- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
kisza25
félisten
-
ngaba
aktív tag
válasz
Integrale #178041 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Én sem azt mondtam, hogy nincs haszna a hatsebességes váltónak, csak azt tettem szóvá, hogy nagyon benne van a közgondolkodásban, hogy "ha hatsebességes, akkor keveset forog 130-nál".
Egyébként én is érzékeny vagyok a menetzajra. De nekem elég, ha 130-nál elviselhető. Tartósan nem megyek gyorsabban pályán se.
-
Zola007
veterán
válasz
Integrale #178008 üzenetére
Tudom, hogy írtad, csak még mindig meglep.
ismerősöm 400 ezret futott 320D-jében még gyári a bőrözés,csak fényes.
Nekünk a Tipoban anno 300e körül bírta egy 30e forinton bőr sportkormány, pedig apám gyűrűben vezetett.
Ezért tudok rácsodálkozni mikor 100-150 ezret futott autókban szét vannak kopva a beltér elemei.
2000 után nagyon beindult a spórolás az anyagokon és ez látszik motoron, beltéren, festésen, bármin. -
Zola007
veterán
válasz
Integrale #177967 üzenetére
Bravoból melyik motorok mozgatják jól pályán is a kocsit?
Én most 1.5 M körül nézelődök, de nem igazán akaródzik 1.6 / 102 LE motorral venni egy Golfot vagy Leont 5 sebi váltóval és hallgatni autópályán a 4000 ezres fordulatot évi 15ezer km-en keresztül.
Viszont hosszabb / nagyobb autót sem akarok jelenleg egy Golf / Astranál.
Tudtok erre ajánlani olyan autót, ami
- jól megy pályán
- városban nem eszi le a hajam
- néz is ki valahogy
- és nem kell a szerviz mellé költözni miatta? -
gaborbol
őstag
válasz
Integrale #177705 üzenetére
Nem tudok rola. S80 nem bovdenes, egy kis gyosz elektromos csappanytu-zàrnyelv a karpit mogott zarja. Ketto darab? hatlapfeju lemezcsavar fogta ami gyarilag be volt vagva lapos csavarhuzora is.
Az valamiert pont volt nalam igy ki tudtam huzni a zarnyelvet es tankolni. Tokeletes kezdete a nyaralasnak
. Nem muszaki ember vagy hiv szerelot vagy letepi a tankajtot mint a szomszed az S60-on
Vagy ket evig jarkalt tankajtot nelkul, de mar neki sincs meg a gep. -
kisza25
félisten
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
Integrale #177676 üzenetére
3200-3400 között van valahol, ott már eléggé hangos szegény, kicsit odalépünk sík terepen és felmegyünk 130-140 körülre, akkor már üveghangon vonyít bőven 4000 felett.
Mondom majd neki hogy próbáljon ott visszaváltani, viszont akkor meg gondolom előjön a másik "gondja", a nagyon magas fogyasztás
@tboldi: Köszi, megnézem azokat is, hátha. De akkor a többit gondolom temethetem még gondolat szintjén is a kis listámról, igaz?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #177610 üzenetére
Mi nem vezetjük sehol a fogyit.
Annyit tudok csak, hogy az utóbbi 6-7 évben, amióta apum Ausztriában dolgozik, a heti 5x2x40 km alatt nyáron 22-23 liter szokott belemenni, télen meg 24-25. Mondjuk idéntől már a pályán megy, de csak szigorúan 100-zal, és a táv is szinte méterre ugyanannyi, úgyhogy semmi különbség.
A Jazz-nél meg a BC-t szoktam csak nézni, ma tankoltam épp, 6,8-at mutatott (város & pálya).
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #177458 üzenetére
no no no prego, prego, #merdaitaliana
mondjuk még csak 9000 km van benne, 3500-nál meg olajcsere volt, de eddig nem hiányzik belőle olaj, pedig meg szoktam kergetni 150-el pályán, meg 6500-ig is volt forgatva párszor, 6000-ig meg sokszor. Olvastam én is, hogy olaj evésre hajlamos, akkor is, ha oda van rá figyelve, de egyelőre ok.
mondjuk az 1 liter annak fényében sok, hogy 3 liter megy bele. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #177333 üzenetére
Fiat Pratola Serra modular engines
mondjuk az 1370ccm-s 1.4 12v nem volt eppen egy kifejezett sikersztori ebbol...ami amugy nem osszetevesztendo a 1368ccm-s TJET-tel, mert az meg:
Fully Integrated Robotised Enginemeg a UnoTie/PuntoGT 1.4-s 1372ccm-s motorjaval sem, ami meg:
Fiat 128 SOHC engine -
-
soldi3r
veterán
válasz
Integrale #177281 üzenetére
Mi a gond a 2.2 diesel motorokkal 2009 masodik feletol?
Igen, a belseje eleg kopogos muanyag, de a kollegaknal nem koptak vagy hullamosodtak. Igaz, 300000-ig lettek csak hajtva.
Mondeoban, Passatban jobb utazni, ez biztos, viszont a fenntartasi koltsegeket en inkabb egy Avensisre fizetnem. -
soldi3r
veterán
válasz
Integrale #177158 üzenetére
Szerintem rosszul
A golflabda lenyege, hogy a gorongyok altal letrehozott turbulencia miatt a levego kesobb valik el a felulettol, szinte mondhatni igy aramvonalasabb.(#177145) cappa72, szivocso, thermostat haz, extremebb esetben (talan valamelyik Volvoban) a hatramenet fogaskereke a valtoban...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #177130 üzenetére
Közben nekem is jutott még eszembe, hogy amolyan egész estés szórakoztató programnak a Mighty Car Mods is hangulatos. Drive tribe meg nem is tudom, hogyan felejtettem el
plusz garage 54 bolondozások.
Magyar vonalon még az MHVlog és a Simson Life jópofa, de ezek már a másik véglet, messze a TV-s produktumoktól. Nameg a becsületest is nézem néha.Milyen autót vegyek? Hát csakis olyat, amiben lehet netről videót nézni. Főleg Tesla.
-
válasz
Integrale #176592 üzenetére
Twingo-t, amit irtatok, neztem, de kismillio elnevezessel fut, a clio, punto, etc szinten, majd ha aktualis, nem artana tudni, milyen neven keressem a legalapabb modellt, amiben nem szakad ram a tákolt elektronikás "extrák" tömege, tehát tudjam, mi a gyári és mi jött az évek alatt. Jövök majd
-
aero.
veterán
válasz
Integrale #176570 üzenetére
(#176570) Integrale: Arra emlékszem, durván jól hangzik még most is. Augusztusban kell béreljek és a Peugeot amúgy is szokott itt akciózni, megkérdem mi van nekik.
(#176576) nesa: Sosem láttalak, de egy Grand Voyager illene hozzád stílus alapján.
Ami amúgy nekem is bejön és már sokszor elgondolkoztam rajta, de az lenne a lehető legfeleslegesebb dolog valaha, amit vehetnék. -
válasz
Integrale #176504 üzenetére
Az oké, de egy Daciában?
Azért azt látni kéne, hogy miért kerül kevesebb, mint a felébe, mint egy Grand Scenic. Aminél emlékeim szerint talán nem is nyílik a 3. ablak (ez nem biztos, mert csak rövid ideig volt nálunk ilyen, az ügyfél végül nem kért ilyen autót) és a 2. sor azon túl, hogy baromi szűkös, még a fűtés se jut hátra. A beltérnél a kisebb darabok mind renaultból jönnek, de akinek a Rönójában ugyanilyen van és beül a Daciaba fikázza, ilyen ez a bicikli.
-
Doki16
addikt
válasz
Integrale #176170 üzenetére
Igen ez igaz, az alap Focusok bántóak gyengék beltérre. A Titanium ami már jó szerintem
Mondjuk ezek egyéni dolgok. Ízlések kár vitatkozni. Én nagyon nem csipem a Fiatot. Nem igazán van olyan modelljük ami egy kicsit is érdekelne. De azt is elismerem, hogy amit Kisza vett az egy abszolút bestbuy választás jelenleg.Én imádom a Renault Megane szériát. Egy 3-as volt nekem 3 évig. Nagyon megszerettem ez idő alatt. Nagyon jól meg kell nézni, tényleg ez a lényeg. De Egy elsőautós embernek akinek nulla tapasztalata van, nem gondolom ajánlott, főleg ha egymaga keres kocsit. Nagyon fontos, hogy ki hogyan tartotta. De sajnos a nagy többség az szarik bele és megy ameddig megy. Pedig az 1.5dci ami miatt mindenki utálja egy jó motor. Csak azt a nyomorult csapágyat kellett volna benne cserélni ami egyáltalán nagy drágaság. Meg sajnos a Renault rossz hírére a Laguna 2 ami sokat rátett. És most itt nem a megvigyázott kocsikra gondolok.
Mi újonnan vettünk 2006-ban egy Citroen C4-et. Az elkövetkező években a legrosszabb kocsinak lett választva. Népítéletben akkor nagyon le volt húzva. 8 évig volt meg nekünk, semmi gond nem volt vele soha. Igaz, hogy mindössze 55k km volt benne amikor eladásra került. JSZP-n megnéztem. Januárban volt benne 205k km.
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #175186 üzenetére
De felsővezeték kilóméterét 1 milliárdért sokkal jobb biznisz lenne és akkor még kellenek az új troloik is, a másik esetben csak új buszok.
A legnagyobb biznisz a régi buszok átalakítása lenne trolira
Na nem írok többet, mert a végén még lopják az ötleteket ( vagy megkeresnek)
Minap kapott itt egy tűzoltóság "új" tűzoltó autót, ami 27 éves és potom 68 M Ft-ból újították fel (felszerelés nélkül ennyi) egy új meg 80M Ft -
thebigK
addikt
válasz
Integrale #175148 üzenetére
Az alap koltssgeket belekalkulaltam, de vannak ellenervek ugy latom. Hm. Nem ugrom bele egyelore semmibe, ez 1-2-3 honapos terv minimum, ha nem tobb. Koszonom a kimerito valaszt. Mas tipus esetleg? A C corsa GSI is szimpi, de az is neccesen ferne bele mondjuk a 7-800 ezerbe vetellel, atirassal, elso szervizzel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #173540 üzenetére
Mielőtt bontóba viszed szólj, kell a pótféklámpa burkolata, enyém is szürke gyárilag, de megsértettem az élét, helyette feketét találtam, és zavar!
Csak a gond van ezekkel a pótféklámpákkal. Nekem meg a fóliát kell kicseréltetnem az új, LED-es darabhoz.
-
válasz
Integrale #173437 üzenetére
Ingatlan-guruknak (is) fontos a kincstári optimizmus.
2008-ban 1 hónap alatt söpört végig Mo-n a válság. Ma ismét "mindenki" úszik a hitelekben.
Részemről minden részvényből kiszálltam, állampapírba tettem a megtakarításaim javát. ÉS nem érzem magam az átlagos pesszimistának; nem szoktam itt jajveszékelni, most sem teszem.A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG.
-
válasz
Integrale #173033 üzenetére
Nekem Maxnál az NKH vizsga úgy nézett ki hogy kértek segítséget h mutassam meg hol vannak a plakettek, lefotózta majd a német papírokkal leült a számítógép elé és 10 perc múlva kezembe adta a kész papírokat h mehetek - addig én visszapakoltam a csomagtartót.
(#173032) LuckyL: Náciban nem úgy van h ha hiba van a kocsin akkor nem veszik el a forgalmit hanem kap két hónapot h bemutassa de ha nem sikerül akkor duplán bsszák meg?
-
-
rayoliviero
veterán
válasz
Integrale #172799 üzenetére
200 km-t megyek vele naponta munkába járni, hétvégén kirándulni, külföldre stb.
Inkább nagyobb méret jön be, a 308 CC az annyira tetszik, hogy nem zavar hogy kisebb autó.
Kia Ceed és i30 az nem felel meg.
508 is nagyon tetszik, de még 3 millióért is sok bennük a km, vagy amiben kevesebb, az valami alapabb változat. Egy-két darabot láttam csak, amiben 200 000 alatt van a km és jól felszerelt.
-
válasz
Integrale #172687 üzenetére
Te akinek van affinitása és tudásod is egy autóval kapcsolatos infó megjegyzésére más vagy mint az átlag aki leül a net elé mint valami információs csudakút mellé oszt majd jól mögtnál mindent. Is. Egy videó nem kereshető. Még is tartalmazhat olyan infót ami lehet valakinek hasznos.
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #172635 üzenetére
Ha jól értem ugyanaz a blokk, tehát ugyanakkora a motor, csak a furat/löket mérete változik?
_q: a fiatot dolgozni+ családi autónak vettem, tökéletesen teszi a dolgát. Zárt pályás játszós autót keresek.
: közúton nem huligánkodok, oda teljesen elég a tipo
8th: ja csak nem mindegy, hogy mennyire nehéz az orra -
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #172027 üzenetére
Miért, az olasz az nem náci?
Ha a németre mondja a kolléga, akkor úgy az olaszra miért ne lehetne? Mondom ezt úgy, hogy közöm nincs a német autókhoz, csak a szóhasználatát nem értem, mert szerintem nem lehet összekapcsolni a mai autókat a régi német államrendszerhez, mint ahogy az olaszokat sem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #172004 üzenetére
hat en a kovacsautonal rakerestem, mert oda nem kell Bardi/Unix-s csok %-s vevokartya, es ha mar ez Bosch szerviz, akkor a 284mm-s Bosch fektarcsa elore + Bosch betetek 31-32k osszesen
de van ennel olcsobb fajta is hozza
ebbol hogy lesz egy kilo a fektarcsa csere nem ertemegy sima lehuzas
es ha ezt 20percnel tovabb tart kicserelni egy ilyen felszerelt szervizben, akkor menjenek el inkabb a mekibe krumplit sutni
ha jol emlexem osszesen 7 csavart kell kitekerni hozza, hogy lent legyen a fektarcsa es kint a nyeregbol a betet is, es ebbol 4 fogja a kereket magat az agyhoz
azt mennyi ido lekapni egy legkulccsal?
ezenkivul egy pozicionalo csavar, ami fogja a fektarcsat az agyhoz, es ketto fogja a feknyerget
es akkor ki lehet boritani az egeszet
na?a fekfolyadek meg hogyan vizes, amikor hatul fekcsovet csereltek rajta, akkor meg ki kellett legteleniteni ujra az egeszet uj folyadekkal, RR-RL-FR-FL sorrendben
OK, hogy higroszopikus a fekfolyadek, de egy kintrol behozott P-s rendszamu auto max egy eve eshetett at ezen a fekcso cseren is
es akkor kepzeld azt el, akinek a autojan 5+ eve nem volt hozzanyulva fekhez, akkor az menyire lehet vizes fekfolyadekos ezen a logikan?-------
egy univerzalis kati 25-30k korul van
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest