- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
Sholom #107956 üzenetére
Szerintem te csinálod rosszul, főleg ha még olcsón is adod. Ha az autódon van egy hiba, pl meghúzás, miért nem javíttatod? Bennem is kissé ellenérzést kelt, hogy odamegyek valahova, és az autó nem olyan, mint egy jó használt autó, hanem ez se, az se úgy áll. Csináltasd meg a hibákat, és add annyival többért, hidd el, el fogják vinni annyival többért, ha a lökös fújása, meg a kormánybőrözés kell ahhoz, hogy ne lehessen belekötni, akkor csináltasd meg. Gondolom ez nem a 200K-s kategória, hogy belefér a húzott lökös.
Amúgy meg bolondok, föld fölött járók mindig vannak, ha valamit olcsón adsz, ezeket csak vonzod magadhoz.
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #107956 üzenetére
Nagyon durva
Szvsz ez onnan ered, hogy hosszu eveken keresztül vettek hülyere a nepet es mit sem sejtve vettek a "bomba aru" nemet töröt/tekert autokat. Ezert akik ezzel foglalkoznak egyre durvabban elpofatlanodtak es szep lassan kezdte elerni az emberek ingerküszöbet a dolog. Aztan elkezdtek cikkeket is irni rola es jo Magyar szokas szerint (mint mindig mindennel) atestek a lo tul oldalara. Ezt megfejelei a dolog, hogy hany hülye van es mar meg is van a kep, a botcsinalta szakertöröl, aki megszakerti a vizkaros kocsidat......miközben a nyajas kereskedö meg atvagja, mint a huzat
-
Integrale
veterán
válasz
Sholom #107956 üzenetére
Nem semmit, engem már így olvasva is felbaszott, hát ha még át is kellett volna élnem.
Egy ismerősöm kötött bele ugyan így egy másik ismerősöm autójába (együtt utaztunk), hogy ennek biztos tekert az órája, mert a Totalcaron azt írták. Volt benne 120e Km, és 13-4 éves autó, az állapota patika, vezetett szervizkönyves, gyönyörű megkímélt autó.
De a Totalcaron azt írták, hogy az ennyi idős autókat tekerik, akkor az úgy is van.
Szerintem ez a paranoia onnan indulhat. -
Dare2Live
félisten
válasz
Sholom #101637 üzenetére
akkor ez eldölt.
motort nem piszkálja ellenben ez "hatástalanít" többek közt fokozottan rákkeltő anyagokat.
Van róla rengeteg leírás jellemzően szivinfarktus amikor kiderül mennyi a cseréje... leírás pl [link]
EGRnek pedig emlékeim szerint NOx hatástalanításban van a legföbb szerepe, amik erősen mérgező, az élő szervezetben nagyon káros gázok.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Sholom #101594 üzenetére
Én ha nem akarja/érti 2. alkalom után rá szoktam hagyni mert csak rossz lesz.
Így vett haverom 3misiért 1.6tdcis C-Maxot. Utaltam rá neki de hát eldöntötte, meg tény kényelmes jó kocsi az. Nem kis, nem olcsó szívások után ~4évre rá eladta nem akarom kiszámolni mennyit bukott rajta... és most egy öreg japán szivó benzinessel jár, a legnagyobb költsége a 4gumi volt.
Szóval finoman közöld vele aztán ha dízelt akar a rosszabb fajtából akkor vegye ezt.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Sholom #101579 üzenetére
Ha annyira nagyon a focus jön be neki akkor mért nem benzines?
Egyrészt nem betegágy, másrészt benzinesbe átlagban jóval kevesebb km is kerül, kínálat se kicsi. [link]
szerk: Ha "A fogysztas nem erdekli, a cege fedezi az utikoltsegeit " akkor mi a fenének akar dízelt, géza nooormális?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Sholom #101575 üzenetére
Nekem azzal szerelt a mondim(2007). 30k-val vettem, most van benne 200k. A QYBA-val semmilyen típusgond nincs, nagyon egyszerű szerkezet, ha betartják a szervíz előírásokat egy igazi igásló
Bátran ajánlok egy valóban alacsony futottat, mert nem lesz vele probléma, de nyilván egy eleve sokat futott már tud gondokat okozni.
update: A kettőstömegű nálam 150k körül halt meg, cseréje gyári Sachs-ra akkor volt 200k. Turbóhullásról meg igazából nem is hallottam (taxisoktól se
), valószínűleg hasonló urban legend a rengeteg visszatekert órás kocsik körében.
-
-v-
addikt
válasz
Sholom #101575 üzenetére
Kevés benne az olaj, elköszönget a turbó, úgy tűnik hiába cseréled le az olajat hamar, meg öblítőzöd stb. akkor is, mint a fenti példa mutatja ... ezt leszámítva jó motor ja.
Bátyáméknál előző cégnél is ezek az 1.6-osok voltak, és nem a mindenki hajtja cégautó hanem a csak saját használat ... és 80-90% országút meg autópálya (igaz a gyári csereperiódust persze betartották), hullottak a turbók ott is. Bratyóén is szerintem csak azért nem köszönt el mert én mindig kikormoltam nekiutána meg ellopták
-
válasz
Sholom #101575 üzenetére
"Az 1.8 TDCi-motorokkal vigyázni kell, mert sokkal inkább megterhelik a kettőstömegű lendkereket, mint a nagyobbak. Ezt gurunk azzal magyarázza, hogy járásuk kevésbé harmonikus, mint a 2.0-2.2-eseké, a töltőnyomás hirtelen épül fel, váltani is többet kell így aránytalanul sokszor kap nagy terhelést a szerkezet. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is. A kuplungszerkezet-lendkerék cseréje újabb 3-400 ezer forint, az indítómotor 60-70, de féláron már felújítják, ha lehet. 200 ezer kilométer felett már minden újabb méter ajándék. "
ha valós a 90ezer akkor azért még elmehet egy darabig probléma nélkül
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #99339 üzenetére
Ugy ertem van olyan ceg (ha jol tudom), aki azzal foglalkozik, hogy raböksz a kiszemelt nemet autora es ök elmennek behozzak, lepapirozzak, nevreirjak stb... van benne sok buktato is+utiköltseg sem alacsony...megfontolando ez is.
Nem azt mondom, h itthon nem kaphatsz normalis tulajtol normalis bmw-t...de azert erdemes a nemetet is meglesni.
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #99330 üzenetére
Akar maganszemelytöl is erdemes lehet, plane, ha megy a nemet, akkor tudsz segiteni, vagy vannak cegek akiket felkerhetsz erre, hogy hozzak be Neked es papirozzak le (Ugye azert a tavolsag miatt az utazas sem olcso, ideiglenes rendszam, hazai kinkeserves vergödes a bürokracia utvesztölyeben...ajjajj
) valaki linkelt itt egy jo cikket erröl (totalcar vagy origo talan....nem talalom most), de vigyazni kell azert.
Ilyen kategoriat pont nem vennek otthon....sok ilyen csak a bmw emblema szamit emberke megveszi, de se penze, se esze a normalis karbantartashoz, de rugatja a lampanal, hogy mindenki lassa ö bmw ben ül.....itt nemetorszagban ezzel a kocsival nem lehet villantani, ahhoz több kell es sokkal több normalisan hasznaltat lehet talalni, amit ugy hasznalnak, mint "auto" es nem ugy mint "heh bmw-m van". (ja es ez most nem a sogorodnak szol
)
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #99326 üzenetére
Amit linkeltel az kapasbol benzines, ami kiesik a kriteriumok közül. Meg egy ilyen feher, xenontalan kombi 3 as ...hat izlesek es pofonok.
Amugy ha bmw akkor en a nemet piacon is szetneznek. Sok van belöle, sokan cserelik gyakran, föleg ezt az also kategoriat (1,8-2,0 dizel). 2010 es evjarattol, 15.000 euro ig, dizel 3as bömik = 1400 db
lehet valogatni. Ha török akcentussal beszel az ember, vagy makkos cipöben fenykepezi a szervizkönyvet, akkor onnan menekülni kell
-
Declare
őstag
válasz
Sholom #92167 üzenetére
Összeadtad az elöre nem lathato, "mi van ha tönkre megy ez meg ez a dizelben" költsegeidet a "soha semmi baja nem lesz" benzines költsegeiddel? Nem rossz
Nekem pl egy 1.7 cdti astram van. Nem epp felsö kategoria
. Eddig a bö 5 eves kora es 175ezer km ota az elözö tulaj a kettöstömegü lendkereket cserelte + valto felujitas. Ez itthon mondjuk 2-300 ezer Ftbol megvan. A megsporolt üzemanyag ennek a sokszorosa erre a tavra vetitve
En most a felujitas utan vettem meg. Nemeteknel 3000 euro volt a javitas költsege, 2 ev garanciaval. Ezzel jo ideig, de 2 evig remelem nem lesz bajom. Persze nekem nagyobb a rizikom, turbo meg ilyen befecskendezö esetleges meghibasodasok miatt, de azert azok nem szoktak evente tönkremenni. Egy ev alatt 2-300 ezert siman megsporolok az üzemanyagon. Ha mondjuk 3 evig nalam lesz a kocsi ezalatt megsporolok majd 1 milliot az üzemanyagon es tönkremegy turbo meg minden meg akkor se biztos, hogy buko a benzinnel szemben. Jaaaa na es mi van, ha mondjuk 250-300ezer km alatt megsem kell kicserelni a turbot, a befecskendezöt, a porlasztot a nem tudom mit?
-
joshua7
veterán
válasz
Sholom #70614 üzenetére
Ez pedig facelift lesz. A lámpák formája, a hűtőmaszk alapján ez faceliftes.
A hátsó lámpa is egyértelmű teszi. Facelift előtt lent volt a tolatólámpa, facelift után meg följebb költözött picivel és keskenyebb is lett. Ugyanígy van a hirdetésben is.
Az első lámpa talán azért más, mert nem xenon, hanem egyszerűbb. -
Sholom
tag
válasz
Sholom #68699 üzenetére
Na sikerült kipróbálni ma egy 2008-as faceliftes Audi A3 1.9 TDI DPF-et S-Tronic váltóval. Leesett az állam. 95e kilométer van a gépben, makulátlan, iszonyat jól megy, csendes. Úgy tudnám hasonlítani az eddig autóimhoz mintha valaki átül a 25 éves fapados Swiftből egy 10 éves "modern" kocsiba. Nem egy új A8, de fényéveket ver a Puntómra és a Peugeotra is. Azt hiszem már nem keresek másik típust, ez az ami kell nekem.
Még nézelődni fogok, mert ugyanezért az árért találtam ugyanilyen "napfénytetős" fehéret is, megnézem majd azt is és utána fogok csak dönteni.
Kérdésem: Mit szóltok ehhez az 1.9-es TDi DPF motorhoz? Mennyire megbízható, mennyire könnyen/"olcsón" javítható? Nyavalyái? Nem akarok beleesni a Punto 1.9-es JTD dízeljéhez hasonló hibába.
Mágus2 említette hogy a 2.0 TDi PD egy betegágy Ennél is fennál ugyanez? Maradjak inkább a benzineseknél? -
-
joshua7
veterán
válasz
Sholom #68678 üzenetére
Mehet úgy mint az 1.9-es JTD Punto? (2003) Az 85LE volt
Ugye ezt viccnek szántad?
Nagyon jó kis konstrukció, viszont oda kell figyelni, h a szervizelése rendben legyen. Hogy ne hagyják ki a szervizeket, hogy ne 40k-t menjen el olajcserék között stb.. Láncos, szóval azt is meg kell nézni, rendben van-e. -
Sholom
tag
válasz
Sholom #68623 üzenetére
Erről mit gondoltok?
Audi A3 1.4 16V TFSI S-TRONIC AMBITION
100e km
Automata váltó
2008/10
3.000.000 Ft (így futná akár teljes felújításra is)Milyen lehet ez a motor? Automata ekkora kilométerrel? Külföldi a kocsi, ami nem is probléma amúgy. Nem túl lomha egy 1.4-es benzinmotor? 125LE, de ki tudja. Mehet úgy mint az 1.9-es JTD Punto? (2003) Az 85LE volt, de nagyon jól húzott, teljesen meg voltam vele elégedve
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Sholom #68623 üzenetére
Nem veled van a baj, ez ilyen berözült dolog, ahogy írod. Sokan csak a 4 karikát meg a propellert ismerik el, pedig nem csak ők csinálnak jó autót. De ugye a presztízs... VW is bebukott a Phaenton-al, pedig az még német is ráadásul és elég jól megcsinálták...
Ismerős vett egy új fullos Insignia kombit, majd fél év múlva lecserélte egy használt 5-ös BMW-re (tehát árban azonosak), pont ezért mert máshogy álltak hozzá a tárgyalópartnerek. Ez ilyen.
joamilestoné: Lehet vw konszernen kívülit még nem próbáltam, de kb használhatatlan volt. Milyen ciki mikor egy 6-8 millás német verdából kiszálsz, hogy megnézd mennyit tolathatsz még hátra? Megalázó... A fél utca rajtam röhögött de tényelg használhatatlan vacak.
mod:
runner 125: Audi emblémás Bömbi?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Sholom #68603 üzenetére
Ha menőzni akarsz (bizonyos körökben) akkor BMW vagy Audi kell valóban. Minden másra ott a...
joamilestoné: Tempomat csak az alapfelszereltséghez nincs (a külföldiek esetében ott is). Tolató radar? Azaon kívül, hogy össze-vissza vernyog sok haszna nincs. A Superb-ben is volt meg most a Paszujban is van. Az utolsó fél mérteren belül egyformán visít. Próbáltál már a belvárosban parkolni? ezek semmit sem segítenek, inkább csak zavaró. Ami valóban segít az a tolató kamera szvsz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Sholom #68603 üzenetére
Ha nem értesz hozzá, akkor legyen elég annyi, hogy a 2.0 tdi PD egy betegágy.
Csak egy párat említek a sorozatosan előforduló hibákból: hengerfej repedés, olajpumpa tengelye ledarálódik, ez elvisz magával elég sok mindent, legjobb esetben, csak a turbó cserés meg a tengely, kiegyenlítő tengely meghatása lefogazódik, segéd pumpa a tankban meghal, de előtte a fémforgáccsal ad a befecskendezőknek is, ha már a befecskendezőknél vagyunk, az eredetiek szintén cserések, volt is rá visszahívás, mert az üzemanyag megette a szigetelést bennük és zárlatosak lettek.
Nem azt mondom, hogy mindegyik ilyen, de elég nagy az esély ezekre a hibákra.
-
-v-
addikt
válasz
Sholom #68565 üzenetére
Na itt a legacy
Vedd ezt
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest