- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Criton #109196 üzenetére
Városban igen. Sokat használom, mert nem kell a féken állni lámpánál/dugóban. Az a lényege, hogy ha 0-ra lelassítasz akkor a hátsó fék működésbe lép (mintha működtetnéd a kéziféket), megfogja az autót és gázadásra meg automatikusan kiold. Parkoláskor kikapcsolom mert a lassú manőverekhez pont jó/elég az a kis "kúszás" amit alapjáraton produkál a gép.
Működési szempontból olyan mint az esp, ha leállítod a motort és újra indítod nem jegyzi meg az előző beállítást, így újra be kell kapcsolnod mindig.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Criton #109080 üzenetére
Egyértelműen érzed, ahogy kapcsol (vigyázz, addikciót okoz!!!
).
Mikor úgy érzed a padlón van a pedál nyomdd tovább.DSG meg jó váltó (bár igazából többféle konstrukciójú van belőle). Ezekben még a rendes olajban fürdős technika van, azok azért elég tartósak ha időben cseréled a váltóolajat.
Akkor kezd el tömni a malac perselyt, amikor már dobja az egyest. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Criton #108993 üzenetére
Menet közben is áthúzhatod S-be. És D-be is visszatolhatod bármikor. Én nem használom igazából mert sztem D-ben is tökéletes ez a váltó (S előnye még , hogy vmivel gyorsabban vált mint D-ben nem csak tovább pörgeti).
A váltó tanulékony, tehát a vezetési stílusodhoz igazítja. Nálam ilyen 1200-es fordulaton tartja a motort és 60--70-nél már bőven hatodikban gurítja az autót, nem állatkodok vele. Erre akkor jöttem rá, mikor most akksit cseréltettem benne. Ilyen 3000-ek környékén váltogatott fel. Mondom ezzel mi van?! Hívom a szervíze4s csókát, mondom te figyej a váltó furán viselkedik. Azt mondja no para mikor az akksit levettük vissza állt a gyári alap szoftver. Pár km és megtanulja a stílusod. És tényleg. Mire hazaértem vele újból ilyen 2000 környékén elváltogatott ahogy előtte.Arra figyelj, hogy van egy kapcsoló (kickdown) a gázpedál alatt. Ha tényleg ki akarsz lőni, akkor ha tövig nyomod a pedált valójában az még nem a vég, van még ott pedálút. Nyomd tovább és érzed hogy benyomod a kapcsolót a lábaddal. Na akkor ad le mindent a gép amit tud.
Ha van még kérdés csak bátran, van tapasztalat bőven.
(B)mod(/B):
Igen, ha sárágán világít akkor van csak kikapcsolva. De sztem inkább maradjon bekapcsolva.
Jah és ha kikapcsolod és leállítod a motort akkor újraindítás után megint bekapcsolt állapotba lesz. Ugyan ez vonatkozik az auto-hold-ra is (már ha a tiédben van). -
aero.
veterán
válasz
Criton #108993 üzenetére
Atrakhatod S-be menet kozben is persze. Ugyanebben a helyzetben persze nem fogod tudni berakni R-be vagy P-be ne aggodj. ESP, igen jelezheti azt, de azt is hogy nem mukodik (ez kevesbe valoszinu). Feket nyomni kell N es Pbol D-be, uresbe rakaskor nem. Legalabbis az uj ZF igy mukodik, DSG-t meg nem vezettem.
Ja meg kicsit lemaradtam, na nembaj.
Grat hozza!
-
-
roberto211
őstag
válasz
Criton #109003 üzenetére
Nem azt mondjak ,hogy xart vettél hanem azt,hogy olyan típust amivel többször fordulhat elő probléma megtörtént esetek szerint. Lehet nálad semmit nem kell szinte rakolteni, másnál meg fél milliókat.
Erre próbáljak felhívni a figyelmed senki nem szarozta le.
Pd se minden esetben rossz csak ide is kell a szerencse. Gumis cimborám vett magának kintről egy Audi a3 2.0 pdtdi t. Semmit nem kolt ra szinte csak a kötelezőket ,kettostomegunek mar van kicsi hangja de kicseréli majd télen. Pedig pdtdi nek eleg rossz híre van itt ahogy olvasom de látod neki bevált. Lehet neked is befog.
Szuuusza
-
TaaT
nagyúr
válasz
Criton #109003 üzenetére
"De itt megint erre kapok majd választ és nem a konkrét kérdésemre, de már nem is kell, elnézést..."
Itt sokan nem látnak tovább hogy 2.0 vw dízel.
"Az ESP mennyire érdemes használni"
Nagyon.
"valamint mikor van kikapcsolva? Ha a műszerfalon sárgán világít?"
Igen.
"Mikor a "P" bol a "D" be rakja az ember, akkor a feket nyomni kell igaz?"
Igen. Javaslom ennek az áttekintését a hasonló kérdések megelőzésére.
[link]
-
Criton
veterán
válasz
Criton #108904 üzenetére
nos, beszéltem a dunaautoval, mint kiderült a kocsit 2011-ben hozták Magyarországra és onnantól van 119 ezer km benne, és a szerviz elmondása szerint a lendkereket vagy mit mindenképpen cserélni kell ami olyan +150.000 forint
- szóval akkor ez a kocsi szerintem kiesett....
-
szőröscica
addikt
válasz
Criton #108898 üzenetére
Mi annak idején erősen nézegettük a Galaxyt és a Grand Espace-t, végül csak azért nem vettük meg, mert 5 felnőttnek kicsinek bizonyult. De gyermekes családoknak nagyon jó választás.
Apám vásárolt egy Accordot a Duna Autónál, minden ok volt vele. Képről ez az autó is korrektnek tűnik, ha az átvizsgálás során sem derül ki gond, akkor én nyugodt szívvel beleülnék. PSA dízel, finom szerkezet, megy mint a golyó.
-
gaborbol
őstag
válasz
Criton #108890 üzenetére
Markaszervizes atvizsgalasra mindenkeppen elvinnem mielott megvennem.
Egyszer majdnem vettem egy gyonyoru toyotat "teljesen serulesmenteset".... kereskedotol, aztan amikor felemeltek a markaszervizben akkor mondtak, hogy tobb a glett a jobb aljaban mint a vas. Bar kivulrol nagyon szep a fenyezes es nem nagyon lehet megmondani, de a jobb oldalan a ket ajto is vadi uj. Meg most, hogy igy alaposan nezik, az eleje is kapott, es inkabb feljetsem el. Azotan mindig elviszem, ha ertekesebb autot veszek.
-
szőröscica
addikt
válasz
Criton #107049 üzenetére
Az nem biztos, ugyanis az utódjában összesen 2 darab isofix bekötési pont van, szóval nem csodálkoznék, ha ebben is csak annyi lenne. Egyébként jó egy ilyen, de nem asszony-kompatibilis. Egy 5.3 méteres Transit Customunk van, radar nélkül nem nagyon mernék vele parkolni.
-
Kbali
nagyúr
válasz
Criton #107021 üzenetére
Nem tudom, milyen gyereküléseid vannak, de sima kombiba nemigen szokott beférni 3 normális gyerekülés. Ha csak magasító, akkor OK, de abból sem megy mind, mint pl azok, amiknek van kis karfájuk.
Mindenképpen próbáld bele vétel előtt, nehogy gond legyen, ahogy más is tanácsolta. -
Declare
őstag
-
Verbat
csendes tag
-
-
Verbat
csendes tag
-
szőröscica
addikt
válasz
Criton #107016 üzenetére
Nem mondanám átverőseknek őket, talán az egyik legőszintébb társaság. Legtöbbször olcsón árulnak szart, de nem is titkolják. Persze vannak szép autóik is. Ez nem tűnik rossznak, de azért a 178 ezer km szerintem már visszatekert állapot. Vagy rendkívül izzadós tenyere volt az előző tulajnak, amit különböző kézkrémekkel tetőzött, mindenesetre nekem is izzad a kezem, mégsem foszlik a kormányom 200 ezer km után. És gondolom bagóztak is benne, szép kis lyuk van a vezetőülésen.
Spritmonitoron a dízel automaták átlagfogyasztása 8.4 liter, az reálisabb a 12-nél.
-
Verbat
csendes tag
válasz
Criton #107014 üzenetére
Az autóhoz nem tudok okosat mondani azon kívül hogy szép nagy, de a Csontival kapcsolatban azt el szokták mondani, hogy valószínűleg nem véletlenül "a legjobb ÁR" a szlogenjük. Én különös figyelemmel keresném a hibákat, mert csodák nincsenek, főleg ilyen tapasztalt kereskedőnél: ami olcsó az nem véletlenül az.
Ha mégis a kombik felé húznál, mindenképp próbáld bele a három saját gyerekülést, mert nincs garancia, hogy be tudod tenni, illetve ha be is tudod tenni, be tudod kötni. Függ az ajtók kialakításától, attól, hogy mennyire lapos vagy kagylósított az ülések ülőlapja, hátlapja stb.
-
-
tresh
veterán
válasz
Criton #107005 üzenetére
Automata kell mindenképp? Csak mert igazából nincs vele baj ha cserélgették a váltóba az olajat 50-60k között de ha nem akkor drága mulatság lehet könnyen
Most nézem Csepeli a gép a kereskedő srácokat is ismerem
Am szerintem ha már automata akkor az erősebbik mocival kéne venni
-
tresh
veterán
-
Morris
veterán
válasz
Criton #106944 üzenetére
Szerintem ez azért ennyi, mert a km vissza van tekerve.
Én augusztusban vettem a passat-ot, de a km-t abszolut nem néztem. Nem is érdekelt.
1000%-hogy mindegyiknél vissza van tekerve. Aki pofátlan, az nagyot teker és nagyobb árat is kér érte.Az, hogy automata kell, merész dolog. Ha előtte volt gazdája, akkor nem lesz vele gond hosszabb távon, de ha nem volt, akkor számolni kell legalább 200-300k-val felújítás gyanánt. Sajnos ez plusz egy lutri.
Szerk: Most nézem, automata nincs is 131 lovasból, de ha rám hallgatsz, az automata ne legyen feltétel. -
Morris
veterán
válasz
Criton #106932 üzenetére
Ennek a súly/LE aránya nem az igazi.
1900kg-hoz szerintem kevés a 116ló.Nekem is 1.9 PD van (passat) 130LE, 1500kg. Ez egész frankó moci, de ez sztem 170-180 lóval a must get it kategória! Ez is tökéletes, mert passzíroz az ülésbe, de na, az utóbbival sztem végleg kiegyeznék.
-
parandroid
félisten
válasz
Criton #106706 üzenetére
A hatévesnek már csak ülésmagasító, a kicsinek nagyobbacska gyerekülés, a legkisebbnek meg egyelőre hordozó, de anya sokat fog vele hátul ülni, és mögötte kell még hely a babakocsinak, meg a többiek cuccainak is (+ kisbicikli, roller, és rengeteg kaja meg üdcsi az útra). Kompakt egyterűk kilőve, marad a Sharan/Galaxy osztály, sok sikert, mire sikerül valami normális darabot kifogni.
Bár a Swift után kb minden hatalmas lesz, nlzd meg azért a nagyobbacska kombikat is, mint a Mondeo, vagy a Laguna, de szerintem hosszabb távon nem egy praktikus választás.
Szerk.: Nekem Mazda 5-öm van, a középső sorban a középső ülést felejtsd el, az egy ülésnek álcázott könyöklő - cserébe a két szélső ülés borzasztó kéynelmes (nekem nagyobbak már a gyerekek, 9 és 13, de ha a kocsiban kell rájuk várni, akkor hátraülök, és ott terpeszkedek, iszonyat méretű hely van még magam mögött is, nemhogy akkor, ha a páromnak van beállítva a vezető- vagy az anyósülés). Cserébe a leghátsó ülések is teljesen jól használhatók, viszont akkor szükséged lesz egy tetődobozra, mert alig marad csomagtartó. Ja, és nem utolsó sorban a tolóajtó egy hatalmas találmány.
p
-
parandroid
félisten
válasz
Criton #106697 üzenetére
Fontos, hogy mekkorák a gyerekek, és mennyi időre tervezed. Illetve hogy hosszabb utakra kell-e, vagy csak városban, mennyi csomaggal, veletek menne-e néha a nagyi, ilyesmik.
Sok mindenbe befér a három gyerekülés, de csak kevés autó működik tényleg funkcionálisan 3 utassal a középső sorban, meg azért végig kell gondolni, hogy te hogyan használnád, mert nem biztos, hogy mindenkinek azonosak az igényei. Az meg, hogy mekkorák a gyerekek, megint sokat számít, meg az is hogy mekkor a mozgásigényük a kocsiban utazás közben, meg mennyire szeretik keverni a helyeket, és mivel tudják magukat elfoglalni, vagy mennyi segítségre, foglalkoztatásra van szükségük.
Alapvetően azt azért tartsd szem előtt, hogy a kompakt egyterű kategória rengeteg kompromisszummal jár helyügyileg: Touran, C-Max, Zafira, Grand Picasso, Mazda 5 szerintem hiába hétülésesek, valójában csak 6 az a hét, és akkor már a csomagtartónak is búcsút mondhatsz.
Ha tényleg nagy a család, és sokat mentek, akkor a Galaxy/Sharan/Alhambra hármas maradnak olyan választásként, amivel sok tapasztalat is van, meg alkatrész is akad hozzá.
Az megint más kérdés, hogy 1,8M-ért milyen korú és futású példányok vannak.
Ha pedig tényleg rengeteg hely kell, szeretsz felfelé pakolni, bejön a tolóajtó, és annyira nem számít, hogy hogyan néz ki az autó, akkor érdemes az indusztriálisabb kínálatot is megnézni (Kangoo, Express (vagy minek hívják ezeket most Renault - Peugeot vonalon), Opel Combo / Fiat Doblo, Ford Courier, vagy micsoda, illetve VW Multivan és társai).
p
-
Integrale
veterán
válasz
Criton #106697 üzenetére
Amiket tegnap írtak azokra keress rá, 1,8-ért már van belőlük bőven.
VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra
Fiat Ulysse, Lancia Phedra, Peugeot 807, Citroen C8
Toyota Avensis VersoEzekből 2003-2008 közöttit kapsz ennyiért, az első generációs eurovanekbők pedig 600-900e között vannak, így marad pénz a kötelező szervizre, átírásra esetleges javításra is.
-
nesa
veterán
válasz
Criton #106651 üzenetére
De azok is jok lehetnek, de azok ev2.
Ez mintha neked szolna.
-
nesa
veterán
válasz
Criton #106639 üzenetére
Ezekre gondoltam kimondott az EV1 re ami nemfert bele a keresobe de ugyan ez az a Lancia zeta es a phedra
EV1
Pug 806
lancia zeta
Citrom evasion
fiat ullyseEV2
pug 806
lancia phedra
citrom c8
fiat ullyse.es ev2 teher verziobol is mar nagyon kulturalt darabok jottek 7-8-9 szemelyesbe, valamikor 2007 utan ...
fiat scudo
citrom jumpy
pug expert
toyota pro ace -
nesa
veterán
válasz
Criton #106632 üzenetére
A zafira komolytalan 7 szemelyesnek vicc, inkabb 5+2 ,de meginkabb 4+2, olyan egyterut nezz aminel lehetseges a 3. sorba az 5. ajton keresztul is a beszalas.
Meg ezek az opel dizelek problemassak lehetnek, nagyon becumizhatod vele, az auto ara lehet a javitas.
Ha csak egy siman jo kocsit akarsz Euro van1 ez van fiat, citroen,peugeot, lancia emblemaval is, az EV2 is belefer a keretbe de annak a fentartasa dragabb, az mar van toyota emblemaval is, esetleg van meg a vw,seat,ford harmas sima adagolos dizelel, vagy az amerikaiak.
Szerintem EV1 800k korul az utolso evjaratok is vannak, vagy a face liftes vw triobol nezegtnek, de az ev1 jobb minosegu anyagbol van es nemis rohad ugy mint a vw.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest