- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha kicsit is figyelmes voltál akkor a kérdésem arra irányult h van-é erre spec vizsgálat a műszakin, de mivel nem tudtuk összeszedni, átmentünk egy kis vegzálásba. Megint csak sajnálkoznom kell ha Te vagy valaki ebből azt szűrte le hogy hülyének nézek bárkit is.
Arra meg büszke vagyok h autóm soha nem bukott meg műszakin, amiből talán meg merem előlegezni, hogy nincs komoly félnivalóm a vizsgától.
És hála az égnek nem vagy a helyemben, így a Te megüresedett pozíciódba legalább nem nekem kell beleképzelnem magam, hogy másokat el/meg-ítéljek.
-
-
hdman
őstag
Hidd el, hogy legjobb tudásommal és tapasztalatommal akartam neki segiteni, de amikor meglett a kocsi, voltam vagy 18 éves kis hülye, nagyon nem a fenntartási költségek érdekeltek, hanem az, hogy beletehettem a seggem egy ilyenbe. Nem apuci kisfia voltam, hála Istennek elég sokat vezettem, megbiztak bennem, a szalonbol is én vezettem haza (80km).
A xenon hibája a szerviz szerint elég gyakori eset volt, de a kuplung egyedi. Néztek is, hogy mitől van, pedig tudtunk különbságet tenni a szétbaszás és a sportos vezetés között. Pláne az, hogy az ember azért vigyáz az új kocsira.
Anno az Auto Bildven volt egy cikk, M6 1,8 benzines 100.000km-es tartósteszten. A kötelező szervizeken kivül csak egy izzót kelletr cserélni, ez is mutatja, hogy jó konstrukció volt.
Az ülést ne hasonlitsd össze, meg a sportos haladás is más kategoria nálad
Értem mire akarsz kilyukadni, a költségekbe nem láttam bele, nem is érdekelt, de ha a jelenlegi saját kocsimnál ugyanezt megkérdezed, egy halom infót tudok neked mondani...
peace
-
hdman
őstag
Miért miben lehet neki segiteni? fogjam a kezét amikor autót vesz? Van ezer hibaleirás a neten, én leirtam, hogy nálunk mik jöttek elő. Mást nem tudok neki segiteni, csak tanácsolni, hogy nézze meg a többi user leirását, abból már le tud szűrni dolgokat, hogy kinek mi milyen gyakran hibásodott meg. Amugy 1 ember véleménye már kritikus tömeg?
Akkor te miért nem segitesz neki, beleböfögni könnyű. Pffff...
-
latyak17
tag
nemhiszem, hogy CSAK ettől függene ismerősi körben is van a fizetése kb 20%-át minden hónapban rákölti a kocsira, hogy működőképes állapotban tartsa, eladni nem akarja, mert már annyit ölt bele, hogy sehogy se jön vissza az ára, nekünk igaz nem fabiank van, de szerintem ha anyagminőséget nézünk biztos, hogy a bmw jobb, de aki vigyáz a fábiára azis elmehet 20 éveket, minden attól függ mennyi $ ja van az embernek a kocsira mennyire csapja szét a belét, én csak azt mondtam, hogy ennyi idős bwm-t biztos nem vennék, vagy ha igen akkor külföldit 300euróért, ami ha nagyon nem jó akkor eladok mo-n ha meg jó darab akkor megcsinálom és csinálok belőle egy szép magyar otot
-
-
Qru
MODERÁTOR
Vannak ilyenek sajnos. Németeknél elveszik az ilyen jogsiját, nálunk szarnak rá. Nem csoda, hogy ilyen gyatra a közlekedési kultúra/morál.
7végén pl jobbról a leállósávon előzőtt meg egy bömbi az M7-esen.Nagykőrösin cikázott a Seat-os, elém is bevágott ezért rádudáltam. Erre megállt előttem és kiszállt emberkedni. Mikor közelebb ért, és látta, hogy 3 férfi ül a kocsiban ő meg egyedül van rögtön lehiggadt.
De én tartok nevelőeszközt is a csomiban, pont ezért.mod: off
-
-
-
-
hobizoli
nagyúr
PGT-n ugyanakkora fek van, mint a F Astra GSi 16v-n, ami ~200kg-l nehezebb
mondjuk szerintem is keves ra (az F Astra-ra is) 3-4x nagy sebessegrol satuzva mar elnyulik a gyari, a prolibbakon max azert nem, mert amire az ujra felgyorsul arra tempora, addigra lehul
azert a futomu nem teljesen azonos, a csucsmodelleké mindig elol-hatul stabilizatoros alapbol, a prolibb modelleke meg nem igazan, max elol vagy meg ott se az (a helye persze megvan)
a sportos valtozat feke elol-hatul tarcsas altalaban, es elol a legnagyobb tarcsa van, ami a gyari felni ala befer, a felfuggesztes kemenyebb, lehet oda-vissza csillapotos is, es a rugok is lehetnek mas karakterisztikajuak, pl lehet a prolié "csak" linearis, a sportosé meg progressziv
ezt ranezesre nehez megallapitani, foleg ha ezeket a cuccokat nem kiszerelve latod, de meg ugysem feltetlenul latszik avatatlan szemnek
-------
jarj BTR80-l vagy H1-l
-
-
Tökmindegy
senior tag
Minap ,pontosabban tegnap előtt a Pólus parkolóban egy nagyon szép A6 os megdeglett,
be még csak beindult de hörgött ,kerregett és okádta a füstöt az összes csövön keresztül.
Emberünk vakaródzott telefonálgatott ,meg is jelent pár ismerőse,na meg egy jó középkorú szerelő,látszott rajta érti a dolgát. Én vártam a családot és mivel semmi sürgős dolgom nem volt füleltem. Annyit hallottam,hogy egy 700 ezer hufból máris menetkész lesz a vas. A srác majdnem elsírta magát,sajnáltam is szerencsétlent.
Aztán mert trélerre nem volt pénze kötélre kapták a vasat és nekiláttak elvontatni.Pedig az autó szép volt ,mint minden A6 os.
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
:- )))
hulle unokabatjam aki egy ML350-et hajkurasz muntyheni rendszammal, /most mar igazolassal/ megfogtak a rendorok, kozoltek vele, hogy el is vehetik az osszes papirt mert csak 1 napig hasznalhato bla-bla bla, persze nem foglakoztak vele, de megcsaptak egy 10esre mert masfel evelejart a jogsija /igy jarta be fel juropat/:- )))
udv
neduddki
mod: dJ Peer: 3 napig? inkabb a kornyeek nez szet mert gyonyoru tobb elmenyt ad mint otokat nezni
-
neduddki
nagyúr
HI!
ezt kinek szantad??? :- )))
udv
neduddki
mod: figyeld a szorit lassan irom: ismeros aki jenaban el es nonemu matematukis phd neni, megvette opel merivat, mindenfele itthoni ellenkezesunk ellenre, hijjaba mondtuk, hogy vigye mashova is, annyra megette az eladot, hogy megvette, egy parkolas elkalmaval meghuzta es mivel szamolni pokolian tud ezert gyorsan kimatakolta, ha hazajon nyari szabdsagra olsobban megvan a festes, es lon, apropenzert meg is lett, de a feyezo korbemerte, mert szokasa es akkor derult ki, de igen dicserte a munkat:- )
amugy itthoni koborlasok allat ha 5-6 ember nem vezette akkor senki, pesten allnadona en hajkuraszom, nem birja a posti forgalmat -
-
hdman
őstag
luxusautó " "-ben értendő, sőt rosszul fogalmaztam, inkább egykori prémium középkategóriás kocsi. Mondjuk szerintem egy átlag magyarnak hozza a "prémium életérzést". Pont úgy mint a balaton szánd, ami közismertem prémium fesztivál
A leírt sztoridon meg besírtam
Mindennemű hasonlóság a valósággal csak a véletlen műve, a neveket megváltoztattuk
-
-
Az hogy ki milyen tanácsokat, ad az egy kérdés: én amondó vagyok h mindenki a szívére hallgasson és csak utána a píztárcájára. Te és sokan mások nem ezt mondjátok. Sőt. Itt is vannak akik megkérdezik hogy mit vegyenek, és közben 2-3 milliójuk is van. Megint ott vagyunk hogy nem tudhatjuk.
Az emberek egy része valóban pénztelenség miatt vesz használt autót. De egy jó része csak azért, mert romoljon másnál a kocsi értéke: van annyi esze h az értéktelenedés nagy részét meghagyja másnak.
Az meg hogy mit kell megcsináltatni a motorkocsin ha új ha használt...nos ez lutri. 200km-t használt 5-s golfban havernak kiütötte a motorháztetőt a klímaventilátor pályán, oszt még gariba se akarták megcsinálni. Használtban meg végképp semmi garancia nincs. Csak egy: ha Te magad teszed rendbe, mert akkor tudod hogy mi klappol és mi nem. Szvsz.
Pedig szívesen megnézném hogy mit nézel! Ezért van a topic
-
Már írtam volt: Lehet nyugodtan keresgetni vakulásig, hónapokon v akár 1 éven is át, míg én ennyi idő alatt rendbe hozatom a magam kis szemétdombját és mosolyogva fogom használni, amíg más még csak a nézelődésnél tart. Ha valaki meg azért vesz autót hogy a szomszédnak elmondhassa hogy neki bizony soha nem romlott el, akkor csak rajta: az ego növekmény biztosan pótolja a kimaradt élményt és az elvesztegetett időt.
Azt meg megint kategorikusan vissza kell utasítanom hogy vki eldönti előre, hogy én tutibiztosIstenuccse de csapdába rohanok. Ahogyan a passattal, igaz? Amivel egyébként az elmúlt 6 évben csak piszlicsáré gombos problémák voltak annak ellenére hogy jajjadagoló meg úristentiptronic van benne, nem is beszélve a szarvéhatról....
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez rendben is van, mert sérültek a fő tartó elemek, de ha például csak meg lett húzva, vagy vandalizmus miatt át kellett fényezni, az semmilyen változást nem eredményez a karoszéria viselkedésében baleset esetén. Ezeket kell ellenőrizni, ha a fő elemek nem sérültek, akkor a lemezeket én nem méricskélném.
-
-
Nah látod, ha nem vagy szűkszavú, rögtön árnyaltabb a dolog.
Az általad felsoroltakra figyelek. A pohu szerint a km óra nem volt basztatva, de az autó előéletét ellenőrizve kiderült h németben volt üzembe helyezve és használva 1 év és 50k km-ig. A kereskedő megadta a tulaj számát. Tehát nincs eltünedezés.
Az alkatrész valóban nem olcsó, de én szeretem a kocsimat,és mindent megkap ami telik. Ebben az is benne van néha h a fizetésig várnia kell, de ha csere akkor csere. A vwben most is minden alkatrész audi. Semmi meglepetés nincs ha egy 1xű szilent 18-20k. Elmondhatom h az elmúlt 6 évben volt alkalmam a legtöbb hibához. De pölö a triptronic nem kért semmit az olajon és szűrőn kívül. Ezen túl nagyon kímélően vezetem. Okot nem adok a meghibásodásra, még ha meg is történik, nem kell rögtön farkast kiáltani.Most értem vissza a személyes tapizásból.
Az összes látható helyen lévő csavar még az eredeti festéssel van, bontatlanul. Az alján valóban látszik olaj folyás, de az is h a környezetvédelmi tálca fele hiányzik ami egy alsó felütésre vall. Ebben az esetben az olaj könnyen jöhet egy dekli elmozdulásból.
Mentem a motorkocsival 8km-t. Visszaállítottuk a helyére -fehér murvára- és több mint egy órán át próbálgattam az elektromos bizgentyűket. Ez idő alatt egy csepp olaj nem hullott belőle. A kocsi nem nyiszog, nem rozsdás és csak felületi karcok vannak a fényezetlen lökösön.
A klíma érdekes: anyósülés felől hűt, középen langyos és a vezető felől meleg. Sztem nem kompresszor, de a kereskedő hétfőn viszi kivizsgáltatni.
A váltó, lévén nekem is tiptronic van, messze szebben teszi a dolgát mint a passatban: nincs benne semmi nyersség.
A motor felső régiója csont száraz és poros.
Ha az adagoló és a csúcsok olyan állapotban vannak mint a 13 éves passatomban, akkor az örök élet plusz egy nap nekem: csak shell vépóver megy bele, és szervizelve van rendesen. -
Köszönöm, talán megfogadom. Bár még mindig nem értem hogy miért kell vmit leszemetezni
:
1-amit nem láttál
2-amíg típus azonosat nem üzemeltettél (persze ha igen, akkor mea culpa)
3-amíg nem tudod hogy én meddig vagyok hajlandó elmenniDe ha van ez irányú tapasztalatod már, akkor szívesen hallgatom a tényeket. Én most egy vw 2.5 passatot üzemeltetek, amiben ugyanezek a hibák már le vannak tudva, megcsináltattam őket. Minden alkatrésze közös az audival, kivéve légrugó. Kijelenthetem, hogy megérte.
Jah elfelejtettem mondani hogy 26k volt porsche m5 ben az átvizsgálás
-
Ez majd az ellenőrzéskor kiderül: a pohu megaszondja h hol volt eladva először.
Szervizkönyvet hagyjuk: csak az nem szerez aki nem akar. És a tulaj számát megadta ugyan, de mit vesződjek vele ha akárki lehet.
Én azért nézegetem a kereskedéseket inkább, mert azt lehet perelni, a magánszemély meg ha nincs semmije értéktelen egy későbbi nagy hibánál. -
-
Alvin_ti4200
félisten
Találtam egy gusztusosabb példányt, igaz, alkuval se fér bele a másfél misibe...ez a tiptronic váltó mennyire megbízható? Audiknál azért eléggé szokták szidni őket használtan ennyi idősen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest