Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
BigBlackDog #172109 üzenetére
mondj rosszabb ülést. hyundai getzen kivül.
egy astra fényévekkel jobb ülésben.de persze kinek mennyire jó állapotú a dereka. nekem pl az uj superb se kéne, ugyanezért, érdekes minél régebbi skoda, annál jobb. de toyok, mazdák mai napig nem romlottak ilyen módon.
-
válasz
BigBlackDog #172109 üzenetére
Ülése szerintem sem szörnyű, de nyilván mint minden autónál meg kell próbálni. Nem egy volvo ülés hogy biztos jó lesz
A 10 éves első generációs i30 hangszigetelésben és hifi-ben is veri. Ennyi
Meg szerintem az új jazz is, pedig az eggyel kisebb.
-
válasz
BigBlackDog #172052 üzenetére
Apámnak (74) van ugye ilyenje; nyaralás után azt mondta, hogy 120-130 közötti tempóval érezte magát komfortosan (=biztonságban) benne, hiába menne jobban.
Én csak városban hajtottam, max 100-zal, addig kimondott zsebrakéta.Közben rájöttem, hogy 3,5-4 m-ért nem adnak S-Crosst.
-
válasz
BigBlackDog #172048 üzenetére
Ignist autópályára ne!
Turcsi-orrú S-Crosst már inkább. -
prősti
csendes tag
válasz
BigBlackDog #172039 üzenetére
Köszi a választ.
Nem nagyon láttam nagyobbat egyelőre, úgyhogy 0.9TCe-t néztem.
Kia, Hyundai: Nem néztem még őket, mert azt hittem jóval drágábbak a fentiektől. Márkahűség stb. egyáltalán nem fontos, kb. keresem a bestbuyt, ami megfelelne a fentieknek.
-
sharp4
őstag
válasz
BigBlackDog #172030 üzenetére
Ne haragudj, de itt a szervízköltségekről volt szó.
*mod: azt nem kétlem, bármely 2.0d BMW, Audi, Volvo-ra rámegy az évente. Főleg 12 év felett. Itt ez tört el, ott ment tönkre, ez ronda, cseréljük stb...
-
válasz
BigBlackDog #171991 üzenetére
Jó persze ha nem vagyok hülye nem adtam volna el a civicet de pont abban a korban volt hogy kezdett kijönni rajta 1-2 hiba én meg türelmetlen voltam. A futómű nagyon jó volt csak kemény. Úgy kanyarodott ahogy az ST-Line sosem fog
-
válasz
BigBlackDog #171985 üzenetére
A Focusban haljak meg nem értem miért nincs kesztyűtartó hűtés. Meg az ST-lineban nincs alapból sminktükör világítás, nem kérhető hátsó középső kartámasz, alapból nincs síalagút. A civic ülése is jobb volt, a futómű sínautósabb, de sprődebb, a menetstabija bolondbiztos, a Focus enged csúszni... A Focus csendesebb, kényelmesebb, a motor ugye véleményes, de szerintem a turbós jobb mint az 1.8 szívó.
-
válasz
BigBlackDog #171973 üzenetére
Van vagy 1.3-1.4T, ahhoz az a jazz motor eleg hurka, valoban
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #171922 üzenetére
Hat ezaz, papiron 125 lo es 170Nm, ehhez kepest harmatfosgyenge volt erzesre, mondjuk a szigetelese tenyleg jo, de a sebessegmero se kuszott felfele annyira, mint kellett volna. De tenyleg eros a gyanum, hogy a konkret peldannyal volt valami baj. A volvokban azert alapbol nem kivanja a gyorsan menest az ember, az meg engem is leszedal.
-
natë
nagyúr
válasz
BigBlackDog #171760 üzenetére
2,5 mil, benzines
-
válasz
BigBlackDog #171716 üzenetére
már az eu5 ös se lesz jó több német városban ugy tudom, azokat is kiszórják
van ez az eu5d ami már jó elvileg -
bajnokpityu
félisten
válasz
BigBlackDog #171716 üzenetére
eur 5-6 meg ugyanannyi mint itthon.
-
JanR
addikt
válasz
BigBlackDog #171693 üzenetére
A gari 5 év / 100e km. A kiterjesztés időtartamban nem módosítható, de km-ben igen. 5 év / 200e km-ig lehet "alkudni", legalább is nekünk ezt ajánlották fel. De az az 5 év mindenre érvényes!
-
zolnagy
őstag
válasz
BigBlackDog #171614 üzenetére
Nekem 2 hete van meg a corsa. Az üléshelyzete valóban szokatlan, de nekem nem volt kényelmetlen egy 150 km távon sem. A rádió hangzása tényleg jó (sokkal jobb, mint a swifté), meg a. carplay is jól müxik. Én az 1,4T 100 Le motorral vettem. Ehhez 6 fokozatú váltó jár, aminek kissé hosszúak a fokozatai, de ez is megszokható. Cserébe pályán 3000 alatt. van a fordulat 130-nál. A futóműve nekem jobban bejön, mint a swifté. A kormány legalsó állásban van, így éppen jó. Az ülést teljesen leengedve is magas az üléspozíció, de ez is megszokás kérdése. Összességében elégedett vagyok vele. Amitől fázok, az itt említett nyúló vezérműlánc. Remélem ez itt már javítva lett.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
BigBlackDog #171614 üzenetére
Múltkorában én is kipróbáltam az új corsát, meg swiftet. Corsa minőségibbnek tűnt, de az üléshelyzet nekem nem jött be. Bár lehet csak megszokást igényelne. Swift, nagyon tetszik, de a gyári hangszóró borzalmas (ki lehet cserélni garivesztés nélkül?). Hátul a swift nagyobb, de nem sokkal.
Melyikkel járnék a legjobban? Használt 1-2 éves corsa, 3,2-3,4 millióért vagy 4,5-ért új swift? Mindkettő tetszik, azért nehéz választani. Bár mondjuk a corsa szintén 90LE, de 300kg-al nehezebb is. Ez nagyon érződik rajta?
-
hdman
őstag
válasz
BigBlackDog #171614 üzenetére
Azt hiszem, mi is gondban leszünk ha pár év múlva új (azaz pár éves használt) autót kell venni a feleségemnek
C Corsaja volt, azt szerette, most egy első generációs Mazda 2-t hajt, amit imád. Na meg persze én is
Kár, hogy a későbbi generációkban a design rovására rontottak a belső helykínálaton.
Nagy valoszinuseggel Honda Jazz lesz belőle.
-
Kos 7
tag
válasz
BigBlackDog #171489 üzenetére
Franciák milyenek ilyen árkategóriában, nagyon gázak ?
206, C3, Clio ? -
GEPESZ66
veterán
válasz
BigBlackDog #171330 üzenetére
Megkérdezem?
Mi a T? -
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #171268 üzenetére
Aham, gondolkozok én is rajta, hogy át kellene ülni új Meganeba. Nyílt napokon vannak általában a legnagyobb kedvezmények, alapból adják, nem kell alkudozni.
-
válasz
BigBlackDog #171170 üzenetére
Köszi mindenkinek, SX4 lett. 66k km. Kíváncsi voltam itt is lebeg e, mint nem túl problémás autó. Igen ABS kocka, meg 0420 hiba, ez legyen a legnagyobb baj.
Corsa C 2004 145.000km >>> sok sok száz ezret szórtam el rá, eladás előtt 1 nappal pl a fékre. Soha többet....
Amúgy itt ahogy látom nagyon más világ van. Az 1.7 olyan plafon mint nem is tudom mi, nem hogy audi stb.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #171184 üzenetére
Ugye nem motorkódokat vársz ezek után a kérdések után?! Érd be annyival, hogy az egyik benzines a másik meg dízel, aztán mondd meg melyik a jobb. Hogy mire van használva, mennyit menne évente, milyen körülmények között és mik az elvárások, azok teljesen lényegtelenek. A lényeg az, hogy benzines Renault vagy dízel Audi legyen, mert ezek pont egy kategóriát képviselnek.
-
GEPESZ66
veterán
válasz
BigBlackDog #171181 üzenetére
Audi dizel, Renault benzin.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
BigBlackDog #171032 üzenetére
Az új corsák már hagyományos automaták?
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #171060 üzenetére
Határozottan jobb a minőség a belső térben nyundai, kiaban, a motort alig hallani.
A hangszigetelés is jobb, ami nem annyira jó a gördülési zaj, de az elégé gumi/felület függő
A suzukikkal nem mentem autópályán, csak 100-as tempóig van tapasztalatom, i20 120- ig kényelmesen beszélgető 130 és felette a motor kezd hangoskodni, nem elviselhetetlen ( a honda 100- nál hangosabb volt)
A tipo mindegyiket kényelmesen veri hangszigetelésben, menetkomfortban és rugózásban. Elolvasol pár tesztet mindegyik kiemeli, hogy mennyire csendes. -
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #171035 üzenetére
Szalonból már/még valóban nincs.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #171051 üzenetére
Elgondolkodtatott, milyen volt az XC90 T8... Aztán leesett, hogy a 7900A az bizony nem hajtásláncra vonatkozik
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #171051 üzenetére
Én ebből indultam ki, nemrég olvastam pont
-
gyenesmartin
őstag
válasz
BigBlackDog #171051 üzenetére
Dupkakuplungosokat nem tudom milyenek. De úgy tudom városban használva gyorsan elkopnak a kuplungok. Akkor meg már lehet is cserélni mind a kettőt plusz a kettőstömegűt is mert egyben van.
De az easytronikokra gondoltam. -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #171048 üzenetére
A robotizált az nem az amikor te váltasz manuálisan, csak nincsen kuplung, mármint ő csak a kuplungolást oldja meg?
MunezXBK: javítottam, nem volt egyértelmű, hogy a kuplungpedálra gondoltam, hogy nincsen.
Mindenesetre a duplakuplungos az nem a robotizáltElőző i20 hsz-hez: Ja az árak az akciós árak, de ezekből nekem sikerült belealkudni a forgalombahelyezés+ névre írás+ még egy picit ~200eFt összesen, tehát ennyiért el lehet hozni.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
BigBlackDog #171032 üzenetére
Az 1.0T váltója mennyire lassú?
Jelenlegi Golf IV-es 4 sebességes váltója elég gyorsan vált számomra. Ha tudja ezt a Suzuki, amit egy 16 éves régi bolygóműves, nekem elég lenne.
Vitarából Scrossból 1.0 mennyire fogja vissza? Autópálya nem vagy ritkán lenne, akkor is maximum 130-140kmh.
Swiftből az 1.2-esen gondolkozok nagyon. Szüleim Ignisébe van ilyen motor és elég jól húz. Gondolom a Swiftben is jól menne. -
válasz
BigBlackDog #171032 üzenetére
Mindig oda lyukadok ki, hogy ha a Swift Sporthoz lenne opcionálisan automata váltó, holnap mennék megrendelni. Bármennyire is tetszik a kocsi, nem akarok már 2019-ben váltogatni, főleg nem városban. Az SX4-et és a Vitarát meg inkább meghagyom másnak..
Szóval marad a nagy semmi egyelőre.
7 millió alatt újonnan nincs értelmes 1.4 turbós, LED tompítottas, adaptív tempomatos kocsi automata váltóval a Suzukin kívül.
-
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #170986 üzenetére
A 16v szelepes ECOTEC motorok szerettek az olajat.
Ez egy gyengébb de jobb konstrukció. -
#20221952
törölt tag
válasz
BigBlackDog #170926 üzenetére
2,2 motor, állítólag a 2,0 motor jobb lenne, de eddig ezzel sem volt gond.
Nem csak 4*4km-re kellene az autó, de ennyit minden hétköznap megyünk vele.
A 4km útból nagyjából 2,5km aszfaltozott (vadonatúj), viszont a fennmaradó 1,5km igazai futóműamortizáló, ezért gondoltam a Jeep Renegade modelljére. -
#20221952
törölt tag
válasz
BigBlackDog #170900 üzenetére
Semmiképpen sem kisautó, ilyen méretű, mint amiket felsoroltam.
Hátul három gyerek ülne, télen-nyáron, így a kényelem és megfelelő helykínálat fontos lenne. -
gzbotii
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170888 üzenetére
Puttyonos semmikép, parkolhatóság miatt. Clio talán, bár a korabeli Renault elektronika nem épp atomstabil.
-
válasz
BigBlackDog #170851 üzenetére
Ja, múlt nyáron szerintem lista áron vitték volna 1 éves scrossomat a fenekem alól. Leszólított egy jól szituált ember benzinkúton hogy nem adom-e el
Ez akkor volt amikor valamiért éppen nem volt gyártás (vagy valami más? de még többet kellett várni rá). Van egy olyan érzésem ha nem lesz vele valami baleset akkor ezen az scrosson sem lesz nagy a buktám
Hogy kicsit témát váltsak. Van már valami nagyobb kilométer távú tapasztalat ezekkel a benzines részecskeszűrőkkel? Ne adj isten összehasonlító írás/videó a dízelekhez képest? Sokat megyek városban és a következő autóm is turbós automata lesz. Részecskeszűrő nélkül már nem fogok kapni szerintem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170831 üzenetére
Írta, hogy emberünk nem fakezű/-lábú. Egy Defát be kell kalkulálni, és akkor fel is megy a parton szívfájdalom nélkül
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #170816 üzenetére
Van itt neked egy kis finomság: [link]
Ebbe még én is áthuppannék.
-
válasz
BigBlackDog #170816 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy két település között lesz a legtöbb távolság, kanyargós hegyi utakon 50 és 100km/h között (változó) de városban is sokat fog menni.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #170806 üzenetére
Azert alapbol egy kis benzines motoros auton, keves elektronikaval meg keves extraval, sok minden nem tud törtenni, plane ha az ember picit figyel is ra.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170796 üzenetére
Ismerősöm egy év alatt több, mint 2 milliót költött a 350k-ért vásárolt W124-re, de tudta jól, hogy ennyit fog, mivel Ő régi merci fan, és kb. a nulláról akart felhozni tip-top-ra egy W124-et. Sikerült is, de havonta rá kell költeni egy kisebb vagyont.
focvis: +1
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #170751 üzenetére
De legalább azt az 5e km-t még kiélvezhetné az új tulaj
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #170749 üzenetére
199870 Km van az autómban. Hirdessem meg most, vagy ha átléptem a 200k-t velem fogják majd eltemetni?
-
zolee3000
tag
válasz
BigBlackDog #170516 üzenetére
Persze, ha kiinduló hozzászólásban leírt használatot vesszük, egyértelmű, hogy kell a T-GDI, nem is arra reagáltam, csak általánosságban írtam, hogy azért használatfüggő a dolog. Ez a hozzáértőknek természetes (kimondatlanul is), de ha valaki totál tapasztalatlanul betéved, és csak annyit olvas, hogy nem kell félni a DI-től meg a turbótól mert manapság már annyira bejáratott technika, hogy örökélet +1 nap (de min. 10 év
), utána esetleg jól pofára esik, és nem érti majd, hogy neki ugyan miért halt meg akkor rövid időn belül, holott kíméli ő a verdát (alig használja az autót, akkor is csak a sarokig).
Declare: Megint a turbón rugózunk… Nem az a fő gond itt, hanem a közvetlen befecskendezés, az generál rendszeresen (nem 10 évente) költségesen javítandó problémát, HA úgy használjuk az autót, ahogyan sok, pl.: az életét nagyrészt helyben élő városlakó, aki nem forgatja ki rendszeresen mondjuk egy jó kis pályázással a gépet.
(#170525): Apukáddal együtt örülök a szerencséjének, de ugye nem baj, ha ebből az egy esetből nem általánosítok? Majd szólja a szervizeknek is, hogy ez egy nem létező probléma.footy: Félre értés ne essék, Téged is megkövetlek: nem kepler8 fórumtársnak akartam én a szívóbenyát ajánlani. Elnézést, ha a hsz.-emből ez jött volna le…
Az en ismerosi koromben(ausztriaban) 2embernek van benzines autoja, van olyan a tobbiek kozott aki jo ha havonta 1x elhagyja a varost megsem panaszkodnak a turbocsere vagy reszecskeszuro miatt.
Nem hát, de az nem azt jelenti, hogy nem hordják rendszeresen dióhéj-kúrára, csak nekik az az apró kellemetlenség időben és pénzben bőven belefér, Magyarisztánban azért szerintem az emberek nagyrészének nem mindegy.zoo8800 (#170523): Miért is marhaság? Már ne is haragudj, de Te jelentetted ki kategorikusan, hogy az MPI motor 2019-ben új autónál szerinted önszivatás. Ezek szerint te minden fajta használatra, a területi képviselőtől a háztartásbeli belvárosi anyukáig a T-GDI motoros autót ajánlanád, lehetőleg GPF-el.
Ha Te is félreértettettél, mint úgy látom, sokan mások is, és azt hitted, hogy a kepler8 által vázolt felhasználási körre vonatkozóan írtam, amit írtam, akkor elnézést. Neki tényleg önszivatás lenne az MPI.Az ilyen "jajj turbó , mind meghalunk!" élcelődéseket meg fejezzük már be pls, és kicsit szövegértsünk, ahelyett, hogy egyből oltunk meg lesajnálunk másokat! Semmi ilyesmi boszorkányüldözés nem volt szerintem abban amit írtam. Köszönöm.
-
zsoleszkai
tag
válasz
BigBlackDog #170516 üzenetére
Kizárt dolognak tartanám, hogy az 1.4turbon ne lenne EGR euro6d-ben.
-
zolee3000
tag
válasz
BigBlackDog #170509 üzenetére
Ez megint csak akkor áll, ha úgy használod a kocsit, hogy közben kíméled ezeket, azaz nem hidegen, egyszerre pár km-eket megtéve, hanem többnyire hosszabb távokat, egyenletes tempóban. Te is rögtön a dízelekkel példálózol, pedig azt megint csak pont azok vesznek, akik sokat mennek és zömmel pályán, országúton. Fogadjuk már el, hogy nemcsak ez az átlagos használat, hanem nagyon sok embernek az, amit kisza25 is írt, illetve nem mindenkinek kell tizen-huszonvalahány vagy több km-t ingáznia minden nap a munkába, illetve az autót munkaeszközként használnia. Meg merem kockáztatni, hogy van rajtam kívül még pár olyan, nagyobb településen, városban (de nem Bp.-en) élő ember, akinek az átlagos (vagyis a mindennapos rutin) autóhasználat azt jelenti, hogy reggel beül, pár km-t megy a melóba (olaj bemelegedése esélytelen...), majd 8-9 óra múlva megismétli ezt a műveletet, illetőleg a reggeli/esti útvonal során (esetleg ebédszünetben) elintézi a teendőit (gyerektranszportálás oviba/isibe, bolt, posta, bank, kormányablak etc.) – szintén városon belül.
@zoo8800 (#170478): Szerintem meg az a nettó önszivatás, ha valaki, aki a fent leírt módon használja az autót (nem azért mert hülye, hanem mert ilyen élethelyzetben van) közvetlen befecskendezéses, feltöltős és részecskeszűrős motorral vesz autót, és inkább pár havonta fizeti a koksz meg a r.szűrő kipucolását, csak azért, hogy amikor néha hosszabb távra megy, dinamikusabban vezethessen, magabiztosabban előzhessen.
-
máyköl
veterán
válasz
BigBlackDog #170509 üzenetére
Barátom 15 éves S80 -jában 590e km van (ő az első tulaj), motorhoz-turbóhoz nem kellett még nyúlni.
Váltócserén egyszer viszont átesett.
-
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #170460 üzenetére
Az 1.4-es mk1 focushoz képest előrelépés lenne.
Szülők amúgy is nyugisan vezetnek.
Fogyasztás tekintetében én is inkább 8-9 körüli átlagról tudok. Ránézve sprintmonitorra, reálisnak tűnik.Ajánlottam én is nekik az S-Crossot, bár nem teljes meggyőződéssel, nekem és apumnak sem tetszik az eleje.
Valamint apa egyik kollégája mesélte, hogy S-Cross-szal ment autópályán, és eléggé lögdöste a szél, nem volt kellemes. Erről esetleg van tapasztalat? -
sasa134
addikt
válasz
BigBlackDog #170463 üzenetére
Meglehet, igen. Tényleg nem tudom mit kell tenni a 10es átlaghoz...
-
sasa134
addikt
válasz
BigBlackDog #170460 üzenetére
Apósomnak van, 2 éves autó, 25ezer km átlaga 8.4. Ez saccra kb 60% város,30% főút, 10% pálya. Szerintem nem sok. És nem kelletlen azzal a szívóval se, szerintem kulturáltan lehet vele közlekedni. Én simán merném ajánlani, nem forgalmi akadály.
-
ludsimon
veterán
válasz
BigBlackDog #170383 üzenetére
Élményezni.
Kanyargós, jó utakon csapatni.
Szóba került még az MX5, de a praktikusság hiánya miatt kikerült a kosárból. -
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #170327 üzenetére
Az, Renault-Nissan-Merci motor. Erősebb és jobban fogyaszt, mint az 1.2 TCe.
Tartósságra kíváncsi lennék, hol olvastál meghibásodásról vagy gyenge tartósságról? -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #170329 üzenetére
Úgy értettem, hogy a 7 ember súllya lenne sok egy 1150 kg-os autónak, na meg persze a motornak is
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170306 üzenetére
400k a GL+ felára, az már 10%.
A lényegi különbségek:
nincs alu felni - leszarom
manuális klíma -leszarom, most digit van, de utálom
halogén lámpa -ez kicsit azért zavaró
tükörfűtés -ez évente kb 3x jó lenne, az tény
bőrkormány -20k megcsináltatni
ülésűfűtés -30k megcsináltatni
audió és tolatókamera -ez szintén kicsit zavaró dolog, majd élőben kiderül mennyireVan pár autó, amit meg akarok nézni: Duster, SX4, Vitara, Stonic, ha az újakat nézem, C-Max, Verso, Meriva B, ha a használtakat.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #170269 üzenetére
Nem, azt a csúszós kuplungra kell.
-
válasz
BigBlackDog #170269 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170266 üzenetére
Attól függ melyik kuplungos DSG.
-
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #170176 üzenetére
Egyébként én is elgondolkoztam, hogy le kéne cserélni a 7gen 2.0 Accordot egy ilyen Legendre, hogy legyen egy kis tartalék autópályán.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170126 üzenetére
Figyelembe véve a feltüntetett külföldi okmányokat és a regadó nélküli árat, szerintem is ideiglenes rsz van rajta.
-
válasz
BigBlackDog #170126 üzenetére
oda is van írva hogy külföldi papíros!
amugy tényleg szép -
válasz
BigBlackDog #169964 üzenetére
Életkor nem hangzott el, az Ignis nagyon kellemes beszállást biztosít az idősebb korosztály számára.
vans?: Napi 2x2 km-re valami elektromos lenne igazán jó. Ha tud még várni pár évet, vélhetően kap is majd ennyiért.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #169964 üzenetére
Az uj Swift csaszar, en magamnak is bevallalnam siman.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #169937 üzenetére
Fordnál a 2.0 benzines is hírlik az olajfogyasztásról, úgy emlékszem itt is volt róla szó.
-
marec1122
senior tag
válasz
BigBlackDog #169849 üzenetére
ez alapján alig lehet komoly rejtett hibája. a kormánymű kopogása kerülendő és kb ennyi a többi inkább megjelenésbéli. köszi
-
Bull Boss
őstag
válasz
BigBlackDog #169834 üzenetére
pont ezektől tartok én is... de ha megszeretem szivesen költök rá folyamatosan is. Mondjuk egy 2.0CRDI motor mennyire kényes?
Illetve a kaszni mennyire rohad ezeken a koreai autókon?
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169681 üzenetére
A másik Peugeot ról Mi a vélemény érdemes megnézni vagy inkább azt mondjátok kereső környékén 600 körül valami dízelt Aztán ennyi ezt szombaton mennék Egyébként megnézni azt a Peugeot Csak hát ugye Budapest Nyírbátor távolság
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169671 üzenetére
Elég meleg volt bent fűtött rendesen a motor is magas fordulaton és egy deka kormot nem nyomott. Igazából itt most arról van szó hogy van egy hirdetés alapján sok kilométert futott de elméletileg jobban lekövethető karbantartási lag jobban lekövethető autó vagy egy vélhetően valós km es keveset futott Bár pár kérdőjeles autó aminek egyébként hogyha valós a km re akkor viszont jóval kevesebb rizikót rejt magában mint a
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #169594 üzenetére
Én Expeditiont vagy Excursiont kezdtem el nézegetni. Nagyon tetszenek ezek a dög nagy amerikai SUV-ok, a Tahoe és a Suburban is. Nagyon jó lehet utazni velük
-
neophyte79
tag
válasz
BigBlackDog #169590 üzenetére
Na, köszönöm.
Ennyi egy normális válasz. Az előző kolléga veszi a fáradtságot és egy teljesen értelmetlen hozzászólást ír, pedig ugyanennyi ideig tartott volna egy építőt is.Igen a C Corsa nekem is benne van a topban, a Swiftek annyira nem. Esetleg még a Corolla/Civic vonal lovagolható, de a Hondákat tuti kínozták.
Köszönöm a választ.
-
Gabor901127
tag
válasz
BigBlackDog #169510 üzenetére
Jó de ha nem is fog a kuplung, attól még mért nem engedi feljebb tenni
Gumikra meg ne is menjünk bele, hogy a mindenhol 2.2 helyett 2.4 illetve az egyiken 3!!!!!!!!!!!!!!!!-mat mértem miután kigyulladt a nyomás figyelő kb 2 percel a felszerelés és indulás után
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #169494 üzenetére
Irta is, hogy szaga van. Az biza HF...
-
Dave Crank
senior tag
válasz
BigBlackDog #169491 üzenetére
Reggel első indításnál, vagy ha full hideg a motor füstöl fehéren, de szaga van, szóval nem vízgőz szerintem.
Tboy93: hát a hengerfejezésre láttatlanba a szerelőm legalább 100at mondott, ami szerintem azért nem kevés..., Mivel valószínűleg tudott róla, és elhalgatta előlem, nem gondolom úgy, hogy annyiban kellene hagynom. Nyílván ha elmondja nem veszem meg. A tartályt pedig szerintem feltöltötte mielőtt mentünk megnézni az autót, mert akkor nem tűnt fel, hogy kevés lenne benne a víz feltűnően.
-
Dave Crank
senior tag
válasz
BigBlackDog #169489 üzenetére
Ahogy elhoztam rá 3 napra töltöttem elsőnek, azóta használatfüggő, de kb hetente, de múlthéten 2x töltöttem. Szerelő és én sem láttam folyás vagy csöpögés jelét.
Amiket írtál megnézem, de szerintem ezeket a szerelő is ellenőrizte.
Én úgy gondolom, mivel 3 napra rá jelzett a lámpa sípolással, hogy kevés a víz és azóta ilyen sűrűn kellett töltenen, biztos, hogy tapasztalnia kellett. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #169344 üzenetére
Ja, az igaz. De nem nyugszik a lelkem, januárban DSG olajcsere.
Tavasszal meg 19", mert csak akkora méretben van olyan felni, ami tetszik.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #169330 üzenetére
Ezért mondtam én is az SDI-t. Minimál technika, lehető legkisebb meghibásodási eséllyel. Na most ennél egy CR turbós motor akármennyire is nem kerül sokkal többe (70k komplett motor 406-ba), de magasabb veszélye van a problémáknak. Egy ilyen rövid birtoklási időszakban nagyon csúnyán meg tudja nyomni az egység költséget bármi baj. Továbbra is tartom az Octavia SDI vonalat, ennyiért meg kell nézni és nem lesz szalon állapotban, viszont a motorral kb. semmi nincs, csak megy. Ha pedig egy évben 100-200k költség lebegne minden alternatíva felett, kivéve ezt, bizony el tudnám viselni, hogy nem előzök pár alkalommal, és pályán 120-szal kéne menni.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169330 üzenetére
Igazából mint látod , ha nyáron nem teszik tönkre , akkor most nem itt tartana az ember.
Amik most vannak javarészt még mindíg annak az eredménye.
Nem futómű vagy hasonló dolgok.
Akkor ha úgy nézed nem sokat költött volna az ember az audira sem..
Bár ígyis meg kapott mindent eddig, klima futómű meg mindent, mert úgy voltam vele nem akarom hogy gyűljön .Utána meg sikerült fel ülni a szopó rollerre.Nem az a baj hogy kell költeni, hanem hogy mennyit, és miért.
Környezetembe mindenki azt mondja hogy menjen a kocsi , ne szopassam magam tovább. -
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #169327 üzenetére
+ még ami menet közben a felszínre kerül.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169327 üzenetére
Sok vagy kevés?
Ja értem sok. És ez mind a nyári munka eredménye.
És nem mindegy hogy 1800 v 2600 100km
Ha 500ba elmenne az Audi 2 hónap alatt meg lenne az atiras költsége, annyit meg spórolna az ember ha meg gond van, akkor azt amit audira költene az ember meg ott lenne. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169325 üzenetére
Csak hogy a főtengely szimering csere 50k magába.
Ott van a víz fogyasztás gondja ami remélem csak valami cső.
Ha váltó lent a szimering miatt, már ott van az ember vizpumpa vezérlés, ami megint vagy 30k plusz munka díj, lambda szonda légtömeg mérő hibát is dob, bár utóbbit csereltem nem lett jobb. Termosztát is kell sztem bele.
Plusz a többi.
Vezérlést nem néztem hogy őszinte legyek de mint mondtam szerelő meg fogja nézni ha úgy alakul. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169323 üzenetére
Így van. Egy főtengely szimering, többlet fogyasztás meg egy víz cső repedés amit meg kell most oldani. Plusz csapágy, motor tartó bak. Meg ki tudja még.
Olyan 100 150 kell rá. Plusz pár futómű alkatrész.
Meg néztem a pug 406ot.
Szépen jár a motor, nem remeg mint anno amikor egy porlasztó hibás volt az enyém.
Motor porszaraz, futómű, fék is rendben van. Minden működik, csak esztétikai hiba van.
Meg egy két helyen lakk hiba. Illetőleg egy belső kárpit lóg.
Persze szerelőnek is látni kellene de azt mondom jó kocsi.
Jól húzott olyan nagy kaszniban 90 pacival.gumik mind jók. Turbónak nincs hangja. Vezérlésbe van 12k. Olaj csereig meg 7 ezer km.Előttem voltak akik nézték 480ba nem adta oda nekik
Meg hirdetem az audit . Ha elmegy akkor legalább tudom melyik típust nézzem már. Gondolom nem csak ez az egyetlen pug lesz 406 500 körül. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169318 üzenetére
Beszéltem a fickóval. Jókat mondott az autóról, megyek ma meg nézni.
Van pár ismerős kérdezek róluk ezt azt.
Audit meg hirdetem aztán meg látjuk. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169315 üzenetére
Köszi. Múltkor itt is írtátok hogy a 2.0 hdi elég jó konstrukció.
Nem várok csodát amúgy, de motor ha jó bőrbe van akkor, és ha nincsenek még előjelei a porlasztó vagy szivattyú kopásnak, akkor nem egyik napról másikra hal meg.
A melett. 90 lovas hdi ahogy nézem fap,es kettős tömegű nélkül is van.
Kis piros valóban nem gyári felnivel van.
Viszont leírás alapján porlasztók voltak cserélve ami jó omen.
Kis szürke szintén tetszik. Km és kora miatt szimpatikus.
Nem várom el nyilván hogy ne kelljen költeni, de hátha kevesebb szopo roller lesz mint az Audi.
Az biztos hogy ha úgy van állapot felmérés lesz.
Ár, leírás méret, valamint 2 garnitúra gumi miatt a 406 a szimpatikus elsőre. KM ugyan sok, de a kis 1.4 hdimbe is ennél több volt, és egy db porlasztót kért csak, azóta is jár vele az új tulaj.Azt nem tudom h ha jó állapot csapjak le rá,es áruljam ki tudja meddig az audit, vagy várjam meg és akkor nezegessek.
Mondjuk holnap szerelő végre rá néz hogy mitől eszik 12 litert, stb.
Mondjuk erre is 200k rá kell költeni hogy olyan legyen amitől nem fosok meg nem akarom folyamat felgyujtani, 500at mondtak rá amúgy, szóval ha a javítást bele veszem cakk pakk 700 van autóra. -
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #169221 üzenetére
En elengednem az F Astrat. Ultem benne, nem ereztem jol magam (biztonsagerzet, masszivitas). Tudom regi auto, de tobbet vartam tole. 500k bol szerintem lehet egyel modernebb autot is venni (inkabb ulnek 206ban).
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #169221 üzenetére
Inkabb 2005 utanit, akkor volt a facelift.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #169219 üzenetére
Kiegészíteném azzal, hog 307ből 2003 utánit vennék ( úgy rémlik akkor javítottak valamit az elektronikán). Az 1.6os motor meg a világból is kimegy, ha karban volt tartva.
Meganeból 1est vennék ennyiből, ha nem hjatod, akkor az 1.4 is jó lehet. 2es meganeból inkább csak facelift utánit vennék, de az szerintem még nem az 500k kategória. Ha bejött neki korábban a 206 én megkockáztatnék újra egyet 1.4 vagy 1.6 benyával. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169212 üzenetére
Igen nem volt vele különösebb gond, csak hát érzelmi alapon nagy oto otomata, költség mentes.
Yep. Azóta szopo roller. Pont azért néztem dízel pugot mert 2 hónap alatt üzem anyagon az át írás is meg térülne.
Persze 500 körül most nem nagyon. látok ami jó, ma meg néztem a környéken egyet lutri.
307 valahogy több van ilyen árban.
Az Audi megbízhatatlan és csak viszi a pénzt, kis pugogal akinek eladtam alig költött rá. Vissza sírom igen.
Azért akarok max 2 évre mert menni akarunk ki külföldre.
Audit 550be talán eltudnam adni, most ennyi a keret. -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
BigBlackDog #169085 üzenetére
Igen, a 406-osé legalább 45 ezerbe kerül évente (B8-as bónusszal...), ennél az összes elektromos autóé, illetve az Amperáé is olcsóbb, de nyilván ez egy elhanyagolható tétel. Én onnan közelítettem meg a témát, hogy az elkövetkezendő években valószínűleg továbbra is autózni fogok a városban, mert az albérlet árak miatt nem tudok beljebb költözni (jelenleg nem fizetek bérleti díjat, mert a család egyik kéglijében lakom). Ennek megfelelően az állandó költségeim (teljesítményadó, benzin, olaj- és szűrők cseréje) érdemben nem fognak változni, azaz 400-450 ezer simán el fog menni ezekre. Ezért jutott eszembe, hogy ha azt feltételezem, hogy a karbantartása nem olcsóbb egy elektromos autónak (főleg, ha az egy Ampera, amiben van benzin motor), viszont tudok ingyen vagy nagyon alacsony költséggel járni vele (üzemanyag szempontjából), akkor ezt a 400-450 ezer forintot törlesztőre is költhetném, mindegy, hogy a kutasnak adom vagy a banknak (sőt, ha a tömegközlekedésről is lemondok, akkor további 110 ezer forint az évente, ami szintén mehet a banknak, de ezt kevésbé tartom valószínűnek).
Ami nem mindegy, az a használt autó maradvány értéke 3-4-5 év múlva. Ezért nem érdemes onnan megközelíteni a témát, ahonnan F-ECT$ kezdte, mert itt nem a "mennyit bukok az elektromos autón" a lényeg, hanem az, hogy hasonló pénzt elköltve egyrészt sokkal-sokkal tisztábban autózhatok (és sokkal macerásabban is...), plusz amikor kiszállok a végén a buliból, akkor a megmaradt vagyontárgy (nevezetesen az autó) értéke fényévekkel magasabb. Nyilván nem 4 millió hitelt vennék fel egy 4.5 milliós autóra, valamennyi önerőt a 406-oson kívül tennék bele. A mostani autót nem szeretném bántani (gázosítás), a kisebb fogyasztású autóval pedig az a baj, hogy ami komfortban is megfelel, az bőven 1 millió forint felett van (mert a 406-os akármennyire is öreg, nagyon kényelmes) - ott meg ugyanúgy lehet játszadozni a számokkal középtávon. A Prius szóba jöhetne, de egyrészt "soha" nem hozná vissza az árát, másrészt nagyon lopják és a harmadik generációs már közelebb van a 4 millióhoz, mint a 3-hoz (amivel még nem kerülték meg a Földet).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #169041 üzenetére
Nem feltétlenül sorolnám ezen autók közé az Scross-t. A Multipla és a Thalia már ~20 éve mindenkiből kihozza a gyomor alsó-felső rész cserét, de az Scross-t sokan megszokták már, és tetszik nekik. Először bennem is hasonló gondolatokat ébresztett, mint a Multipla, de 1-2 év elteltével már kimondottan bejön az orra. Számomra a hátulja túl semmilyen, elavult, csúnya.
Az Scross megítélését leginkább az új kuvikhoz tudnám hasonlítani. Azt is meg kellett szokni, és már többeknek felsejlik az "olyan csúnya, hogy már szép" érzés, például nekem is.De ízlések és pofonok ...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #169041 üzenetére
Egyik volt tanáromnak van Multiplája. Mikor megkérdeztük nem tartja-e rondának az autóját csak annyit mondott, hogy belülről nem látszik.
Végülis ja, aki fingott az nem érzi, hogy büdös. Viszont a csávónak 5 lánya van (viccen kívül a legelsőtől fogva fiút akarnak, de csak nem jött össze...
) és ezen kívül nincs olyan "normál" méretű autó, amelyik hatszemélyes lenne.
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #169002 üzenetére
De akkor hamarabb lejön a Fusso
-
norbert1998
nagyúr
válasz
BigBlackDog #168995 üzenetére
Így már értem
Akkor így értendő mindegyik gépben a 8 lufi.
Igen, ez a 3 konkrét autó maradt már csak fent a rostán.
De persze nem néztem meg mindegyikből 20-at, c4 1.6 hdi-ben is gondolkoztam, de messze vannak, nem néztem meg őket. Nincs is sok belőlük. Mazda még kevesebb van, alfa viszont sok van, de majdnem mind füstöl vagy szétesik.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #168989 üzenetére
De, valoszinuleg azon csusznak el. Abban a korban olasz kompaktok kozul csak a Stiloban van 8, abba rendelheto volt a hatso olallegzsak is.
rbalint88: szuper, akkor az enyemben 10 van.
norbert1998: Ne csuggedj, a klima viszont ket zonas.
-
válasz
BigBlackDog #168962 üzenetére
én inkább arra gondolok, hogyha úgy döntene a vevő, hogy perre viszi, mit tudna érvényesíteni
nyílván itt nagyon sok a változó körülmény, de ha például az említett toyotás cikkre hivatkozunk, akkor ott gyanítom, hogy egy forintot se (pláne hogy nem is működött együtt az eladóval a javítás érdekében) -
válasz
BigBlackDog #168959 üzenetére
egy 3-4 éves keveset futott autónál elvárható
egy 8-10 éves, 150+ ezret futott kocsinál már semmi sem elvárható, hiszen bármi tönkremehet benne az életkor és a futásteljesítmény miatt, ez teljesen normális (és ezt nem akarják a vevők belátni) -
pècsimunkás
addikt
válasz
BigBlackDog #168952 üzenetére
Pont ezt akartam írni.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #168813 üzenetére
Ja a carens is tök jó áron volt, azt is kifuttatták, olcsóbb volt, mint a ceed kombi, pedig nagyobb annál
A soul is hasonlóan jó árban van, ha valakinek tetszik, az is 1,6-al 4,5M meg az 135 ló -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #168744 üzenetére
legalább magyar forgalomba helyezésű
20 liter körül eszik
bitpork: a 3,4M i20 3 évesen 2,6M megy el akkor az hány %?25-se 3 év alatt, ennyit a 30%-ról -
válasz
BigBlackDog #168762 üzenetére
Az valahogy kiesett eddig, de szerintem ami állapotban is korrekt, az már túlmegy a kereten.
#168764 t1: Ha a szíjas G13BB-t vesszük alapul, 100/3000, 130/4000 lesz a matek.
-
válasz
BigBlackDog #168756 üzenetére
Azért gondoltam a Cliora mert idézem "Eljött az idő hogy barátnőm számára keressünk "olcsó", aránylag igénytelen kisautót, amit persze időnként én is használatba vennék. "
"Thália" nem kisautó.
És inkább ugyan abban az árban inkább ezt választanám.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest