- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
-
TaaT
nagyúr
válasz
ReSeTer #93409 üzenetére
"A statisztika szerint a járművek műszaki megvizsgálásába integrált környezetvédelmi felülvizsgálat keretében a gépkocsik 98-99 %-a „javítás nélkül megfelel” minősítést kap. Ezzel szemben az elmúlt években rendezett akciók szerint a megfelelő gépkocsik aránya 60-90 % között változott."
Hopp, csak nem is korrupciót találtunk, zavart érzek az erőben.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #93277 üzenetére
Ezt senki nem fogja tudni neked megmondani és egyébként is autófüggő a dolog. A lóerő mellett több dolog számít még: nyomatékgörbe, váltóáttétel stb...
Példa: a 130lovas pdtdi sharan se nem kicsi se nem könnyű (1700+ kg) ezért elég szarul gyorsul viszont a jól áttételezett váltónak és a nyomatéknak (310Nm) köszönhetően a 80ról 120ra ugrást gyorsan letudja ergo simán lehet vele előzgetni még sűrűbb forgalomban sem ragadsz be senki mögé. Ugyan ebben a bódéban a 115lovas 2.0 benzines egy szánalmas vacak arra pont elég, hogy tartsd vele sztrádán a 120-at de 100km/h felett előzgetni már nem nagyon kell vele max. ilyen 0.8 matizokat és 1.0 swifteket. Mindegy hányat váltasz vissza és nyomhatod két lábbal is a gázt akkor is szánalmasan lassan vánszorog fel 120 fölé mivel nincs semmi nyomatéka. Nyomaték kell nem lóerő. Polo 1.4 16v benzin vs. 1.4 pd dízel ugyanez. Mindkettő 75ló ám a dízel könnyedén lelépi a benzinest pedig ő a nehezebb. Egy motorba erő kell NEM lóerő mert az önmagában csak egy szám amivel segget lehet törölni. -
footy
addikt
válasz
ReSeTer #93300 üzenetére
A lóerő és a nyomaték együtt azért meghatározóbb. Nekem az előző autóm 140LE+180NM volt, a mostani pedig 105LE és 250NM és nem érzem gyengébbnek, sőt. (A súlyuk egyébként hasonló)
(#93309) maglew
A prius akkumlátorai nem az elromlásról híresek, 10 éves kor előtt csak baleset miatt kell hozzájuk nyúlni. Ha cserés, akkor sem kell az egészet, hanem elég a hibás cellát cserélni.(kb 15E huf)
Városi használatra nincs jobb autó a priusnál. (Bár a vezetési élmény felejtős) -
válasz
ReSeTer #93300 üzenetére
ez inkább attól függ, hogy: ki mihez szokott? Mit jelent az előzés?
"A" eset: tud az autó kilencvenről gyorsítani (persze ötödikben, mert visszaváltani nem szokás).
"B" eset: az autóval bevállalok egy előzést, amint van három kocsi távolság a szembejövő és köztem.Ilyen dolgokat, hogy "mi az ideális" nem lehet (szerintem) mondani. Minden sofőrnek, vérmérsékletétől, lehetőségeitől és körülményeitől függően kell egy döntést hozni. Vannak azok a vezetők, akik alá tehetsz egy 150 lovas autót, akkor is csak úgy fog kimenni előzni (ötödikben, 82-ről) ha 1,5 km-t belát, és előtte megy egy kamion már egy fél órája. Neki nyilván élhető egy x lóerős Suzuki Swift is.
Másik vezető, aki (itt gondolom jellemzőbb,) szeretne haladni, ha valaki 92-vel megy, az forgalmi akadály, és az ilyet le kell tolni az útról, de a nagy forgalom miatt kénytelen szűkebben (nem 1,5km üres úton) előzni, ott nyilván kell a jobb kg/le arány.Szerintem a legfontosabb, hogy mindenki tisztában legyen a saját autójának korlátaival. Tudni kell, hogy honnan mekkorát tud gyorsítani, és mit lehet bevállalni, és ezt nem élesben kell(ene) gyakorolni.
a kg/le arányhoz -> nem tudom, én azt tapasztalom, hogy átlag ember (vagy inkább mondjam úgy, hogy nagyon sok ember) nem pörget egy autót 3-4k fölé. Innentől a kg/le számításánál egyáltalán nem mellékes, hogy benzin vs. dízel (pl. ha egy kombit nézünk ugyanúgy 100LE-vel).
-
parandroid
félisten
válasz
ReSeTer #93300 üzenetére
Vótmár a téma, nincs egy hónapja sem talán. Nekem mindenesetre elég az a 116LE az 1500kg-hoz, pedig új autó, és még csak nem is különösebben nyomatékos, ráadásul akkor a homlokfelülete, mint egy kétajtós szekrénynek. Jó, hát nem is ugrik, mint egy tédéi, de legalább sokat fogyaszt, ellenben nincsen benne semmi, ami bonyolultabb egy mezei katalizátornál. Se turbó, se kettőstömegű, se semmi egyéb flinc-flanc.
p
-
tomiii.
aktív tag
válasz
ReSeTer #93277 üzenetére
szerintem ha nem csak A-ból B-be a cél, hanem, hogy kicsit ad az utazásra az ember, 10kg/LE a maximum, azzal azért bátrabban belehet vállalni egy-egy előzést nekem 8-9 ami fölé nem mennék, inkább nem járok, hanem gyűjtök és motort cserélek, mint teszem is, bár már unom a buszt
-
-
-
-v-
addikt
válasz
ReSeTer #92979 üzenetére
Nekem ha hideg akkor 2-2.5e kozott, ha meleg 1.5-7.5e kozott van a fordulat
Amugy egyenletes haladashoz 1.5-2e kozott szeretem, az mar nem bantja a motort, nem brummog, de nem forog meg uvolt foloslegesen. Persze nem "baj" ha valaki egy fokozattal lejjebb van es 2.5e-ret forog, csak sose ertem miert, ha foroghatna 1.8e-ret is. Na persze sokaknak gondot okoz a visszagangolas aztan azert nem valtanak fel, mert ha valami van nem tudnak le es nincs power ezert inkabb uvolttetik 3e-ren harmadikban ...
Meg a nem valtok fel dolgnak van egy olyan karos mellekhatasa - foleg azoknal, akik amugy is benan vezetnek - hogy jobban huz, erosebb a motorfek is, meg annyira se tudnak finoman meg egyenletesen menni, megy a gazpedal rugdosas es ossze visszarangatjak az autot ...
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
ReSeTer #91542 üzenetére
én elhiszem amit Qru-ék mondanak, csak a reflexekhez fűznék hozzá annyit, hogy legutóbb mikor egyik csaj ismerősömmel vezetgettünk( nincs jogsija, tehát ez még az amatőröknél is mélyebbről jövő reflex volt), (forgalomtól elzárt terület) lefelé jövet, megkért, hogy hadd vezessen ő , habár csak 30-al, ha mentünk, egy éles kanyarban megcsúszott az autó orra a vizes aszfalton, na neki valami lehetett a reflexével, mert a gázt felengedte,és egyből ellenkező irányba rántotta a kormány,(mondjuk csak hangyaf.sznyit..), de izomból a fékbe taposott..na innentől én már hiába nyúltam át a kormányhoz:
Szóval az ellenkormányzás valami halvány jele megvolt, csak rossz mozdulattal párosult, de lehet, ha régebb óta vezetne, nem lép a fékre, mert tudja, hogy az nem pálya, de a lényeg, hogy az ellenkormány mozdulat benne volt.
mint írtam, én hiszek nektek, csak elmeséltem egy ellen példát,a kivétel erősíti a szabályt
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
ReSeTer #91252 üzenetére
Sikerült megértened a lényeget. Szóval a motivációs elméletek úgy épülnek fel, hogy a különböző szintek valóban elvárják azt, hogy az alattuk lévő teljesüljön. És hidd el, van az a pénz, amikor havi 10 rongy kevéssé hat meg, jobban érdekel, hogy jól érzed magad a munkahelyeden, olyat csinálj, ami érdekel, stb, stb.
Igen, ez akkor számít, ha van egy olyan fizetésed, hogy huszadika után ne tescos májast egyél.
-
EQMontoya
veterán
válasz
ReSeTer #90614 üzenetére
A két szett gumin felül szerintem nem írtam semmi extrém (hö-hö) költekezést. De azt a 40 ropit kiveheted belőle, 2%.
Igen, járnak 2 literes autókkal, és a benzinár sem számít: úgy is 5000-ért tankolnak.
Persze, ez viccesen hangzik, de nem az. Megállok a kúton és látom az emberek tankolni, 5000-6 ropiért, néha 8-10-ért. Ebből egy dolog következik: nem mennek sokat a kocsival, csak amennyit muszáj.
Azt pedig szintén tegyük hozzá, hogy egy családban, amelyben van 2 normális kereset, havi 80 azért elviselhető. Az újonnan vett Fabia az első 6 évben biztosan drágább. Ha hitelre vették, akkor bontóig.
-
-
giigz
veterán
válasz
ReSeTer #89509 üzenetére
Nekünk az 1.6 akkor evett 8,5-9 litert, amikor pályán, télen, havasesőben, tiszta víz úton, 120-140 km/h-val végig, 4 személlyel, telerakva a csomagtartó, + tetőbox telerakva. Alapból csak csomagokkal, nem végig esőben, box nélkül 7,5 körül szokott alakulni a 120-140 km/h-s fogyasztása az 1.6-nak. Viszont országúton 5,5-6 liter, várossal együtt 6,5-7.
Az enyém vegyesben 6-6,5 körül fogyaszt, 1.4-es. Igaz nem is megy annyira, de mindenféleképpen jóval kevesebbet fogyaszt, mint egy 2,5 V6 pl
-
giigz
veterán
válasz
ReSeTer #89505 üzenetére
Igen, ez most megint a szokásos minden autó 1400 és 3000 ccm között ugyanannyit fogyaszt effektus.
Valaki beírja, hogy hosszútávon 8 litert fogyaszt a nagyköbcentis autó, aztán jön a megállapítás, hogy hát de egy 1.4-1.6 is ennyit fogyaszt városban, na akkor meg is dőlt minden, minden autó ugyanannyit fogyaszt, semmi értelme kis motort venni.
A lényeg az esetedben is ott van, hogy az a 8.6-9 liter a nyaralása során hosszútávú használatnál jött ki, tehát kevés város, és sok országút, de inkább autópálya lehet ilyen fogyasztásnál. És igaz, ennyit össze lehet hozni egy 1.6-tal, viszont az város, rövidtáv. Az 1.6 hosszútávon országúton 5,5-6 körül fogyaszt, pályán sem megy 7-7,5 fölé.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #88605 üzenetére
Bárhol. Egyszer szorultunk be kilométereken át egy ATEV-es kocsi mögé nyáron na azt nem kívánom senkinek. Hosszú kilométereken át szívtuk a fullasztó rothadó dögszagot csak mert a harmatgyenge 1.4 Opellal nem lehet csak úgy megelőzni valamit ami 90-el megy előtted. Félreállni szintén nem tudtunk mert két oldalról végig szalagkorlát volt első lehetőségnél pánikszerűen menekültük le mögüle. Elég fincsi volt. Tessék egy újabb személyes példa az alulmotorizáltságról.
Én eleve nem szeretek kamion mögött menni. Zavar ha nem látok előre és repesztette már be nyerges vontató által felkapott kő (nem kavics) a szélvédőnket. Ha lehet mihamarabb megelőzöm a kamiont is a buszt is ha kilencvenes korlátozás van érvényben akkor is. Ha utána csak 95-el megyek előtte akkor is. Ez van. -
#10726912
törölt tag
válasz
ReSeTer #88202 üzenetére
Totál igaza van. Milliókért cserébe nagy kunszt lenne betenni egy nyamvadt olaj szivattyút, ami forgat egy kis olajat...hú, Űrtechnika! Bocsánat,nem Veled van bajom, hanem a gyártókkal nekem is...vissza megyünk az őskorba: ha pusztán használsz egy autót, akkor 50 ezernél már add el, mert lötyög a futóműve, a motorja csattog vagy már kokszos, a turbót 3-szor cserélted...jó, tudom, túlzás. De valahogy trabant tartósság érzetem van. (bár az némelyik tartósan szar tudott lenni), akkor warnyú, vagy 1310-es...).
Ezek milliós autók. tegyenek bele egy huszonezres turbó hűtő olajsvízszivattyút, vagy ne tegyen bele turbót. Vagy esetleg kell mellé jégkocka adagoló...klíma nem, mert az berohad. Éljen a dáster, annak sosincs semmi baja! (csak ha megáll. vagy nem megy...)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
ReSeTer #88202 üzenetére
Bizonyos mértékig ezek a dolgok tolerálhatóak, de ahogy próbálják megerőszakolni a fizikát, egyre több ilyen jön össze, és ha egy kicsit kitekintünk az userek 98%-ára akik nem mi vagyunk, akkor bizony az a túlzás, hogy már egyre több mindenre kell(ene) odafigyelni, hogy a magasságos technikának üzemszerű körülményeket biztosítsunk.
Persze ebben benne vannak a vevők túlzó elvárásai is, de egyre inkább azt látom, hogy a "robbanómotoros" megoldásokat egyre inkább csak toldozgatják-foltozgatják mert elértünk egy limitet.
Erre a tesla meg a hibrid megoldások talán megadják a választ, de addig még sok évnek kell eltelnie, és maradnak ezek a cipőkanállal betuszkolt megoldások.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
ReSeTer #88199 üzenetére
Alapvetően az a hülyeség, hogy így csinálnak meg egy technikát, hogy az r=1 usernek kelljen vele szüttyögni, ha nem akarja töredékére csökkenteni az élettartamot. Ez nem elvárható és nem az üzemszerű használat része egy átlagembernél.
Ha a turbót nekem kell külön hűteni, az a tervezés szar. Ha a klímát ki kell kapcsolnom kb. fótnál, hogy kiszáradjon a kondenzvíz, és ne rohadjon be, akkor az a tervezés szar. Ha egy személyautó, amire sehol nincs ráírva, hogy Dankó InterCity nem bírja a napi 2x3 kilométeres etapokat, akkor az a tervezés szar.
Tudják a tervezők is, hogy szart terveznek, mert szorítja őket a kontrolling, a marketing, meg a környezetvédelmi norma, de leszarják, mert ez az első tulajnál úgy sem jön elő, meg egyébként is három évente úgy is illik váltani munkahelyet multikulti környezetben.
Persze, lehet egy autót óvatosan-gondosan használni, nem erről beszélek, de azért nehogy már valaki élből hülye legyen, mert nem tesz egy huszas kerülőt a részecskeszűrő érdekében reggelente, meg nem gépészkedi végig az utat csak helyet akar változtatni abban a kocsiban amit jó pénzért megvett.
Érdekes módon ő jó pénzt adott érte, teljes értékűt, lehet vele fizetni mindenhol, nincs rajta olyan, hogy melegítsd fél percig mielőtt átadod, meg lobogtasd húsz másodpercig mielőtt elteszed a pénztárcádba, és egyébként ez a bankjegy mosógép vásárlásra pont alkalmatlan.
-
raczger
őstag
válasz
ReSeTer #86986 üzenetére
Én is nézem a biztosítás árakat és teljesítményadót. Ha kérdezek itt a topikban valamit, nem kell feltétlen 4 ponton belém kötni, ha követnéd a topikot, tudnád, hogy ezeket az alap dolgokat nézem.
Nem állítottam, hogy ne lenne jó egy japán autó, sőt, eddig többnyire mazda6-ot néztem, egyet már majdnem megvettem, csak kiderült, hogy már elkopott a motorja. Na az egyébként vezetésben, mindenben nagyon tetszett, csak hát van pár gyenge pontja az autónak, ami miatt lemondtam róla.
-
-
nesa
veterán
válasz
ReSeTer #86868 üzenetére
A kepen egy 50m szakaszt latsz ennyibol kar lenne itelkezni vannak ott is szar utak,meg szar autopalya is ami raz, de azt is latod hogy milyen keskeny, es ez fo ut volt sajnos mind ilyen keskeny.
az osztrakoknal autokaztunk mult heten ott jobb utak vannak, bar azert ott is mentem magyarossan szar uton a nyaralas alatt. -
Dany007
veterán
válasz
ReSeTer #86868 üzenetére
" Dunántúlon esetleg."
Nehogyazt hidd!
@(#86776) fokukac:
Sorry a késésére. Akkor szerintem nem gáz. Ha nem kekeckedik a leendő vevő... Én 19 évesen adtam el az autót 1db kulccsal, már se pótkulcs, se távcsipogó nem volt meg hozzá... A legvégén mikor átadtam a kulcsot az új tulaj csak megkérdezte hogy ez az egy kulcs van? Én meg mondtam ja. Ő meg hogy ok. Azt ennyi.
Valami kulcsmásolásnál van jelentősége asszem. Hogy ha mittomén milyen kódos a kulcs akkor csak két kulcsal egyszerre? A fene tudja.
Szerintem nem tragédia.
-
AMD Power
titán
válasz
ReSeTer #86630 üzenetére
Ne is mond. Én mikor most pár hónapja kerestem a kocsit láttam egy pár Swiftet és Astrát. Borzadály volt néhány. Mondjuk az én általam látott gépeknél a Swiftek jobban rohadtak. Bár abból többet is megnéztem.
A kérdésedre is válaszolva szerintem az újak közül a J Astra, Focus , Octavia.
-
-v-
addikt
válasz
ReSeTer #86059 üzenetére
Egyszerűen nem hiszem el amúgy, hogy van ennyi idióta. Panaszkodik mindenki, hogy ez csak pénzbehajtás, de emberek! Miért adtok rá okot, hogy az legyen? Ha betartjátok a táblákat
Erre még sose gondoltam, köszi!
Amúgy meg induljon a szokásos trafi flame, legalább egy hete nem volt már ...
-
válasz
ReSeTer #86059 üzenetére
Inkább az az idióta aki kirakja a 70-es táblát az M0 meg az ehhez hasonló helyeken, ahol lehetne tépni 110-el. Vagy pl. SzSzm-on 30-as tábla egy 3km-es szakaszon mert régen szar volt az út és olcsóbb volt kirakni a táblát mint megjavíttatni, most meg a tükörsima aszfalton araszolj 30-al... vicc
-
!Overdose!
őstag
válasz
ReSeTer #85798 üzenetére
A KGFB díj annyi és annyi dolog függvénye, amiből a teljesítmény csak az egyik tényező. Ráadásul amióta sávos teljesítményszinteket vesz alapul, azóta megesik, hogy nem számít +/- x le. Jelen esetben a 140 és 170 lóerős verzióra is ugyanannyit kell fizetni, mivel mindkettő a 101-180 kW közötti kategóriába esik.
tboy93: Grat hozzá.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85758 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez lenne a baj. Rendben van műszakilag. Első tulajos kocsi 2006-os talán de ebben nem vagyok biztos. Nehéz autó viszonylag nagy motorral és fsi ide vagy oda bazi sokat fogyaszt. Ahogy elnézem spritmonitor 8,5-es átlagot ír rá. Hát az se kevés. Szerintem az is sok egy ekkora autótól. Egyébként hiába 150ló szerintem tök szarul megy. Ugyanúgy "vissza kettő padlógáz" ha (nem lendületből) előzni akarsz vele. tulaj saját bevallása szerint ha nem lenne céges benzinkártyája vagy úgy hozza az élet, hogy munkahelyet kellene váltana azonnal eladná mert anyagi csőd vele közlekedni.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85743 üzenetére
Na akkor néhány dologba belekötnék, csak mert most ilyenem van.
"Elhiszem, hogy többet fogyaszt, viszont valamennyit visszahoz országúton meg autópályán, ráadásul nincs annyira megterhelve, ergo többet is fog bírni alapesetben."
Miért futna el többet egy 2literes benzines szívómotor mint egy 1.6-os társa? Ez egyáltalán nem törvényszerű. A motor mechanikus kopása mindkettőnél pont ugyanannyira elenyésző. Egy szívóbenzin motort valóságos művészet tönkretenni. Ha újkorától ésszel bánnak vele (kíméletes hideg üzem + minőségi gyári előírásnak megfelelő kenőanyag az is időben cserélve) akkor 600-700ezer kilométerig semmi lényegi baja nem szabadna, hogy legyen egy szívóbenzines motornak. A kisebbik motor a rövidebbre vett váltó miatt autópálya tempónál nem 3500-at forog hanem 4000-et? És aztán? Mi baja lesz tőle? Semmi.
"Én példaként 10-15k futású országutas embert vettem."
Én is országutas ingázó embert írtam. A kilenc literes átlagfogyasztás iszonyatosan sok egy Octavia méretű autótól úgy, hogy az ember csak úszik az árral és nem nyomkodja a kocsinak. Hosszú városon kívüli etapokkal 9liter... ne vicceljünk már. Only város klímázva mennyi lenne? 15liter? A böszme felső-középkategóriás autók esznek annyit a 3literes 6hengeres motorjaikkal vagy még tán azok sem. Az egy dolog, hogy a tdi azonos körülmények között durván fele annyival elgurul mint a 2.0 FSI de még a 30éve reszelgetett alap 1.6-os őskövület is több mint 1literrel kevesebbet kér százon mint a 2.0 FSI. A középkori lelet 1.6MPI-t váltó 1.6FSI pedig még takarékosabban bánik a drága nyállal. Ez nem berögződés kérdése, hanem a józan észé. A 2literes szívóbenzin motor a lehető legrosszabb választás az Octaviához. Egy gazdaságtalan rossz hatásfokú szívóbenzines fos ami leeszi a hajad.
-
nesa
veterán
válasz
ReSeTer #85728 üzenetére
Ez nem ilyen egyszeru hogy full A4 vagy alap A6,addig egyszeru meg egyesul vagy, ha van feleseged +100 gond, es minden egyes gyerek + helyet foglal... szoval en tuti csak A6 ba gondolkodnek ha ez a 2 tipus kozul kellene valasztanom, de inkabb vettem 7 szemelyest, ami nem 5+2, hanem valodi 7.
-
8th
addikt
válasz
ReSeTer #85728 üzenetére
"Miért 1.6-ttal akarod venni? Milyen hülyeség ez, hogy arra kell a legkevesebbet költeni? Mi bajod a 2.0 FSI-vel?" Ismerős az agglomerációból jár be fővárosba Octi II 2literes FSI-vel. 9literes átlagfogyasztása van úgy, hogy nem nyomja neki és az út 70% autóút vagy autópálya. M2 > M0 > M3 > Hungária körút, majd este haza még1x ugyanez. Városban küzdenie kell a 12 literes fogyasztásért, nem figyel vagy dinamikusabban vezet a 13-at szemrebbenés nélkül beveri a kocsi és nem normál 95-ből mert azzal kopog a motor. Ha nem lenne céges üzemanyagkártyája a gatyája rámenne az ingázásra.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #82606 üzenetére
pedig csinaltak a kozelmultban is olyat, Bravo HGT 2.0 20v 5cyl, Coupé 20v Turbo detto
max nem tudsz rolaami nekem van Marea 2.4 JTD is sor5-s motor es mar a commonrail dizel, meg az Alfa-kban a 2.4-s dizel az most is az, csak mar 3. generacios kozosnyomocsoves befecskendezese van
-
Dany007
veterán
válasz
ReSeTer #81917 üzenetére
Na ja. Ráadásul nem árt ha leinformálható az a számla. Mert hallani olyat is, hogy azt is képesek hamisítani az átbaszás érdekében...
Eddig egy olyan Mondeo-t láttam - azt is sok hónapja - ahol odavolt írva, hogy kettőstömegű pár hónapja cserélve és hogy mutatja róla a számlát is. -
neduddki
nagyúr
válasz
ReSeTer #81460 üzenetére
HI!
nem veleentulvolt regebben rugalmassag 60-100 /4./ es 80-120 /5./ azzal tobbetersz
udv
neduddki
mod: Dluinet: a gyaritomegtobbnyioremex saccometerrelkeszu:- (((
Mr.Grincs: akkor mia peknekeladni??? mostkomojjan,szaeed, jo nincsvelgondnemfizetnekertesemmit akkor miapeknek??? komojjannemertem
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest