Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #164629 üzenetére
Nem vagyok beleszerelmesedve, de régóta ez az egyetlen épkézláb és jó állapotú ajánlat, ezért bízom a dologban.
A kormány szerintem nem különösebben kopott vagy zsíros, de képen amúgy is nehezen jön át.
A karcokról kaptam közeli fotókat. Az egyik sarok díszléc cserélendő, a lökhárítókonak meg kell egy kis polír. Ez alkualap lesz, mert picit azért nyomnék még lejjebb az áron. A küszöb nem biztos, hogy karcos, talán csak cipőgumi? De ha karc, az sem túl mély
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #164557 üzenetére
Tudom én hülyeségem, de Suzuki elvből nem kell, inkább buszozok...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #164557 üzenetére
Váltó, fékfolyadék - ABS rendben rajta?
-
Demoman89
csendes tag
válasz
BigBlackDog #164483 üzenetére
A válaszok sorrendben:
Max 1 millió ft-ig
Városi és országúti használat
Ha lehet akkor kisautó, de ha nincs akkor lehet nagyobb is!
Szervókormány legyen benne! Max 9-10 évesnél ne legyen idősebb!
-
válasz
BigBlackDog #164434 üzenetére
semmi nincs a a programban, ami újszerű lenne és máshol nem lenne elérhető, a garantált visszavásárlási ár is nagyon alacsony
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
BigBlackDog #164441 üzenetére
Ó, hát csak kíváncsiságból kérdeztem. Még most fogom a jogsit kezdeni. Csak ugye ha minden jól megy egyetemre fogok járni, mellette munka, arra meg egyszerűbb lenne a kocsi.
-
válasz
BigBlackDog #164403 üzenetére
A métert nem is néztem, valóban.
Ilyen futás mellett én is valószínűsítem, hogy inkább karban van tartva, mint egy fos állapotú 200 ezerre visszatekert.Mindenesetre 400-ig van bőven magyar papíros GAstra. Én mondjuk minimum az 1,4-es benzinnel venném. Az 1,2-es 75 lovas motorral nem hiszem, hogy kevesebbet fogyasztana.
-
voyager4.4
senior tag
válasz
BigBlackDog #164396 üzenetére
Keretnek olyan 350k vételárat mondanék. Ezek azért nem az utolsó forintjaim, csak egyszerűen első autónak, meg arra, hogy Józsefvárosban összekaristolják (
ellopják sicc) sajnálok többet adni. -
válasz
BigBlackDog #164396 üzenetére
Egyetértek, inkább a G Astra mint a papír Swift.
Az utána következő generáció (bakancs/vasaló) Swfit meg szerintem drágább mint a G Astra. -
pjen
félisten
válasz
BigBlackDog #164382 üzenetére
Az MNB beválltja a kivontat is,legalább 20 évüg.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #164382 üzenetére
Van aki nem számolja meg a lóvét ilyenkor? Ott úgyis kibukik. Bár, ha belegondolok biztosan van, hiszen nem próbálkoznának.
-
válasz
BigBlackDog #164183 üzenetére
esetleg ha tolatva haladsz, akkor a tükörből látsz mindent
vajon tolatva is van vtec?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #164110 üzenetére
Logan MCV és Golf 4 között nekem hamar eldőlt, melyik a személyes nyertes
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #164113 üzenetére
nem szabad túltolni az extralistát, bár az erősebbik diesellel is max 5,5M, ha mindent beikszelsz,
én 3,6M tudok magamnak összerakni egy megfelelőt, annyiért semmi hasonlót nem kapsz, se méretben, se motorban, suv-ban meg végkép nemHa fel kell menned 4,2 M-ig hogy megfeleljen, akkor vetnék egy pillantást a suzuki vitara-ra amíg még kapni 1,6 szívóval
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #164113 üzenetére
B6-os tapasztalatom van egy kevés Dusteres még nincs sok (és remélem nem is lesz) szóval ha túlélted a tesztkört vele írd meg milyen.
-
válasz
BigBlackDog #164113 üzenetére
Az új Duster nekem is tetszik.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #164110 üzenetére
nekem lenne lehetőségem most, ha nagyon akarnék passat, superb, e61, és duster vezetésére is, első 3 van egy haveromnak, dustert meg megtesztvezetem szalonban, a hónapban viszem szervizre a hyundait, van ott minden, szerintem mindent is megtesztvezetek amíg csinálják az autót
-
Magnum_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #164095 üzenetére
Audiról is volt szó
sajnos, holott csak Dacia-ról kellett volna. -
válasz
BigBlackDog #164057 üzenetére
Mert ő nem Magyarországon él és másabb a biztosító feltételei.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #163863 üzenetére
Ha napi szinten tolná szabályzáson se lenne semmi baja, ha jól össze van rakva a konkrét példány. Egy régi cimborám még a Lacetti megjelenésekor vett egyet szalonból és meg akarta ölni a garancia alatt, amikor lehetett szabályzáson használta, folyamatosan tiporta amennyire csak tudta, lakott területen belül is 100 felett járt állandóan, kint meg amit bírt a gép. 60-70k km után elvitte komplett diagnosztikára és teljesen gyári értékeket kapott pedig ő már a szalonból hazafelé is kitiporta a lelkét.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #163863 üzenetére
Megszokás. Nem rég vetem mobilt és a csávó tolta, hogy formázni kell az akksiját. Persze a 90-as években a bimetált még valóban kellett...
Ezek már a padon be vannak járatva mielőtt bekerülne a gépházba (nem rég voltam gyárlátogatáson). Szerelő csak az extra olajcsere árára utazik.
-
pjen
félisten
válasz
BigBlackDog #163861 üzenetére
Mi mutatta a 205 kilómétert?
-
válasz
BigBlackDog #163863 üzenetére
megszokásból mondják
próbáld ki, minden autó értékesítő hasraütésszerűen mondd valamit
10 ezer km-es bejáratás szerintem még a kockaladánál se voltártani nem ártassz vele, hogy vigyázol rá, de attól hogy kipróbálták mennyi a végsebessége, semmi baja se lesz
-
válasz
BigBlackDog #163861 üzenetére
nincs már olyan hogy bejáratós, ezek már nem ladák, ahol össze kell kopniuk a dolgoknak
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #163851 üzenetére
Meg különben is, mi köze hozzá bárkinek is, hogy mit miért veszünk?
-
Xero
nagyúr
válasz
BigBlackDog #163628 üzenetére
2. Minden PSA-nál lehet, de a jó Istenre könyörgök mindenkinek, hogy olyat NE! Volt a családban 1007-es. Az ellenségeimnek sem kívánom azt a váltót.
-
von toth
tag
válasz
BigBlackDog #163628 üzenetére
Kössssssssz
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #163596 üzenetére
Pedig én egyet már megtekintettem régebben Fehérváron. Igaz, csak amíg elhajtott a lámpától
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #163594 üzenetére
Ezt biztos nekem címezted?
A Legend amúgy felénk ritka, mint az albínó nyúllal repülő albínó rétisas, úgyhogy nem is vettem komolyan számításba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #163390 üzenetére
-
KAMELOT
titán
válasz
BigBlackDog #163362 üzenetére
Persze, igen értelek!
Mindenki azt választ amit akar, ami az igényeinek és a pénztárcájának megfelel!
(#163363) joamilestoné: Ja pontosan....kitudja mikor volt benne cserélve....meglátjuk holnap ha kifolyik az olaj!
-
KAMELOT
titán
válasz
BigBlackDog #163354 üzenetére
Én azt csak leírtam. Magának a féknek ebben a kocsiban semmi baja, max a fékpofákat kell cserélni, amit természetesen újat veszek.
Még mindig valaki félre írja itt a dolgokat.
Fentebb írtam.....lesz komplett motorfelújítás. Mit gondoltok oda nem új alkatrészeket teszek?!?!
tiszta új hengerfej 1200 euro
elektromos vízpumpa 600 euro
motortömítés
gyűrűk, dugattyúk
komplett LPG rendszer felújítása
jelenleg ami most lesz sebváltó felújítás...olaj 16 liter 190 euro + szűrő 135 euro
Természetesen, amikor cserélek valamit újat teszek, de ami nem olyan alkatrész az lehet bontott is. pl. küszöb meg ilyenek, nem kopó alkatrészek. (lehet én írtam félre valamit, vagy mások értették félre...sorry)(#163355) richie900812: Persze neked elmond valamit....nekem meg azt mondja el, hogy amióta megvettem és a kocsira rászántam idáig 50 euro lengéscsillapító + 125 eu első ventillátor....azóta megtettem a kocsival 39 000km-ert.
Idáig okés? Ja és elnézést Vegyünk 15 liter x 0,50eu LPG----7,50 euro / 100km.
-
m3tr0
őstag
válasz
BigBlackDog #163336 üzenetére
Gázos autóm még nem volt és a Hiltonban sem söröztem még.
De komolyan lecserélem a Civicet és veszek hetes péjemfét vényócas gázos benzinessel mert ahhoz minden IS olcsó. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
BigBlackDog #163323 üzenetére
Az E38-at sokan elcsúfitják pedig gyári állapotban nagyon szép és elegáns autók. Az utód E65 meg olyan ronda mint a bűn szerintem, valahogy ssoe tudtam megszokni ezt a Bangle-féle dizájn vonalat a BMW-nél.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #163323 üzenetére
Tökre egyetértek veled. De közben lehet, hogy ő már nem akar továbbadni a kocsin. Vagy addig hajtja, amíg gtk lenne a következő nagyszerviz, vagy összetöri egy esős kanyarban a kipufogó hangjára való túlzott gerjedés közben.
Viszont jár neki a virtuális pacsi, amiért nem egy 60 lóerős Civic-et "sportosított" fel, mint a környezetemben oly sokan
(Ettől függetlenül elítélem az ilyen jellegű hülyegyerektuningot. Meg majd ő is sajnálni fogja, ha a szomszéd falunál/városnál messzebbre kell utaznia vele.)
-
válasz
BigBlackDog #163226 üzenetére
Szerintem nem ez volt, mert az általam látotton a fülke mögött felül egy fehér Niro is volt.
Nagyon kíváncsi vagyok erre a Ceedre. -
válasz
BigBlackDog #163222 üzenetére
Szép autó, fasza felszereltség.
Csigazabálók, Trianon. -
akooos
veterán
válasz
BigBlackDog #163222 üzenetére
Faternak volt céges 1.6 hdi a GT előtt, egy igazi éhezőművész az az autó. Megy, mint az állat, cserébe 5 liter alatt fogyasztott. Nagyon szép formájú autó, a belső is ízléses és az előttem szólóval ellentétben, szerintem pár alkalom után megszokható a kis kormány és a fölötte lévő műszeregység. 30k km ment bele faternak, azalatt semmi gond nem volt, csak egy defekt. Cégen belül volt ezzel egyidőben egy 3008-as is, annak kétszer ment el a hajtáslánca ennyi idő alatt...
-
zoo8800
veterán
válasz
BigBlackDog #163222 üzenetére
Élőben (szvsz) pocsék a kormánykerék karimája felé helyezett műszercsoport, sose tudnám megszokni.
-
#13898752
törölt tag
válasz
BigBlackDog #163164 üzenetére
Ez egyfajta szerelem, és mint olyan, nem feltétlenül ésszerű. Persze, van benne kockázat. Nem azt mondom, hogy adott esetben nem tudnék 2-300 ezer Ft az autóra költeni, de nem jó szívvel..
Mindenképp "egyedit" szeretnék, ami nem annyira tucat.. nem azért, hogy vagizzak vele, hogy nézd már.. egyszerűen csak szeretem ha valami szép, hogy jól érezzem magam benne..
-
#13898752
törölt tag
válasz
BigBlackDog #163162 üzenetére
Tetszik nagyon a Merci, ezért talán hajlandó lennék áldozni, mondjuk fogyasztás terén, de ettől függetlenül tudom, h sokkal praktikusabb megoldás is létezhet..
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162878 üzenetére
Amikor a Ceedet kihoztuk, akkor a kereskedő srác lelkesen odaugrott mellém, hogy nézzem már, ha kevés a benzin, a navija tud tervezni a legközelebbi benzinkúthoz, mi meg be voltunk lelkesedve, hogy mennyire fasza fícsör. Csak később esett le, hogy ezek mennyire sóherek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162904 üzenetére
+3dB az dupla hangero
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #162878 üzenetére
Azt hiszem, valami biztonsagi eloiras is van, ami miatt minimalis uzemanyaggal tarolhatjak csak oket.
Amugy vettunk mar par uj autot, de eszunkbe nem jutott karcokat keresgelni rajtuk. Ki a fenet erdekli, ket het utan ugyis lesz rajta valahol.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #162814 üzenetére
Ha 2.2 DI-nél a kokszosodásra gondolsz azzal nem hiszem, hogy gond lenne ilyen felhasználás mellett. De örülök, hogy az 1.8 mellett mást is becélozhat, így már jobb a választék
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162781 üzenetére
Magyarországon csak jótállás és szavatosság van, tehát jól tudod.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162693 üzenetére
és (#162692) xEon1337:
Nekem az ülés kényelmes volt, kb. olyan kemény, mint a Kiában. A könyöklő ebben csúsztatható volt, bár az tudtommal feláras. Valahogy tágasabbnak tűnt, mint a Focus, hiába kétpetéjű ikrek.
Jövő hétre ledumáltam egy tesztvezetést egy CC-re, mivel csak az van náluk, amit lehet vezetni.
Baromira kíváncsi vagyok, hogy mennyit fogyaszthat a 2 l-es turbóbenya azzal a benga 1500+ kg-os testtel. -
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
Ezt tegnap én is néztem, hogy olcsónak tűnik. Vagy lehet csak én vettem drágán az enyémet.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
10 éves accord 2M olcsó?
amúgy ott az alvázszám kérdezd le -
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
Mihez képest olcsó? Nem nagyon van viszonyítási alap, évjáratában az egyetlen 7gen Accord. Amúgy automata, azok kicsit olcsóbbak szoktak lenni.
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #162647 üzenetére
Persze, de például én ebből a szempontból teljesen amatőr vagyok...
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #162647 üzenetére
Persze, de például én ebből a szempontból teljesen amatőr vagyok
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #162635 üzenetére
Van, ami nincs fent Hahun, és fordítva is előfordul. De többnyire, igen, van átfedés.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #162628 üzenetére
Kicsit elvesztünk a technikai kérdésekben már. A lényeg, illetve az eredeti kérdésem az volt, hogy kell-e az autótól jobban félnem, mint bármelyik másiktól a fenti infók alapján. Úgy néz ki, hogy nem. Köszönöm mindenkinek az infókat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162628 üzenetére
Nekünk kicsit hanyagul szedték le, kontakt spray és rongy segített, igazából minden ilyen cucc (féktisztító és tsai) jó ilyenre. Ha finomkodni szeretnék, fültisztító pálcika és gyógyszertári benzin kombinációját mondanám
-
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
Novemberben béreltem i20-at egy hétre; kettőnknek kényelmes volt, a csomagtartóba befért két bőrönd, látszólag a hátsó ülésen is maradt hely; összességében nem kicsi.
Valamikor vezettem Juke-ot is; nekem az sem tűnt kisebbnek, viszont fura módon magasan ülsz benne.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
Akkor üljél bele
haver nagy BMW-s, mondom neki nagyobb benne a hely elöl, mint a 3-as BMW-ben, abban én nem férek el. Azt mondja hülye vagy, mondom üljél bele, beleül, azt mondja b+ ebben simán elférek kényelmesen
Titok:rövid leszakadó műszerfal, nincsen középkonzol a térdednél, terpeszben ülhetek -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
De az tetszik.
szerintem kicsi, kívül, belül, de nem nekem lesz.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162605 üzenetére
Néztem már mindent, mazda 2 nagyon kicsi második sorban, amúgy tetszik, mazda cx 3 -al ugyanez a baj
Az opel alapon nagyon alul motorizált még a kia stonic 1,25 höz képest is
Nissan juke, azon kívül, hogy nem tetszik kicsi is belül
Mágus2: volt fabia kombim, kb 20-30 km után beállt benne a derekam -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162605 üzenetére
Ma megnéztem a fiat tipot élőben, hát nem kívántam rá
Egyre jobban hajlok arra, hogy méretben az i20 kis kompromisszumokkal de 95% elég.
Viszont sokszor jó lenne kicsit nagyobb hasmagasság (nem kell terepjáró, csak ne érjen le az alja, meg egy kis+erő sem lenne rossz.
Ezért az i20 active újra képbe került, ami 4M az 1,4 100 lovassal, manuális 6 sebességes váltóval, tulajdonképpen ua., mint az i20 csak magasabb, meg körbe van műanyagozva, árban sem több.
Kár hogy a stonicnál 400eFt a felár a SUV -ság
Fura, hogy az nehezebb, nagyobb és mégis adják az 1,25 szívóval, 84 lóval, mondjuk egy nagyon rövidre vett váltóval. 4200 at pörög 130-nál, összehasonlításként az i20- am ugyanazzal a motorral 3500-at pörög 130-nál -
válasz
BigBlackDog #162579 üzenetére
+1, vigyék kedden. 2 órán belül megérkezik a pénz. Addig semmi szín alatt nem adnám át az autót egy vadidegennek.
-
hacki87
senior tag
válasz
BigBlackDog #162579 üzenetére
Vagy minimum magamnál tartanám a törzskönyvet, mert anélkül nem tud intézkedni, ha jól tudom.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #162509 üzenetére
én megszavazom Vilmosnak a kettőt is, elvégre a busz van akkora, mint két személyautó
-
válasz
BigBlackDog #162449 üzenetére
+ fotó a vezető ülésről.
A fényszórót lekapcsolni, mert, elég sárga a búra.
Nem tűnik drágának.A sok kilométer riaszthatja még a népeket (álomvilág).
-
von toth
tag
válasz
BigBlackDog #162365 üzenetére
Jó volt 50-nel jöttünk (de legalább szinte minden táblába belefértünk)
richie900812: most egy vitarám van. előte skoda feliciám volt. Ég és föld.
-
von toth
tag
válasz
BigBlackDog #162354 üzenetére
15 plusz. Ez volt az alap felvetés.
-
válasz
BigBlackDog #162354 üzenetére
De azt valld meg őszintén, hogy megbántad a volvót? Megkapod azt amit akartál és nem találtál meg egy frissebb ótóban akár drágábban is?
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162316 üzenetére
Biztos olcsóbb lenne, ha nem Imihez vinném, ismeretlen szervizekben viszont baromira nem tudok megbízni.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #162300 üzenetére
Azokat nem adják oda haccázé'
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162298 üzenetére
Az nem ennyit szokott lenni szvsz
-
pengegyerek
aktív tag
válasz
BigBlackDog #162294 üzenetére
Nos pár évre biztosan, rendbetételre szánok ahogy tudok de amit meg kell csinálni rajta úgy is a meg lesz, most kapásból 100-200 ha van egyáltalán olyan baja, fenntartásra pedig még nem tudom egyáltalán, hogy mi mennyibe kerülne csak a benzint. 600 km egy hétvége alatt benne lenne vagyis havonta olyan 1200 a minimum amit beletennék így a benzin költségekkel számoltam főként eddig de ahogy olvasgattam 7-8 liter amit fogyaszt városba kicsit több ami nem hinném, hogy olyan vészes, de főként autópályán használnám.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #162266 üzenetére
Hat igen, ahanyszor nyitogatni kell a motorhaztetot, nem art, ha segit a teleszkop.
Egyebkent az az 530d kiraly, de nekem a manualis klima nagyon fajna benne.
-
válasz
BigBlackDog #162240 üzenetére
Na jó de te engem sem láttál
-
válasz
BigBlackDog #162185 üzenetére
Bocsi
Szimpla V.
-
válasz
BigBlackDog #162139 üzenetére
Amíg egyszer nem kell saját zsebből cserélni
-
válasz
BigBlackDog #162139 üzenetére
Igen, ezt tanúsíthatom. De ha jól tudom az opeles maga kapcsolgat le távolságit a szemben jövők függvényében. Azért az fincsi lehet a gyakorlatban...
Qru: Igen azt hiszem az autóvásárlás logika mentén vonalat most végrehajtottam, gondolom és remélem a jazz is megfelel majd (mondjuk a jazz-nél a fő irány a ne romoljon el soha karbantartva az asszonyka alatt volt...)
-
válasz
BigBlackDog #162123 üzenetére
Népítéletet nem olvasok, a széria elején volt gond az 1,4T valamelyik szigetelésével.
Örömmel tudnék visszanézni rá a parkolóban.Kis gond, nem gond.
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #162115 üzenetére
Hosszu tavu tapasztalatok meg nincsenek vele, januarban vettuk, azota csak tankolva volt.
Mielott megvettuk atturtam a forumokat es nem nagyon talaltam tipushibakat.
Nekunk a 120 lovas van. Nagyon kellemes kompomisszum a fogyasztas es dinamika tekinteteben.
Egyebkent a duplakuplungos automatajara sem panaszkodtak, de nalunk az kiesett a magas adok miatt. (csak 170 loeroshoz van)
Ha kicsit is szeretsz vezetni akkor nem nagyon fogod szeretni a priust. -
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #162103 üzenetére
J Astrat 2,5-2,7-ig aztan ha kolteni kell a motorra a maradekbol megcsinaltatnam.
(#162104) mdani01
Focvis kerdezd, neki most is GTI van. En nem mernem megvenni, mert tul sok jot(olajevesre, hengerfejesedesere valo hajlam) nem olvastam a 2.0TSI-krol. A DSG-bol meg az olajos van benne, ami megbizhatobb mint a szarazkuplungos, de az sem orok elet. Az olajra kulonosen kenyes, ha egyszer megeg es ugy jarnak vele egy darabig akkor draga szamlak jonnek. A GTI-nel azert konnyen elofordulhat hogy csapatasra hasznaljak.(#162110) rbalint88
A mienk 2011-es, szerencsere az elozo tulaj kicserelte a fejegyseget egy 2dines pioneerre. Nekem igy jobban tetszik es a hangminoseg is javult. Ulesfutes a mienkben nincs, az elektromos derektamaszt is mult heten fedeztem fel -
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162103 üzenetére
Prius
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162056 üzenetére
Az a baj, hogy pályán nem tudtam kipróbálni. Kifejezetten halknak nem mondanán, nagyobb gáznál mormog rendesen, de az ufónál halkabb.
Az ülése pazar, van oldaltartása, a tömése pedig kb. közepes. Hasonló, mint az ufóban. A fejtámla egy picit zavaróan kilóg, de ez lehet, hogy állítható. Villámpróba volt, még a kormányt se állítottam magamra, de így is megvett. -
válasz
BigBlackDog #161980 üzenetére
Ahogy olvasom ez teljes fűtés valóban. A VAGnál Webasto van gyárilag, de két kiszerelésben: az első alapból jár de csak a motort fűti, nincs távirányítója és nincs nincs engedélyezve a menüben. -5 alatt bekapcsol és asszem 40-60°C -ig segít a motornak melegedni a hűtőkörön keresztül. Ezt lehet feloldani menüben de ez típusfüggő sajnos. A másik verzió már mindenféle ketyerével együtt van : távigazgató , időzítő bizbaszfiszemfaszom. Ez már keményen fizetős extra és gyárilag szeretik a nagyobb vasakban egy plusz 60-70 vagy nagyobb akksival szerelni.
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #161977 üzenetére
Ja pl itt a volvo oldalan majdhogy az osszes extra funkcionak van kulon aloldala es lehet kerni ajanlatot utolagos felprogramozasra.
-
válasz
BigBlackDog #161977 üzenetére
Milyen típusú és gyártmányú benne a füttttés?
-
válasz
BigBlackDog #161975 üzenetére
Ne csak a jót írd le: ha utólag lett okosítva csak szoftverrel, akkor az akkumulátort jobban megvisel, rövid távú utaknál nem ajánlott használni mert gyorsan kicsinálja. Viszont ha van okos töltőd és garázsod akkor segond.
-
Matska
senior tag
válasz
BigBlackDog #161968 üzenetére
Köszi szépen, átolvasom.
Tudom, hogy a kereskedő nem fog valami jó árat mondani, csak ez az Audi tipikusan az, az autó ami miatt a dezsvírek fognak visszahívós SMS-t küldözgetni, meg hízót, lovat, takarmányt ajánlgatni. Egy ilyen eladáson meg már túl vagyok
Ja, és kellemetlen Mávval menni másik autót nézni.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #161965 üzenetére
Es ne felejtsd el, hogy szeretni is kell!
Lehet, h bitmalac mindvegig szerelni kellt mondogatott, csak elgepelte?
Jogos, ezzel egyetertek. Irodista excelpatkanykent nekem is a legnagyobb gond, hogy hogyan vigyem szervizbe a megadott idopontokban. Leaf 60kwh kell.
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #161945 üzenetére
A problémamentes autó és a Legacy egy mondatban említése számomra már önmagában vicces.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #161948 üzenetére
& (#161947) outsiders & (#161949) tboy93 Köszi!
Kár érte.
Nem vagyok benne biztos, hogy az a 156 ló, meg 192Nm nagyot domborít a másfél tonnával. Pedig ez többször szembejött már a kereséseim során.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #161945 üzenetére
Egy utolso evjaratos, keveset futott, ervenyes akkugaris Amperat kell venni, es 4-5 evre megvan az olcso, gondtalan autozas. Cserebe csak 4 ember fer be, es kicsi a csomagter.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #161945 üzenetére
"Subaru és 8gen Accord játszana talán, de utóbbinál a problémamentes benzinmotorok választéka eléggé szűk. "
Melyik benzines motorokkal érdemes nézni az Accordot?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #161928 üzenetére
Hasonló gondolatmenetből indultam ki én is, mikor tél közepén komolyabban elkezdtem az autóvásárlás témájával foglalkozni.
Újabbat kb. 6-8 éves korig? Modern belső, modern (bonyolultabb) technika, várhatóan kevesebb futás, kevesebb rozsda(?), várhatóan kisebb fogyasztás, várhatóan drágább alkatrészek + az egész tetejébe a downsizing őrület, ami még a 900 köbcentis fingóból is 150 lovas kihegyezett turbómotort csinál
Régebbit max. 15 éves korig? Magasabb kategória, magasabb kényelmi szint, egyszerű technika, várhatóan magas fogyasztással, várhatóan jóval megbízhatóbb műszaki tartalommal, de a nagyobb kategória miatt szintén drága alkatrészekkel
Utóbbi mellett döntöttem és sorra hullottak ki a 3-asok, A4, Passat, stb, stb, stb amíg hónapok kutatása után el nem jutottam a Lexus IS-Toyota Ave-Honda Acc-Volvo S60 kvartetthez.
A saját prioritási listámat már felállítottam, a többi a piacon és a türelmemen múlik
-
Xero
nagyúr
válasz
BigBlackDog #161928 üzenetére
Valami régebbi konstrukciójú prémiumabb nagy köbcentis szívó benzin. Ha az extra elektromos fiszfaszok működnek, és a kötelezőket megkapja, ezeknek sok kínja nem lehet. Onnantól, hogy befigyel egy jobban kihegyezett motor, vagy valamilyen feltöltő akkor már b*szhatod kb.
De ha nem akarunk elmenni ezen az irányon, én egy szívó benya Accord-on is elgondolkoznék. Az relatív komfortos és a motor sem kukába való.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #161928 üzenetére
A minél újabb sem feltétlenül igaz, mert minél újabb annál több dolog lesz benne, ami csak hibaforrás. Én valamilyen 2010 körüli Avensis-t néznék.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #161912 üzenetére
Igazából engem meggyőzött
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #161912 üzenetére
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #161912 üzenetére
Őszinteségi rohama volt
-
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #161887 üzenetére
Mondjuk így öreg autónál elég nehéz már százalékban számolni, ha ér valami 800k-t akkor ott bármi gtk, autós mércével meg 300k nem olyan vészesen sok, összejön az máshol is. Egy autócserénél meg az átírás, első szerviz, legalább 200k ott is rögtön kuka, szóval már csak 100k a difi.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #161873 üzenetére
Igazából azért vettem meg a kocsit mert ismertem. Ténylegesen volt rá költve, az automata váltó például 20 ezer km futott akkor citrom lamellák, szelepek stb stb voltak cserélve. Ezért is lep meg hogy hirelten ennyi minden össze szalad.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #161549 üzenetére
igen, akkoriban még nem is hallottak 3 hengerről
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest