- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diegho #170621 üzenetére
160*20*km költség. Ha nem munkába jársz vele, akkor nem kopik, nincs értelme csak az üzemanyagot nézni, félúton van a realitás (fix és változó költségek...), SDI fenntartását pont ismerem forint oldalon, de sok dolog házon belül orvosolva van, így inkább 50 forinttal számoltam ex has, általános kilométerenként, fix költségekkel. Ha csak erre van használva az autó (értsd az egyéb ügyekben megtett út 3-4-5 ezer km évente), unfair levonni a fix dolgokat. Ugyanígy, ha nem autóban áll a pénz, akkor bankban maradhat és tud kamatozni.
-
kisza25
félisten
válasz
diegho #170556 üzenetére
Na ez megint egy összehasonlíthatatlan dolog, mert másképp tartja a toyota az árát, mint, a fiat.
bár most megnéztem és nagyobb a bukó az 1,4t-n, mint az 1,4 szívón használtban, legalábbis tipo-nál.
kb 300-400eFt csökken használt 1-2 évesnél az árkülönbség. Új korban meg 1M.
Minnél drágább egy új autó, annál nagyobb a bukó -
kisza25
félisten
válasz
diegho #170319 üzenetére
Kívülről nekem is tetszik a duster, meg hát az ára is.
Valóban fejlődött belül is, elöl egész kényelmes, de vitara és scross-tól is elmarad, pedig azok is elég kopogósak.
Ha terepre is kell, akkor duster, ha nem, akkor valamelyik suzuki, nézd meg stonicot is, nekem az kívül, belül nagyon tetszik most is, csak az alap motor azzal a váltóval városba való. Az 1,4-el meg már drága. -
t1
veterán
-
kisza25
félisten
válasz
diegho #170317 üzenetére
Mondjuk scross 4M az jó ár, próbáld ki
Azt pont nem vezettem, csak a vitara-t, ignis-t stonic-ot, rio-t, i20, i30-at, ceed-et, baleno-t, tipo-t
Dusterbe beültem elöl szódàval elment, hátul érezni lehetett az ülőlap merevítéseit, alig látni ki belőle
Próbáld ki mind amelyik tetszik -
kisza25
félisten
válasz
diegho #170310 üzenetére
A listádon a stonic alap motorja 1,25 84 ló, az nagyon nagyon városra hangolt váltóval van, 100 fölött már hangos, mert annyira pörög. Azzal egy Svájci túrát nem szívesen vállalnék. Az 1,4 100 lovas 6 sebességes, de 500eFt drágább és érzetre nem sokkal erősebb (mivel nem is az), de cserébe többet fogyaszt, viszont hosszabb útra is elmehetsz vele.
A következő az 1.0 t-gdi 4,7M annyiért már biztos, hogy nem stonicot vennék, hanem ceed-et, vagy vitara gl+-t, vagy s-cross-t, mert már ugyanannyi, mint a vitara, de nagyobb
Dustert menj el, nézd meg próbáld ki, nekem elég volt beleülni, hogy elengedjem, visszalépés lett volna egy i20- hoz képest.
Helyedben ránéznék a tipo-ra is, ugyanezeket néztem mint te és végül ez lett. Elég magas építésű, ha felpumpálod az ülést majdnem suvosan szállsz be, 4,7-ért 1,4 t-t kapsz, vagy egy jól felszerelt 1,4 szívó-t -
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #170307 üzenetére
Tükörfűtést el ne spórold, kva szar reggelente jégoldózni még azt is (remélem lassan már jön a jó idő és nem kell)!
Ráadásul menet közben a tükörlapokon lévő pára sem túlzottan segít sokat sávváltáskor. Meg igen, a tolatókamera sincs benne akkor az alapban. Viszont a hátulja relatív nehezn látható be, azért az jól jön.
~4.3M Huf alatt tényleg nem találtam GL+-t, kicsit elszámoltam magam.
Használtból a Merivát én kiejteném, párat megnéztünk 1.4T motorral, de mindegyik blokk alja tiszta olaj volt 4-5 évesen.
Belül sem volt annyira nagy, mint az S-Cross és az ülések is kényelmetlenebbek voltak. De ez csak saját vélemény.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #170305 üzenetére
100-200e Huffal többért én GL+ felszereltséggel választanám. Kétzónás digit klíma, normálisabb fejegység, ledes fényszóró, elektromosan behajtható tükrök, ülésfűtés. Szerintem abszolút megéri a "mezítlábas" GL-hez képest és könnyebb lesz eladni is szvsz. De én a motortól és a típustól nem félnék (1.4T GL+ van a családban).
-
válasz
diegho #170275 üzenetére
A száraz hamarabb feladaja a küzdelmet (500+ e. Ft), ez egy 2 milliós autónál túl nagy gazdasági kockázat.
(A nedvest 60 ezrenként szervizelni kell, alkalmanként 70-80 ezerért; maszekben is kb. fele ennyi az anyagköltség, cserébe az okosok szerint határozottan tartósabb.
-
-
kisza25
félisten
válasz
diegho #170223 üzenetére
Az eddigi benyomások az elmúlt héten.
Amúgy eddig nagyon pozitív a dolog, jobb, mint vártam. -
MPowerPH
félisten
válasz
diegho #170080 üzenetére
Brera kicsike, nincs benne hely, es az is elol kapar. Legacybol van 3.0 -as, de szinten ritka, es nem tetszenek, nem is ismerem oket.
mod: Bar sedanban jol nez ki, csak nagyon regi. A fene tudja... Az a gond, semmit nem tudok ezekrol. Van 2008 -as, az mar uj modell, szerintem visszaraktak ugyan azt a 3L -es motort bele.
-
-
válasz
diegho #168766 üzenetére
Ezekre sorban állnak. Szerinted mi a toszért létezik az összes online árverési és használt autó oldalon olyan előfizetés hogy már a feltöltés közben értesítést kap a nepper?
Barátom azért hagyta abba nemzetközi licit oldalon a vásárlást mert közölték vagy bemutatja a nepper regisztrációt vagy csá... -
-
válasz
diegho #168007 üzenetére
No igen, de azért még nem vagyunk ott anyagilag akármekkora is a konjunktúra (nem , még ha lefolyik a papírról akkor sem) hogy egy lakás árát autóra költsük csak mert
Bár nem számítana , akkor már régen Leaf-ban ülnénk és megvenném nekik a szomszéd garázst is amit össze lehetne nyitni.
-
-
-
Gabi 8906
senior tag
válasz
diegho #167804 üzenetére
Igen.
Pumma: Pont ez a fura. Hogy úgy jelez mindent mintha rendben lenne.
Eddig nem jutott eszembe, egy szervizes ismerősöm mondta az egr szelep bevakolást. Mint hiba megszüntetést. Hogy akkor hibakódot dobna, és géppel lehet ki venni belőle. Gondolom ez a folyamat (hibakód) az eltömődésnél is kellett volna hogy jelentkezzen.. -
Gabi 8906
senior tag
válasz
diegho #167782 üzenetére
Nagyon sok autót meg néztem. De mindet el vitték pár nap alatt. Egyszerűen erre felé lehetetlen olcsó autót venni ami állna pár napot míg rá érek el menni és meg nézni. Még egy Rover 620 sdi - t is hamarabb el adtak mint hogy le érjek meg nézni. Pedig azt aztán senki nem dicsérte ha meg kérdeztem. Sokan járnak ki Ausztriába dolgozni, túl sokan is..
Érdekes mód volt aki dicsérte az 1,5 dci cliot. Mondta ki megy a világból. Vásárlásnál is volt amiket néztünk, nem egyedül voltam. De első autónak nem valami 2 ajtós sport Mercit vagy Bmv -t akartam. Hanem valami kaktuszt ami nem igényel sok mindent. Csak az alapokra legyen oda figyelve.
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #167629 üzenetére
Én ebben az esetben mindenképp újat vennék. Szvsz. akkor érné meg neked használtat venni, ha érdeklődnél a magasabb kategóriás autók felé is, de te használtan is ugyanazokat nézed, mint újonnan.
Az új autók szerintem gazdaságilag is jobb választások a használtnál, feltéve ha megteheti az ember, hogy olyat vegyen. Van rá garancia, tehát nagyobb költségtől nem kell félni, ráadásul az áruk sem esik annyira, mint ahogy sokan riogatják vele a laikusokat. Persze, ha valaki prémiumot vesz, annak tényleg brutális mértékben zuhan az ára, de egy alsó-közép kategóriás autónak kb. ugyanannyira, mintha használtan venné az ember.
Mostanában kíváncsiságból rengeteget nézegettem az alig használt, pár ezer km-es futásteljesítménnyel ellátott alsó-közép kategóriás autókat a hahu-n, és majdnem ugyanannyiba kerülnek, mint a 0 km-esek... -
válasz
diegho #167622 üzenetére
Még nem értem a hsz-ed végére, és a Vitara jutott elsőnek eszembe. A facelift után kicsit ez is hannibal lecter lett, de vállalható.
Ami még eszembe jut: Astra J szedán, Skoda Fabia/Rapid. Talán VW Polo belefér, vagy Ford Fiesta. Utóbbiak nem alsó közepesek, de bőven elég nagyok.
-
-
-
válasz
diegho #167082 üzenetére
Én szo-szo tartom magam a 3F-hez; azzal kiegészítve, hogy ha valaki azon aggódik, hogy majd elromlik az autója, akkor nyugodtan kiegészítheti a 3F-et az összes modern, egy faéknél összetettebb autóval. Mert el fog romlani, és sok pénzbe fog kerülni a javítása.
Amelyik meg nem modern, az rohadni fog / ótvar lesz a belseje / fapados lesz / gyenge lesz a mai forgalom ritmusához.Szvsz nyugodtan próbáld ki a Giulietta 1.4T-t, képes leszel megtürtőztetni magad. Öcsémnek az van, meg 2 gyerek, elférnek benne egy hétvégére (nyaralni a nagyobb autójukkal mennek). Nem rossz autó, de semmi extra azon kívül, hogy nem ciki belőle a piros.
Zooo8800 véleményét kérd ki a fogyasztásáról. -
#94529552
törölt tag
válasz
diegho #166667 üzenetére
Hogyne lenne, már régóta van több szervizintervallum típus, például a fixnél 15k vagy 1 év esetén kellett vinni(amelyiket előbb eléri), és van a változó intervallum, vagyis a használattól függően 30k és 2 év a határ, de ez sose fog elmenni a maximum km-ig. Bár ezek olyan 10 éve voltak a VW csoportnál, meg a Fordnál is, azóta nem követem.
A változónál longlife olajjal voltak feltöltve értelemszerűen. -
-
IreN!CuS
őstag
-
BigBlackDog
veterán
-
batai15
félisten
válasz
diegho #165033 üzenetére
Dehogy olcsóbb. Maximum ha egy 1.2 swiftre kárhozatom magamat.
Opel elvből nem kell híresen fosh.
Mondom amit bele tankolok a Benzinesbe azt rá költöm esetlegesen egy dizelre, de nem biztos. (motor részre gondolok, nem a kopo dolgokra az más típus esetén is él)
Ha azt nézem hogy vennék egy benzines focus például ami eszik olyan 7 litert, egy 1.6 hdi meg inkább 5 felé kúszik el hosszú távon, lehet szamolni.
2 3 év alatt meg térül még akkor is ha költeni kell a dízel motorjára. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
diegho #164728 üzenetére
Mifelénk "régi" 2017-es GT-R-rel szokás
panelházsorház előtt parkolniA felső kép áprilisi, utána egy csomó ideig nem láttam a kocsit. (Szomszéd utca, mindig ott biciklizem munkába.) Azt hittem csak bérautó volt, vagy berakta a jó kis szocialista bérgarázsába, ahova szokta.
Aztán pont ma reggel hirtelen ismét feltűnt, immáron matt fekete fóliázással.It would be a shame if someone összekaristolná a g**ibe
(De még mindig jobb, mintha festve lenne mattra.)
Apropó, van már egy egész kis gyűjteményem a helyi és környékbeli különleges, drága, gyors vagy ritka modellekről. Ha van rá igény, szép lassan elkezdem majd szivárogtatni a fórumra a képeket
-
hobizoli
nagyúr
válasz
diegho #164736 üzenetére
OK most beugro fapad verzio akcios aron az SX4 4misi, amúgy nem ennyi
meg kérsz bele par cuccot aztan van az 4.5 is3M-ert van 5er BMW 2010-11-s
meg jóval alatta ismondjuk 520d
de jeltelenitve mind1 az
szomszednak qrja az agyat ugy iskintrol hozhatsz 6-6.5k EUR-ert is, az kb 2 misi es ~150k-bol magyar papirja van
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Háztartási gépek
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest