- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
senior tag
válasz
Kornel #135614 üzenetére
"közben meg kiszámláza lista áron?"
Nem számláz listaáron, erről is beszélt már egy korábbi égéstérben. Most arról volt szó hogy mennyi a listaára egy vw vezérlés alkatrésznek, mely drága de legalább gyakran kell cseréni.
Autószerelők és a számlaadás...
Itt most be is fejezem a témát de én szégyellem magam a hozzászólásokon. "lehúzás level 10". Gratulálok.
Mindezt egy olyan műhellyel szemben mely kiemelkedően fontosnak tartja, minden tevékenysége teljesen legális és szabályos legyen és eközben szakmailag is top-on van.
-
válasz
Kornel #135549 üzenetére
Mindig minden eladó
Ha hozod ezt magaddal, akkor csütörtökön viszem a törzskönyvet és leboltoljuk.
@HookR: folyamatosan javítják, már ciki a dolog a VW-nek. Ennyiért más márkánál vezérműszíj készletet kapsz, ez meg tartalmazza az eddig 100+-ért kínált vezérlésállító kereket is.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #135380 üzenetére
Nem tudom mennyire nehéz kifogni valami tutit. Sajna ismerősi körben semmi eladó nincs, itt meg válogatni se lehet...kettőt találtam most, ezt.... ami nem igazán igényes hirdetés, a másik pedig ez ez szemre szép, ámbátor marha drága... na meg az 1,6-os olajzabálóval van szerelve. Azt mondják nem eszi mind, de franc tudja mi a helyzet....
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Kornel #135380 üzenetére
Tavaly haver Münchenben megnézett bár C Corasat. Annyiért voltak itt, mind otthon is, gondoltam itt jobb alapotut kapunk - meg ha úgyis itt vagyok.
Hirdetésben a kepeken mind oké, fasza, hirdetés címében a gute Zustand.
Amikor meg odamesz, kirobbant oldal légzsák, kutyaszoros hátsó ulles, karcos tető, repedt lámpabura, miegymás. -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #135171 üzenetére
Ezzel csak az a baj ,hogy Én is ültem rapidban mikor hozott vissza a aaa auto sofőrszolgálata és érdekes mert én elfértem.
Lattuk egymast suzuki talalkozón azért akkora darab meg akkora lábad nincs h pld egy rapid méretű autóba ne férj el.
Mielott jössz a lábhosszúsággal. Hosszabb a lábam,nagyobb a testem,magasabb is vagyok és így is elfértem tök kellemesen a rapidba. Tehat placebo valszeg.
Nem bantasbol irtam most amit írtam meg semmi rosszindulat csak feltunt mar h kompakt meretu meg viszonylag tág autoba 185centi,90kg al kb nem férsz el..
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #134987 üzenetére
Tudom, neked most a "csakahonda".
De kíváncsi lennék, ha netán Fiat-ot veszel akkor most állandóan itt Fiat-oznál, hogy az a legjobb autó a világon, legalább is a részedről. De ezt már sose tudjuk meg. Egy H Astra szerintem jobb a Jazznél, vagy egy 2-es Swift-et is előbb vennék, de nem muszáj egyetérteni.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #134909 üzenetére
A cikk indiaban tortnet balesetrol ir, ott nyilvan nem az europai valtozatot tortek ossze. A ket auto teljesen mas. Az indiai swift is szanalmasan szarul torik, de attol meg nem lesz szar az europai is.
-
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #134903 üzenetére
Te TÉNYLEG nem tudod értelmezni az Euro NCAP töréstesztjét.
2010-es eredményt hasonlítasz 2016-os eredményhez. Igaz, nem kicsit változott az értékelés közben.
Tudod, szezont a ...
De tudod mit? Legyen igazad.
(Igaz, midössze megjegyeztem hogy nem törik mint a ropi, de én vagyok a bunkó. )
Mr. hiszti. Emlékszik még mindenki az alakításodra autóvásárláskor. De TE mindent jobban tudsz, mint bárki más.
Részemről vége.
Elnézést mindenkitől. Már nekem is unalmas. -
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #134871 üzenetére
Jó törésteszt. Miért? Nézd meg az értékelést is. Mit is írtál? "Törik mint a ropi". Ráadásul ezt a véleményedet többször is terjesztetted, kvázi tényként leírva. Erre reagáltam - talán kissé hevesen.
Mert ez szimplán nem igaz. Nincs ellátva mindenféle aktív védelemmel, illetve kiviteltől függően van csak automata vészfék, ez igaz. De ettől még a passzív biztonsága jó.
Mindezt szerintem normális hangnemben tettem, ha nem, elnézést. -
válasz
Kornel #134871 üzenetére
nem szeretnék semmilyen személyeskedésbe belemenni (ezt azért írom mert úgy érzem hogy kezdett elfajulni a vitátok-no offense)
az én véleményem hogy pl egy automatikus vészfék (sőt még a régebbi találmány, ami egész más -vészfék asszisztens-) igenis fontos
nem mind1 hogy 70-el kapja el az ember a másik autót vagy mondjuk 58-al, esetleg 45-el
nagyon nem mind1...igenis bele kell számolni ezeket is a töréstesztbe...szerintem
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Kornel #134871 üzenetére
nézd meg a Sandero tesztjét, olvasd el a report comments szekcióját, aztán a Baleno a tesztjét is nézd meg, majd olvasd el a comments szekciót a reportban.
2011-ben teljesen mások voltak a követelmények, mint 2016-ban olyannyira, hogy a különbség vizuálisan is tökéletesen látható már a frontal offsetnél is.
Gyakorlatban azért penalizálták az eredményeket, mert a függönylégzsák vetődése nem volt megfelelőnek ítélve az NCAP által. Ez tipikusan olyan könnyen javítható hiba, amit gyártók szérián belül megadott alvázszámú példányaitól javítani szoktak. Utána újra elvégzik a tesztet, s mehet a javított eredmény (Ez nem jelenti azt, hogy ezzel a Suzuki meg fogja lépni) -
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #134835 üzenetére
Befejezhetnéd a hülyeség terjesztését. Ahol csak szóbajön, nyomod, hogy Balenot ne, mert ilyen meg olyan szar a töréstesztje.
A Baleno itteni változatai 4 csillagosak. Létezik belőle oldal- és függönylégzsák ill. radaros vészfékező nélküli bizonyos piacokon, ami 3 csillagot kapott. Itthon az alap is tartalmazza az összes lufit.
3 csillag felett gyakorlatilag csak a mindenféle csiribi extra jelent pontot. A passzív biztonsága közel ugyanaz.
Az ára más kérdés. Kissé túlárazottnak tűnik valóban. De belül hihetetlenül nagy a hely benne kisautó létére.
[link] -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #134825 üzenetére
"Ja és ahogy mondtak, ha még el is vinned újonnan alváz es uregvedelmre, akkor bukod a garit."
Ez mekkora kibszás, de hát ez van, fogyasztói társadalom. Vásárolj, költs, koptasd el minél előbb, aztán kezd előlről az egészet...
_
Bedobom ide is, 35k km és 2 év alatt az első váratlan kiadás a HR-V-nél, hiába pucoltattam ki múltkor a szondát, a fűtőágra ismét hibát dobott. A gyári újra Honda szalonból 120.000ft-ot mondtak, bevetettem egy két kontaktot, 62.000ft-ra tudtam levinni, de az autó piaci értékhez képest egyszerűen aránytalannak véltem még ezt az összeget is, úgyhogy innen vettem egy bontottat 10k-ért, amivel szerencsére nem dobott hibakódot, úgyh minden faxa.
-
Bati0501
őstag
válasz
Kornel #134464 üzenetére
De az...mert magyar viszonylatban van egy nagy város, így a többi 345 már vidék.
Így vannak a pestiek és a maradék ~8,2 millió vidéki.Kínában hány mondjuk 5 milliós város lehet, aminek még a nevét sem hallottunk soha az életben?
Nem akarok semmiféle vitaszerűséget sem- egyáltalán nem is tartozna ide -, csak megjegyeztem, ahogy a pestiek szokták a vidékit.
-
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #134413 üzenetére
Nekem eddig bevált, bár még csak 13e km-t tettem bele.
Annyi van vele egy fórumon olvastam, hogy a vezérműlánc tányér idő előtt elkopik kb. 150e km alatt.
Én biztos ami biztos alapon 140e nél cseréltettem vezérlést(szervízkönyves, magam hoztam, nem tekergetett km), és direkt rákérdeztem erre az alkatrészre, hogy kopott-e, és igen az volt.
A láncon minimális nyúlás volt, tehát az elment volna még bőven, ezért azt mondom 150e-ként vezélés csere, és baj nem érhet.
Ennél a toledonál is javallott. Nem olcsó a cseréje (200e, de többet nem is kell cserélni, úgyse megy nagyon már annyit az ember vele)
Toledon kicsit lomhább, 8,6s a gyári adat 100ra, a Golf könnyebb, így 8,2s.
2e-s fordulattól már használható érezhetően megindul, 3200-es nyomatékcsúcstól gyakorlatilag végig ugyanúgy húz 6200-ig. Tehát akinek a folyamatosan felépülő erő kell, annak ez nem javallott, mert gyorsul, de nem érzed.Vegyes fogyasztás 8.6-8,7l (40% város 60% auto út/pálya)
Pályán 140nél sokat forog 3900-et, így 9-et eszik.
Autóút 90-100-as tempo 7l.
Pesten áthaladva átlagos forgalomban pl. Szentendrétől Érdig, is csak 8l.(#134415) w333 Én biztos nem vennék 1.8Tét, mert az van boldog boldogtalannak, és a hangja sem jobb, mint az 1.6-nak. +turbo ilyen szenzor olyan szenzor. Jobban tuningolható, de összességében egy 180-ra húzott 150lovas sem megy nagyon jobban, mert annak 7,9s a 0-100.
Ennek a hangjára mindenki felkapja a fejét, az 1.8-ra a kutya sem.
Lehet bizonyos körülmények között valahol jobban fogyaszt 0,5-1l-el. Na és akkor most mi van? -
válasz
Kornel #134413 üzenetére
Fasza kis gép, egy V5-re egyszer beneveznék - lenko fórumtársnak ez van Golfban. Egy leharcolt VR6-ot vezettem anno, az mondjuk egy rakás fosch volt.
A konkrét példányról 1. körben lekaparnám a fóliát, esetleg a szárnyat (ha nem gyárilag ilyen), egy normális felnit alá és -reméljük- kész.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
Kornel #134204 üzenetére
Lényegesen stabilabb az F Astra kasztni.
Swiftben a vezetés "élménye" számomra egy régi keleti autóhoz volt hasonlítható, a f@sztrában sokkal autósabb érzés volt közlekedni.
Egynégy Si hengerfejjel meg az átlag közlekedéshez elég lehet, ugyanez egyhattal meg főleg (ekkor ugye 82 ill 100 LE van).
Nem "dicsőíteni" akarom, attól messze vannak ezek az autók, de árukhoz képest elég jól élhetők.
(amíg szét nem rohadnak...)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #134204 üzenetére
Hosszabb ideig volt szerencsém régi swifthez, illetve F Astrához még mindig van. Elől nem volt érezhető nagyon a méretbeli különbség, de hátul abszolút. Illetve azért menetzaj, komfort tekintetében is jobb szerintem az Astra.
Ha csomagok, illetve négy felnőtt a belepakolnivaló, akkor az Astra azért szerintem elfogadhatóbb, de ha elől nem fér el, akkor tényleg ugyanaz helyzet mindkettővel szerintem.
-
válasz
Kornel #133905 üzenetére
Természetesen.
(#133902) Tothgera30: Nem írtad milyen használatra keresel, de ennek fényében város/rövid távokra benzin azok közül is a szívót érdemes. Ettől függetlenül én 3 millát nem adnék egy full alap mondeoert, de ez én vagyok, ha nektek elég amit nyújt akkor meg kell venni.
-
-
-
tresh
veterán
válasz
Kornel #133858 üzenetére
Használtan ugyanannal a típusnál azonos evjaratnal és felszereltségnel - jó eséllyel - mindig a benzines a drágább, a várhatóan kisebb szervizkoltsegek miatt.
Jaja mert az új benzinesekbe nincs kettőstömegű,nincs turbó és 6-7 literrel jársz
Hagyjuk már ezeket..ma már hulla mindegy mit veszel (benzin vs dízel) szerviz ügyileg nincs már rég akkor eltérés mint régen volt.
eltekintve ez tényleg örök élet, ellenben a Ford dizeleivel.
Most ezt te se gondoltad komolyan.. gondolom mindjárt jön hogy a vp44 adagoló és társai végett egy raklap szar.. érdekes hogy azon kívül hogy a lánc megnyúlt benne kb 350ezernél 480k nál adtam el a céges modeomat... haveré szintén 450k nál mondta hogy elég volt neki... addig semmit nem költött rá csak értelmes kúton tankolta és kapott mindig adalékot nem "fillérbaszoskodott" vele..de az új modeo dízelek is mind szarok mert végül is azért veszik őket flottás kocsiknak.. azok is elmennek legalább ennyit gond nélkül hála psaféle hdinek mert ugye a Ford soha nem tudott dízelt gyártani..mondjuk benzinből is csak kevés értelme motorcsaládja van ami eszik de legalább megy is és azok se alapmodellekbe.
-
válasz
Kornel #133858 üzenetére
Hogy jön ide a Honda meg a Suzuki? Itt egy konkrét típusról van szó amit egyszerűen alig, vagy egyáltalán nem keresnek benzinesben az emberek ezért is ritka mint a fehér holló alig adtak el belőlük pláne az a 2.0 benzin motor. Ekkora kasztniba sokkal ésszerűbb választás a dízel vagy a turbo benzin. Amit írtál példát abban csak részben értek egyet a fentebb említett okok miatt pl egy stiftbe vagy kuvikba érthető hogy kicsi a dízelesek aránya.
*rosszul tudod a turbo benzinesekkel nincs bajom azok közül választanék a dízel helyett is akár.
-
Kobe
veterán
válasz
Kornel #133844 üzenetére
az lenne a következő lépes, de ma örömmel konstalláltam pl azt is, hogy az összes relative megbízhatóbb hely (márkakereskedés, használt kínálattal, bnepper) h-p du 3-4-ig vannak csak ott.....így még kinézni is esélytelen azt az 1-2 dbot....max a murvaköves neppernél, ami tudjuk milyen. Mondjuk nem mintha lenne olyan kocsi amiért rohanni kéne megnézni....
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Kornel #133790 üzenetére
Súly LE-ben ez a nyerő, illetve akit eddig kérdeztem szerelőt a Yaris motorjáról, sírtak. Na nem azért mert sz@r, nem megy tönkre. Ergó éhen halhatnának az 1.3 Toyota motortól. Váltó manuális, klíma manuális, nincs kettőstömegű, nincs PD elem, nagynyomású ü.a. pumpa, 3 fedcomp+comfortelektronika, van egy szög egyszerű benzinmotor, meg 5 sebesség, oszt' Jézus.
Mama használja főleg faluban rohangálni, arra meg ez tökéletes.
Évente max. 3x lemegyünk vidékre. Erre tartsam a paszulyt? Minek? -
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #133775 üzenetére
életstílus kombi az, nem kicsi. kicsi kombi egy 206sw pölö.
amúgy félig-meddig szándék kérdése, hogy mekkora csomagtartó elég. értelmesen pakolva és nem minden szart magaddal víve egy kisautó is elég tud lenni, míg ha a nagymamára kötött gorenjét is viszed nyaralni, akkor a mikrobusz sem... -
Kobe
veterán
válasz
Kornel #133702 üzenetére
el lett baszarintva a linkelés mert 2x ment be ugyanaz.
Amúgy kezd érdekelni akkor, hogy melyik kocsi az állatorvosi ló, amelyiket meg is éri megvenni ?
vagy leginkább honnan....mert hahun eddig annyira ütős vételt nem láttam
eddig mindegyik amit néztem, furcsamód csak a negatívum jött ki
Adott a keret, kb 2.2M +0.3M egy szervízre mondjuk.
Szóval 2.5-ös plafonnál, ki milyen 2 literes benzinest venne, ami az alábbiaknak:
- nem kombi kivitel (rühellem, hányok a kombiktól, ember szerintem még így nem utálta őket)
- 2006 utáni
- 4 felnőtt elfér benne, sofőr 194 cm, 110 kg. Elsődlegesen 2 emberre, alkalmanként 4 felnőtt, kölök nincs és darabig nincs is tervben
- lézervezérelt befecskendezés, meg THX hangrendszer, meg a szokásos sallangoktól mentes, egyszerű, megbízható felépítés (mondjuk kettőstömegű nélkül)Opel astra meg a flottában leharcolt octaviakat hagyjuk, akkor marad inkább a lábbusz
2.0-2.4-es Accord szimplán nincs ennyiért, inkább 3M fele, az is közelebb a 300k kmhez, vagy mr túl rajta, vagy max 2004-es amiért 2.5-et kicsit sajnálok. Ha lenne 2.5 egy 2004esre, akkor már inkább rohannék kopaszhoz 3.5 ért elhozni a majdnem 2010-es garantált kmes piros accordot
A 2006-2008-as ufo civicnek "nyűgje van" (szimplán nem tudom pontosan mi, de biztos), a 2008-as már 3-3.5M felé kacsintgat ahol megint bejönne helyette a korábban említett accord....vagy egy vadonatúj civic (kicsit erősnek érzem a majd 10 éves kocsi 3M ért amikor 5M ért van már vadonat újonnan)
Mondeoból nincs benzines kínálat.
A subaru fenntartása veszett drága.
A mazda rohad, és előszeretettel tekergetik (bittos könnyebb mint a többit, de eddig az összes amit megnéztem tekerve volt)
A bömö utastere kicsi és amúgy is bömö.
Olaszt emg nem veszünk.Így tényleg érdekel, hogy mi marad ?
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest