- Yettel topik
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Végleges az új Pebble órák formája és tudása
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Magisk
- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
Hirdetés
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
elmouse
aktív tag
Tudtok javasolni valakit aki egy eléggé leharcolt készüléket ki tud pofozni? Kijelzővel semmi gond, de a hangszóró rácsokat ki kellene cserélni.
Köszi! -
Bdanyy
addikt
Napi lag: hivasfogadas
Nagyon várom már a sajatom, ezt nem akarom már resetelni. Épp sikerült felvenni videóra, naponta egyszer tényleg van hívás amit nem tudok felvenni az utóbbi pár hétben.
-
-
yodee_
őstag
válasz
ScrapUnit #36293 üzenetére
Nekem van olyan gondom hogy van a kamerában egy beragadt pixel, és a sötétebb képeknél mindig van egy piros pixel. Mindig ugyanott és mindig piros. A kijelzőt leteszteltem és az működik. Írtam a support-nak hogy erre leadhatom e szervízbe. Mondja hogy persze, de csak ha nincs fizikai sérülés a telefonon ... Mondom van egy apró koppanás nyom, de ettől a kamera nem fog elromlani tehát nem befolyásoló tényező.... Most akkor lehet hogy nekem is visszautasítják emiatt? Akkor tényleg megyek a fogyasztóvédelemhez ...
-
Bdanyy
addikt
válasz
CsGábor #36291 üzenetére
Sok sikert. Én több mint két hónapja varom már a telefonom, amit úgy kapok vissza, ahogy leadtam. Egy hete kértem hogy akkor inkább küldjék vissza úgy ahogy van, de ezek szerint ennyi idő nem elég, hogy visszaerkezzen
remélem csak másik nap szállítják mint multheten, azért nem jött eddig vissza.
-
CsGábor
tag
Ha már garis gondok...
Korábbi javítás óta (jack csatlakozó nem érzékelte a headsetet , kicserélték a csatlakozót) elveszti a sim kártyát. Kipróbáltam 2 sim-et és mindegyik pár perc után mintha elveszne, nem érzékeli a telefon. Visszaküldtem javításra de 2 hét múlva visszaküldték hogy garba nem javítják mert fizikai sérült a készülék. Mellékeltek képeket is. Ezeken a képeken egy felül szétnyílt oldalt agyon vert készülék volt látható , alatta egy munkalap amin a hibajelenség az hogy "nem bekapcsolható". Nem az én telefonom van a fotókon mert bár a csaknem 2 év használat észrevehető a készülékem burkolatán de nincs szétnyílva és agyon verve. Kisebb karcok vannak itt-ott és van egy nem egész 2mm-es hajszálrepedés a jack csati felől oldalirányba de szerintem ez nem ok a garanciális javítás elutasítására. Főkép hogy ez egy, a telefon 4 hónapos korában történt sérülés (fogalmam sincs mi okozta , egyszer csak ott volt) s azóta 2 szer javították. Volt kamera csere meg a 3,5-s aljzat cseréje. T-pontból vissza is küldtem miután beszéltem a HTC magyarországi ügyfélszolgálatával. Segítőkészek voltak,mondták intézkednek. Remélem sikeres lesz az akció. Holnap telik le az első hét a leadás óta. -
Bdanyy
addikt
Nálam is pont ezt csinálta az akku, mikor tönkrement. Hiába reseteltem az egész telefont, meg kapott új fopanelt, néha egész durva zuhanást csinált. Amikor kicserélték akkor jó lett.
-
ffodi
veterán
válasz
Integrale #36284 üzenetére
Lehet, hogy döglődik az akksi, mindenesetre egy battery recalib-ot megérhet a dolog.
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
30% tol neha hirtelen merul a telefon, 30-tol 20-ig nagy ugrasokkal, 20 %-tol pedig barmikor kikapcsolhat.
Gyanitom, hogy szoftveres a gond, mivel nem mindig csinalja, kb fele-fele aranyban.
Tudtok valami megoldast erre?
Koszonom!
-
szezso15
addikt
Sziasztok!
Szervízbe került az M7-em nemrég, de sajnos nem javítják meg, mert a felpuffadt akksit felhasználói hibaként értékelték. A kérdésem: jövő héten visszajön a szervízből, valamit tudnék még csinálni vele? Lehet, hogy megpróbálom szétszedni, egyéb esetben alkatrészként el lehetne adni? Kijelző, hátlap pl. mind jó benne. -
Gabi7799
tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
Hát igen.. az nem egy olcsó művelet..
Az Ebay-en komplett lehet találni érintőkiőképernyőt a cseréhez szükséges eszközökkel.
A Youtube-on pedig videókat róla.
Így azt gondoltam talán nekiugrok, sokat nem veszíthetek alapon.. -
ferob
őstag
válasz
Gabi7799 #36277 üzenetére
A digitizer és a kijelző egymáshoz van teljes egészében ragasztva, az külön nem cserélhető, így nem egy olcsó dolog, sőt a legjobb, ha csak úgy nem bízod rá senkire a cserét, mert aki át meri venni javításra, az azt se tudja mire vállalkozott.
Ajánlott a hivatalos szervizen keresztüli javítás, de ez nem egy olcsó művelet. -
ScrapUnit
aktív tag
válasz
Gabi7799 #36277 üzenetére
Nem valami egyszerű művelet a kijelző/érintő csere, nem is nagyon találkoztam még olyan szervizessel, aki bevállalná. Elég durván van összerakva ez a teló. érdemes megnézni
-
Gabi7799
tag
Sziasztok!
HTC One M7 touchscreen megrepedt és cserés lenne. Ebay-en találtam olcsón több eladónál is, de ez nyilván nem eredeti HTC gyártmány. Sőt egy értékelésben azt is olvastam, hogy műanyagból van..
Azt szeretném megkérdezni, hogy közületek esetleg valaki járt-e már így, és hogy hogyan oldotta ezt meg.
Köszönöm szépen!
-
ndavey
tag
Mostanában ilyen 30%-ot merül a telefon egy éjszaka alatt ugy, hogy elvileg nem megy semmi alkalmazás, se wifi.. Ezért felraktam a gsam-et és egy Rendszer (mediaserver) nevű alkalmazást ír ki 72%-os használatra, valaki tudja esetleg, hogy ez mit takar és hogy lehetne orvosolni a problémát? :S
-
szezso15
addikt
válasz
ScrapUnit #36263 üzenetére
Használtan vettem a telefont, kb. egy hónapja. Sajnos átvertek vele, mivel már akkor sem ment a vibramotor illetve az USB port is ki volt kopva. Mondom ez még belefér, majd megcsináltatom. Aztán elmentem sátorozni és azt vettem észre, hogy elkezdett kiemelkedni az üveglap a telefon elejéből. Ezután a töltést már nem vette, és több mm-es rés keletkezett a telefon háza és az üveglap között (kép), vagyis elkezdett felpuffadni az akksi. Mivel garancialapot nem kaptam, így lekérdeztem a hTC-nél, hátha még garanciális. Azt mondták, hogy július 30-ig az, viszont náluk azt mutatja a gép, hogy nyitották a bootloaderét a telefonnak. Én viszont tisztán emlékszem, hogy zárva volt, mikor megvettem. Mivel én a dobozról diktáltam be az IMEI-t, lehet, hogy nem a telefon dobozát kaptam meg, vagy már volt alaplap cserélve a telefonban. Viszont ha volt, akkor nem garanciában, ami ugyanúgy megvonja gondolom.
Szóval ez a rövid sztori, kíváncsi vagyok, hogy mit mond a szervíz, de eddig se sok esélyt láttam arra, hogy megcsinálják...
-
ScrapUnit
aktív tag
válasz
szezso15 #36260 üzenetére
Ez már érdekes történet. Valami oka kell, hogy legyen, amiért törölték. Meg lehet kérni a HTC-t, hogy nézzen utána a dolognak, vagy kitelefonálnak a szervízbe, vagy emailt küldenek. Te pedig kérd meg őket, hogy azonnal hívjanak fel, ha tudnak valamit. Amikor 2 naponta zargattam a HTC-t, hogy hol késik a telefonom mindig visszahívtak. Nem kell meglepődni, sokszor magánszámról keresnek.
-
ScrapUnit
aktív tag
válasz
szezso15 #36258 üzenetére
Nekem a legtöbb infót a HTC adta róla. SN, IMEI alapján meg tudják mondani, hogy beért-e a szervízbe, ha már ottvan, akkor van megrendelés szám és látható, hogy milyen szervízstátuszban van.
Tagokhoz egy kérdés: Telekomnál adtam le a sajátomat legutóbb és a munkahelyemre kértem a kiszállítást. Elméletileg szerdán zárták le a munkalapot a VSP-nél és kiküldték. Nagyjából mikor érkezhet vissza?
-
laci laci
addikt
Kár azért, hogy az elmúlt ~100-150 hozzászolások csak a szervizzel kapcsolatos. Semmi más csak a szerviz. itt
-
ferob
őstag
válasz
szezso15 #36255 üzenetére
Pontosan azt a számot írd be, amit a TeleMax-nál is használsz.
Sajnos lelassult a dolog a szabadságolások miatt, így előfordulhat, hogy még nem történt vele semmi, valamint ha átvevőhelyen adtad le és nem a központban, akkor a heti egy szállítás miatt is késhet a dolog.
-
szezso15
addikt
Sziasztok!
Továbbra sincs semmi hír a telefonomról, jó lenne tudni, hogy mi van vele, mert ha nem javítják meg, akkor nem küzdök egy ősi póttelefonnal.Ugye jól csinálom, hogy a telemax oldalán az IMEI és a munkalapszám beírásával látom, hogy 'javítás alatt" plusz ott van egy másik kód, ami ugyanúgy munkalapszám néven fut, de más, mint az én papíromon van. Ezt a számot és az IMEI számot kell beírnom, a VSP oldalára, ugye?
-
Zsoca_D
tag
Sziasztok
Pár hónapja jelentkeztem itt, mivel vettem egy felújított HTC One M7-et Kínából, és gondom volt pár dologgal.
Egyrészt azt írta a "HTC hibajelentés" menüpontban, hogy hiába kapcsolom ki a visszajelzést, akkor is adatokat gyűjthet, mert ez egy tesztkészülék. Később kiderült, hogy nagyon sok készülék ilyen, és nem gond.
A másik gond a SW frissítés volt, mivel nem is található rajta ilyen menüpont. Ezzel még szintén megbékéltem volna, de akkor kiderült, hogy nem működik a GPS.
Itt azt ajánlottátok, hogy USB-n keresztül tegyek rá új SW-t, és hátha az rendbe hozza. Meg is próbáltam, de erre eltűnt a bootloader, és már bekapcsolni is csak specko DOS paranccsal tudtam számítógépről.
Végül addig próbálkoztam a sok SW feltevéssel, míg az 4.1-es Androit felment rá (1.20.401.1 RUU). A GPS így sem működött, de itt már a kamera fókusz sem.
Végül így 1-es működő SW-rel visszaküldtem az eladónak, hogy javítsa meg. A napokban visszajött a telefon, és szinte agyvérzést kaptam. A GPS továbbra sem működik!
Az eladó megint azt javasolta, hogy próbáljam meg megjavíttatni itt, és ha nem túl drága (náála ez kb 10-30 USD-t jelenthet), akkor kifizeti.
Most beszéltem a HTC-vel, akik az IMEI szám alapján azt mondták, hogy ez egy Skandináv One S. A szervízelésre azt mondták, hogy ez már egy kifutott termék, így alkatrész sem nagyon van. Hivatalos szervíz nincs Mo-n, mást meg nem javasolhat.Tudtok valakit, aki rá tudna nézni a telefonra? Bp, Békásmegyeren vagyok.
PS "Csupaegy" CID, M7_UL PVT SHIP S-OFF RH, Radio: 4T.28.3218.04
-
Bdanyy
addikt
Nah, megírtam hogy inkább akkor visszakerem a sajatom. Csak már a pofam leszakad ha még egyszer le kell adnom
Összesen 6 one kijelzot próbáltam eddig, egyedül az volt hibátlan szerintem, ami helyett a pixelhibasat kaptam. Amit most használok kolcsonben, ez pl fakó a többihez képest, igaz pixelhiba nincsen rajta.
Köszi, hogy felhivtad a figyelmem erre a bizonytalan/használt szervizes készülékre, azért nem gondoltam , hogy ilyet adnanak ki (bár csodálkoztam is, hogy honnan lesz nekik új belőle, de azt mondták van, csak nem biztos ebben a színben)
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36251 üzenetére
Ha elkülöníted a szolgáltatós ügyintézési problémát attól, hogy a javítás után minőségi problémád van, mert egy pixelhibás darabot kaptál, akkor ez egy olyan hiba, ami eddig nem állt fenn, így kérheted, hogy cseréljék ki a kijelzőt, mivel téged ez zavar és nem azért fizettél ennyit egy készülékért, hogy folyton a foltot nézzed a képernyőn.
Sajnos manapság már az sem mindegy, hogy a HTC-től is kivel beszélsz, mert ugyan neveket nem akarok írni, de van egy srác a három közül, aki kifejezetten lekezelő és bunkó, na vele elég nehéz boldogulni, ő konkrétan a telefon felvételekor bemutatkozni se hajlandó.
-
Bdanyy
addikt
Azon gondolkozom, hogy visszakerem mégis a T-től, aztán vagy megbekelek a hibával (ugye a vspnel nem tapasztaltak, pedig szerintem látszik), vagy eladom/elajandekozom. Nem tudom hány pixel esetén számít hibásnak, így lehet telemax partnerhez is felesleges leadnom, úgysem csinálják meg.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36247 üzenetére
Ne viccelj, a HTC-re vártak, hogy küldhetik-e a telefont?
Nem tudom ezen mit kéne várni, közvetlen szállítják a VSP Data-hoz a készülékeket, nem kérdeznek semmit.Az átvételkor az ügyintéző az üzletben ellenőrzi a készülék és a garanciajegy adatainak egyezését, majd felviszi azokat a szerviz modulban a rendszerbe, ezt követően az összes javítandó készülékkel együtt, a kijelölt napokon elszállítják őket.
A szolgáltatónál sajnos manapság bármit képesek hazudni, ami rendszerint abból áll, hogy a másik félre hárítják a felelősséget.
-
Bdanyy
addikt
Csak már úgy vagyok vele, ha ők is a szolgaltatora mutogatnak (a szolgáltató meg rájuk, nekem azt mondta az ügyintéző hogy a htcre vártak, küldhetik e már a telefont, ők meg hetek után válaszoltak, emiatt lett három hét végül), akkor hiába kuldenem telemaxon át megint ki, továbbra sem csinálnának vele semmit sem. Mindenesetre ha valami megérkezik, akkor a tesztet lefuttatom rajta, nagyon nem kell valami selejtes darab.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36245 üzenetére
Megmosolyogtam ezt a visszarendelést, mert ha egyszer kiért és javítják, akkor amíg nem adják ki, addig nem is megy vissza a készülék.
Ezt inkább csak azért mondták, hogy mondjanak neked valamit, de nem lepődnék meg, ha a végén a szolgáltató megpróbálná eljátszani a szokásos forgatókönyvet az általuk eszközölt cserével, hogy ők kapnak egy megjavított és újszerű készüléket a szervizből, majd egy látszólag egyben levő, de hibás készüléket átadnak a számodra, mert megígérték, hogy ők cserélik.
Sajnos a szolgáltatónál maximum nagyon komoly balhék árán fogsz bármit is elérni, ha belemész a játékba.A garancia valóban hosszabbodik, ez biztos, szóval bár tény, hogy mekkora kellemetlenséggel jár a dolog, de érdemes kitartónak lenni.
A TeleMax átvevőhelyen nem problémáznak, ha megnézik, akkor látják, hogy szervizben volt végig, de ha kérdezik, akkor max. szóvá teszed, hogy ez miatt kitolódott a garancia és gond nélkül át fogják venni.
-
Bdanyy
addikt
Az a baj hogy a T visszarendelte tőlük a készüléket (addig nem adnak "újat'' amíg nem érkezik be) . Telefonon nekem azt mondták (htc), hogy kérjék T-tól cserét vagy a pénzt vissza. Ha nem tudnak újat adni akkor hasznaltat nem fogadok el, kérdés ha vissza is kapom 2 hónap után a telefonom amire semmi gari nincs, max ha tényleg hosszabbodik a kijelzocsere miatt, akkor le tudom e majd adni smartshopnal pl.
bocs a ronda iraskepert, de telefonról vagyok
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36243 üzenetére
Igen ezt írtam is, hogy mivel ők a szolgáltatóval nincsenek szerződve, ezért az általuk okozott problémát nem kötelesek orvosolni, viszont szerintem ezúttal is ki fogják cserélni a kijelzőt és jobban jársz, ha kivárod, aztán lesz, ami lesz.
Az biztos, hogy a szolgáltató új M7 készüléket neked nem tud már adni.
-
Bdanyy
addikt
Anno mikor visszajött a fwfrissitessel, akkor már azért nem vettem át, hanem küldtem vissza, mert lejárt a garanciám, egyszerubbnek tűnt, ha egyből küldik vissza. Hát, ha valami lelakott készüléket kapok vissza, akkor azt át sem fogom tőlük venni. Csak tényleg az a gond, hogy olyan állapotba került az ügy, hogy a HTC hozzá sem akart már nyúlni a 3 hetes kipostazas miatt a fogyasztóvédelmi hatosagra hivatkozva.
De igen, már tényleg csak az a hiba. Kicsit bánom hogy foglalkoztam vele ahelyett hogy inkább elajandekoztam volna úgy a telefont, valszeg csak engem zavart úgyis.
szerk:Emailen HTC-tol kaptam a valaszt, hogy mivel három hétig tart ot mire kijutott a vsphez a készülék, szerintük a szolgáltatónak kell a minőségi problémám megoldani
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36241 üzenetére
Nem szabad megegyezni ilyenekben a szolgáltatóval, mert képesek házon belül, anno saját használatra vásárolt, lelakott készüléket előkeríteni a számodra.
Tény, hogy bár a cseh szerviz sokszor nem elég hatékony, ami nagyban függ a hiba egyértelmű leírásától, amit a szolgáltatónál a magasan kvalifikált ügyintézők a sajátos nem létező helyesírásukkal csak még jobban megnehezítenek, de semmiképp nem szabad neked megtörni, hogy majd a szolgáltató megoldja, mert ezek csak látszólag hangzanak jól, amúgy mindig csak rosszabb helyzetbe kerül az ember, mert a szolgáltató mindig arra fog törekedni, hogy nulla ráfordítással vagy esetleg a legolcsóbban megússza.
Én számodra inkább azt javaslom, mert az említett megoldásból úgyse lesz semmi, amit te is elfogadnál, hogy a TeleMax egy átvevőhelyén add le és csak kb. ilyesmit írjanak a munkalapra, hogy foltos, pixelhibás kijelző (a dolgok jelen állása szerint úgy tudom, hogy csak ez a hiba áll fenn).
Szerk.: Beért a készüléked a VSP Data-hoz, szóval ne nagyon egyezkedj a szolgáltatóval, várd ki, hogy ezúttal mit kezdenek a készülékkel.Nem mondom, hogy ezzel minden problémád egyből megszűnik, de jelenleg az ingyenes postai kiszállításon kívül semmi más nem szól a szolgáltatón keresztüli leadás mellett, főleg akkor nem, ha azt nézed, hogy amikor a szolgáltató nem részese a dolgoknak, akkor a HTC is könnyebben hajlik bármilyen cserére, mivel az ő partnerük a TeleMax, így ha ők barmolnak el valamit, akkor az nem egy olyan fél hibája, mint a szolgáltató, akikkel a HTC nem tud mit kezdeni, mert nem állnak velük szerződésben.
A HTC esetében sok dolog máshogy működik, így a készülék cseréje is a szervizben, házon belül történik, nincs csereigazolás vagy bármi hasonló, így nagyon sok fejfájástól megkímél a gyártó, ami egy nagyon jó lépés, mert a szolgáltatónál mindig csak a gond van, ha az ember besétál egy ilyen kiállított igazolással.
A másik dolog, hogy amit írtál, hogy ők majd megegyeznek a szolgáltatóval, az konkrétan azt jelenti, hogy nem csinálnak semmit, mint ahogy eddig.
A garancia meg nem cserében hosszabbodik, hanem a jogszabály szerint a szervizben töltött idővel kitolódik a készülék garanciája, ami a te esetedben a csak az utolsó javítás esetén kapott új kijelzővel alapból +3 hónap. -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #36232 üzenetére
Na újabb 1 és háromnegyedora ugyintezes után végre történt valami, voltam bent a T-Pontban.
Kerhettem hogy boxoljanak továbbra a HTC vel ki tudja meddig, cserébe a cserélt alkatreszekre hosszabbodott volna a garancia, és kerhettem hogy küldjék vissza a kinti szervizbol a telefont, ők pedig adjanak nekem a központi T-s raktárból/szervizbol egy újat, de garancia nélkül. Mivel már elegem van az egész ugyintezesbol, utóbbit választottam, ha az sem jó, akkor eladom és veszek egy másikat... Mondjuk kíváncsi vagyok honnan lesz M7 még nekik. -
ferob
őstag
válasz
szezso15 #36239 üzenetére
Nem, amíg a VSP Data oldalán nem látszik, hogy fel van véve és ott nem írja, addig csak úton van, esetleg vár a javításra helyben.
Az én tippem, hogy legelőbb csütörtökön vagy pénteken lesz belőle valami, ami a normál tempó, de sajnos a szabadságolások miatt eléggé lelassult a dolog, szóval azzal számolni kell, hogy csúszhat.
-
szezso15
addikt
Nektek kb. mennyi idő szokott lenni, hogy átvegye a szervíz a telefont? Szombaton adtam le és azt mondták, hogy legkésőbb keddre benn lesz, de a VSP Data még nem ír semmit.A másik, hogy VSP-nél ugye a "Munkalapszámot" kell megadnom a Megrendelés száma boxban?Ha a Telemax oldalán azt látom, hogy "Javítás alatt", akkor már átvette a szervíz javításra, és csinálgatják, ugye?
-
szegto
senior tag
Előjött nállam egy olyan probléma, hogy hívok valakit és a hívó fél nem hall engem.
Van erre megoldás, vagy csak a szervíz? -
ScrapUnit
aktív tag
,,A készülék meghibásodását sikerült beazonosítani. A jelzett meghibásodás javítva. Fődarab (SWAP)."
2. körben jön vissza a szervízből, HTC ügyfélszolgálatnál érdeklődtem a garanciaidőről, +1 év átvételtől számítva. Mit takar a SWAP? Új készülék, vagy alaplap csere?
-
vasii
senior tag
Kijelzocsere mennyi lehet mostanaban?
Vszin elpattant a melegben, keresztben-srégan végigrepedt... -
ferob
őstag
válasz
szezso15 #36226 üzenetére
Nem kell külön ezért telefonálnod, mert a kapott munkalapnak van egy száma, azt beírva tudod követni a javítást a VSP Data oldalán, mert elfogadja a TeleMax-os azonosítót is, így nem kell a HTC-s után érdeklődni.
A javításról készült munkalap, valamint egyéb adatok megtekinthetők már a TeleMax-hoz való visszaérkezéskor, mert feltöltik őket, amit ezen az oldalon tudsz lekérdezni.
-
ScrapUnit
aktív tag
válasz
szezso15 #36224 üzenetére
A VSP Data weboldalán, megrendelés számot pedig a magyarországi HTC ügyfélszolgálat tud adni.
-
szezso15
addikt
Sziasztok!
Azt hol lehet követni, hogy a szervízbe leadott telefon "hol tart"? Tehát, hogy átvették-e már javításra, stb... -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #35952 üzenetére
Időközben 29.-en visszajött a telefon egy szoftverfrissitessel, úgyhogy nem vettem át, ment vissza. Mára sikerült kiernie csehekhez, de most a HTC mutogat vissza a T-re, mivel 3 hétig ültek rajta, és ez esetben a fogyasztóvédelmi hatóság szerint a forgalmazó köteles a problémám hárítani... Egy hét híján 2 hónapja adtam le a telefont.
-
ferob
őstag
válasz
Dodeszh #36219 üzenetére
Elég szerencsétlenül jártál, viszont sok jót nem lehet tanácsolni, mert a gyertya anyagától függően (pl. paraffin, sztearin) változik, hogy mekkora az olvadáspontja, ami legalább 50°C-ot, de akár 70°C fölötti hőmérsékletet is jelenthet.
Mindenképp fejjel lefelé letéve, egyenes felületen, egyenletesen kéne melegítened, amire a hajszárító nem lesz alkalmas, és egy erős nedvszívó képességű anyaggal kéne felitatnod, de én még így sem hiszem, hogy sikerrel lehet járni, sőt még azt is fontos figyelembe venni, hogy a telefonban vannak olyan alkatrészek, amik nem feltétlen örülnek a magas hőmérsékletnek.
De ezektől függetlenül is, ha sikerül megolvasztani annyira és a telefon sem károsodik, akkor minden bizonnyal az olvadt viasz felfelé fog törekedni, így a telefon belseje felé. -
Dodeszh
tag
Történt egy kis baleset tegnap: az esti sörözés közben elborult egy gyertya és a telefonra folyt a viasz. A nagyobb része simán lejött, de a felső hangszóró rács kb fele is eltömődött. Ezért kicsit halkabban is szól.
Volt már valakinek hasonló? Hogyan próbáljam, esetleg hajszáritoval melegitve, fejjel lefelé? Azt nem szeretném, ha a hangszóró felé menne a viasz, mert most használható a telefon csak nem szól szépen. -
ferob
őstag
válasz
markyy18 #36217 üzenetére
Nem, mert valaminek nem csak úgy lehet hibája, hogy többet nem működik, de ha szeretnéd nyugodtan próbálgassad a ROM-okat, a lényegen változtatni nem fog.
Ha fizikai behatásra abbahagyja, akkor nem lehet szoftveres probléma, valamint a rezgő motor pont ilyen hibákat szokott produkálni, esetleg az ellenkezőjét, hogy rázásra elkezd működni, míg újra egy olyan helyzetbe nem kerül a telefon, amikor ismét nem.
-
markyy18
aktív tag
Ez az h a rezgő motor működik rendes intenzitással meg minden csak mindezt folyamatosan teszi.
ha tönkre ment volna nem működne végképp nemde?
Tiger: volt egyszer egy születésnap.
2 évet patika állapotban volt, aztán elérkezett haverom szülinapja.
-
ferob
őstag
válasz
markyy18 #36214 üzenetére
A rezgés nem a ROM vagy a kernel hibája, így azt egy Sense alapú ROM sem fogja megoldani, szimplán egy hardveres hibával állsz szemben, mert meghibásodott a rezgő motor.
Ezt önmagában nem egy nagy összeg cserélni, valamint forrasztást sem igényel, de a telefon szétszedése nem egyszerű.
(#36213) Pori12: A felső hangszóró cseréje nagyon körülményes, mert az egész telefont meg kell bontani hozzá, mivel ott a rács is belülről van rögzítve, így csak a hivatalos szerviz ajánlott.
A szokásos bevizsgálási és javítási díj ebben az esetben is felszámításra kerül, valamint a szétszedéskor cserélendő alkatrészek ára is, de a javítás végén kialakuló tényleges összegről pontosat nem lehet mondani, ellenben a munkalapon megjelölhető díjhatár. -
markyy18
aktív tag
Mostanában egy fura hibával kerget az őrületbe a telefonom. Kb. 2 hete kezdte el azt csinálni h folyamatosan megy a rezgője. (Értsd ha hívás vagy értesítés miatt rezegnie kell akkor ezt tovább folytatja míg meg nem unja vagy kicsit megkocogtatom a hátulját. Akkor is rezeg ha megrázom egy kicsit a telefont, kocogtatás után ebben az esetben is befejezi. De van h csak úgy elkezd rezegni minden előjel nélkül.)
Teszi mindezt kikapcsolt állapotban is. Azóta egy éjszaka alatt simán lemerül 100%-ról 0-ra.
Jelenleg GPE rom van rajta. De csinálja újrahúzás és kernel csere után is. Valaki esetleg tud egy rendesen működő Sense 7 rom-ot?
Valaki tapasztalt már ilyet?Esetleg valakinek egy lejárt garis, független, repedt kijelzős, folyamatosan rezgő One nem kell?
-
Pori12
tag
Sziasztok! Ma elkezdett recsegni a felső hangszóróm zenehallgatásnál, kihangosításnál kb. 50% hangerő fölött. Gari 2 hónapja járt le, meg aztán Viper ROM van rajta, amúgy is fújhatnám a garit.
Tudtok valami megoldást rá? Ha igen, mennyiből lehet megúszni? -
Pr3ciSioN
aktív tag
válasz
szegto #36211 üzenetére
Persze publikus : Xiaomi Redmi Note 4G.
Kicsi volt már a kijelző bármennyire is szerettem a telefont csak most majd szokni kell hogy 5.5 " és fele akkora felbontás :/ Igazából csak próba telefon, hogy megtudnám-e szokni ezt a méretet és ha sikerül akkor gyűjtöm a lóvét egy Nexus 6-raHiányozni fog a kamera és a sztereó hangszórók de valamit valamiért
-
Pr3ciSioN
aktív tag
A mai nappal elköszönök
Nemrég vették meg a telómat, ha minden jól megy holnap után itt az utód
Köszönöm mindenki segítségét, legfőképp Ferob segítségét
Sok örömteli pillanatot kívánok a telefonjaitokhoz
-
TheProb
veterán
Most jött Trénor-tól az SMS, hogy még nem készül el a telefon és a türelmemet kérik... 1 hete már megcsinálta a VSP, akkor mi a szart tökölnek ezek?
-
ferob
őstag
válasz
Tiger. #36206 üzenetére
Nem tudom, hogy miért kéne bármilyen alkalmazást használni, hogy valaki tudja a választ, de azt végképp nem értem, hogy ilyesmihez miért kéne hozzányúlni, viszont bármelyik ROM archívumból kiszedhető a build.prop és vissza is lehet írni.
Bármilyen módosítás előtt az ember mentést szokott készíteni, legalább a módosítandó fájlról, hogy ha probléma van, akkor vissza lehessen állítani.
ro.product.model=HTC One
ro.product.brand=htc
ro.product.name=htc_europe
ro.product.device=m7 -
Tiger.
nagyúr
Sziasztok van itt olyan aki használja a build prop progit?
ro.product.model=GT-I9505
ro.product.brand=samsung
ro.product.name=SM-900S
ro.product.device=SM-900Saz kéne ami it samsung, mert enyémen kiszedtem de azóta az eszközzel furán működik vissza kéne írnom ami volt.
-
ferob
őstag
válasz
szezso15 #36203 üzenetére
Ha garancián kívüli javításról van szó, akkor egy 6500-700 forintos bevizsgálási és javítási díjról van szó, valamint az alkatrészek áráról, amiről konkrétat nem nagyon lehet mondani, mert függ attól, hogy milyen egyéb dolgot kell cserélni, ami az adott alkatrészekkel együtt cserélendő.
-
ferob
őstag
válasz
szezso15 #36201 üzenetére
Két lehetőséged van, vagy a budaörsi TeleMax központban adod le a Kinizsi u. 2/b alatt, vagy a Smartshop-ban az Erzsébet krt. 28. alatt.
Van olyan lehetőség is, hogy egyből a VSP Data-hoz juttatod el, ami Csehországban van, de sokkal egyszerűbb ingyen leadni a fent említett pontok egyikén.
-
szezso15
addikt
Sziasztok!
Mi a hTC hivatalos szervize vagy hova érdemes vinni a telefont? Akksit kéne benne cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S9+ 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3138
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest