Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #151253 üzenetére
nem mind1, mert ha áfacsalással behozták a kocsit de te szabályosan vetted a magyar tulajdonostól, akkor sem áfát sem büntetést nem kell fizetned
ráadásul bűncselekményt sem követsz el, hiszen szaáblyos az adásvételina, remélem így már érted
(#151254) Mr X
nem foglalják le ha jóhiszeműen vásároltad (kivéve persze ha lopott, de az más téma) és nem magánokirat hanem közokirat -
válasz
#94529552 #151251 üzenetére
jajj de szeretem az iylen naivitást
megveszik hamis adásvételivel és azthiszik a hülyék hogy rendben vannak mert a nevükön van
egészen odáig amíg ki nem derül hogy kis pistának az volt az adott vében a századik áfacsalt behozott kocsija te meg hamisadásvtelivel közvetlenül az osztráktól "vetted"
aztán lehet pislogni a rendőrségen hogy mi van meg mikor adják ki a lefoglalt kocsit
és még lehetsz boldog ha csak az áfát meg a büntetést kell utólag kifizetni -
Satyricon
addikt
válasz
#94529552 #151238 üzenetére
Nem hinném, hogy rosszul van megcsinálva a festés! Ha rozsdásan veszem meg és én csináltatom meg, akkor is van rá esély, hogy rosszul csinálja meg a festőráadásul akkor nekem kéne kifizetnem azt!
Korrektnek tűnik a srác! Van egy cége, és ezzel foglalkozik, hogy kocsikat hoz be! Utánaolvastam a cégének, nincs tartozása, minden rendben van vele! Pár hirdetését is olvastam már az elmúlt 4 hónapban, Ha jól emlékszem, mióta ismerem, ez a 3. BMW, amit elad, még a hasznaltauto-n láttam hirdetését. Az óta tartom vele a kapcsolatot. Egy órával ez előtt írtam neki SMS-t hogy felhívhatom-e, mert lenne egy kérdésem(adásvételivel kapcs.ban), de egyből hívott is fel. Kérdeztem tőle, hogy az adásvételi hogy működik majd, mondta, hogy ő adásvételit készített az osztrák eladóval, szóval jelenleg az ő nevén van a kocsi. Mindenféle TÜV-ös engedéllyel együtt a kocsi készen áll a műszaki vizsgára! Csinálunk mi is egy adásvételit majd, és akkor boldogság! Teljesen normálisan beszélt a telefonba, nem hebegett-habogott össze-vissza, mint amilyennel már találkoztam ezek előtt! Szóval úgy tűnik minden rendben van! Képeket, ha gondoljátok, küldhetek majd kedden
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
#94529552 #151212 üzenetére
Hát, országútról volt szó, én pedig országúti fogyasztást írtam az ott megengedett maximális sebesség betartása mellett
Autópályán egyébként 7.3 körül evett ugyanez az autó 120 km/h-nál. Amúgy tényleg bármelyik 200 LE alatti szívó benzines autó eljár 7 liter alatt országúton. Most egy 2 literes (136 LE) 406-os a társam a mindennapokban, de országúton az se fogyaszt lényegesen többet az 1.6-os Volvo-nál. Hogy az "útakadályokról" is legyen szó, a Volvo előtt egy 1.4-es (75 LE) Xsara-val jártam, az emlékeim szerint 6 liter körül/alatt evett országúton.
-
válasz
#94529552 #150689 üzenetére
Német oldalakon láttam / olvastam ilyesmit, talán a HGP vagy a JP Performance erősíti meg a DSG-t. Komoly árszabást tippelek.
@(#150690) molnarpeter: +1
Az autó-fíling viszont zeróhoz közelít.(#150688) bajnokpityu: Nem tudod mennyi pénz? Félig viccesen feldobtam a témát egy VW márkaszervizben, hogy ha betojik a DSG, majd rakatok bele manuálist. Úgy tippelem, hogy 500 k-ból az is megáll. Erre a márkaszervizes azt mondta, hogy ha ők csinálnák, könnyen lenne 4 milla.
-
theuprising
tag
válasz
#94529552 #150583 üzenetére
Szerintem a Mercedes E320 CDI (2004-től) a baromi jó autó, iszonyatosan jó élmény vezetni, megy mint a szemét, stabil, masszív tartása van, nem billeg, a fékek iszonyat jók, nem zabál ki mindenből ahhoz képest milyen bivaly állat, viszont ez olyan árba kerül, hogy az nem a munkábajárós-boltbajárós embereknek való. Aki viszont erre a vezetési élményre vágyik és meg tudja fizetni annak nagyon ajánlom, nem csak egyszer próbáltam, kb 20ezer km-t tettem bele egy E320-ba, nem akartam kiszállni belőle, viszont szuszinho kollégának a benzines T25 Avensist ajánlom. Mert szerintem az a jó választás...
Meg ő szerintük is. YourMechanic listája Amerikából.
Meg szerintük is. A brit Warranty Direct biztosító listája.
Meg szerintük. Itt pont a 11 éves kor lehet a mérvadó, pont hasonló korú Avensist ajánlok én.
Meg szerintük. Consumer Reports listája.
És végül A J. D. Power szerint is.
Ez után meguntam a többi 20 linket megnyitni. Na jó talán ez is érdekes olvasnivaló.Szóval szerintem benzines T25 Avensis kombi.
-
lenko
aktív tag
válasz
#94529552 #150480 üzenetére
Passz, nem követem melyik kereskedő kit ver ár, úgy is magamnak hozok kintről.
Az accord pedig csak példa volt, az ülés , és a kormány állapota többet mutat, de ha csak vársosba futotta szinte, akkor még lehet reális, bár olcsónak tűnik a többet futottakhoz képest, úgyhogy inkább valószínűbb a nagyobb futás. -
yodamastah
őstag
válasz
#94529552 #150201 üzenetére
Én is azt mondtam neki amikor lerohadt az autó hogy nézzen új blokkot. A gond az volt, hogy első menetben csak szelep csere volt, azt hitték azzal megússzák. Akkor még csak 350e volt a számla. Nem tudom mi az oka. Állítólag ez viszonylag gyakori hiba ennél a blokknál.
-
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #150080 üzenetére
az a kalos..... anyámnak volt pont ilyen, a gázpedállal a motor hangerejét lehetett szabályozni, de félig vagy teljesen nyomtad le kb mindegy volt, klímával meg visszafelé gurult
De legalább jó sokat evett 8 liter alatt még muternál sem, pedig ő -1 liter minden autóban
A váltója valami szörnyű és a tejfölös doboz belseje...2006-ban vettem új autót (skoda fabia 1,2 12v) hát ég és föld a 2 autó a skoda javára, pedig az is messze van a jótól -
BigBlackDog
veterán
válasz
#94529552 #149940 üzenetére
Fogyasztással nincs gondom (7.5-8 között van város-agglomeráció ingázásnál) kopogás, zörgés, torpanás nincs nálam.
Igen, pályatempónál elvérzik számomra, sírtam is miatta (de mondjuk az átlagos szívóbenzinesek többségére igaz ez). De nem egy ember, aki régebbi típust használt, halknak nevezte még olyankor is. Tehát függ attól, hogy mi az elvárás és miből ül át az ember. Ha valaki viszont nem dugóban és/vagy autópályán használja nagyrészt, akkor szerintem kifejezetten kellemes választás.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#94529552 #149937 üzenetére
"Civic 1.8i szívót nem a legjobbnak tartják itt"
Milyen szempontból?
Kornél mondjuk elég sok kocsitól megszabadult ahogy láttam, más meg még nem adta el (Tsebacsi és én is alábbhagytunk az ilyen jellegű hozzászólásokkal). Vannak hátrányai is, nem kompromisszum mentes, de ár/érték arányban és megbízhatóság szempontjából szerintem nem rossz.
(#149936) dong86: A Civic (1.8) rendelkezik néhány apróbb, de idegesítő típushibával (pl. nyikorgó-recsegő kuplungpedál, zörgő beltér -mondjuk én ezt még egyáltalán nem tapasztaltam-), meg van egy-két "adottság" (pl. relatív gyengébb zajszigetelés, kemény futómű, hátrafelé elég nagy holtterek). Persze vannak előnyei is, számomra többek között a kényelme, a beltér nagysága, az "eseménytelensége" is pozitívum. Átlagos felszereltsége eléggé gazdag a hasonló korú, hasonló kategóriás autókhoz képest. A motorja szerintem négyhengeresek között "szép" hanggal rendelkezik, de pörgetni kell (igényli a haladáshoz
), alul eléggé halott szegény. A kormányzása kifejezetten élvezetes érzésem szerint, a váltója álom. Viszont hosszabb pályázásra nem feltétlen ajánlom, 110-ig nincs gáz, de 130-140 felett kezd elfogyni az erő és a zaj is érezhetően megnövekedik (nem vészesen, de emeltebb hangon kell már kommunikálni).
Korábban fent volt hahun a gép, de egyelőre félretettem az eladást, mert ilyen árkategóriában számomra nincs egyértelműen jobb alternatíva, meg aztán az itthoni használtautó kínálatban nem könnyű találni normális állapotút. Mindenesetre benzines Astrába (F, G, H, J) vagy Fókába (MK1, MK2) már valószínűleg nem akarok átülni belőle. Helyedben a 1.4T Bravo, vagy Focus irányába mennék el. Persze ez mind csak a saját meglátásom.
-
dkaro
őstag
válasz
#94529552 #149733 üzenetére
Szia!
Szakszervizbe biztos viszem, már ha engedi ha eladó. Ha nem engedi akkor meg egyértelmű.
De nagyon elültették a fülemben a jazzt. Van egy ismerősömnek 2006os és nem nagyon van vele gondja. Van 1 hónapom dönteni kb. Szerintem az lesz amelyikből éppen jobbat/szebbet találok jó áron. -
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #149449 üzenetére
Akkor most lebuktam, hogy főértékesítő vagyok a KIA-nál?
nem reklámozom, csak azt fogok venni ismét, jelenleg egy g4 1,6 16V és egy i30 cw van itthon, meg egy honda civic, nem vagyok márkabuzi (volt már skoda, meg opelem is), azért veszek kia-t, mert 7 évig tudom mennyi lesz vele a költségem, ennyi -
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #149437 üzenetére
Igen a kia rio és a g4, nem pedig a g7 tengelytávját.
Azért ez volt a példa, mert G4 történetesen van itthon.
Az ülőlap hossza megegyezik a KIA RIO 2017-el (g4-ben),
kis autókról volt szó, csak azt jeleztem mennyit nőttek a kisautók, hogy egy mai KIA RIO beltere nagyobb, mint egy 2003-as golf 4-é.
és a műszerfal sem rosszabb, mint annak, természetesen a golf 7 beltere jobb, de azt már a ceedhez kellene hasonlítaniA családban volt egy G5 ami 1 éjszakát nem bírt ki Bp-en. Itt ahol lakom, még csak vw, merci, bmw lopásról hallottam, Bp lehet, hogy már mindent visznek
-
FrankMonzano
őstag
válasz
#94529552 #149199 üzenetére
Ez attól is függ mennyiért menne el a golf. Szívem szerint hasonló méretben gondolkodnék, de lehet bevallalnék egy kisebb autót is, ami kevés km-es, megkíméltebb. A lényeg, hogy jó állapotban legyen, kevés kilométerrel, de azért ne legyen full puritán. Kb olyan 1-1.1 körül gondolkodnék. Fiesta 1.4? Jazz? Ja és csak is benzin! A kompaktokból csak hasonlót kapnék ennyiért, mint a golf, nem? Amúgy az enyém 2004/6 havi.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
#94529552 #149195 üzenetére
Nincs, és nem lenko-ra, ráadásul nem is rábeszélni akartam FrankMonzano fórumtársat, hanem csak ajánlottam neki, hogy próbálja ki. Én vezettem mindkét autót, és ismerem az általános problémákat, fenntartási költségeiket. Jobb választásnak tartom összességében a stiftet, ha városi szaladgálásról van szó, ennyi.
-
BigBlackDog
veterán
-
aero.
veterán
válasz
#94529552 #149094 üzenetére
En nem ertem ezeket a fogyikat. 200 lovas turbommal is megvagyok 11.5-bol varosban, a masik 225 lovassal amit ritkan vezetek palyan akkor 6.8 fedelzeti szerint, legyen az, hogy csal, akkor 7.5 maximum...
Elobbivel vegyesben 8.4, padlogazos elozesekkel, 400km a 4esen, 150km bp delutani csucsidovel.
-
Kornel
veterán
-
-
Mauzes
addikt
válasz
#94529552 #148799 üzenetére
Inkább olyat keresnék most, akikhez bármikor tudnám vinni, hibafeltárással együtt.
ANDROID???: Köszi, őket kipróbálom majd, jó helyen is vannak nekem.
richie900812: Nincs gond a véleményeddel, de szerintem az nem szeretet kérdése, hogy egy 13 éves autót nagyon drága vagy kevésbé drága helyen szervizeltetek. Egyébként meg eszköznek tekintem a kocsit, és annyit akarok rákölteni, amennyit kell, se többet, de kevesebbet se. Persze lehet jó a KwikFit is (nincs tapasztalatom velük), de azért kérdeztem, hátha itt tud valaki egy már bevált szervizt.
-
adalbert1
veterán
válasz
#94529552 #148479 üzenetére
Elsősorban most abban a fázisban vagyok, hogy megnézzek minél több autót a kiszemelt típusokból, hogy jobb képet kapjak róluk, könnyebben felismerjem, hogy az adott modellnek milyen buktatója lehet - habár most is olyanokat láttam, amiért nem szívesen adtam volna pénzt.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #148278 üzenetére
Ennek a hozzászólásnak a tartalmával több probléma is van.
A minőségbiztosítás nem a gyártó országtól függ, pláne, hogy a gyár japán, francia, angol tulajdon.
A beszállító sem feltétlenül török, ha az is akkor abból sem következik az, hogy amit beszállít az török gyártmány. -
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #148057 üzenetére
Honda százszor rosszabb a vezetési élményen kívül mindenben.
g@bo: vegyesben 6,5-7 liter a Swift, a Corsa meg a Yaris sem kevesebb.
Városban és vagy rövid távon simán belekóstol a 7-8-ba, mindegyik említett típus. Ha kevesebbet akarsz, akkor hybrid kell neked.
1.2-es egyébként sokkal jobb, azonos erő mellett 0,5-1 literrel kevés eszik. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #147772 üzenetére
Nem népautó az tuti. Egyik japán autó sem az itthon. Boxerdízelből még kevesebb fut mégis már az ovisok is tudják, hogy egy kupac trágya, ez nem köthető pusztán az eladási számokhoz, hogy egy konstrukció jó vagy sem. Az i-cdti még jobb mint a i-dtec de az ugye nincs csak egy generációval korábban.
De nyilván amiből több fut abból könnyebben vonható le következtetés.Hol van tapasztalat? Ott ahol a VAG-ról is pl.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #147769 üzenetére
Gondolni bármit gondolhatsz de az tény, hogy az i-DTEC motor egy megbízható, tartós konstrukció akár csak az 5 hengeres Volvo vagy a 2.0 CR TDI pl.
A 2.2 i-DTEC-ből majdnem ugyanannyit adtak le mint benzinzesből (Civic + Accord + CR-V) így van róla/vele bőven tapasztalat.
-
-
Sztenly
tag
válasz
#94529552 #147341 üzenetére
vzsryl: Éreztem, hogy ez lesz a válasz. Én is erre gondoltam először. Nincs vele tapasztalatom. Pici, praktikus, remélhetőleg senki nem akarja majd feltörni...stb.
Viszont két dolog van ami miatt nem egyből ezt vettem. Egyik a biztonság kérdése (komfort nem érdekel) Másik pedig nem tudom mennyire van ilyen suzukival szembeni lenézés h vki azért nem adja meg nekem az elsőbbséget mert ilyet vezetek...stb.w333: Hondákat nem ismerem. Nem tudom milyen az alkatrészellátottsága a piacnak belőle. Tetszik egyébként az ötlet.
Pumma: Az astra F tényleg elég jó. Amit linkeltél az elég kompakt. Szerencsémre jó pár alkalommal volt lehetőségem vezetni egyik barátomét. Tetszik. Egyrészt a kormányát egyből lecserélném, mert 2 águ sztem nem olyan jó mint a 3 ágú. Valamint nyáron mindig lehalt mert felforrt a hűtő vize. Ezenkívül minden rendben van vele.
Valszeg Swift v Astra lesz. Még gondolkodom melyik mellett mi szól.
Ha van bárkinek vmi plusz véleménye ami árnyalhatja a képet, csak nyugodtan..
-
vzsryl
nagyúr
válasz
#94529552 #147293 üzenetére
A vételi árhoz képest.
Nem is értem, hogy az üzemanyag költségét miért nem raktad bele a felsorolásba, pedig várhatóan az lesz a legnagyobb kiadás.
Értelemszerűen ha minden költséget számol az ember, akkor egy autó megvételén, majd eladásán elképesztően nagy mértékűt bukik, kivéve ha esetleg valamilyen különleges old timerrel vagy épített autóval üzletel valaki. Viszont ha megveszel valamit 600k-ért, amire ráköltesz egy év alatt ~300k-t (üzemanyagon kívül), majd eladsz 700k-ért, akkor azzal mocskos jó vételt csináltál, és jól szálltál ki belőle, pedig buktál 200k-t. De ha váltogatja az ember az autókat, akkor inkább ilyen lehetősége legyen, minthogy olyat vegyen, amit féláron ad el utána. Tulajdonképpen amit te írsz, az "kopás és használati díj", amit az előzőre, a következőre és az azutáni járgányra is rá kell költeni... Ha roncsot veszel, az természetesen már más helyzet, ott már nem csak "kopásdíj" van, hanem egyéb, nem rendeltetésszerű használatból következő parajelenségek is, amin mindenképp óriásit buksz.Szerk.: Ha átmeneti időre kellene autót vennem ebben a kategóriában, akkor én elsősorban G Astra, Focus, Golf 4 trióból válogatnék, mert nagyon egyszerű őket eladni.
-
-
Victoryus94
őstag
válasz
#94529552 #147144 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs mit szeretnék.
Vagyis van, de az nem lehetségesSzóval az egyik elképzelés az, hogy 500 alatt szerzek valamit, amivel elvagyok 1-2 évet, megtanulok normálisan vezetni, és utána csere.
A másik hogy vadászok egy Yarist/Swiftet (1.3) 800k körül és elvagyok vele néhány évig. Nem tudom, mi lenne a jobb döntés. -
matyi012345
őstag
válasz
#94529552 #146736 üzenetére
Ha ilyenekkel kell indítani, akkor az az autó távolról sem volt karbantartva és nem megbízható az előélete, tehát helyben kiesett. Természetesen a teljes átvizsgálás meglesz, de az ablakon nem szórom ki a pénzt. Ha nagyon kell akkor 200k is van a javításra, de ezt akarom elkerülni. Nem roncskupacot akarok venni, hanem olyan autót amivel minden rendben van. Tulajdonostól.
Ha kell benne vezérlést cserélni akkor cserélek, de azt látni akarom a hirdetésben is és tudni akarom, mikor volt cserélve utoljára, és az árban látszódjon. Ha más gondja nincs, akkor még rendben lehet. Folyadékokat lecserélem mindenképp, de az 20-nál nem lehet több.
-
válasz
#94529552 #146654 üzenetére
Nem, egy sózás nem korrodál úgy, mint 120. Azért ne túlozzunk már. Teljesen egyértelmű, nyilvánvaló és tényszerű, hogy magyarországon nem rohadnak úgy a sózástól az autók, mint az osztrákoknál. Ezt kár belemagyarázni, hogy de itthon is ugyanúgy, mert egyszerűen nem igaz. Ezt a tényt bizonyítja, ha megnézel egy random kiválasztott 10+ éves osztrákból behozott autót, meg egy hasonló korú magyart, valamint megnézed a téli időjárást az alpokban és nálunk.
Nyilván hasznos, ha megcsinálsz egy komplett alváz-üregvédelmet, abból baj nem lehet, én eddig minden autómon megcsináltam, amit vettem (csak használt volt), miután az első (egy Fiat Ritmo), egyszerűen elporladt alattam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3029, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest