Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz Caranita #112647 üzenetére

    De a kérdésben szerződés bontás majd új szerződés + teló szerepelt. Nem szerződés hosszabbítás

    Előleg, szeptemberben keményített a telekom. Mostmár nem ügyintéző függő hanem a rendszer diktál. Pl ha valakinek a testvere/szülei/akárki akivel egy lakcímen van negatív listán van, vagy akár csak elmaradása van Telekomnál, felejtse el hogy akár csak dominó csomagot is vesz.
    Ebbe futottunk bele. Párom augusztusban vett mobil S + korlátlan NET egy Huawei B525 routerrel. Rendesen volt fizetve minden. Októberben akartunk telót is, nem lehet. 1 hónapon keresztül jártuk üzleteket, ügyfélszolgálat telefonon, rengeteg email, mindenki látta hogy pozitív ügyfél múlt, nincs tartozás, stb, de rendszer mégis azt mondja hogy vásárlás és szolgáltatás igénybevétele nem lehetséges. December elején sikerült egy ügyintézőnek kiderítenie hogy az új kockázatkezelő rendszer már a lakcímet is nézi, ahol pedig édesanyja negatív múltú ( vannak ugyan elő előfizetései de egyszer már a teljes kikapcsolásból hozta vissza őket).

    [ Szerkesztve ]

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák