Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
válasz
tboy93 #169250 üzenetére
Ezt értem, meg nem is közvetlen befecskendezős, tehát kokszosodás se fogja jellemezni várhatóan. De mégis csak 900 ccm. Ezeket a pici alkatrészeket viszonylag nagy erő terheli, ezért szvsz jóval hamarabb elfáradnak.
Na mindegy, pénteken megyek tesztvezetésre a clioval, aztán eldöntöm.
Ha a clio lesz, akkor a grandtourt veszem és akkor lesz 2 családinak is használható egy 7 éves ibiza st mellett (és valószínű a clioval megyünk majd hosszabb távra, de napi munkabajárásra is használom majd kb 10 km távra). Ha a swift marad, akkor nem az lesz a családi, hanem még évekig az ibiza st, aztán később talán lecserélem. -
Pode30
csendes tag
válasz
tboy93 #169161 üzenetére
Kösz a választ
A felsorolt autók közül melyiket lenne jobb megvenni?
A Hyundai i30 1.4, Mazda 3 és a 2012-es Fiat Punto között vacilálok? Melyiknek mik az előnyei és hátrányai? Mire figyeljek ha megnézem őket?
A Hyundai-ban nem sok a km?
A három közül a Mazdában van a legkevesebb extra, a Punto és a i30 kb ugyanolyan felszereltségű csak a i30 nincs tempomat. -
#42431471
törölt tag
válasz
tboy93 #169172 üzenetére
a konfigurátoruk szerint turbós 3 hengeresek, meg a Ti-VCT benzinesek közül lehet választani a régi verziót.
Egyébként nincs ellenemre a diesel sem, évi 15-20k-t megyek, szóval épp határeset.Van esetleg javaslatod más típusra? Kombi focussal eléggé belőttem szerintem kb mire van szükségem
-
HeavyToys
senior tag
válasz
tboy93 #169148 üzenetére
Plusz a fűtés állító mechanika szokott eltörni még és a hátsó ablaktörlő felfogatása. De egyébként tényleg jó gép. Én a dízel változatot hajtottam, 580.000 Km-rel adtam el, azóta is megy hibátlanul.
Ilyen G Astrákkal nem említhető egy lapon és nem sértésként írom ezt senki felé sem.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #169134 üzenetére
500e-1M közötti béemvébe nem hiszem, hogy szívesen beülne
Jó persze lehet valakinek akkora mákja, mint BLACK fórumtársnak a közelmúltban, de a srác nem rajong a márkáért. Azért tovább adom neki az ötletet
Kapcsolódó:
- Miért nem köszönnek egymásnak a BMW-sek?
- ???
- Mert már reggel találkoztak a szervizben.(#169135) Integrale
Azt a 156-ot nem akarnád megvenni te sem. Amúgy benzines négyhengeres és külsőre ki van faszázva, de:
- verseny matricák
- utólag beszerelt fix vonószem (versenyautósan) elöl-hátul
- ültetett futómű 18-as kerékkel
- mosott motortér (ki tudja mi folyt ott)
- strici-bordó bőrbelső
- a legjobb: az eladói Facebook-bejegyzésben van egy videó, amiben 30 méteren keresztül üveghangon padlózva, de kinyomott kuplunggal gurul a csávó a kocsival... hát ez nem gazda csak tulaj -
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #169122 üzenetére
Kicsit karakteresebb alternatíva nem jut eszetekbe? Nekem nem
Havernak kell a mostani öreg Daewoo Lanos helyett. A szerelője ajánlott neki Alfa 156-ot (erről hála Istennek lebeszélte mindenki), azóta pedig Mazda 6 és Chevy Lacetti került a látókörébe. A rozsda miatt mintha megijedt volna a Mazdától (pedig ha jó jó, ha nem jó akkor meg ott kell hagyni ennyi pénzért), a Lacetti meg egy átdizájnolt Daewoo, nem lenne nagy upgrade. -
8th
addikt
válasz
tboy93 #168929 üzenetére
Ő is, meg én is. Én elhiszem, hogy sok melója volt az olvashatatlan zagyvaságaiban de csak feszkót keltett vele és rombolta a fórumot. Amikor ennek hangot adtam és én lettem a kötekedő gyökér sok ember szemében. Pont nem izgat. Aztán ahogy lenni szokott elfajult a vita oda-vissza és ezen vagy besérült a kolléga vagy nem tudom, de azzal a felhasználóval nem írt ide többet. Kár érte mert jó meglátásai voltak és vitapartnernek sem volt rossz mert mindig alá tudta támasztani a mondandóját nem csak beszélt bele a nagyvilágba.
-
marec1122
senior tag
válasz
tboy93 #168040 üzenetére
Értem, köszönöm az infot. Egyébként ezt a darabot nézem már hónapok ótaa civicből. Azóta lett volna jobb vétel de lecsúsztam egy csodaszép focusról. Ettől viszont pont azért félek még elmenni megnézni is(pedig nincs messze) mert már sztem legalább 3 hónapja látom a hahun. Ha ennyi idő alatt nem kelt el lehet vele valami súlyos gond.
Egyébként ha az általad említett hibákat látnám egy ilyen autó mennyi ezeknek a javíttatása, mennyit érdemes ezek alapján alkudni?
-
válasz
tboy93 #167821 üzenetére
Jó a gondolatmenet és abból kiindulva, hogy tavaly is volt, illetve lehet idén is hasonló Budapesten, tényleg nem kell messzire menni hozzá. Kiszámíthatatlan a helyzet. Habár úgy emlékszek, de javítsatok ki ha nem így volt hogy én se tudtam volna a benzines kocsival abban az időben bemenni, mert nem kimondottan dízel volt tiltva, hanem Euro valamennyi, amivel G astra már nem fért bele. Ilyen alapon meg akkor valami Euro 5-től felfelé kellene motor alapján autót nézni? Akkor meg már milyen drágán kell autót venni hozzá
-
-
freeknight
őstag
válasz
tboy93 #167368 üzenetére
Ezt nem tudtam, de most kicsit utána olvastam. Tehát ha van egy biztonsági szelep a gázos kocsin, akkor be lehet vele most már hajtani mélygarázsba is?
Mert akkor nagyon elgondolkodom a gázosításon. Alapból is fázok lecserélni a kocsit, főleg, hogy idén házfelújítás meg sírkőkészítés mellé nem volt betervezve autóváltás, szóval a lacetti árán kívül nem sok pénzem lenne erre a célra.
Ha legalább egy hasonló korú, állapotú, felszereltségű kocsiba, pl c vectrába akarok átülni, akkor kellene még legalább 1 milla, (1,6 milla körül mennek a vállalhatóbb dízel vectrák, átírással meg szervizzel együtt benne lenne 2 millióban, de lehet még többen is sajnos). És akkor még bármikor belefuthatok egy óriási f*szerdőbe egy ismeretlen előéletű dízel kocsival sajna.1.9 sdi-vel szerelt autók tényleg jó alternatívák lehetnek, de gondolom értitek, hogy a klímás lacettiből nem szívesen ülnék át egy legalább 5 évvel idősebb fapadosabb kisautóba (pl polo vagy fabia).
Úgyhogy vagy gyűjtök még, és addig benyelem a magasabb üzemanyagköltséget, vagy gázosítom a lacettit, vagy marad a kisebb autóra váltás (de én szerintem ezt kizárom, már csak az eddigi véleményeket is olvasva)
-
#94529552
törölt tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #167347 üzenetére
Nem, a szíjasoknál elöl van minden ilyesmi. Annyi, hogy ki kell kapni a hűtőt, hogy hozzáférj.
mod:
Thx Munez, javítva.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboy93 #167341 üzenetére
A vízpumpával kapcsolatban még egy kis plusz infó; korábban én is úgy tudtam, hogy vezérléssel együtt kötelezően cserélendő. Aztán Volvókánál (S60 D5) kiderült, hogy csak minden második vezérléscserénél kell cserélni a vízpumpát a gyári előírás szerint. Tehát 160e kilométerenként / 10 évenként vezérlés csere és 320e kilométerenként vízpumpacsere (időintervallum erre nincs megadva). Ami azért eléggé meglepett. Aztán utánaolvastam, szerelőktől is kérdezgettem, de mindenki megerősítette ezt az infót. Ahogy sikerült megtudnom, nem jellemző, hogy korábban csöpögni kezdjen, vagy megadja magát a pumpa, ráadásul szerelő elmondása alapján az újabban gyártott gyári vízpumpák már néha szarabb minőségűek a tapasztalatai alapján, mint amik (és ahogy) a gyárban bekerültek.
-
válasz
tboy93 #167339 üzenetére
Köszi a részletes magyarázatot. Nekem egyszer történt eddig vásárolás, akkor úgy kértem, hogy vezérlés cserét kérek. Úgy gondoltam ebben minden benne van, tehát vízpumpa, görgő, szíj. De ahogy írod én is úgy érzem akár még láncosnál is inkább cserélném, úgy biztos kizárható a kopásból eredő probléma.
-
MPowerPH
félisten
válasz
tboy93 #167273 üzenetére
Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.
-
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
tboy93 #166589 üzenetére
500 csak az autóra, vagyis 650-700 összesen.
Találtam egy 2002es Octavia-t is közben (mondjuk ez pont hatalmas), 1.6, benzin-gáz, kb 200e km, full felújított motorral. 600at kér érte az ismerős. Érdemes rajta elgondolkodni, vagy inkább az általad ajánlott típusok?@BigBlackDog:
Köszi, megnézem az általad írt típusokat!
Most egy 2002es Peugeot 307es 1,6os Presence kocsit használunk (inkább a párom), 8 éve használjuk, és eddig max 300at kellet rákölteni (új gumikat is beleértve), nyilván lehetetlen előre látni ennyire, de ha egy hasonló kocsit sikerülne megcsípnünk, akkor az kb tökéletes lenne.@8th:
Csak azért nem gondolkodom dízelben, mert azt mondták az ismerősök (nomeg az internet), hogy azoknak rosszat tesz ha hideg motorral használom.
-
dellfanboy
őstag
válasz
tboy93 #166580 üzenetére
lpg? nekem cng-bol 3,5-4,5kg-t evett a zafira, meg a golfom is de az meg csak par hete van meg.
igazsag szerint nekem kozlekedesre boven eleg. igen a tartaly extra helyigenye nem tul felhasznalobarat, bar lehet nelkule elni, de azert egy mankokerek boven elfer akar egy klasszik hatchback-be is.orultkodni meg ott van a motorom
-
válasz
tboy93 #165985 üzenetére
Igazad van, első körben lehet érdemesebb lenne belőni márkát és típust, utána rátérni a motorra.
Addig meg olvasgatok és kérdezek az esetleg felmerülő technikai dolgokról.
Amúgy szimpatikusak a BMW-k, Audi-k a külső-belső miatt. 1.5-2 millió között ami nem eszi az olajat, kevésbé szervizigényes és van legalább 140 Le esetleg 160 Le azok közül melyik motor ajánlott kombiban?
-
-
-
#94529552
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest