Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisnyikhaj

    csendes tag

    Nem tudom jó helyre nyitom e, remélem igen meg tudtok segíteni is. :)

    Kaptam ezt a csoda SMS-t:

    Tisztelt Ügyfelünk! Like S dìjcsomagjànak 2 éves idöszaka letelt! Sajnos adminisztràciòs hiba miatt Ön még mindig hasznàlhatja jelenlegi dìjcsomagjàt, de most szeretnénk felhìvni figyelmét, hogy 2018. okt. 15-töl végleg megszüntetjük azt, ìgy kérjük addig vàltson valamelyik ùj mobil csomagunkra. Személyre szabott ajànlatainkhoz làtogasson el a www.telekom.hu/mobilcsomagok weboldalunkra, bàrmelyik üzletünkbe vagy hìvja ügyfélszolgàlatunkat: +36306363630. Üdvözlettel: Telekom

    Eléggé önkényes, egyoldalú szerződésmodításnak érzem. Jelenlegi díjcsomagom megfelelő nekem, sokkal olcsóbb konstrukció mint amit most az újakból össze tudnék rakni. Ha váltok is semmilyen jobb előnnyel nem jár, mert ugye akkor még Magentásítani is kellene, ami nálunk jelenleg 8ezer(tv, internet 50-es, telefon) ez magentában ugyen ez a konstrukció 10 ezer és internet hozzzá csak 30-as..........szóval rendes még szávszélességet is csökkentenének magasabb áron. Mobil előfizetés is drágább lenne. Aztán így ebből kifolyólag meg vagyok lőve.

    Kérdés az lenne érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni, mert ugye telefonos előfizetésemben nincs benne hűségidő?! Amíg magamtól nem vágolotok addig elvileg nem rakhanak át másikba nem? Vagy igen? Vagy ha megszűnik akkor mi lesz? Mibe raknak át? :))

    Mi lehet ilyenkor tenni, mi lenne leghatásosabb és legcélravezetőbb? Köszönöm a válaszokat!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák