- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vismajor01
addikt
válasz
w.miki #204762 üzenetére
En 650ert arultam a patent 78 ezer kmert futott pug 206ost. 200 ezer volt rakoltve es zsiruj muszaki volt rajta. Kipufogon volt egyedul rozsda. Csak palyan volt hasznalva.
Jottek megneztek sokan, sokallottak, sot meg ilyet is kaptam aki megnezette velem van e benne isofix miutan mondtam h igen akkor kert meg plusz kepeket emailben es ezt valaszolta;
"Hogyne! Motor rozsdásoda. Karosszéria fotók alapján sok helyen sérült. Az autó 2013-ban újra forgalomba lett helyezve, előtte hosszabb ideig ki volt vonva a forgalomból (?). Nem életszerű egy új autónál a kevés használat. Kerdojeles hogy miért van festék kopás az emelesi pontokon. Az autóban lévő kevés kilométer és az országúti, városi használat nem összeegyeztethető a nagygeneral tételével. A fotók alapján az egyik oldalon a küszöb alatt színre van fújva az alváz, a másik oldalon a fotók alapján fekete, alvázvédős. Az osszbenyomas nem jó. Ha közel lenne szerelővel együtt megnézném élőben mit mutat, ha lenne más apropó elautóznom Bp-re akkor legalább én megnézném, de nem tervezek mostanában ilyen utat, és így távolról lutrinak tűnik.... "Aztan jott egy kereskedo(!!) aki nyilvan gondolom keresni is akar rajta es elvitte 600ert kpra.
Szoval vannak a jo autok amit az emberek nem akarnak megfizetni aztan a jo emberek meg nem talalnak jo autokat.
-
Gombinyó
őstag
válasz
w.miki #204755 üzenetére
Első szerviz: olajcsere, szűrők cseréje, fékfolyadék, vezérlés, stb... Minden amit kell, ha csak nem közeli hozzátartozótól jön az autó és 100%, hogy ezek rendben voltak. Ezen felül simán jöhet még egy tárcsa/betét/gumi csere, amik kopó alkatrészek és akkor még nem romlott el semmi. Ilyen értékű autónál simán rámehet a vételár mégegyszer.
-
dj79
senior tag
válasz
w.miki #204757 üzenetére
A biztosítás érdekmúlással megszűnik, időarányosan vissza fizetik a díjat.
Amúgy mit is szeretnél venni? Vmelyik nap pont nézegettem ismerősnek hatszázig kocsikat, hétvégén lehet megnézünk párat, de a legjobb merítés 2001-2002 körüli meganeok és 2002 utáni xsarák voltak, még mindig nincs áruk, cserébe nem nagyon rohadnak meg van köztük pár szépnek tűnő példány. -
szabonagyur
félisten
válasz
w.miki #204755 üzenetére
A díjfizetési gyakoriság az tőled függ mit engedhetsz meg, plusz néha van kedvezmény ha egyben fizeted, főleg utalással és nem csekken.
Kötelezőre szinte elég a legolcsóbb, de nevesebb biztosítóé (talán KÖBE nem az igazi, meg ott van tagsági díj is).
Első szerviz: hát bármilyen használt autó is egyből költeni kell majd rá, olyan nincs, hogy nem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
w.miki #203788 üzenetére
Ha egy kicsikét hozzá tudnál még tenni, akkor ez szerintem megérne egy megnézést.
-
-
footy
addikt
válasz
w.miki #203788 üzenetére
A fabia eddigi autoim kozul a legrosszabb volt, egy Punto2 sokkal jobb en azt neznek.
Ha felsz a rozsdatol akkor a Focust es a Civicet huzd is ki. A Stilobol csak FL utanit, a Megane2 es C4 nekem ebbol az idoszakbol(az adott arert) problemasnak remlik.
Esetleg Corolla, vagy megtoldani es Swift, bar en maradnek a Punto2nel. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
w.miki #203777 üzenetére
Akkor képzeletben adjunk hozzá a vételárhoz egy szivargyújtós fűtött üléshuzatot, hőérzet kedvéért, aztán jóidő. Adagolós faék technika, 4-5 literrel világból kimegy, minden sarkon tudják javítani, egyetlen számottevő tétel fenntartásban talán a szíjas vezérlés cseréje 5-8 évente szett függvényében. Rosszabb esetben plusz adagoló tömítésszett, 20 év után egyszer belefér. Váltó ugyanaz, mint benzineseken, abból volt egy szegecs hibás széria, de ennyi év/150-200e km után már vagy javították vagy cserélték már, öntvények illesztésénél paszta árulkodó lehet, hogy már orvosolták.
-
-
Doki16
addikt
válasz
w.miki #203766 üzenetére
Elmész adásvételivel megveszed. Kötsz egy biztosítást, majd elmész eredetvizsgára és az összes papíroddal amit kaptál (beleértve a biztosítás visszaigazolást is) elmész egy kormányablakba ahol megkapsz minden szükséges dokumentumot. Itt tudsz kalkulálni egy átírási költséget. [link] Ennyit kell majd fizetned összesen és a tulajdonodba kerül a kocsi
-
-
Kickass
őstag
válasz
w.miki #199265 üzenetére
Ami kimaradt, te is és az eladó is győződjön meg arról, hogy minden adat stimmel. Triviálisnak tűnik, de nem az.
Szerződésben ne legyen elírva véletlenül semmilyen adat és érdemes a forgalmit is átfutni.
(friss sztori hogy a vevőm nem kapott új forgalmit mert az automata váltós autóm valamiért nullás mechanikus kóddal volt felvezetve a forgalmiban és jszp-ben is, ez éveken keresztül senkinek nem tűnt fel, de most eredetvizsgán kibukott) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
w.miki #199261 üzenetére
Adás-vételit (minta) aláírjátok (minden oldalon!) + 2 tanú. Óra-perc pontosságú dátum legyen rajta. Ebből kell 4 példány (2 tiéd és 2 az eladóé amiből 1 pld a tiéd lesz 1-et leadsz az okmányirodában átíráskor). Törzskönyv, forgalmi és összes kulcsot elteszed és indulás előtt, kötnöd kell egy kötelezőbiztosítást (online, ha megjött az ajánlat a biztosítótól e-mailen az már elég). Kell egy eredetvizsga egy erre szakosodott cégnél, majd ha megvan a papír akkor az összes okmánnyal (törzskönyv, forgalmi, biztosítási papír, eredetvizsga papír) bemész átíratni a kocsit (erre 15 napod van a szerződés keltétől számítva). Ott kifizeted az átírási költséget + vagyonszerzési illetéket (kártyával is lehet fizetni). Elveszik a törzskönyvet meg a forgalmit és kapsz újat (forgalmit ott helyben, a törzskönyvet majd postán küldik).
mod:
Személygépkocsi – autó eredetvizsga ára:
1400 cm3 hengerűrtartalomig 17 000 Ft
1401 – 2000 cm3 hengerűrtartalom között 18 500 Ft
2000 cm3 hengerűrtartalom felett 20 000 Ft -
Gombinyó
őstag
válasz
w.miki #199261 üzenetére
Kitöltitek az adásvételit több példányban, dátumozva percre pontosan, aláíratva tanukkal is. Az eredeti példány a tiéd. Megbizonyosodsz róla, hogy megkapod a törzskönyvet is (anélkül nem tudod átíratni) és a forgalmi engedélyt, kifizeted. Megkötöd rá a biztosítást és mész amerre látsz. Eredetvizsgát megcsináltatod, ha nincs majd az elkövetkező pár napban bemész az okmányirodába a forgalmival, törzskönyvvel, adásvételivel és átíratod az autót.
-
nesa
veterán
válasz
w.miki #198526 üzenetére
2500-4000Ft ig kb kapsz hozzá flexi csövet + amiért valaki felrakja 5000-10000Ft Kb 30perces munka, vagy elviszed szervizbe ahol nem fogadnak el olyan alkatrészt amit te viszel mert csak az tuti amit ők vesznek, meg nekik jobb kedvezményük van mint neked+ olyan duma hogy hanyatt vágod magad 2x .... ök kedvezménnyel megveszik neked a csövet 15.000-20.000Ft + a munkadíj + kiszállás a csőrét ( ami majd nagyon hülye méret lesz és nagyon nehéz beszerezni) lesz még egy 25.000-30.000Ft és hallgathatod hogy mekkora szívás volt az egész meló, de neked nagyon olcsón megszámították, és 40.000-50.000Ft körül meg is vagy.
Én startból nem megyek olyan helyre ahol nem jó az általam vitt cucc, egyébként volvo szervizbe is elfogadták az általam vitt vezérlés szettet, csak szervizkönyvbe beírták hogy én vittem.
-
nesa
veterán
válasz
w.miki #198521 üzenetére
Én ezeket ki tudnám hagyni, itt nézd meg mit kínálnak a lakhelyed közelben, és vidd a legjobbat amit találsz, mondjuk egy 15-20km körzetbe, olyanokat nézz meg amiken kb friss műszaki van.
Én valami 2000 előtti adagolós szívó dízelt néznék, azokon annyi az elektronika hogy van 1db mágnesszelep az adógólon hogy le bírd állítani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
w.miki #197864 üzenetére
A Thalia az egy puttonyos Clio, kb. akkora, mint egy F Astra, csak keskenyebb.
Egyébként a felsoroltak közül bármit megvehetsz, csak lehetőség szerint ne legyen porrá rohadva, és friss műszakival rendelkezzen. Egy ilyen korú/árkategóriájú autónál a friss műszaki ér annyit, mint amennyiért az autót veszed.
Egyedül a Suzukiról beszélnélek le, mert egyrészt még városon belüli koccanásnál is életveszélyes a kasztnija, főleg ha egy mai 2 tonnás SUV-val találkozik, másrészt annyira hangos és kényelmetlen, hogy az már-már elviselhetetlen. Pl. egy rozoga F Astra is sokkal autószerűbb. -
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- Thomson Streaming Box 240 TV okosító / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest