- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
marec1122
senior tag
válasz
focvis #171143 üzenetére
Egy suzuki vitara van még itthon. Ez csak melóba be melóbol haza vagy ha épp valahova el akarok repülni ne maradjanak itthon autó nélkül . Tehát ilyne szempontból 1 személyre és kis távra főleg.
Inkább a prince motor miatti aggodalmak meg a turbó meg a kokszosodás sok oylan kifejezés amiről keveset tudok és aggódom miatta. -
válasz
focvis #170283 üzenetére
De az olaj frissítés nem csere. Cserekor vagy leszeDIK a váltót szétszeDIK és kitakarítják vagy átmossák. Egy átmosáshoz kell kb2 liter plusz olaj és a gép. 100 alatt nem áll meg szerintem DSGnél sem. Anno a tiptronicnál majd 150 volt.
De nem akarok én ebből vitát: soha nem csináltattam még DSGn, és különben is csak egy malac vagyok -
-
zolee3000
tag
válasz
focvis #169870 üzenetére
Köszi. Az eddig olvasottak alapján nekem is ez jött le. Mivel új autó lesz és a váltóolaj cserét sem tervezem elbliccelni, remélem sokáig nem lesz vele gond, de azért az esetleges javítási költség sosem elhanyagolható a tervezésnél.
@molnarpeter: Azért a duplakuplungos rendszer is elég elterjedt, nem? Tudtommal a VW konszernes autókat is ilyennel (DSG) szerelik. A koreaiak DCT-je nyilván nem ugyanolyan, de ennyire speciális lenne hozzá képest?
Nem az e-CVT-re gondoltam, csak a sima fokozatmentesre. (Ragaszkodnék az új kocsihoz, a hybrid hajtás úgy meg már túl drága lenne.) Érdekes, valamiért úgy gondoltam, hogy egyszerűbb, olcsóbban fenntartható, mint a duplakuplungos mechanizmusok, nem gondotlam, hogy hasonlóan problémás/drága (lehet).
-
norbert1998
nagyúr
válasz
focvis #169015 üzenetére
Annyira nincs jó állapotban, mint ahogyan azt a nyár elején gondoltam/reméltem, hogy lesz.
sagesz
Ez sajna mindig így történik. Az ember csak várna várna a legjobb vételre, de hát egyszercsak lépni kell, mert elszalad az idő és még mindig ugyanabban a kis ladikban utazunk.
Szélsőséges példa mondjuk egy jól beindult, de még egészen kezdő mérnök. Egyes Clio-t hajtott eddig, már egy éve kapja a csodás fizut, szülőknél él, vehetett volna már bármit, de nem tette, mert még egy kis pénz és mennyivel jobbat lehet venni. Mindig ez van -
kisza25
félisten
válasz
focvis #168808 üzenetére
Ja pl. Próbáltam alkudni a tipo-n aztán előfötörte nekem hogy nézzem meg mennyi haszna van az alap modellen (110+ÁFA)
A forgalombahelyezésnél meg van kb 50 eFt, de abból még lejön az ajándék szőnyeg, láthatóságimellény, meg egy fiatos autós csomag, de van ahol az alap autókon is több van ráhagyva és ott még tudnak elengedni pl. Kia, hyundainál 150-250-et az akciós árakból még elengedtek volna -
Integrale
veterán
-
válasz
focvis #168615 üzenetére
annyira nem volt azért trágár, lerövidítettem
az meg, hogy hülyeség, szerintem bőven beleféregyébként a superb kíváló:
-utazóautónak, ha nem egyedül és/vagy sok csomaggal kell sokat autópályázni
-taxinak, a hatalmas hátsó lábtér miatt
-magas felszereltséggel vezetői autónak (szerénységet sugall, egy bmw vagy mercivel ellentétben)nem vehet mindenki suvot
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #168596 üzenetére
Nem azért írtam, csak nehezen hiszitek el, hogy nem mindenkit érdekel a látszat. Itt vidéken még csúnyán is néznek rád, ha prémiummal jársz...
Amúgy most van megint az az időszak, hogy sz@r utakon kell mennem, az a fura, hogy a hondából úgy kell kiszálni, mint egy versenyautóból, de még sehol nem értem le vele
Jövöhéten 2* mutatok szőlőhegyet (4km földesút) a héten 3x voltam földesúton.
A dustert megnéztem, kívülről tetszik, belülről fejlődött, de hátsó ülések kényelmetlenek a 0. percben, nagyon rossz az üléspozíció és nagyon rossz a kilátás minden irányba, ezért elengedtem. Nekem mindenre jó autó a vitara lett volna, de az 1,6-al, meg nem ennyiért. Mondjuk azzal máshol kell kompromisszumot kötni, mint a tipoval. Azért a pár % földútért nem akkora érvágás, de arra haladunk, hogy lassan a suv lesz a normál autó.
Mauzes: i40 képbekerült kia Optima nem? -
kisza25
félisten
válasz
focvis #168593 üzenetére
Csak az a kérdés, hogy kinek vesz autót, a szomszédnak, vagy magának?
3,8M én is vehettem volna használt audi-t bmw-t..., de én magamnak vettem autót, arra amire kell.
Ha lesz pénz lóvéra, veszek egy játszós autót is mellé, vagy egy gyorsasági motort
A lényeg, ha neki a passat, vagy a skoda tetszik, vegye azt.
Ha kell a látszat akkor vegyen prémiumot -
válasz
focvis #168485 üzenetére
Az 5 sebességes automataváltó az easytronic, ez van a H-ba is és még jó pár opelben. Ez egy hulladék.
Négy sebességes pedig komfortilag használhatatlan, mindig olyan tartományban pörög a motor 50-90-130 közkedvelt utazó tempónál hogy elkeserítő.mandras81
Volkswagen téren nem vagyok jártas. -
-
válasz
focvis #168463 üzenetére
Ha egy autóról van szó akkor én is egyetértek. Nekünk azért lett jazz, mert második és a feleségem használja a városban alapvetően ahol számít a méret. Mivel néha megy autópályán egy 500 kilométeres kört szülőkhöz ezért a belső hely is lényeges volt. Ebben nem volt jobb nekünk mint a jazz. De egyetlen autónak 5 milláért én is scross/focus/i30/ceed/astra/octavia irányba terelgetnék ízlés függvényében.
-
mandras81
senior tag
válasz
focvis #168466 üzenetére
Köszi!
Bocs, próbálok képbe jönni a dolgokkal, de azért még bőven vannak fehér foltok: a DPF-et nem szeretjük, ugye? Tehát, ha lehet akkor részecskeszűrő nélküli motort keressek?
Ha már Opel: látok egy-két Signum-ot is eladót. Ezeket érdemes megnézni, vagy alkatrészügyben lehet szopás?
Japán-francia-német fronton is segítsen ki légyszi valaki.
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #168427 üzenetére
Van, de szerinted mennyit kérne el pl a mai napomon 10-től 16-30-ig telkeket+ házakat mutogattam, volt benne egy ebédszünet és mentem 70 km-t, tegnap szintén, tegnapelőtt is, ja és szombatonBlellén mentem el 70 km-t
, de mivel 2006 óta új, vagy max 5,5 éves autóm volt (mindkettő 5,5 éves új korától nálam) 1x sem volt műszaki hibám az elmúlt 12 évben.kop kop kop -
-
#94529552
törölt tag
válasz
focvis #167995 üzenetére
Glicerin is jó a gumikra. A szélvédő gumit, az ajtók melletti és a többi gumiszigetelést glicerines vattával vagy gumiápoló spray-vel kell megóvás céljából körbetörölni.[link] Golf, Octavia, stb. az ajtózárakra is fegyelni kell, mert bekoszolódnak, kiszáradnak, ami szintén érdekes hangokat ad olyankor. Inspekciónál gyárilag előírás az ajtózárak kenése(tisztítás nem árt előtte) is.
-
q13579
senior tag
válasz
focvis #167954 üzenetére
Ami szóba jönne:
Golf VII
Passat B7
Octavia MK3
A4 B8Ezek valamelyikéből szeretnénk olyan benzines motort, amiről nem keringenek már rémtörténetek
. Ha semmivel sem kevésbé költségesek, vagy megbízhatóbbak mint egy 1.6, vagy 2.0-es crdti, akkor marad utóbbi. De, ha kis esély van arra, hogy legalább egyféle tsi, tfsi benzines motorra azt mondják, hogy végre rendben van, erre feküdnénk rá.
-
MPowerPH
félisten
válasz
focvis #167227 üzenetére
Hazakoltoztem(-tunk).
Nem nagyon. Ugy igazan egyik nemet sem gyerebe. BMW -bol ilyen arkategoriaban nincs megfelelo. E92 -bol a 335i szuper lenne, de draga is, es az a motor egyebkent is egy katasztrofa, diesel meg erre nem jo.
Teljesen oszinten, nem tudnek VW -t venni.Es ugye az fwd.
-
kisza25
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #166553 üzenetére
ahogy elnezem ennel a Novoth urnal szeret eleg vastagon fogni a ceruza barmiert is
azert baze, 300k-s munkadij, az nem gyengeez azert veri a pofátlanság hatarait nálam
de forditott esetben vmi PC-s baszasra megprobalnal neki kiszamlazni csak 200k-t, akkor csak vigyorogna ez is, hogy ne vicceljél mar, mi kerul ebbe ennyibe
az volt a szep halal, amikor volt anno a nemet RTL Stern TV-n ilyen rejtett kameras felvetel autoszervizekben, hogy miket csinalnak meg, meg miket szalmaznak ki ra
na ezt itthon is siman bevezetnem a Fogyasztovedok helyeben
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #166466 üzenetére
No igen. Mondjuk a Kia´-nak én sem értem az árazását. VW szalonban elég durva kedvezményeket hozzávágnak az emberhez, saját tapasztalat alapján az egyedileg konfigolt összeállítás árának -"egyedi" kedvezményekkel- nem sok köze lesz a listaárhoz. Kia´-nál is adtak valami kedvezményt, de érezhetően jobban kötődtek a kiírt árakhoz. Jó eséllyel a kettő közül én is inkább a VAG felé húznék, ha ez a kettő lenne kiszemelve.
-
fenergie84
addikt
-
akos727
senior tag
válasz
focvis #165335 üzenetére
Ááááh én nem merek beleszólni ezekbe, olyan savazást kapnék
Mágus: sztem a prémium márka nem szokott tudatában lenni, h rácse van
Még szeretem, mikor egy szög gyári vagy akár kicsi lepukkant 156-ot kirak valaki, ahogy áll egy parkoloban v az utcan, hozzá szöveg: "üdv cartárs" és tetszőleges emojik
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #165228 üzenetére
eddig szóba sem jött autópálya hanem az, hogy nem érted minek, amit írtál irreleváns, most több a SUV azért tűnik úgy, hogy azok csinálják, de ugyanez lenne bármilyen másik autóban ülne, ez nem az autó hibája
10 éve is ezt vették volna, ha lett volna olcsóért, de nem volt, akkor stiftet vettek, ignis-t, meg sx4-et, meg astrát, most meg vitara+ duster, amúgy 10éve jobbak voltak az utak is, azóta csak romlott az állapotuk -
kisza25
félisten
válasz
focvis #165216 üzenetére
én is elmegyek i20-al mindenhol, csak folyton leérek vele
Amúgy a városi terepjáró, az inkább a külsőre és az emelt hasra utal, amiért szeretik, hogy sokkal könyebb be és kiszállni, nincs gáz a rossz utakkal, fekvőrendőrökkel és a magas padkákkal, jobb a kilátás a forgalomra, fater 1999-től civic-el nyomult (385e km) és most 60+ már nagyon vágyott egy magasabb autóra, de van 50 év körüli ismerős is aki civicből kuga-ba ült át ugyanez miatt
Mondjuk fater kia sportage-t már túlzásnak érezte civic után, így lett a kia carens.
Itt nálunk nem is feltétlen kell kimenni földútra, Fonyódon a dombon aszfaltúton is le lehet érinteni az elejét (pl. Fonyód Harmatos utcáról befordulsz Trombitás B. utcába, vagy Sándor utcáról a Meredek utca...),
meg van egy csomó szőlőhegy, Kishegy (Blelle), Mohácsi hegy (Tóti), Öreg hegy (Látrány) várdomb (Bboglár) nagyon sok embernek van földje, vagy pincéje, vagy nyaralónak használja, vagy földes, vagy murvás úton tudsz odamenni. És sok tulaj Bp-n lakik, így már összeáll a kép? -
-
-
-
Termi16
őstag
válasz
focvis #164678 üzenetére
Én pl a Lineát nagyon szerettem, bár nem volt meg sokáig, de komoly baja nem volt, jól ment, nekem belsőleg is teljesen megfelelt, úgyhogy amire kellett, arra király volt.
Ha már itt tartunk, én Suzukit és BMW-t nem vennék, az tuti. A suzukiktól kívül-belül hányok, gyakorlatilag 2 swiftben nőttem fel, most a párom apjának Belanoja van....
A BMW meg szót sem érdemel -
válasz
focvis #164249 üzenetére
azért más véleményem szerint, mert egy ilyen zugműhely üzemben tud tartani egy olyan kocsit
-jelen esetben 114 nettóért dióbelezve-
amire a márkaszerviz jó eséllyel csak annyit mondana vegyél 3 milláért egy új motort a 2 milliót érő autódbaés ez a tudás értékesebb, mint a márkaszervizben az 5x áron olajt cserélgető embereké, ezért keres jobban egy ilyen kisiparos
és nem én mondom hogy értékesebb, hanem a vevők akik hozzá fordulnak, és fizetnek neki -
válasz
focvis #164244 üzenetére
a márkaszervized a kultúrált ügyfélvárójával nem fogja neked ennyiért ezt a munkát megcsinálni, hanem motort cserél 3 millióért
ugyanis 18 éves takony kölyköket alkalmaz a te pénzeden (uniós támogatás), nem hozzáértő szakembereket
hajadra kenheted az ingyen kávét
akik a hozzáértő szakember óradíján max egy olajat tudnak neked lecserélni500 ezres nettó bér teljesen reális egy jó szerelőnek, és még ez is kérdés hogy itt marad-e, mert ha nincs családja, miért ne menjen svájcba 2-3x ennyiért?
ja és azt elfelejtettem, hogy esetleg hasznot is szeretne a műhely...mondjuk annyit amiből jól tud élni a tulaj
így már megvan??
-
-v-
addikt
válasz
focvis #164240 üzenetére
Hát figyelj, amíg nincs piaci verseny, mert a többiek nem csinálják .. igaza van. Bereklámozta magát tc-n, a művelet amúgy tényleg jó valószínűleg, és azért nem kell minden évben, gondolom azért úgy lőtte be az árat, hogy ennyiért még viszonylag sokan megcsináltatják.
-
#94529552
törölt tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest