- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz
molnarpeter #183127 üzenetére
Általában inkább a megyén belüli mozgás lenne. Tárgyi napon 50 km reggel, több kisebb vezetési szakasz pár km-kel, majd ismét kb 50, ilyenből havi legfeljebb 2-4 alkalom (de lesz évi 3-4 hónap amikor még ezek sem lesznek jellemzőek)
Városon belüli vezetés rengeteg kicsit megszakítás erre egész hónapra kivetítve kb 50 km.
néhány 12-30 km-s táv, oda vissza 25-60 (havi 7-8 alk)
Éves szinten 1-2 Bp-i út, 1 (oda vissza 460 km), max egy balaton csúszik hozzá, bár az elmúlt kb 10-12 évben túl sok balaton volt. Valószínű inkább, hogy dél európa lesz helyette.
Külföldi utakon nem ezt a kocsit használnám, jellemzően inkább az adott helyszínen bérlek inkább a mai repülőjegy árak mellett.
Így havi 900-1200 km mellett mondjuk Bp-i utat számolva, egy-két hétvégén kicsit nagyobb utazást számolva sem hiszem, hogy évi 13-15E-nél többet menne. A legjellemzőbb napi mozgás viszont városon belül lenne,
-
válasz
molnarpeter #183118 üzenetére
+1 erre, ha meg veheted egy idő múlva akkor mindenképpen a corolla. Száraz DSG nagyrészt városra érdekes lehet, 200k-t nem is vagyok benne biztos hogy kibír. Kíváncsi lennék a tapasztalataidra ha valamelyik DSG-és autó lesz (privátban jöhet 4 év múlva
).
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #183039 üzenetére
Ja, megrettenni az árakon ott érdemes igazán
Daihatsu terios jutott még eszembe, de nem tudom, hogy mennyire fér bele a kérdező limitjébe.
-
Pali23
csendes tag
válasz
molnarpeter #183031 üzenetére
Bocsi kimaradt. 1,5 max. 2 millió. Első körben 1,5 lett volna a cél, de ahogy látom az igen kevés. Igy kitoltuk az összeget, ha valami rendkívül jó lenne max. 2,2. De ebben az esetben nem sok javításra való marad.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #183027 üzenetére
De legalább az alkatrész is óccsó, a fentiek 95k-ből megvannak.
-
Zolás
addikt
válasz
molnarpeter #183004 üzenetére
Nézegettem én is ilyen grande puntót, de bakker, ennyi nyűggel nem veszek az biztos.
Másik autó ami iszonyat tetszik az az Alfa 159, de miután nagyjából tudom a nyűgjeit, sose lesz olyanom se. Pedig az aztán kívül-belül nálam viszi a prímet. -
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #183000 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Remélem sikerül találni egy jó példányt.
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #182970 üzenetére
Kb 8-10.
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #182968 üzenetére
Munkába járós autó lesz. Csak város. Biztos jó erre a dízel?
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #182966 üzenetére
Az kiesett. Nagyon öregek már. Megbízható, gombokért javítható kellene.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #182922 üzenetére
Nekem május végi, június elején volt gyartva, eddig 13e km van benne és nem kérte meg az olajcserét..
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
molnarpeter #182922 üzenetére
Ha saját kocsink lenne, nem ezt vettem volna, na meg eleve újat sem, de így hogy 1 fillérünk be se kerül, se szervizelés, de még a mosatás sem, így ebben az esetben nem érdekes mennyire kiforrott, lényeg legyen valami újdonság, a jelenlegihez képest. Pl ebbe lesz hogy magától beparkol arra is kíváncsi leszek mennyire élhető.
De tény hogy a VIII-as GOLF jött voln a VII-es helyett, akkor azt választjuk. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
molnarpeter #182919 üzenetére
Ennyire fos? A lényeg nekünk tecccik...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #182919 üzenetére
Pont gondolkoztam a napokban, hogy mi lett volna ha valami puruttyább Focus lenne a Polo helyett. Ezek szerint ennyire "unalmas" lenne?
Egyébként sokat fogyaszt a Polo.
Első ~250 kilométer alatt 6.35 l/100 km jött ki. Csak lesz ez még jobb is...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #182888 üzenetére
Fogalmam sincs.
LED mátrix, megnéztem most a neten.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #182846 üzenetére
Kérni lehet, de nem jár
2db prius lesz ebbű asszem. -
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #182844 üzenetére
Hja, skodriék bedobhatnák a citigoe-t privát bérletre. Amúgy jövőre, ha asszony visszamegy 8 órába a mostani 6 helyett, kell még egy jármű, nekik meg van töltő a cégnél dolgozói használatra.
-
Spancho
senior tag
válasz
molnarpeter #182828 üzenetére
Köszi mindenkinek.
A Jazz/Mazda 2 szerinte nőies.
A Fiesta MK7 1.6 nem lenne rossz.
A prius az túl nagy neki, általában egyedül ,néha 1-2 személyre kellene.
Golf VI kombival tanult vezetni ,egy sima VI-ost bevállalna szerintem. -
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #182788 üzenetére
E34-ben opcióként, E39-től fixen lufis.
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #182788 üzenetére
A Bmw-t nem ismerem, de a Merci kombik már 1988-89 óta szintszabályzósok hátul. Nagyon király volt. Nekem ez a 124-es 90-es évjáratú volt, az Accordig ez volt a legjobb, legmegbízhatóbb, leg-autóm. Pedig volt egy pár...
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #182580 üzenetére
Akkor ez esetben talán Passat lehetne ? Vagy milyen típusokat nézzek ? Hahu eléggé halott golf 5 variant automatából .Azért kérdezem tőletek,megy egyre inkább azt látom hogy 2 M alatt még mindig sok a kompromisszum.
Tök mindegy hogy kettős tömegű,dsg stb egyik sem olcsó ,de ha talál az ember egy normális darabot nem feltétlen szopó roller .
Akkor meg inkább automata vagy cvt vagy dsg stb legyen , mert ugye ez nagy vágyam hogy megint legyen egy autó amibe váltani sem kell . Meg eleve jó legyen vele közlekedni ,meg rá nézni stb .
Mint írtam egyébként is lenne még melette zsebbe kis ez ez .
Szóval ha szerintetek 2m alatt felejtős úgy a dízel úgy a tsi kérdés akkor lehet még gyűjtők hozzá. Aztán egy évet napolom a kicsi vételt .
Viszont akkor meg megint ott van hogy akkor meg lenne egy új SX4 scross at árának a fele , aztán ha gyűjtők még vágta új autó is lehetne .de akkor még sokat kell menni,aztán nem akarok még évekig a Peugeotba ülni . -
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #182565 üzenetére
Erősen mozgatja a fantáziám. A legjobb akkumulátor kezelése az Amperának van. De az Outlanderben is zavart az "elmaradott" technika.
Dilemmában vagyok, mert megint az Auris felé kacsingatok egy Golf GTE árnyékában.
-
Cifu
félisten
válasz
molnarpeter #182396 üzenetére
Az első kérdező hsz.-ben írta, hogy benzines vagy gázos autót keres.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #182361 üzenetére
Igen néztük is, nekem személy szerint nem tetszik, rondának se mondanám de ugye ez szubjektív, kinek mi.
Ami főként elriaszt az a 99 lóerő. Persze tudom hülye feltételeim vannak, de nem is az átlag autó vásárló vagyok akinek csak arra kell hogy A-ból B-be vigye. Nekem ez esetben valahogy nincs meg a szükséges plusz.
Asszonynak nagyon tetszik kintről, bentről meg nagyon nem. Jó tipp, egyet is értek hogy ügyes szaladgálós, de akkor inkább RX, az több oldalú, gyorsabb, biztonságosabb, jobban felszerelt, magasabb kategóriás.
Most nézem hogy van 134 lovas, de az meg egy az egyben RX 450h ár.
Átnyálazom még egyszer a kínálatot, de nem érzem az autó
buziénem kötödését a CT-hez.tboldi
Vele is találkoztam már jó párszor, de hidd el nagyon sok érdekes és eszméletlen jó fej ember van az Apex csapatában, akár Robert, Dyana, Tom, Tim, Moritz vagy Kathi amég ott volt.Misha is érdekes, egyszer én szóltam neki hogy hahó itt egy V8 Volvo
Egyszer meg adtam neki Dió pálinkát és rám rántotta a kamerát, jól meg is lepődtem nem szólt semmi azt se tudtam mit mondjak, vagy milyen nyelven -
Cifu
félisten
válasz
molnarpeter #182333 üzenetére
Ha a cég maga veszi az autót, illetve lízingcégen keresztül, akkor nem fogja látni. Max. ha a cég előre kiszámolja neki, hogy majd mennyiért adja el neki...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #182306 üzenetére
Pénteken még nyári gumi volt fent, vasárnap átraktam a télit... a hiba megmaradt. Szóval nem gumi. Na mindegy, nem offolom a topikot a saját nyűgömmel. Ha lesz fejlemény AAA és hiba ügyben, azért megosztom.
-
alázógyík
addikt
válasz
molnarpeter #182277 üzenetére
Akkor kakukk!
-
válasz
molnarpeter #182277 üzenetére
Nem lett végülis leírva itt egymilliószor, hogy szóba se szabad állni velük
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #182242 üzenetére
Le van írva elvileg... ilyen csapagyas, hengerfejes motor kategória.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #182226 üzenetére
Sem az autó, sem amit képvisel, sem akik most hajtják nem tetszik.
MunezXBK: -
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #182217 üzenetére
Hatszög tengely csere mennyi időre oldja meg a problémát?
Doki16: héten olvasottak mellett van más is?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #182214 üzenetére
Mármint? Azt tudni, hogy a 2.0 a VW féle PD-s, kérdés az, hogy ebben is problémás-e. Tippre igen, mivel gondolom sokat nem variáltak rajta, ha már.
-
válasz
molnarpeter #182099 üzenetére
Napi max. 2x50 km-ről van szó. Ha van egy rendes autójuk is (pl. nyaraláshoz*); akkor számomra egyértelműen full elektromos inkább.
*Kis szervezéssel egy full elektromos is simán lejut az Adriára. Pl. egy 64 kWh-s Hunyadi Kona**. [link]
** Amit magamnak sose vennék, mert nyugger-SUV. Picit többért ott a Tesla.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #182042 üzenetére
Ráadásul még itt is gyártják. Gondolj bele, hogy mennyire népszerűek lennének, ha a stift annak idején nem úgy készült volna, hogy "lerakják a lemezt, lefestik a lemezt, kiveszik a lemezt".
Mai napig rengeteget hallom, hogy "azért nem veszünk Suzukit, mert papírból van"... Mármint az újakra is ezt mondják. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #182003 üzenetére
Jah csak azzal megint nem jön be dolgozni a városba ha szomgriadó van, sőt ha KariGeri tényleg keményen zöld akkor meg soha. De technikailag igazad van.
-
richies
senior tag
válasz
molnarpeter #181885 üzenetére
Köszönöm :)
-
kekigyu
aktív tag
válasz
molnarpeter #181808 üzenetére
Megkövetlek, en nem ertek ehhez csak egy disel Poloval volt szívás a családban. Nekem a Polo meg az Ibiza a sport/luxus kategóriként elt eddig a fejben. Es mi lesz szmogriadokor? Elsőként a diselt tiltják ki a forgalomból...
-
knoxhu
senior tag
válasz
molnarpeter #181748 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Nem írtam jól körbe a kérdésemet, de ez már a túl nagy méretnek tűnik
-
válasz
molnarpeter #181704 üzenetére
Lupohoz kepest a seat arosa nagy elteres, vagy valami?
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #181691 üzenetére
Jaja, en is neztem, itt sokkal dragabb. 800€ korul van, de azok meg nem is ez a kategoria. Fel eves sem eri meg. Ami nem csoda, mert 400€-val is boven az ertekvesztes alatt adnak az autot. Korbejartam mar, berelni sem eri meg. Sehogy nem jon ki a matek, max ha veszek egy tizeniksz eves ismeretlen eloeletu autot, de abba meg ki ulteti be a csaladot?
Relative jo aron kell kifogni valami megfelelo darabot, amin lehetoleg nincs hatalmas ertekvesztes, es elfogadni, hogy "ez ennyi". Havi 300€ korul van egy auto fenntartasa tankolas es biztositas nelkul, csodak nincsenek, mindegy, hogy veszed, lizingeled, vagy a hitelt torleszted. Vagy tenyleg venni kell egyet, es 10 evig megtartani, esetleg belenyulni egy "tuti jo" idosebbe, azon kisebb a bukta. De autozni draga. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #181674 üzenetére
Yep, meg tudom erősíteni, a WagonR-ünknél is ott van, amit 2004-ben mi hoztunk ki a szalonból.
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #181671 üzenetére
-
Cifu
félisten
válasz
molnarpeter #181570 üzenetére
Én eBay-ről vadásztam egyet, de a csomag a Királyi Postának hála némi várakozás után lendületből vissza is ment Kínába, amiért persze az eladó jól elküldött melegebb éghajlatokra. Ez némileg demotivált, hogy őszinte legyek.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #181524 üzenetére
Túrót nem ér, elölről kopogás hallatszott, elvittem két kwikfitbe, ketten kétfélét mondtak de legalább az egész futóművet kicseréltették volna...motortartó bak volt. Fékfolyadékot meg se nézte, de a lapra ráirta hogy 200fokig rendben van. Ingyenes, de legalább annyit is ér.
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #181505 üzenetére
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #181490 üzenetére
Toyotat kizarom.
(#181489) Qru: Leon nem rossz, de annak a hasznaltpiaci ara eleg szar, nem? Mint a Skodanak is.
(#181491) BigBlackDog: Ja valami hasonlo. Csak nem tudom, van-e ezeknel jobb vetel.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #181461 üzenetére
Ezért kell új autót venni, problem solved
Ui.: Ráadásul 4év műszaki van rajta -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #181429 üzenetére
azok 20+ eves autok
-
simii16
aktív tag
válasz
molnarpeter #181383 üzenetére
Szabad is venni az A5 széria elejét a V6-os dízelekkel? Nem beteges motorok? Mezei 2.0 dízelről esetleg tudsz valamit? Erőben az is elég lehet (pláne egy kis okosítással).
(#181384) Qru:
Olvastam én is a cikket. Gondolom nem is véletlen, hogy annyiba kerülnek, amennyibe. -
simii16
aktív tag
válasz
molnarpeter #181381 üzenetére
Részemről elfogadható lenne a négyhengeres dízel, ha lenne belőle megbízható.
Az M47 nyerő lenne valószínűleg, ha lenne ilyen választási lehetőség.Lexusból gondolom IS250 vagy 220D jöhet szóba ebben az árkategóriában, de ez a forma annyira nem jön be. Illetve úgy tudom a dízel nem ajánlott motor belőle.
Audi A5 még, aminek a formavilága tetszene, de nem tudom a csodás motorpalettából mi lenne az, ami ajánlott (ha van ilyen egyáltalán).
Esetleg más alternatíva?
-
simii16
aktív tag
válasz
molnarpeter #181379 üzenetére
Bocsánat, az elejét nem értem. Dízel is alkalmas lehet a felhasználásomra?
E92-t tudomásom szerint nem szereltek sajnos M47 motorral. Az hiszem a 6 hengeres dízelek eleje, ami M57-et kapott, majd jöttek az N-es motorok.
-
válasz
molnarpeter #181334 üzenetére
Azt gondolom, hogy pont ezért szűnt meg a támogatás, hiszen elérte a célját: sokan megvették már a villanyost.
Ott már vége a "beetetési" időszaknak.Nálunk nov. 1-től megszűnt az ingyenes AC-töltés is az állami NKM Mobiliti hálózaton; ugyanekkor felvásárolta az NKM Mobiliti a szintén állami e-Mobi hálózatot, még pár hónap mire egységesítik a 2 hálózatot és az e-Mobi töltők is fizetőssé válnak. (aztán következik a vásárlási támogatás, ingyenes parkolás..) Szvsz.
(#181336) batai15 De a Volvo tud tisztán elektromosan menni 35-40 km-t a valóságban (papíron 50-et), ami igencsak jót tesz a városi levegőnek, tehát a jellemző városi fogyasztása 0 liter gázolaj; míg a normál Prius max. 2 km-t és városban eléget 5 liter/100 km benzint.
-
válasz
molnarpeter #181321 üzenetére
Ja, az jó is lenne de annyiért már inkább xc40
Mondjuk kb akkor kapnék agyérgörcsöt ha befektetek egy zöld rendszámos gépbe + X millát költve aztán pá-pá ingyen parkolás Budapesten (ezt a részét ki tudnám használni...). Pedig szerintem előbb utóbb ez lesz (egyre több zöld rendszám, kell ugye a bevétel).
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #181207 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #181195 üzenetére
Templomba járósnak főleg, a sok hidegüzem kinyírja a turbót.
Olyan ez mint, hogy a 10W40 olaj használat, az is elég lassan kopik ki a köztudatból...
-
Drughi
addikt
válasz
molnarpeter #180997 üzenetére
1milláért mk4 mondeo?
Még 1,5M ért is igencsak lelakottak vannak szerintem. -
válasz
molnarpeter #180950 üzenetére
Bár nem nekem írtad, köszi az infót; tehát akkor csak türelem és dízel-vevőd(m) terem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #180950 üzenetére
Ezt én is így gondoltam, aztán a Volvónál kicsit elgondolkoztam. Gyorsabban ment el, mint a benzines Civic.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #180898 üzenetére
Teljesítményadó miatt az Audit is kivonták hivatalból + ráterhelték az ingatlanra az összeget.
-
powerwade
senior tag
válasz
molnarpeter #180868 üzenetére
Koszi, a prius+ szoba kerult a napokba, de nagyon jol tartja az arat, gondolom nem hiaba. Outlandert meg nem talalok ennyiert
kisza25: koszi most egy ceedbol ulnenk at, es nem tunik annyival nagyobbnak a 3 kulon ulest es az alig nagyobb csomagtartot leszamitva.
Bevallom, kicsit csalodott vagyok, azt hittem, hogy a julius 1 utan tobb 'olcsobb' nagycsaladosoknak valo autot lehet majd latni a piacon, de lehet meg nem jott el az ideje, es turelmetlen vagyok. Ugy tunik, eleg lassan cserelik le az emberek az autokat. Meg hat ki tudja mikrol valtanak az emberek
De nem gondolom, hogy mindenki Lodgyt vesz.
-
Dare2Live
félisten
válasz
molnarpeter #180857 üzenetére
mondjuk ez lehet nem hiba... az első olajcsere szerintem is legyen meg 6-8kkm körül, és aki átlagosan használja annak utána se legyen sokkal több a periodus mint 10.000km.
az olajcsere olcsó. 3L 0W20 7500Ft, minőségi olajszürő 2400Ft = 9.900Ft és 25perc. A turbo, motorbontás, okoskerék, vezérlés... meg drága. Veszett drága.
Tudom márkaszervízben nem 9.900Ft hanem 40.000Ft. De még úgy is sokkal-sokkal olcsobb mint ha 6év után kell egy új turbó, nagynyomású... ne adj isten felújítás. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #180857 üzenetére
Úgy látszik túl jól sikerült a szoftver. Még az is lehet, hogy így elmenne 300+ k km-t hozzányúlás nélkül.
-
Gombinyó
őstag
válasz
molnarpeter #180685 üzenetére
Sajnos nem, se otthon, se melóhelyen nem tudnám tölteni.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #180669 üzenetére
nyomom tovább az infót thx
-
fabri07
aktív tag
válasz
molnarpeter #180534 üzenetére
Hát az lehet, hogy nem játszik.. Vitarát nézett amúgy 3-4 évest.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #180475 üzenetére
Lehet. Én a tapasztalatom írtam le.
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #180413 üzenetére
Nekem julius ota tart egy gariztatas. Jo, hogy feljott a tema, ra is kerdezek. Amugy 7-14 nap a szallitas, jo a support is. A cuccok okek, gagyit nem szabad venni onnan sem.
-
válasz
molnarpeter #180401 üzenetére
Éppen most volt Maxon hátsó tárcsa csere mert elrohadt és nem elkopott.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #180344 üzenetére
Gondolod jó lehet ez?
-
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #180223 üzenetére
Az SDI-nel igazabol nem gond a rovid tav sem, inkabb, hogy evi 30-40 ezret mar lefutottak.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #180144 üzenetére
csak azt nem értem a HDI az 1997ccm a volvoba meg 1998ccm
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #180090 üzenetére
Hogyan lehet direkt? 1/1
Akkor alacsony sebességnél csak a villanymotorral megy és bizonyos sebesség felett kezd el a benzinmotor hajtani, addig meg csak áramot termel, vagy mi a trükk? -
Lajki
tag
válasz
molnarpeter #179265 üzenetére
Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Remélem hamarosan megtalálom a megfelelőt.
Igazából le is tettem a Frod ST kombiról, inkább a SUV irány az ami mozgat.
Megnéztem amiket korábban mondtál, az A4 alltrack vagy mi ami tetszett, de egy utánad kommentelő írta, hogy szerinte nem nekem való és hiszek neki.
Valamiért az Outlander és a Rav4 ami nagyon izgat, de, ha van még valami a tarsojodba szívesen fogadom.
-
Lajki
tag
válasz
molnarpeter #179249 üzenetére
Hát igazából ritkán (kb. 2-3 havonta 1 kör), de akkor 300-500kg-ig. Pl. multkor veszpérmbe kellett levinnem 400 kg-nyi cementlapot...
Mitsu Outlander-t felejtsem el?
Megmondom őszinten, nagyon szeretem a terepjárókat, de a nagy motorokat is
Utána is néztem az A4 Allroad-nak és nagyon tetszik.
Scout-nak és a Golf-nak még nem néztem utána, de hasznaltautón csak Passat Alltrack van.Nagyon köszönöm a segítséget.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179119 üzenetére
Ez most nem sokon múlott, hogy ne az új tulaj kapja be ezt a hibát garancia lejárta után. Attól függetlenül lehet, hogy aztán innentől nem sok gond lesz vele.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179115 üzenetére
Valszeg gariban lesz megcsinálva (ismerősé), na de akkor is. Én meg kérdezgettem hogy mennyiért adják majd el, jó vétel lehet, mivel ismert az előélete, meg valós kvés a km benne, de amikor ezt mondta még a fejemből is kivertem
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #179114 üzenetére
Nem értem. Kifejted?
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #178937 üzenetére
Hm, köszi, a ritkább autókat kedvelő énemnek felcsillant a szeme. Lehet, hogy megnézek egyet valahol (de azért ott van bennem az, amit a hatüléses autókról írtam).
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #178932 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. A Merivát és az SX4-et nem is néztem, nekem kicsinek tűnnek. (Na jó, plusz utálom az Opelt. Egyedül a K Astra tetszik. De most már a márka-előítéleteimet is ledobtam.
) Sokáig a C-max volt a favorit, de végül fájó szívvel azt is kicsinek ítéltem méricsgélések után (a kutyát is nehéz lenne elrakni az utastérben, meg a csomagtartóméret is necces). És a C-max nagyobb a két javasoltnál, ha jól gondolom...
Igen, a hátnak jobb a magas. Ez is egy érv az egyterű mellett.
Azt szomorúan hallom, hogy a Focusnak is sportos a futóműve.Mindenki isteníti a futóművét, meg utaztam a kollégám négyajtósával, és az nekem kimondottan kényelmesnek tűnt (bár nem én vagyok a hátfájós). Igaz, azt is olvastam valami népítéletben, hogy a négyajtós a legpuhább. (Ez igaz?)
Kutya: Ebből a szempontból a legoptimálisabb egy hatszemélyes autó lenne, és a kutya elterülne az első üléssoron mellettem. De úgy vagyok vele, hogy nem szeretem (és veszélyesnek is tartom) azt, hogy a hatszemélyes autókban az ajtóban ül a sofőr. Meg hát mi mégiscsak egy 3 fős család vagyunk (és ez is a hosszútávú terv) + egy kutya, erre az átmeneti "hátul ül a menyasszonyom" helyzetre szerintem felesleges hatszemélyes autó. Amin még gondolkodtam, hogy hátul 3 üléses egyterűből kivenni az egyik ülést, és a csomagtartóból "előrelógna" a kutya az utastérbe. De nem tudom, hogy elég széles lenne-e ott a hely neki hosszú távon (rövid távon OK). Az biztos, hogy ha teljesen a csomagtartóban utazna, akkor a nagy kombikban sem maradna több hely a csomagoknak, mint most az ötajtós 306-omban... Szóval maradtam az anyósülés előtti térnél, az a legbiztonságosabb is mindenkinek. (És vicces, ebből a szempontból rosszabbak az egyterűek. Ott általában egy magas sínen van az ülés, ami a kutyának nem OK. A 306 ebből a szempontból meglepően jó.)
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #178854 üzenetére
Ha meg az alja ezeknek rájuk se érdemes nézni .
-
LZs?!
aktív tag
válasz
molnarpeter #178844 üzenetére
Csak az automobile-t porgettem at gyorsan: 3-5e Euro-ert vannak 130-160e km-rel.
Amit ebbol meg hunyoritani lehet behozatalnal az annyi, hogy export label alatt hozom el.
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #178850 üzenetére
Már meg örültem hogy meg van számomra a majdnem tökéletes autó
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #178843 üzenetére
2m körül kapni cth200-qt ami jó is ?
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #178779 üzenetére
Ezt a tellerrapport-ot utólag is meg tudom valahogy szerezni a kocsimhoz?
Ez a két oldal alapvetően egy használtautós oldal?A következő kocsimat is Hollandiából akarom venni és érdekelne, hogy milyen lekérdezések vannak. Te ismersz még valamiket?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #178771 üzenetére
Ez mindent visz.
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #178198 üzenetére
Sajna a zesixnégy sem tetszik nekik...őszintén megmondom, meg is értem
rbalint88: Mindenképp normális autót szeretnének, normális tetővel, 5 ajtóval.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #178198 üzenetére
SX4-ben nem volt M13A, csak 15 és 16, azokkal (elvileg) nincs csapágyprobléma. A fékfolyadék, illetve az ABS-kocka valid.
-
válasz
molnarpeter #178149 üzenetére
Jól hangzik. Keresgélek.
-
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #177793 üzenetére
Rendben, koszonom. Tesom akar autot venni kb 2 2,5 millioert. Neki nezegetem
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #177746 üzenetére
Ezért jó, hogy erre a fórumra találtam. Azt hittem, hogy az komolyabb tétel.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #177642 üzenetére
Hétköznapokön és a "nem elutazós" hétvégéken a városon belüli 7-10 perces rövid utak a jellemzőek (munkába menetel, hazamenetel, nagybevásárlás stb.). Nem mindennap, mert néha bringával járok, de elég gyakran. Bizonyos hétvégéken pedig rokonlátogatás: 2x200 km zömmel autópályán + Budapest, vagy 2x300 km zömmel főúton vidéken; attól függően, hogy hová megyünk.
Hosszú távon saccra úgy fele-fele arányban teszem a mostani autómba a városi és a nemvárosi km-eket, de a fenti elosztásban.
-
válasz
molnarpeter #177504 üzenetére
Utánaolvastam ennek az N47-es motornak, egy cikk szerint ezek a problémák csak a 2011-ig gyártott verzióknál állnak fenn, jelen esetben pedig inkább 2013-2015 körüli autókról lenne szó.
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #177521 üzenetére
Nem járok be dolgozni. Igazából tök ritka, hogy kell az autó
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #177513 üzenetére
Nem tudom, hogy bármi más hibridet érdemes-e, mint Toyotát. A GTE plug-in, ugye? Én utcán parkolok, szóval kevésbé jó.
-
válasz
molnarpeter #177499 üzenetére
Hacsak nincs túl sok ellenérv rá, akkor eléggé. Hegy tetején lakni télen megvan a hátránya.
-
válasz
molnarpeter #177463 üzenetére
De igen, igen, igen. Begyere, drága, felmerült.
Nekem kifejezetten tetszik, diszkrét design, kicsit sportos, kicsit elegáns. De számunkra már megfizethetetlen... 10,4M az alap. Az már a nadrágösszehúzós, kölcsönös megoldásos részen is túl van 30%-kal. -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
molnarpeter #177423 üzenetére
@molnarpeter: Köszi, megnézem a Thalia-t. Hátsó futómű mennyire problémás ezeknél? Illetve ezek az SDI dízelek nem mennének tönkre a napi 40km-es ingázásom alatt?
@MunezXBK: Köszi, akkor már húzom is le a listáról
@Integrale: Köszi az ajánlást, Punto-tól nem kell félni? Az olasz autók ellene sztereotípia miatt hagytam eddig ki őket. Megnézem a 306/Xsara-t is, ennél a 3 típusnál melyik motorral szerelteket érdemes keresni?
@bitpork: Köszi, dízelt eddig totál kihagytam, mert minden ismerősöm óva intett tőlük mondván hogy nem melegedne be rendesen/hűlne le a motor az én napi rutinom mellett. Ennél a motornál ez nem lenne probléma?
@8th: Huh, köszi, ez tényleg jó pici kocsi, utánanézek. Milyen motorral ajánlanád?
Micra, Twingo rosszabb a többi általatok felsorolt típusnál? Esetleg ha méretben feljebb mennék lenne más/jobb alternatíva? Elég nyugodt sofőr vagyok, egyedül az autopálya miatt félek a Swift-féle biztonságtól, tudom hogy ha letol 200al egy barom akkor tökmindegy, csak azért mégis csak van különbség autó és autó között, nem?
-
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #177408 üzenetére
A Passat van kifutoban es a meg megmaradt modelleket gyakorlatilag Golf aron adjak. Highline nincs, Business meg Elegance van.
(#177403) r6man123, A Karoq igazabol Golf meret. Szoval nem mondanam meg viszonylag sem nagynak.
-
ribarszki
őstag
válasz
molnarpeter #177408 üzenetére
Superb most kapott FL-t. Pár évig még nem fut ki..
-
#31081216
törölt tag
válasz
molnarpeter #177271 üzenetére
Például az előbb említett Toyota Avensis nagyon tetszik, valami ahhoz hasonlót.
Vagy ez a Lexus [link] is nagyon bejövős.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest