- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz
szabonagyur #161871 üzenetére
Én amúgy pont úgy alakítom ki az autóvásárlós keretem, hogy 300-at záros határidőn belül biztosan rá kell költeni egy használt autóra. Így nem ér meglepetés.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #161871 üzenetére
+1, én is így látom. Az még rendben van, hogy az alkatrészár esetleg lejjebb van egy régebbi és/vagy egyszerűbb autóhoz, de a munka óradíja általában ugyanannyi típustól függetlenül adott szerelőnél. Szóval 300e Huf mondjuk tényleg nem kevés pénz egy ilyen idős autóra, de nem is mondanám nagy kiadásnak egy ilyen (=használt) autónál.
(#161872) batai15: Lehet, hogy ennél pont most jött ki úgy a lépés, hogy ezeket az alkatrészeket cserélni kell. Lehet, hogy aztán más nem fog megkotlani benne a következő 4-5 évben. Aztán persze ez sem garantált.
Klíma valamennyire előre jósolható, bár ha működött egy héttel ezelőt, most meg nem, akkor sokat nem tudtál volna látni előre sem. Kormánymű, lengéscsillapítók ilyen idősen azért esélyesek lehetnek a cserére, ha az elmúlt néhány évben nem nyúltak hozzájuk (bár azért egy állapotfelmérés valószínűleg kidobná már hónapokkal korábban is, ha cserések).
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #161871 üzenetére
Jó mint írtam nekem 3 hónap után elég meredek. Az előző kocsira ezt egy év alatt költöttem.
Legyünk őszinték, ez sok pénz a mai fizetések tekintetében.. -
pècsimunkás
addikt
válasz
szabonagyur #161853 üzenetére
Nem azt írtam , hogy gyomorforgató , vagy tré , vagy akármi . Azt írtam , hogy nem értem , hogy női sofőr miért előny . Nem csak ennél a konkrét autónál , hanem általában . Arra meg jó esély van , hogy a műkörmökkel össze karcolják a kilincseket . Tudom , hogy nem az a legfontosabb egy használt autónál , de nem egy szép látvány.
-
Mauzes
addikt
válasz
szabonagyur #161719 üzenetére
Igazatok lehet. Egyikben az évjáratnál nincs hónap, a km-ben van 6000-nyi eltérés és árban 200k. Egyik Kecskemét, másik Székesfehérvár. A leírás és a többi kb ugyanaz (pl extra sorrend nem azonos, de tartalom igen).
Nem hívtam még fel őket, de kíváncsiságból fel fogom. Egyébként nagyon valószínű, hogy mindkettő kereskedés / nepper, mivel külföldi autó rendszám nélkül (kicsit alacsonynak tűnő árral).
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #161678 üzenetére
1,6 mpi (120 ló), vagy 1,6 gdi (135 ló)?
Ha utóbbi akkor ennyit a kokszosodásról
Hány évig/km-ig vannak megtartva? -
Xero
nagyúr
válasz
szabonagyur #161645 üzenetére
Nekem is volt cimbora, aki napi alaphangon 300km-t ment, mert nem volt kedve költözni BP-ről. Ezen felül néha hétvégén még beleszaladt 400km. Kicsivel több mint egy év alatt cserés is lett az autó (100e km-nél kötelező volt az új
). Mindezt egy összkerekes benzinessel.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #161639 üzenetére
csak városi cirkálók vagy mi?
-
Schweini
tag
válasz
szabonagyur #161631 üzenetére
Nálunk meg mindegyik Ford, bár jobbára Mondeok, de igazad van. Ezen az elven sok kiesne.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szabonagyur #161070 üzenetére
Kicsit egyértelműbb lenne, ha nem azt írta volna, hogy ezer háromszáz ezer
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #161070 üzenetére
Forintot feltételeztem
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #160653 üzenetére
1000 kg 120 ló, pörgesd meg 4000 fölé megy az, ja hogy automata, ahhoz nem tudok hozzászólni, olyannal nem mentem.
-
válasz
szabonagyur #160656 üzenetére
Hát akkor neked az 1.4t való. Azt nem öli meg az automata
-
HKorn
veterán
válasz
szabonagyur #160653 üzenetére
Pörgetni köll, bírja.
-
válasz
szabonagyur #160280 üzenetére
Ha dízel az felejtős, mert benne van a 20 legrosszabb motoros listán.
Ha benzines akkor ok.
Opel topicban Szada kollégának van tapasztalata róla, mert a C vecijében az muzsikál. -
válasz
szabonagyur #160280 üzenetére
A Signum egy nyújtott tengelytávú Vectra C, de alig van csomagtartója. Magamnak a Vectrat választanám.
-
HKorn
veterán
válasz
szabonagyur #159998 üzenetére
Csak szegény City elég gnómra sikeredett, Jazz-nek azért sokkal jobbak az arányai.
-
válasz
szabonagyur #159992 üzenetére
City-t kihagynám, sőt általában a ritka autókat is, nem zavar ha tucatautó, legalább könnyebb lesz alkatrészt találni hozzá, ha az Asszony elkezdte róni a pesti utakat
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #159741 üzenetére
De van, ha "eladó". Ha "nem eladó", akkor kérnek érte kétszer annyit, csak akkor várniuk kell, és talán-talán el tudják passzolni 50-100k-t engedve.
Én 150k-ért adtam el októberben az enyémet, mert csak állt benne a pénz. Még ingyen is odaadtam volna, pedig semmi komoly hibája nem volt, de öreg volt, és már nem érte meg tartogatni...
Ettől függetlenül sokkal inkább egy mezítlábas Astra vagy PUG 306, mint egy combzsibbasztó, régi stift... -
#47205632
törölt tag
válasz
szabonagyur #158838 üzenetére
Nem kell klíma, nem kell semmi extra. Az csak hab a tortára, hogy azok se jók. Itt az döbbentett le, hogy ennyiért már az is elvárás, hogy hazáig eljussak vele. Egyedül az ABS ami kell, tökömet nem érdekli a többi, majd feszegetem a tükröt, ha a motor nem állítja be. De ezzel az autóval hazáig nem jutottam volna el és ez ennyi pénzért ez vicc.
Már kinéztem az utódját szintén 400-ért, röhögni fogok, ha azon meg minden működni fog és engem igazolni... De ennél tuti jobb lesz, úgyhogy azzal már haza is jövök.
#158840
Ez pont egy Megane volt... Astrát is nézegettem ne aggódj, de azokon minden létező kanyarulat rohad már. -
#47205632
törölt tag
válasz
szabonagyur #158834 üzenetére
Nem irreális, csak belefutottam egy szar trehány kereskedésbe. Lehet venni 400-ért jobb autót, mint egy Astra.
Az apróbb hibái nem is érdekeltek volna azokat én is elnézem ha nem jó, mert leszarom. De ennek komoly bajai voltak. Azért lyukas hűtővel, szar ABS-szel meg dadogó motorral, fél tonna olajsárral nem fogom megvenni, mert ezek komoly hibák. Ezek nem apróságok, meg nem apró extrák amik nem jók. Itt a kereskedő tévedt el más dimenziókba, mikor ezt beárazta 400-ra ilyen hibák mellett és azt hitte nem lesz észrevéve...
Az extrák nem működése csak hab a tortára. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #158834 üzenetére
Ennyiért sajnos tényleg nem nagyon van olyan autó, amiben a gyári extrák mind működnek, piac áraz... Egyszerű autónak van maximum annyi előnye, hogy nincs, ami elromoljon
-
TheProb
veterán
válasz
szabonagyur #158565 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #157459 üzenetére
Elnezest. Valoban a Mazda 323 az volt...
Amugy nem surgos a dolog tudok agyalni rajta.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #157456 üzenetére
En foleg 90+ Le neztem. 1.6 Xsara es 95 vagy 107 lovas Megane.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157456 üzenetére
Ja, alacsony fordulaton ugyanúgy döglött kb az összes benzin klímával.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157450 üzenetére
Ja tényleg, bontott klíma szett?
Egy átirás+első szerviz költsége csak betakarja...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #157207 üzenetére
Nem hallani róla, de a karbon kasztni miatt amúgy is kell casco
-
válasz
szabonagyur #157061 üzenetére
Én tudtam rosszul, csekkoltam, van benne.
Itt a felszereltség: [link]A reklámja megtévesztett, és egyből rosszat feltételeztem, lévén VAG gyártmány.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #155738 üzenetére
Én is erre gondoltam. Viszont érdekes, hogy 469 km eltűnt, 2016-ban lett egy 280 000 km-es futás rögzítve (gyanítom elírás). Na mindegy, olyan nagyon nagy jelentősége úgysincs ilyen idős autónál...
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #154438 üzenetére
Igazad van, nincs itt szentírás. Csak azt mondjuk itt többen is szerintem, hogy egy koszos belsejű autó azért nem túl jó ómen.
Ahogy az se szentírás, hogy a Fehér úti telepen mindenkit átvernek, mert lehet kivétel.
Abban is igazad van, hogy van mindenre szélsőséges példa, de ne abból induljunk már ki, mert nem a trehányság az elfogadott, hanem az igényesség. Ahogy batai írja, ha nincs idő lemosni, akkor nem teszem fel koszosan hirdetni. Szerintem. -
válasz
szabonagyur #154438 üzenetére
teljesen tipikus a dolog
rosszak a képek, magánember hirdeti, nincs kitakarítva a kocsi, a nagyokos elkönyveli magában , biztos szar
egy héten belül megveszi a nepper, kitakaríttatja fillérekért, és meghirdeti 15-20 % al drágábban
a barom pedig megy és megveszi a telepről mert szépen ki van takarítva, biztos jó isaztán még autóvásárlási tanácsokat is ad másoknak
itt nem céloztam senkire, mert az személyeskedés lenne, ha valaki magára ismert az csak a véletlen műve
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #154438 üzenetére
Azt észre lehet venni.
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #154438 üzenetére
Lásd fentebb amit írtam .
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
szabonagyur #154326 üzenetére
Ezek csak megirigyelték a VW Polo Harlequin vidám színeit.
[link] -
w333
félisten
válasz
szabonagyur #152641 üzenetére
Hát ez ultragáz ... mi ez a hír ?
A Szentendrei úton 20 percenként van verseny, mégis mindenki leszarja !
-
-v-
addikt
válasz
szabonagyur #152641 üzenetére
Nem tudom, de ezt én nem nézem meg
Forrás: tenyek.hu
-
Klemens
őstag
válasz
szabonagyur #152589 üzenetére
Igen, az nagyon feltűnő, de eladták az autót, mert először meg sem találtuk a kereskedésben, de amikor mentünk kifelé, ott figyelt az értékesített autók között a sarokban.
-
Sirandrish
legenda
válasz
szabonagyur #151966 üzenetére
És milyen a szokásos fogyasztás, megbízhatóság, fenttartási költség háromszöget tekintve?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
szabonagyur #151757 üzenetére
nem lehet kevés. 4 ajtós focus1el majd 2es oktávval simán elmentünk 2 hétre két kisgyerekkel. hülye lennék cipelni fölös 500kilóját egy egyterűnek, ha a kisebb is elég.
nomeg 4.5ért nem nagyon találni 10évnél fiatalabb magyar eredetű smaxot, alhabrát, stb.. 10év föltt meg rulett minden nap (sztem) közben feléért jobbnál jobb, megbizhatóbb előéletű autók vannak, amik a méretigénynek pont megfelelnek..
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #151751 üzenetére
Nulla?
Szerintem van az vagy 400 liter, nekünk bőven elég volt egy nyaraláshoz. Személyautónál mennyi legyen? Inkább a Verso-nak kicsi, nézd csak: 155 liter
-
Hajas Mao
tag
válasz
szabonagyur #151503 üzenetére
Nem rakétát varok. De kamionelozes ne legyen eletveszely... És amiben ültem sok minden volt csak nem rugalmas...Corsa 1.2 lényegesen jobb volt.
-
Satyricon
addikt
válasz
szabonagyur #151274 üzenetére
Ezzel foglalkozik a srác, mondta hogy felteszünk egy német rendszámot, és ki tudom próbálni a kocsit. De itt a faluba, vagy földúton megyek vele egy kört. Úgy gondoltam, hogy mivel német a rendszám, és van adás-vételije az osztrák eladóval, így legális ez a kipróbálás.
-
bostone
addikt
válasz
szabonagyur #151231 üzenetére
Mi lenne az ajánlat azonnali vásárlás esetében?
A jelenlegi autómba ketten tettünk 170000-et 13 év alatt.
-
roberto211
őstag
válasz
szabonagyur #151090 üzenetére
De én mondjuk a 98-2002 koruliekre gondoltam.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #151055 üzenetére
2004-s Ignis 127k van benne
-
lenko
aktív tag
válasz
szabonagyur #151055 üzenetére
A jelenlegit 12 évesen vettem 138e km-el, az előzőt 15 évesen 124el.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #151059 üzenetére
Ja, elvárás? Akko nem szótam.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #151055 üzenetére
Vettem egy B Omegát, 141.000 van benne, 23 éves.
Minden briefje itt van, kmóraállásokkal, extulajok adataival, stb.
-
válasz
szabonagyur #151055 üzenetére
Legyen akkor 200 ezer kilométer.
De igazaból a reális ára érdekelne ezeknek mert 1.4 meg 1.6 motorral már találni 1 millió alatt viszont az kevésnek tünik ehhez a kasznihoz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #151055 üzenetére
Mondjuk sokan évente 10-12e km-nél nem mennek többet. Bár igaz, hogy azok általában nem egy Octavia méretű autót vesznek és nem egy turbós, 1.8-as motorral. De igen, szerintem is kell egy kis szerencse egy olyan futásteljesítményhez.
-
válasz
szabonagyur #150382 üzenetére
Kerüld el messzire ha jót akarsz magadnak híresen fosch a befecskendező rendszere, fórumon hetente jönnek a tulajok, hogy tilt az autó vagy hibakódot dob alsó hangon 300k környéke egy ilyen buli azt van ahol gányul is újítják fel. Viszont ha mindenképp ilyet akarsz akkor vagy benzin, vagy esetleg a 2.2-es dízel az valamivel jobban bírja mint a 2.0.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #150387 üzenetére
2.0 dízel kurva jól megy, nekem csak TDDI volt.
Próbáltam 2.0 benzint is, az nem megy annyira, de korrektül mozgatja a kasznit.Dízel 6-7 liter, benzin 7-9 liter átlagban.
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #150387 üzenetére
Meg tud, csak pörgetni kell-> magasabb fogyasztás.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #150384 üzenetére
ha van 300 félretéve a befecskendezőrendszer felújítására, akkor nyugodtan.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #150382 üzenetére
Én 2.0 benzinnel venném.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
szabonagyur #149500 üzenetére
Utánaolvastam, tényleg sok a váltóhiba, sok helyen írják. Az 1.5re nincs pénzem, mostanában kellene az autó. Milyen alternatíva van még? Fiesta, mazda2? Várom az ötleteket.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
szabonagyur #149474 üzenetére
Akkor gyakorlatilag kinek éri meg az 1.3 stift te mint nagy okos? Senkinek? Csak 1.5, az 1.3-at kár volt legyártani?
. Gondolom mindegyik 1.5 ami az utakon rohangál
.
Kornél : de a kettes stiftről van szó (gombóc). Az 1.5 drágább belőle, nekem 900-1m lenne a keretem. Várom, ha van jobb alternatíva is ennyiért. Még a fiestakat néztem, de abból idősebbek kapnék ennyiért, több km-rel.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #149472 üzenetére
Persze belekalkulálni, hogy a Fordok amúgy jobban rozsdásodnak, mint a VAG, illetve alkatrész árban is ugyanott van, ha nem drágább. A multilink hátsó futóműt se 5 Ft rendbe tenni, stb., simán drágább fenntartani, mint a Golfját.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
szabonagyur #148846 üzenetére
Nekünk B Corsa volt(talán ezzel a motorral, legalábbis a teljesítményadatok stimmelnek), klímával. Télen nyáron sokat evett, cserébe nem ment. Szinte láttam, ahogy megy le a mutató. Mondjuk ezen egy csepp rozsda sem volt 20 éves létére, olaszból hoztuk be anno.
Viszont megbízható volt, 2x megjárta Hollandiát is.Spritmonitorom sem a legjobb a fogyasztás adata, persze ott is vannak robogó szintű fogyasztási adatok, de azt már nehezen hiszem el, hogy hozná egy pesti közlekedésben.
Ha megtud barátkozni a klímátalansággal, a kurblis ablakkal, a gyengus motorral és ahhoz mérten_szerintem_nagyobb fogyasztással, és ezek miatt nem kap majd agyfaszt, szerintem 2 évig kifogja szolgálni.
-
szilva01
őstag
válasz
szabonagyur #148846 üzenetére
Jövök a nagyokos válasszal. '99-es F astra klíma nélkül 300k. Maximum akkor, ha a rozsda egy jelét sem lehet látni. Nekem van opelbuzi ismerősöm, hasonló korú ugyanilyen autónál, mindkét hátsó javítóív (tank beömlőről ne is beszéljünk), plusz taposólemez (mindkét oldal) lakatolás volt a minimum. Az apja karosszéria lakatos, úgyhogy anyagárban megúszta, így sem volt olcsó. A két szett gumi az mondjuk jól hangzik, de ha 300k-ért néz autót, lehet az is fájni fog 1 év múlva. A kötelező szervízre van pénz? (vezérlés+összes folyadék csere).
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #148846 üzenetére
Van autó beárazós topik.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #148849 üzenetére
Mikor volt most az brutál hideg januárban. Akkor volt a plafon. Szinte csak városban rövid távon 8.2l. De ez volt a valaha mért legnagyobb fogyasztásom. Átlagos téli ilyen 7.6 - 7.8l, de ez 80% város, BP. Nyáron ez lemegy olyan 6.5 - 6.8l közé.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #148846 üzenetére
60Le alapból nagyon kevés. De ha abba lenne egy klíma...
Nekem volt 60Le autó klímával. Borzadály volt.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #148846 üzenetére
250 max.
Szerintem. -
htomi85
tag
válasz
szabonagyur #148108 üzenetére
Meg nyilván nem mindegy hogy melós kocsi vagy státusz.
-
Nordik
őstag
válasz
szabonagyur #147618 üzenetére
Köszi!
Union-ról mi a véleményetek? Ők még viszonylag olcsók. Jelenleg Allianz-nál vagyok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #147574 üzenetére
A fehérben ráadásul 16 szelepes 1.6-os van, ami "több olajat eszik, mint benzint".
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #147468 üzenetére
&BBD: "Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok" lásd aláírás (ok, MBW=BMW)
humax: mindjárt összeszedek pár gondolatot, és válaszolok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #147309 üzenetére
Gondolom még fiatal, nem tudja, hogy a férfi hordja a nadrágot, de az asszony mondja meg, hogy melyiket.
-
válasz
szabonagyur #146901 üzenetére
Ha a jazzről van szó, abban én is bevállalnám a cvt-t. Szerintem jobb az erő per tömeg értéke (és még inkább így van ha a levegővel megküzdő felület nagyságát nézem) mint a hr-v-nek.
De ez ugye egyedi megítélés kérdése, semmi bajom azzal ha valakinek ok a cvt-s 1.5ös hrv (és ez könnyen lehet hogy az én hibám, egyszerűen szeretem gyorsan elérni a célsebességet ha mást nem veszélyeztettek vele, pedig ez nem üzemanyaghatékony, de ez van).
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
szabonagyur #146141 üzenetére
Én is így voltam ezzel. Első évben 98ezer egyben, most "csak" 75 ezer...
(persze úgy hogy váltottam, mert a régi nem nagyon változott volna ha maradok)
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #146128 üzenetére
Ha 1.2M van az egészre és 1M az autó, marad 200k, akkor nem fog egy évre akár 80k-t elverni biztosításra a kötelező szervizek kárára, hanem ésszel kifizeti a három hónapot és szépen megcsináltat mindent. Nekem ez mindennel együtt volt 167k és ebben összes olaj, összes szíj, görgő, szűrő, klíma töltés (ajándék), gyertyák és egy új kulcs volt benne. A biztosításra fizettem 11k-t negyed évre (nem én kötöttem, ha én kötöm olcsóbb) Casco-ra 5k-t és első autó volt a nevemen.
CsakEgySrác első szerviznél autótól függően én ezt javasolnám:
- vezérlés - ha szíjas - görgővel vízpumpával
- hosszbordás szíj görgővel
- olaj+szűrők - fékolaj is
- üzemanyag szűrő
- nem árt egy hűtőfolyadék csere sem, akár termosztáttal együtt
- gyertyákEhhez jöhetnek még extrák, mint pl klíma töltés, de egy teljes átvizsgálás alkalmával kiderül mire kell költeni.
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz
szabonagyur #146128 üzenetére
A biztosítást valóban úgy számoltam, hogy negyedévente fizetném. Vagy anyum nevén lenne az autó, és akkor jóval olcsóbb lenne a biztosítás. Nem tudom, hogy melyik a jobb.
Lehet, hogy nem a legszerencsésebben tettem fel a kérdést. Az lenne a lényeg, hogy olyan felmerülő költségekre hívjátok fel a figyelmem autóvásárlásnál, amivel esetlegesen nem számoltam.
Első szerviznél ti miket cserélnétek?
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #146126 üzenetére
Tehát a biztosításokat csak egy öszegben előre 1 évre lehet fizetni, értem én, hogy meg akartad mondani a frankót, csak nem mindig jön be...
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #145566 üzenetére
Ugyanerre a célra vettem Focus MK2-t, 1.6 TDCi 90LE, részecskeszűrő nélküli motorral.
5 hónap alatt 15e km-t mentem vele (nagyrészt országúton/pályán). Nem rég vagyok túl a 2. olajcserén, eddig komolyabb probléma nélkül.
Fényezésre kellett költeni, mert előjött a felületi rozsda a küszöbökön és a hátsó sárvédőíveken - ez volt 50 rugó, meg ugye az első nagy szerviz vezérlés, olaj, szűrőcserékkel volt 90.Ha hozzáadom az eddig ráköltött összeget az átírással akkor is megállt 1,5m alatt.
Átlagfogyasztásom 5l.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #145566 üzenetére
Seat Leon 1.9 TDI?
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #144727 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít?
Nem, az ingázás az, amikor naponta x km-t utazik valaki oda-vissza egy másik városban lévő munkahely miatt.Amúgy, pedig mindenki másképp csinálja, nem? Más nem megy haza, és nem ingázik, mert otthon van, és helyben melózik, és a szülők is helyben laknak. A nagy átlagról beszélünk, akik havonta 1x csinálnak egy bevásárlást például, stb, stb. Nem az itteni sokat autózó tagokról van szó, ne vedd magadra, te sokat mész kocsival látom.
-
válasz
szabonagyur #144446 üzenetére
Ergo tudod, hogy magyar forgalombahelyezésű és le lehet kérni az előéletét.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #143673 üzenetére
Ott a szíj a gyenge pont, azok cserések egy idő után mert megnyúlik (elég drága móka mert le kell szerelni a váltót és szét kell szedni a cseréjéhez) de ami láncos az tartós.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #143122 üzenetére
Csak egy gyors ellenpélda, szerintem.
Renault megane 0% THM-el elhozod, ujan mondjuk 5M, 4 évesen ér majd 2M, annyit biztos nem költesz rá, tehát már előrébb vagy. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #143119 üzenetére
meg van az az óriási előnye, hogy:
- nem áll benne a pénzed, azt be tudod fektetni
- nem kell attól félni, hogy jön egy jó kis több százezres javítás, akár egy évben többször is
- ha tk-ra vágják, nem neked kell hadakozni a biztosítóval
- nincs a használtautó vásárlásával járó para, hogy vajon mennyire volt törve és tekerve.
nyilván ezen előnyök kihasználásához kell rendelkezni egy jó fizetéssel és rendezett háttérrel, meg hajlandósággal arra, hogy autót hitelezz. nálam itt elbukna a dolog, nem való nekem a drága autóasszonynak felvetettem, hogy talán vennék átmenetileg 166-os Alfát, azt mondta ha még egy Alfát hazahozok, kicsontoz
ráadásul nem mosolygott hozzá és kés volt a kezében... (főztünk)
-
válasz
szabonagyur #143117 üzenetére
Meglehet, pár hete olvasgattam, nem emlékszem már pontosan, de mivel a fentebb leírt dolog nem tetszik (lejárat végén nem az enyém az autó, kb. bérelem) így tartsák meg maguknak...
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #141553 üzenetére
Ízlések és pofonok, de szerintem semmi gond az Astra belsejével.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #141553 üzenetére
mint általában az opelek: örök, mint a nyomorúság
1.9tdi 1,2m-ért azért nem az évszázad biznisze szerintem, vannak modernebb, komfortosabb motoros autók már annyiért. akár a pdtdi-k is.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #141550 üzenetére
Én 1.9Tdi 90LE motorral néznek bármit. Mondjuk kintről Golf, olcsóbb is lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #141550 üzenetére
D corsát az 1.3 dezsővel ki is lőném, csúzlisra van hangolva, meg azért nem egy kimondott pályagép (hangos, bizonytalan)
H astra nem rossz, de a belterétől sírógörcsöt kapnék. ja és nincs benne vízhőfokmérő, ami szerintem prosztóság. inkább 1.7-est vennék belőle, az 1.9-est az opel sikeresen elcseszte.
Amit javasolnék: faceliftes Alfa 147 jtd, 2005 utáni. minőségi beltér, megbízható motor, ha nem szekérutakon jártok vele, akkor a futómű is tartós. -
válasz
szabonagyur #140684 üzenetére
Nem túl jó ám itthon a nyomvájúk miatt sokszor kapaszkodni kell a kormányba. Nekem a 235 is már ilyen a téli 215 után érezhetően jobban viszi.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139869 üzenetére
Van csak nem magyar első tulajos 2012-es 8. havi 78e km-rel 2 milláért. De ezt nem is értem miért kell magyaráznom. Nem hiába volt hirdetve fél napig.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139710 üzenetére
Tudod hogy bőrös fullos felszereltségű Alfákat, nézek H-s Astrában meg még az OPC felszereltséggel se 1 kategória, de gondolom nem ültél még az említett felszereltségű 2 kocsiban (én igen) ha szerinted én nevettetem ki magam.
w333: Eléggé körbe jártam már a témát hidd el, elég sok bontott cucc is van hozzá, és az alkatrészek se horribilis összegek bele. Persze ha márkaszervizbe visszük, és ott csináltatjuk akkor igen. 159-est meg ne hasonlísd 156-ossal, sokkal szarabb.
-
válasz
szabonagyur #139303 üzenetére
Ha szoba johet a miata, akkor nincs kerdes, legyen az
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139303 üzenetére
Hát ez tényleg nagyon nagy érv volt...
Írhatnék még erre is, de tényleg hagyjuk inkább, vetess mindenkivel 2.5 millióért H-s astrát, az nem fapad...:/
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139297 üzenetére
Azzal egyet értek hogy Alfa 159esből 2 milláért jót ki kell fogni, de én mióta kocsit nézeget sose arra mentem hogy árában vegyek egyet mint látható, azért is tart eddig a kocsi vásárlás, szóval tudatos, nem véletlen.
Azzal viszont nagyon értek egyet hogy 2 milla alatt nem veszek jó H-s Astrát, lehet fél évvel ezelőtti árakon vagy, de aki most 2 millió felett akar venni H-s astrát az nem nagyon tudom hová tenni, mivel akkor már 2.5-ért vesz jó J-t, ami komfortérzetben köszönő viszonyban sincs egymással, de ezt már kifejtettem nemrég."H-ból is van jó csak az nem annyit futott mint te szeretnéd."
Rengeteg jó km-rel lévő van 2M alatt, magánszemélyesek is, nem hinném az összes átbaszás lenne.
"hirdetés alapján az Alfák is szépek voltak, H-ból is van szép hirdetés, élőben meg..."
Igen, és ezt úgy írod mintha 2 millió felett egyenesen arányos lenne hogy ami annyiért van hirdetve biztos szép és jó is, az a baj ott is ugyan úgy megszívathatnak mint 2 alatt...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139247 üzenetére
Nem tudom te mikor kerestél H-s astárt, de én mostanában napi szinten nézem a használtautót, és 2 millió alatt már rengeteg normálisat veszel akár magyar tulajosat amibe vannak 120 ezrek. Itt van pl ez 1.7-ért amit mutattam már ma, de linkelhetnék még sok ilyet, főleg ha nem csak kombi a kikötés (persze ez nem azt jelenti mind biztos is jó, de van egy halom amit átnézetnék mert jó lehet). 2M felett is lehet persze venni amivel mentek 60 ezreket, meg van 2.5-ért is akár, de aki annyiért vesz H-s astrát az hülye, kicsivel 2.5 felett már fullos J-t veszel, ami komfortérzetben köszönő viszonyban sincs a H-val.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #139239 üzenetére
Azért nem, Alfába fullosat 3-ért veszel. H-s astrába meg 2 alatt is kapsz már.
-
válasz
szabonagyur #139239 üzenetére
Ezt mondom neki én is...
-
válasz
szabonagyur #138760 üzenetére
Igen
-
máyköl
veterán
válasz
szabonagyur #138760 üzenetére
75x.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3057, 95% Akkumulátor
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Új FULL HD webkamera + Számla
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest