Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
És runner: amikor a max tavolsag Bp Szeged volt is 3 literes benzines alfaim voltak...semmi koze a tavolsagnak. A szerelembol vetelt megvhagyjuk mert ha valami ismeretlen valaki elott akkor ahhoz sokkal ovatosabban kell hozzaszolni!
Az ertelmetlen hozzaszolasom lenyege az lett volna hohy ha valaki csodavarasbol es sporolasbol veszi az 1-2-3 literrel kevesebbet fogyaszto autot,akkor ott -talan joggal- felmerul a kerdes h ha nem tud 100km-kent 400ft megfizetni akkor hogyan tudja karbantartani es jo allapotban uzemeltetni az autot. Ugyanis aki ennyire a sporolni akar vesz egy smartor varosba v egy 500- robogot akkor. -
Dany007
veterán
Hehe, régi Swift-re gondoltam. Messze nem a 2005-ösre. : )
Egyébként kikanyarodásnál nem a 0-100 számít. Sok múlik az áttételezésen is stb...
Amúgy ha már itt tartunk, kikanyarodásnál akár az a 0,2 másodperc is számíthat ha kötekedni akarnék.
De nem akarok, de tényleg nem a 2005-ös Swiftről beszéltem. Azért az már más kategória. Azon még én is elgondolkodtam egy igen rövid ideig.És igen, sajnos az 1.8-as Mondi csak 125 lovas. De ez leginkább az eladók hibája. Mivel én eredetileg 2.0-es 146 lovasat akartam. Csak abból nem volt egy épkézláb darab akkoriban. =/ Így nagy nehezen kiegyeztem az 1.8-assal. De amúgy igen, ez egy fájó pont nekem...
@Declare:
Múltkor megnéztem az a Lupo-t és egész kellemesnek tűnt. Kívül-belül. Inkább az, mint egy régi(!) Swift.
De mint mondtam, városozni szerintem is jó egy kisautó.
És továbbra sem a kevesebb fogyasztás keresésével van bajom, hanem azzal a túlzással mi már itt ment a fórumon... Már nem is tudom ki volt, VR6-os motornál hogy az mennyit fogyaszt? Hát nem tudom. Ez olyan, mintha elmennék a Gundelbe ebédelni és azt nézném melyik a legolcsóbb tészta...
Szóval na én már csak kicsit túlzónak találtam ezt a fogyasztásmizériát ilyen évi 7-8-10k km-es futások mellett.
Mert ha én is mennék évi 30-40k km-t akkor biztos dízelt veszek. Azon már tényleg lehet érdemben sok százezret spórolni évente, amiből a magasabb szervizköltséget kilehetne spórolni. Főleg, hogy a dízelnek az alacsony fordulaton leadott nagyobb nyomatéka igencsak kedvemre lenne. -
Bull Boss
őstag
még nem ültem benne, csak maga a forma ami nagyon bejön, bár a 4 személyessége taszitó. Ahogy nézegettem amiért megéri pénzt adni az ugy még mindig 1,5 misi körül van és azért csak egy 10-en 1-2 éves autóról van szó.
Mágus, meg a többiek! Ki kell próbálni! Nekem már sajnos 2 ilyen benzinfalóm volt, anyám még szenved az 1.2 es fabiaval. Sokaknak a város = vidék. Én Miskolcon lakom és e szerint a sok lámpázás miatt a városi fogyasztás 9-10 liter télen 11.. ezek ennyit esznek még nagyapás tempo mellett is bárki is próbálná az ellenkezőjét bizonyitani.... -
roberto211
őstag
Automata váltósat nem veszek .. Lakást nem vennék hitelre mert az minimum 8m,erre eg 1,8at kell felvennem , és más kocsit nem törhetnek ,lophatnak,rongálhatnak stb? Akkor ne vegyen az ember 600 fölött autót? vicc.
Másik meg kimondta,hogy ha elromlik rajta valami akkor nem tudnám kifizetni?
Nyilván ha jó átnézetem nem hiszem,hogy 400k-kat rákell költeni de ha pld egy évben 2x 100-150et rákell költeni amit nem hiszek de mégis azt hidd el megtudom oldani.. Ha ennél többet akkor is mindent megteszek ,hogy megoldjam mert nem akarom elhanyagolni.. azt mondtam,hogy EGYBEN nem tudok kicsapni 2milliot.. Az nem ugyanaz..Szopóroller meg nem tudom a te szótáradba mit jelent de gondolom nem vmi jót.. Ha eltaláltam akkor sztem örülnének jópáran ilyen "szopórollernek"..
ÉS TISZTÁBA VAGYOK VELE,HOGY MINDEN AUTÓRA KELL KÖLTENI!!!!! De sztem minden autótulaj tisztába van vele és így is bevállalja.. Ha nem vállalná be akkor kb M.o 80%a bkv val járna.. Kényelmet megkell fizetni...
-
zsolt19900
őstag
tyű
hát köszönöm szépen
róla lenne szó pontosan helybéli, aki árulja, a hirdetésben ott van, hogy import stb. stb.
számomra szimpi mivel 2-3 évre kellene autó, amíg nem lesz család, akkor eladhatónak is tűnik a kicsike, hogy nagyobbra tudjunk majd váltani akkor
pár nap és el is tudok menni megnézni személyesen, annyival is előrébb leszek
a lámpacserés dolgot én is néztem, van bele "tuning" lámpa valami síküveges, amibe már lehet szenont is tenni, meg van nappalimenetfényes is, de az húzós
szóval azt inkább ne
-
-
ReSeTer
senior tag
Igazat megvallva én konkrétan nem próbáltam pont azt a 2.0 fsi-t de annak 9 litert ennie országúton nem szabadna. Nem volt annak a motornak baja, ahonnan ez az info van?
Én sima injektoros 2 literes fogyasztását tudom szinte saját kézből, ami bizony 7 liter volt és nem totyogtunk, de nem is padlóztuk. Kizárólag városban 10 literre változott ez az érték. Akkor legyen az átlag 8 liter.Ez FSI elvileg egy közvetlen befecskendezéses motor, aminek még kevesebbet kellene ennie...
Akkor helyesbítek. Nem fosvágen 2.0 motorral nagyon is jó lenne az az autó, de nem a 100 lovas 1.6-ttal. (elég sok octavia van még abból az évjáratból a régi motorral, ezt is csodálkozva néztem hahu-n.)
-
zolikaDB
veterán
Nyilvan egy W124, Audi 100/A6 C4-re konnyen kialakulhat magomles, messze van ezektol azert sok mai auto.
Ment elottem ma egy papaszemes dejzel, ahogy tertek le elole, ugye fekezett/visszavaltott (automata?), majd gaz es kis szurke korompamacsok jottek belole. Nem az 1.9TDI-s koromokadas egy krezi-kura utan, csak diszkreten, de ez mitol van? -
Laraxior
titán
-
Ace owner
addikt
Ja hogy ebből ennyire régi is van. C3-ra gondolok, igen. Nagyon tetszik a formája. Egyelőre még nem olyan komoly a dolog, pénztárcát kell feltölteni hozzá a nyáron. Viszont melyik motorral érdemes? Én dízelre gondoltam, az nem eszik talán annyit. Nem lenne minden nap használva, suliba nem járnék vele mindig, mert azt nem tudnám finanszírozni még.
Szerelő pedig jól jön majd ha esetleg összejön egy ilyen csoda, de elhiszem én neked hogy nem rossz kocsi ez.
Mennyit zabál egy ilyen dög? Gondoltam hogy nem véletlen a sok gázos hahun. -
hobizoli
nagyúr
nekem is muszaki/gepesz vegzettsegem van csak en meg a masik veglet vagyok ezek szerint
amugy a gyari technologiaktol nem kell hanyatt esni, hiszen te magad is lathattad, hogy a gyari motoralkateszek milyen (anyag)minoseguek is lehetnek mennyiert, mikozben 3x olyan anyagbol csinalnak hozza max ugyanannyniert -vagy akar kevsebbert is-, mint a gyari
meg utana az mit kibir, ahol gyari mar reg feladta a kuzdelmet es kivtte a blokk odlalatlasd hajtokar meg a dugattyuk pl, mint a motor egyik -ha nem a- legfontosabb reszei
bemesz az x autogyartohoz hogy kene neked a x modelljehez egy gyari szett dugattyu gyurukkel csapszegekkel, es a kovacsolt dugattyu szett, ami 4x annyit kibir is kevesebbe kerul annal, szamlasan kisker bruttoban csok% nelkul is
na meg amikor a kezedbe kapod is ujan es megnezed a kidolgozottsaga is egy kulon vilag a kettonek... es nem a "gyari" a jobb ebben semvagy amikor lefexik egy injektor kivi lennek befut-e a autogyartojahoz venni egyet 50k-ert, mikozben amugy 15-16k vadonat ujan darabja egy ugyanakkora kapcitasunak ugyanabban a meretszabvanyban szinten puszi meg hatszel nelkul
na meg erdekes modon azt sem az autogyarto maga gyartja, hanem az is veszi vhonnan, csak ratesz egy pofatlanul vastag profitot, raadasul nagy tetelben nem is annyiert veszi, mint egy ecceri kisjoskapista
-
EQMontoya
veterán
Kéne, kéne.
Vegyetek csak az 1.5 dci-t, meg a pdtdi-t használtan 300.000-rel, jó lesz.
Meg persze a fincsi adblues cuccokat, minél több és komplikáltabb részecskeszűrővel, jó lesz. Lehetőleg minimum kétszer visszatekerve nepper által, anélkül nincs meg a magyar használtautó érzés!
Városban is használjátok sokat, az tesz neki a legjobbat!Maradok az IS-nél, kösz. Esetleg veszek egy S2000-et a közeljövőben mellé.
-
hobizoli
nagyúr
RS Focus-ban is gyarilag vizes IC van/volt, de akkora az egesz, mint egy 55-60Ah-s akku kb
eloszor neztem is miert van ott ket teglatest akarmi kb egymas mellett, aztan az egyik a vizes IC volt abbolde amugy annak a vizet is vhol vissza kell huteni, amihez kell elore mindefelekeppen egy masik hutofelulet is, plusz vizcsovek
-
Dany007
veterán
Egyszer belém tolattak így még anno a Sierrával. Nőci - ki más
- kikanyarodik a főútra. Én meg mögötte, normál távolságban. Este volt már, tompított bekapcsolva stb... Szóval kikanyarodunk a főútra, majd a nőci hirtelen belefékez és megállt, amint egyenesbe ért. Én is megálltam mögötte és már kezdtem volna anyázni, hogy mégis milyen alapon áll meg az út közepén csak így, index minden nélkül... de már késő volt, mert a következő pillanatban tolatólámpa felvillant és puff már belém is tolatott! Reagálni nem volt idő...
Na de most, azért lett volna rá időm. Igaz nem sok, mert előre figyeltem a parkolóban várva a soromat... Majd egyszercsak szép lassan begurult balról az a rusnya piros Skoda.
De még lett volna időm rükibe kapcsolni és hátra gurulni gyorsan. Mondjuk valószínű mögöttem is álltak és ha a hirtelen kapkodásban én tolatok neki másnak az még rosszabb lett volna. Nem tudom.
Kezdem azt érezni, hogy nem tudok megfelelően reagálni "pánikhelyzetben" vagy épp túlzottan átakarom gondolni előre minden lépésem. Nem tudom mit lehetne tenni ellene.Amúgy gyűlölöm az ilyen redvás szűk és rogyásig teli parkolókat. Ez a piac parkoló is egy ilyen. Egyik oldalon van csak parkoló, de a szembeni oldalt is állnak az út szélén. Így eleve csak egy autó tud bemenni vagy kijönni. Ez az út vezet egy nagyobb parkolóövezetbe, ahol szintén - nem tudom miért - úgy vannak kialakítva a parkolósorok, hogy körbe-körbe csak egy autó fér el. Egymás mellett kettő már nem. És ez a veszprémi piac és egyben a központi buszmegálló parkolója.
( az már mellékes, hogy tele ci...nyal meg kéregetővel akik szintén ott kolbászolnak az autók közt...)
A másik, hogy a Mondeo kézikönyvében olvastam, hogy ezek a lökhárítók - szerintük - elviselnek még 8km/h-s koccanást is törés és deformálódás nélkül. Ez vajon igaz?
A másik félelmem egy keresztutca. Bár ezt asszem inkább elkerülöm majd a jövőben. Itt is nekem van elsőbbségem, a jobbról jövőnek meg "elsőbbségadás kötelező" táblája. Mégis hetente legalább egyszer valaki belém akar rongyolni jobbról.
Direkt bementem abba az utcába és igen, jól látható a tábla, könnyen belátni jobbra-balra... Mégis a gyökerek nagyrésze azt hiszi, hogy jobbkezes utcáról van szó. De mégis milyen alapon?
Ma is ugyanez volt, én már előre lassítok ott... Kocsi persze megint kijön és láttam, hogy a vezető ipse csak jobbra nézett el, balra nem és már hajtott is át! Hát a k...va anyját az ilyeneknek. -
Kornel
veterán
tényleg utolsó, mert nagyon off.
szerinted ha még több autótolvaj hálózat lesz, akkor is haladjunk a jól bevált úton, és ne tegyünk semmit se ellene? márpedig amíg a lebukás veszélye szinte egyenlő a nullával, hidd el, hogy egyre többen fognak ebből élni.
szép új világ jön.
én csak arra akartam rávilágítani, hogy ezt nem kellene szó nélkül hagyni, ha máshogy nem megy, akkor társadalmi összefogással kellene felhívni a figyelmet rá, pl. ilyenkor jönne jól a bitpork által is szorgalmazott autós érdekérvényesítő klub.(#83658) Dare2Live: ennyire nem akartam elmenni a politika felé, de teljesen egyetértek, ez a magyar valóság jelenleg.
-
Dare2Live
félisten
"De ez több tízmilliárd forintba kerülne. Csakhogy a rendőségnek lassan már benzinre sincs pénze nemhogy erre."
Már elnézést itt mindenre van pénz amire akarnak. Mégegy stadiont?
Sött ezeregy eset van amikor lényegében pénz se kéne, mégis szarnak bele. Mindezt úgy, hogy minden iszonyatosan túlbürokratizált és a hivatalok szó szerint teli vannak k* jól kereső de semmit sem csináló pártkatonákkal.De ezt nem kell leszűkíteni a rendőrségre ld Magyar honvédelem...
-
tomiii.
aktív tag
életében most először parkolt pesten éjszaka, mert ismerősnél volt, pár száz kilométerrel messzebb lakik, nem hiszem, hogy valaki követte a kornyekerol, mert a d2-es kepe volt fent egy hete, sehol mashol maskor semmi erdemleges kepet nem postolt
de ez van
Dany007 : szerintem ha pl. haverom nagyon menozni akart volna, akkor az 550 lovas amg merciukrol vagy a 7 es bmwrol rakosgatna ki a kepeket...nem egy 30 eves bmwrol
bar ezek mar pont nincsenek a csaladban
-
Dany007
veterán
Ja, lehet az lesz akkor. Bár azt hittem amennyire tömegautó a Mondeo nem népszerű ilyen körökben. Elvégre egy mezei bontó is tele van alkatrésszel, amik ráadásul többnyire könnyen beszerezhetőek és olcsók a kategóriában.
Meg más egy spécin tuningolt bmw ami korából adódóan már eleve ritkaság. Főleg ha valaki még beleöl milliókat egy ezeréves de nem OT autóba.
-
-
Dany007
veterán
Én azon akadtam ki, amikor írta, hogy valahová sietett akkor ment 150-et is vele!
80-nal nem mernék menni vele.. Az már tényleg veszélyes.
A TC meg lehozza nagy cikkben, hadd legyen "példa" a többieknek is...Azért minimum egy bekezdést érdemelt volna, hogy ez így mennyire veszélyes.
A műszaki kérdésén én is elgondolkodtam, de nyilván nem törvényes keretek között kapta meg.
Pedig aztán én nem vagyok az, aki azt mondja hogy milla alatt nem lehet normális autót kapni. De azért 65 ezerért... ennek minimum 5-6x-osa kéne egy olyanra ami még biztonságos is...
Amúgy a srácnak csak egy normális meló kéne, hogy ne kelljen mindenféle szart elvégezni...
-
Dany007
veterán
" Átlagosan kéthavonta autót cserél..."
"Mivel pontosan ötezret költött rá a benzinkúton, nem bánta az egészet,..."És az átírás hol marad? Tökmindegy mennyire rozoga szar autóról van szó, át kell íratni, nem? Az meg min. több tízezer forint... Akkor hol éri meg neki párhavonta autót cserélni? :S
Meg az a Citroen is egy hét után beszart, majd azt írja, hogy mindössze 5k-t költött benzinre? És az átíratási költség? -
BlacKSouL
addikt
Az a hátsó dudoros rész engem arra emlékeztet, amit bizonyos 18-as karikás site-okon látni, egy fajta fétisben amikor a csajnak megpumpázzák, és ilyen csúnyán feldagad..
(pumpáltpina, na hogy egyértelmű legyen)
Hozzáteszem ez a dudorozás szerintem pl. a Toledonak sem állt jól. -
szőröscica
addikt
Igen, az Astra F a maga fapadosságában valóban nem rossz autó, benzinmotorral pedig veri kulturáltságban bármelyik gyártó csoda hathengeres dízeleit is.
Biztonsága amúgy ennek is nulla, egy fiatal lány ismerősöm Miskolc kivezetőn meghalt benne, mikor kb. 60-nal nekiment egy vénasszony szemből...
-
lapa
veterán
helyi szabályozás van, akár 5 méter is kellhet a szomszéd ház mellett az oldalkertben. a szomszéd ház mögött oda rakod ahova akarod.
ahogy mi lezongoráztuk (nálunk) tűzvédelmi szabályozás. szóval hiába van papírod hogy együtt söröztök vezetés közben a szomszéddal és beleegyezett, ha a te garázsodon keresztül terjed át a tűz az ő házára és megmurdel akkor bizony téged lesittelnek mint a szart. valamint -1 ivócimbi.
-
zolikaDB
veterán
Igen, de en lattam az 1m-s audit, ami makulatlan es emiatt annyi, amennyi. Es nem volt az, mert ha holyagosodik az amugy cinkelt kasztni, akkor ott tores volt, es nem sima kavicsfelverodes.
Amugy igen, tudom, mobilen 3000€-tol indulnak a jobbak.
Peldaul: [link]
De akkor ez a kereskedesben sok polir es wax utan 1.5m-ra lenne kiteve.
Az en full leszervizelt, "koszosan" is sok autonal kulonbb Astramert (9 eves G sedan) meg ajanlott 400-at a nepper... 115e km-nel, amit az allapota is tukroz. -
Kornel
veterán
-
-
JanR
addikt
Akkor halott autót vettem
Srácok, ha csak üzembentartó váltásról lenne szó egy autó esetében, akkor is át kell írni az autót? Már mint úgy gondolom, hogy jelenleg az autóm üzembentartója én vagyok papíron. A szüleim átvennék a kocsit, de pár hónapot tolni akarják az átírást, viszont a biztosítást addig is a nevükre akarják kötni. Ennek van valami különösebb menete? Vagy csak simán megkötjük erre az autóra az Ő nevükkel és kész? Nem annyira találok róla egyértelmű információt.
-
!Overdose!
őstag
Úgy érzem ebben most nincs igazad. Sem a Mazda, sem a Totalcar nem tehet arról, hogy milyen irányba halad az Euro-normák szabályzása. Már most is csak két autógyár tud vagy akar Euro 6-os dízelmotort gyártani AdBlue nélkül. Az egyik a Mazda. Az Euro 7 pedig már tényleg horror. Olyan fejlesztési költségei lesznek egy ilyen motornak, hogy ha beleteszik egy kisautóba, akkor azért olyan felárat kell, hogy elkérjenek a benzines változathoz képest, amelyet nem fizetnének meg elegen ahhoz, hogy egyáltalán megérje. Abban teljesen igazad van, hogy valószínűleg olyanok hozzák ezeket a törvényeket, akik nem jártasak az autóiparban, mert ha nem így lenne, akkor nem ilyen drasztikusan csökkentenék a károsanyag-kibocsátási előírásokat. Örülünk neki? Nem. Én sem. De az irány ez, amin sem a Mazda, sem a Totalcar nem tud változtatni.
-
deicide
veterán
Fogyasztásról nem volt szó a cikkben, csak károsanyag kibocsájtás normáról, aminek diesellel nehéz lesz megfelelni, ezért fogják a mérnök úr szerint offolni a gyártók az alacsony kategriából. Azt értem, hogy itthon számít a fogyasztás, mert fillérbaszók vagyunk, de ha a gyártó úgy dönt, hogy nem éri meg dieselt gyártani, akkor hiába ugrálunk, maradnak a régi modellek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest