- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #159029 üzenetére
1500 alatt tudomásom szerint egyetlen motornak sem tesz jót az erőltetés, mert oválissá vájja a dugattyú a hengert, és ez a mai, nyomatékos turbó motoroknál fokozottan veszélyes lehet. Én általában hidegen 1500-2500 között használom városban az autókat, melegen pedig 2000-4000 között, mert néha elnehezül a lábam (ritkább esetben 6000-ig még elmerészkedek, ha benzines van alattam).
Egyébként nem rég vezettem egy 2006-os, 1.2-es, MK1-es Jazz-t, és teljesen jól ugrált kis fordulaton is, pedig az alapjárata annyira alacsony, hogy nem nehéz megfullasztani. Gondolom jobban optimalizálták, mint az UFO 1.8-ast.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖