- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz mjani1172 #110919 üzenetére
Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...
-
btudos
veterán
válasz mjani1172 #110939 üzenetére
Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
Timeola
aktív tag
-
hangyász2
aktív tag
válasz mjani1172 #114085 üzenetére
Leírták a honlapon világosan, hogy a rendszerük nem tudja kezelni az akciót. Viszont kötelező érvényű ajánlat az ilyen. És még tegnap is kint volt.
Egyébként tényleg nem tudom én se, hogy tudnak így működni, de ez mindig is így volt. Velem minden egyes változtatásnál történik valami rendkívüli. Most erre épp nagyobb kedvezményt állítottak be, de kivételesen maguktól kiszúrták pár nap után.
Tényleg mintha a T-Systems kertészkedéssel foglalkozna kb.
[ Szerkesztve ]
-
hangyász2
aktív tag
válasz mjani1172 #114089 üzenetére
Azt jól tetted, a papír sosem árt, sőt.
Viszont majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy semmi ilyesmi nem fog történni. 1997 óta vagyok mobilelőfizetőjük azonos számon. Rengeteg problémám volt, elsősorban pont az informatikai rendszer hibájából, főleg díjcsomagváltásoknál, másodsorban mostanában a nagyon változó színvonalú ügyfélszolgálat miatt, de végül soha egyetlen forinttal sem maradtam rövidebb a Telekom részéről.
-
Timeola
aktív tag
válasz mjani1172 #114089 üzenetére
Én is mentettem. Sőt a napokban elvileg még beszélek velük, a visszahívásukra várok, azt ígérték ma. Az egyik dominós számunk be van ragadva náluk, hiába történt személyesen adategyeztetés a tegnap folyamán, ugyanúgy nem vihető be továbbra sem. Akkor újból rákérdezek és az is rögzítve lesz. De azért én úgy gondolom ennyi embert csak nem cseszhetnek át ilyen nehéz gazdasági helyzetben főleg hogy úgy hirdették, hogy segítenek...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai