- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
richies #185285 üzenetére
Nálam az lesz, hogy rákérdezek szervízekbe meddig jellemző a probléma... ha engem nem érint (99%) akkor mielött lejár a gari 7év/150.000km elött szelephézag ellenörzésnél ránézetek. Ilyenkor EGRre és szelepek kokszosodására is érdemes ránézni... esetleg egy PCV szelepet is érdemes cserélni nem nagy összeg.
-
kisza25
félisten
válasz
richies #184107 üzenetére
2018 eleje óta vannak piacon, az 1,6 135 lovas gdi-t váltották, a tesztekben dicsérik, de nincsenek elájulva tőle (140 ló, de nem tűnik olyan erősnek), még nem jöttek ki hibák, mert még nagyon új motorok 40-50ekm-nél többet futottat még nem láttam belőle eladót
Ha jól tudom az 1,6 crdi 90 lovasban nincsen kettős tömegű -
Doki16
addikt
válasz
richies #182878 üzenetére
Auris vagy i30. Ha Aurist nézel mindenképpen legyen benne a TSS és a ledes fényszóró. Nem szabad megvenni halogénnel, az nagyon vacak.
Az i30 szimpatikus, mert szinte új autó. Melyiknek milyen a felszereltsége, vannak képek vagy hirdetés. Az Aurisról bármit megmondok képe alapján, hogy mi van benne
-
Cifu
félisten
válasz
richies #182880 üzenetére
Egyénje válogatja, de ha már kiad az ember 3 milliót egy autóra (átírással, eredetvizsgával, ellenőrző szervízzel stb. a 2,5 milliós fóka is közel 3 lesz), akkor azért legalább minimális szinten üsse meg az elvárásokat. Szóval fapadot én nem biztos, hogy vennék.
Én a Toyota és a Hyundai közül választanék. Nézd meg képeken, vagy ha teheted, akkor személyesen a belteret, ideális esetben mindkettőt próbáld ki legalább beülés szempontjából.
A Hyundai gyári gariról írtak már a koreai autó topicban, ha úgy van, a hivatalos Hyundai képviselet is szívesen kibújik alóla. Szóval szerintem ne ez döntsön...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
richies #182878 üzenetére
Én a Toyotát vinném.
Esetleg a Hyundai -t.
Unokatesóm most volt egy céges Aurissal Németországban és habár elsőre nem tetszett neki, mikor hazaért, már ott volt,hogy a Civic-jét lecseréli rá. Azt mondja,hogy ezzel az 1.6 benzinmotorral nem egy rakéta gyorsulásban, de megpakolva vígan tartotta hegyen völgyön a 160-at.
A focus is ajánlott ha jól rémlik ebben a topikban, az 1.6d is kellemes motor. Ár értékben majd a többiek tudják. Felszereltséget is nézd meg azért. A focusokat én is néztem egy hónapja, de nagyon fapad a nagyrésze. -
válasz
richies #182839 üzenetére
Biztos leírtad valahol mire használnád de lusta vagyok és szenilis
Szóval ha nem full városban használod akkor én ezekből az i30-at venném. Az 1.6 crdi-ről sok rosszat nem hallottam. Az 1.2 tsi-ről igen, de az korábbi verzió volt (bár én leonban 1.4tsi-t akarnék). A rapid szerintem más kategória, felfújt kisautó jellege van, én azt kihagynám.
-
Cifu
félisten
válasz
richies #182377 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de a Mondeo minőségérzete nincs a Fóka felett. Mondeo-t akkor végy, ha a nagyobb beltér érdekel.
Ha a megbízhatóság a fő szempont, akkor szívó benzin, és nem turbós diesel.
Én az általam linkelt kombi Corollát, vagy hasonló autót néznék, vagy az 1.6 benzines Fókát az általad felsoroltakból.Az üzemanyag költségtérítés hogy megy? Megállapított fogyi van, vagy számla ellenében térítik? Mert haveromnak a cég például 9 literes fogyit számol el, de közben egy hibrid Toyota Auris-sal jár, kb. 5,5 literes fogyival...
-
Cifu
félisten
válasz
richies #182375 üzenetére
Azt nem árultad el, hogy mi a dilemma.
Megbízhatóság?
Várható költségek?
Utazási komfort, kényelem?
Pakolhatóság?Ahol az Astra K 1.6D és a Mondeo 2.0 TDCI is egy pályán van, ott azért nem érzem kikristályosodva a dolgokat.
A Mondeo nagy autó, ha hosszú utakra mész, és fontos a beltér mérete, akkor egyértelműen az. A Fóka nekem tetszik, de a tartóssága terén személy szerint kétségeim vannak. Mondjuk relatíve olcsón szervizelhető, szóval ebből a szempontból nem rossz választás. A Mégane-ról nem tudok semmit.
Én vagy a Fókát választanám (benzinessel), vagy [ezt] például.
-
Biqci
aktív tag
válasz
richies #181913 üzenetére
Ja, itt is így kezdődött, majd nem tünt el. De a szervíz rögtön vágta mi újság, azóta semmi gond
Valentin411
Én úgy tudom, hogy mind az 1,4, mind az 1,6-osnál fennáll a vezérműlánc nyúlás/szakadás. Hasonlóan a korai TSI motorokhoz. Azt cserélni kell idejében a többi szerelvénnyel együtt, utána nincs gond -
SaNyEe
aktív tag
válasz
richies #181915 üzenetére
Pedig egy komplett kuplungcsere látatlanban 100+ tétel munkadíjjal (58e egy komplett sachs készlet), s onnantól gondod nincs a cseréjére többet, de ezt nyilván neked kell tudnod mit vállalsz fel, vagy nem.
Féltengely szintén felújítós vagy cserés, érdemes egyszerre kuplunggal, mert amúgy is szét kell bontani a váltó régiót és kivenni a féltengelyt min. egyik oldalon (értsd: spórolsz a féltengelycsere munkadíján). Szval ha a ceeded az évjáratnak mondjuk a közepén tanyázott árban, nem volt kimondott drága, jó ajánlat is lehet. Persze a km pörgetést nem tudja letagadni, az örökre ott marad nyomnak. JSZP lekérdezéssel, vagy miként derült fény a 40.000km tolatásra? -
SaNyEe
aktív tag
válasz
richies #181825 üzenetére
Kuplung usertől függően akár kevesebb km-el is lehet elkophat.
120-nál de akár sokkal kevesebbnél is lehet a féltengelynek baja, jellemzően ha kiszakad a harang és kihordja a zsírt, telemegy dzsuvával, mert a user cseszett ránézni legalább kerékcsere alkalmával ... Ez nem a típusnak a baja, hanem a usernek. Ha össz ennyi a baja én kérnék árleszállítást a futásteljesítmény miatt és kijavíttatnám a hibát.
Egyébként nem vezetted az autót próbaúton, hogy legalább a kuplung nem derült ki? Autó szervízben nem volt felemelve, hogy a féltengely gond látsszon vétel előtt?adatlapod alapján még UK-ban vagy, ha Budapesten vagy Pest megyében élsz tudok ajánlani korrekt, nem világ pénzéért dolgozó megbízható szervízt.
Javasolnám esetedben, hogy szerelőhöz vásárolj autót és vásárlás előtt mindenképp vidd el szervízbe a kocsit állapotfelmérésre, vagy fizess ki egy szakit, aki autóvásárlási szolgáltatást nyújt.
Újat 3-ért én nem vennék. -
Biqci
aktív tag
válasz
richies #181825 üzenetére
Háát, isten igazából, fogalmam sincs mi lehetett ott, de pl. a fiamnak 2009-es Kia Proceed-je van, januárban vette 185ezer km-rel. Igaz 2literes benzines, tehát szíjas vezérlés. Eddig majd' 10ezret tett bele. Két gond volt eddig, egyik a rádió néha megbolondul, a gombok rosszul működnek, a másik az ESP hibát jelzett, amit egy szenzor cseréjével orvosoltak. Más nem, csak megy és megy, nem is rosszul
-
szabonagyur
félisten
válasz
richies #181880 üzenetére
Jól olvastad vagy ha nem olvastad tedd meg újra.
Amit írtál és elvársz egy használt autótól az egyszerűen nevetséges.
mert nem szeretem ha kopo alkatreszek mennek tönkre
Ezen kijelentésed pedig remélem bekerül a PH aranyköpései közé.Megvettél egy olyan autót amiről még valószínűleg egy kezdő szerelő is megmondja, hogy költeni kell rá és egyből a márka, meg eladó meg mindenki hibás, sőt egyenesen kerülendő innentől a használt autó.
Oké a km visszatekerés nem szép dolog, de az hogy ne kelljen vezérlést cserélni egy 8 éves autónál amit használnak is rendesen az azért nem meglepő.
Kíváncsi lennék amúgy, hogy mennyi km-el meg mennyiért adták el, hogy ennyire fájó pont volt a kopók cseréje.
-
kisza25
félisten
válasz
richies #181842 üzenetére
Fordítva
Cifu: tévedés, a legalacsonyabb felszereltségnél is van a tipoban állítható ülés, 4 irányban állítható kormány, elektromos tükör, klíma...+ 165eFt-ért 16"alufelni, sötétített hátsó üvegek+ ködlámpa+ kanyarfény
A dusterből 2perc után kifordultam, a tipo-t meg megvettem, nem egy kategória semmiben. -
Gombinyó
őstag
válasz
richies #181865 üzenetére
El kell, hogy keserítselek. A kopó alkatrészek nem mennek tönkre, azok elkopnak, ez a feladatuk. Az új autón is el fog kopni és azt se ingyen lesz fenntartani. Ott a casco, amit nem mernék nem kötni, a kötelező szervizek, amit nem úszol meg fillérekből hozzáértőnél, mert márkaszervizbe kell hordani a gari miatt, stb...
-
Dare2Live
félisten
válasz
richies #181825 üzenetére
És az eladó visszautalta az árát?
A magyar használtpiac (is) tömve van roncsokkal. Pörgetett órás, kisuvickolt roncsokkal. Amikor legutoljára én néztem autót sorra jöttek szembe. Arányok nálam kb olyan volt hogy 5 roncs után jött egy ami rendesen megnézhető. Aztán kiderült az is kehés.
Idegesítő rnendesen amikor utazok érte 60-80kmet és a telepre még be se mentem de már látom, hogy a hibátlan állapot azt jelenti, hogy össze vissza állnaka hézagok....
Végül elegem lett és vettem olcsobb újat 4.5ért.Ahogy látom nálad jelentős az esélye, hogy belefutsz egy olyanba amibe belefutottál. És onnan a Honda, Ford, Hyundai lesz a szar. btw Hyundai I30 műszakilag egy az egyben Ceed.
Azt kavaslom ha van 3misid vegyél egy új Dacia Lognat. Annyira extrazd fel amennyire belefér, klíma lehetőleg férjen be más nem fontos. Stanil lesz garis belseje hányás álló, nem fog idegesíteni ha gyerek lerugja ÉS nem vertek át megint. Ami nála elég sanszos már bocs.
"Ismerősömnek 2008 as ceed je van, mar 1.5 millat költött rá."
Megkérdezhetem mire?
Azt tudom, hogy olajcserére háklisak, kell szelephézagot nézni 60.000kmenként és vannak még tipushibák... de érdekelne haverod mibe futott bele. 2008as gammak kiforrottak se voltak, a lánc, láncfeszítő miatt könnyen totálkár lehet és ha vki tartotta a 30.000kmes olajcserét annak már 100.000km környékén erősen csipegeti olajat. Aki 10.000kmenként cseréli ott meg egy jó szivó. Márha láncfeszítő miatt nem lesz kuka. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
richies #181835 üzenetére
"Duster amúgy ok lehet?" Ülj be és döntsd el. A régi nekem naggyon puritán, nagyon kényelmetlen volt csak utasként is, biztos nem venném. Az új lövésem nincs milyen.
Az úthibákat mondjuk 10/10 vette!
Ha már ilyen rétegautó vonalon mozgok úgyis .. Nézz meg egy-két Chevrolet Cativa-t (Opel Antara tesómodell). Aztán ülj be egy Dusterbe
-
Cifu
félisten
válasz
richies #181842 üzenetére
A minőség a felszereltségtől is függ. A legfapadosabb kiadásban a Dacia és a Tipo például még magasságban állítható vezetőülést sem kap...
Az új Tipo-ban még nem ültem, de olcsó (viszont már nem fapados) Dusterben igen. Nekem lehangoló a beltér minősége. Már ránézésre is olcsó anyagok és megoldásokat látni. Az a Duster egy telekjáró volt, arra a célra tökéletes volt. Ha nekem kéne napi használatra egy autó, én inkább egy használt, de minőségibb autót vennék. Csak a használt autó meg nagy lutri...
De erre az a jó megoldás, ha elmész egy Dacia / Renault szalonba, és megnézed a saját szemeddel, és megteszed egy egy Fiat szalonnal is. Neked kell dönteni, mi maximum a saját véleményünket mondhatjuk el. Mondjuk a saját tapasztalatom az, hogy bemutató és tesztautó mindig csak jól felszerelt változat van. Abból pedig nem tudod meg, hogy milyen lesz egy olcsóbbra bekonfigurált jármű...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
richies #179462 üzenetére
Este, ha lemész a garázsba, és nagy a csend, akkor lehet hallani, ahogy csámcsog rajta a rozsda.
Ha be tudod vizsgáltatni, és nem rohadt még el az alja, akkor egy gyors alvázvédelem után jó lehet.
Motorban a 2.0 benzin egy csoda. Jól fogyaszt, jól megy, csendes és nem akar tönkremenni sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest