Hirdetés
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
NY_A
őstag
Üdv.
Magentába mennyi mobilszámot lehet bevonni? Jelenleg van benne 2 mobil + tv + internet. Szeretnék még egy mobil előfizetést.
-
SLYM
veterán
Sziasztok!
Hogyan tudom bekapcsolni külföldön a Domino Fix díjcsomagomhoz a netet? Meg hogy tudjak hívást indítani? Köszönöm!
-
btudos
nagyúr
Ez azért nem fekete-fehér történet, simán megszabhatja az HBO, hogy milyen áron adhatja a T a standalone HBO Go szolgáltatást, nem feltétlen a viszonteladó dönti el, hogy milyen áron adja a szolgáltatást.
Ha megnézed a streaming piacot, folyamatosan nő a verseny, az HBO Go önmagában túl olcsó volt (mondjuk egy Netflix-szel összehasonlítva), ami nyilván nekünk jó, de a szolgáltatónak (értem ezalatt az HBO-t) nem feltétlen. Árat emel, lehet, hogy elveszít x %-nyi felhasználót, de nyer melle x+y % bevételt. Nem kell ehhez túl sokat hozzágondolni, nem a Telekom fogja megmondani az HBO-nak, hogy utóbbi mennyit kérhet a saját cuccáért.
-
4Grider
félisten
válasz
Cranberries
#110989
üzenetére
Persze, hiszem majdnem minden távol lévő felek között kötött szerződésre kell elállási jogot biztosítani magánszemély részére. A "majdnem" mindenbe a publikus díjcsomagok mindegyike beletartozik.
-
Cranberries
aktív tag
Ha interneten rendelem meg a Magenta 1 díjcsomagot és mondjuk nem vagyok megelégedve a szolgáltatás minőségével, élhetek az elállás lehetőségével 14 napon belül?
-
4Grider
félisten
Ha te jelentős erővel bíró viszonteladó lennél és a nagykered ugyanazon az áron adná a cuccait az utcáról betévedő magánszemélyeknek mint neked, te is csesztetnéd a nagykert, illetve azzal zsarolnád őket, hogy a termékszortimentedből kiveszed az általuk kizárólagosan forgalmazott termékeket. Erre tényleg csak az a jó megoldás, hogy az utcáról betévedők ne kapják meg nagyker áron a termékeket...
-
m1lan
őstag
válasz
4Grider
#110926
üzenetére
Nem a határozott idejű szerződésre gondoltam, hanem a konkrét készülékre, mivel alapvetően azzal van probléma, nem a "papíros" részével.
@mjani1172: nézd meg, hogy összesen hány fajta terméket forgalmazunk, és hogy milyen időközönként változik a kínálat. A szolgáltatásoknál ugyanez a helyzet, folyamatosan vannak újdonságok/átalakítások/kivezetések. Ahogy írtam is, nekünk elsősorban ezekkel kapcsolatban kell naprakésznek lennünk. A munkaidőnk nagy részét a pultban töltjük ügyfelek előtt, egy forgalmasabb napon nem igazán jut arra kapacitás, hogy specifikációkat magoljunk. Ha valaki nem tech beállítottságú, akkor nem fogja a szabadidejét arra áldozni, hogy képezze magát, és ezt nem is vár(hat)ja el tőle senki. Vagy szerinted arra is pontos választ kellene adnunk, hogy pontosan milyen panel van egy adott TV készülékben? Csak mert abból is forgalmazunk párat...

A kolléga tévedett, ezt az adott üzletben az érintett felek le tudják rendezni egymás között személyesen, biztosan kompenzálva lesz valamilyen módon.
Bár megmondom őszintén,nem sok jó tapasztalatom van a T-vel, de mindenkit természetesen nem ismerhetek.
Talán pont ezért kezdhetnéd azzal, hogy nem vagdalkozol a semmibe, mindezt csak azért, mert téged is ért valamikor sérelem. A Telekom egy hatalmas cég, nem túl ésszerű általánosítani. Hibák és negatív élmények mindenhol vannak, ilyen alapon lehetne dobálni a sarat bármelyik cégre...Én a magam részéről ennyit szerettem volna hozzászólni a témához.
-
Fr3eWar
őstag
válasz
dptrsk
#110974
üzenetére
Ezt gondoltam, meg a kedvezményes ár is.
A kérdésem, hogy ilyenkor automatikusan a 3 szám miatt (összesen 4 szám van a nevemen) kapok rá majd 15% kedvezményt (4890Ft-ból) vagy sem?
Illetve ha sem, akkor tudok próbálkozni fiókba anélkül, hogy elrontanák a 160 percem?Mivel a honlapon az áll, hogy az e-pack kedvezményen kívül mást nem tartalmaz, és lent írják, hogy további 20-25-30%
Magentánk nincs, felénk nem szolgáltat a T vezetéken netet, tányéros TV-meg nem kell.
De több előfizetés van. -
Dency01
aktív tag
Sziasztok!
*102# egyenleg lekérdezés után állandóan küld egy sms-t hogy telekom alkalmazásban is megtudom nézni egyenlegemet blablabla, ezt valahogy ki lehet kapcsolni? -
Fr3eWar
őstag
Sziasztok,
Gondolom más is megkapta az SMS / E-mailt, hogy ha Next S vagy Next S ATK-ja van akkor automatán átrakják egy 4890-es díjcsomagba ami Mobil S + 160 perc + 3GB internetet takar.
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/dijcsomag-kivezetes/nextsatk2ev-mobils3GB
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/dijcsomag-kivezetes/nextssimo2ev-mobils3GB
A kérdésem, hogy erre van további 15% kedvezmény ha bemegyek a T-hez (csak akkor kapom meg a "kedvezményes" csomagot, ha automatán áll át a rendszer, félő, hogy az ügyintéző hölgy/úr elcseszi és berak sima Mobil S + 3 gigába 160perc nélkül, drágábban)
3 számom is van ami Next S, és mind a háromra írtak, hogy váltják november folyamán.
-
macikos
addikt
Mint 10 évvel ezelőtt a 990Ft-os iPhone
-
clon
senior tag
válasz
StLui
#110963
üzenetére
Szerintem mindegy, hogy előfizetéssel vagy Magenta összevont szolgáltatással kapta a telefont esetleg "jóbaráti segítséggel" a sokéves hűség miatt akkor is lesz mögötte 1 szolgáltatás amit fizetni kell(ene) ha nem akkor ugyanúgy benne lehet a tiltása a készüléknek (szerintem).
0Ft-ért nem adnak csak azért telefont, hogy az ügyfél boldog legyen és ne kerüljön neki semmibe (a havi díj kötelezettség "x" évig is kötelezettség). -
válasz
prannk
#110960
üzenetére
Én kb 6 éve jártam úgy,hogy ingyen lett egy telefonom. Hűség nem volt,néztem a készülékeket,kidobott egyet 0 forintért és megrendeltem,ki is hozták. Csavar benne,hogy szóltam a havernak 0ft telefonról,ránézett 20 perc múlva és neki 46.000ft kínálta, ugyanúgy hűség nélkül,egyforma előfizetésre. Lehetett egy kis bug a rendszerbe
Nagy előfizetésekre lehet kihozni 0 forintért,de drága telefonokra nem ad akkora kedvezményt. -
-
macikos
addikt
Sziasztok!
Wifi hívás mikor lesz elérhető domino-s ügyfeleknek? -
Pár hónapja volt ilyen gond, mikor sok Dominós aktiváltatott magának Volte szolgáltatást és elmászott emiatt valamiért olyan beállítás, aminek nem kellett volna.
Ha a csörgetett mobilos szám nem hónapok óta ilyen, akkor valami más miatt lehet.
De mindenesetre a megoldás az (ha Androidos telefonja van), hogy a Tárcsázó beállításaiban ki kell kapcsolni a "Ha nem válaszol" átirányítást.
-
mzso
veterán
Helló!
Az mitől van, hogy egy csörgetett t-mobilos szám kb 10-15 másodperc után automatikusan foglaltat jelez? -
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?
Köszi előre. -
btudos
nagyúr
válasz
MrPeekaboo
#110937
üzenetére
Minimum meghatalmazás kell hozzá, plusz ha egyedi díjcsomag, akkor az is kérdés, hogy egyáltalán lehet-e.
-
btudos
nagyúr
válasz
mjani1172
#110939
üzenetére
Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.
-
martonl
senior tag
válasz
MrPeekaboo
#110937
üzenetére
Az előfizető kérheti a cserét. Ha az előfizető te vagy, akkor tehát intézheted. A számlafizető személye tudtommal mellékes.
-
mjani1172
addikt
Nincs akkor semmi ajánlott céges előfizetés?
-
MrPeekaboo
senior tag
Érdeklődnék, hogy olyan flottás számra, ahol a cég a számlafizető, viszont a telefon saját, lehet-e kérni SIM cserét nano-ról e-sim-re?
-
Zeki
nagyúr
válasz
#40993792
#110931
üzenetére
Volt bent a Telekomnál, de azt mondták neki, kap egy új simet és ennyi. Holott meglett az elveszett telefonja. A megtaláló azonban nem kapta meg a feleségtől a címet sms-ben hogy hova vigye a telót, mert közben le lett tiltva a SIM. Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.
-
kicsike21
csendes tag
Sziasztok lehet mar volt kérdésben, a telekom app nem.megy ha lefrissitem 15. Valahanyasra csak a 9, valahanyas verzio mukodik probaltam a magikshide-dal de azzal sem megy valami megoldas van ra? Valaszokat előre is köszönöm.
-
Zeki
nagyúr
Letiltott simet fel lehet-e oldani? Nem másik kell. Az ami az elveszett és megtalált telefonban van.
-
jansky1
senior tag
Tárgytalan. Megtaláltam a honlapon a választ..
-
mjani1172
addikt
válasz
Mikulásbá
#110922
üzenetére
Nehogy már
Ez a minimum lenne.Emberileg is.Pofámról leégne a bőr, ha nem tudok semmit a termékről amit árulok. De tényleg ez jellemzi a T-.t, nagyképűség, tudatlanság.
Ha nem akarnak telefont árulni akkor ne tegyék.Ha viszont árulnak akkor készítsék fel a dolgozókat. -
m1lan
őstag
válasz
n@p@lm
#110915
üzenetére
Vezeték nélküli töltésről van szó. Ez annyira rétegigény és annyira kevés telefon képes rá, hogy a legtöbb specifikációs oldalon nincs is feltüntetve külön tulajdonságként. Az ügyfelek legtöbbször a belső tárhely méretéről érdeklődnek, esetleg az akksi kapacitásáról, meg hogy hány megapixeles a kamerája, ezekre pár kattintás után bármelyik weboldalról választ tud adni az is, akinek fogalma sincs a dolgokról. A vezeték nélküli töltés nem ilyen...
@kory24 és @csako: Valóban azt kellett volna mondania, hogy nem tudja, ha nem akart utánajárni. Ezzel egyet is értek. Előfordulhat, hogy a kolléga valóban úgy tudta, hogy képes rá a telefon, vagy csak szimplán elbeszéltek egymás mellett az ügyféllel. Tőlem kértek már vezeték nélküli töltőt úgy, hogy a végén kiderült, hogy powerbankot szeretnének. MicroSIM helyett is kértek már konkrétan MicroSD kártyát. Ahogy én sem, úgy te sem voltál jelen, hangfelvétel nem készült, így felesleges bárkit is elítélni.
@4Grider: Még ha kapott is volna érte bármilyen jutalékot...
-
válasz
4Grider
#110921
üzenetére
+1
Nehogy már az összes Telekom által forgalmazott telefont bemagolják,hogy mit tudnak,mik a jellemzőik.Viszont ha valaki konkrétat kérdez,nézze már meg rendesen valahol,ha nincs infó róla,akkor kérjen segítséget vagy mondja azt,nem tudja megmondani.Ha a jutalékért"tévedett",az viszont aljas dolog-de sajna ez van,már több ilyesmi esetről hallottam és írtak is a neten.
-
4Grider
félisten
válasz
mjani1172
#110919
üzenetére
Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...
-
mjani1172
addikt
válasz
4Grider
#110918
üzenetére
Szerintem szégyen, hogy nem ért hozzá.
Azt hogy fogalmatlanok, tudtam, de hogy ez nem is gond, azon azért meglepődök.
A weboldaluk évek óta 0, a szolgáltatás sem hibátlan, az ügyfélszolgálat tudatlan.
Egy ekkora cégnél nem tudják megoldani, hogy a weboldal működjön és informatív legyen az nem kis dolog.
~ -
4Grider
félisten
válasz
n@p@lm
#110915
üzenetére
Ilyen részletekkel nem kell tisztában lennie egy ügyfélszolgálaton dolgozónak. Épp elég, ha az ügyviteli rendszert tudja kezelni, az értékesített telefonok technikai részletei már bőven nem férnek bele a személyes ügyfélszolgálat kompetenciájába.
A más kérdés, hogy egy értékesítő tudja már azt mondani, hogy nem tudom, azért a kis jutalékért nem kellene a csillagos eget is bevállalni... -
m1lan
őstag
válasz
atenza
#110906
üzenetére
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Üzletben dolgozó kollégaként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elsősorban a szolgáltatást értékesítjük, a készülékek specifikációival kapcsolatban csak azok a kollégák tudnak érdemben választ adni, akiket érdekel a téma és utánajárnak önszorgalomból. Én például ilyen vagyok, de van olyan kollégám, aki csak elolvassa, hogy mi van a dobozra írva, esetleg felnéz a weboldalra. Mivel üzletben vette, így elállásra hivatalosan nincsen mód. 72 órán belül tudná típusazonosra cseréltetni, ha használatot befolyásoló hibája lenne. Ebben az esetben az adott kolléga/üzletvezető hozzáállása lesz a döntő. Én személy szerint a félretájékoztatásért jóváírást ajánlanék fel (a panaszkönybe írásnak is valószínűleg ez lenne az eredménye), a készülékcserét azért is hanyagolnám, mert nem egyszerű procedúra, másrészt a P30 Lite ársávjában nincs is vezeték nélküli töltésre képes készülék a kínálatunkban, de még dupla annyiért sem igazán. A legolcsóbb talán a Samsung Galaxy S10e, az kb. 200.000 forint jelenleg. -
atenza
senior tag
Rendben, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
-
atenza
senior tag
Értem, habár gyakorlatilag ugyanolyan állapotban van mint amikor odaadták, mivel minden fólia rajta van, a doboza pedig eleve nyitva volt, úgy hozták ki a raktárból... A megfelelő nanosim hiánya miatt meg használva se volt.
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Meglátjuk mi lesz.
-
atenza
senior tag
Sziasztok,
apám tegnap kötött új előfizetést, mert már jó ideje egy régiben volt, és vannak már sokkal kedvezőbbek. Az előfizetés mellé még rábeszélték ott a t pontban egy huawei p30 lite-ra, mert a jelenlegi LG G4-e haldoklik.
Nincs is semmi gond a p30 lite-al, csak egy probléma, nem tud vezeték nélküli töltést, pedig ott direkt rákérdezett és azt mondta neki a kiszolgáló srác hogy tudja. Otthon döbbent rá hogy nem megy. Ráadásul új sim kártyát sem adtak neki, ami kompatibils az új telóval, pedig az eladó tudta hogy jelenleg LG g4-e van, ráadásul az eladó még mondta is hogy neki is volt ilyen LG-je.
Nekem ezt utólag mesélte el így sajnos én sem tudtam időben szólni hogy ne vegye meg.
Kérdésem hogy van ilyenkor lehetőség még elállni a telefontól, vagy az előfizetéstől egy az egyben? Tegnap kötötte meg ott helyben. Hajlandó lenne akár egy drágább készülékre becserélni ami tudja a wireless chargingot.
Ha online tette volna gondolom van 14 nap elállás, de ilyen esetben lehet valamit tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- iPhone topik
- Filmvilág
- Fotók, videók mobillal
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Rally
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3372
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3618,96% Akksi
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Nem tudom, hogy a Telekom portot, alkalmazást vagy egész pontosan mit néz.


