- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyfam
csendes tag
válasz
pècsimunkás #186618 üzenetére
Köszönöm.
-
válasz
pècsimunkás #186587 üzenetére
Ez már nem fog kiderülni sajna. Szombaton került fel a hirdetés ma reggelre elkelt... Na mind1.
Nézelődök tovább, csak vannak igények amik eléggé leszűkítik a határokat mint az ülés fűtés, hátsó radar, BT-s kihangosító.
-
válasz
pècsimunkás #186563 üzenetére
Holnap kiderül, lehet hogy szimpla elírás az ár.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #186569 üzenetére
Wheel-size.com szerint igen
cégnél is így láttam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #186563 üzenetére
Volt 205/55 és 215/55R16 is mk3-on, a 15" szűnt meg tudtommal, viszont gyakorlatilag az is felmegy a gyengébb motoros változatokra
(Lat-Am verzióban viszont lehetett kapni 15-ös kereket.)
Ha azt nézem, hogy 1-2 éve volt 2m alatt már kevésbé felszerelt, de kombi kasztnis fóka cégnél, nem túlzás, de kétségtelenül az olcsóbbak közül való.
-
Kos 7
tag
válasz
pècsimunkás #186553 üzenetére
Köszi, megnézem őket.
-
Kos 7
tag
válasz
pècsimunkás #186551 üzenetére
Igen, ez lenne a cél, illetve a nagy raktér (valamilyen formában). Viszont ekkora kasztnikhoz, már ritka a benzines. :/
-
máyköl
veterán
válasz
pècsimunkás #186357 üzenetére
Nem nagy autó a 159. Mondeo, Passat, Avensis biztosan nagyobb, Accordot passzolom.
sch_a: fb csoportba érdemes belépni, annál hitelesebb képet máshol nem kapsz. Nem egy teljesen igénytelen autó a 159, jönnek néha dolgok amikkel foglalkozni kell, de általában ezek apróságok (tipikus hiba pl. a féklámpa kapcsoló vagy a map szenzor cseréje), mindkettő bruttó 3 perc házilag, és 4-5ezer Ft. -nál nem drágábbak az alkatrészek.
Nem egy megbízhatatlan autó, pont azt szokták mondani hogy eléggé németes már műszakilag, és nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai szívatásai. -
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #186357 üzenetére
De, mind a középkategóriába tartozik, de egy mondeohoz képest mégis szűkös lehet a 159.
-
Doki16
addikt
válasz
pècsimunkás #185906 üzenetére
Ennyi a vége neki. [link] GPS szerint 186.
-
batai15
félisten
válasz
pècsimunkás #185906 üzenetére
Gyártói adat szerint.
-
David891
csendes tag
válasz
pècsimunkás #185865 üzenetére
Fiat nem tetszik.
Legjobban a mazda6 illetve mondeo tetszik. -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #185865 üzenetére
Csak arra kell figyelni mekkora a laba, mert nagyon közel vannak a pedálok.pl. nekem 45- ös lábbal bakancsban már figyelnem kellett, hogy ne egyszerre nyomjam a féket meg a gázt
-
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185861 üzenetére
Oke, no offense
-
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185859 üzenetére
Oke. Legyunk realisak: ha valakinek van 10+ millaja egy uj autora, amit 10 evig meg szeretne tartani, akkor az egyik legfontosabb dolog, hogy oruljon neki. Ha 10 evig nez egy Camryt, ami nem tetszik neki, akkor az az esetlegesen megsporolt millio (?) tenyleg szamit? Nem szamit.
Ha csak az ujraertekesitesi ertek szamitana, akkor mindenki RAV-4-et venne, szurkeben.
-
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185844 üzenetére
Honnan veszed, hogy sokkal kevesebb lesz? Honnan jonnek ezek a dolgok? Mi az a 'sokkal'?
Ezek ilyen urban legendek. Ha nagyon beszopsz valamit, es bele kell tolni egy extra milliot, az is 10 ev alatt mit szamit?
-
batai15
félisten
válasz
pècsimunkás #185844 üzenetére
Pontosan. Benzines 508al az a baj hogy alul van motorizálva ( kihegyezett kis köbcentis motor annak minden hozadékával ) dizelt meg főleg ilyen kategóriában nem olcsó. A camryvel maximum a 180km végsebesség meg maximum a cvt működése lehet a kritérium, de van is kraft és mindenk igényt ki elégít .
-
Gaben92
őstag
válasz
pècsimunkás #184968 üzenetére
Mazda Renesis is volt az év motorja. Aztán látod még én se venném meg pedig imádom a Wankelt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #184968 üzenetére
Újként kiválónak tűnhet, mivel kicsi köbcenti, viszonylag kis fogyasztás, alacsony kibocsájtás és a háromhengeresek között kulturáltnak is számított. A megbízhatóságáról akkor még mit sem tudtak, és nem is tudhattak.
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #184968 üzenetére
Akkor még jónak tűnt
Akkor még demózni kellett a downsizing-et, hogy milyen jó is az -
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #184214 üzenetére
direktben EuroNCAP-re csak a 90-s evek vegen 2000-s elejen kezdtek el tervezni csak az autokat
az egyik elso fecske ebben a mk2 Renault Clio meg nem sokkal utana a mk2 Megane volt pl 1998-9 es 2000-1 korul
meg a mk2 Punto-nak volt az a reklamja, amikor az autoszalonban a falnak mennek az autoval, es ugy viszi el a vevo is es az pl 1999-ben jelent meg
akkor 4*-s torestesztje volt annakelotte is volt ajtoban merevites, de az nem az a szint volt akkor meg
mk1 Punto-ban is volt az ajtoban ilyen 1993-ban, meg energiaelnyelo hullam a hossztartokon, hogy ott rogyjon meg, ha tenyallas vanjol mondja Cactus, egy mai auto ellen meg egy akkori, az NCAP-re tervezett auto is eselytelen lenne, egy az elotti meg foleg
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #184207 üzenetére
Amikor az A vectrát vettem, eredetileg corsa-t akartam, aztán néztem, hogy az astra is ugyanannyi, meg a vectra is, ha azonos felszereltségre hoztam őket, így lett anno corsa helyett a vectra
-
aero.
veterán
válasz
pècsimunkás #184030 üzenetére
A tényen nem változtat, hogy 700-ért nem.fog elkelni, de valószínűleg 500-ért sem.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
pècsimunkás #184030 üzenetére
vagy benéztem vagy szerkesztés után dobta oda.
Továbbra is túl van árazva szvsz. Majd eladogatja a kiegészítőket aztán berakja a kínálat közepébe. Ott kitűnik az állapotával és elkel -
z-csongor
csendes tag
válasz
pècsimunkás #183286 üzenetére
Haha, de. Ennyit lehetett
Pont mint a Lexus UX-ben, ott sem fertem el.
NX/GS/ES: nincs gond a kormannyal, de nem tetszenek. -
batai15
félisten
válasz
pècsimunkás #182718 üzenetére
Ja azt vagom a Suzuki ebből a szempontból szívás pl 195 45 r17 ..
-
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #181873 üzenetére
Pontosan, én nem mondtam, hogy használtra nem kell, azért írtam le ezeket, hogy a kérdező is tisztában legyen vele.
-
dj79
senior tag
válasz
pècsimunkás #181166 üzenetére
152e km-nél voltam diózáson először a tsi-vel, injektorok rendberakásával együtt volt 115000.
Elég gyakran kihasználom " a könnyebb besorolási képességeket", így is 1,5-1,6 literrel eszik kevesebbet az autó, mint a korábbi, gyengébb (alulmotorizált) szívó benzines, azaz egy tisztítás ára nagyságrendileg 20000km üzemanyag-megtakarítása. Szerintem ez teljesen vállalható. -
Doki16
addikt
válasz
pècsimunkás #181166 üzenetére
Dehát egy Toyota sosem romlik el
Mondjuk ezt az én Aurisomnak biztos elfelejtették belesuttogni a fülébe.
-
doc
nagyúr
válasz
pècsimunkás #181040 üzenetére
i30-cal mar voltam, a Hondat most probalom megszervezni, de kb biztos vagyok benne hogy nem segit a dontesben, mindketto fasza
-
diegho
nagyúr
válasz
pècsimunkás #181022 üzenetére
1.2t?
-
máyköl
veterán
válasz
pècsimunkás #179420 üzenetére
Kerj egy tesztvezetest. Ennyiert tenyleg jo deal.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #179420 üzenetére
Pont azért, még érdemi árat kapsz érte. Kevés a méter benne, gari van rá bőven. Persze csak ha belefér, meg nézd meg előbb élőben is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #179409 üzenetére
Nagyon jó ár! Simán beleugranék.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
pècsimunkás #179409 üzenetére
De lehet, hogy még én is!
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #178861 üzenetére
Úgy látszik manapság már igen csak oda kell figyelni a részletekre.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #176997 üzenetére
horror-ritka es sokkal-sokkal dragabb, mint 800k
amennyiba az kerul, annyiert nem azt veszel mar
meg azokat nem is a Toyota maga rakta bele mar, hanem egy utolagos technika800k-ert vennek egy kicsit megokositott VTI-t, ha mar japo
igazabol a sima Celica se nagyon allna meg 800k-bol 140lovala facelift-s VTI az szinten az az idoszak amikor ezek indultak, 1999-2000
-
Morales72
csendes tag
válasz
pècsimunkás #176232 üzenetére
Igen, a Renault topikban is 400 ezer környékén érzik reálisnak az autó árát.
-
Declare
őstag
válasz
pècsimunkás #175039 üzenetére
Jo kis verda is a GTI, de azert van még 1-2 eleg jol kinezö auto
Nekem az A5/S5 audi ami nagyon tetszik, de az arteon is jol nez ki, na meg ugye az 4er bmw
-
diegho
nagyúr
válasz
pècsimunkás #174259 üzenetére
Ja, félre olvastam. Mennyi egy ilyen LC? Hibrid Rav4, vagy lexus megfelelője nekem szimpibb lenne.
-
prsq
aktív tag
válasz
pècsimunkás #174083 üzenetére
Használtban biztos. :-)
Újonnan nincs, az árlistában sehol nincs.
-
Imilenni
addikt
válasz
pècsimunkás #172887 üzenetére
Alapvetően 900k-m van erre (átírással, kötelezőszervízzel).
A hidd el nézem, az 5-6-7 gen Civic amit magamtól keresnék, de ez felejtős kategória.
Szinte csak roncs van belőle, és megy fel az áruk.
Esetleg Accord, de az meg ritka.Citroeneket meg nem ismerem
-
Imilenni
addikt
válasz
pècsimunkás #172885 üzenetére
Focus 1-et akkor majd nézek párat!
A III-as gold nem lenne rossz, de csak 2 ajtósban láttam
A Xsara alkatrészek milyen árban lehetnek?
500 felett nézelődtem csak, ezt nem is láttam eddig. Tetszik igazából! -
Cyrin
addikt
válasz
pècsimunkás #172758 üzenetére
múltkor pont erről volt szó a toyota gagyi megoldásairól (csomagtartó meg ez) azért írtam be.
-
diegho
nagyúr
válasz
pècsimunkás #172505 üzenetére
Bizony francia sem kell neki. A miérteket hagyjuk, felesleges szájtépés.
-
8th
addikt
válasz
pècsimunkás #171867 üzenetére
Bazdki ez még szebb sztori... [link]
-
freeknight
őstag
válasz
pècsimunkás #171867 üzenetére
Így van, látom, hogy piréz a vevő már búcsúzok is, csak a probléma van belőle, később is hívogatnak, fenyegetőznek elképzelt hibákkal.
Venni meg alap hogy semmit tőlük. -
i-sti
senior tag
válasz
pècsimunkás #171867 üzenetére
Olyan gonosz itt a társaság
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #171867 üzenetére
10/10
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #171322 üzenetére
Mondjuk én kedvelem a kreténségeket, különlegességeket, tegnap pl. RX-8-akat nézegettem.
-
Csabroncka
addikt
válasz
pècsimunkás #171188 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek!
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170562 üzenetére
Érzetre 1-2-3-4-ben nyomatékos kb 2500-tól megy, 3500-tól indul meg jobban, de mivel 95ló nagy csoda nincsen, turbós után biztos fura lesz. Én a szívóban azt szeretem, hogy lineáris, így kiszámítható.
Az i20- nál jobban megy és a hangja is jobban tetszik, teszi ezt úgy, hogy azt sokszor pörgettem 4500-5000-ig, hogy menjen ezt még 4000 fölé csak pályán. Ez 200 kg nehezebb és elvileg csak 10 lóval több, viszont sokkal rövidebb a váltó, picit több a nyomaték. -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170558 üzenetére
Nem vitatkozunk, csak beszélgettünk
Ami a lényeg, hogy megfeleljen az autó arra amire használod (legyen az A->B, vagy drift...) és jó érzéssel nézz rá vissza a parkolóba -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170554 üzenetére
A haverom helyèben 1,4 t - t vettem volna a jobb menetteljesítmény ès a jobb fogyasztás miatt .
Ezt magyarázom, hogy téged zavar az, hogy sokat fogyaszt, de te kifizetsz a menetteljesítmény és fogyasztásért +1M Ft, vegyük fele-fele akkor is 500 eFt fizetsz a jobb fogyiért, ami mint kiderült 2liter különbség esetén 70ekm megtételére elég.
Tehát te előre kifizetsz 70 ekm jobb fogyasztást így érted?
Persze végig dinamikusabban tudsz haladni, de csak 70 ekm után lesz előnyöd a kisebb fogyasztásból. -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170551 üzenetére
Mivel együtt mentetek és sokaltad a fogyasztását, ezért gondoltam tudod a tied mennyit evett ezen a szakaszon.
Ha 6,2-6,8 akkor még sokat is mondtam a 3 literre.
Amúgy mikor én kijártam az 1,4 szívó kia ceed-el, 6-6,5 litert evett Blelle-Wagrain-Blelle
Viszont csak pálya 4fővel 8,5 is megvolt 130-150-el, kicsi szívó az ilyen.
Amúgy csak országúton ~6-6,5-et hoztam össze a tipoval és pályával sikerült feltolni 7,5- re, de tudtam, hogy ennyit gog gogyasztani -
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #170544 üzenetére
de most kajakra a varosi meg a dugoban allos fogyit hasonlitod a sima orszaguti kruzoloshoz...?
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170546 üzenetére
Nem veszem magamra
csak néha kicsit utána számol az ember a 8,8-as fogyasztás hiába qsok, több akár 3 literrel, mint a te fogyasztásod, ha az autó vásárlásakor 1M+ ott hagysz, 100ekm után leszel csak előrébb anyagilag
Nekem az 10 év.
Amúgy ha a valódi konkurenssel hasonlítod, a tipo 1,4 t 120 ló, hasonlóan megy, viszont az is tutira többet fogyaszt, mint a tied, mondjuk az is olcsóbb.
Amúgy itthon a szuper akciós, készlet erejéig ár az aurisodra 6,25M1M le lehet alkudni?
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170538 üzenetére
Na megnéztem az 1,2t aurist ~5,6M Ft vetted, az gondolom a második felszereltségi szint , nem tudom pontosan mit tartalmaz, de nézzük a tipo 3. felszereltségi szintjével az 4,25M
Az 1,35M Ft a különbség. 1,35M Ft az ~3850 liter benzin (350Ft/liter), fogyasszon az auris 3literrel kevesebbet, akkor ~130ekm után már jobban is jöttél ki a toyotáddal, na igen, jobban gyorsul, mivel +20 ló... Alma, körte, nem sok értelme van így összehasonlítani 2 autót
2 másodperccel megelőztél, mint az auris a tipo-t kigyorsításkor -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #170538 üzenetére
nem pályára való, én szinte nem megyek pályán, 1 évben kb max 1000km a 12-15eKm-ből
Amúgy mennyit fogyaszt így a tied? és mennyibe került az auris?
mennyi km van a tipo-ban? mert 3000km-ig ne tiporja szét és 5ekm után fog majd jobban menni (állítólag van benne egy szoftveres tiltás, hogy ne gyilkolják szét az elején)
Én eddig 650 km mentem vele és már most más a motor hangja és karaktere, ez egy régebbi motor, ezt be kell járatni. -
Neck
veterán
válasz
pècsimunkás #169882 üzenetére
Amiket én néztem, 6 évesek, 100 ezer km körül, egyik sem volt ilyen. Nem tudom, hol állhatott az a kocsi, amit láttál, lehet, hogy a Szaharában
Akkor Te azért (már megbocsáss) érthetően elfogult vagy a Toyota irányában
Nekem itt az a kérdés, hogy megér-e 1500 eurót a Toyota felára, indokolja-e valami. A Hyundai újkorában lényegesen drágább volt (kb 1 millával), és azért hozták ki egálra vagy a Toyotát győztesnek, mert az olcsóbb volt.
Viszont most a Hyundai olcsóbb... -
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #168268 üzenetére
Az az 1.5T már egy Fókában is szörnyen sokat fogyaszt!
-
szőröscica
addikt
válasz
pècsimunkás #168268 üzenetére
Ez az uj Mondeo kiraly kocsi, a kombi bordoban kene, az otajtos meg sport csomaggal gyongyhazfeherben, uvegtetovel. Szigoruan 2.0T!
-
válasz
pècsimunkás #168266 üzenetére
Hogy gyorsan adja el?
-
máyköl
veterán
válasz
pècsimunkás #168254 üzenetére
Nekem is az erősebbel szerelt van, 240e km, generál kell neki...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #168254 üzenetére
Hengerfejesedésre sokkal jobban hajlamos mint a sima 1,6-os.
mod:
Most itt a fórumon 2 embernek is befigyel a 400k-s nagy generál.
-
válasz
pècsimunkás #167559 üzenetére
Zaj, kényelmi része milyen a kocsinak? Nem is igazán a városi a lényeg, hanem hosszabb táv ~1 óra legalább és 110-130-as tempónál.
-
válasz
pècsimunkás #167070 üzenetére
Én mellesleg nem adtam a hülye mondásokra, és saját tapasztalatból szívtam a Fiattal (Stilo, újonnan vettem 3 évesen eladtam a p... francba, többet vesztett az értékéből 3 év alatt mint az utána jövő i30 10,5 év alatt). De a többi autóm jó volt (opel, hyundai, toyota, suzuki). Többi F-fel nincs tapasztalatom
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #167070 üzenetére
Mellesleg a renault jelenleg a világ legnagyobb gyártója (személygépjármű, ha a teherautókat, buszokat is belevesszük a vw)
-
sharkypeti
aktív tag
válasz
pècsimunkás #166880 üzenetére
Focus-szal összehasonlítva nincs tapasztalatotok?
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #166673 üzenetére
Pedig Ausztriában a hyundai/kia is 2év/30e km pl. Az 1,4 crdi annyi volt tuti, más kérdés, hogy az emberem évente cserélt 2x olajat, mert annyit ment
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #166673 üzenetére
Gyártó és motor függvénye, van minden a piacon
48 ezer km-es ciklust is láttam már.
-
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #166673 üzenetére
Pedig ennek ennyi és sztem ez nem egy egyedi eset.
Én megfelezem ezt a periódust és lecserélem az olajat meg a szűrőket, kötelezőre meg márkaszervizbe viszem, hogy megmaradjon a garancia. Sokan így csinálják. -
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #166669 üzenetére
Biztos van olyan gyártó is, de nekem pl 2 év/30e km.
2017es Clio Grandtour 1.2 szívóbenzin. -
IMIIKE1998
őstag
válasz
pècsimunkás #164608 üzenetére
Az a sárga Megane nagyon jól néz ki.
+Többiek: Köszi a válaszokat, látszik, hogy nem olyan egyszerű, mint gondoltam.
A fenntartás nagyon húzós, így át kell gondolni. Szerencsére kerékpárral is tudok közlekedni, inkább télen jön jól a kocsi közlekedés szempontjából. Nekem szórakozni kellene főleg, de lehet jobban járok, ha inkább elkérem apám kocsiját, ha vezetni támad kedvem, mert a kiadások hamar nulláznák az amúgy sem vastag erszényt. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pècsimunkás #164606 üzenetére
Kacsaseggű megane meg a stilo sem sportos, még kinézetre sem. Mx5, na az sportos, legalább kinézetre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pècsimunkás #164580 üzenetére
100 ló mióta sportos egy 1300 kilós bódéban?
-
Elektrosokk
veterán
válasz
pècsimunkás #164580 üzenetére
98 lóerő? ezekben mi a sportos ?
ennyiért kap egy 156 2.0 TS-t is, az meg legalább megy valahogy.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
pècsimunkás #164537 üzenetére
-
-
surgery
senior tag
válasz
pècsimunkás #164537 üzenetére
Sajna ennyi a keret most rá
Lenne most a családban egy eladó Citroen c8 is benzines de s Francia autóban nem nagyon bízom
-
#94529552
törölt tag
válasz
pècsimunkás #164135 üzenetére
Vagy halgassa meg a b. nepper tanácsait ezekről.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
pècsimunkás #164135 üzenetére
Van mindegyikkel, a magyar nyál a bajuk.
-
válasz
pècsimunkás #163790 üzenetére
igen, minél értékállóbb (benzines toyota nagyon erős ebből a szempontból), és minél alacsonyabb az újkori vételár, annál jobban megéri az új
valószínű hogy egy dízel renaultnál vagy egy brutál drága konnektoros hibridnél/elektromos autónál már jobban megéri a használt
illetve még az billentheti a mérleget a használt felé, ha kifog valaki egy keveset futottat jó áron, mert ott kisebb a kockázat jóval, illetve ha például 5 év gari van akkor még kisebb -
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #163760 üzenetére
nalaunk a cégnél van olyan, aki 5km-rol jar be a cegautoval, mert csak annyira lakik
es hetvegente sem ugrik ki Bécsbe meg vissza unalmaban -
#94529552
törölt tag
válasz
pècsimunkás #163760 üzenetére
Nem látok itt írva sehol évi 50000-et, hacsak nem a kamionokra gondoltál. Viszont a 20-25 simán belemehet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
pècsimunkás #162928 üzenetére
jo de ez kb olyan ruppotlansag kb, mintha 500k-s 65"-s Smart 3D TV-hez a dobozaban a taviranyitohoz nem lenne elem csomagolva, es mondanak, hogy a pénztárnál kaphatsz azt is kulon bele
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #161852 üzenetére
Néha előnyös tud lenni. Pl. én egy karcmentes autót vettem egy hölgytől, ráadásul nagyon kellemes, visszafogott illatú volt a beltér. Nem csajos, parfümös, tömény illatbomba, hanem konkrétan valamilyen autós cucc. Azóta is bármibe beülök, visszavágyom a saját verdámba, mert ott kellemesebb a közeg.
-
szabonagyur
félisten
válasz
pècsimunkás #161858 üzenetére
Persze, hogy nem szép de pasi autónál is lehet még ettől csúnyábbat mondani, olyat ami nagy részben csak ott található meg.
-
szabonagyur
félisten
válasz
pècsimunkás #161852 üzenetére
Ha az adott sofőr igénytelen akkor mindegy, hogy férfi vagy női. Pasi kocsikból is bőven van gyomorforgató, felesleges volt így kiemelned, hogy egy női milyen lehet.
-
válasz
pècsimunkás #161698 üzenetére
Ennél az mk1 kókusznál óvatosnak kell lenni mert a hátsó futómű igen csak össze tud állni. Jobban mint két kicsi lego.
-
Schweini
tag
válasz
pècsimunkás #161637 üzenetére
Ja, sry nem figyeltem kinek szántad, aztán kisza focusos hozzászólása is megtévesztett.
De hogy ne csak off legyen: Mikor megjelent annak idején a Nissan Qashqai, akkor nagyon tetszettek és régi vágyam volt egy. Most körülnéztem és látom, hogy 2M körül már vannak egész normálisak is. (Kevés km, 1 tulaj, megkímélt stb.)
Ezek mennyire számítanak jó vételnek így 8-10 éves korra? -
Schweini
tag
válasz
pècsimunkás #161634 üzenetére
Mondjuk amit linkeltél az csak 2004-es. Írtam, hogy 2007 utáni, tehát 10 évnél ne nagyon legyen idősebb.
-
Schweini
tag
válasz
pècsimunkás #161626 üzenetére
Igaz, azt kihagytam. Azokat is nézegettem, csak kicsit félek, mert azokból sok flottás is lehetett. (Meg persze Astrából is ugye.)
Kisza: Hyundai jobban tetszik, csak azért került le a Kia.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
pècsimunkás #161626 üzenetére
Pl .:
[link]Kell bele majd egy könyöktámasz esetleg . Ennyi hibáját látok így a képek alapján ...
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #160869 üzenetére
2015 i20 magyar forgalombahelyezés és nincsen benne magyar (nem navi csak multimédia, amúgy már CD sincs benne, de alap az USB)
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #160867 üzenetére
Na akkor ebben fejlődtek, mert a 2013- as i30 sw-ben nem volt magyar, a 2015 i20-ban meg sem néztem, de meglesem
-
akela91
addikt
válasz
pècsimunkás #160743 üzenetére
Ha lenne hozzá értelmes motor (benzines) és váltó akkor szóba jöhetne, de harmatos a választék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest