- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
addikt
válasz
#94529552 #145773 üzenetére
Hm, ez érdekes, hogy ennyire szarnak mondják. Mondjuk ez az első verzió, amit több tesztben is lehúztak (bár nem ennyire), a mostani meg ugye kicsit továbbfejlesztett: [link], itt pl. pont nagyon dicsérték.
Az Octavia-t amúgy én is jónak gondolom, de egy kicsit azért fáj, hogy ugyanannyit kell kiadni érte, mint egy hibridért, amit bitangul fel is extráztak.
Kornel: a Niro olyan fél misivel lehet drágább kb, viszont a csomagtartója kicsinek tűnik.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
#94529552 #145560 üzenetére
Megmondom őszintén , nem tudom .
Honda Civicet , vagy Toyota Aurist akartam először , 3.nak került képbe az I30 . Csak benzines jöhetett szóba , és végül is i30 lett . A jó ár- érték miatt ezt vettem , persze az mellet , hogy tetszik nagyon !
Meg dícsérték a fórumokban is az i30-at . Szóval ez lett ... -
Acheron
őstag
válasz
#94529552 #145507 üzenetére
Azért ne keverjük. Ha nem kapta meg a törődést, bármi megadja magát idővel. Nem kétlem, hogy a Volvo motorokban is volt / van hibás (ezt anno a Volvo szervizben dolgozó szerelőnk is megerősítette), de statisztikailag nagyon jó, strapabíró motor. Én 180e km -el vettem D5 -öt, 360e -el adtam el - soha semmilyen motor problémám nem volt, az autó soha nem hagyott ott - igaz, én törődtem vele, rendszeresen. (csak zárójelben teszem hozzá, hogy a belső tér alapján az a 180 inkább 300e lehetett, amikor megvettem, de ez csak később tudatosult bennem).
Mindemellett egy nagyon élhető, erős motor, az öt henger miatt olyan hanggal, amit négyhengeres még csak közelíteni sem tud... Egy biztos, ha dízel autót keresnék, ma is a Volvo öt hengeresei között szemezgetnék -
Kornel
veterán
válasz
#94529552 #145517 üzenetére
Ok, ha olvastad, tudod, hogy olyan pékek voltak csak itthon, akik egy gatlot és egy szilentet sem tudtak, vagy akartak kicserélni, és egy fogaslec feszítő helyett komplett kormánymű cserét emlegettek.
A szilent miatt meg hátsó híd cserét.
Ez mindent elmond szerintem, szerencsére azóta találtam egy helyet, ahol dolgozni is akartak, nem csak kifogásokat keresni.
Amennyiben azonban ezeken kívül volt bármi bajom, akkor az nekem is új, de várom a részleteket akkor -
-
runner 125
nagyúr
válasz
#94529552 #145504 üzenetére
Ezt statisztikák, tesztek és nepperek is alátámasztják.
A 2.4-es D5 blokk mind a mai napig az egyik legjobb diesel konstrukció minden tekintetben (megbízhatóság, járáskúltúra, fogyasztás, teljesítmény, szervizigény, stb..)Míg az N45 betegágy, olvass utána.
Szóval, abszolút nem helytelen kijelenteni azt, h a D5-tel olajfogyasztásos és kb. más egyéb problémái sem lesznek.
-
lenko
aktív tag
válasz
#94529552 #145428 üzenetére
Van comfort is igen 1.4-1.5M-ért, ami vagy 2004-2005-s évjáratú, vagy bőven 200k feletti futású.(esetleg 300 feletti)
A legelső használhatónak tűnő comfort az 1.7M, ez alatt nem vennék G5-t...(#145427) tresh
Nem olcsó, de az árát is tartja, szóval igazából ez nem oszt nem szoroz, akinek ilyen kell. Nem fogsz többet bukni mint egy mazdán vagy akármin. Sőt!
-
-
rbalint88
addikt
válasz
#94529552 #145212 üzenetére
760 (680+átírás)-ért vettem 2015 júliusban, eddig használtam hiba nélkül. most hengerfej, turbó, kuplung, kettőstömegű, futómű (+sallangok) projekt van, némi tuninggal összekötve, ez lesz kb egy misi. 13 éves, 300ezret futott autónál a hengerfej kivételével a többi kb karbantartás, nem hiba. volt már 4 ilyen kategóriás autóm, azokra se kellett/kellett volna kevesebbet költeni (3 vw passat, 1 toyota avensis). ez a vételkor bele volt kalkulálva, plusz akkor 1,M volt az átlagár a hasonló autókért, úgyhogy most fizetem meg az akkori spórolást, cserébe nekem jó lesz az autó egy darabig. aki ezt anyagilag/lelkileg nem bírja, annak ott az egyszerű futóműves szívóbenzines autó, ott a rozsda a legnagyobb ellenség.
-
!Overdose!
őstag
válasz
#94529552 #144768 üzenetére
Én is olvastam már sok mindent.
Egyelőre nincs gondom a futóművel, pedig télen-nyáron 17-es felniken gurul az autó, ráadásul még ültetett is. Én egyébként úgy hallottam, hogy jó minőségű alkatrészekkel felújítva nem lesz olyan vészesen gyors a futómű elhasználódása. Mondjuk ilyen szempontból meg volt kötve a kezem, mert a Honda után nem voltam hajlandó engedni a DW futóműből. Meglátjuk mekkora ára lesz ennek.
-
szabonagyur
félisten
válasz
#94529552 #144725 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít? Szerintem nagyon nem.
Az mondjuk havi 1000km meg nyáron az országon belül 2 nyaralás.
Tehát marad 12 hónapra 1000km. Mi havonta hazamegyünk legalább egyszer, ez oda-vissza 300-350km (ha nem mennénk ott sem sehova). Marad mondjuk 700km 4 hétre. Meló hely az kb napi 15km oda-vissza, tehát 75km. Marad 75km ami boltba menetellel simán lemegy, és ez csak egy kisváros.
És ha megnézed munkába jártál vele, meg mondjuk elmentél boltba ami a város szélén van meg ha szülők távol laknak és egy helyre kell csak menni akkor egyszer egy hónapban hazamentél.
Ez már 15e km és ehhez jön amikor átmész szomszéd városba, kirándulsz kicsit stb.
-
-
w333
félisten
válasz
#94529552 #144340 üzenetére
Ez annyira jellemző ... ismerős is megvette a 166 -s Alfát és ő a mai napig azt hiszi hogy a 2004 -s (2.4JTD) valós 140 ezer km. van
Szerk.
De hogy őszinte legyek nagyon nem a km. óra állása határozza meg az autó állapotát ... láttam én már alig 100 ezer km. olyan lelakott autót is ami csörgött zörgött kívül belül, és láttam már 500 ezer km -s is amit ha visszatekernének 100 ezerre akkor sem tűnne fel a vevőnek, nem km. órát nézünk hanem állapotot
-
w333
félisten
válasz
#94529552 #144249 üzenetére
De mi ez a Jófogás ? ott direkt ilyen bontószökevényeket árulnak ?
Volt 406 autóm és elég sokat költöttem rá de igaz diesel volt, lehet kihagyom !
Külső és belsőre még mindig a Seat Leon ami nagyon bejön, méretre is pont jó lenne illetve az 1.6 motor is elég kérdés 700k -ért mit lehet kapni ?
1.4 -ből a dunát meglehet állítani de szerintem az már kissé gyenguska !
(#144248) rbalint88
Van ismerősöm (szerelő) aki talán eladja a 145 Alfáját ... lehet hogy ismered is
(#144252) Integrale
Nem olyan sok ... Pug 505, Pug 406, C Corsa, E34 és most a Vectra !
Ez egy másik srác aki itt lakik mellettem, aki a 166 -t vásárolta az megint más
Q1 autószerviz ezért mondtam lehet hogy ismeri ő róla van szó
-
w333
félisten
válasz
#94529552 #144244 üzenetére
Mit csináljak ezekkel a bontószökevényekkel ? A Vectra ezektől sokkal jobb
B Vectra elég nehéz ezzel az 1.6 motorral szerintem lomha !
Megane nem tetszik ... akkor inkább egy Pug 406 csak kicsit félek tőle !
Szerk.
Valami megbízható kell ami megy is (nem versenyzek) de legyen dinamikus, és ne keljen rákölteni a gatyámat, inkább csak a kötelező dolgokat cserélni
-
-
-
footy
addikt
válasz
#94529552 #143742 üzenetére
Nincs olyan ember akinek sajat tapasztalatabol ertekelheto mintat lehetne osszehozni. Viszont a ceg flotta uzemeltetojevel szoktam beszelgetni es barati korben is van jopar automata/DSG. Se a Lexusok, se a BMW-k es a Mercedesek(Volvo csak egy van de az se problemas(Van Qoros is
de az meg keveset futott)) automatajaval nincsen gond, pedig mar van egy par ami 300 korul vagy afelett van. A ceges flottabol pedig mar kiritkitottak a DSG-s autokat. Passat meg van, de csak kezivel.
Nem bizalom kerdese az olajcsere, mert ha leinformalhato eletu az auto es a gyarto eloirja akkor konnyen ellenorizheto. A gond inkabb akkor van ha az elozo feltetelek egyike nem teljesul. A problema az hogy egy DSG rendszeresen szervizelve is tud aknamezo lenni. Egyebkent altalaban az altalad emlitett 200-250k-nal jon egy nagyobb felujitas(kuplungok es/vagy lendkerek).
Ezen tul a DSG-nek nem csak a varosi hasznalat az ellensege, hanem a hegyvideki is. Sajnos tul alacsonyan tartja a fordulatot hegymenetben is, ami a 2tomegu lendkerek korai halalahoz vezet.(#143762) joamilestoné
Ha meg az indexet is hasznalod akkor add el az autot, mert nem vagy jogosult BMW-t vezetni -
Qru
MODERÁTOR
válasz
#94529552 #143711 üzenetére
Pontosan, 2x fizeted meg az árát. Ha okos vagy akkor csak 1x és a felújítás már a következő tulajt terheli.
Forgalmas úton mikor meg kell fordulni akkor nem szeretem feltartani a forgalmat feleslegesen, arról nem is beszélve, hogy eléggé bosszantó tud lenni a lassú váltás. De ezzel együtt lehet élni persze.
Kérdés mennyibe kerül a megerősítés... a gyáriban is van tartalék, az olajos 400Nm-t még elvisel. Az más kérdés, hogy a kettős tömegű elfáradása ellen az erősített dsg sem óv meg.
a8l: Persze, kb olyan mint a villany verda vele, nagyon jó a gyorsulása.
mod:
Neoteric: Az, hogy tolóüzemben (magyarul amikor motorfékkel mész*) nem fecskendez be üzemanyagot tehát a pillanatnyi fogyid akkor 0.
*: van egy alsó fordulatszám határ ahol a lefulladásgátló közbelép és már van befecskendezés.
-
batai15
félisten
válasz
#94529552 #143082 üzenetére
most nézem ez a kérdés valószínűleg nekem irányul. mint írtam hátsó hídat javítani kell . olaj csere most volt ,a vezérlést megnézetem,munkatarsam autó szerelő , meg mondja mit kellesz cserélni,de fékek futómű nagyon is rendbe van,szoval kérdem én azt minek ?majd ha cserélni kell vakamit akkor az ki lesz , egyébként meg ha normálisan (hangsúly nem a femig kopott betet hanem a normális vastagságú ) akkor azt minek ? klima stb most volt tisztitva, így ha minden jól megy jobban csak a hátsó híd meg vezérlés lesz talán amit kellesz vezérlés sem biztos hogy kell , talán az is nem rég volt cserélve,de meg fogom nézni a szerzviz lapot, mert vegig volt dokumentalva. motort is meg nézetem meg ilyenek remélem hogy ahhoz sem kell nyúlni egy darabig,de ha igen akkor kezdem gyűjtögetni rá a gubat. szóval a hátsó hid az mindenképp javitva lesz .
800kmet bele vertem pályán 2 nap alatt a kocsiba,110-130as atlag tempóval szóval bizom benne hogy ha valami gond lett volna ami súlyos esetleg és at siklottunk rajta kijött volna. -
Acheron
őstag
válasz
#94529552 #141406 üzenetére
Jól látod a lényeget, főleg az utolsó mondatban.
Egyébként léteznek a Toyota által felújított motorok T25 modellekhez, garanciával, jóval olcsóbban, mint egy új. De T27 automatához való 150 lovast nem tudott kínálni a szerviz - ezért beszélgetünk új alkatrészekről és kemény árakról.(#141412) gaborbol: Én nem vagyok szakember, találomra nem fogok kiválasztani egy motort, ami vagy jó azt autómba, vagy nem. Emellett azt haza kell hozatni, keresni kell egy szervizt, aki beszereli, le kell papírozni a motorcserét a hatóságoknál, és eladás után még jó darabig viselni kell egy esetleges meghibásodás rizikóját, ami egy ilyen motornál, valljuk meg, nem kicsi. Emellett nyilván nem új, garanciális motorral lenne eladva, vagyis jóval kevesebbet lehetne kérni érte, mint azzal - végül lehet, csak néhány százezerrel jönnék ki jobban (jó esetben )- ennyi macerát nekem már nem ér meg. Talán a korábban javasolt motorhibás meghirdetés a legjobb ötlet. Én azt gondoltam volna, hogy inkább megéri összerakni és úgy eladni, de ha az a vélekedés, hogy így sem lennék pénzemnél, akkor nem erőltetem.
Azon még gondolkodom, hogy esetleg becseréljem -e egy benzines modellre, bár gyanítom, ez is komoly családi vitákat generálna - emellett nem is biztos, hogy abból jobban jönnék ki. Az új autóval annyi a gondom, hogy hacsak nem sok évre terveztem megtartani (már pedig ahhoz egy erős, élvezetes vezethetőségű autó kellene), akkor az első időben igen nagy az értékvesztés - az eladásnál többet bukhatnék rajta, mint most "nyerhetek" (dehogy lehet itt bármilyen nyerésről beszélni) Benzines / hibrid használtat talán meg lehetne fontolni. És még akkor is ott van, hogy a "különösen megkedvelt" szervizbe kellene hordanom...
-
spiky03
veterán
válasz
#94529552 #141077 üzenetére
Hát igen, ez az, hogy nem tudom.
Mert a képek az tuti, hogy a régebbi hirdetésből valók.
Ha a videót is megnézed ott látni rajta, hogy nyár van, ha meg most hozták a héten akkor, hogy csináltak ilyen napsütéses időben videót.Mindegy, akkor még várok, van még 2 hetem a vásárlással. Remélem addig lesz valami jó vétel...
-
rii
nagyúr
válasz
#94529552 #140862 üzenetére
köszönöm a segítséget az Autós topikban!
Te hogy találtál ilyeneket, amik jó állapotúak, meg érdemes megnézni, megvenni?
próbáltam én is keresni ... bár én csak ár alapján ... dehát ott nem lehet szűrni állapotra ...esetleg még ez a Maruti? Kis autót szeretnék, minél kisebbet, fogyasztásban, és méretben is (Mint amiket linkeltél, Swift-eket).
-
footy
addikt
válasz
#94529552 #139568 üzenetére
A 3,5 litert azt én is hozom, mikor a hegyről legurulok a faluba
, normál használat esetén 5 az, de még úgy sem rossz. (Egyébként a 90 lovasnak pont magasabb a fogyasztása mint a 105 lovasnak. Egyrészt mert nincs belőle
bluemotion(skodánál greenline vagy mi a túró)másrészt valószínűleg azzal már a motorizáltság az optimális alatt van.) -
runner 125
nagyúr
válasz
#94529552 #139332 üzenetére
Azért ne túlozz. Teljesen átlagos helyeken volt korrodálva Tboy Honda-ja, és a sérülés nagyon enyhe volt, ráadásul nem egy öreg Civic-ről beszélünk. Eladáskor én simán megmutatnám ezeket a javításokat, vevőként inkább megnyugtató lenne számomra, h törődött vele a gazdája és korrekten látszik h milyen mértékű hibát javíttatott ki.
Théodore
Accord részemről is.
De dobnék egy V70 tippet is. Az alkatrészek biztosan drágábbak, mint az Accord-hoz, de ezek sem a tipikusan elromlós réteget képviselik.
-
válasz
#94529552 #139332 üzenetére
Szana-széjjel volt rohadva, a szentlélek tartotta egyben az autót
Az ajtóm lett benyomva, emiatt nem folyt ki rendesen a víz és elrohadt az alja. Illetve azon az ajtón volt egy meghúzás ami a hátsó íven ért véget. Tehát hármas hiba, ajtó alja, meghúzás, illetve horpadás a közepén. Nem-nem lett volna olcsóbb új ajtót szerezni, mivel kb egy helyen kapható bontott ajtó az országban hozzá és 20k-val több lett volna mint a javítás.
Ezen kívül az összes felületi rozsda el lett távolítva az autó aljáról, küszöbökről, mindenhonnan és le lett kezelve normálisan. Alapozó 4 rétegben, karosszéria tömítő ahova kellett, rücsis alvázvédő és üregvédelem
meghúzás, rohadás1, rohadás2, horpadás
felületi rozsda, ajtó alja közelebbről nézve, ez le lett vágva, 2 részből újra lett formázva és vissza lett hegesztve az ajtó alja
javítás1, javítás2, felületi rozsda lekezelve az autó alján, az kerékjáratokban, stb.
fényezés után, itt még folyik ki az üregvédő szer az ajtóból
-
#03969024
törölt tag
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #139002 üzenetére
Nem érdemes gázosítani, ahhoz rengeteget kell használni, hogy visszajöjjön az ára.
4hengeres motor gázosítása tokkal vonóval friss vizsgával negyedmillió körüli összeg. Az sok? Mennyibe is kerül random dízelbe az új részecskeszűrő márkaszervíz óradíjjal? Vagy egy kettőstömegű csere? Vagy egy turbó felújítás/csere? Netán egy jó kis üzemanyag vagy befecskendezőrendszer hiba elhárítása? Ezek már rég nem kamrás dízelek amibe beleborítod a vasárnapi rántott hús + sült krumpli kombó alól a használt étolajat és kellemes illatfelhőben úszva elgurulsz a naplementébe. Ha bármi összeszarja magát abban a bmw-ben amit linkeltél úgy röpködnek a százezrek, hogy csak úgy kapkodod a fejed. Ezzel szemben ha az ember vesz valami 2.0-2.5 szívóbenzinest 250k-ért beledobatja a gázt és máris annyiból eljár vele mint egy dízellel. És nem kell odafigyelni hogyan hajtod, nem csörömpöl, nem szennyez, és persze nyugodtan alszol mert relatív olcsón cseréltethető javíttatható a motorjában minden ha beütne a gebasz. Ez egyetlen ezredforduló után készült dízelről sem mondható el. Ha belenyúlsz egy lelakott visszapörgetett alaposan kiglancolt dízelbe (kb. minden harmadik ilyen) garantáltan inged gatyád rámegy tökmindegy milyen gyártmányról van szó. Benzinessel nem tudsz úgy árnyékra vetődni na meg rendszerint olcsóbbak is mint a dízelmotoros társaik. Ha meg eleve gázos kocsit keres valaki kapásból nulla pluszköltséggel bele tud ülni.
-
stickermajom
addikt
válasz
#94529552 #139002 üzenetére
egy vezérlés csere volt nála össz-vissz(ez a fő nyűgje állítólag), amit a többi autóknál is meg kell tenni vétel után.
Láncosoknál nem feltétlenül.
Egy haver apja használt ilyet cégesnek, harmincpárezer km-nél vette át, most 120k-nál cserélték neki. Különösebb baja nem volt vele, bár ő extra óvatos.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #138797 üzenetére
Azzal nincs baj, hogy elmondod a velemenyed, azzal van, hogy sokszor alaptalan vagy fikcio, ha Torok lenne a VW akkor maga lenne az isten. Igazabol ami nemet, azt csak megszolni tudod, mar bizonyitottsd parszor, a kettos mercet jo lesz, ha meghagyod a politikusoknak.
Terelni azt tudsz.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #138774 üzenetére
Teljesen esszeru a regi tipo digitalis muszerfalahoz hasonlitani a 28 evvel kesobbi nevrokonat...
Ilkesztesekkel pedig nincs baj, ha hiszed ha nem, egyedul olyan helyeken furcsa, ahol ket sikban van a lemez, pl a motorhazteto a szelvedo elott, csomagterteto szinten ott, de ezek egy BMW-n is pont ilyen furcsak. Egyebkent ja, torok.Erdekes, hogy annak a muszerfala sokszor szegmenshibas volt, a szinten digitalis Dedrae pedig jo volt.
-
#43301120
törölt tag
válasz
#94529552 #138374 üzenetére
Eddig csak használtautón keresgéltem, de akkor itt is kutakodom, köszi! A mondeo csak azért van a listán, mert régen volt nekünk és nekem nagyon tetszik.
Az üzemeltetési költség egyértelmű, mit takar az egyéb költség amiben drágább? Szervizelés? Vagy az alkatrészek?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#94529552 #138267 üzenetére
Nem tudom hol nézték meg, de azt mondták stimmel a km állás. Meg annyi hogy mielőtt megjött a tulaj, ott a szervizes palival lekérettem az adatait a rendszerükből alvázszám alapján, és láttuk volt egy olasz garis javítás 39 ezernél, ez szerepelt a kocsi szervizkönyvben is pontosan.
-
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #138001 üzenetére
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest