- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Declare
őstag
válasz
Bull Boss #118255 üzenetére
Egy fiatal lkiscsaj hasznalta az autot, aki 30 al ment 5-ben
szerintem siman az a helyzet, hogy kap egy uj autot ezt ealdtak es tenyleg meg voltak gyözödve rola, hogy kettöstömegü. Nem tudom mennyi ertelme lenne pereskedned es egy rakat idegesseget es idöt "rátolni" meg a kocsira.
Szerintem azzal nyugtasd magad, hogy ilyen szivasba a bmw nel is belefuthatsz (söt ott talan megtöbbe), viszont a szerviz arak valszeg komolyabbak lennenek.
Viszont azt megertem, h a kocsit latni sem akarod....
-
Declare
őstag
válasz
Bull Boss #118141 üzenetére
Nagyon gaz, sajnalom. Tenyleg nem jarnal jobban ha megcsinalna az a szerelö? Ha az tenyleg ert hozza es a 400k raköltese utan patent lesz a kocsi....
(#118149) bajnokpityuSiman tönkremehet 100k alatt ha alacsony fordulaton nyomkodjak. A H astra 6 sebesseges valtoval autopalyas hasznalat mellett is 140k km t birt csak ki.
-
bajnokpityu
félisten
-
-
-
-
válasz
Bull Boss #113067 üzenetére
Szeretettel várunk a VAG topicban.
Van egy kicsit szakaszos Seatos tagunk aki szintén használta -nem is akárhogy- a haldokló DMFW-t és megúszta komoly baj nélkül. De ne javíttasd a meglévőt hanem cseréltesd a tárcsával együtt.
-
-
Morris
veterán
válasz
Bull Boss #108628 üzenetére
Pont azt nézegettem, de mintha kisebb lenne a Galaxy-nál. Mondjuk nekem mindegy, mert sajnos nem nekem lesz, de mint lehetőséget feldobom majd az illetékeseknek.
Igazából a legfőbb szempont az, hogy ne kelljen leülni ha beül az ember. Ergo, magasan legyen az ülés. (mint pl a WagonR+, Ignis, Touran, Golf Plus stb.
Ha még sok minden is fér bele, az nyilván plusz pont. -
Typhoon47
senior tag
válasz
Bull Boss #108583 üzenetére
Nekem Ford és VW váltókkal van tapasztalatom, viszont még egyiket se használtam annyi ideig, hogy meghibásodás mellett kötöttem volna ki, ahhoz rengeteg km. kell / vagy pech. De mivel sok különbség nicns köztük, csak és kizárólag a karbantartásra lehet visszavezetni a tartósság kérdését. Egy karbantartott váltó, nagyon-nagyon sokáig elketyeg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bull Boss #94125 üzenetére
Elnyűhetetlen TDI, ritka a kocsi amúgy is - az ár ezt tükrözi.
runner 125: Csikós egyik postjában volt, hogy egy német webshopról szerezte be a hozzávalókat, és nem volt sok a szállítás, de nem találom a Belsőségen a konkrét bejegyzést. A korrosionsschutz testen 6. a Dinitrol, tehát véd, és a nála jobb helyen végzetteknek nem találtam magyar fellelhetőségét.
-
Qru
MODERÁTOR
-
giigz
veterán
válasz
Bull Boss #93846 üzenetére
HI!
nekem is van egy jo helyem debrecenben, 90-es evek ota oda visszuk a kocsikat, igaz idaig meg csak uj autonk volt, most vettem magamnak ezt a megane-t, most volt muszaki aprilisban, tiszta rozsda volt az alja, futomu darabokban, fek mar boven tulkopottan, ja es nincs katalizator benne, egy 5-os a zsebbe es leszartak mindent, megoldattak h atmenjen
udv
duddukki
-
nesa
veterán
válasz
Bull Boss #86849 üzenetére
Ami kell horvatokhoz Hullazsak ahanyan vagytok, 1 deszkadarab ,1db faek(ez nemtuti) autopaja szerintem a foldkereksegen a legdragabb fizetokapus mi H1 el mentunk 2 katba soroltak mondvan tul hosszu meg 190 nel magasabb, egyik se volt igaz mert nincs 190 magas tobb mint 10k volt 1 ut a palyan + ugyanennyi vissza, a sebesseget nemerdemes tullepni mert ugy megbasznak hogy evek mulva is azt meseled a kocsmaba, ha nemfogadod el van rogton itelo birosag, reggel gyorsitasz delutan kapod az iteletet.
Ja a fizetokapunal jo ha van pontos osszeged mert mergessek ha kell visszaadni ordibal mint egy balkani...
Az utak keskeny szarok, a burkolat atlagos minosegu, en kicsit felek az ilyen utakon.
Ezt most lotem 2 hete. -
Declare
őstag
válasz
Bull Boss #86637 üzenetére
En irtam Neked, az 1.7 mennyit forog...saccra 3000 et...felmesz amugy youtube ra es megnezed. Latszi, hogy az a motor is 3000-3100 körül.
Kötve hiszem, hogy egy dizel motor ha megy 3-3500 as fordulaton az tönkremenne ettöl....ha sz.r a konstrukcio akkor olajra figyelni kell, de szerintem ennyi.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Bull Boss #86544 üzenetére
Szerintem olyan 7-8 körül lehet, ha nem 9 liter. De az 1.6 tdci és a többi 1.6 os közös nyomócsöves hdi turbói szeretnek megdögleni . Főleg ha leszarjàk az olajcserét. A téli indulàs előtti minimàlis melegitést és hosszú utak utàni visszahűtést. Nagy sebbességre nem való mert szarràpörög minden, meg az 5 gang is nagyon kevés.
-
Dany007
veterán
válasz
Bull Boss #86379 üzenetére
Az már nem 1-2 liter ám.
Egyébként nekem a régi Omega 10-12l-t fogyasztott városban. Akkor se volt kérdés ha menni kellett bárhová kocsival mentünk. Ez sosem volt akadálya semminek. Van hogy a játszótérre is kocsival megyünk a gyerekkel.Bérletünk nincs, a legközelebbi bolt kb 5-7 perc gyalog. Oda is kocsival megyünk és mentünk eddig is. De sose volt kérdés a benzin...
Persze biztos kevesebb lenne egy 1.2-es 1.1-es dízel vagy akármi kis autó... de túl nagy lenne az ár a másik oldalon. Nem adnám fel a kényelmes relatíve erős autót a fogyasztás kedvéért. Annyit nem ér az a párezer forint. Múltkor itt egy kollega számolgatott évi 120-130k-s spórolást, no annyit se ér meg a dolog, hogy egy 5 ajtós 1.8-as 2.0-es sedan helyett egy 1.1-es kis gyufásdobozzal járjak. Persze ez itt már szubkejtív tudom.
És nem is azzal van bajom, hogy sokan nézik a fogyasztást. Naná. Én is nézem. De ami itt ment az elmúlt pár oldalnyi hsz-en keresztül azt már túlzásnak érzem. -
8th
addikt
válasz
Bull Boss #86349 üzenetére
Egy komoly hibája van az A2-nek. Az üléspozíció. Elöl borzalmasan kényelmetlen. A sofőr lába alatt a padló alatt van egy rekesz elektronikával teletömve ami miatt gyakorlatilag kinyújtott lábbal kell ülni és ehhez jön még az a szar ülés aminek a háttámlája olyan mint egy deszkalap vagyis semmit sem támaszt derékban. Marha fárasztó így autózni vele hamar megfájdul az ember háta. Amúgy tényleg nem rossz kocsi. Nem értek egyet azzal, hogy méltatlanul drága lenne. A hasonló korú, motorizáltságú és felszereltségű kategóriatársak sem olyan sokkal olcsóbbak ám. Na meg ez nem egy Opel vagy Renault. Bontottam már A2-t elképesztően jól össze van rakva a belseje. Minden kárpitot és műanyag elemet 3-4x annyi csavar fül és patent tart a helyén mint egy átlag autóban párat sikerült is szépen letörni a gyári szervízprogram utasításait követve is. Menet közben olyan mint egy süketszoba szar úton sem zörög vagy nyüszög semmi. Hangszigetelése is pazar a 3hengeres dízel rettenetes csattogásából szinte semmi sem jut be az utastérbe ahogy futómű dübörgéséből sem. Ezt pedig meg kell fizetni és azt is, hogy ennél soha nem kell majd lakatosra költeni mert az alu bódé biztosan fog elrohadni. Motorja sem egy common rail csoda amire a világ pénzét rá lehet költeni nincs dmf sem és az alkatrészei sincsenek úgy elszállva mint pl. egy vele egykorú A Classe CDI mercinek minőségben pedig ugyanazt tudja. Új korukban voltak túlárazottak most már szerintem reális áron meg lehet venni őket.
-
zsolt19900
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Bull Boss #86319 üzenetére
A szabály az, hogy egy tengejen megegyező méretű és mintázatú guminak kell lennie...
Ha felnin vannak, akkor elviszed gumishoz és átrakatod, hogy legyen egy forma első és egyforma hátsó készleted. Nem kell kevergetni a gumit,, simán fel lehet tenni a bal oldali gumit jobb oldalra, de a forgási irányát nem szabad megváltoztatni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bull Boss #80753 üzenetére
Igen, minden guminak van egy max terhelési értéke. Nyilván ha nehéz az autó akkor a nagyobb teherbírású abroncs kell rá.
"Terhelési index
A terhelési index a gumiabroncs maximális terhelhetőségét határozza meg. Rövidítése: LI (Load Index) A táblázatban megadott kg értékek normál kivitelű abroncs esetén 2.5bar, erősített kivitelű gumiabroncsok estén 2.9bar keréknyomás esetén érvényesek. Kisebb keréknyomás alkalmazása esetén a gumiabroncsok terhelhetősége is kisebb!A gumiabroncsok terhelési indexe egy méreten belül azonos (pl. az összes 175/70 R13 méretű gumiabroncs terhelési indexe 82), kivéve az erősített kivitelű abroncsokat, melyek terhelési indexe 3-4 értékkel magasabb. Ezek általában nagyobb össztömegű gépkocsikhoz használatosak, de vannak olyan méretek melyekből jellemzően csak erősített kivitel készül. Az erősített kivitelt jelzi a méretjelölés végén található XL (Extra Load) vagy RF (Reinforced) rövidítés is. "
-
lsc
nagyúr
-
fenergie84
addikt
válasz
Bull Boss #79753 üzenetére
De, ha tudják
Erre azt mondta, hogy vagy tisztítják, ami az első 60e sikerül is, de a másodiknál már (tehát 120e km-nél) befigyel sokszor a csere.
Nekem egyértelműen azt ajánlotta, hogy az 1.6 TDCI-ből a 90Le-t, vagy a 2.0 TDCI-t válasszam, és messziről kerüljem a ford saját fejlesztésű 1.8 TDCI-t
Ennek ellenére Toyota 1.8 VVTI-t vettem(ez a csattanó!)
-
-
lorcsi
veterán
válasz
Bull Boss #75023 üzenetére
el nem tudom képzelni ki vesz csontitól autót
messziről látni, hogy ezek bazira lepukkant gépek
viszont egyértelműen látni, hogy megy a biznisz#75026:
olcsón veszi-olcsón adja?
akkor nála is csak a helyek fordulnak meg..
akinek egy kis esze van tudja, hogy olcsó húsnak...és ez az autóknál fokozottan így igaz -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Synology NAS
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest