- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
mokus1 #81211 üzenetére
Olyan nyűgjük talán nincs, amivel az út szélén maradsz váratlanul, de a vezérműtengelyek rendellenesen kopnak és az adagoló sem olyan hosszú életű, mint az 1.9-eseknél. Abban MunezXBK-nak tökéletesen igaza van, hogy ezek természetesen nem 10k km-enként jönnek képbe, ezért benne van a pakliban, hogy ameddig nálad van az autó, addig nem jelentkeznek. Ezért is van sok elégedett 2.5 V6 TDI tulaj, aki zokon veszi, hogy szidják a típust. Ellenben olyan is van (nekem volt a családban), akinek cserélni kellett a vezérműtengelyeket, mert pont abban a stádiumban volt az autó nála. Ezt vásárláskor laikusként közel lehetetlen megítélni. Nincs ezzel gond, csak ha valaki ilyet szeretne számoljon vele. Azt is teljesen meg tudom érteni, ha valaki a V6-os ereje, hangja, kifinomult járása miatt inkább azt választja az 1.9-es helyett, de a korrekt tájékoztatás véleményem szerint az, hogy megemlítjük ezeket a típushibákat, mert ezek vastagon azok. Illetve többféle motorkóddal és teljesítményszinttel készültek ezek a motorok és talán nem is mindet érintik ezek a problémák. A fórumon szerintem VR6-fan és Mágus a legkompetensebb a témában.
-
!Overdose!
őstag
válasz
mokus1 #81195 üzenetére
"Nem szeretek váltogatni igazából szóval nyomatékos autót szeretnék."
Akkor nem feltétlenül nyomatékos kell, hanem automata.
MunezXBK: Hogy miért fáj ez neked ennyire? Basszus, még VR6 vagy Mágus sem ajánlja jó szívvel... Inkább örülj neki, hogy neked megbízhatóan teszi a dolgát!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
mokus1 #81158 üzenetére
évre kötöd a biztosítást, nem 3 negyedévre
éves fordulónap előtt kapsz egy díjkalkulációt a biztosítódtól az új bonus fokozatoddal, és ilyenkor fordulónap körül (van x nap amennyivel előbb kell lépni, majd leírják a többiek, nem tudom mennyi) van lehetőséged váltani is. május-júniusban nem nagyon mehetsz sehova.
-
gaborbol
őstag
-
szőröscica
addikt
válasz
mokus1 #80827 üzenetére
Nekem meg kopog a futóművem, de csak ha vizes úton közlekedek. Szárazon szinte soha nem, csak néha koppan, de nedvesen kopog.
Eddig cseréltek: talpast, toronycsapágyat, első-alsó lengőkar szilenteket, kanyarstabilizátorokat. Minden alkatrész rossz volt, de továbbra is kopog valamiért.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
mokus1 #80183 üzenetére
Egy 9-3-as van neki...2007 környéki, 2.2 diesel...Opel motor. Megy mint a barom, 6 litert fogyaszt mindenhol. Azt mondja, hogy talán ez élete egyik legjobb autója. Pedig volt már neki pár. Azt mondja, hogy jól ki van találva azért szereti.
Én beszéltem rá, mert én vagyok nagy Saab párti...aztán nekem nem jött össze.
Gondja nem volt vele, mert egy éve van meg. 190k km-el vette, de rögtön kimutatták,hgoy 230k van benne. Ausztriából lett behozva. Egyetlen baja, hogy a klímának valami csappantyú vezérlője kattog indításkor...nem befolyásol semmit, típushiba, majd egyszer lesz javítva. A másik, hogy valami bizti mindig kimegy, ami mutatná az átlagfogyasztást, így mindig csak a még megtehető utat jelzi a computer.
Az adagolót mondják,hogy ezeknél ki szokott menni...ezé még jó. Szerintem is patent gép, gyönyörű a formája. Az én majd 190 centimnek kicsit passzentos, ezért inkább 9-5, de egyébként rendben van.
-
!Overdose!
őstag
válasz
mokus1 #79270 üzenetére
Elsősorban elektronikai nyűgök, de a turbo is hamarabb fárad el bennük, mint kéne a kenési problémák miatt és az automata váltó is nyűgös. Nem a megbízhatóbb fajtából való, de jól bírja a tuningot, a legtöbb nagyon jól felszerelt és egy teljesen más világ az átlag autókhoz képest. Én tényleg nagyon szeretem, de mostanában nem jutok hozzá, csak egy 9-3-ast szoktam vezetni, de az már nem tetszik annyira.
-
raczger
őstag
válasz
mokus1 #79199 üzenetére
Képek alapján szerintem kisebb a csomagtartója, meg a beltere, mint a Mazdának, plusz ebből is 1db lenne a kínálat a szempontjaim alapján.
A 2.3-as itt már túl erős lenne, arra 50k lenne a teljesítményadó, míg az erősebbik 2.3-as mazdára 28k és a súly/lóerő arány is rosszabb lenne, azaz hiába erősebb, de legalább nem megy jobban és drágább a teljesítményadó.
Sokat nézegettem mindenféle típust, de a Mazdával kellene megkötnöm a legkevesebb kompromisszumot. Ha nem sikerül itthon találnom, lehet Németországból hozok be egyet.
-
#10726912
törölt tag
válasz
mokus1 #78998 üzenetére
Nézd meg a biztosítékokat. S az is lehet, hogy a gyújtás kapcsolóddal van gond...fújd be kontak spray-el. . Indításkor erősen nyomd be a gyújtás kapcsolóba a kulcsot és forgasd meg benne többször is. Emellett lehet tiltás is...(nem tudom, milyen kocsid van). A következő művelet az önindító óvatos ütögetése egészen a a határozott két három püfölésig...
Ha mindezek nem segítenek, jöhet egy auto villamosságis. Mindezekkel akár egy kicsit hozzá értőbb szomszéd is elboldogul...vagy rokon.
bitpork: Multi méterrel akarsz önindítót ."püfölni"?Pardon...
-
-
válasz
mokus1 #77673 üzenetére
Én ehhez csak laikuskent "értek". A volt főnököm lököse viszont teljesen megújult. Sajnos annyira hogy a kocsit el kellett vinni políroztatni mert ordított h valami szebb rajta mint a többi
nki az elsö lökhárító és maszk egyben volt és nem ködölést kért hanem teljes fényt.
-
-
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #75461 üzenetére
Magával a motorral nincs sok para, egr-t szokás kiiktatni (falazni) ha már végleg baszakodik és a tisztítás nem segít vagy megelőzésként (ezt se tudja mindenki úgy megcsinálni hogy ne dobjon hibakódot utána), esetleg még a dpf lehet para (eltömődik) de ezt is ki lehet iktatni max a greenpeace-sek ánuszon inzultálnak
, mechanikusan nincs rá panasz, nem szokása csapágyasodni vagy hengerfejes lenni lépten nyomon, de persze mindent ki lehet nyírni.
Na meg a szokásos kettőstömegű, nem borul le túl hamar, de ha már remeg akkor csere.
Talán még a VT-s csiga is el tud kokszolódni, de általában azt is elég kitisztíttatni.
Átlagos modern dízel. -
w333
félisten
válasz
mokus1 #75461 üzenetére
Elég jó és nagyon erős ... viszont a fogyasztása parádés kb. 10-11 L
Szerk.
Kb. egy órája beszéltem ismerősömmel, németből hozza az autókat (ezzel foglalkozik) most van neki egy új (1-2 éves) 535i néztem a fogyasztását városban átlag 9 L azért ez elég baráti
Mondta hogy a diesel kb. 1 L eszik kevesebbet viszont sokkal szervizesebb, így ő maradt a benzinesnél -
szőröscica
addikt
válasz
mokus1 #73382 üzenetére
Egy Suzuki Ekoval ([link]) simán eljárnék, csak az időjárásnak lennék kitéve. Ősszel nyálkás időben összecsapom magam és összecsapnak az autók.
Meg a másik, hogy gyakran vidékre kell utaznom több napra, de bérautóval, viszont odáig ugyanúgy kell eljutnom mint a munkahelyre, tehát ez a 1.5km nem elkerülhető. És ilyenkor ha esetleg néhány éjszakát a parkolóban kellene töltenie, akkor szerintem egy motornak hamar lába kélne. Bár nem tudom ki lop mopedet, de semmin nem lepődnék meg.
-
válasz
mokus1 #72944 üzenetére
nem baj az, ha az oktató mutatja meg neki a gázpedált.. én is így indultam (jó, a kezelőszerveket, funkciókat ismertem, de nem vezettem előtte autót), és nem voltam hülyének nézve, azért mentem, hogy megtanítsanak vezetni. (pár hónapja van meg a jogsim.) hogy az oktatómat idézzem: "Aki úgy jön ide, hogy tud vezetni, annál 4 óra, mire leszoktatjuk a rossz szokásairól, berögzült dolgairól. Egy abszolút kezdő átlagosan 6-8 óra alatt mindent helyesen csinál."
+ engem nem úgy oktattak, hogy akkor most első 3 óra, elindulás gyakorlás, amíg nem megy, nem megyünk tovább - egyre kevesebbet segített rá, és az ember ráérez.. ha elsőre kapok 20 negatív visszajelzést (lefullad a Suzuki), elmegy minden kedvem.
emellett nem pesti vagyok, szóval nincs tippem, de ez kikívánkozott belőlem -
szőröscica
addikt
válasz
mokus1 #69607 üzenetére
A benzineseknek a trafói szoktak hülyéskedni, meg az FHP jeladó néha, egyébként elég egyszerű szerkezetek.
Az 1.9 dízel ha kap időben olajat, akkor tartós motor, de a gyári 30 ezres csereperiódus miatt hamar halnak a turbók bennük. Egyébként a töltőnyomás szenzor vezetéke szeret elszakadni, random hibákat dobálva, ha azt egyszer megcsinálják rendesen, akkor örök élet + 1 nap. A befecskendezési rendszere nem érzékeny, nagynyomású szivattyú, illetve injektor hibák nem jellemzőek a típusra. A kettőstömegű hiba is ritka.
Egyébként az autó franciás, tehát kényelmes, jól felszerelt és halk, de franciás abban az értelemben is, hogy gyakran előfordulnak idegesítő hibák. Pl. az indítókártya tönkremegy, a kártyaolvasóban eltörik a pöcök, az ablakemelő bowden elszakad, a klímapanel világítása elmegy, esővízelvezetők bedugulnak, ezért beázik, stb...
Ezek java része otthon is javítható és utána nem lesz baj vele.Véleményem szerint a piac erősen alulértékeli ezt az autót, egyáltalán nem olyan rossz, mint a híre, csak utána kell olvasni rendesen.
-
DeFranco
nagyúr
-
ABE
őstag
-
-
válasz
mokus1 #64697 üzenetére
Pécsi vagyok, Pécsen tudok ajánlani.
Az ilyen távolról megmond hogy gyertya, az hülyeség, ez a legalattomosabb hiba ami csak létezik, ebből szokott az ac pumpától a lambda szondán át az injektorokig és a gyujtáselosztoig kicserélve minden, amikor csak egy csatlakozáson fals levegőt szív vagy a üzemanyag tartály szellőzője dugul el.
Budapesten (országban) a leghíresebb: www.novothauto.hu -
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest