Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coccolino_O
őstag
válasz
tboy93 #189411 üzenetére
Nincsen mit megcsináltatni rajta, egész internet többé-kevésbé arról szól, hogy ez a motor mennyire szar fogyasztás szempontjából. Nagyobb távolság és nagyobb sebesség esetén meg még inkább. 3 ezret pörög 60 mérföldnél, laikusként is tudom, hogy ezek a kis benzines motorok szenvednek autópályán, nem is erre lettek tervezve, meg 11 éves autóról beszélünk.
"Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz"Mehetnék helikopterrel is.
mokus1: Nincsen tolva, és nincs is mit tolni rajta. 81 lóerő semmilyen fajta teljesítményt nem adott és ad 1,2 tonnához.
MunezXBK: Nem tudom, kérdezd meg a Skoda-t hogy miért hívják vrs-nek.
kisskd: Meglesem őket, köszi.
-
válasz
tboy93 #189156 üzenetére
Nem vagyok otthon japppánban.
go to Qru.
De ha pisztolyt szorítanának a fejemhez, hogy szívóbenzines kombit / SUV-ot kell vennem, 2004-nél fiatalabbat + a többi kritérium, úgy ez jut elsőre az eszembe, ami tetszik is. Egy időben sasoltam őket a hahun, sok volt az LPG-s.
Tippre klasszik automata.Esetleg V70 sor5 szívó? Az viszont nem áll meg 11 literből szvsz. (újfent LPG?)
Szerk: Nem a 2.5 turbó a problémás?
-
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #187659 üzenetére
1,3 jtd-ről volt szó. Benzinesekből 1,4-esek voltak, azok 6 körül álltak meg, igen. Gondolom az 1,2 is ugyanazt tudja, csak csak nem megy annyira (sem).
Szeretni meg... ez a 2000-es évek közepe táján volt, új modell volt, a B Corsákból ültünk át. Mai szemmel nyilván más kérdés. Amúgy előtte a B Corsát is szerettem (1,2 szívó benzin, és 1,9 szívó dízel változatot vezettem). A D Corsát például utána már nem. Közben voltak Seat Ibizák is, azokat sem nagyon, pedig alapvetően élhető autók voltak (1,4 szívó benzin).
p
-
-
válasz
tboy93 #187029 üzenetére
mire eléri az ember a 100-as tempót, elalszik
Na ezt nem fogja fel a feleségem, hogy 100 alatt álmosodok az unalomtólÉs ez veszélyes!
Mindig cseszeget hogy menjek már lassabban. Múltkor pont emiatt kellett satuféket nyomnom, mert számomra ismeretlen életidegen sebességtartományban (70-80) kezdtem biciklit előzni, a szokásos 100-120 (140) tempómnál simán megelőztem volna, de így jöttek szemből és fékezni kellett. -
válasz
tboy93 #187015 üzenetére
A régi nagyobb, jobban variálható ülésekkel (viszont a 3. sor ülései azok nem padlóba ereszthetők, ám teljes értékűek. Szóval ami az előnye, az a hátránya is a réginek.
És hát bizony a nagyszülők és az unokák. Ugye egy megint tényleg érdekes kérdés.
Mi úgy megyünk nyaralni velük (ha épp csak ők, meg mi), hogy két autóval, amibe befér tényleg minden, majd ha letáborozunk, onnantól a 7 személyessel megyünk mindenhova. Csak 1 autónak kell parkoló, üzemanyag ésatöbbi'.
(Na ez most félig off, félig nem...)
Na meg lassan akár én is lehetek nagypapa. -
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #186824 üzenetére
Igen, 1,6 ecotec astrát 8 év / 110k km-en keresztül vezettem, rendes olajcserén kívül egy csepp olajat sem kért sose. Cégnél akkoriban 10-15 db 1,4-es volt belőle, 200-250k körül futottak az életciklusuk végére, egyik sem ette az olajat, szóval ja, minden ecotec astra szar, sorozathibás hulladék, már akkor sem szabadott olyat venni.
Mondeot, Accordot nem ismerem, de gondolom ott is ilyesmi a helyzet.
Jellemző módon amúgy az ‘olajevős’ ecotec astra után átültem egy ‘rohadós’ mazda 5-be, bár közel 6 év, és 90k+ km után sem sikerült rozsdát produkálnom rajta, úgyhogy most lecseréltem egy mazda 6-ra, ezzel most már csak összejön. Valamit amúgy biztos nagyon rosszul csinálok.
p
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #186820 üzenetére
200k km környékén, pláne fölötte bármi eheti az olajat, vagy lehet rozsdás. Akármelyik márka fórumát nézed. Ugyanígy bármelyik gyártótól fogsz találni példányokat, aminek kutya baja, mert vigyáztak rá, normálisan használták, és rendszeresen szervizelték. Saját tapasztalattal meg max annyit tudok hozzászólni, hogy én még nem találkoztam ilyennel, de az is tény, hogy az elmúlt 20 évben nem volt 150k fölött futott autóm.
Nem értek hozzá, pláne nem akarom szerelgetni, inkább veszek újat, vagy kvázi-újat, megkapja a szükséges törődést, meg a szervizlátogatásokat, cserébe sosincs velük sose semmi egyéb gondom egy-egy kiégett lámpán, elkopott ablaktörlőlapáton, kiürült ablakmosón, esetleg néha egy defekten kívül.
p
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #186565 üzenetére
És mint olyan, kinyírta az egyterűt, és épp a kombik torkát szorongatja. Én borzalmasan sajnálom, hogy a kompakt egyterűeket ilyen hamar feladták, 4 fős, aktívabb családnak ennél praktikusabbat elképzelni sem tudok. Talán a kisáruszállítókból készült családi autókat (combo, partner, turneo, vagy mi), de ott meg hiányzik a személyautós kényelem. Cserébe van tolóajtó, ami kisgyerekkel kb megfizethetetlen, imádtam a mazda 5-ön. De a suv a menő, meg biztonságos, meg nagy, meg elmegy terepen is, meg magyar utakra csak az való, aztán csodálkozunk, higy sokat fogyaszt, drága rá a gumi, meg halnak tőle a kisteknősök, vagy mik.
Szerk.: Lassú vagyok.
diegho: Szoktam röhögni, ahogy a méreten aluli anyukák próbálják bekötni a gyerekeket a suv hátsó ülésén a gyerekülésbe. Van ott akrobatikus jóga, mire sikerül nekik... Szóval roppant praktikus, valóban. Amikor ugyanezt egy jól megtermett bálnacsalád mama-bálnája próbálja abszolválni, akkor meg oda sem merek nézni.p
-
zolee3000
tag
válasz
tboy93 #186546 üzenetére
Tényleg nem kötözködésből, de amúgy általában milyen felhasználásra ajánlanál SUV-ot? Mármint a telekre/nyaralóhoz földúton rendszeresen kijárókon, hobbiból természetjárókon kívül kiknek való, ill. konkrétan mi értelme van (túllépve a divatosságon, nagyobb biztonságérzeten, road presence-en)? Szerintem autópályázáshoz nem optimális (nem gazdaságos), komoly terepre nem alkalmas, városban meg nem praktikus(abb mint egy személyautó/kombi/egyterű).
Szerk.: A sky11 által említett szempontot jogos , bár itt is van egy pont szerintem amin túl már ez sem feltétlenül igaz: egy túl magas autóba "felmászni" ugyanúgy problémás lehet egy hátfájósnak, mint egy sima személyautóba "leülni".molnarpeter (#186558): Ezt adom. A terepkombi kategóriát nagyon szeretem. Családban van Audi Allroad, azt valami zseniális vezetni. A Subaru Outback, Skoda Octavia Scout is nagyon tetszik. Több ilyen kéne a gyártók kínálatába szerintem, legalábbis inkább ilyenek, mint SUV-k.
-
Kos 7
tag
válasz
tboy93 #186546 üzenetére
Most egy régi pug partnerrel mászkálnak, azt szeretnék cserélni. Nyilván nem must have a dízel, de ekkora rakterű autókban főleg ami újabb (10 év körüli), kevés jó benzinest találok, főleg ami nem 'professzionális' felhasználásra készült. Ötlet esetleg erre
?
(picit úgy érzem egyébként, hogy amit keresnek, az egy nem létező piaci szegmens)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #186416 üzenetére
Ez futott végig az agyamon nekem is, és beugrott, mikor joamilestoné(?) E60 után megvilágosodott és váltott Am/a vonalra
Írtad, hogy biztos türelmes vagyok, inkább spúr
de szoktam hozni 10%-ot a Waze által írt időkből Bp-n kívül, szóval megvan a lendületből autózás, csak figyelek, hogy közben ne legyen csekk
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #186058 üzenetére
Én 400-800 autóból szedtem ki ezt a seatot
naponta csak 4-5 órát böngésztem a hahut
És 1-2 órat a teszteket.
A 400-800 autót Kb 7-8 típusra szűkitettem, majd csomó tesztet olvasva, meg itt is kérdezgetve már csak 2-re, végül eldőlt, hogy seat ibiza lesz. Innen már tényleg elég volt egy elmentett keresés és napi értesítés.
Egy olyan ársávban/évjaratokban kellett keresnem, amivel mar 2010 óta nem volt dolgom. -
Mauzes
addikt
válasz
tboy93 #185181 üzenetére
Ezeket inkább általánosságban írom, mint konkrétan neked, de mégis miért ne számítana, hogy 5 év alatt 1 millóval többet vagy kevesebbet költesz autóra? Egy 5 millióba kerülő autónál ez miért ne lenne számottevő szempont?
Akinek az autó kevésbé érzelmi dolog, az szerintem tök jól teszi, ha számolgat. Ezzel persze nem azt mondom, hogy erre kell a legjobban odafigyelni, de erre is. Pl. alacsony értékvesztésű autóval még egyszer ennyit lehet fogni.
-
Dare2Live
félisten
válasz
tboy93 #185181 üzenetére
Mért ne lehetne szempont a fogyi?
pldadat alapul véve évi 230k a difi. Az pl 2hét fizetés netto bére. 2 hetet dolgozol minden évben amíg megvan a kocsi "ingyen" azért mert te a többet fogyasztót vetted.
vagy lemehettek 10napra balatonra gyerekestül ennyi pénzből. vagy 2hét balatonra leküldöd őket. 2hét nyugi.Más meg kigombolja azt az évi 230Kt üzemanyagra meg megvételnél a pl +félmisit + adókat+ évente a biztosítás difit mert előzésnél kevés az 1.0 TSI 115LE és 200nmje és kell neki az 1.5 150 sött a 2.0 250+leje. Előzésen kívül meg sok értelme nincs annak a sok kidobott pénznek.
Kinek mi.
-
marcusa
addikt
válasz
tboy93 #185186 üzenetére
Köszönöm szépen! Az egyel korábbi Accord annyira nem tetszik, ha azt meglátom, nem jön elő bennem a birtoklási vágy...
Az viszont pozitív, hogy nincs kettőstömegű. Köszi!
(#185187) molnarpeter
Dízelt nem annyira szeretnék, ha egy mód van rá. Köszi neked is! -
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #185181 üzenetére
Fater vett egy új kia carenst (~5M), elötte volt neki egy honda civic szalonból 1999-es és a civic evett az 1000 kilójával és 1,4 90 lovas motorjával 7 litert és készen van, hogy a carens 8-9 litert eszik az 1400 kilójaval (szélesebb, magasabb, hosszabb) és 1,6 135 lovas motorjával és fontolgatja, hogy eladja
pedig, ha kiszámolod kilóra, vagy lóerőre vetítve jobban fogyaszt a carens.
Amúgy rosszul váltott benne, adtam neki pár tanácsot és mostanában többször 8liter, mint felette. (Kicsit megnyugodott)
Amúgy engem is zavar, hogy a tipo 1-1,5 literrel többet kér, mint másoknál, meg mint korábban az 1,4 105 lovas kia ceed, mert ok hogy egy évben 150-200eFt, de 10 év alatt az már 1,5-2M Ft amit elég sok másra lehetne költeni.
Meg ezt hozzá is csaphatod az értékvesztéshez, mert ez is + pénz.
Meg az értékvesztés csökken. -
olajbogyo
aktív tag
válasz
tboy93 #182855 üzenetére
Szia!
Akkor szerinted is jobb a yaristól a swift, és a jazz? Mert az, az igazság nekem is jobban bejövősek, és arról már nem is beszélve, hogy vasaló swiftünk már volt is. Az volt az első járgányunk, és anyucikám is vezette már legalább. No, majd akkor nézelődök ezen irányban, köszönöm!
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182820 üzenetére
Igen, ez az, de csak a 2015 augusztus elott gyartott motorok, utana javitottak a hibat. Ez a kocsi decemberi volt, es mivel paraztam, alaposan utananeztem vasarlas utan, es valami japan oldalon talaltam infot a motorszambol arra vonatkozoan, hogy asszem szeptemberi gyartasu volt. Aztan az ido is igazolta: 1 csepp olaj nem fogyott 2 csere kozott, pedig sokat volt rovid tavokon is hasznalva.
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182813 üzenetére
Nekem is azt mondta, hogy az tul nagy auto, keptelenseg, hogy azt vezesse. 1-2 honap utan mar nem akart kiszallni belole. Nagy, kenyelmes, boven eleg eros varosi hasznalatra, es nem akarta mindenki letolni az utrol. Es hat ugye nem hatrany, ha a gyerekeket allva kotod be, es nem pedig behajolsz a kis autoba. Plusz, abban valos 3 ules volt, tehat meg 2 gyerekules koze is be lehetett ulni (pontosabban preselodni). A legtobb autoban ez sajnos nem mukodik.
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182809 üzenetére
Ertelek, amugy en nem az Accord helyett, hanem a Corsa helyett gondoltam a masodik autot. De ha a keretbe nem fer bele, akkor "ez van". A CRV-nel nekem az ara es a fenntartasa is magas, ami nekunk volt, az viszont eleg olcson fenntarthato kocsi (es belul nem kisebb, mint a CRV, sot).
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182805 üzenetére
Ha anyagi oldalrol akarod megfogni az autozast, akkor bizony sehogy se fog kijonni a matek. Nalunk a Corolla Verso bejott, az pont egy tokeletes "mindenes" auto, boven van hely, konnyu vezetni, egyedul a fogyasztasa magas, de rovid tavon hasznalva teljesen mindegy, nem mesz annyit vele. Viszont hosszutavon is jo, boven van benne hely. Ez a SUV-ra is igaz.
Szerintem kis futas eseten ne a fogyasztast nezd, inkabb a kenyelmi faktort, az ertektartast, es persze a megbizhatosagot. Ha ahhoz kepest evente par tankkal tobbet kell tankolnod, kit erdekel... -
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182802 üzenetére
Ja hat az akkor nehez eset. Egy kicsi + egy nagy eleg, viszont a sedan nem eppen többgyerekes megoldas, nalunk is csak 1 gyerekig mukodott a szinten sedan Accorddal, de mar az is sokszor problemas volt, hogy bepakolj rendesen. Egy kombi vagy SUV az igazi, gyerekes es hosszutavu utazasokhoz, melle meg valami kicsi, meloba jarashoz.
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182785 üzenetére
Lehet, de a 8gen Accord egy jó kis gép lett. Kicsit tényleg karcsú az a motor hozzá, de nem annyival, amennyivel nagyobb előrelépés lenne. De ha ennyire a szívedhez nőtt a 7gen, akkor a második autó felállást javasolnám. Egy olcsón fenntartható, nagyobb autót venni, az Accord mellé. Ha jól csinálod, árban kb ugyanott vagy, mintha a 7gent 8genre cserélnéd.
Pár hónapja adtam el a Corolla Verso-t. Van benne hely, gyerekekkel ideális, tipikus mama autó. 1.350-ért ment el ha jól emlékszem, hibátlan volt, 160e km.
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboy93 #182792 üzenetére
Így igaz, sőt. Nem ismerik a fizikát, azaz, 1kiló vas ugyanannyi mint 1kiló toll, csak némileg kisebb a térfogata. Tehát ha vassal pakolod tele a kocsit ugyan úgy tele lesz, mintha párnával. Csak súlyban másabb. Mindig, de tényleg mindig vita volt, amikor jövünk haza, hogy "dehát van még hely". Csak az a gond, a sárvédő beleér a gumiba és még benne sem ülünk...
-
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #182530 üzenetére
Sehol nem volt meg akkor az alfa
kenyelmes volt, bar az ulest meg toltam volna hatra (188cm), de nemeten kivul gyakoratilag minden autoban leghatso allasban ulok.
de tenyleg, a muszaki oldala az erzetre is top kategoria.
maykol: annyival nem olcsobbak, viszont eur4, hamarabb lesz tobbet basztatva, mint az euro5-os 2,0jtdm. A bemondott keretbol meg boven kijon a 2.0 -
BeZol
őstag
válasz
tboy93 #182542 üzenetére
Te hangosan felröhögsz, nekem viszont van rá szerelő, a típushibák ismertek, nem kell egy másik márka miatt folyamatosan kutakodnom h mik a várható hibák és társai.
Tudom, hogy 1,5m Ft körüli összegből motorikusan és futóműügyileg rendbe lehet tenni egy bmw-t úgy, hogy az elkövetkező 200ezer km-ben csak olaj és szűrők cseréje fog kelleni, esetleg korból adódóan felmerül néha még 1-2 dolog, DE ismétlem, van szerelő ismerős rá, és egy élményautónak ezek a hibák megbocsáthatóak. Márkaváltás esetén se szerelő ismerős, se típusismeret.Egy átlagautótól viszont nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy "hisztizzen", főleg ha fiatalabb és ugyanannyiba kerül mint a régebbi bmw rendbetéve.
-
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182538 üzenetére
Ja te a 7genrol beszélsz... Oké, így a helyén van. Abból is ültem mindegyikben, a 2.4 TypeS nagyon adta. Az volt talán a legjobb Accord. A 8gen viszont jobban tetszik nekem. De a 7gen már baromi idős autó, 10 éve nem gyártják? 11?
Nekem 6gen volt, imádtam. De maar nem vennék, mai versenytársakhoz képest ezek motorok sokat esznek.
Ha viszont a megbízhatóság lenne a fő szempont, és a fogyasztás másodlagos, és hosszú távra terveznék mondjuk 10 évre, akkor az utolsó Avensis. Idősebben viszont jöhetne a 8gen Accord 2.0. -
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #182516 üzenetére
Nagyon patent beltere van??? Tudok jo szemeszt!
Anno 2012 nagyon gondolkodtam egy 2.5 outbacken, ket dolog miatt nem vettem meg, a puruttya belter es a csak negy gangos automata miatt. Egyebkent tenyleg egy nagyon jo auto, latszik, hogy mernokok terveztek es nem marketingesek.
simii16: az atlaghoz kepest nagyon kozvetlen. El kell menni, ki kell probalni. Dizelbol csak a 2.0jtdm 170 lovasat vedd, de a varosozast az se dijazza hosszu tavon, foleg az egr nem.
Nekem 156-om volt koni gatloval, ahhoz kepest nehezkesebb, kevesbe jatekos, de ez nem fair osszehasonlitas. Csak facelift utanit nezz belole, 2009-ben volt asszem.
Ami az alfak ellen szol, hogy viszonylag kevesen ertenek hozzajuk, ezert a jo szereloknel hosszu a sor... -
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182509 üzenetére
Volt Civicem és Accordom is, korábbiak. Akartam venni 8gen Accordot, de máshogy alakult. Nem volt erős, akármit mondasz. Finom kis motor, alul is volt valamekkora nyomatéka, de élmény szempontból semmi extra. Úgy ment, mint egy akkori Toyota. És ennyi.
Sehol nem volt már az az élmény, ami még a D16 vagy a B16 motorokkal 10-15 évvel korábban.
Te meg most elmeséled, mekkora király verda meg motor. Nem az. Az volt a Honda vége. Egy sima átlagos kétezres megbízható, frankón megcsinált motor, ami már kiment a divatból. -
Tin
veterán
válasz
tboy93 #182493 üzenetére
Ha 93-as születésű vagy, akkor megértem, hogy mosolyt csal az arcodra, ha beüt a VTEC, és hogy még a piros lámpához közeledve is visszaváltogatsz, hogy forogjon az a motor, de később majd észreveszed a "na itt jön az a hülyegyerek" pillantásokat...
Azok a japán 150Le-ig hegyezett "kommersz", megbízható 1.8-2 literes szívó benzinek jók voltak a maguk idejében, de eljárt felettük az idő. Városban zabálnak, 5000 alatt pont elegek, 30 felett pedig már nem a piros sáv jelöli a felváltási pontot a legtöbb embernek. -
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #182490 üzenetére
Használd akkor 3000 felett, de én pl. városban kb. sosem engedem az én szopóbenyámat 3000 fölé, főleg, hogy nem is tudja elérni az olaj az üzemmeleg állapotot, mivel nem nagyon mászkálok városban egyhuzamban 20 km-eket.
Btw. Pesten már megoldható a dolog, de városban amúgy is 10L körül zabálnak ezek, főleg ha még 3000 fölé dolgozza helyenként az emberfia.
Maradjunk annyiban, hogy normálisan, üzemanyagot spórolva egy 1.6-os TDCI (gondolom Focus) sokkal dinamikusabbnak érződik, mint egy 2.0 szívóbenzines Accord.
Egy Accord sokkal szebb, megbízhatóbb, de ugyanennyivel többet is zabál és jobban kell pörgetni ahhoz, hogy dinamikusnak tűnjön. -
aero.
veterán
válasz
tboy93 #182399 üzenetére
Teljesen elvan tájolva a magyar piac árazás szemszögéből, csak tudnám mire fel. Nem véletlen, hogy boldog boldogtalan is külföldről vesz autót, sőt, egész ipar épül rá. Egy vicc szerintem. Kíváncsiságból megnéztem, a legdrágább itt 3.5 millió ... van benne 46e km.
150e km 2.3 millió. Vagy ez a Passat. 300e km és 1.15 millió? Itt könyörögnöd kellene, hogy valaki 150-ért vigye el. 2db eladó, 166e km 250k és 106e km 780k.
-
Laraxior
titán
válasz
tboy93 #182391 üzenetére
Lehet, hogy jobban jár akinek van 3 milliója autóra, hogy mellédob még 2M hitelt és vesz egy tűrhető, de új autót, amit valószínűleg nem kell foltozni az elkövetkezendő pár évben.
Legalábbis én biztosan nem adnék 3milliót egy 10+ éves autóért. Ismerve az otthoni karbantartást, autóval való foglalkozást. Ha, nagyon 3 milla, akkor inkább egy 2-3 évest.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest