes felületet nálam (pl. dokumentumok, új rendelések miatt stb.)Mi lehet a megoldás? Csatoljam le esetleg a Telekom fiókomról a 4 db duplikált számot és adjam hozzá újra? Az ügyfélszolgálat szerimt minden OK és jónak látják, pedig nem.
Köszi a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér