- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rison77
senior tag
válasz
vzsryl #167020 üzenetére
Közben átolvastam az összes totalcaros népítéletet róla, kicsit érthető, hogy nem nagyon kapkodnak utána. Nem vagyok túl fiatal már, de lehet ez nem éppen az a tanulós kocsi. Eddig maximum 300-ig nézelődtem de kínálat 90%-a már eléggé az időzített bomba utolsó harmadában jár már, ezután rászántam magam emeltem a keretet 500-ig csak az autóra. De ilyen kis összegekben úgy pörög a piac, hogy eszméletlen szerencse kell kifogni valamit .Amit eddig nézegettem, civic, escort, corolla, de gyakorlatilag ha valaki reális árat szab meg neki, több ideig tart megírnia a hirdetést az eladónak mint eladni magát a kocsit. Eddig mindig vakvágányra futottam, még kb 20-25 perccel felrakás után is, elvitték 10 perce... utána persze hetekig fent van még a hirdetés, de ezeknek biztos ez a fétise, hogy óránként 2x elmondják egy vadidegennek, hogy már nincs meg .
-
Vesztor87
senior tag
válasz
vzsryl #166366 üzenetére
Igen, csak hosszabb (nagyobb csomagtartó) és doboz formájú az egész autó. Szülőknek Ignise van, hiába jóval kisebb mint az N16-os Almerám, hosszra kb. ugyanúgy férek el benne mint az Ignisbe (tengelytáv pedig vmi 2510 vs 2365 az Almera javára, tehát elvben sokkal jobb a Nissan de mégse...)... Ebből kiindulva ha a magasság ennyit számít akkor jól el lehet férni a Fusionban. Maga a forma pedig praktikus. Most vagyunk túl egy ház vásárláson/költözésen/felújításon.... Hát a sedan forma minden hátul ütőjét megtapasztaltuk 😂 186 cm vagyok és 80 pár kg, tehát nem különösebben nagy darab, asszonykám még kisebb, gyerkőc 1 éves múlt, ha lenne még egy gyerek akk neki kellene elférni...
Légzsák vajon elől kikapcsolható? -
Ádám16
addikt
válasz
vzsryl #166253 üzenetére
Faterom Almeráját használom pár hete. Nem egy erőbajnok alul, de ha forgatod, amit tényleg elég sokáig lehet, egész korrekt.
Viszont fűtött garázsban van kb 15 éve, és az ajtók a díszlészeknél szépen rohadtak, illetve az egyik nyúlvány is, pedig igencsak volt vele foglalkozva... Azért ez elég kiábrándító, mi lenne, ha az utcán állt volna? -
Vesztor87
senior tag
válasz
vzsryl #166236 üzenetére
Na mondjuk érdekes amit mondassz, nekem 1,5 benyás sedanom van, szerintem dülöngélős, habár feszesnek feszes aránylag... G ennél is ratyibb?
1,5b -98 ló de hosszú váltóval, G 1,4-90 ló, de rövidebbel, nemtom mennyire élhetőbb esetleg. Zajszigetelés is kérdés, Almera bacottul hangos sztem. Pálya 130-140 nekem nagyon ordítós..
Almera eszi már az olajat, 1 liter kell neki 2000 km alatt, tartóbakokat is cserélni kellene, így 210k körül lehet eccer lánc csere is befigyel (100k)... nem praktikus mert 4 ajtós, most tervezzük a 2. babát, szóval cserélni kellen úgy lehet...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
vzsryl #166236 üzenetére
A csapott hátúnak meg nincs csomagtartója, de legalább hátsó lábtere sem. Azon tanultam vezetni, meg párszor ültem haverom mögött, amikor ő vezetett. Csak 180 centi (hasonló mint én), cserébe 100 kiló volt akkoriban, de az oktató meg 190 centi és 140 kiló, nem volt kérdés ki mögé ülök.
Nem azt mondom, hogy szar volt, de én látatlanban is a szedánt választanám. Vagy a G Astrát ami minden primkósága ellenére egy jól bevált recept szerint épült -
Vesztor87
senior tag
válasz
vzsryl #166143 üzenetére
Illetve ha nem lesz 1,5 millánk a H Astrára keret lehet a G lesz belőle. Most az N16-os Almera után lehet nem lesz nagy előre lépés, de az 5 ajtós vagy kombi kasztni miatt mégis, illetve 15 éves 200k km-es autó után ha vennénk egy 10 év körüli papi autót 100-120k km-el akkor lehet mégis jó lehetne... Úgy tudom G-be elég az 1,4 mert az is szalad már.
-
rayoliviero
veterán
válasz
vzsryl #166187 üzenetére
UFO is van. De nyilván a rosszabb állapotúak.
Az A4-re azt írták, hogy pénznyelő. Azért gondoltam, hogy az A3 is az lehet. De akkor ezek szerint az szerencsére nem, így megnézzük.Opelt utálja, Focust is, szóba se jöhet. Esetleg más? Alfa szintén pénznyelő. 308 és 307 CC?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
vzsryl #166091 üzenetére
Passat 5 vagy 5.5? Felejtős?
Vectra is pofás.
2.0 TDCI ritkábban látok. 1.6 TDCI esetleg? Ha már tud 90 LE-t egy dízli azzal már elpirickázgatok. 1.5 DCI motoros autót szoktam vezetni rendszeresen megpakolva. 90 LE a teljesítménye és egész jól elvagyok vele. Nem kell nekem 150 LE.Azért is írtam az 1.5 milliót. Szóval kb 1 millióig vagy 900 ezerig érdemes kutakodnom a vételár tekintetébe. A többi simán elmegy az első szervizre vagy valami előugró hibára.
-
válasz
vzsryl #165858 üzenetére
értéktartás nem létezik gépjárműnél kivéve veterán vagy eleve befektetési céllal vásárolt szupersportkocsi
értékvesztést pedig lehet kalkulálni, leginkább új autónál a várható futásteljesítmény és használati időtartam figyelembevételével
és ezt forintban mérik, nem ilyen "érzésekben" hogy szerinted a suzukit jobban el lehet adni mint a daciátmégis ezt milyen árra, évjáratra, pontos típusra számoltad ki?
(persze tudom hogy nem számoltad, csak neked ez a szubjektív érzésed....de erre nem lehet semmit alapozni) -
válasz
vzsryl #165829 üzenetére
értékvesztés....
annak esik nagyot az értéke, ami drága újonnan, vagy kiemelkedően szar (pl premium renault)
lefogadom, hogy a 3 milliós dacia forintban kevesebbet veszít az értékéből 6 éves korára mint a 4 milliós suzukiezt a dumát, hogy értéktartás stb, bizonyos gyártók próbálják bemagyarázni
aki megy hülye el is hiszi és ilyen fórumokon visszamondja...
-
kisza25
félisten
válasz
vzsryl #165829 üzenetére
a piaci értéke borzasztóan gyorsan és nagy mértékben csökken.
Tévedsz, az egyik legértéktartóbb a dacia
Ja és a suzuki pont annyira rohad, mint a dacia
gyenesmartin: a swift+balenoban elégé leülsz, a logan relativ magas sandero stepway 3,25M abba magasra ülsz -
B-L-A-C-K
titán
válasz
vzsryl #165573 üzenetére
GTC Astra lett volna, ami 1210kg, a Bmw 1285Kg, azaz 75Kg a difi. Ez meg majdnem annyi alatt lesz 100-on mint az Insi. 9.9 mp volt a gyári adata az Insinek, ennek meg 10.4, Astrának meg 13.4 lett volna, szóval bőven elég lesz nekem.
máyköl: Igen, ha nem jön be max eladom, de tetszik régen is ez a forma, így hogy elvileg egy nagyon jó darabot fogok ki meg pláne szívesen ülök bele.
-
-
-
-
norbert1998
nagyúr
válasz
vzsryl #163411 üzenetére
Annyit már nem szánnék rá.**
Azt elfelejtettem mondani, hogy ha ésszerű autóról lenne szó, mint az új bravo vagy a 147-es, akkor nem igazán akarok a 7 számjegy közelébe menni, sőt, igazából csak a GT esetén lennék hajlandó, egész egyszerűen az ésszerű magyarázat miatt, mert az egy gétééé ( többi coupe, amit felsoroltam meg nem igazán mennek egymillió környékén, jóval alatta (is))Szóval amiken gondolkozom:
147-es alfából az egyes verzió inkább
hyunai coupe-ból az első és a facelift/második verzió tetszik csak, a többi szerintem csúnya
alfa gt (de minek annyit kidobni rá, jaj!)
ha nem túl apró*, fiat coupe és gtv is lehet*ha úgy adódik, 4 ember férjen el benne egy szombathely-balaton túrán, akár 4 napra is. a bravo ezt neccesen abszolválta csomagok terén, de akkor már volt subláda és a hátsó sör közepe üres volt
** ez itt a gond. Hiába lenne meg a keret arra a bravo-ra is, az egyetem alatt inkább gyűjteni szeretnék, minstem az egészet autóra költeni, s ezért nem tudom eldönteni, hogy megengedjek valami kis feljebblépést, vagy felesleges pénzkidobás.
és akkor jön a baj, mikor meglátok egy új autót vagy hirdetést, mint ezt
coupe-ból lehet más is
a lényeg, hogy felszereltségben nem szeretném a bravo alá adni semmiképpen sem. -
válasz
vzsryl #163365 üzenetére
Anno valahol olvastam hogy az oroszoktól vesznek vasat a japánok, és a kész autót még hajóztatják a nagy vízen, így a tartós sós pára miatt miatt korábban oxidálódik. Bár ha megvételkor bejelölnék a vevők az opciós listán az üreg és alvázvédelmet, nem is lenne később probléma.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
vzsryl #163311 üzenetére
Bocsi, igazad van, elkalandoztak a gondolataim írás közben
Az Ave mellé még betehetjuk a 7. Accord-ot 2.4-el elég jól is megy, a futóműve is fasza, összességében talán a legbéemvésebb nembéemvé a listámról. Viszont annak nem vágom milyen a belső felszereltsége. (De bele való utángyártott Androidos fejegységről pont pár napja láttam videót
)
(#163312) bitpork
A gurgulázás egy dolog, de a kolléga írási stílusából nekem úgy jött le, hogy ő nem a bugyogás miatt autókázott vele fél napig. Majd jön és pontosít
A 2.5 TDI nem tudom hogy jön ide. A két motort pozitív példaként említettem, azok a világból kimennek négyszer, meg vissza. Az említett bekezdésben annak a csodálkozásomnak adok hangot, hogyha olyan irgalmatlanul jó és sokáig elfutó a kolléga által ajnározott BMW V8, akkor miért is kell rajta 400 ezernél 1 milliós motorfelújítás? -
gzbotii
nagyúr
válasz
vzsryl #163181 üzenetére
Én meg arra, hogy:
Úgy látom, hogy nem tiszta, mire akartam kilyukadni. Magyar fórumokon a japán az autó, az összes többi szar.
VAG topicon kívül, hol mondják, hogy jó egy VW, Seat, Opel? Sehol. Na de a Honda 7200 jelentkező 140nm...na de az
Nekem nincs ilyen berögződés, most VW van, előtte Opel B Corsa GS volt, de jöhetne egy Accord, Jazz... de az elvakultság fáj, amit sokszor itt megy
-
-
rbalint88
addikt
válasz
vzsryl #162861 üzenetére
Ez az x fordulat fole nem forgatom nem feltetlenul helytallo dolog. Pl nekem 2-300m emelkedon kell indulnom, ha munkaba megyek, akkor azt vegig egyesben kene 2500-on, ha a splasht hasznalom, hogy ne oljem igazan a motort? 2500-rol alapjaratra esik vissza a fordulat, attol biztos jobban kopik, hogy ott szenved 1000 korul, mint ha kihuzatom ovatosan 3500-ig...
-
SPeti1984
senior tag
válasz
vzsryl #161905 üzenetére
Grandland X-et nézegettem, de abból az alap felszereltségűhöz nem lehet automata klímát kérni, ami azért egy 6 milliós autónál elvárható lenne. Meg hát gyengébben felszerelt, mert a Kuga alap-ban 8"-os navi is van meg hátsó tolatóradar, meg azért mégis 1.5 turbo ami nem olyan kis köbcentis mint az 1.2 130le Opelnál meg a Nissannál. Ezért nemigen találok alternatívát.
Még a Mitsubishi Eclipse Cross amit néztem mert az is 1.5 turbo 163 le, de az már 6.5 millió ami sok.Seat Ateca is jó lehetne de abból is csak a sima 1.0 jön ki ennyiből.
-
Xero
nagyúr
válasz
vzsryl #161727 üzenetére
2M-ért egy közepesen jó E46-ot kapsz nagy benzinessel. Az kimaradt a storyból, hogy nem garázsban állna az autó. Na most, ha nem utolsó évek egyikéből származik a gép, akkor 1000%, hogy rohadni fog. Márpedig a jó állapotú nagy motoros kései E46-ok inkább 2.5-3M között mocorognak.
(#161728) ludsimon: Lehet az 13 éves is, ami kevésbé rohad, igaz nem ennyiért, de valóban talán nagyobb pazarlás a szabad ég alatt rohasztani.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
vzsryl #161455 üzenetére
Mondjuk annyira nem érdekel mennyit eszik, persze ne egyen 20 litert, egy E92-est is simán bevállalnék, csak tudom azokkal sok gond van. De még nem körvonalazódott bennem el mi legyen pontosan, azért is várok ötleteket.
Köszi megnézem a kínálatot azokból amiket mondtál.
-
-
-v-
addikt
válasz
vzsryl #160211 üzenetére
Az nem olyan vész, vissza kell kúrni harmadikba, tiltásig forgatni meg minimálisan rákészülni, kinézni a lukakat, aztán ugyanúgy meg lehet azzal is csinálni mindent, persze ha nem ül benne 4 ember meg klíma cementes zsák a csomiban meg kisfaszom. Én az uno 1.0ie-vel is a gyorsabbak közé tartoztam az utakon
-
válasz
vzsryl #160224 üzenetére
Nekem volt 1.5 mpi fábiám. Tudom miről beszélek. Nem muszáj előzni. Lehet nyugodtan is élni. Engem a fogyasztása kergetett ki a világból (városban emberrel és vásárlás után röhögve 10 liter felett volt)
(#160225) LuckyL : Néha jól esik ha mások idegeire mehetek a visszapillantóban
-
-
-
válasz
vzsryl #159996 üzenetére
Nem rémlett, mi volt a gond anno a Merivával, most ránéztem, fogalmazzunk úgy, nem egy kimondottan szép autó
Szerintem ezt az Asszony húzta ki a listáról. Vakondtúrás (zseniális megnevezés) téren viszont igazad lehet, sokkal praktikusabb lehet, mint a kombi (ami felé az én szívem húzna).
@rbalint88: Neked is igazad van.
Anno úgy is kezdtük a keresgélést, hogy vagy Ford, vagy Opel, ezt a két típust kis túlzással(?) Európában bárhol, bármelyik szervizben azonnal javítani tudják. Csak aztán bejött a Toyota a képbe (lean-t tanultam, nem tudtam nem beleszerelmesedni), ami hozta magával az ázsiai vonalat (Mazda, KIA, Honda).@szabonagyur: ebben is van valami
Bedobom majd a közösbe, hátha az Asszonynak tetszik (nekem nem, igazán).
Sajnos kevés telep van hétvégén nyitva. Azt hiszem valamelyik nap kiveszek egy szabadnapot és felkeresünk pár környékbeli kereskedőt és bele-beleülünk abba a tíz-tizenkét modellbe, amelyik szóba jöhet.
-
Xero
nagyúr
válasz
vzsryl #159862 üzenetére
Ültél már benne? Olyan szinten biliműanyag az egész, hogy sírnom kell tőle. Rokonét vezettem még 6 éve pár napig (egy céges primera helyett kapta), és komolyan fogtam a fejemet. Kopog, zörög, zajos, kemény, csúnya. Öröm volt visszaülni a primeraba, hiába régebbi konstrukció, a kettő ég és föld volt.
-
fpatrik17
senior tag
válasz
vzsryl #159862 üzenetére
Köszönöm!
Kaptam hozzá gyári hátsó spoilert, kimondottan sokat dob a masinán.
Amúgy 1.4 Benzin, felszereltséget nem tudom megmondom őszintén... Manuál klíma van. Kormányról vezérelhető HIFI, elektromos tükörállítás nincs. Hál Istennek egyik se érdekel, ennyiből te biztosan be tudod lőni milyen felszereltség, én sajnos nem értek hozzá. -
Xero
nagyúr
válasz
vzsryl #159355 üzenetére
Meg a cégautók országa. Ahol a kibocsájtási normák és az elkönyvelhető gázolaj költség számít.
Csak hogy kicsit érezzük mennyire ki van fordítva a cégautós flotta dolog.
Haverom pont most rendelt egy GLC350e-t valahol 20M fölött, lévén belefér a kibocsájtási normába. Persze a napi 2x50km parkettán pályázásnál, biztos marhasok értelme lesz szegény kis erdők lelkivilágát tekintve a 2L-es feltöltött benzinesnek a plusz ballaszt aksikkal.De belefér a normába...
-
-
batai15
félisten
válasz
vzsryl #159341 üzenetére
Hát benzinesbe is kell.. Kicsit orosz rulett vagy beszarik vagy nem. De ha nem marad love a zsebbe, ha nem akkor meg lesz egy jó felujitott dízel amo jó is meg valszeg egy darabig nem szivatja le még az embert.
Most hogy pl automata váltós kocsim van ha ne adj isten meg menne biztos nem fogom a budget alakítsuk vissza manualra dolgot meg csinálni hiába 20 éves audi a4 meg csak 4 seb automata, de nem fogom ezt a kényelmet feladni.
Mondjuk annyi a szerencsém hogy 20 k előtt lett felújítva a váltó ha fele annyit elmegy így (150) akkor jó darabig nem lesz gondom vele. -
akela91
addikt
válasz
vzsryl #159245 üzenetére
Köszi neked is, és mindenkinek a hozzászólást!
Astra K: Csak sedan (4 ajtós) jöhet szóba nálam. Ez már az én hülyeségem, az autó alakja nálam ilyen volt mikor matchboxoztam.
Viszont az Astra J Sedan még tetszene is, azokkal mi a tapasztalat? Elég szépen fel lehetne extrázni a Mazda 3 árából, ahogy nézem készletkisöprés is van belőlük. Csak Benzines érdekelne, és azért húzzon ha odaalépek neki.
(#159248) LuckyL : Max 10 évet használnám ha újat vennék.
(#159249) Tothgera30: Ezzel én sem értek egyet, ugyan nekem 3 év múlva esedékes a családi ház vásárlás(takarékok akkor járnak le etc.), de az bőven többet fog érni mint a most esedékes kocsi (ami kell, mert szétesik az MK1 Focus lassan alattam).
-
-
cross56
senior tag
válasz
vzsryl #159124 üzenetére
Igen, mert a golfok a szívemhez nőttek. Jelenleg 2-es golfom van, így az újabbakat is nézegettem. Az 5-ös annyira nem, a 4-es annál inkább bejön, csak azt már öregnek tartom.
Az is szempont, hogy ne egye le a gatyám...lehet az izgalom és ez már nem igazán férnek össze, és túl sokat akarok.Esetleg skoda, seat?
Toyotákból nincs valami fiatalos, izgalmasabb autó? -
BigBlackDog
veterán
válasz
vzsryl #159028 üzenetére
Hát, 1500 alatt nem érdemes nyomni neki, 2500 alatt moderáltan, de azért megyeget, 3000 felett megjön az életereje. 1.8-as A Zafira után az indulásokra azért kellett figyelni az első hónapokban, eléggé könnyen le tudtam fulladni (ha nem kuplungégetéssel akartam indulni).
-
válasz
vzsryl #158916 üzenetére
Igen sokkal szemre valóbb, de nekem bejön a G7 kombi is, viszont nem tudom minőségre milyen lehet egy Golfhoz képest, mert ugye elvileg alatta "kell" lennie.
Viszont nagyon kevés van belőlük szóval ebből is úgy lehet jót kifogni, ha zsebbe a pénz azt menni érte azonnal, ha felkerul, de mindenképp bekerül a pakliba, mert még az F31 ellen is mutatós.
-
Yushchenko
őstag
válasz
vzsryl #158797 üzenetére
Köszi. Igazából még nincs sok benyomás, mert suzukikat és a kiákat nem néztem meg. Seat-ot és Skodát néztem, de az előbbi nekem nagyon nagy csalódás, nagyon gagyinak tűnik (összehasonlítva a Skodával). Sima Skoda Rapid is elég jól pakolható, mert felnyílik az egész hátulja, és 5xx liter.
De amit az üzemeltetési költségről mondtál az jogos. Ezek a kis turbósok sem igazán tetszenek, csak a hátrányukat látom. -
apple87
senior tag
válasz
vzsryl #158393 üzenetére
Én is nézegettem egy 1,6 tdi golf7 olyan kb 160-180e km-el 2,7-3,2M
A tsi meg ugyan olyan" jobb felszereltséggel "80-140km-el 3,6-4MBár nekem napi szinten 10km a munkahely oda vissza 20km, meg a városban szoktam menni kiesebb távokat.Meg valamikor pályán 1 nap 500km de ez ritkább.
Nehéz a döntés, mert kb 800E-1 millával olcsóbb egy 1,6 diesel, talán kicsit kevesebbet eszik, de több mindenre kell költeni majd....
-
válasz
vzsryl #158393 üzenetére
Szombaton mentem egy barátom G7 1.6 TDI-jével egy vidéki városi kört; hideg motorral, garázsból indulva 5,9 l/100 km-es fogyasztást írt ki. Már régen volt 1.4 TSI-m, de annál biztos 8+ lett volna ugyanez a kör.
Országúton, autópályán kisebb a difi. És igazándiból az 1.2 TSI-vel illene összevetnem az 1.6 TDI-t, de az 1.2-höz még nem volt szerencsém.
-
válasz
vzsryl #158393 üzenetére
Egy a bökkenő, hogy a dízel már olcsóbb mint a benzines (golf 7 1.6 tdi) ma böngésztem és nem elég, hogy olcsóbb, de sokkal nagyobb is a választék belőle, szóval amennyivel olcsóbb annyi a zsebbe marad az esetleges javításokra a tsi-vel szemben. Hasonló az arany a focus vonalon is ott kicsit kisebb az árrés benzin vs dízel fronton.
Szóval így továbbra is a dízel éri meg ahogy elnézem, pedig megfordult a fejembe, hogy kéne a mondi helyett valami benzines (golf, fóka), de olyan drágák a benzinesek, hogy nekem nem ér annyit egy másik dízelre meg nincs értelme váltani, mert az se melegedne be ilyen kis távon.
-
rbalint88
addikt
válasz
vzsryl #158082 üzenetére
Na ez bazira pluszegy. Ha van 6m a kocsira, akkor biztos ujban gondolkodnek. Vagy 3M onero es a maradekot kedvezore behitelrzni es nezni 7-8 kozott valami egyedi konfiguraciot, de biztos nem 3 evest vennek 6-ert, amikor ujonnan meg lehet loni hasonlo kategoriat ugyanennyiert.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB OLED touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest