- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz
batai15 #217752 üzenetére
Nekem 1.6 PT GT- 225 van a cégesben, nem szabad elhúzni az olajcserét és akkor elvileg nem lesz gond. Már úgy vettem át 0 km-es korában hogy 5 ezerre be volt programozva egy kötelező olajcsere, és amúgy 1 év/20 ezer km-re van állítva. Mondjuk magamnak megvenni kétszer is meggondolnám így pár évesen a brutális értékvesztés miatt. Volt a csoportban egy olyan akinek fullos kombija volt, 2 évesen alig több, mint a feléért tudta eladni mint amennyi az új listaára volt. Amúgy elég jó autó: még a 19-es kerekekkel is elég kényelmes, nem tudom ez mennyiben tudható be az állítható futóműnek. A kormányzása majdnem 3-as BMW szintű(előtte MSport F31-esem volt) elég jól megy és vegyesben egy 7-8 literrel járok el vele. Egy hátránya van, hogy elképesztően szűk belül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
batai15 #217069 üzenetére
Nem ez GM fejlesztés és bajos tud lenni vezérlése ha nem megfelelő olajat kapott.
-
hdanesz
őstag
válasz
batai15 #216069 üzenetére
Az 1.4 HDI-t csak ajánlani tudom. Faternak az van. Peugeot 206, 270 ezernél jár, ebből 150 ezret oktatóautóként töltött. Borzalmas nagy hibája nem volt. Itt-ott eresztette az olajat de pár tömítéscsere megoldotta. Alig fogyaszt..szinte bármilyen körülmények közt. (130-135-ig...
felette nem tudom)
Neki a Riviera fantázianevű felszereltség van, nem sok extra: manuális klíma meg fűthető tükör és távirányítós központi zár.
Nekem volt 2016-os 1.4 CR TDI Fabia-m, imádtam. Három henger...de nem volt vele bajom. Igaz, ez nem az az árkategória mint a 206.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #215133 üzenetére
kb 1500rpm alatt van csak ujra befecsekendezes, vhol 1200 alatt
addig csak a levego megy at a motoronODB2 kiolvason nezve lehet is latni a kivezerlesi idoket is akar
meg en programoztam standalone ECU-t, ahol mindent IS te allitasz be
ott is mindig ugy allitottuk be a befecskendezest, hogy 60-65 fokos CLT felett, par % TPS alatt es alacsony kPa-s MAP ertek alatt = motorfek uzem, hogy egy n rpm-nel adja vissza a benzint
pl:meg az elektromos vezerlesu karbik is becsuktak a kabin a tuszelepet ezelott mar ~30+ evvel is
-
kisza25
félisten
válasz
batai15 #215149 üzenetére
Amikor üresben van az autó, akkor van sima alapjárat és befecskendezés, te ezt írtad:
"Izé alapjárat van továbbra is , ahhoz meg kell tüzelő anyag :U, tehát van égestermék is. (Vagyis ott biztosan van üzemanyag befecskendezés is )
Nem úgy kell a motor fék üzemet elképzelni mintha az leállítaná az ember az autót"Motorféknél nincs alapjárat, meg befecskendezés, csak akkor, ha annyira leesik a fordulat.
Na mindegy látom nem érdemes neked írni, mert már többen leírták. -
zgospel
őstag
válasz
batai15 #215137 üzenetére
Azért az nagyon kemény, hogy azt írod "csak legyünk tisztában némi gép technikailag dologgal" (sic!), miközben látványosan homály amit írsz. Vagy csak nagyon pontatlanul fogalmazol, aminek az eredménye az, hogy mellébeszélésnek tűnik amit írsz, ezesetben érdemes lenne pontosítanod.
Felengedett gázzal alapjáraton utoljára kéziváltós autók közül a kétütemű Wartburg gurult a szabadonfutó miatt, mert a motor járáskultúrájából és a kétütemből adódóan motorféken nagyon kellemetlenül rángatott volna a bódé.
Nem euro norma kérdése, hanem amióta befecskendezőkre cserélték a karburátorokat, azóta tolóüzemben nincs üzemanyagbefecskendezés, mert pazarlás, felesleges. Karburátornál mivel nincs számítógép általi vezérlés, ezért mindig a karbi beállítás szerint megy be az üzemanyag, motorféken is. És igen, a karbis az le is fullad, hiszen nincs elektronika ami lereagálja ha alapjárat alá esik a fordulat.
Qru leírta tömören: ha alapjárat közelébe esne a fordulatszám motorféküzemben, akkor kapcsol a vezérlő és nem engedi lefulladni a motort, elkezdi tolni be az üzemanyagot, az autó meg megy tovább. Próbáld ki, berakod az autót egyesbe, és gázadás nélkül lassan elkezded felengedni a kuplungot. Az autó el fog indulni és alapjáraton haladni fog előre, mert a vezérlő nem engedi lefulladni, adja helyetted a gázt.
Többnyire versenysportban vagy tuningnál a motorfék erősségét lehet állítani úgy, hogy teljesen elzárt befecskendezés helyett valamennyi üzemanyagot mégis toljon be a vezérlő, akár hűtés miatt, akár a motorfék karakterisztikájának (erősségének) változtatása miatt. Az lehet, hogy vannak olyan a közúton ritkának számító motortípusok amik felépítésükből adódóan motorféken is nyomnak be valamennyi minimális üzemanyagot a fentebb írt okok miatt, de teljesen átlagos sornégy kisköbcentis motorknál ez nem jellemző, felesleges.Az hogy a te automatád hogyan működik, az egy dolog, nem lehet általánosítani minden automatára ahogy te leírtad, mert többféle elven működő automata létezik. Hagyományos olajos automatáknál valóban szabadon fut, kivéve amikor direkt fokozatban van, ott van motorfék egész addig, amíg túl alacsonyra nem esik az alapjárat, ott teszi ki szabadonfutásba a vezérlő, ami olyan, mintha egy kéziváltósat kivennél üresbe. Az olajos váltó működése az ilyen.
Egyébként fél perc guglizással is megtudhattad volna a megoldást.
Ettől még simán lehet, hogy a turbók javítását jó minőségben végezted el.
Ha mégis ugyanarról beszélünk akkor bocsi, csak nem ezt írtad. Sajnos a fórum az ilyen, pontatlanul kell fogalmazni, különben elbeszélünk egymás mellett.
-
426os
őstag
válasz
batai15 #215139 üzenetére
Manuális autónál, ha sebességben gurulsz, nem adsz gázt, akkor nincs befecskendezés és alapjáratról sem beszélhetünk, mert az alapjárati fordulatszámnál magasabban pörög a motor és csak és kizárólag a gravitáció forgatja a hajtásláncon keresztül. Ilyenkor nincs befecskendezés egészen addig, amíg le nem csökken a fordulatszám az alapjárati RPM környékére, amikor a motorvezérlő elkezdi megakadályozni a lefulladást.
Talán az első befecskendezős motorok még nem voltak annyira szofisztikáltak, hogy ilyenkor lekapcsolják az üzemanyagot, de az elmúlt kb 25 évben nem hiszem, hogy készült olyan modern autó (extrém kivételektől most tekintsünk el), ami adagolná az üzemanyagot motorfék üzemben.
Az automataváltó vitorlázó funkciója teljesen más, ne keverd ide. -
WasabiTrsr
csendes tag
válasz
batai15 #215133 üzenetére
Egy adatpontkent, 2008-as focuson a benzinfogyasztas leesik 0-ra motorfek hasznalatkor. Nincs semmilyen alapjarat (szerintem), hanem a "menet" hajtja a mindent is. En abban sem lennek biztos, hogy levego aramlik, bar lehet azt suritgeti ott magaban, hisz akkor nem tudna ellentartani a motor a lejtonek. A vitorlazas amit irsz, az amikor kirakod uresbe.
-
imyourfriend
őstag
válasz
batai15 #212283 üzenetére
Ilyen rövid távra inkább benzinest vennék, legyen az barmennyibel is lomhább.. dpf meg egyéb josagokkal meggyűlhet az ember baja hamar arról nem beszélve 10km alatt nem tud atmelegedni a rendszer és ez okozhat mindenféle problémát. 15km-re járok dolgozni de télen inkább vonattal mivel nem tudom úgy felmelegíteni az Oktav rendszerét megfelelő hőfokra. Olaj felmelegszik 80-ra és addigra be is erek melóba.
-
Manitou
veterán
válasz
batai15 #212278 üzenetére
Na igen, ezt mondom. Teljesen más a két motor. A HDI már alacsony tartományban is nagy nyomatékkal bír, ott érzed , hogy nagyon megindul, viszont utána hamarabb kifullad, mint a benzines szívó, azt forgatni kell, és kéri is . Mondjuk ilyen 40-50-ig elhiszem, hogy jobban mehet a HDI, de felette nem gondolnám, számok ide vagy oda.
-
Gombinyó
őstag
válasz
batai15 #212279 üzenetére
Ha bejött a HDI, akkor 2.0 tdci néven is megkapod 4m körül a Focus MK3.5-ben magas felszereltséggel vagy az MK4 Mondeoban (ennyiért ez már a kínálat teteje, az MK5-ök kezdődnek itt). Esetleg egy széria végi Laguna 3 a 2.0 dci-vel. Amúgy a 308/508 is tök jó választás lenne. Szívó motoros autót ne nagyon nézz ilyen elvárásokkal.
-
grizlisandor
veterán
válasz
batai15 #212272 üzenetére
2 hete írtad, hogy "napi 2x10 km és havi átlag 500km" futásteljesítményre keresel autót, ez változott?
Ha nem, akkor nem kell neked DPF-es autó, VAG topikban olvasd vissza a hozzászólásokat egy phkolléga PDTDIről CRTDIre váltott és hasonló használatra nem barát a DPF. -
kisza25
félisten
válasz
batai15 #211907 üzenetére
A baleno alul motorizált? 865kg és 90 lóerős, megy az ha akarod
egy 1,8 140 lovas insigniát, vagy egy 1,6 116 lovas J astrát biztos, hogy lealáz
A súlyt is kell nézni, pláne, ha keveset akarsz fogyasztanimondjuk nem szép, minden jósága és praktikuma ellenére én sem tudtam magamat meggyőzni, hogy vegyek
inkább fogyasztok többet egy 1,4/1,6 i30- al
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
batai15 #211859 üzenetére
Gondolom te se akarsz idősebb autóba átüllni, mert kb ennél jobb fogyasztást kevés D-szegmensű autó nem fog tudni. Nem ismerem a váltó pontos típusát, de szerintem a 2.0 hdi-hoz biztos valami olajos automata váltót adtak, a rendszeres olajcsere biztosan hozzáad az életciklusához.
Írd meg mennyi pénzed van rá és mekkora bódéjú autó kell, topik talál egy kedvezőbb fogyasztású autót.
Összes használt autóra költeni kell, biztos előlről kezdenéd a dolgot?
A tiédben van már FAP folyadék vagy DPF? Ha nincs, akkor nagy baja nem lesz attól a használattól. Tessék adni neki prémium gázolajat meg, 2-3 hetente menni vele egy hosszabb utat 50 km+, évente vagy 10-15k km után olajcserét neki. Váltóban meg cseréltetnék olajat a békesség miatt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
batai15 #211859 üzenetére
Kizashi tetszik, azt en is netegettem anno.
Inkabb a karoaszeria elemek hianya ami fajo lehet, nem nagyon van bontott belole ugyanis. A tobbi alkatresz nem veszesen draga hozza. A motorja jo, a cvt tud behalni ha nem volt cserelve az olaj de manualissal nincs gond. Volt ra gyari visszahivas (legzsak, uzemanyagtank) azt VIN alapjan lehet csekkolni.
-
válasz
batai15 #208364 üzenetére
Nagyon ritkán éri meg új autót venni. Én cégesnek kértem újat, így jó alkut kaptam, 4 évig használom cégesként, aztán ha úgy van 4 évesen "használtan" megveszem saját célra pici pénzért. Magánszemélyként a mostaninál 5x jobb anyagi helyzetben gondolkodnék el új autón...
-
TrollBalint
addikt
válasz
batai15 #208364 üzenetére
Néha én is gondolkodom azon, hogy esetleg külföldön kellene megpróbálni, mert akkor legalább a hazai kereskedő hasznát nem kellene kifizetni és talán olcsóbban juthatnék hozzá, de nem igazán sem németül, sem angolul eléggé, plusz az autókhoz sem értek
Azt hiszem ezt mondják halmozottan hátrányos helyzetnek?
-
dong86
csendes tag
válasz
batai15 #207643 üzenetére
“amit vissza fizetsz ugyan annyi lesz “ nem változik az idő előrehaladtával a törlesztőrészleted így amikor felveszed a hitelt tisztában leszel vele mennyit fogsz fizetni akár 30 évre előre. Most keresel 500k-t a törlesztőd 100k közvetve az infláció miatt viszont jövőre 550k-t keresel így nem 20%-ma megy törlesztésre hanem csak 18%. Ez nincs így a változó kamatozású hiteleknél illetve régebben a devizalapúaknál. Nem mondtam, hogy mindig megéri a hitel, de lehet nincs más választásod vagy be tudod fektetni magasabb hozamú dologba.
-
dong86
csendes tag
válasz
batai15 #207631 üzenetére
Ha fix kamatozású hitelt veszel fel törlesztőd a futamidő végéig ugyanannyi a hatalmas mértékű infláció hozza magával papíron a jövedelmed növekedését, főleg hosszabb távon a törlesztő összege csökken a jövedelmedhez képest arányosítva. Amit visszafiteszt az ugyanannyi lesz.(Egyébként brutális összeg lehet a kamatköltség, főleg egy 10-15 éves hitelnél a 6% kamat mellett a teljes törlesztésed 30%-át a kamatokra fizeted vissza, érdekes mód ezt nem lobogtatják)
-
szabonagyur
félisten
válasz
batai15 #207205 üzenetére
A matekot lehet érdemes lenne úgy átszámolni, hogy maradjon annyi pénze a vevőnek mellé tartalékban amiből mondjuk ha elveszti a munkáját 1 évig a megszokott színvonalon el tud lenni. És ez alapján ezt mindenki ki tudja számolni szerintem, mert lehet valakinek 1-2M elég tartalék erre, de lehet van akinek ez 1-2 hónapra elég max.
-
válasz
batai15 #186075 üzenetére
akkor olyan autót kell vásárolni amiben nincs ilyen akkumulátor
a technika adottságaiból adódóan teljesen jogos elvárásnak tűnik egy iylen feltétel (ha azt a fogyasztóval megfelelő módon pl. használati utasítás közlik) , illetve az 1 év kötelező jótálláson túl egyébként is úgy állapítja meg a "garancia" paramétereit a cég, ahogyan jónak látja -
pècsimunkás
addikt
-
-
-
-
máyköl
veterán
válasz
batai15 #184680 üzenetére
Te is nem egyszer leirtad a csoportban az autovasarlasod elott, hogy fazol a 407 -tol nagyon, nepiteleten is rosszakat olvastal, valamint a folyamatos elektromos hibaktol sem vagy nyugodt. Had ne linkeljem vissza.
Azert mert vettel egyet 3 hettel ezelott, nem kell harapni ha valaki ettol fuggetlenul nem ajanlja. Hosszutavu tapasztalatod nincsen meg vele. Volt kozeli ismerosi korben három 407 is, vezettem is oket nem keveset, egyontetu rossz velemeny volt roluk a tulajdonosaitol (pedig autob**i mindegyik, es minden foldi jot megadtak az autoknak). Ja, mindharman tuladtak mar rajta.
Mindettol fuggetlenul remelem sokaig jol ki fog szolgalni teged, es csak kopokat kell majd cserelned, de engedtessek meg hogy arra hasznaljam a topikot amire valo, a kapott es hallott informaciokbol megprobaljak segiteni egy potencialis vasarlonak.
-
válasz
batai15 #183783 üzenetére
nálunk volt iylen a családban, csak 2011-es talán és az 1.6 os dízellel
kb ennyi km nél adtuk el, mint amennyivel most vennéd
dpf-et kellett ujra folyadékozni (vagy mi) márkaszervizben, az 100k körül volt, illetve télen furcsán nehezen járt a váltó már újkorától fogva, amíg be nem melegedett
nekem még észrevételem hogy nagy autónak tűnik optikailag, de olyan fura elnyújtott az egész, talán még egy golf is tágasabb nála belül, főleg az újabbak
ezeket leszámítva jó autó és simán elvolt 5-7 liter dízellel használattól függően -
SaNyEe
aktív tag
válasz
batai15 #182756 üzenetére
Nálunk cégnél poolos autók voltak, eleinte ez az 1.6tdci, később az 1.5 .. nem volt velük nekünk semmi bajunk (jó, nyilván új autók voltak), kényelmesen utaztunk bennük, aránylag nem is voltak zajosak se. Üzemanyagot meg keveset kértek autópályán.
Az állapotát kell megnézni, ha jó, akkor meg kell venni. Amennyiben nem megy el állapotfelmérésre, vessen magára, nagyoneccerűen. Szval vigye el felméretni és lehet leizgatják az autóról egy akár milliós ajánlattal
@Autóhopperek: Nekem akkor is gyanúra ad okot, ha fél éven, éven belül dobja az ember az autóját
. Szervízben persze kiderülhet, hogy hát épp semmi baja a gépnek, nekem a default az az, hogy valami itt xar. Senki fejére nincs ráírva, hogy hiteles/őszinte ember.
Állapotfelmérésnek hiszünk, pláne, hogy a szervíz amiatt számonkérhető -
SaNyEe
aktív tag
-
válasz
batai15 #182711 üzenetére
A Michelinek jellemzően a legtartósabb gumik. Egy Pilot Sportot a sportos gumikhoz kell mérni.
Normál felhasználásra a Primacy 4-et ajánlom a Michelinek közül.Ami extrém tartós, az az Energy Saver, cserébe kevésbé tapad. Valamint talán nem is gyártják 225/45r17-ben.
A 90-es években nagy sláger volt a Michelin MXT, ezzel szerelték a szentgotthárdi Astra F-eket; bőven 100 000 km feletti futást tudtak egy átlag sofőrrel.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
batai15 #182711 üzenetére
Ha mész 30e km-et éves szinten előbb el fogod koptatni, minthogy kijöjjenek az említett öregedési bajok.
Hogy mennyi km-t megy el egy gumi az is leginkább jobbláb függő, hacsaknem valami híresen elfogyó keveréket sikerül vásárolni (gumiteszt!)
Ha Golfra a váltó 205/55R16 az egy aranyközépút. Az Epica-ra ugyanez /60 volt és 4 keréknél bizony 5 - 5.5 db /55 árát fizettem ki. -
-
válasz
batai15 #182688 üzenetére
Én sem akarok senkit megbántani, de 8000 km elég kevés egy abroncs életét tekintve.
Mennyi idő alatt ment bele? 1 szezon? Téli abroncsoknál ha már olyat veszel, ami Európában legalább valamennyire ismert (értsd, nem műanyag kínai), akkor még a 2. szezon is egész tűrhető pl: téli esetén, a gond utána szokott lenni.
Általában a prémium vagy annak hívott autóknál kezdődik az igazi drágulás, a szervizes kolléga örült nagyon anno, talán az nInfinitynél, hogy a nyári abroncs /35 körüli volt, így kellett egy váltás szett, hogy ne legyen szétbarmolva a hazai utakon a felni, viszont lemezfelni fel sem ment egy adott típusunkra az egyedi méretek miatt (vagyis lett volna, de nem olcsóbb és ritka), csak a saját felnijük. 1 téli szett ára bőven hétjegyű lett, nettóban.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
batai15 #182688 üzenetére
Az a vicc, hogy az mégcsak nem is a legdrágább, Hankook pl 35 - 42ezer ... nem Conti Vagy Michelin bár azok sem jelentősen drágábbak.
2015 után kötelező a TPMS, darabja ~15, még lehet neked nem olyan lesz amit veszel, de előbb-utóbb majd jönnek azok az autók is a listádra pár év múlva. Tud drága lenni a gumizás is.Nézd meg tizenpárezerért mit kapsz abban a méretben amit linkeltem
és ez a méret teljesen középkategória 2019-ben.
2 milliós autónak is lazán lehet drága a körbegumizása, pusztán attól függ, milyen méret kell rá.
Anyám Escortjára a 155/80R13 ócsó, 4db pont annyiba kerül, mint egy darab 4évszakos gumi amit végül megvettemVolt valami nyári Toyo az autón, azzal vettem, 90%-os. Feltettem új árának 90%-ért minusz az ÁFA, elvitték pár óra alatt. Az én felhasználásomra tökéletes egy jó 4évszakos.
Nem tudom mennyire noname az a gumi, de használt piacon pikpakk elvitték. Gondolom hasonló az árképzés drágább gumiknál is, én azért lehet a jó állapotú használtat megvennék, minthogy linglong vagy társait pakoljam az autóra, de ez is egyéni preferencia kérdése. Mondom ezt úgy, hogy pl a középkategóriás gumikat egyátalán nem vetem meg. -
Cifu
félisten
válasz
batai15 #182688 üzenetére
Bizonyos méreteknél már eleve 100 ezer forint egy-egy gumi. Persze, lehet venni noname gagyi gumikat is rá, de egy erősebb és drágább autónál ilyenre bízni a tapadást... hát legalábbis orosz rulett. A Voyager feltehetően valami amerikai méretes gumival bír, azért ennyi. Ilyen ez a business...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
batai15 #182684 üzenetére
nagyobb méretben hamar szaladnak az árak. Az Ampera-ra is 215/55R17 méretben nevesebb gyártótól egy darab gumi ára 40-50, szorzod 8-al, rögtön kijön a matek
és még a gumishoz be se gurultál, hogy a gumik a megfelelő felnin legyenek. Acélfelni használtan is huszas/db, szép dolgok ezek. Ilyenkor szokták mondani, ha volt pénz majomra, legyen banánra is.
-
dj79
senior tag
-
Doki16
addikt
-
Cifu
félisten
válasz
batai15 #182656 üzenetére
Ha 2015-be lett behozva (honosítva), akkor vagy egy külföldi rendszámos autó volt, amivel ingázott a tulaj, vagy hamis a szervizkönyv, ugyanis az végig magyar szervizbejegyzésekkel bír.
A tetőn nem tudom mit látsz. Van rajta két tetősín, hátul pedig egy "cápafarok" rádióantenna...
-
Cifu
félisten
válasz
batai15 #182651 üzenetére
Ha jól tudom ebben a problémában érintett a 2009 utáni javított (100mm-es) hajótengely ellenére. De benne van a pakliban, hogy már átesett a "gyógyító" javításon.
Amúgy ezt leszámítva korrekt motor... Csak ez ugye eléggé fájdalmas dolog lehet.
-
dj79
senior tag
válasz
batai15 #182649 üzenetére
Kérdezzed le rendszám alapján (van egy kis káosz a jszp-ben), mérjed körbe aztán ha minden oké, hajrá.
Ahogy látom a szervizkönyv alapján, a dsg olajcserék megvoltak.mod: tavaly augusztusi az utolsó szervizszámla és a kereskedés nevére szól, jó régóta bent lehet az autó a telepen.
-
pit stop
addikt
válasz
batai15 #182584 üzenetére
Peugeot 308 miért esett ki? Sok kérdés között már elfelejtettem. Dízelben én azt venném, és még a márkaszervíz se horror többiekhez képest.
Doki: Prius 4 nem is nagyon lesz itthon, a rettenet gyenge kereslet miatt megszüntették a forgalmazását is (tehát ami van arra hosszú távon esetleges alkatrész is horror lesz)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest