Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
őstag
válasz
runner 125 #121896 üzenetére
Úgy tudom, hogy attól függően 140 v 170 LE, hogy 10 vagy 20 szelepes-e. Vagy az csak régebben volt?
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #121816 üzenetére
Ülés.
De persze kinek mi a lelakott. Telefonról vagyok, még ezen is látszik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #121816 üzenetére
Az ülés fényképe alapján. Nem túl bizalom gerjesztő valóban.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #121816 üzenetére
Szerintem sincs kep alapjan lelekva, de ezen lehet vitatkozni.
Ha a tied elado lesz szolj, arra beneveznek
Volvo dizelrol mondjuk jokat hallottam ja, de csak nem.benzines.
Mondjuk a kutnal nem mindegy -
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #121702 üzenetére
Hihetettlen mennyit dob ez a fekete beltér a kékeshez képest.
-
chungee
addikt
válasz
runner 125 #121621 üzenetére
Épp azért, mert mindkettő olcsó
30ft-os különbség.
#121622) tresh Jó, legyen KH. Csak mert a közelben van 1, ha esetleg nem vennék fel a telót
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #121472 üzenetére
"De ott van pl. az új Mazda 6 is, 5,5-ért gyönyörű darabot kapsz belőle, remek 2.2-es diesellel"
[link] Persze garanciásak meg minden, de ki tudja mennyit fognak bírni utána.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #121472 üzenetére
E90 et en se vennek pl...soha nem tetszett ugy igazan.
A mazda skyactive diseljere szoktak keringeni legendak, hogy nem az igazai.
Ellenben a benzines mazda 6 valoban tuti...minösegben, vezetesi elmenyben...nem sok nem nemet autora mondom ezt
viszont nekem a turbo hianyzott belöle....megy megy, de azert nem erzed, amikor megindul
A lexus, honda alkatreszarakat viszont ha összehasonlitod, mondjuk a bmw vel, en fogadni merek, hogy a bmw arai kedvezöbbek lesznek.
Volvo, na az valoban a masik, ami tuti auto szerintem is. Viszont mas a karaktere is. Ez az s80 s60 volvo (hacsak nem valami R editiont nezi az ember), akkor a nyugis, csendes, biztonsagos cruise-olos auto. Palyan, föuton csendebn, kenyelemben siklani....azert ha azt nezzük, hogy a 328i volt az alap etalon, ahonnan elkezdte keresni az autokat, az pont nem erröl szol
(#121474) Tsebacsi eskü, hogy elöbb kezdtem el irni a hszemet, mint leirtad ezt
-
válasz
runner 125 #121472 üzenetére
Az S80 mint mondtam nem az én stílusom, E90 nem kell, nem tetszik annyira. Nincs az akarom érzés iránta. Sajnos az Octavia iránt sem akkora, mint reméltem. Bár vezettem, elégedett voltam vele, a kisördög nem alszik. Az S60-as volvo megint olyan, mint az E90, szép-szép, de mégsem az, amit keresek. Lexus IS nagyon toyota, nagyon japán, nem érzem ennél sem, hogy kell. Ha már Mazda6, akkor inkább az Octavia. Nemtudom miért, de mert csak
Ha nagyon idegesítő vagyok, visszafogom magam, de sajnos őrlődöm, mert nem 100ezer forintról van szó, hanem picit többről. -
válasz
runner 125 #121371 üzenetére
Nem kell félteni, köszönöm
Sajnos abból tudok építeni, ami van. Az Octavia is régóta tetszik, ismerősnek ugyanilyen van csak kombiban, nagyon meggyőző a kocsi, de ezt már írtam korábban. Ez 9 milliós listaárú autó, ami 5,5-ért szerintem alkalmi vétel lehetne, mert tényleg nincs benne első ránézésre hiba. Persze a "mázlifaktorom" még ott figyel, hogy valami gebasz tuti lesz, és bukom ezt is, de lassan megszokom
Ez az autó jóval reálisabb és okosabb döntés lenne, mint egy 320/328, ami lehet, hogy prémiumabb, és közelebb áll a szívemhez, de ha valami kaki van, mélyebbre is süllyedek benneAzért szorítsatok
-
válasz
runner 125 #121259 üzenetére
Valamiért nekem a sötét színű felnik nem jönnek be
-
#16514048
törölt tag
válasz
runner 125 #121171 üzenetére
Azért megnézném én élőben is azt a 630k-s Corollát, mielőtt korrekt állapotúnak nevezném. Ez a konkrét példány a legolcsóbb benzines E12 Corolla az oldalon (egyedül a "normál" állapotot beállítva a keresőben), de millió alatt egyébként sincs nagy választék belőle, a jobbak minimum duplaennyiért mennek.
Persze, biztos gyorsan kell a pénz a tulajnak, azért ilyen olcsó, legalábbis ezt szokták itt mondani, amikor megpróbálok lebeszélni valakit egy ennyire gyanúsan olcsó autóról. Csak erre mindig azt mondom, hogy 900k-ért, vagy akár 1 milláért is elvinnének egy korrekt darabot egy hétvége alatt is, amikor mások százezrekkel drágábban kínálják.
Ennyiért én inkább a békalámpásakat nézném, ha már Corolla, azokból legalább tényleg szépeket lehet kifogni.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #121171 üzenetére
Bizony, én még 2m-ért vettem a négyesgolfot 2006-ban, ennyiért már lassan kapirgálhatnám a hatosgolf kínálat alját.
-
válasz
runner 125 #121131 üzenetére
Rokon 8 éves corsajaba nincs még 60k azt se hinné el senki.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #121131 üzenetére
Volvonal?
En.
Add el nekem -
werszomjas
addikt
válasz
runner 125 #121084 üzenetére
Szépek ezek a Volvok nagyon, de hogy tud (mer) ekkorát hazudni egy Ivanics?
Tényleg van olyan ember, aki elhiszi, hogy 2009-es dízel 70ezer km? És még bele is írja, hogy garantált km? 2010-es meg 96ezer, persze -
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #121089 üzenetére
"Akárhogy nézem a piacot, ebben a kategóriában különösen jó a 60-asok ára és cserébe nincs kompromisszum."
Azért az a lábtér a hátsó üléseknél egy ekkora autóban elég meredek. Azt tudtam, hogy a V40 (meg gondolom S40 is) használhatatlan ilyen szempontból, mert olat már látta, testközelből, de bíztam benne, hogy az S60 (meg ennek a párja a V70, ugye?) már kicsit nagyobb. Sőt, így utólag saját emlékekből határozottan úgy rémlik, hogy a V70 egészen élhető volt hátul, amikor 4-en utaztunk benne céges úton anno.
Na mindegy, szépnek szépek egyébként, de akárhogy nézegetem, nem az én világom. Ami nagyon tetszett, az a C30, de azt meg már nem gyártják.
p
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #121089 üzenetére
Hm.
Egy ilyet en is elfogadnek.
Nincs is aranyaron. -
válasz
runner 125 #121084 üzenetére
Az a fekete igencsak nyálcsorgató
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #121084 üzenetére
ejj, az a fekete de kéne! egy jó benzines Alfa mellé
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #120627 üzenetére
Ha ennyi hasznuk van rajta, akkor valamiert olcson vettek meg kint...
Mashogy nem jon ki a matek. -
válasz
runner 125 #120627 üzenetére
Ismerem annyira az illetőt, hogy simán elhiszem, hogy nem a levegőbe beszél. Szóval valamije van, amivel hatni tud rájuk. Ha meg nem, akkor is jó vétel még a kocsi.
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #120602 üzenetére
Nálam az ülés nyöszörög... Idegesit nagyon, de nem tudok vele mit kezdeni...
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #120462 üzenetére
Szél és gördülési zaj?
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #120443 üzenetére
Soha el ne add azt a Volvot, gyönyörű autó!
Egyébként mennyire csendes menet közben, 130-140 körül?
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #120437 üzenetére
Most nem azért, de az elég ciki, ha ilyen instabil izzófaló elektronikája van...
De ez Honda jellegzetesség lehet, fater 8gen Accordja is zabálja az izzókat, ráadásul ott a tompított cseréje nagyon macerás. Én meg néha rápillantok a helyzetjelzőimre és a hátsó lámpákra, mert az elsőkben már megint van vagy 80 ezer (tehát tapasztalataim szerint még minimum 40 ezret elmennek), a hátsók pedig 205 ezer után még gyáriak - gondolom lassan illene kiégniük.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #120437 üzenetére
Ja persze, a honda megtalalta a szent gralt, es elkeszitette a soha el nem romlo autot, amibe csak tankolni kell, es azt is csak keveset...
Persze, en is japan szivok mellett vagyok, nyilvan kevesebb gond lesz vele, de a kopo dolog itt is elo fognak jonni.
Az, hogy most nem volt semmi, nem jelenti, hogy nem is lesz. -
válasz
runner 125 #120437 üzenetére
Add ide napi használatra, biztos többet fog kérni
-
válasz
runner 125 #120065 üzenetére
Köszönöm
-
matyi19
őstag
válasz
runner 125 #120046 üzenetére
Egy 2.0-ás benzines CV-R körülbelül mennyit eszik?
bocs a dupláér
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #119683 üzenetére
Nem igazán ismerte a típust a munkafelvevő, így nem lettem okosabb. A 177 lovas dízelről ő is mondta, hogy problémás lehet, de ez nem titok és most nem is érdekes számodra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #119716 üzenetére
Akkor ez kb annyit eszik mint az enyém. Nem vészes.
-
kalmanchris
tag
válasz
runner 125 #119719 üzenetére
Ritka szerencsés lesz a köv. tulaj.
-
válasz
runner 125 #119716 üzenetére
Az nem sok.
HR-V a mászkálós autó, akkor?
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #119716 üzenetére
Évi 5k? Én is annyit megyek. A bringámmal.
Bár való igaz, azt gumizni drágább, mint egy autót.
-
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Attól a szép volvotól megválnál?
Bár ha még nyernél is rajta, ahogy írod érdemes lehet belevágni, ha találsz korrekt darabot pl amit linkeltél annak tűnik, viszont az a V6 zabálni is fog rendesen a dízel volvo után.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
én biztos nem cserélnék. inkább egy S60R akkor már
Leccusból pedig SC400
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Szerintem ennek az IS-nek még csak olyan igényesebb toyota beltere van, nem egy liga az S60-al. Szerintem visszalépés lenne.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #119659 üzenetére
Holnap megyek Toyota szervizbe. Rákérdezek majd!
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #119565 üzenetére
Gondolom nem a kis manók tartják el a W212-es Mercedesüket, ezekkel tisztában vannak.
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #119486 üzenetére
2 dolog van, ami miatt Európában ez leves lesz:
- nyista dizel
- az ár.ami 28.9K Eurótól indul (Trend csomag) - ez bőrrel, 1-2 csacskasággal felugrik egyből 33k-ra.Értem, persze, hogy nem tud sokkal olcsóbb lenni, de ez így tényleg pár ezer db-os eladás lesz maximum, mert senki nem fog ilyet venni egy A4 helyett.
-
kolosanyi
veterán
válasz
runner 125 #119137 üzenetére
Jól van na, nem ismerem az Audikat. Mindenesetre azt hittem drágábbak ezek.
Erről mit kell tudni egyébként? Érdemes ilyeneket nézegetni?
(#119138) Gergőke88
A Swiftem '94-es és 86 ezer van benne. Igaz, átfordult már vagy kétszer, de az nem számít... -
8th
addikt
válasz
runner 125 #119076 üzenetére
"2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni."
Ezt butaság így kategorikusan kijelenteni. Sokan sugárban hánynak a dízeltől inkább vesznek egy jobb felszereltségű nagy ccm benzinest ugyanabból típusból és belebaszatják a gázt. Én magam is ismerek ilyen embert. Megehetné, hogy benzinnel etesse az autóját (Jaguar S-Type V6) de gázzal hajtja mert sokkal olcsóbb. Miért itasson meg 13liter drága benzint az autójával teljesen értelmetlenül amikor 15liter gázzal pont ugyanúgy pont ugyanoda elviszi az autó ráadásul a benzinnél jóval olcsóbban? Azért mert az embernek van pénze még nem kell ész nélkül szórni. Fillérbaszás? Hát aztán? Mindenki pénzből él. Amúgy araszoltál már kilométereken át bármilyen V8 benzines mögött a dugóban? Semmivel sem jobb móka mint egy dízel mögött araszolni. Büdös mint a szar ez is az is.
"Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó?"
Volkswagen, Ford, Fiat, Opel, Skoda, Mercedes de még a Volvo is gyárt(ott) gyárilag cng-s autókat. Nálunk kúthálózat hiányában természetes, hogy nem terjedtek el de például a németeknél még inkább az olaszoknál rengeteg fut belőlük ebben a percben is a kisautótól az egyterűeken, kisteherautókon, autóbuszokon át a nyerges vontatókig minden. Csak nálunk ilyen mostohagyerek a téma.
"Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs."
Felső kategóriában valóban nincs ill. én nem tudok róla de például a mercinek van gázüzemű prémium limuzinja. [link] Üzemeltetni olcsóbb mint a dízel verziót és ez halkabb kulturáltabb és sokkal tisztább. Szerintem zseniális.
Én nem ítélem el ha valaki gázosít akkor sem ha egy papucsos atlétás c*gó az illető és egy négy kilóért vett ex-prémium autóval teszi. Sőt szerintem államilag kéne támogatni a dolgot pl. egyszeri adókedvezménnyel vagy ingyenes műszaki vizsgával, akármivel. Azután mégis csak sokkal kevesebbet fog szennyez az ember szarja. Na meg lehet, hogy XY azért ragaszkodik a kényelmes nagy autóhoz mert a fél életét benne tölti és 3x annyit autózik egy évben mint te meg én összeadva. Ha XY zsigerből utálja a dízeleket akkor sajna nem sok választása marad. Vagy felfújja a pofáját és fizet a kúton mint a katonatiszt vagy elgondolkodik és meghoz egy teljesen racionális döntést és gázosít."nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."
Nem vagyunk egyformák, nálam ez simán beleférne. Én személy szerint rohadtul leszarnám, hogy a hátam mögött mekkora spúr gecinek tartanának mások ha gázüzemű prémium vagy ex-prémium kocsival járkálnék.
Nem volt itt semmi vita, beszélgettünk.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
+1
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
Miért lenne fillérkúrás? El kéne már felejteni ezt a fillérbaszás sztereotípiát egyszer és mindenkorra. Egy fillérbaszó kiad egy összegben 300k-t, hogy majd egyszer a távoli jövőben valamikor visszajön a befektetett összeg? Nem. Na ugye. Inkább józan racionális választás az LPG-zés ráadásul a benzinüzemhez képest sokkal tisztábban üzemelteted az autódat amivel a környezetet is óvod. "Az autógáz környezetkímélőbb módon ég, mint a benzin, mivel a NOX nitrogénmonoxid-összetevő a kipufogógázban csak mintegy 20%-a a benzinmotorénak, a szén-dioxid (CO2)-kibocsátása is mintegy 15%-kal alacsonyabb, valamint a nem elégett szénhidrogén is csak mintegy fele a benzinüzemnek. Szénmonoxid-értéke nullának vehető. Emellett az LPG-égéstermékek, kémiailag kedvezőbb összetételük miatt alacsonyabb gépjármű katalizátor hőmérséklet mellett is semlegesíthetők, ezáltal gázmeghajtású motorok a katalizátort kímélik."
"Meglátsz, meghallasz egy gyönyörű prémium V8-at, felnyitod a csomagteret és ott van egy 100 literes, feketére mázolt bojler, pár gégecsővel..." Egyrészt hol van az kőbe vésve, hogy kötelezően feketére kell mázolni? Másrészt ezért a hangért cserébe én konkrétan leszarnám, hogy egy kövér minyonnal kellene osztozkodni a csomagtéren. Elfér benne. Na meg pótkeréktartály is van a világon amit felárért fellógatnak a kocsi aljára ha a tulajnak ez a kívánsága és akkor nem kell a bojlert nézegetni, a teljes értékű pótkereket is megtarthatja és a csomagtérből sem veszít semmit. Különben sem látszik semmi kívülről egy gázos autón. A töltőnyílást is fel szokták hozni a tanksapka mellé és amennyire én tudom már matrica sem kell a kocsira szóval nem "ciki" nem "látják" mások. És ha igen, ki nem szarja le a véleményüket?
"és azért valljuk be, már aki tankolni sem képes egy ilyen autót, vajon a szervizelésre mennyire fog áldozni.." Butaság. Nehogy már egy Mondeo vagy egy Passat benzines hathengeres motorral akkora egy fenntarthatatlan prémiumautó legyen. Nem 18milliós Range Rover V8 Sport-ról beszéltem. De szerintem az sem lenne cink gázosítani.
Vagy nézzünk egy életszagú példát. Adott egy család két pici gyerekkel. Ember vesz egy kényelmes tágas Mondeo kombit amiben jól elférnek. Nem akarja a családi kasszát a tipikus dízel betegségek miatt a legváratlanabb pillanatokban lenullázni ezért a TDCI helyett megveszi a használtan ugyanannyiért a jobb felszereltségű V6 benzinest, elgázosítja és használja boldogan az idők végezetéig. Nyugodtan alszik mert bár üzemeltetni alig drágább mint a dízelt (és sokkal olcsóbb mint a benzinest) de ebben nincs turbó nincs kényes és méregdrága CR befecskendező rendszer, szóval hosszútávon még nyer is rajta.
Így is lehet nézni a dolgot meg úgy is ahogy te nézed, hogy ciki fillérbaszás. Szerintem nem az. -
Zewa
senior tag
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
Oszt akkor mi van ha ott van egy bojler? Oké randácska de ha nem par ezer km-es hobbi auto hanem mindennapi, miert is ne? Sokkal inkább egy gázos nagyköbcentis szívó 4+ hengeres gép mint egy dízel...
-
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
Bármibe lehet gáztot szereni. Nem hiszem el h nem láttál még oktató autót gázzal. 1.0 swiftet. Mert van. Sok.
-
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
egy élményautó esetében igazad van, de van aki munkára vagy/és nagy km futásra akarja élvezni egy nagy benzines előnyeit, a nagy fogyasztás hátránya nélkül
pl. vontatás, amerikai pickup melóhoz, esetleg taxizás, nagy távolságra munkábajárás stb. -
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #118978 üzenetére
Hű, ezért majd kapni fogsz a gázfanoktól, de én maximálisan egyetértek veled.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #118878 üzenetére
Jo, most kifuto az s80, de akkor helyettesitsd be egy xc90-re, az uj es 20 milla belole egy patent darab.
Szerintem hitelre autot venni luxus/butasag, kiveve ha munkavegzeshez kell, de akkor meg ugyanugy ott van, hogy vesz egy par eves darabot, csak mondjuk az uj kisauto arabol nem 5eves premiumot vesz, hanem az osszeg felebol 5 eves kompaktot es akkor talan nem vagy nem annyit kell hitelezni es ertekveszesben is jobban all, ha valamiert coresz van es nem tudja fizetni a hitelt, legalabb jobban fedezi a tartozast a kocsi. -
válasz
runner 125 #118852 üzenetére
Remélhetőleg mazdáék tanultak a múltból. Az autobild ha jól emlékszem csinált tartóstesztet (100k kilométer) mazda cx5-el. Darabokra szedték és direkt keresték a rozsdát ha jól emlékszem a mazda múltja miatt, és azt írták hogy teljesen ok a rozsdavédelem. Pedig őket nem lehet mazda pártisággal vádolni.
-
Pardise
senior tag
válasz
runner 125 #118852 üzenetére
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, ha lesz még kérdésem, írok! Jó éjt srácok
-
válasz
runner 125 #118817 üzenetére
Azért írtam, hogy kinek mi. Nekem pl. a Volvo túl steril. Nagyon szép autó, elismerem minden négyzetcentijét, és nem hiszem, hogy sznobság inkább abba ülni, mint egy Superb-be, de én lehet akkor is inkább egy "új" fejlesztésbe ülök, mint egy 9 évesbe, de ez meg az én technokrata hülyeségem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #118770 üzenetére
VW-nek dobj egy mélt, hogy küldjék már át a kódot...
rvilike: F30 az nem olyan jó akkor? BMW terén nem vok toppon. Csak ismerősi körben többen megszívták már bömbivel. Uncsitesó 116i-jében pl 120k km után a 4-ből 3 injektor meghalt pl. Vagy ugye ott van DeF horror storia az X1-el...
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
runner 125 #118770 üzenetére
Hihetetlen mekkora lehúzás ez a regadó.
Létezik ilyen/hasonló más eu tagországban? -
válasz
runner 125 #118763 üzenetére
Mik az autó adatai? GYártási év első forgalomba helyezés ccm teljesítmény?
-
válasz
runner 125 #118759 üzenetére
Nincs sajnos ha magyar rendszám kell. Nekem most Teddyre 423k volt a teljes procedúra névre írva regadóval mindennel.
-
Gergőke88
addikt
válasz
runner 125 #118451 üzenetére
Jo aron megveszem a Volvodat
-
válasz
runner 125 #118451 üzenetére
Kar hogy automata, amugy adnam
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #117986 üzenetére
Egy új, 9 millás prémiumnál a 200e fölötti "problémamentes" működésen aggódni és emiatt kéziváltósat venni
Hát ez nekem túl van az ésszerűség határain, és most direkt nem egy más szót használok
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #117982 üzenetére
S80 kézi váltóval
-
Sixkiller6
őstag
válasz
runner 125 #117980 üzenetére
"INDULÓ ÁR 10 920 000 Ft"
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #117802 üzenetére
no, Te be mernél vállalni piros suzukit?
beleolvastam az ápolásos topicba, de ettől még félek ilyen anyagokat felhordani, ami beleül a fényezésbe, meg mittomén... indexes topicban egyik márciusi vitarának kompletten újra kellett polirozni a fényezését, mert hibás volt. most érted, nullmilcsis kocsinak ha pl gyárilag rossz a fénye, elkezdődik majd egy egymásramutogatás a gyár és a kerámiawaxolós srác között. és szenvedő fél meg a tulaj lesz..
-
RexpecT
addikt
válasz
runner 125 #117692 üzenetére
Köszönöm Neked és a többieknek a választ!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #117692 üzenetére
igen. és akkor találj olyan lakatost, aki ezt neked megcsinálja
nem akarok megint dementorkodni, de erre itthon szinte biztosan nem találnál embert, aki a megfelelő minőségben és alapossággal megcsinálja, vállalható áron.
az elérhető felületek ok, de a mélyedésekkel lyukakkal résekkel nem foglalkozna egyik sem, oda se férne, ha igen akkor se szívna vele, megy rá a rücsi, 'szjónapot.
árakkal kapcsolatban:
három ajtó alja kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van az alsó belső élen), egy apró hólyagra a c oszlop alsó sarkában, és két első kerékjárati ív szintén kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van) kerestem karosszériást, az alábbi eredménnyel:
1. versenyző (itt a fórumon ajánlották):
- az ajtókat nem vállalja, nem csinálja meg, keressek bontottat (jó nénikéd, az)
- a sárvédőt le kell venni, telibe fényezni (aha, egy 10 forintos méretű foltért, mi?)
- a c oszlopot a küszöbtől a tetőig telibe kell fényezni (meg a jó édes öreganyád térde kalácsa az)
- 150 ezer forint tisztelettel kedves uram, az ajtók ára és munkadíja nélkül természetesen2. versenyző (vidéki, család ajánlotta):
- hagyjam ott, leveszi az összeset, lecsiszolja, elviszi az alvállalkozóhoz (csak az elemeket) lefényezi
- (összeködölni a többi elemmel meg a radai rosseb fogja nyilván)
- két hónap várólista, két hét munka, hagyjam ott, hápersze passziválás, hápersze üregvédelem
- üregvédelem mivel? háizé üregvédővel. milyen felszereléssel? flakon. kösz.
- 75 ezer forint várhatóan3. versenyző (fórumon ajánlották):
- hábaze, figyelj komám, ezt meg lehet csinálni szépre, de jóra nem, ami elkezdett rohadni, azt te már meg nem mented csak lassítod
- persze minden lesz, hogyne, megoldjuk, üregvédelem az annyira nem, ne is akarjál felesleges, haladjunk, nem érünk rá.
- csiszi-festés lábon elemet nem vesznek le mert ehhez nem kell, pikk pakk kész van holnap jöhetsz érte.
- alapozó ilyen b*ziságok hagyjál már, javítófesték, ecset, kis tömítés az ajtókhoz ujjal kenve
- 35 ezercsak hogy értsd, itt nagyon enyhe, épp hogy csak jelen levő, időben megfogott korróziókról beszélünk, fényévekre még a festék ledobástól meg a hólyagtól is, kis megelőző javítások kis felületeken.
ez a három típus van, aki úgy lehúz telibe, hogy belecsörögsz, és még át is b*sz, aki csak kicsit húz le, de minőségi munkát tőle ne (se) várj, meg a hajtott galléros tibi, minden nepper barátja, aki olcsón okosba lekeni neked 'szt b*sszál rá.
és nem mondhatod, hogy nem jártam utána.
na most ezek után gondolhatod milyen szent révülettel fogom elhinni, ha valaki elmeséli, hogy aláfekszik a kocsinak és 100-150-ért az utolsó sarokig lecsiszicsisz fémtisztára, aztán rá az alapozó fedő meg a hagymacsípős minden. nem éri meg neki. megcsinálja 70-ért szarul, úgy se mész vissza, és negyed annyit nem szív vele. max. magadnak tudod megcsinálni.
-
válasz
runner 125 #117692 üzenetére
csak kérdés, hogy mennyitől indulnak a jó állapotó, 7-8 éves s60-ak kb? felszereltségben a tepomat jó lenne, de nem létszükséglet.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #117692 üzenetére
ez lehetseges, nem tudom
Nekem a szerelö erröl azt mondta, nyilvan függ, a hasznalat modjatol, garazsban tartott jobban korrodalhat, illetve sok autopalyazastol megint csak jobban korrodal a teli idöszakban. Az osztrak meg nemet autok, meg a tapasztalatai szerint mint 1000x jobban rozsdasodnak, mint az otthon hasznalt. Nem erti ö sem az okat, talan mas a szer, amit hasznalnak, talan nagyobb intenzitassal, többet hasznalnak...passz.
Azt mondjuk el tudom kepzelni, hogy a volvo, pont a helyi idöjaras miatt, err különösen fokuszal. Meg azert egy s60 es egy H astra sem egy kategoria
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #117674 üzenetére
Miert is enne?
Eddigi tapasztalataim szerint a legjobb olaj. -
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #117585 üzenetére
ennyit egy-ket 1.4-s PGT is megy itthon
es nem kell hozza 2M-ert fullosan atepitett motort csinalni, amiben a blokk hej maradt csak a gyari, es azon kivul minden cseres, meg az kulfoldrol rendelni bele a feltengelyeket heroin aron, hogy ne torjon elegyebkent ez meg nem mehet street-ben kint, mert utolag turbositott auto, tehat eleve nem is egy kategoraiben mennenek egy szeria motoros "street" PGT-vel
tegnapi:
[link]M3: RT: 0,266s 60ft: 2.165s 1/8: 8.747@135.37km/h 1/4: 13.430@170.73km/h
Punto: RT: 0,401s 60ft: 2,118s 1/8: 8.722@134.61km/h 1/4: 13.275@175.18km/hkategoriak jelenleg igy vannak:
street2: 0-1200ccm turbo vs 1500ccm-2400ccm-g szivo
street3: 1201ccm-1400ccm turbo vs 2401ccm-4000ccm szivo (ez kozel 3x ccm szorzo, ilyen meg az F1-ben sincs: mert a 2.4szivokat valtottak le 1.6T-kel), de amugy 1.4x-l szoktak szamolni csak, es ezert volt a Audi S1 is a 2140ccm-s motorral a 3000 szivok kozott (2996ccm)ez tavajig ez meg ugy volt, hogy 0-1400ccm turbo vs 1601-2000ccm szivo
azaz a PGT-ket R5GT-ket UnoTie-ket ezzel eggyel feljebb soroltak be ezzel, mint tavaj voltak, a VTI-knek meg eggyel kisebb ellen kell menni, mint tavaj
erted, a 2 hengeres Fiat500 0.9T meg Clio 1.2TCE meg Polo 1.2TSI megy a 2.4-s Accord TypeS meg a S2000 vagy Integra Type-R ellen
vegulis elegge egy kategoria utcan is ezekkel, nem?Egybe szerkesztve.
[ Módosította: Qru ]
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #117585 üzenetére
hány barral van ez megfújva?
nem fél, hogy kikönyököl a hajtókar?
vagy úgy volt vele, hogy egy videót kibír 'szt szeva?mod: de azok a blokkok se bírják ezt.
legalábbis hosszútávon biztos nem -
Bati0501
őstag
válasz
runner 125 #117404 üzenetére
Nem találom a cikkeket,sajna nem emlékszek,h melyik oldal újságírója csinálta,talán az autónavigáto,de az biztos,h nem a tc.De a topikban volt linkelve,arra emlékszek.
Igen,kecseg dolog,de ilyen a business...
-
Bati0501
őstag
válasz
runner 125 #117399 üzenetére
Szóval úgy,mint ahogy arról írt is vki cikket,egyszer azt hiszem nőnek adta ki magát,máskor Astra szintű autót akart venni.
Csak ő nem osztotta meg a kereskedésekkel,h milyen ajánlatokat kapott.Ha jól értem te viszont direktbe megmondod,h ettől ezt kaptad? -
-v-
addikt
válasz
runner 125 #117346 üzenetére
Jaja erre gondoltam en is ...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Max megengedett sebesség plusz +10% és 100 km/h-ig +3 km/h, 100 km/h felett +3%-os hibahatárral számolnak.
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #117171 üzenetére
Igen, 110-nél 134-től jön csekk, az óra szerinti 138 az nálad mennyi?
Declare: az érdekes. Én ha kattanásig tankolok, akkor a mutató mindig ugyanott áll. De hogy minden hibát kiküszübülj, ugyanazon kút ugyanazon pisztolyából tankolj és a csövet is milliméterre ugyanaddig dugd be.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #116741 üzenetére
lakásfelújítós sztori megvan a bugis tusolóval?
-
Bati0501
őstag
válasz
runner 125 #116481 üzenetére
+
Ha jól értem jobb kormányosból lett átépítve.
Meglepődnék,ha nem zörögne bent semmi.Nagyon sok pénz ez egy ilyen autóért szvsz.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
runner 125 #116481 üzenetére
Gondolom a Legnum motor meg a hajtás nyomja meg az árát. a reális ára szerintem csak az autónak 1 misi körül lenne. Bár a van benne bőr is, ami azért tetszik, mert sajnos a japán autók ha nem bőrbelsővel készülnek a plüss nagyon taszító Tud lenni, legalábbis számomra.
Néztem kint is németországban van pár amit árulnak kombi de kicsit rozsdásak, és ahogy számolgattam 1 misi körül nem állnék meg azokkal sem... Mert árban inkább egy misi lenne az ideális most erre a célra. Tisztában vagyok vele hogy ezekkel az autókkal lehetnek kisebb nagyobb hibák.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #116481 üzenetére
Mennyiiiii???
-
válasz
runner 125 #116312 üzenetére
Én meg a több futást, öregebben
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #116054 üzenetére
Vissza, mert szrdzl
-
válasz
runner 125 #116015 üzenetére
Hát őt ismerem
Akkor nem csak a precision gépekben közös az izlésünk hanem volvoban is
Majd kiváncsi leszek...
Szerintem ez az új 2 lityós csak 4 hengeres sajna...
-
válasz
runner 125 #115976 üzenetére
Hát igen 8-9 millája ha van az embernek akkor biztos érdemes megnézni a kifutó s80/v70 szériát.
Tényleg passat árban (sőt lentebb) van, egyszer valamelyik szalontól láttam is ilyen reklámot.Csak arra vagyok kiváncsi milyen ez a mindenes 2 literes új volvo motor. Hivatalosan teljesen volvo tehát jónak kell lennie (és ha nem akkor végük mert kb ez az egyetlen motorjuk...), de azért kiváncsi vagyok hosszú távon hogy bírják.
-
MPeter87
őstag
válasz
runner 125 #115976 üzenetére
Nem tudom miért erőlteti a VW is ezt a fényes fekete műanyagot minden modellben, annyira tré gagyi hatást kelt... Már csak emiatt sem lesz újabb VW konszernes modellem.
-
lenox
veterán
válasz
runner 125 #115810 üzenetére
Nyilvan kevesebbet fogyaszt, mint egy hrv, mivel csak 1 t. Ettol meg lehet itatni sokfelekeppen. Es persze pici. De mindenesetre varosi 8 liter 2 millabol az sok lehetoseget nem ad. Terepjarobol szerintem ez eleg kozel van. Ugyhogy ha nem jo akkor valoszinuleg valamibol engedni kell.
-
hurenzon
senior tag
válasz
runner 125 #115792 üzenetére
Magasítottra gondolok mind hasnál mind kilátásban. Nem suzukira gondoltam, honda az jó lehet vagy még amit néztem az a Hyundai.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #115792 üzenetére
Hány kg a HR-V-d?
mod:
tresh: Hát persze. Ez a Mugen féle kompis változat, azt nem is írtam.
-
deere
csendes tag
válasz
runner 125 #115522 üzenetére
Hat igen, itt igy mukodik az adozas, nem is lenne gond a 2,2 ha egyszer kellene kifizetni, da igy hogy evente kell inkabb 2000ccm-t nezek!
Chevi Captivarol, tudsz valamit?
-
deere
csendes tag
válasz
runner 125 #115513 üzenetére
Igen, azert 2000 ccm a hatar.
Ha a Rav4 kizarva, akkor mit ajanlasz?
Tehat, disel es max 2000ccm!
Koszonom!
-
matyi19
őstag
válasz
runner 125 #115293 üzenetére
Szia!
Igen, korulbelul annyi szanunk ra!
Amit nem irtam, motor csak disel, es max 2l. Illetve, van egy 1,3T-s remorkank, szoval a vonohorog is alap!
Szoval a GV az 1,9-es disel miatt inkabb, hagyjam?
Valoban, a Tiguan es az Outlander, nem igazan van ebben az arban.
A Rav-4 is csak 2.0 diselbe johet szoba, de allitasod szerint az sem jo...
A CV-R a motor miatt kizarva.
A Hyundai Tucson-rol, Opel Antara-rol, velemeny? -
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #115252 üzenetére
Térjen meg a halál.....
Tesóm nézte ki magának.
Vesztor87 G-ből a 2004 utáni Classic II érdemes venni.
runner 125 Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #115181 üzenetére
nekem meg a motor szine piros. lehetőleg hondapiros.sp1,Fsport nálam a top.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #115169 üzenetére
nem is láttam még vtec fehér viffert. EU modell?
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #115169 üzenetére
Ja hogy ja...igy könnyü
Gyönyörü szep, gratula
Latszik, h ugyanolyan lepukkant szar allapotban van, mint a volvo
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #115153 üzenetére
Ezt a volvoval?
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #115153 üzenetére
Egyelőre elektronikusan 250, augusztus közepén az olajcserénél kiprogramoztatom velük belőle és akkor 275 körül várható a vége. De neked még akkor sem leszek ellenfél.
ps: azé nem csak én vagyok itt huligán, megnyugodtam.
-
kk831228
addikt
válasz
runner 125 #115153 üzenetére
Vigyázz legközelebb nehogy egy ilyen legyen...
: [link] Akkor aztán pakolgathatnád vissza a sebességeket...
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #115112 üzenetére
Ezek csak veletlen egybeesesek
(
)
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #115112 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- HP EliteBook 830 G5 16GB 512GB 13.3" FHD IPS
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest