- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #89964 üzenetére
Na ja, főleg ha még francia is!
-
válasz
runner 125 #89947 üzenetére
Pont most mondtam Izának hogy ha én lennék Judy pasija, az a minimum hogy elautóznék a szerkesztőségbe egy parasztlengőssel...
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #89865 üzenetére
Itt a kölke (utolsó momentum a kemény).
-
válasz
runner 125 #89865 üzenetére
A sztojka sztori résztvevőinek x5 meg kategóriája volt uh a bodzásokat légyszi ne húzd le idáig
(#89863) raczger: festékmérőt vihet bárki, de minek amikor olyan az autó felülete h nem lehet neki támasztani mert nincs 1 cm2 ami egyenes lenne.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #89842 üzenetére
Ötöt. A többi stimmel.
p
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #89766 üzenetére
Valami Pioneer fejegység, nem egy komoly darab, háttérvilágítása is elszállt már vagy alapból nincs.... Aux, USB nincs sajnos. Transmitterek mind borzalmas minőségben sugároznak? (Van egy transmitterem, de az nem az igazi) Ha nincs más, akkor tényleg lehet csak a csere játszik. Csatlakozújuk ezeknek mindíg egységes?
-
válasz
runner 125 #89766 üzenetére
Nem szükséges bemennem szalonba, az előző tulaj hagyott néhány számlát a szervizkönyvben, a mezei olajcsere volt 66.000 HUF 2004-ben. Úgyhogy pontosan tudom, hogy ez jó ár
Néhány nap és megjön az eneos az oldalról amit ajánlottál, utána beszélek Imivel és mehet a csere.
beci: gondolom irdatlan kemény a futómű és pattog a jó magyar utakon
-
beci
őstag
válasz
runner 125 #89612 üzenetére
Felejtettem.
2008-as Seat Leon 1,6 benzines vélemények?
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
Vannak arak nalatok
Most csereltem ezeket a felesegem 2003-as civic-en.
A legdragabb olajszuro a gyari vagy a mobil 1 kerul max 9-10 dollarba, a Bosch, Fram, K&N atlag 4-6 dollar. Ezek boven olyan jok mint a gyari, en ezeket szoktam belerakni.Castrol gtx, Mobil 1 5w20 atlag 30 dollar/ 4.75 liter, de most akcios 25 dollar es adnak melle ingyen Bosch olajszurot.
Fram, K&N legszuro 10-14 dollar.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
Légszűrő piszok drága annyiért
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #89744 üzenetére
akkor nem szóltam.
abból indultam ki, hogy suzuki gyári olajszűrő 1200, levegőszűrő 3200, a váltóolaj is 3000 körül van max.
nem kell honda -
Gergőke88
addikt
válasz
runner 125 #89612 üzenetére
Az is erdekes, hogy 1 éve vette és máris tul akar rajta adni.
Gondolom rajott, hogy nem megvenni nehez egy bmw-t hanem fenntartani. -
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #89612 üzenetére
pár apró pötty, nem tudom hogy került oda, de akkor veszek kátrányoldót, jó lesz az későbbre is.
fényezést nem bántja? -
m3tr0
őstag
válasz
runner 125 #89439 üzenetére
Festve volt amikor a hátsó íveket csinálták.
Enyémen kb. 4 szín van.Ezüst.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #89336 üzenetére
bakker valamiért csak a coltot néztem
kornelka: És valaki Égszert csinál belőle
-
Jaded
őstag
válasz
runner 125 #89264 üzenetére
1.ennyit ír a kézikönyve 2.keveset járok vele,az is 80% város.
TaaT: Csak ne legyen mindegy, egy olyan motornak, ami patyolat és 230e km sincs benne
-
Tomi0703
addikt
válasz
runner 125 #89199 üzenetére
Koszi a tippet.
Megfogadtam.
(#89200) kornelka:
(#89201) Dluinet: Sustina mar 30k lenne, annyit azert nem szanok ra.
neduddki: cepsat nem nagyon talatam (nem is kerestem annyira
), de vegulis te is aldasodat adtad az eneosra ugyhogy az lesz.
#89189 ) TaaT : koszi a webshop linket.
tnap elfelejtettem megkoszonni.
-
válasz
runner 125 #89159 üzenetére
pü ment
-
válasz
runner 125 #89156 üzenetére
Köszi, szűrőket honnan érdemes venni, illetve milyet? Az kb mindegy? (pollen, levegő, olaj) Vagy bízzam az autószerelőmre oszt kész?
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #89094 üzenetére
Ezt mondjuk tapasztalom én is. Most, hogy ilyen esős az idő, már 2-3 hete nem mosattam le.
És tiszta por, viszont semmi nem látszik belőle! Csak úgy látni bármit is, hogy odamegyek közel hozzá és végighúzom az ujjam. Ott akkor abban a sávban felgyülemlik a por és az már látszik, de amúgy az égvilágon semmi... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #89024 üzenetére
Az nem baj.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #89013 üzenetére
Nem nagyon találtam eddig megfelelőt méretben.
16x6,5 5x100 ET55 kéne elvileg.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #88950 üzenetére
A svéd, meg a japcsi mellé csak kéne egy bajor is?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #88817 üzenetére
B6 passatban ilyen a xenon izzó cseréje.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #88800 üzenetére
Izzócsere?
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #88809 üzenetére
Fogkrém + törlőkendő
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #88800 üzenetére
Mi van vele?
nekem most mar kezd ossze állni az alfa ugyhogy lassan kep is lesz róla 😊 -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #88800 üzenetére
Beesett egy csavar?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #88269 üzenetére
Van igazságod abban amit írsz, de te is a saját nézőpontodból indulsz ki. Te is, mint itt kb. a többség, autofil vagy, érdekel a téma, utánajársz, de még egyszer mondom az emberek 98%-a nem ilyen.
Nem a birkaságról van szó, vagy a nem gondolkodásról, hanem arról, hogy nem is tudnak róla, hogy bizonyos dolgokra oda kellene figyelni. Sehol, az autóvezetés vagy autóvásárlás egyetlen pontján sem hívják fel erre a figyelmüket. Honnan tudnák? Igen, senkinek nem érdekel elmondani, és mivel emellett a rendszer még nem is hülyebiztos, ezért persze a technika lefingja magát egy idő után. Miért elvárás az, hogy Karl Westmüller autóvásárlás után heti két órát guglizzon, hogy éppen milyen rúnákat kell festeni az autóra, hogy ne álljon meg alatta a motor csekkendzsinnel az autobahn közepén?
Hát ehhez hadd ne tapsoljak. Szerintem jogosan. Igen, kompromisszum, de olyan, amiben csak a tulajdonos szív, neki kell megkötni egy olyan kompromisszumot, amiről nem is tud, és amit nem is kért.
Legyenek ilyen autók, legyenek kihegyezett modellek, mit bánom én, haladjon a technika. Csak akkor vagy oldják meg hogy bolondbiztos legyen, vagy legyen benne a kiskönyvben, hogy reggelente esőtánccal indítunk, érkezés előtt két kör kocogás a tömb körül, három tankolásonként csodaadalék, és a gyári szervízperiódus 5 éves élettartamot feltételez.
Ez az irány bárhogy nézzük, szerintem nem jó.
Mondom, nem rólad, nem rólatok, nem rólunk van szó, neked/tek/ünk ez érdeklődés, szórakozás, simán menne az üzemszerű használat hosszabb távon. Az más kérdés, hogy olyan autó nem nagyon lesz a piacon, amit meg lehet venni, mert ezeket a csodákat 5 év alatt letapossák. TC már pár éve lecikkezte ezt, és sok ponton egyet tudok érteni velük.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #88269 üzenetére
A másik legnagyobb probléma a mai fejekben, h utánajárás nélkül vásárol mindenki agyba főbe.
Azért ne haragudj, de itt nem hiszem, hogy feltétlen konzumidiotizmusnak kéne beszámítani, azt az elvárást, hogy a (megdolgozott) milliókért megvett kocsimat ne kelljen már babusgatni. Persze pályázás után én is hagyom egy percig hűlni és karbantartok gépkönyv szerint (longlife 20-30k között), de az ég világon semmi több. Nekem ez eddig bevált, sokat megyek városban is, rövid távokra is, eddig bármilyen probléma nélkül. De ha lett volna bármilyen motorikus probléma eszembe se jutott volna magamat okolni soha.
-
válasz
runner 125 #88269 üzenetére
Szerintem meg az a nem normális, hogy szakfórumokat kell bújnom hetekig hogy meg merjek-e venni egy típust
Lassan már ott tartunk, hogy kikérem valaki véleményét a lidlis pilos tejtermékekről
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #88197 üzenetére
Az olajat is biztos így cseréli
[link] -
válasz
runner 125 #88188 üzenetére
Nekem csak az a bajom ezzel, hogy nehogy már én legyek az autóért. Az autó egy használati tárgy, ha autópályán meg kell állni, ne kelljen már visszahűteni a turbót, bírja ki, oldják meg. A másik a rövidtáv, engem az se érdekel. Ha én napi 2x2 km-re veszem az autót akkor azzal se legyen gondja, akkor és úgy használhassam amikor akarom, ne úgy hogy az autónak legyen jó. Persze a megfelelő karbantartás fontos, olajcsere etc.
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #88188 üzenetére
Mindenképp! Az idő szerencsére nem sürget, munkába tömegközlekedek, elvagyunk. Köszi még 1x!
-
válasz
runner 125 #88180 üzenetére
Háát nem tudom, dízel volvo? Baráti társaságban van egy XC60 és egy XC90 is (két külön család). Az XC60-ban már a második turbó van és pluszban most tört el a turbócső vagy mi, hegeszteni kellett. Az XC90-be most lesz 400.000km, az a 3. turbót kéri most és az automata váltó is most adta meg magát.
Mindkét tulaj azt mondta, hogy nyugodtan elő lehetne írva a szervizkönyvben hogy 200k km után turbó csere
Mindkettő újonnan vásárolt, pályáznak vele sokat, lehet épp ez a baj?
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #88168 üzenetére
Köszi az ajánlàst, most aztán elultetted a bogarat..Eddig S80-at nem mertem nézni.
Ebből a sima 2 lityis dizel (Psa) mennyire problémás? :/ -
giigz
veterán
válasz
runner 125 #88163 üzenetére
En is a Coop-bol vettem 2 kendot, viszont az Auchan-ban 5 db. van ilyen aron
Szep szinesek
Es azt meg az ebay sem veri, de aki onnan akar venni, ott is ezer alatt/korul van 5 db, de lehet jobb ajanlat is van, regen en is rendeltem mikroszalas kendot ebay-rol, de most mar a nagy boltokban is olyan olcson lehet kapni
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #88145 üzenetére
Hát igen, azért reménykedek, hogy 1.5 körül is sikerül egy vállalhatót találnom, de én is egyre jobban látom, hogy 2 felett lehet biztosan jót találni.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #88153 üzenetére
Ezek az ulesek nagyon komolyan neznek ki. A tied summum S60?
-
válasz
runner 125 #88153 üzenetére
Nagyon patentül néz ki. Azt hiszem beruházok én is egy ilyen szettre aztán hétvégén kiglancolom és nézek egy 0-100-at
-
whitezo88
nagyúr
válasz
runner 125 #88145 üzenetére
millió? ezt cáfolom személyes tapasztattal. 1,2-t mondanék inkább, az alatt vannak a pénzköltést igénylők inkább. enyém 2 éve volt 1,2 és kopó dolgokon kívül (pár szimmering, futómű egyes részei, ilyenek) nem kellett rá költeni, tehát motor, váltó, stb még mindig igen jó állapotban vannak.
teljesen korróziómentes E46 meg kb nincs is itthon... -
mycso
veterán
válasz
runner 125 #88104 üzenetére
Egyébként élőben nem ennyire elriasztó ez a dobozka, mint a képeken.
Méretre sem nagy, kb. 9.5cm széles és 2.5cm magas. Ez ad hangot is, tehát én is arra gondoltam, ha majd egyszer ha eljutok oda, hogy berakjam, hogy a dobozkát valahova a műszerfal alá szerkesztem be és elég nekem a hangjelzés is. -
hdman
őstag
válasz
runner 125 #88104 üzenetére
Eddig sosem volt tolatószenzoros kocsim, most amit kaptam cégesnek, abban van és nagyon bejön
Igazából nem létszükséglet, mert beteszem a kocsit akárhova, de mostanában asszony egyre többet használja az én autómat. (holott van sajátja), igy viszont nem ártana.
Nagyon.barmolni nem akarok, a gyári megoldás drága, de egy ilyen 5-10e mókában benne lennék
A kijelző tényleg elég retro, 80as évek rulz ,bőven elég a hangjelzés...
-
válasz
runner 125 #88104 üzenetére
szerintem bőven elég a hang, azt a kijelzőt úgysem nézi senki
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #88073 üzenetére
Soha nem adtunk még el kocsit, minden kocsink ilyen állapotban volt, mint ez, patika, szalon, mintha új lenne. Karcolás sehol, belülről kívülről olyan mintha új lenne
Mind be lett számítva a soron következő új autóba.
Innen vettük alapból, az újat is innen vettük, jól jöttünk ki belőle, hogy beszámították. Hirdetgethettük volna, foglalkozni vele, ide menni oda menni, kipróbálják, alkudoznak, nem tetszik, stb. stb. Nem akartunk ilyenekkel foglalkozni, ráadásul autó nélkül sem akartunk maradni, minden nap kell, így ez volt a legkézenfekvőbb megoldás.
Leadtuk, hoztuk az újat
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #88032 üzenetére
mondjuk én az újabb generációra gondoltam, nem erre. durván nincs ára. ennyire vacakok lennének? (nem trollkodás, mindig német autóm volt, most meg a toyota. nem nagyon volt képben francia soha, így az árakat se figyeltem)
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #88025 üzenetére
nem is 1,2 misit írtam, hanem 5 éves megane-t
bár nem tudom mennyiért mennek azok, de mondjuk 3 millából mindennel együtt megáll. fogyasztást meg az esetleges gyakoribb beavatkozásokat kompenzélja, hogy évi 20 ezerből lehet biztosíani egy ilyen autót és az alkatrész is elég olcsó hozzá, meg nem nagyon tudsz belefutni olyan szopásokba, mint a turbóhiba meg a common rail megkotlása.
a BMW-met 550-ért vettem, mindennel együtt 800-ban állt (felni, új gumi, szervizek), ha totál patikára meg lett volna csinálva, akkor lett volna kb 2M a nagyon nagyon teteje, de akkor kb olyan állapotban lett volna, mint a linkelt Merci. -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #88004 üzenetére
Ja, értem.
Azért akad olyan. -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87999 üzenetére
Benzines = lomha
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
Mi a faszom ez
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
OK, rendben van, de akkor tegyék bele azt a kitételt is, hogy amennyiben a kerékpárost baleset éri ilyen esetben (elütik, stb.) abban az esetben automatikusan ő a felelős. És akkor tényleg beszélhetünk ártalomcsökkentésről, üljön autó helyett biciklire ha iszik, rendben van, de ne én szívjak amiatt, mert ő nem tud egyenesen menni vagy szabályosan kanyarodni.
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
He? Ez most csak valami vicc?
Eddig is a biciklisek okoztak a kozuti balesetek 11%-at es kozulluk kerult ki a legtobb ittas "vezeto", ezentul meg mar tok legalis lesz a reszeg biciklis?...
Mert azt irja amig biztonsagosan tudja vezetni... de hat ez akkora relativ kozhely hogy hihetetlen... ki es milyen alapon fogja ezt megallapitani? hol a hatar? Ha 100 meteren belul csak 2x esik el a biciklivel akkor az meg nem gond, de 3-tol mar buntetnek vagy mi? -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #87944 üzenetére
Igen, ennyiért nem igazán vennék autót már. Egyébként folyamatosan figyelem a v70/s60 vonalat.
Az a tervem, hogy vasárnap megnézem a fentebb linkelt bmw-t és talán még ezt az accordot: [link]Illetve megane-t sose néztem, de ezen most elgondolkoztam, nem tűnik rossznak (bár a kormány és a váltó túlságosan meg van kopva ennyi km-hez): [link]
Szerk: azt lehet nem is írtam, hogy tegnap délutánra a mazdát már levette a tag... Előkotrom a számát aztán felhívom, hogy eladta-e vagy mi van.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #87880 üzenetére
Áh nem értesz, hozzá ott mindenki jólétben lakik, 100euróssal törli a likát, mert mindenki "többezer" eurót keres és nem számít. Az 5 évnél öregebb autót meg csak azért nem gurítják be az árokba mert mindenki környezettudatos.
irónia off
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87880 üzenetére
állapotra én nem tudtam belekötni semmibe, akkor erre majd 2 év múlva visszatérünk, hogy milyen vétel volt ez
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87790 üzenetére
ismeros par honapja hozatott be egy 4 ajtost, minden koltseggel, ugy hogy a kocsi a neven volt, rendszammal a haz elott allt, megallt 1250000ből, tenyled olyan, mintha uj auto lenne, de! 1.8-as.... igy kellene a fenenek
belterrol nincs fotom, de tenyleg makulatlan, csak az a franya motor.., meg inkabb e36
-
válasz
runner 125 #87832 üzenetére
Kinek mi, kívülről nekem például tetszik és szerintem a megbízhatóságra sem lehet sok panasz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #87822 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #87764 üzenetére
benéztem
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #87543 üzenetére
Innen is látszik, kinek mi a "kisebb esztétikai hiba".
Szerintem az egész autó egy "esztétikai hiba" ahogy így kinéz..
Egy nullát szerintem elírt... -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #87543 üzenetére
"Állapot: normál "
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #87500 üzenetére
A legtöbb hazai finomság a carstyling.hu fórumairól származik.
Tiger.huhhhh:
-
roberto211
őstag
válasz
runner 125 #87483 üzenetére
Mennyiért vetted anno a hr-v t( ha jol emlékszem nem olyan rég vetted
) ha szabad tudni ?
Amúgy szép tenyleg.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #87483 üzenetére
Mindig ilyen nyálcsorgatós képeket lősz, mint ha németben készültek volna, grat
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87476 üzenetére
Persze, mert kikupáltad magad fotózás ügyben.
Más meg azt se tudja, mi a helyzet, mobillal fotózza, mer' jójaz. -
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #87462 üzenetére
Köszi, nézegettem egyébként de egy oldalt azt láttam hogy nem támogatja az alfa integrated control system-ét de itt látok olyat ami jó hozzá, utána olvasok
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #87441 üzenetére
Miért is? Én csak annyit látok ezeken, hogy valószínűleg szeret fotózni az eladó, vagy egy hobbifotós ismerősét kérte meg, hogy fényképezze le az autót.
(#87443) hdman: Hát igen, a felszereltség kicsit fura ennél az autónál, de manuális klíma is hűt, szóval annyira talán nem gáz. Igazából ez zavarna a legkevésbé.
-
N-vidi-A
őstag
válasz
runner 125 #87423 üzenetére
Természetesen 3-as BMW-vel gondoltam pl összehasonlítani, és az is tiszta sor volt, hogy valamivel kisebb (picivel), illetve azért a BMW az BMW, de a pénz pedig pénz!
Van itt egy egész fiatal, nagyon szép jól felszerelt darab, erről mi lehet a vélemény 3 millió körül?
2.0 benzin, elég sokat fogyaszt városban, de van azért ereje illetve talán megbízhatóbb, mint a dízel társai?
Elvileg Ford Focus 2 motor hajtja... -
válasz
runner 125 #87411 üzenetére
nyugodtan vehetsz új Citroënt, első generációs C5-öt már úgysem kapsz újonnan
szerintem a Citroën tanult belőle -
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #87411 üzenetére
Igen ehhez kell egy bizonyos perverzió.
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
Én leírtam, hogy 1 literrel többet eszik a 2000-es, mint az 1.4-1.6
AWD pedig nyilván többet eszik, de közútra ritkán kell, ha nem laksz olyan helyen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
AWD, ne sértegess!
-
atos19881101
senior tag
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
De ha TDi, akkor még fejthetsz is le a megtermelt anyagból ami a csipsz miatt keletkezik.
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
Nem, felreertetted a nagyobbak meg kevesebbet esznek, kepzeld ha golfokba lenne 6L V8 minden delutan otthon lekene szivni a tankot.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87208 üzenetére
Oké.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #87205 üzenetére
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87152 üzenetére
közben alkyton mellett a dinitrol lesz a befuto szer, body es tarsai keruleset javasolta a mester.
most kimentem és teljes erőmből elkezdtem cincálni az autot, azokon az elemeken amiket cserelek pedig ahogy birtam belerugtam es megse moccan az autó. nem ertem hogy mj ebben a veszelyes
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #87152 üzenetére
"Hu baz, ez alá én tuti nem fekudnek be."
Egyetértek!
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #87138 üzenetére
Üregvédelmet nem lehet csak úgy megcsinálni sem. Flexibilis és speciális fúvókájú szerszámok kellenek hozzá. Azzal viszik be a Dinitrol Penetrant meg a , dugókat a kezelő nyílásba, utána megy rá az alvázvédő stb...
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87138 üzenetére
Szeretek mindent magamnak csinálni, 2-3 éve kezdtem el foglalkozni az autómmal, azóta sok mindent tanultam, gépműhelyi munkán kívül már mindent megcsinálok magamnak, sőt, ha használhatnék gépet, akkor még az alap gépmunkát is elmerném már vállalni
Viszont az alvázvédelem eddig ismeretlen volt számomra, kis körül járás után úgy döntöttem, hogy:
1. autó felbakol [link]
2. lebontok mindent [link] mondjuk ettől sokkal alaposabban, de azóta nem csináltam képet
3. drót koronggal a 20 évnyi retket levakarom róla, ekkor már látható merre lesznek érdekes helyek (mint pl a fenti képen, de amit ott látsz rozsdát, azt már le is gyilkoltam onnan,egyelőre itt tartok idő hiányában, a következőket egy hétvége alatt akarom majd össze hozni
4. ezeken a felületi rozsdás helyeken átmegyek még szintén drót koronggal jó alaposan, ez a rozsda nagy részét lehozza
5. RO-55 az egész aljára, fél nap pihi, este megint drót korong+csiszoló korong, megint ro-55, reggelig pihi, ekkor megint drótkorong+csiszoló korong, ekkor már nem kéne maradnia semmi károsnak
6. zsírtalanít alaposan
7. kényes helyekre Szürke Alkyton 2-3 rétegben, majd ahol gyárilag fekete volt a lemez, oda fekete Alkyton 1-2 rétegben, majd össze szerel, de ehhez még nem találtam ki, hogy pontosan milyen futómű lesz majd alatta, szóval ráérek
egyéb helyekre pedig haverom ajánlott egy jó alapozót,amivel ő az egész W123 merci coupeját körbe kente miután kasztnizta az egészet, de még mindig elfelejtette megmondani a pontos nevét
rücsit nem akarok, gyárilag se volt, én se fogok rátenni,nekem ne legyen csupa takony a kocsi alja
kényes helyek úgy is kezelve lesznek rendesen, ahol meg nem volt rozsda 20 évig, ezután se lesz
csak a tankra ráment egy napom, mire levakartam róla fémig a rozsdát, [link]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
pont napok óta azt csinálom, a kertben magamnak, már a tököm ki van vele. életemben először csinálok ilyet, szét bontottam hozzá az egész autót, 23 éve nincs rajta semmi, csak a gyári alapozó
ahogy csinálgatom, úgy érzem, hogy kizárt, hogy ezt akármelyik szerelő az ismeretségi körömben így végig zongorázná
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
Az állólámpás történetét ezek szerint nem kell belinkelnem. Az indexes Mercedes topikban találtam ezt a műhelyt: [link], Mike Sander's zsírral csinálják az üregvédelmet, és ha minden igaz, magyar területen működnek. Majd ha meglesz a védelem Nálad, és jó a végeredmény, tudnál adni elérhetőséget a helyhez, ahol csináltattad?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #87111 üzenetére
Óó az jó, az enyémnek 11 centi a szabad hasmagassága (nem mintha 1 kategória lenne ugye
) és jó hosszú a tengelytáv is ha bebillentem egy meredekebb lejárón már leér.
XV kellett volna mégis, annak 22...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87119 üzenetére
Véletlenül sem akartam rád dobni a parát, csak ha már volt infóm, hozzátettem a magamét
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #87111 üzenetére
Sajnos nem tudom. De ha gondolod ráküldök egy üzit. Mennyiért és ,hogy hol mivel csináltatták!??
Amúgy én azt mondom ,hogy lazán megéri. Jobb félni mint megijedni és megelőzni a bajt.
järgenGuRu: Egy újabb baromi értelmes kérdés. Milyen? Hány éves? Dizel , benzines??? Amúgy tessék itt lehet szemezgetni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87111 üzenetére
Tiszta fém esetén persze tiszta sor, hogy OK a dolog, a rozsdán, illetve a rozsdátlanításon bukik. Erre azt mondták nekem, nem is egy ember, hogy vagy magamnak otthon csiszi-csziszi, hogy mindenhol maradéktalanul lejöjjön, aztán mehet rá a rücsi, vagy amit akarsz, vagy el se kezdjem. Mert hogy a csiszi-csiszit nem fogja neked élő ember megcsinálni rendesen, főleg hogy nem is látszik, mert aztán egyből lekenik.
Persze lehet, hogy rosszul tudom, ezek csak hallomásból kapott dolgok, majd kijavít valaki, ha tévedek. Engem is érdekel a téma amúgy, bár az enyémet már szerintem felesleges alvázvédőzni, mert felületi rozsda mindenhol van, de az üregvédelmet meg akarom csinálni.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
En tavaly csinaltattam, mikor meg megvolt a mazda. Mi a kerdes?
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
Én úgy vettem az autót ,hogy előtte pár hónappal lett alvázvédelemmel, illetve üregvédelemmel ellátva. Kapott üregvédő olajat-viaszt stb...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
Mikor felakadt a verda akkor odafújtak vmi trutyit de ugye az csak 2 vékony csíkban volt messze nem teljes alvázvédelem... Majd most alánézünk megint mert persze azóta még egyszer felakadtam vele.
Hiába no, nagyon kicsi a hasmagassága.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
Engem lebeszéltek róla, mi szerint azt ember nem csinálja meg rendesen, nincs az a pénz, valami tosz (rozsda) úgy is marad a vason, akkor meg többet árt mint használ.
-
válasz
runner 125 #87043 üzenetére
Ha nincs lejtmenet vezérlés akkor az autó a kúszásig vissza tud lassulni sebességben hagyva megfelelő motor erő esetén. a6 és passatban. Pécsen az állatkerttől lefelé jövet gyk csak fékeznem kellett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #87031 üzenetére
Üresben nem guruljon vele hosszan, D-ben szépen ahogy előttem is írták.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #87031 üzenetére
Nem lesz baja, ha jár a motor. De guruljon inkább d-ben, akkor üzemanyagot sem fogyaszt.
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #86955 üzenetére
Mindig ez a biciklis hasonlat.
Én simán elvagyok a 25 ezres biciklivel is.
Ha már hasonlat, 500 euróért egy jó garnitúra téli-nyári gumit lehet kapni acélfelnivel. Azt ennyi. De autót tényleg merész...
Még az én 20 éves Omegámat se adtam volna oda ennyiért... -
8th
addikt
válasz
runner 125 #86886 üzenetére
Pfejj de randa.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #86891 üzenetére
Ergonómiailag kényelmesnek látszik, iroda szerű hatása van. Mint egy kis privát szoba.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #86886 üzenetére
Az bizony, foleg hogyha az ember a fogyasztast is megnezi. Nincs ertelme dieselben gondolkozni.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #86886 üzenetére
...de nagyon nem kéne
Tipikus ázsiai technokrata ízlésvilág.. Lehet, hogy öregszem, de én egyszerűen a német konzervatizmuson nem tudok túllépni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Bluering Libra irodai forgószék
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest