Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent mas, gyarilag kettomegus dizelt is lehet egytomegusiteni, es semmi baja nem lesz tole
pl az digo 1.9JTD-k is siman mukodnek a 1.9TD egytomegu lendkerekevel, mert ahhoz meg olyan a valto illesztese is, kb eszre sem veszed hogy az van bennea 2.4JTD is megy egytomeguvel, de ott annyi van, hogy rezgo hangot ad a valtoban vmi -mas rendszeru a valtoja, mint az 1.9é-, amugy semmi baja vele annak sem
-
footy
addikt
A B5 passatban én még csak kéttömegűvel láttam. Egytömegű max akkor ha cserélték, vagy ha a fórumtárs cseréli, de azt se ingyen rakják bele, azt meg hogy hosszú távon jó-e egy másik kérdés. A mazda 6 2.0 szívó benzinese kevésbé szervízigényes akárhogyis nézzük.
Megpróbálhatod belemagyarázni hogy kevesebb a hibalehetőség a diesel passatban de nem fog sikerülni. -
footy
addikt
De a használt lendkerékkel mire mész? Mikor áll az autó akkor mivel jársz? Miért nem jó az hogyha kicsivel többet hagy ott tankolásnál és nincs szívás?
(#71026) capulet75
Én meg éltem németországban is és most ausztriában élek. Mikor a német csávó azt mondta hogy azért nem használ mosásnál öblítőt, mert drága, akkor szerinted belerakatja a kocsiba a jobb olajat?
Ez egy ábránd hogy ha van rá pénz ki is adják. Sokkal több a fillérb@szó mint magyarországon.Másik érdekesség: A törökök mindig megnézik hogy volt-e már török tulaja a kocsinak és ha igen akkor az kizáró ok.
-
Fred23
nagyúr
Olvasgattam, és valóban nem sok a választás. VW POLO-ból láttam, hogy jó a benzines 1.0 is, egyébként meg 1.3 vagy 1.5 dízeles. Lehet, bevállalnék egy Golf-ot is, valamint a Peugeot 106 -vagy éppen 205- is tetszik, és nem fogyaszt sokat. Viszont ahogy kiszámoltam a költségeket, mint átírási illeték, forgalmi kiállítási díj, eredetiségvizsgálat díja, törzskönyv, teljesítmény adó, biztosítás, műszakik, stb., arra jutottam, hogy nekem nem érné meg a kocsizás, mert éppen a használatra nem maradna pénzem. Szóval várok, és egyelőre nem gondolkodok kocsiban egy darabig. Azért követni fogom ezt a topikot, hogy megtanuljak egy-két dolgot, amire egyszer tán szükségem lehet.
-
-v-
addikt
Az 50-es korlátot betartani nem kell sor5 turbó
Ha te üdvözlöd a minden sarokra trafi dolgot, az az ilyen autókat kapásból teljesen értelmetlenné teszi. Hiába áll föl a hangjára, ránézel a gázra és gyorshajtasz, alapjáraton tötymörögve meg nincs jó hang
Kissé ellentmondásos a két hozzászólásod. -
Qru
MODERÁTOR
Az elsővel egyetértek.
A másodikkal nem, mert őket nem vágja földhöz egy 30-as csekk míg az átlag magyar háztartást... És hidd el, a kintfelejtett 30-as tábláknál fognak mérni nem a pályán 200-al közelekedőket, mert utóbbiból kevés van előbbinél meg ki a fne lassít le egy frissen átadott jó minőségű, széles úton...
-
Kornel
veterán
ennyit tud az 1,5 swift 2 is majdnem (10s), és nem is fogyaszt többet.
persze nem jó, mert nem turbós -
Napfénysüti
nagyúr
-
-
-
runner 125
nagyúr
Ezt még én is linkeltem annó ide.
TaaT
Konzervatív vagyok e téren és elfogult egy 100 origi, gyári autó iránt. Szerintem nincs annál szebb.
Olyannyira ragaszkodom a gyári állapothoz, h pl felniből sem vennék soha olyat, ami nem gyári. Nyilván ez is egy véglet, de ez a hóbort számomra egy értelmetlen.
Ültem már hasonló autóban, persze ízléses ültetésen esett át, de már az is iszonyúan rontotta a komfortot, bólogatott, mint a póniló.
Noh meg tényleg folyamatosan javítgatta a felnit, kerülgetni kellett mindent szart, áh..Typhoon47
Ok, de a sztájl képviselői számára gondolom ismeretlen fogalom a mértékesség.
A minimális ültetés sok autónak jól áll, de amikor ilyen szinten a használhatóság és a biztonságos közlekedés rovására megy, az számomra nonszensz. -
Revolit
senior tag
Oh, mai történetem...
Szőke nő, régi swift (már jól kezdődik
)
Na, jól van na, előítéletek off...
Szóval megyek vissza melóhelyre ELTE-ről, sorompós parkolója van egyetemnek, és ugye van egy konzol, amin vagy lehúzod a kártyád (ha van) vagy van egy gomb nagy betűkkel ráírva, hogy "CSENGŐ", és ha nem nyílna fel magától (mert van kamera amin nézi portás) akkor becsengetsz és kinyitja. Nem túl bonyolult...
Na már messziről látom, hogy swift áll fél kilóméterre konzoltól, vezető ajtó kinyitva, szőke nő áll a konzol előtt és nagyon bújja. Szerintem egy jó 15-20mp-ig láttam, már gondoltam is ha odaérek illedelmesen mondom, hogy meg kell nyomni a "CSENGŐ" gombot, de mire odaértem felnyílt sorompó, nő kotort vissza autójába és spurizott kifele...Na, az ilyen mit csinál egy váratlan helyzetben?
-
footy
addikt
Az első felével egyetértek amit írtál, de a második felével nem. Az 5+ éves prémiummal nem is szabad a Dustert hasonlítani, mert teljesen más a vásárlóközönség. Szerintem a Duster vásárlók korábban valami kompaktot vezettek, vagy mini egyterűt. Abból viszon 2,5-ért jókat találni akár 5 éves kor alatt, sőt ha olyan helyről veszed akkor még akár garanciával is és a beltér minősége még mindig van olyan/jobb mint a Dusternél. Konkrét péda mondjuk egy Kia Ceed, amiben még mindig nem ülsz alacsonyan és a minősége teljesen más kategória, 4 évesen még él a teljes körű garancia és van +2éved a főegységekre.
-
giigz
veterán
Alapvetően én is öv párti vagyok, és tuti be fogom magam mindig csatolni, viszont egy ismerősöm talán 2 éve szenvedett balesetet, országúton 140 km/h körül nem tudtak bevenni egy kanyart, vagy csak simán lesodródtak, nem voltak becsatolva, kirepültek, mindenki túlélte, és igaz sérültek, de teljesen felépültek, és kutya bajuk... Más meg becsatolva 70 km/h-s balesetben meghal...
Csak az számít, hogy kinek milyen szerencséje van, akinek olyan angyala van, az mehet országúton 150-nel öv nélkül, akkor sem fog meghalni, más meg becsatolva 70-nel döcögve meghal...
Persze az esélyek mások, de úgyis mindig minden csak a szerencsén múlik.
-
-
-
-
-
giigz
veterán
Én sokallom is egy kicsit azt az 5-5,5-öt amit ír...
Ennyit fogyaszt kornelka 1.2-es benzines turbó nélküli Splash-je, de a Swift 1.3 sem kér sokkal többet, én valahogy úgy emlékszem, hogy az az 1.4 HDI 4-4,5 körül jár vegyesben, max. 5 (nem BP dugó), országúton meg 4 liter...
-
vendingo
veterán
Akkor mégis milyet kéne vennem?
Rátok bízom, a dízelhez, kombihoz ragaszkodok, ne legyen idős (min 2005-ös) és ne legyen horribilis futása (max 160k) 2 milláért a megadott körzeten belül, de legyenek benne extrák.
Ha hátul nincs e. ablak az baromira nem érdekel, nem fogok hátul ülni benne.
Amelyik utasnak nem tetszik a kurblizás, az menyjen gyalog.
(amúgy még soha nem volt olyan autóm, amibe le is lehetett volna húzni a hátsó ablakokat.)
Melack: messze van nekem, illetve chevrolet nem kell, inkább biciklizek
-
diegho
nagyúr
Így van én csak hazudok... a népítéletesek is hazudnak... az autonavigator.hu szerkesztői is hazudnak, de bizony a messziről jött fórumozó (most nézz a tükörbe, mert rólad van szó) véleménye az szent és sérthetetlen. Azért remélem érzed a lényeget...
kornelka szerinted is hazudnak a népítéletesek és az autós oldalak szerkesztői? Vagy ez ilyen szájberbaráti összetartás köztetek?
-
molnarpeter
nagyúr
A nincs minek elromlani elv miatt kötöttünk ki ennél a kocsinál, leginkább a motor szempontjából, bár Ocean felszereltségű, szóval elektronika járt mellé
Az ár egyébként 1 150 000, alkualap eddig egy kavics áldozatául esett jobb első lámpa, de van sajnos karc is a hátsó lökhárítón és kilincsnél is. Vonóhorog lesz rá szereltetve a honosítás előtt, mindent elintéz a nepper, aki jó hírben áll, és le is szervizelteti a kocsikat eladás előtt. 2002-es gyártású.
-
diegho
nagyúr
Miért van az, hogy mondjuk egy hondánál sosem mondja azt az ember, hogy azért nem romlik el, mert nincs benne elektronika? Tetszik, nem tetszik, a golf4-nek rengeteg elektronikai meghibásodása van, kezdve az immobiliser-től, klímán át az elektromos ablakokig és még lehetne sorolni. Ez számomra már a köszönöm, de nem kérem kategória, pláne úgy, hogy elég szép felára van a többihez képest.
Nekem mondjuk tök8, hogy ki milyen autót vesz. Hamarosan úgyis érdekeltségem lesz egy autószervizben, onnantól mindenkinek csak a problémás vasakat fogom ajánlani, de addig inkább próbálok reális maradni és nem csak a márkát nézni, hanem a tényeket.
-
diegho
nagyúr
Mennyi VW specifikus szerelőt ismersz személyesen évek óta? Én kettőt (egyiket 20 éve minimum, ő a szerelőm). Azonos véleményen vannak. A Golf4 egy katasztrófa.
Csak kíváncsiságból ránéztem autonavigator-ra:
Kevéssé dinamikus, kissé nehézkes mozgás. Minősége hullámzóbb az elvártnál. Megvenni és üzemeltetni is elég drágaNépítélet:
Legkevesebb pontot kapott Golf: 6.49 pont, a következő a Golf1 6.94 ponttal. -
De hát tudtuk a Hondáról hogy jó kis fűnyírókat gyárt
Itt az igazi élmény...nemtommi. -
Kornel
veterán
5 éves splash 90k km, és a stabpálcákat már cserélni kellett, remélem a lengéscsillapító még bírja, bár most kapott egy akkorát, hogy gyanús. persze bontóból biztos lenne olcsón cucc, de az vicces lenne, ha bontott futóműalkatrészeket raknánk a kocsiba
(#65090) !Overdose!: remélem vizsgán se engedik át.
Fater is így "csináltatta" a kocsiját, de már rájött, hogy a fék/futómű/gumi/vezérlés nem játék, mondjuk sokat kellett b*sztatni miatta(#65091) diegho: abszolút lehetetlen
-
ABE
őstag
-
Xero
nagyúr
A legtöbb utolsó kút pályán min 10L-s, szóval nehézkes 2000-ért tankolni. Volt már, hogy én is basztam rá és telelocsoltam, mert már nem volt időm/kedvem máshol megállni. Van azért akinek 1000Ft-t nem ér az ideje.
Nyilván nem a példában hozott lepukkant A8 huszárnak, de másnak lehet. Erre pedig szépen rá is hajtanak az árazással.
-
Zewa
senior tag
Tudod hogy megy ez... Ha van pínz, megjött a segíj akkor lefoschunk mindent amikor meg nincs lové akkor meg nagyon nincs.
giigz Van külön gumis topity, Ott talán nagyobb sikerrel jársz
-
Revolit
senior tag
Semmi
Ha már spammolok itt üres HSz-ekkel, tessék egy vicc
Hapci odamegy Hófehérkéhez:
- Te Hófehérke, nincs kedved egyet b@szni?
- Hogyne lenne, Hapci, de hát a szerszámod...
- Igen? (Hapci csettint kettőt és a szerszáma vagy 30 centire nő...)
- Woooow! - mondja Hófehérke és elkezdik nyomni az akciót, közben Hófehérke megszólal:
- Te Hapci, sehogy se megy a fejembe...
- Nem? - azzal Hapci csettint kettőt... -
-
molnarpeter
nagyúr
Így, ahogy mondtad, kezd szimpatikusabb lenni a PD, nem mindegy az ár...
Fater nyugdíjas, még a benzines kocsikat is dízeles fordulatszám-tartományban használja, szóval kíméletes vezető, nyomatékból oldja meg a dolgokat.
Tegyük fel, 1,5 millióból kéne egy használt, dízel, kompakt kombi, ami keveset eszik, és természetesen kiemelkedően megbízható. Miket nézzünk? Valószínűleg Németországból lenne behozva. Nem feltétlen költenénk túl sokat, van más helye a pénznek
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
Mert sokan nem tudják ezt csak az alacsony fogyi lebeg a szemük előtt de még kuplungolni se tudnak rendesen így persze hogy a lendkerék gallyra megy hamar... A turbó visszahűtésről fingjuk sincs, így persze, hogy bedöglik a turbó hamar, ha olcsóbban tankolhat akkor még olcsóbban tankol mosóbenzint/dízelt (vhol vissza kell hozni a magasabb árrést), persze hogy befosik a...
Mágus2 jól leírta a lényeget.
-
Balupapa
senior tag
-
Dare2Live
félisten
Nézd meg, hogy mennek fogyi rekord "versenyeken". 30-40. Biztos mert nemtudják, hogyha 80al mennének kevesebbet enne....?
amúgy volt errő TC cikk is [link] nem mindha józan ésszel nem lehetne belátni mi miért."Ennek a motornak 1500-as fordulat felett van használható "ereje" ekkor fogyaszt a legjobban"
Egyrészt a kettőnek nincs köze egymáshoz, benzinesek pl 1000-1500körül "fogyasztanak legjobban" (neten lehet néhol találni munkapont diagrammot ld azokat) ahol aztán semmi "használható ereje" nincs.
Másrészt ha dizel akkor az 1500-1800as fordulat kb reális mint kb ott "fogyasztanak" legjobban (újra munkapont), de 1500as fordulat mellett lehet közlekedni 40el. Ahol alacsony a légellenállás. Sebváltó.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest