Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz kelekyle #59536 üzenetére

    Akkor sem elfogadható, hogy vezetékes oldalon majd 1 éve van számos ügyfél aki nem tud belépni. Úgy hogy többször jeleztem, hogy fontos lenne számomra, de nem veszik előre, azt aki ezt jelzi, inkább előbb az idős ügyfeleket átteszik, akik soha nem használták az online felüleltet.
    Mobil oldalon pedig sok rész használhatatlan szinén elég régóta.
    Ha számos ügyfélnek nem megy valami újítás, azonnal vissza kell állni a jól bevált régire, s az újat fejleszteni vagy kukaba dobni. Különben olyan mintha nem is lenne... vagyis nincs is.

    Vezetékes oldalon is annyi lenne, hogy amint kiderült a hiba a weboldalra tenni egy linket, hogy akit nem enged be az új a régibe itt be tud lépni.

    Ezek a hibák nagy felelőtlenségre utalnak.
    Ekkora rendszereket soha nem tesztelik élesben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák