- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz
Gergőke88 #123204 üzenetére
Nem olyan viszonyban vagyunk, hogy hazudjon. De meglehet probalni szemelyesen elmenni venni egyet.
Pontosabb infot nemtudok egyelore melyik pesti kereskedonel vette, illetve pontosabb adatot a verdarol, de ha lesz, beirom.
Igazabol csak az erdekelt volna, hogy tenyleg ekkora kedvezmenyt adnak-e most, mert ennyiert szerintem nem volt sok.Footy, kornelka: nekem is gyanus, hogy elozo modell lesz, de haver pontosan nem tudta megmondani. Mondta h majd unnepekkor lecsekkolja. Igazabol faterja meg o is abszolut auto analfabeta, mert az uj auto keresesnel volt a Dustertol a Volvon keresztul a Mondeoig minden
-
válasz
Gergőke88 #122953 üzenetére
2 eve amikor autot neztem akkor csak maganszemelyekhez mentem el, legalabb akkora kamusokkal hozott ossze a sors mintha nepperhez mentem volna. Szvsz mindegy hova mesz, semmi sem garancia az igazsagra es a jo vetelre.
Egyebkent vegul a fovarosi autopiacon leltem ra szivem valasztottjara.
-
slett27
addikt
válasz
Gergőke88 #121434 üzenetére
Mint az ingatlan értékbecslés mi?
Áron alul sem megy. 0 érdeklődés. Ennyire nem gáz az autó.
Nem kicsit vagyok tanácstalan, még alapjáratról is csináltam videót.
HD képek nincsenek. Nem gondoltam hogy az annyira fontos. De ha úgy érzed (már más is említette itt) akkor csinálok, de nem mindenkinek van 100e-es fénygépe.
-
-
-
parandroid
félisten
válasz
Gergőke88 #120527 üzenetére
Havonta 20 munkanappal számolva az a napi 8, az havonta 160 km. Egy negyed tank benzin. Ezen a szinten mondjuk szerintem rohadtul mindegy, hogy 6, vagy 8 litert fogyaszt-e 100 km-enként (6*1,6*330=3168 vs 8*1,6*330=4224 HUF). Különösen, mivel úgyis sokat fog enni, főleg télen, mert esélye sincs a motornak bemelegedni.
Mo-n hasonló távokat jártam az Astrával munkába, kicsivel 8 liter fölött volt az átlagfogyasztása az 1,6-os benzinmotornak, de azt azért hetente több alkalommal is használtuk hosszabb távra is. A német utakon meg takarékosan hajtva (140, de inkább 130 fölé nem engedve) 6l/100km alatt eljárt. Mondjuk ezt a tempót nemigen bírtam idegekkel, úgyhogy nem sűrűn sikerült hosszabb úton sem 7 alatt megállnom vele.
p
-
válasz
Gergőke88 #120234 üzenetére
& (#120235) !Overdose!
Vételáron felül, kicsit kerekítve. Ebben benne van az átírás + bizti, ami kb. 80k volt, kb. 200k futómű felújítás, 4 új monroe gátló, eibach rugók + sallangok, komplett vezérlés csere (gyári + jó minőségü ugy.) 80k, minden folyadék cserélve, gyári váltóolaj stb., hátsó fék cserélve, yokohama nyári gumi + alufelni + csavar, kp. gyűrűvel stb. 150k, 170k lakat + fény + alváz + üregvédelem profi helyen, már túl vagyok két olajcserén, ami kb 30k/alkalom (eneos sustina, gyári szűrők), hifi is épülget.
Nyilván ha olyan lennék töredékéből meg lehetett volna úszni, járhatnék 1 szett téli gumival gyári méretben lemezfelnin télen-nyáron, vehettem volna utángyártott vezérlést, felújíthattam volna a 4 gátlót 1db új árából, lekenceficézhettem volna a korróziót házilag és hagyhattam volna a fenébe az eibach rugókat, hifit stb.
Nekem megérte, én így érzem jól magam benne
-
kolosanyi
veterán
válasz
Gergőke88 #119756 üzenetére
Most egyelőre megnézem az Astrát meg egy másik ismerős hirdet egy 2002-es Polo Classicot comfortline kivitelben, azt is megnézem. Utóbbi nagyon tetszene, ott alap volt az ülésmagasság és a kormány állítás, ráadásul tág határok között, elég jól ülök a volánnál. Csak haza kéne már jutnom Pécelről, mert ez a negyedik hete, hogy munkanapokon itt ülök továbbképzésen.
Mindenestre köszönöm a tippet, nem tudtam erről a funkcióról.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Gergőke88 #117725 üzenetére
megvolt, de üléspróba utána skippeltük. nagyon passzentos.
vitara jóval nagyobb autó belül.előző focus még tetszett belül, ez a mostani nagyon nem, úgyhogy nem is haverkodtunk tovább.
általánosságban nem túlzottan tetszenek a mostani alsóközepes autók, igénytelenek belül. vitara is, de legalább nem nyöszög újonnan, és nagy belül.
piros fekete lesz.
-
Remekelek28
őstag
válasz
Gergőke88 #117519 üzenetére
Az összkép számit. Ha túl újszerű a váltószoknya,de a többi része koppottas,akkor gyanus.
Azért nekem már nincs tanulópénz 4 újszerű személygépjármű és 300-400 ezer km megtétele után.
De pl az olyan tanulópénzzel mit lehet kezdeni,amikor a hirdetett 850 ezres árból a telefonon megbeszéltek szerint 50 ezret elenged a kereskedő,mikor odái utazok 200 km-t ,az autó kipróbálása után közlöm,hogy akkor a megbeszél 800 ezres áron vinném,erre ő szó sincs róla 900 volt sz autó ára úgy adja 850 ért. Köpni nyelni nem tudtam. Persze leégettem,meg koabáltam vele a kollégái előtt. De ez egy tehetetlen helyzet. Ja és a hirdetett 15 ezres havi törlrsztő is az ottani számitásuk szerint már 23 ezer.
Rohadjon meg az ilyen.
Azért is szoktam mondani,hogy mindig olyan ütközökbe kerül az ember,amikre abszolut nem számit. -
runner 125
nagyúr
válasz
Gergőke88 #115826 üzenetére
Nincs biztosíték, viszont az anyagi kockázatot biztosan tudod csökkenteni. Ezen elvet követtem mindig, nekem bevált. Ha nem fér bele egy adott használt típus a piac tetejéről, akkor lentebb kell adni az igényeket és keresni olyan típust, amiből x összegért már elérhető a közép, de inkább a felső szegmens.
-
raczger
őstag
válasz
Gergőke88 #115530 üzenetére
Mazda6-ból a 2 literes a jó, 2.3 szereti enni az olajat, az 1.8 is jó, viszont az szinte ugyanannyit fogyaszt, mint a 2 literes, ezért érdemesebb akkor már az erősebbet venni.
Esetleg még Honda Accord vagy Toyota Avensis?
-
kalmanchris
tag
-
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #115457 üzenetére
Menni megy, koszonhetoen a kis onsulynak, es a rovid valtonak, de eddig csak ismerkedem vele, nem akarom rogton osszecsukni, ha mar eddig serulesmentes volt.
300 km alatt 6,5-en all a bc, de eddig kizarolag a torvenyes keretek kozott hasznaltam
Na jo, egyszer ketszer probalgattam mar.
A futomu nagyon stabil, de nagyon kemeny, a gumikra nagyon vigyazni kell (195/45 r17) -
-
válasz
Gergőke88 #115371 üzenetére
10 éves korba lehet nem fog beleférni, de 2M környékén már meg lehet csípni egy 7g typeR-t is, 200 LE. Másik ami eszembe jut és talán egy hangyányit olcsóbb, az e12 corolla TS. Ha német is szóba jöhet, akkor ott a G astra cabrio, ezzel a 2.0 turbo motorral elég durca
A celica is cool, amit Qru linkelt, a corolla TS-be ugyan azt a motort rakják.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
Gergőke88 #114826 üzenetére
Nem elég neki, civic méretűt akar, de jó lenne tudni melyik generáció mert pl. a 6 meg a 7gen között jelentős méretkülönbség van... Egy nagyobb benzines viszont 100% hogy nem fog elmenni 5L alatt, az újabb autók már jóval nehezebbek mint 10-15 éve.
(#114830) Gergőke88 az
új benzines autó ami középkat méretű és 5L alatt fogyaszt városban, olyan nincs
-
nesa
veterán
válasz
Gergőke88 #114806 üzenetére
Lehet a 280 as ba 900 volt vagy 1280, ez csak itthon van hogy 100k felett sokatt futott, ismerosomek szerencses helyzetbe voltak 1980 ba tudtak venni egy vw golf dizelt vegig az ovek volt az auto kicsivel 600 felett fekudt ki a gep a ketezres evek elejen ugy hogy leszakadt a dugatyu,
Masik ismeros ilyet mint linkeltem majdnem 1 millioval adta el valtot soforrel jartak nemetbe meg vissza, 2 eve csereltek egy nagyobb ducatora ami talan 12 szemelyes de mar az is 300k felett jar, az 1 miliot fotottra se saccoltal volna 200k kmet allapotra.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #114806 üzenetére
ha valaki elég balfék, akkor 50ezer alatt is le tudja írni a motort cseréig. Plusz nagyon nem mindegy, hogy használták a kocsit. pár éve volt egy 4 éves touran taxi 640ezer km-rel.mivel munkaeszköz volt az autó, mindent megkapott, amire szüksége volt. ebbe is a 680ezer hasonlóan ugorhatott bele, úgyhogy nem hiszem, hogy elsumákolták volna a karbantartását, mert mindig mennie kellett, hogy ennyi összejöjjön. plusz inkább vennék egy sokat futottat adott típusból, ami autópályázott szinte végig, mint egy fele annyit futott, de városi km-es autót.
szerintem nesa egy pillanatig nem mondta, hogy nem sok a km. egyszerűen ezek teherautók, ennek megfelelő futásra méretezve.
+ szerintem 280 vagy 680 már költségvonzat tekintetében ugyanakkora kockázatot jelent, ugyanis mindkét óraállásnál benne van, hogy bármikor bármi csereérett lesz. úgyhogy inkább párszázezerrel olcsóbban vennék egy 680ezrest, ha a szervizmúltja rendben van, mint egy motorcserés 280ezrest... -
roberto211
őstag
válasz
Gergőke88 #114740 üzenetére
180-200 ért hol kap swiftet?
enginev3.0: Megmondom őszintét egyiket se ismerem túlságosan, a mitsuról annyit tudok,hogy pont ilyen van a szomszédnak amit linkeltél.. Vigyázni nem vigyáz rá, körbe van szigszalagozva az autó, szervizbe soha nem viszi de állandóan jön megy vele.. Eddig az akksi romlott el egyszer de másról nem tudok.. Lehet 3x körbejárta földet de ha találsz egy viszonylag karbantartottat akkor még 1x tuti körbejárja.
-
-
válasz
Gergőke88 #114159 üzenetére
Ehh, te nagyon ki vagy hegyezve a hondákra
Egyébként mi a bajod az 1.4-es motorral?
A teljesítménye vagy az hogy "csak 1400" ccm? Ugyan annyi idő alatt van kb százon mint egy 1.8-as zafira, akkor az 1.8 is fűnyírómotor a zafirában? Vagy az 1.0 ecoboost a 150le-vel is fűnyírómotor mert csak 1000ccm?
-
válasz
Gergőke88 #114123 üzenetére
Hát ha valami papíron kevesebb LE mégis jobban megy és kevesebbet eszik akkor az nálam jobb
Ha zavar hasonlíthatom a régi swiftemhez is, nem sokkal több hely van ott hátul mint abban volt.
Hja 100L-el nagyobb a hely, de nem is ez tetszik benne, hanem hogy a hátsó szélvédővel nyílik a csomiajtó.
-
tresh
veterán
válasz
Gergőke88 #114123 üzenetére
Nekem egyikkel sincs bajom csak amikor összehasonlítunk valamit akkor pár tényezőt vegyünk már figyelembe pl súly kerék méret fizikai méretek stb.. De az tény hogy aVW csoport 1.6 szopó benyája nem egy ideges fajta, de nem is arra van kitalálva hogy letépje a hajad egy padlózásnál. Hátul tényleg szűk cserébe akkor csomagtere van hogy ha darabokra szeded a linkelt civicet akkor simán berakod
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest