- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz
szőröscica #68988 üzenetére
Az lehet, hogy van benne erő, de hogy kell is rá költeni, az is biztos. Plusz még a papírokat is rendbe kell szedetni. Bár az igaz, hogy amit írt, annak megfelel.
-
válasz
szőröscica #68961 üzenetére
Egy barátom -igaz kombit- ilyet használt. A futómű filléres volt. A motorban voltak még bontatlan alkatrészek. Nem olyan veszélyes szerintem.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #68794 üzenetére
Nem okoztál csalódást ezzel az ajánlással sem.
"viszonylag takarékos"
Egy KRAZ-hoz képest tényleg takarékosak szó se róla.bitpork: "És mint a fórum hülyéje nekem a kötelességem trollkodni"
Úgy érzem konkurenciád akadt itt a fórumban
-
válasz
szőröscica #68794 üzenetére
Jesszus maris! Miket linkeltél te? Leírta hogy mit szeretne, és azt is kihangsúlyozta h aki érdemben nem tud hozzászólni az inkább hallgasson
-
!Overdose!
őstag
válasz
szőröscica #68794 üzenetére
Remélem csak ironizálsz!
-
Rambovits
senior tag
válasz
szőröscica #68786 üzenetére
Munkatársnak van 1.8 benzines 406-osa, gázzal használja, nem rég rakta bele az 550000. kilométert
Hátsó híd volt cserés, azon kívül nagyobb baja nem volt vele.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #68749 üzenetére
nem is ezt allitottam, de itt a modernebb kocsi huzta a rovidebbet.
ovet meg valoban mindenki kapcsolja be. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #68744 üzenetére
ha lattad volna hogy tunt el... 5 km/h-val gyorsabban meg, szerintem vege van a gyereknek... igy is betort az orra.
-
Sholom
tag
válasz
szőröscica #68580 üzenetére
Köszi
USA autók nagyon fapadosak. Ültem már ilyenben, európai szemmel szörnyű és kényelmetlen. 2003-as autó szóba sem jöhet. Minnél újabb, annél jobb.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #68580 üzenetére
Gondolom benzines nem játszik céges autónál...
Amúgy nálad mi ez a nagy szívó benzines fetisizmus?
-
neduddki
nagyúr
válasz
szőröscica #68467 üzenetére
I!
ez zsenialsi enn a boenyuk felnisztek az itatovajukbol mikor felrohogtem olvasa koben:- )))
kosziudv
neduddki
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #68472 üzenetére
Jogos. Meg hát ezekben még volt anyag... azért ha annak a 3000-es V6-nak odalépsz, akkor az tiszteletet parancsol azért. Meg lehet vele jelenni.
Beszélek a haverommal, ha megígéri öriharibecsszóra hogy fél év múlva megveszi tőlem, ha el akarnám adni, akkor lehet lecsapok rá.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #68458 üzenetére
Ez gyakorlatilag nem eszik 10L alatt, és ha elromlik vmi (márpedig el fog) akkor meg lehet túrni a netet alkatrész után.
Szopóroller LvL15
"Még ha 2-3 henger nem is megy, akkor is van elég erejük és úgy a fogyasztás is kedvező lehet.
Ha nincs ösztöndíj, akkor leköti a gyertyák felét, elzárja az üzemanyag útját és rögtön 1.5 literes 3 hengeressel tud spórolni. Ha meg jól sikerül a félév, akkor lehet dőzsölni, mehet mind a hat. A Ford ráadásul hátul is hajt, legalább megtanul vezetni."
Ez most komoly?
-
válasz
szőröscica #68469 üzenetére
ezt egyébként nem értem, el nem tudom képzelni, hogy egy hatalmas tétel lenne a könyöklő beszerelése, és tényleg ég és föld a különbség szerintem vele.
-
Vladi
nagyúr
válasz
szőröscica #68467 üzenetére
pf.. bármi nyűgje van, akkor 3-4-500 k. Akkor leállt az autó. Ha 6 henger nem megy, akkor a legjobb a fogyasztása.
Nem. Ezeket nem szabad megvenni.1-200 k-s tartományban valami import corsát néznék. Nézegettük is, el is döcögnek. Valameddig.
Robogóval a csóka előrébb van. -
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #68469 üzenetére
Nekem nincs a fókában sem ülésfűtés, sem könyöklő... cserélnem kéne úgy gondolod? Elbizonytalanodtam.
Ezek mégis csak presztizsautók...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #68467 üzenetére
Meggyőzőek az érveid, szinte már rajongó lettem
-
Vladi
nagyúr
válasz
szőröscica #68458 üzenetére
Eh. Nem kell hozzá a műszaki. Benzinkút a horogra kötve... az igen, az kell.
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #68459 üzenetére
Az egyik ráadásul elektronika hibás is...
Ülni biztos jó bennük, menni, fenntartani már nem éppen. -
Tankblock
aktív tag
válasz
szőröscica #68458 üzenetére
Hello
Valahogy 160k ból nem a nagy köbcentis autómata váltós autók jutottak az eszembe
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #68258 üzenetére
Fura, alapvetően a télinek kellene hangosabbnak lennie. A 2009-es gumi pedig azért annyira nem öreg még, hogy repedezzen...
-
Manitou
veterán
válasz
szőröscica #68066 üzenetére
Jah, max akkor, ha nagyon kopott a motor. Én használtam 5W40 eneost a 15 éves kocsimban. Alig fogyott belőle.
-
válasz
szőröscica #67841 üzenetére
Azért az LS sem volt annyira rossz.
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #67836 üzenetére
+1, világos belsővel, sima v6-tal kellene.
Civic nem tetszik annyira. Biztos jó autó, de a formavilág nem lett szerintem olyan jó. Mondjuk legalább az Aurisé sem, elmajmolták egymástól azt, amit nem kellett volna...
Nem igazán értem, miért felejtettek el a japók ilyen méretű autókat tervezni, pedig egy kategóriával fentebb láthatóan megy: Accord, IS, Mazda6 kifejezetten jó, és az Avensissel sincs gond, csak kicsit szürke.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
szőröscica #67818 üzenetére
Én úgy tudom,hogy pont ezeknél az eseteknél jobb ha NEM nyomod a féket.
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67818 üzenetére
Helyette felnyom a szélvédődre...
-
runner 125
nagyúr
válasz
szőröscica #67605 üzenetére
Legyen alatta 1:1-ben ugyanaz a hajtás, de vajon milyen minőségben jelenik meg? Elképzelhető, h az még belefért a büdzsébe, de én azt sem tartom kizártnak, h csak alapjaiban egyezik meg és egy másolatról van szó. Bizonyos részek elnagyoltabban, egyszerűbben vannak megoldva, s pl a felhasznált anyagminőség sokkal gyengébb.
Számtalan ilyen példát tudok mondani robogó fronton.
Noh és eleve, egy autó nem csak a futóműből is a hajtásból áll. Mit fog érni vele az ember, ha 5 éves korára kis túlzással szét fog rohadni alatt az egész?
A belső "anyaghasználat", enteriőr engem már fotóról is elriaszt - egyértelműen közli, h belém ne ülj, meg ne fogj mert úgyis letörök, de előtte jól lekopok, összekarcolódok és ne akard magad jól érezni.
H konkrét legyek; a 90-es évek első nagy kínai hullámában legyártott, gagyi karácsonyfa izzókra emlékeztet a kapcsolók tetején lévő búra, amelyekből mindig letört egy darab és folyton a talpamban landolt.H lehet ilyen ízléstelent gyártani basszus?!
Soha nem finomkodtam senkivel, a véleményem frontálisan közöltem mindig is. Nem állítom, h nem volt benne demagógia, de ilyen minőségben szerintem nem szabad új autót gyártani, vásárolni meg pláne.
hdman
Mi tartott vissza? Astra árából simán futotta volna egy "extrákkal" (szervókormány, ablakemelők
) teli Duster is.
kornelka
Tudomásom szerint 3 év van rá.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #67605 üzenetére
magyar utakra márpedig ez nem rossz választás, a futóművét mindenhol dicsérik, egy ismerősnek is van, meg van vele elégedve. itt kátyú kátyú hátán igen fontos dolog egy strapabíró, de kényelmes futómű, emellett olcsó is. gagyi a belseje, de annyiba is kerül. én simán vennék dacia-t, 5 év garival, ha meg valami letérdel, majd megcsinálják gariba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #67523 üzenetére
Azokból finom leves lesz. Anno a kocka Ladával mi is elcsaptunk egyet Heves alatt.
-
válasz
szőröscica #67515 üzenetére
Azért ne vegyük már el a fontosságát az egyszerű kikerülő manővernek. Nem kell 190-nel menni és akkor nem okoz gondot. Vagy csak szimplán el kell b@szni
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
szőröscica #67394 üzenetére
"A döglődő lendkerék felengedett kuplung mellett kolompol alapjáraton, netalán váltáskor, illetve leállításkor...."
Alapjáraton semmi, leállításkor semmi...Mágus2: köszönöm a tippet, felvetem majd a szervizben.
Ma voltam egy alapvetően Renaultokkal foglalkozó szerelőnél, de ő nem tudta, mi lehet és nem akart ezért sehova belenyúlni...
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67265 üzenetére
Persze ez egyértelmű, de az csak nem véletlen, hogy száraz útviszonyok mellett ugyanazon az úton a Vredesteint hangtalannak hallom, a Kormoranok meg ordítottak mint az őrült (Vredihez képest), az adac meg halkabbnak hozza ki? Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy milyen körülmények között lehet ez igaz...
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67260 üzenetére
Nem, az én őskövületem még a sima Snowpro volt, most a B2-ről van szó, tavalyig egy haveromnak volt ilyenje, 3 vagy 4 éves koráig tartotta meg, igaz ő többet ment vele, de Debicára cserélte...
Az ő Kormoran Snowpro B2-je, az én 10 éves Snowprom, és a nyári Kormoran Impulserem kb. 1 szinten állt hangilag. Amikkel tapasztalatom van még, Pirelli, Barum, Continental, és most a Vredestein, ezek egy jó kategóriával halkabbak.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #67121 üzenetére
Nekem 2.2 - 2.0 a gyári. Az előző Yokohamával működött is kb. a 2.2, a Goodyear-be 2.4 kell ... sokkal puhább az oldalfala, azért. A yoko se volt xl-es súlyindexű emlékeim szerint. Szóval én amondó vagyok, kb. a gyári a mérvadó, de akörül az érték körül meg kísérletezős. Úgyhogy emiatt szerintem lenne értelme, meg logikus lenne, hogy a gumigyártók az egyes gumikhoz meg autótípusokhoz megadják a nyomást ...
De ez a vredestein azért érdekes, a gyári méretemhez legközelebbi mérethez a 2.2 - 2.0 helyett 2.6 - 2.9 -et írEleve terheletlenül előre kell több, mert 60-40 az autó súlyeloszlása .. kb. max terhelésen kell bele ennyi meg ilyen eloszlásban.
-
tomcsi23
veterán
válasz
szőröscica #67123 üzenetére
Ha érzem, hogy elmászik az úton, pl fékezéskor, akkor mindenképpen ránézek. Ilyenkor egyik gumi szokott kicsit engedni, amire ritkán, de volt már példa. Pl. szelepnél egy kis kosz. A másik, amikor némileg (5-10 fok) változik a napi hőmérséklet, akkor szintén.
-
tomcsi23
veterán
válasz
szőröscica #67121 üzenetére
Oké, rendben, de pont nem autógyártós oldalt linkeltél.
Minden jószándékod ellenére, elég nehéz olyan oldalt találni, ahol rendesen fel vannak tüntetve az értékek. Itt 2,3-2,3 van a tanksapkánál, mint ajánlott érték normál használatra, a linkelt oldal meg 2,9-3,0-akat ír. Kitapasztalva meg 2,4-2,2-vel használom. Talán a micslen oldalán voltak egészen közeli értékek. -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #67117 üzenetére
Ez teljesen balfasz értékeket ír ez a kereső
Amúgy az előző Yokohamával jó volt a gyári érték, GY-t meg többre kell fújnom .. -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #67112 üzenetére
Hát nem tudom, csomó gyártó meg rohadtul nem adja meg, mennyi kell bele. Legalábbis good year-nél lófaxt se találtam tavasszal amikor néztem.
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #67112 üzenetére
És ilyenkor jön el az a kérdés, hogy akkor most elől-hátul különböző legyen a nyomás, vagy ugyanannyi? Mert a Vredi honlapján előlre 2,2-t ír, hátra 2,4-et...
Nem úgy szokták, hogy mind a 4 kerékbe ugyanannyi?
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #67108 üzenetére
Nem tudom autóknál hogy van, de motoron (már többször kitárgyaltuk a motoros topicba), hogy gyártónként eltérő a megfelelő nyomás, hiába van fent ugyan az a méret.
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #67103 üzenetére
Az csak a gyári gumira vonatkozó adat.
A gumik megfelelő nyomása márkánként/típusonként eltérő. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #67067 üzenetére
Nekem 300.000-nél a bal oldala kezdett el kopni. De nem bőröztetem át, mert akkor az lesz, hogy tekert.
Bőrfestő meg nem vállalja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #67041 üzenetére
Ez a bőrkormány gyárilag ilyen fényes, ha kopott lenne akkor sárga lenne a kopott rész.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #67041 üzenetére
Azért egyik kopás sem kirívóan komoly az órában szereplő futásteljesítményhez képest
szerk.: most nézem a gumiszőnyeg szabását, na az tényleg tré
6000ft egy gyári garnitura...
-
válasz
szőröscica #66996 üzenetére
a viszkozitás csak egy a sok tulajdonság közül, csupán az alapján választani nem lehet
-
válasz
szőröscica #66993 üzenetére
jó az az 5W40 ide.pár hét és a kocsi ajtaját nem lehet kinyitni a fagytól.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #66988 üzenetére
Milyen viszonyokhoz ajánlanak 0w 20 olajat? A képen látható motorban 5w 40 volt mindig, most reggel 2km, este 2km minden nap, hétvégén 2-500km.
Dluinet
Gondolom nem erre a képre gondoltál,hanem a zöld hátteres kepfeltöltésesre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #66984 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #66981 üzenetére
0w 20 és hasonló csapvíz állagú olajat nem tennék soha az autóba, de ti tudjátok.
Az eredeti viszkozitású bele való olaj és az intervallumot felezni szvsz.
-
vendingo
veterán
válasz
szőröscica #66981 üzenetére
Köszi.
Márka mind1? Maradhatok a castrolnál? (eredeti, nem hamisítvány) -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #66938 üzenetére
Az a baj, ami meg ilyen extrabb szin, az marha kenyes .... en is lemosom, masnapra tiszta szar ... ok, valami jo wax segit, de ha olyan helyen parkolsz, ahol por van stb ....
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #66938 üzenetére
Pedig a sportautó színe piros/vörös/bordó.
És nem, nem csak a Ferrarinak, bármilyen értelmes roadsternek jól áll.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #66938 üzenetére
Volt már sötétkék autód? Nem biztos, hogy én szeretnék még egyszer.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #66938 üzenetére
"az utakon alig látni színes autót."
Némelyik gyártó próbálkozott, de a közönség nem volt vevő rá
[link]
-
mycso
veterán
válasz
szőröscica #66540 üzenetére
Én meg most nézem KÖBE-nél vagyok pár éve, valami 25K körül fizettem idén, most 40K-t ír (netrisk)
Groupama 17K, meg a lakásbizti miatt, még lejön belőle 15%....nem voltam ilyen nagy vándorlós, főleg, hogy az előző években ilyen párezer difi volt a köbétől olcsóbbakra, de most ez durva. -
giigz
veterán
válasz
szőröscica #66456 üzenetére
Na jó egyébként nekem is ott van a lehetségesek között a Nokian WR D3 is...
Már megint oda jutottam ki, hogy a pénzügyi korlátok eltüntetésével sem tudok dönteni.
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #66448 üzenetére
A legjobbakra most is megvan a pénzem, csak nem tudom eldönteni, hogy melyik legyen...
-
válasz
szőröscica #66417 üzenetére
Te is olyan rossz vagy mint én amikor őtöcködni kell
A tapasztalatot el lehet mondani. Még akkor is amikor ez negatív. De nem kell ijesztgetni a másikat. Pláne nem azzal h biztos h tönkremegy-elrohad-eltörik.meghal. Mert ugye tudjuk hogy mindenre van ellenpélda is. Meg hát azt is tudjuk hogy csak két dolog fix: 1 mindenki meg fog halni egyszer, 2 adót fizetni kell. A döntés maradjon az övé.
Én sem riogatok senkit h 1 év és majd 1 milla ráköltése után milyen szar az allroad! Mi több próbálok neki híveket szerezni mert nem szar. -
mycso
veterán
válasz
szőröscica #66407 üzenetére
Ez a jönni fognak kifejezés erős azért.
Egyébként a kolléga keres 5-6 éves dízelt, így nem tudok a korukkal mit kezdeni, ezek pont azok.
Egyébként mesélni én is tudnék pro és kontra, meg sokan mások is, de ez nem változtat semmin. -
válasz
szőröscica #66407 üzenetére
És mi a családi neved? Andersen?
-
parandroid
félisten
válasz
szőröscica #66276 üzenetére
Én utánaszámoltam, ha csak a vételárat és a tankolást nézem, nekem az évi 12, de max 15k km-nél 10 év alatt sem hozná vissza az árkülönbséget. És akkor még az alkatrészekről, hibákról nem beszéltünk, ráadásul én új autót néztem, és Németországban, ahol talán még kisebb is a különbség a dízel és a benzines között.
p
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #62618 üzenetére
Le sem írom.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #62262 üzenetére
splash-be.
télre jó az, főleg, hogy ez az ajánlott bele.más: kellene egy kis segítség, ha valaki találkozott már hasonlóval:
megvolt a kuplungcsere, egy darabig egész jó volt, viszont most 1-es és 2-es fokozatban rángat, amikor elindulok, és amikor váltok ugye... nem vagyok falábú, elvezetek sok mindent, de szerintem ez nem normális. szerintetek mi a baj? lendkerék? váltótartó bak? esetleg más? elvileg ezeket lecsekkolták, amikor cserélték a kuplungot... -
kalmanchris
tag
válasz
szőröscica #62290 üzenetére
És jól is van ez így.
Ebben nem értünk egyet, de ez már legyen az én problémám.
-
kalmanchris
tag
válasz
szőröscica #62284 üzenetére
Azért mert a modern motorok terheléstől függően szabályozzák a hűtővíz hőmérsékletét.
Szerintem a nem modern motorok is így hatnak a hűtővíz hőmérsékletére.
És ha össze-vissza menne a mutató, a legtöbben megijednének.
Na igen... Kíváncsian várom, mikor, melyik gyártó vezeti be először azt, hogy az üzemanyagszint jelző mindig fél tankot mutasson, nehogy valaki megijedjen, hogy a motor terheléstől függően fogyasztja az üzemanyagot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szőröscica #62262 üzenetére
Medencébe lesz, túl kemény ott a víz.
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #53396 üzenetére
Nekem a 13"-ra vadi új nyári szett 40k-ért, a téli pedig 50k körül lesz. Most télre vadi új gumikat fogok venni
-
_NCT
addikt
válasz
szőröscica #53347 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #51752 üzenetére
Akkor még van remény. Na majd meglátjuk jön-e levél tőlük vagy sem.
-
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #51752 üzenetére
Osztrákok is kiküldik tudtommal, de ott a követési távolságért is csúnyán szexualizálnak.
-
válasz
szőröscica #51752 üzenetére
ha kiküldik se tudják behajtani sztem
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #51548 üzenetére
jarj egy kicsit utana azert.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #51539 üzenetére
mondjuk kamionnal, hivatalosan, EU-n belul teljesen legalisan.
-
emvy
félisten
válasz
szőröscica #51194 üzenetére
Remelem jol megnevelted azt a Passatost, o ettol jobb ember lesz, te meg jobban erzed magad, win-win.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #51057 üzenetére
chip-t abszolut nem lehet megmondani, akkor meg veztengely is maradhat a gyari benne
-
ReSeTer
senior tag
válasz
szőröscica #51057 üzenetére
A harmadik meg azt állítja, hogy a nyomatékot érzi.
Üljön akkor kamionba. Üresen.Szerintem még egy 1.6 suzuki is lefogja gyorsulni.
És ha fizikailag nézzük, a G erőt érzi mindenki. Azt meg a minél nagyobb gyorsulás idézi elő.
PONT
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #51051 üzenetére
mk2 UnoTie
nincs revlimit az egyik ECU-ban (2 felevel szereltek, fekete meg zold matricas, hogy melyik ez a "jo" fajta mar nem emlexem)
a gyari veztengely relativ buta profilja miatt 6000 korul eltompul az auto, szoval normal esetben elobb elvaltod ugyisde ha teszel bele a gyari ~224(?) fokos helyett vmi 28x-29x fokos tengelyt, siman leforog 8000 fole is vele, nem veszi el a gyujtast meg a benzint sehol az a "jo" fajta ECU
PGT-be csippelos korszakunkban raktunk eredeti digo chippet, a 7700-t leforogta az is azzal siman, es meg ott sem dadogott le, csak mar elvaltottuk, de kiirhato akarhova a cut
----
na ebbe mondjuk mar kisse beleturtak, bar a blokk itt ebben koppszeria (volt)
-
ReSeTer
senior tag
válasz
szőröscica #51051 üzenetére
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #50934 üzenetére
Értem
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #50566 üzenetére
Majd a roncs premiumert kapok roncspremiumot, mikor veszek a szalonbol egy uj roncsot, ami nem premium, de az ara premium, anyagilag pedig roncs leszek utana.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
szőröscica #50163 üzenetére
nem is régen írtam én is: barátnőm nevelőapjánál 2006 Mazda6, 370k km, gyári turbó, felújítva se volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #49820 üzenetére
Ok köszi. Azt kerül most a Jazz-be, gyertyából meg ngk-t kap.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #49785 üzenetére
"liftback az az autó, ahol a csomagtérajtó együtt nyílik a hátsó üveggel együtt. Ezeknek jellemzően van hátsó ablaktörlőjük is."
ezzel a magyarázattal az a problem hogy mindez igaz a hatch back autókra is
lásd Golf4
De tudod mit, így lesz az igazi
liftback az a sedan, ahol a csomagtérajtó együtt nyílik a hátsó üveggel. Ezeknek jellemzően van hátsó ablaktörlőjük is.
-
emvy
félisten
válasz
szőröscica #49782 üzenetére
> Inkább arra, hogy mivel a kombi egy nagyobb légtérből áll, ezért kicsit "kongósabb".
Nem, a szelzaj az egyik lenyeges kulonbseg.
> Ha csak egyszer kell valamit pakolnod, ami nem fér be a szedán csomagtérajtaján, már megérte a kombi. Pl. egy tévét hazavinni.
Miert erne meg ennyitol? Akkor a teherauto a legjobb valasztas? Manapsag majdnem minden nagyobb muszaki cikket hazhozszallitanak. Ha evente egyszer kene egy nagyobb auto, akkor berelsz/kolcsonkersz/szallittatsz. Ez is egy megoldas. Es akkor a maradek 364 napon egy halkabb/neked jobban tetszo autoba szallhatsz be esetleg. Persze ez csak azokra vonatkozik, akinek a szedan jobban tetszik.
-
didros
senior tag
válasz
szőröscica #49776 üzenetére
Nekem egy-két típusnál kifejezetten tetszenek a kombik is, de ez a zajosság elbizonytalanított kissé. Most azt gondolom, hogy ha nincs kifejezetten szükség a nagy csomagtérre, akkor jobb választás a sedan, az jobban "egyben van". :-)
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #49776 üzenetére
Coupe, sedan, liftback, kombi. A szépségtől a praktikum felé közeledve. Valahol mindenki megköti az alkut.
-
Balupapa
senior tag
válasz
szőröscica #49776 üzenetére
és a kombik a szegények kocsija, mig a kupé a gazdagoké
-
ReSeTer
senior tag
válasz
szőröscica #49669 üzenetére
Futóműtől félek nagyon, sok rosszat hallottam róla. Na meg persze az elektronikától. Igaz az, hogy a v6-os 3.0 alig fogyaszt többet a 2.0-nél? Vagy ez csak legenda?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #49513 üzenetére
tudsz erről mutatni egy referenciamintát (bőrözés)
mondta már más is, hogy bőröztetni akar, de én még nem láttam (élőben) kulturált utólagos bőrözést...
-
válasz
szőröscica #49468 üzenetére
Hali!
Szegedi vagyok és nem nagyon járok hosszabb utakra. Újabb Multiplánál jobb vagy rosszabb?
Üdv!
-
didros
senior tag
válasz
szőröscica #49473 üzenetére
Mert a kispolgári gondolkodásom azt mondja, hogy ha direktben vásároltam volna az eladótól, közvetítő nélkül, akkor még olcsóbb lett volna, ergo még jobb vétel :-)
-
didros
senior tag
válasz
szőröscica #49470 üzenetére
ez kb. milyen nagyságrendű játék?
-
giigz
veterán
válasz
szőröscica #49468 üzenetére
Otthon is lehet CNG-t tankolni
-
Dany007
veterán
válasz
szőröscica #49446 üzenetére
Igen de itt megint visszakanyarodhatunk a rutinra meg a vezetési tudás részre. Én sem vagyok egy nagy sofőr és biztos nem vezetek jól egy tapasztalthoz képest, de én simán eszek / iszok vezetés közben a pályán. Anélkül hogy bármerre is mozduljon az autó. Városon belül nem ritka, hogy cigizek meg telefonálok egyszerre. Ettől biztos nem leszek népszerű itt, de mindig 100%-ig tudtam uralni az autót. Nyilván ha össze vissza csalingáznék emiatt az úton akkor nem csinálnám.
Tehát aki csak attól lefuttatja az autót a pályáról mert lenyúlt vízért, az tényleg nagyon tapasztalatlan / gyakorlatlan lehet.
De ahogy mondod nem tudhatjuk mi történt. Szerintem valószínűbb az, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett.Egyébként amiért nagy hír lett belőle az nem csak a Lambo miatt van, hanem Dzsudzsák miatt is. A kettő együtt. És igen b...sza az emberek önérzetét, hogy egy focista szarrá töri a 100 millás autóját mialatt én meg várom hogy meghaljon valamelyik nagyszülő hogy vehessek egy 20 évnél fiatalabb autót, mert másképp nemfog menni...
Persze én sem sajnálom tőle, inkább csak magamat... : )
@Integra:
Ebben igazad lehet. Ezt mondjuk nem tudtam. Én eső függvényében simán mentem a Mondeoval 130-at. A poén, hogy a középső sávban kellett mennem (Pesről Balaton felé) mert toltak le folyamatosan! Újabb típusú autókkal simán mentek 150-160-at közepesen szakadó esőben! És egy baleset se volt (akkor).
Ebből gondoltam, hogy jó gumival jó autóval nem gond ha az ember nem bohóckodik. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #49170 üzenetére
En nem ertem ezt a hozzaallast, miert kellene szar allapotban eladni az autot. Vagy inkabb kerdezem mashogy: Te megvennel egy autot, szar kuplunggal es lendkerekkel?
-
Dany007
veterán
válasz
szőröscica #49170 üzenetére
Érdekes meglátásnak tűnik, de én is inkább amellett vagyok, hogy azért rakta rendbe az autót eladás előtt, hogy eltudja adni jóárban.
És mivel nem kereskedésen keresztül adja el, így a kereskedő haszna is nála maradhat. Szerintem ez így logikus.
Mert esetleg megy egy hozzáértő és kihallja a hangján vagy érzi a váltón vagy akármi és mindjárt lealkudja azt a párszázezer forintot.De persze abban is van valami, amit te írsz. Csak kicsit már-már paranoidnak tűnik.
Persze tudom sok ilyen eset is létezik. Viszont van egy szint ami fölött már minden mindegy. Úgyértem mióta olvasom a topikot többször előfordult már, hogy mondták a szervizkönyvet milyen könnyű hamisítani... Tehát ennyi erővel meg aztán tényleg bármit lehet hamisítani bármilyen szinten. Pár számlát meghamisítani sokkal könnyebb, mint a komplett szervizkönyvet. Digitális nyomdában dolgozom, grafikusként, gépkezelőként. Tudom, hogy mindent lehet hamisítani, olyan szintig biztos, hogy egy nyomdai anyagokhoz laikust át lehessen vele b...szni!
Tehát arra célzok, hogy egy bizonyos szintű kételkedés fölött már minden mindegy. Mert szervizkönyv / számlák hamisak. Lehet az alkatrészeket nem is cseréltek. Mondtátok, hogy lehet az autónak olyan rejtett hibája is, amit még az átvizsgálás sem derít ki... Km óra visszatekerve... Úgyhogy ha kicsit eltúlozzuk a dolgokat, akkor elvileg új autón kívül nem szabadna semmit se venni, mert elméletileg bármelyik lehet egy roncs ami megjárta már a Duna alját is... -
FerNandor
őstag
válasz
szőröscica #49170 üzenetére
kicserélhette korábban is, aztán hirtelen úgy döntenek, hogy eladják és vesznek egy nagyobbat. az más kérdés, hogy ha valós a km, akkor ilyen "korán" miért cseréli, biztos falábú ennyire elgyengült volna... de nagyon jónak tünik. szerintem hamar elviszik.
-
adorjant
őstag
válasz
szőröscica #49172 üzenetére
Nálunk volt egy ilyen tdci,500e km futással,,céges autóként,majdnem megvettem
Egy turbó,egy kuplungszett (de már kérte a következőt) volt cserélve. Motor bontatlan,füst SEMMI. Belül sem zörgött semmi.
De szerencsére lassan elszáll az országból a kilométermámor,hátha rájönnek az emberek,hogy mik az igazi értékek egy használt autónál. -
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #49170 üzenetére
Barátom nemrég cserélt 206-ról Focusra.
Már nézelődött amikor időszerű volt a hátsó híd felújítása és az olajcsere is. Kb 1-2 hónappal eladás előtt cserélte. Van ilyen.Aki azért csinál meg valamit, mert időszerű, vagy elromlik az nem fog azon görcsölni, hogy jaj most eladom, nem tudok realizálni 50-150e Ft-ot.
-
válasz
szőröscica #49170 üzenetére
MErt lehet h a többi része a kocsinak még rosszabb állapotban van
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- BestBuy topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- ASUS 18W USB ADAPTER
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest