- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBear #134904 üzenetére
Szerintem kornelka itt másra gondol. Igaz 6 év a kettő teszt közötti különbség, viszont a különböző testrészeket ért terheléseket tekintve a Balenonak láthatóan rosszabb az eredménye. Ha jól tudom az itt használt küszöbértékek az emberi szervezet tűrésének függvényében lettek belőve, így gondolom nem nagyon változtak az évek alatt, tehát összemérhető a két törésteszt ilyen szempontból. Legalábbis az én véleményem szerint.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBear #134844 üzenetére
Az alap verziók nem tartalmazzak az automata veszfeket, ezert 3 csillagosak.
Ha ez jó toresteszt, akkor ajanlgatsd bátran!
GLX-tol felfele van automata veszfek, ami miatt 4 csillag lett, de attól még ugyanolyan 3 csillagos szint marad, mint a dacia sandero.
És kérlek normális hangnemben beszélj, nem vagyok senkid, hogy osztogass. -
válasz
BigBear #115829 üzenetére
Akkor a megnézés -az alapos megnézés- hogy teszi rentábilissá egy 2-300k-s autó megvételét?
A lényeg azon van, hogy mi az amivel az adott pénztárcához mérten lehet a legjobbat kihozni. Bármennyire is nem tetszik, minden típusnak megvannak a maguk belépő vételárai ami alá nem javasolt menni, ha nem akar valaki felesleges kockázatot vállalni. Mondom én, aki csak szerelemből veszek autót, majdhogynem bármi áron. -
tomiii.
aktív tag
válasz
BigBear #115814 üzenetére
Hasonlo a véleményem, mint neked. Ez a "ki kell fogni" kategória 1-2 hónapos autóvásárlás esetén egyáltalán nem egy teljesíthetetlen küldetés. Lesz pár hiábja az tuti, de ezért is olcsóbb. Most én is sorolhatnám a példákat az ismerősi vásárlásokról. Még a 75 ezres Lagunaval se volt gond.
-
válasz
BigBear #115814 üzenetére
Senki lelkivilágába nem gázoltál bele. Viszont túl sok embert ringatsz a hamis illúzióba, ha azt hangoztatod, hogy minden olcsó autó, egyben megbízható autó is.
Senki nem cáfolja, hogy lehet szerencséje a vásárlónak (pl én is), de ez nem általános. Ha pedig valaki -hallgatva az általad hangoztatottra- megvesz egy olcsóbb autót, majd beleszalad a pofonba, akkor annyit mondasz neki, hogy bocs de ez is előfordul? Az meg, hogy esetleg ott marad letolt gatyával valaki, gondolom nem oszt , nem szoroz neked ?! -
Kornel
veterán
válasz
BigBear #115814 üzenetére
menj el sok-sok kereskedésbe, illetve menj el sok-sok magánhirdetésre, amit a hahun találsz.
az, hogy vannak alkalmi vételek, sose cáfoltam, sőt, ha jól rémlik, nemrég említettem, hogy 2008-ban 5,5 évesen 12.000 km-el 600k-ért sikerült megvennem egy swiftet. igen ám, de ez meg se volt hirdetve, ismerősi körben kaptam a fülest, ha egy ilyen felkerül a hahura, akkor a leggyorsabb nepper kapja marja.
maradjunk annyiba, hogy a piac áraz.
vegyél egy típust, nézd meg az 5-10 legolcsóbbat, majd az 5-10 legdrágábbat, és az ársáv 2/3-ában fogsz tudni kifogni épkézláb példányokat.
mint mondtam, kivételek, főleg ismerősi körben eladott autóknál lehetnek, de egyébként nem nagyon, mert ha az ársáv alsó harmadában felrak valaki egy jó autót, rögtön lecsapnak rá a nepperek.
ahogy korábban is említettem, a jó relatív fogalom, nálam nem egyenlő azzal, hogy gurul az autó. ilyen tekintetbe a mondeom is jó volt.
amennyiben ezek után is olyan dolgot állítasz, ami nem igaz, akkor kérlek legalább offba rakd, illetve írd oda, hogy ez a te saját véleményed, nehogy megtévessz vele valakit, aki miattad fog felülni egy rollerre.
illetve javaslom még, mielőtt a véleményed tényként adod elő, előtte szerezz átfogó ismereteket a témában.köszönöm.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBear #115053 üzenetére
rendszámból ítélve kinti.
mielőtt bejött megtekerték jól, utána meg kiglancolták.
ebben a kormányban van vagy 500k km.
gondolom a km órában meg 200k se
egy ft-ot nem adnék érte ennek tükrében.
milyen motortér az, amit lemosnak eladás előtt?
mondjuk fényképen jól mutat, de mi értelme?
100 km után meg dől belőle majd az olaj, aztán meg néznél -
tresh
veterán
válasz
BigBear #115053 üzenetére
Szépen ki van nyalva de a bele mint egy rossz kulcsos autó a kormány lassan lebomlik benne.. ezt leszámítva élőbe meg kell nézni a kép mindig csalóka. Haver vett kb fél éve 500k ért egy patika foka 1-et 1.6 16v nem tudom ezt mennyibe árulják de ehhez képest ég és föld.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest