Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #109449 üzenetére
Köszi srácok, meglesem.
-
GabN73
addikt
válasz
runner 125 #108992 üzenetére
Kis szépség
Bár nekem fekete-bordó jobban bejön, mint a szürke. A szürkét meghagyom a német vonalnak
(Bordót ma is láttam, szerintem jól áll neki) -
GabN73
addikt
válasz
runner 125 #108980 üzenetére
A 3. nagyon bejövős, kár hogy nem full bőr
S60 mindig is tetszett, van is a családban, lehet lesz még egy -
trassher
addikt
válasz
runner 125 #108927 üzenetére
Kutyaszőr jó nyest ellen? Ha igen akkor ezért volt minden harmadik használt autó ülése tiszta kutyaszőr amikor autót kerestem.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #108968 üzenetére
Simán kinézem bizonyos emberekből.
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Fasza, nekem egyszer a hutovizcsovet ragta meg, epp csak annyira hogy mikor nyomas ala kerult spriccelt de volt rajta jo sok fog nyom, meg nagyon szereti a hangszigetolt a motorhazteton, viszont a gazolaj lehet ez budos neki mert nemvolt gondom mostanaba.
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Nálam a kutyaszőr eddig bevált, azóta nem ment vissza a nyest. Illetve érdemes valamivel esetleg betekerni a gyújtáskábelt, nem tudom mivel kellene, mi az amit nem szeret a nyest és egyszerűen megvan. Nekem alapból ilyen gumis valamiben van benne a kábel, ahhoz nem nyúlt, nálam csak a motorháztető és tűzfal szigetelésből evett.
Bátyámnak már többször megrágta a gyújtáskábelét, volt, hogy egy 3 centis fog volt a motorblokkon, illetve a legérdekesebb a múltkor, a motorháztető egy részen tiszta vér volt.
Egyik rokon pedig reggel indításnál megtekert egyet valamelyik szíjnál
(#108926) Famalac: Nyestriasztó spray nem ér kb semmit (legalábbis amit én próbáltam).
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Azok a 12voltosak nem jok. Megszokja a nyest es utanna mar leszarja.(A villogost is es azt is amelyik hangot ad ki). Sot rosszabb esetben ezek a radiot is zavarjak. Szerintem a vizes palack sem sokat er.
En utoljara az Hoferben/Aldiban vettem szag alapu riasztot. Ez eddig mukodik es nem kell osszefujkalni semmit, mert van egy kis muanyagtarto amibe berakod a "szagos golyot" es ennyi.
A kollegak kozul van aki csak a hugyos rongyra eskuszik -
#76385920
törölt tag
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Nyestriasztó spray?
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #108798 üzenetére
Imadom a kedvenc volvom a 700 as szeria a frissitett 900 as nem olyan karakteres mikor atneveztek s90 re ajaj nem az igazi de meg mindig volvo.
Masik nagy kedvenc a 200 as szeriabol a kombi, itt aztan van csomitarto hossz meg rendes toltonyillas nem ugy mint 1-2 elcseszett mai volvon.
itt a kozelbe van egy elso gazdas 240 es dizel szedan 70 koruli mamival par eve alkudoztam de buszken mondta nem reg lepett be a volvo klubba es ugyan elnem adja a kocsit...
Egyszer majdnem vettem egy 700 as polart de nem birtunk megalkudni
az a baj meg mindig szeretnek de nagyon mallik a muszerfaluk nehez szepet talalni.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #108798 üzenetére
Őszintén remélem, hogy ezekből a cikkekből senki nem fogja levonni azt a következtetést, hogy baszkikám csak ezek az öreg vasak voltak az igaziak, nézd meg, rugsz rajta 3-at és máris röffen-megy-1200kmodavissza2x, egy kis zsírozás itt ott, ingyengumi, alig fogyaszt, kényelmes-is-prémium is..stb. mi kell még.., mert nagyon ezt közvetíti a cikk, de olvasni mondjuk élvezet.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #108798 üzenetére
"Lám, a 150.000ft-os vas is elvitte őket Essen-be és vissza."
Jah, innét kap egy garnitúra kereket ingyen, a haverjai ingyen csinálják neki az összes melót, márpedig azért volt mit csinálni, amit meg nem rabszolgamunkában csináltat, azt késő estébe nyúló szereléssel magának barkácsolja az utcán parkoló autó alatt fekve.
Kösszép'.
Hétköznapi halandónak a fenti tételek mind-mind súlyos tízezrekbe fájtak volna, és pont ez a legnagyobb baj a totalcar-ral. Feltételezi, hogy mindenre ismer a delikvens egy sarkijóskát, aki bármilyen egzotikus romnak neki tud állni, és heteket elmolyolgat rajta baráti szívességként.
p
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #108705 üzenetére
én ladába raktam opel ülést
egy csipetnyi flex, egy pici hegesztő, és kész is -
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #108696 üzenetére
Jajj, azok a fotelek. Bírná a seggem.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #108700 üzenetére
a meglepetés faktor
Az engem nem érdekel
az 5 hengeres turbomotor hangja
Rosszul éppen a 6 hengeres boxer se szól
Nekem az kéne legjobban
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #108700 üzenetére
Nem lehetett kihagyni!
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #108696 üzenetére
Kb. innen másolta a Honda:
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #108696 üzenetére
Ettől a váltótól mindig kiver a frász
Morris: kb
űrgolyhók vazze
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #108696 üzenetére
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Szép, gratulálok!
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #108385 üzenetére
Ötletem sincs, nem próbálkoztam még ilyesmivel.
-
tresh
veterán
válasz
runner 125 #108385 üzenetére
Olcsóbb újat venni mint tökölni ilyenekkel szerintem
(#108389) 8th: mindig tanul valami újat az ember , bár kíváncsi vagyok mi alapján mér..
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #108385 üzenetére
Én megfújkáltam a sok éves levegőszűrőmet nagy nyomású levegővel de nem lett teljesen tiszta úgyhogy inkább cseréltem.
-
#76385920
törölt tag
válasz
runner 125 #108334 üzenetére
-
Dare2Live
félisten
válasz
runner 125 #108211 üzenetére
Héten olvasgattam róla hihetetlen, hogy lopják... ez az OBD viszont azért durva.
-
válasz
runner 125 #107749 üzenetére
Hát ha 2 milla lesz a különbség akkor 6 milla lesz a hrv ami már gyakorlatilag crv ár (azt 6,5-ért el lehet hozni). A hrv-t majd mindenki civic árra várja. Mégiscsak egy jazz-en alapul. Ahogy a mazda cx3 a 2-es mazdán (és az is 3-as mazda árú). De ezt előbb utóbb meglátjuk.
A fenntartáson nemcsak a kötelező szervíz árát hanem a cascoban is meglévő nagyságrendi különbséget értettem. Márpedig újhoz lenne casco. Ez ugye kb azt jelentené hogy suzuki az mondjuk 112 ezer (50 a kötelező szervíz és 12*6 ezer a casco) a honda meg 280 ezer (100 kötelező szervíz és 12*15 ezer a casco) évente kötelezőn biztosításon kívül (az ugye X ha teljesítmény X, honda mondjuk erősebb de ezt ebben nem rójuk fel neki). Számok biztosan nem pontosak, de az arány szerintem igen (kicsit utánajárva pl a suzuki és a honda kötelező szervíz is kihozható kevesebbre mint a példa).
De a Honda hrv jobban tetszik az biztos... De ha tényleg 6 milla lesz akkor tárgytalan.
-
t1
veterán
válasz
runner 125 #107749 üzenetére
Hát igen, ebben teljesen egyetértek veled, nem sok értelme van ennek a modellnek a létrehozása, ha tudna méretben és felhasználásban többet mutatni mint az S-Cross akkor megértem, de sajnos ez nem igaz. Amúgy élőben szép vagány, de közelsem terepjáró.
-
t1
veterán
válasz
runner 125 #107669 üzenetére
Holnap kipróbàlom
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #107579 üzenetére
Ja, igen, lemaradt.
VW Passat B5.5 1.9 PDTDI 96kw, AVF. -
Dare2Live
félisten
válasz
runner 125 #107521 üzenetére
Hát ez tényleg döbbenetesen drága, ennyiből újra is fényezem...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #107526 üzenetére
Van olyan barátom aki körbe fóliáztatta vele a kocsiját, van az a szintű/értékű autó ahol megéri, ugyanis körülbelül minden ellen véd, még kulcsolás ellen is. És egy komplett autó esetében adnak mennyiségi kedvezményt (persze így is 6-800k).
-
trassher
addikt
válasz
runner 125 #107521 üzenetére
Tolólappal együtt van az a lökhárító? 80K több mint lehúzás.
Komplett fóliázás 300K környékén megy.
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #107272 üzenetére
Igen. Egy év alatt ~50db tunt el ebbol, van meg az orszagban kb 1730db.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Nááájsz
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotó lenne.
Gyönyörű.Jut eszembe, már 2 hónap eltelt, mióta megvettem az öreg luxusautóm, sokak által csak szopórollerként jegyzett kategória, józan ember eszében meg sem forduló választás.
Az ársáv aljáról inkább.
Amik azóta történtek: Rögtön nem sokkal a vásárlás után a fojtószelepház kakukk, új 130k, nincs raktáron sehol. Találtam itt a közelben Birminghamben egy bontót, bele is került az autóban otthon, 32k volt. Távolsági nem működött, az istenért se tudtak rájönni miért, majd az segített, hogy a tompított is kiment, szóval a relé lett a ludas a motortérben, nézzük az újat, 78,5k. Hagyjuk. Közelben bontódott egy, 5k. Kapott új lambda szondát 23-ért. Kellett 4 nyári gumi, 50-ért került rá egy Bridgestone garnitúra. Motorháztető teleszkóp, bal első ködlámpa 10k.
Ezen felül biztosítás 40k (21, vidék, első autó).
Hát, nem egy Swift ami a költségeket illeti, de szépen lassan haladunk.A fogyasztás 7.5-8.5 körül alakul, míg rossz volt a fojtószelep, addig 10 volt.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotókat néznék!
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Gratulálok a szép autódhoz!
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #107233 üzenetére
Rühellem az ezüstmetál színű kocsikat, de ez gyönyörű, igazi hosszú távú utazóautó.
Gratulálok hozzá. -
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #48538 üzenetére
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #107125 üzenetére
Nem tudok róla, ismerem a családot, nem mondom, van az ajtók élén kis kezdetleges valami, de tényleg minimális és semmi komoly. Viszont az autó használata és karbantartása is ahhoz igazodik, hogy kell nekik az autó mint munkaeszköz, ha nem indul, vagy szerelni kell, akkor pénzkiesés az üzletnek. Mindig tiszta és ápolt kívül.
Pár háztömbbel arrébb zöldségesnél van egy fehér, az viszont ahol lehet rohad. Munkatársaméknak szintén egy fehér van az is rozsdásodik és folyton van valami nyűgje. -
Criton
veterán
válasz
runner 125 #107095 üzenetére
Ezek pl?
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive D.KLÍMA.6SZEMÉLY.16KF.TEMPOMAT
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive VEZETETT SZERVIZKÖNYV GYÁRI FÉ
HONDA FR-V 2.2 CTDi Comfort XENON.TEMPOMAT.DIGIT KLÍMA
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive szervkönyv. xenon
de a csomagtér nem kicsi, ha utazni akar az egész család? 5fő, 2 felnőtt és három gyerek.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #107065 üzenetére
Lol, kutyát csak az áruszállító Transitba tettem eddig bele, ahol általában 2 tonna tűzoltókészülék, vagy fagylaltgép utazik. De hát olyan is van, aki ezekkel egy lakásban él, szóval a kocsi nem meglepő.
-
L4mie
veterán
válasz
runner 125 #107065 üzenetére
kapta utána a ruhakefét
szebb lett mint volt
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #107060 üzenetére
Ez ilyen. Én is voltam múlt héten wallisban, ügyfélsoron ilyen számok röpködtek, hogy 470e meg 610e..stb. : - ) Mondtam is magamban egy darabig új bimmert nem veszek.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #106729 üzenetére
Az gáz!
194 ezer km alatt az alábbi izzókat kellett cserélnem:
-123 ezernél jobb első helyzetjelző
-130 ezernél első belső automatikusan kapcsolódó világítás szofita izzója
-140 ezernél bal első helyzetjelző
-150 ezernél jobb oldali rendszámtábla-világítás
-153 ezernél bal oldali rendszámtábla-világítás
-180 ezernél elkezdett enyhén lilulni a jobb oldali xenonom, párban cseréltem őketEgyéb izzócserére nem volt még szükség, az autó 0km-es kora óta megvan.
Egyébként ma két prevgen X-Trailt is láttam, az egyik gyönyörű fekete volt, bézs belsővel és panorámatetővel. instant get
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #106540 üzenetére
-
maglew
aktív tag
válasz
runner 125 #106183 üzenetére
Automata váltós kellene mindenképpen, max 50 ezer km-ig.
De a használttal vannak előítéleteim, családban már volt aki megszívta, hiába nézette át.
Törött volt vagy széthajtott, szóval inkább az új felé menne el a mérleg nyelve.
Szóval elég lenne a 2WD, nem lesz lomhább?
Váltóilag mit tudni, milyen automata kerülhet bele? Tök új fejlesztés? -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #106183 üzenetére
"Ugye csak irónia?"
Az
-
válasz
runner 125 #106170 üzenetére
Ha nem ölték meg szánt szándékkal, vagy "millió" km, akkor nem eszik. Műanyag váltókulissza kopik, ki kell cserélni a dízelhez készült fémre.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #106170 üzenetére
Semennyire. Ha igen, akkor az egy beteg motor. Ecoteceket szokták egyébként emlegetni, de a kétezres évek közepétől már szinte minden Opel motor 16 szelepes Twinport, azzal már alapvetően nem lehet gond. Persze ügyes használattal bármit ki lehet nyírni.
Pont azért ajánlottam a C Corsát, mert egyszerű és megbízható szívó benzinesek, évtizedek alatt csiszolt, kiforrott technológia, ráadásul annyira elterjedt, hogy ha mégis gond van, bármelyik magára valamit is adó sufniszervíz is ért már hozzá. Ráadásul 1,0 és 1,4 között biztos találsz magadnak motorerő/fogyasztásban megfelelőt is. Nem utolsó sorban alkatrészek, kerekek, gumik fillérekért vannak hozzá, rohadni meg nem rohad, mint szegény B Corsa (lásd még F és G Astra közötti különbség).
Arról nem is beszélve, hogy külső megjelenésben még mai szemmel is megállja a helyét, ha különösebben csinosnak már nem is számít (a beltér meg akkori mércével mérve elfogadható, de ezen az Opel utána már úgyis csak rontani tudott).
Cégnél vezettem eleget B, C és D Corsát is (no meg Combokat is), benzin és dízelmotorral is, ráadásul szinte mind több gazda után, renegeteg km-rel került alám (3-5 éves autóknál 200-250k km-nél szokott felmerülni a cégnél a csere gondolata, de némelyik ezen is túl volt már), de meglepően jól teljesítettek.
Olajevésről meg egyáltalán nem volt szó, igaz, a flotta nagy része dízel volt, a személyautókban viszont D Corsától kezdtek csak átállni benzinesről dízelre (a Corsa Van-ek már korábban is dízellel jöttek-mentek).
Szerk.: Ja, a Yaris is biztos jó autó, de azt nem ismerem.
p
-
Dare2Live
félisten
válasz
runner 125 #106141 üzenetére
300-400.000kmig nem szoktak hozzájuk nyulni ha olajcserék be voltak tartva, nem tiposték szét.
300-500.000km közt ha elkezd csörgedezni illik láncot cserélni. -
válasz
runner 125 #106141 üzenetére
Igen
sot, a dizel is igen jo. Ennyi penzert mar jo 1.3-at is kap, ugyhogy hajra!
-
gzbotii
nagyúr
válasz
runner 125 #106141 üzenetére
Részemről inkább Yaris mint C Corsa. Városban jobb. Bár hátul és csomagtartóban nem olyan tágas.
És talán nem is olyan kényelmes - legalábbis az én B Corsam kényelmesebb.
Fogyasztásban is viszont jobb lehet a Yaris. -
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #106141 üzenetére
Egy jó C Corsa?
p
-
Snoop-y
veterán
válasz
runner 125 #105818 üzenetére
Lehet arra mar nem volt idejuk hogy atpakoljak
-
válasz
runner 125 #105348 üzenetére
Láttad már élőben? Nem kötekedésként kérdezem, csak képről és élőben gyakran teljesen más egy autó. Nekem papíron szimpatikus (még városban is elmegy, de nem túl kicsi és nagyobb hasmagasság). De ha rusnya élőben az nyilván gáz
-
trassher
addikt
válasz
runner 125 #105361 üzenetére
Mondjuk egy körúton. A padka hogy jön ide?
-
maglew
aktív tag
válasz
runner 125 #105348 üzenetére
Szóval gagyibb mitn az SCross?
Akkor inkább Hyundai. Bár az i20-ról nem találtam hiteles töréstesztet, általában a terpejárósok ússzák meg mindig élve a balesetet (Suzuki esetén nem tudom milyen a védelem) kis autósok meg mindig meghalnak -
válasz
runner 125 #105340 üzenetére
a stilusert aldozatot kell hozni
lattal mar olyan motorteret ahol eldugjak a sok kabelt? Sokaknal ez pl. a futesbe es ablakmoso elvesztesebe kerul
-
Bull Boss
őstag
válasz
runner 125 #105330 üzenetére
Igazaból nekem is inkabb a galaxy jön be, komolyabb a megjelenése. Azt nem tudjatok, hogy ezekbe a 2.0 140 lovas TDCI-kbe mindbe van DPF?
-
FrankMonzano
őstag
válasz
runner 125 #105039 üzenetére
Kivulrol pofas, de az a valto folotti muszerfal irtozat ocsmany, mintha -15 evvel le lenne maradva. Gagyi hatast kelt, nem illik oda. A kormamyresz meg modern, erthetetlen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #105034 üzenetére
Ez tetszik, kár, hogy automata. Bár már kedzek megbarátkozni a gondolattal... Úgy látszik öregszem.
-
lenox
veterán
válasz
runner 125 #104799 üzenetére
Azert csereltem ki, mert ez egy sok komponensu rendszer, osszesen millio folotti arral, es azt olvastam az lc120-as forumokban, hogy 8-9 eves koruktol szoktak elfaradni a legrugok, de ha esetleg belemegy szennyezodes akkor sorban a tobbi dolgot is elbassza.
Amugy az elso szenzor set hibas volt, azt 3 eves koraban cserelni kellett 200k+-ert (mondjuk cserelhettek volna gariba is, ha mar az volt a mondas hozza, hogy ez az uj mar a javitott, es tuti nem romlik el olyan hamar, mondjuk nem is romlott). Es most elojott egy hibajelenseg, hogy neha leereszt teljesen. Mondjuk ket het alatt egyszer megallas utan 10 perc mulva full lapos. Amugy semmi baja a maradek 13 napon, meg azon az egy napon is ha beinditod a motort egybol felfujja ahogy kell, es a nap tobbi reszen nincs semmi, de valami biztos kiderul idovel (vagyis beszarik). Szervizben azt mondtak, hogy 15k koruli osszegert szivesen bevizsgaljak a mukodeset, de ugye nem a mukodeset kellene bevizsgalni, hanem megkeresni, hogy melyik reszevel van a baj. Mindenesetre ennek a legrugozasnak sincs tul sok ertelme (illetve elvileg a szintszabalyozas az hasznos lehet, de annyi sokat nem er nekem), meg a valtoztathato csillapitas se erdekel annyira, kiprobaltam egy parszor, de amugy all a default erteken, ugyhogy multkor a gyari 130k-s lengescsillapito helyett ment be 30k-s, most meg ez volt a kis projektem, kb. 200k-ert (ami egy uj set szenzor ara, vagy kevesebb, mintha legrugot, vagy kompresszort, vagy barmi mast kene benne cserelni) at lett alakitva. Nyilvan nem egyforma a legrugos es az acelrugos futomu, szoval csak siman a rugot betenni nem lehet, ahogy kell. Meg olyan vicces dolgok vannak meg, hogy felso rugotanyer utkozovel csak eredeti toyotas van, ugyhogy azert ki kellett csengetni a 80k-t. De elvileg igy nem lesz tobbe rugo kerdes. Nyilvan megneztem a neten, masok is alakitgatjak at az lc120-akat, usaban a lexus gx470-eket, australiaban a pradokat, stb., gondoltam nekem is jo lesz. -
válasz
runner 125 #104783 üzenetére
Mazda 6-ból nincs ilyen HA-n, legalábbis én nem találtam, Cicic-ből is csak 2. Mondeo-t néztem, tetszik. Ez a Mazda 6 tetszik, mondjuk eddig csak 2010-től néztem.
(#104784) footy
hely legalább annyi legyen benne. Komfortot szeretnék, legyen jól felszerelve (digit klíma kell), menetteljesítményben rosszabb ne legyen, jobb lehet, persze.
mod: fogyasztás 8-8.5 lehet, mivel nem megyek sokat, leginkább megbízhatóságra törekszem.
mod2.: automata nem, csak manuál váltós játszik.
-
válasz
runner 125 #104777 üzenetére
Szedán nem, pakolhatóság miatt. Kombi előnyben.
(#104778) joamilestoné
ahogy írtam, nyújtson többet, mint egy focus mk2. Csomagtartó legalább akkora legyen, ez fontos. Legfontosabb a megbízható motor és a viszonylag kevés km. Kb itt tartok most.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #104708 üzenetére
azért az nem biztos.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #104692 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #104692 üzenetére
Azért ez kicsit övön aluli volt szvsz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #104637 üzenetére
Nekem is tetszik.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #104637 üzenetére
Hajaj, szép új világ, amikor egy fokot szeretnél állítani a fűtésen, és ezélrt mehetsz keresztül a menün. Az autós szakma ezen röhög már vagy egy éve. Szóval el lehet hagyni a hardveres gombokat, csak konkrétan közlekedésbiztonsági veszélyeztető tényező. Ésszel kell használni azt az érintőkijelzőt, jelenlegi állapotában (mint a Tesla és jelen Volvo esetében) többet árt, mint használ. Nem azt mondom, hogy nem érdemes fejleszteni, mert van benne bőven potenciál, de irányítófelületként vannak funkciók, amiknek folyamatosan hozzáférhetőnek kell lennie, ezeket egyszerűen nem szabad érintőkijelzőre tenni - hangerő, csatornaváltás, fűtés, ülésfűtés, de ezen az alapon képesek, és érintőkijelzőre teszik a világítást, az ablaktörlőt, vagy a sebsségtartó automatikát is.
p
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
Katasztrófa.
-
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
Ha ennyi pénzem lenne autóra, nekem új xc90 kellene. Sajna annyi sincs hogy megalkudjak egy alap dízellel mondjuk T8 helyett
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
Nagyon ilyen amerikai kocka batár terepjaro lett
Belül meg az a digitalis müszerfal + a teslabol kilopott "ipad" közepkonzol
Hat nekem a max elmegy kategoria, de ha most ennyi penzert autot vennek 100% hogy nem ez lenne....
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
Rettenetesen ronda
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
nekem már az első skiccek óta must have kategória, de sajna nem mostanában lesz ilyenem.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #104591 üzenetére
Már vártam a linket tőled.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #104575 üzenetére
Nekem picit fura, a Jazz is kortársa (2001-2008) azon mégis hátul tárcsa van (bár a koria példányokon még dob van).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #104572 üzenetére
HR-V-s kérdés: ezeken mind dob fék van hátul? Most láttam egyett itt a telepen és meglepődtem, hogy dob fék van hátul...
-
zolynet
veterán
válasz
runner 125 #104474 üzenetére
neee, plussz súly! -1le
#104485 Qru: 2telefon, egyiken waze, másikon traffi hunter
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #104474 üzenetére
Persze, mert javul a kocsi súlyeloszlása.
mod:
Ennek analógiájára tedd át a wunderbaum-ot a kalaptartóra.
mod2:
Közérdekű:
Rejtőzködő Suzukikból radaroznak a rendőrök?
Munkába áll a 150 belügyi Swift
Szóval a fehér/fekete/szürke MZG-001-150-ig terjedő frsz-esekre figyelni srácok.
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #104474 üzenetére
Meg plusz 5 ló!
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #104465 üzenetére
nem ismerem a boxer motor pontos kenési felépítését
Szerintem abba pont hogy több olaj kell amúgy, mint mondjuk egy sor négybe, mert két hengerfej van ..
-
válasz
runner 125 #104254 üzenetére
Randa. Az elődje a 037, na az igen, az autofellálós...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #104254 üzenetére
Toivonenn-k egy ilyen zuhantak egy szakadekba Crespo-val, amiatt lett betiltva az egesz GroupB is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #104254 üzenetére
a piros az az utcai verzioja az S4-nek, amitol a racse valtozattal lehetett menni egyatalan a GroupB-ben
nem sok keszult belole, mert a kovetelmeny szerint min 200db-nak kellett lennie belole utcara is, es hat sokkal nem is csinaltak belole tobbet, meg nehanyat azokbol is ujrahasznositottak versenyautonak
ehhez kepest pl a Ferrari F50 is mar egy kesz tomegmodell
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #104189 üzenetére
Valami hiba csúszott a rendszerbe, itt a kép újra:
Rohadósak igen, de ezen még csak néhány pörsenés van, és nincs elgyötörve. Jó a felszereltsége és kedvező az ára. Amit néztem Vitara, Samurai, rommá volt rohadva, büdös beltér, kotyogó futómű, füstölő motor. 7-800k alatt nincs olyan, amit érdemes megnézni, 500k alatt még a papíros is ritka.
Ez a Frontera kényelmes, tágasabb, mint egy Samurai, terepen jobb, mint egy Vitara, és nagyjából tiszta az előélete, mert a Frontera klubban visszakereshető. Téli-nyári gumikkal, 2.0 benzin, 208ekm valósnak tűnő futással, klímával, elektromos ablakok, bőrkormány, vonóhorog, gallytörő rács, 580k az irányára. Most küldött róla 16 képet, lefényképezve külön az esztétikai hibákat, szóval szimpatikus. Terepjárós ismerős is mondta, hogy vegyek samurait, de egyet értett vele abban, hogy bőven 1M lesz, mire rendbe lesz rakva. Van egy Samurai itt helyben, isten tudja a futást, de céges kocsi volt, a beltér szétbarmolva, büdös, koszos és 700k. -
#16514048
törölt tag
válasz
runner 125 #104144 üzenetére
Teljesen egyetértek.
(#104148) raczger :"Iratkozzatok fel autóvadászra és az újonnan felkerülő autók közül válogassatok, ne a már fent lévők közül, mert ami jó, azt pár nap alatt megveszik."
+1, ami fél éve fent van, azt nem véletlenül nem vitték még el.
"dízelt pedig az vesz, aki sokat megy"
Már aki ésszel veszi. Sokan csak a katalógusban szereplő fogyasztást nézik sajnos.
-
zolikaDB
veterán
válasz
runner 125 #104144 üzenetére
Jóvanna, Vályi Pesta beszél szolvákusul, na!!!
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #104085 üzenetére
Á én nem keresek hondákat, onnan van ahonnan pl ez is.
[link]
-
válasz
runner 125 #104012 üzenetére
ez igaz, én egyedül csak a fényezési módszeren voltam kibukva
3k-ért veszel egy pisztolyt aztán csókolom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #103993 üzenetére
Aham, haver is ezzel szív a GearTronickban.
Megvette most cseréli másodjára 1 éven belül benne az olajat, kezd is helyre jönni tőle de sajnos a rákfenéjét a kopott szelepeken nem javít. Megy amíg megy aztán "belöki az árokba".
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #103988 üzenetére
Az enyémnél pont kitolták az előd modellhez képest az intervallumot a duplájára de tartom én is inkább a szigorúbb 60k-s ciklust, nem azon a kb 1,5 liter olajon fog múlni...
Váltóolajnál szintén tartom a 60-as csere periódust. -
hdman
őstag
válasz
runner 125 #103737 üzenetére
Majd csak várjál, csütörtök-pénteken állítólag nagyon leszakad az ég, köpönyeg 21mm csapadékot-havat-havasesőt mond Bécsbe (fasza lesz Crafterral
), 14-et Sopronba. Szép is lesz, Csornára viszem a kölköt 1 éves szülinapi fotózásra
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #103638 üzenetére
Viszont az előnye, hogy azt kb nedves úton is tudja. FWD/RWD hiába erős, ha picit is nedves az út már nem tudsz vele kilőni normálisan.
Hóban mentem fel a hegyre, vadi új 7-es BMW állt az emelkedő alján és riszált a hátulja jobbra-balra de előre egy centit sem ment előre. Megálltam mögötte majd szépen kikerültem mosolyogva és simán felmentem a havas kaptatón. Kb nincs arra szó milyen képet vágott a Bömbis csóka.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #103698 üzenetére
Én a prius-ra szavaztam végül ,de a másik a szuszka lett volna.
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #103628 üzenetére
Ez, hogy lehet 2008/08-havi? Az enyem 2007-es volt es az mar az uj kasztnis volt. Ez inkabb a 2006 es elotte.
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #103651 üzenetére
De legalább a vezető helye nagyobb egy kicsit így ránézésre. Hátul meg nem kő' utazni.
Viszont a rajz nagyon jó. -
deicide
veterán
válasz
runner 125 #103628 üzenetére
Basszus, ilyenkor csodálkozom rá mindig, hogy hol a p***ában van a hely az én autómban. 8cm-el hosszabb csak ez a Mitsu és egy óriásnak tűnik...
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #103638 üzenetére
Horgászni meg elővárosba viszont felesleges szerintem a 2 literes turbó.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #103628 üzenetére
Na, ez meg tipikus Mitsu. Király hajtás, okádék beltér, tempomat nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest