- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
FerNandor #58760 üzenetére
Ott kezdődik h csak lehúzott ablaknál cig. Oszt tcsikket sem tárolunk a kocsiban, mert megszíjja magát nedvességgel és fújabelemgyönkiszagalesz. Oszt ott folytatódik h nincs gyerek, és nem is látszik h lenne, mert ide, ilyen körülmények közé esztelenség szvsz. És tényleg csak marginálisan, a sok vastüdőn nevelt gyereknek - mer anyuka-apuka viszi őket mindenhova géperejű járóművel - szerinted mennyire gyilkolja a kipufogó gáz a tüdejét?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FerNandor #58572 üzenetére
igen
a meroora csak akkor indul el ha az adott auto kereke kigordul a fotocella elol
nem az inditolampa inditja elkvalifikacio alatt ott allhatsz a zoldnel 5-6sec-g is nem tortenik semmi, a masik beerhet elobb, de attol meg ott csak a mert ido szamit
de a dontoben az gyoz aki elobb beeritt a Civic centikkel gyozott
-
DeFranco
nagyúr
válasz
FerNandor #58415 üzenetére
a bosoko 600-800 körül van
(fyi, nem ragaszkodom hozzá, csak tényleg ez volt anno a konszenzus, és utcán álló autóra, amit amúgy is lep a por meg a hó nem vennék több ezerért lapátot, ha nem muszáj és van olyan, ami egyébként biztonságos, tehát betölti a funkcióját)
-
-
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
FerNandor #56843 üzenetére
Köszi szépen, tesztelek majd egyet!
Amúgy ezt találtam:
5 sebességes Citroen C4:
top gear ratio: 0.74:1
final drive ratio: 4.93:16 sebességes Renault Clio:
top gear ratio: 0.77:1
final drive ratio: 3.93:1Ebből akkor mit lehet kiolvasni?
Igaz, az én általam nézett Renault Clio 1.5-ös motorral volt, aminél meg láttam most az arányokat, az 2.0-ás motor... De hát csak nem különbözik az 1.5-ös 6 sebességes váltója a 2.0-ás 6 sebességes váltójától!
-
-
kalmanchris
tag
válasz
FerNandor #56775 üzenetére
Maradj a gyári futóműnél. Annál kényelmesebbet nem fogsz tudni az autó alá tenni. Vagy cseréld az autót. Lengéscsillapító típus csere sem fog megoldást hozni, max keményíthetsz de itt nem az a cél. Egyébként is a rugó és a gátló szoros kapcsolatban vannak egymással. Egyik eltérése is csak ronthat az útfekvésen.
-
-
-v-
addikt
válasz
FerNandor #51459 üzenetére
Nagyszerű... ok köszi a leírást, ezek szerint nem érdemes odalátogatni
Bükkben is hétvégén voltunk Lillafüred fele, hát az az út is kezd szétzuhanni, a kátyús részek egyre vállalhatatlanabbak, nappal az árnyékok miatt ugyanúgy nem látni a kátyúkat, plusz pár részen ki se lehet kerülni.. jó mélyek, párat elég benyelni :S
Tök jó, hogy az összes ilyen utunk ami van szét van zuhanva teljesen.... -
-
válasz
FerNandor #51007 üzenetére
Az nem, sőt a dejzellel úgy a legjobb gyorsulni h nem piszkálja az embör a váltót. De sokan 1 bitesek és a teli talp mellé is visszaváltanak me' az kő.
Volt egy jaó vágású főnököm, aki vett egy faszázmányos c5 II-t. 2.0 hdi. Jól ment. Csak drága emberünk előtte csak 1.4 benyála xarát vezetett. Úgy gyorsított 30-ról 50-re, hogy vissza gangolt, pörgetett úgy 1,5 másodpercig, majd megint felgangolt...szegény kocsi kapta a pofájába rendesen.
-
válasz
FerNandor #50998 üzenetére
Szívesen vinnélek egy kört Gazsival! Az automata -mint ált a legtöbb ember- szereti alacsonyan tartani a fordulatot. Nálam 50 km/h megy olyan 1250 körül. Na most itt a nyomaték még nincs csak valahol 1/3. De ha meglépem, akkor visszabassza 2-be, és rögtön a nyomaték max 90% köré forgatja. Ez nem 5-10 mp, hanem 1-2. Szerinted mekkorát rúg a váltón?
-
-
-
giigz
veterán
válasz
FerNandor #50895 üzenetére
1.8 tdci-t inkább pályázásra vettek az emberek a Focusba, 10-ből 5 1.6 benzint vett, aki többet ment vele, vagy a dízelt szereti, az 1.6 tdci-t, és a 10-ből 1 ember, de lehet sokat mondtam, vette meg az 1.8 tdci-t, aki pályázni járt vele, mondjuk hetente megtette a magyar-német utat. A dízel újonnan majdnem 1 millióval került többe, azt hiszem 800k körül, tehát az 1.8-as biztos volt + 1 milló. És akkor csak azért kiad az ember + 1 milliót, mert ő a dízel karakterisztikáját szereti? Meg ha megvennék saját használatra egy dízelt újonnan, akkor mi a francért adnám el 6 év múlva? Persze lehet, hogy az emberünk 5-6 évenként cserélgeti az autóját, és mindig a nagyobb dízeleket veszi, csak az a baj, hogy 1000-ből 1 ilyen van, és az meg nem kereskedésbe adja be...
Tökéletesen értem amit mondasz, és egyet is értek vele, csak nem minden esetben igaz, és azért sok tényezőt figyelembe kell venni még, ami miatt az emberek 99%-a nem fog 1.8 tdcit venni évi 20k km-re, kivéve ha pályázik vele sokat, de akkor meg ugye nem évi 20k km lesz benne...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FerNandor #50210 üzenetére
"Ahhoz, hogy a turbo timert könnyedén be tudd kötni, szükséged van némi kábelezésre. Értelem szerűen a gyújtáskábeleket kell bekötnöd a turbo timerbe, hiszen azokat a vezetékeket használja, hogy a kulcs nélkül is képes legyen járatni a motort. Sok autótípushoz kapható gyári csatlakozó, amit ha megvásárolsz, nem kell semmilyen vezetéket elvágnod, csak egyszerűen beillesztened a gyújtáskapcsolóba a csatit, és már készen is vagy! Ezek a csatlakozók nem képezik a turbo timer szett részét, külön kell megvásárolnod őket, és csak bizonyos autótípusokhoz elérhetőek! Minden más autónál egyedileg kell megoldani a timer bekábelezését."
-
mephi666
nagyúr
válasz
FerNandor #49225 üzenetére
+49224: na, ezt akkor mindenki csak saját felelősségre nyissa meg, annyira brutális szemből
-
DeFranco
nagyúr
válasz
FerNandor #49209 üzenetére
nem értek a lovakhoz. vezettem. ennyi.
amúgy anyósnak nem tudom milyen forrásai vannak, de nem olcsó javítani. ennyi idősen most már van vele baja rendesen, volt olyan is, hogy ötletszerűen elkezdett a hátsó traktus felől ömleni a füst ködgép tempóban álló helyzetben járó motornál, meg meglepetésszerű leállások, ilyesmi
ebből viszont nem érdemes következtetést levonni, mert nem tudom hova hordja, és ott milyen minőségben dolgoznak, plusz náluk hajtva is vannak az autók, ebben is benne van már 280k.
Apóséban még több, az meg még szarabb. X3-as BMW, Navara után vette (tényleg jár vele terepet, igaz nem keményet, csak földutat, és társait, nem felvágásból kell, de van amikor meg kell jelennie valamiben, amúgy ő személy szerint lesz@rja, nem kivagyi), de utálja mint a fenét. Volt annak is minden baja. Leszakadt a kipufogó, szétesett az első futómű, tönkrement a riasztó, eszi az akksikat. Ahhoz képest, hogy egy rendes lakás ára, egy szar. Vett mellé egy Jimny-t hogy ha tényleg menni kell, akkor legyen mivel, az bezzeg megy, dolgozik mint a katonatiszt és pöccre röffen. Az X3 meg megmaradt olyanra, amikor nem mindegy mivel parkol.
Mind dízel.
-
Kornel
veterán
-
-
-
TaaT
nagyúr
-
chosa921
tag
válasz
FerNandor #48996 üzenetére
bevallom őszintén nekem inkább alváz/motorszám kereső kéne
, öreg pannóniáim vannak itthon darabokban, adattáblák, vázak, 20,21-es deluxe p10-es , nagy szakértője vagyok, hozzá rengeteg alkatrésszel és lakarnám informálni ezeket , összegyűjteni egy füzetbe és elrakni magamnak, hogyha majd összerakok 1-2t akkor tudjam már hogy mi a dörgés.
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #48996 üzenetére
annak jobb oldalt kell lennie különben nem autó....
Dany007: harmadik francia autóm hajtom 8 éve csak francia autóm volt..első renault clio 91' , peugeot 306 93' , renault megane 98' és most jön a 4ik valószínű renault/citroen lesz és tök érdekes soha nem álltak meg az út szélén nem esett szét..de velem tuti kivételeztek a francia autó gyártok..ja nem csak megkapták az autók azt a minimális gondozást hogy benzines létükre 10k km után kapták az új szűrőt olajat stb.. őszintén a 306-osal volt több gondom mert ott belefutottam egy hátsóhíd rendbe rakással ezt leszámítva mind1ken csak kopó alkatrészeket cseréltem. Ja Clio ba kb 80k-t tettem..195k val adtam el..306ba olyan 40k-t..meganeba most járok 30k nál 3/4 év alatt
-
válasz
FerNandor #48765 üzenetére
Az ótómata jó szokása h manuális és verseny program nélkül a lehető legalacsonyabban tartja a fordulatot. Nekem az ólródban, hidegen 2-2,5 ig engedi pörögni a motrot h melegedjen, de itt szoftveresen van limitálva ami akkor is elkapcsolja ha nem kell: és lőn visszaesik 1200-1300 a fordulat. Melegen meg 1800-ál elvált h mielőbb visszaessen.
-
szőröscica
addikt
válasz
FerNandor #48735 üzenetére
Ezzel arra akartam utalni, hogy nem egyenletesen épül fel az ereje. De simán elképzelhető, hogy elővárosi forgalomban csorogsz be ötödikben 70-el, aztán ahogy sűrűsödik a helyzet, lassul a tempó és 1500 alá esel. Észre sem veszed, mert nem rángat a motor, csak mikor gázt adsz, akkor tűnik fel, hogy semmi nem történik. Vagy emelkedőn tempót tartani simán lehet negyedikben ilyen fordulaton, de gyorsítani meg nem.
Aki rendszeresen dízelt használ, és nem teljesen elvakult, annak ezek feltűnnek azért. Meg a kerregés. Meg a kultúrálatlanság. Stb.
Mondom ezt úgy, hogy dízelem volt világ életemben.
Egyébként negyvenes tempót simán negyedikben tartok 1200-1300-as fordulat táján. 60-ast meg ötödikben. És köszöni elvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest