Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
bitpork #159536 üzenetére
Persze tudom ... taxis ismerős Passat 7 megkotlott a manuális váltó, kettőstömegű + teljes váltófelújítás 470k volt, automata el nem tudom képzeni mennyi lett volna !
Hazánkban még mindig luxuscikk az automata váltó, mindenki szereti mert nagyon jó addig amíg el nem romlik, majd jó nagy zsebbenyúlás után lehet hogy változnak a vélemények, jó-jó annak aki megengedheti magának !
Szerk.
Nagy biznisz az autóipar ... akkor egy kicsit a kulisszák mögé !
Nemrégiben találkoztam egy 2015 A4 -s Audi hátsó ülésén egy Porshe Hungária olajcsere számlával amin 170 ezer szerepelt, jó vastagon fogott a cerka !
-
w333
félisten
válasz
bitpork #159525 üzenetére
Persze ez jogos ... csak leírtam hogy én miért nem vennék automatát !
Ami persze nem igaz, vennék én automata váltós autót de nem ebből az évjáratból hanem mondjuk 2010+ azokat már lehet nevezni automata váltónak !
Régi 124 -s Merci ... én is vezettem imádkozni kellett hogy 2 -ből 3 -ba váltson már, annyira nehezen ment neki nem rossz az de nem is volt a legjobb !
Szerk.
Golf 5 automata már egy fokkal jobb ... de ha elromlik akkor 500k a felújítás !
(#159526) BigBlackDog
Na oké de neked nem öreg Volvo -d van ... ha mondjuk egy régi S80 -t vettél volna, akkor is ugyan ezt mondanád ? szerintem inkább a manuálisat !
-
w333
félisten
válasz
bitpork #159522 üzenetére
Többet fogyaszt, nagyobb a rizikó hogy elromlik, és még sorolhatnám !
Oké modernebb automata váltó jó, de ezek a régiek kínszenvedés !
(#159524) gyenesmartin
A sokkal jobb érzést egy 2010+ autón tapasztaltad ? mert ha igen akkor az ilyen G Astra, Golf 4 (2000-2002) évjáratú automata váltójuk kiábrándulás lesz !
-
Mauzes
addikt
válasz
bitpork #159422 üzenetére
Pénzügyi lízingre gondolsz vagy tartós bérlet? Ha jól tudom, pénzügyi lízing és megvásárlás között nincs különbség leírhatóságban (értékcsökkenés és költségek).
Amúgy faterom helyett próbálok informálódni, aki pickupokat néz, mivel annak az áfája visszaigényelhető és az összes költsége teljesen leírható. Viszont alapvetően egy személyautó sokkal praktikusabb, aminek az áfája tudom, hogy nem igényelhető vissza, de ha a költségei leírhatók, akkor még úgy is jobban megérheti, mint a drágább pickup.
-
rwin5
őstag
válasz
bitpork #159409 üzenetére
Közvetítem amit hallottam:
2014-ben volt turbó felújítás (asszem csere nem volt, márkaszerviz végezte), vezérműszíj csere is volt évjáratra nem emlékszek még kb 100K-t elfut, a kocsiban össz 250 ezer km van, egy tulajos volt. Hátul van egy kisebb karc, de az esztétikai dolgok nem érdekelnek, meg a vezetői ülés kicsit amortizált. Hátsó fékbetét cserét mondott, hogy a szerelő jelezte, hogy majd esedékes lesz, meg elindulásnál a váltó valamit rosszalkodik, pontosan nem értettem, hogy mit csinál, de majd holnap megnézzük és akkor jobban le tudom írni a jelenséget. Ennyit mondott amiről ő tud, hogy nem okés vele, holnap dél körül megyünk megnézni. Ez a váltós dolog az egyedüli ami kicsit nyugtalanít mert az ha valami nagyobb volumenű az is tudja vinni a pénzt rendesen. Amúgy szép metál fekete, sedan elég ritka ahogy elnéztem a hahut. -
kisza25
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #159351 üzenetére
Érdekes módon Magyarország egy tipikus "dízel ország", mert "keveset fogyaszt", de tőlünk nyugatabbra van is ennek értelme, mivel ott vannak ilyen perselyes emberek, de nálunk semmi értelmét nem látom ennek. Legalábbis én nem ismerek olyan, dízelre mellet veregető embert, aki félrerakná a különbözetet, és aztán vígan cserélgetné a drágábbnál drágább alkatrészeket.
Olyat viszont ismerek, aki a kis fordulaton nagy nyomatékra esküszik, és őket meg is értem, mert valóban kihasználja és élvezi ezt a dízelekre jellemző, kellemes tulajdonságot. -
e=mc²
őstag
válasz
bitpork #159294 üzenetére
A bajom az, hogy nem fogok tudni semmit az auto eloeleterol, mivel ismeretlen helyrol fogjuk venni. (nincs ilyen kocsi a kornyezetemben, foleg nem automata). Igy azert bennem van egy kis para, hogy melle ne fogjak.
Nem is gondozasmentest keresek, csak jol mukodjon, a gondozast en vallalom, ha ep allapotban van. Na ezt nem fogom tudni en megmondani.
-
kelly416
veterán
válasz
bitpork #159204 üzenetére
Igazából pont ezért nem nagyon érdekelnek a számok ilyen szempontból, inkább az állapot.
Meg azóta ültem, körbenéztem egy c-maxot, meg tudott győzni, hogy kényelmesebb lesz pöppet, mint a 626 volt. Bár a 626 plüs ülései azért jó magasra tették a mércét, sosem volt forró nyáron vagy jéghideg télen, hálás dolog. -
Xero
nagyúr
válasz
bitpork #158901 üzenetére
Mert heroin áron lett volna megcsinálni.
A tekercsek meg a rendbetétel árának töredékéből kijöttek. De egyetértünk. Sok-sok évet lehúztam kőkemény weitec futóművel. Ma már másra sem vágyom csak ringatózásra.(#158908) footy: Bőven fenn tudta tartani. Szalonból gurította ki. Csak egyszerűen sóher volt ennyit rálocsolni az akkor már nem fiatal autóra. Most is legújabb E klasset hajt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #158888 üzenetére
Legrugorol mindig az jut eszembe, hogy ott ha valami elromlik, az auto akar mar ebben a korban is gazdasagi totalkaros... Itt hegyekben allnak az S Mercik, mindegyik leeresztett futomuvel. Azok csereje nem takarja be az auto arat, igy mindegyik bontoban vegzi, hiaba van egyebkent jo allapotban.
A felelem targya, hogy egyaltalan nem ismerem az autot. -
kisza25
félisten
válasz
bitpork #158770 üzenetére
a fabia 1,4 kicsit kilóg a sorból, de azt is szerettem volna, mikor végül csak az 1,2 HTP kombira tettem le a rendelést. Akkoriba így is 19-re húztam lapot, kellett egy megbízható autó kimenni dolgozni, az akkori A vectra-m szervizelésére sem volt pénzem, az árát rá kellett volna költeni, beszámolták.
Az első havi törlesztést kölcsönből fizettem ki, de végül megalapoztam vele a jövőm (kifizettem, vettem helyette egy kia pro ceedet és egy házat, amit teljesen felújítottam, minden kp).
Szóval nem szidom, mert a 6 év alatt 0 hiba volt vele, vitt, hozott, bele is fért ami kellett, csak a derekam állt be benne 20-30 km után (G4 dettó)
A csóróságról meg csak annyit, hogy volt, hogy nem volt pénzem kajára és nem azért mert nem dolgoztam, hanem mert nem fizettek ki (9 havi bérrel voltak elmaradva, de mivel szakács vagyok bementem dolgozni, legalább kaja volt). Sajnos munkahely váltáskor megint belefutottam egy nem fizetős maszekba (2000-es évek elején sajnos volt ilyen) szóval munkaügyi bíróságra már haza jártam.
Aztán ahogy mondani szokták, hogy amikor már legalul vagy, onnan csak felfele vezet az út...
Amúgy nekem az, hogy zsír új a verda és én birtoklom elsőként, ad annyi örömet, hogy kompenzálja, hogy nem egy élmény autó amúgy
A 2011-es kia proceedet szerettem nagyon, pedig 1,4 105 ló az nem egy hot hatch -
válasz
bitpork #158546 üzenetére
Hát biztosan nem élvezet. Ezt én munkának veszem, amivel lehet keresni pár százezret 50 telefonért és 15-20 felesleges autó mutatásért cserébe. Nyilván ha nettó 2 millát keresnék akkor nem foglalkoznék vele. És ha sok gond lenne az autóval, akkor én is beszámítanám elmondva a gondjait (mert ilyet magánszemély nem nagyon vesz).
-
válasz
bitpork #158539 üzenetére
Speciel nekem nyáron amikor az scrosst vettem ha 100 egységért akarták beszámítani a toyota iq-t akkor 133-ért hirdettem meg és 129-ért vitték el. És még szívtam a fogam hogy nincs második autó 2 hónapig, mert 1 hónap alatt elvitték. Pedig az nem egy tömegmodell. És a márkakereskedésben az eladó és az én részemről sem volt sértődés, ez egy üzlet.
Szóval szerintem ha nincs nagyon sok pénz, vagy nem szűk az idő akkor a reális aránylag gyors eladási ár is jóval több lesz mint a beszámítási.
-
-
#47205632
törölt tag
válasz
bitpork #158296 üzenetére
Nem ismerem, a politikust se ismerem, csak a mézesmadzagot amit húz, ezért nem is megyek szavazni soha.
De ő remélhetőleg legalább fel tud mutatni valami papírokat arról, hogy ténylegesen is megcsinálta ezeket és nem csak a kukából szedett össze az olajos flakont. Illetve a viselkedéséből, személyéből megpróbálok következtetni arra, hogy vajon miként használhatta a kocsiját. Persze ez is lehet becsapós.
Meg ebben legalább reális a futás vélhetőleg, a többiben a 200k Km arról csak tippelgetni tudok, hogy vajon 2x vagy 3x annyit ment-e. Összességében a hirdetések közül talán ez az ami nem kamu szerintem.Elmegyek megnézni mindenképp, aztán majd kiderül. Bár ahogy magamat ismerem abból 99% vétel is lesz egyben, ahhoz hogy ott hagyjam nagyon tragikusnak kell lennie.
-
#47205632
törölt tag
válasz
bitpork #158290 üzenetére
Én azt bánom, hogy nem két liter. Nekem volt egy ökölszabályom mindig is, hogy szívóbenzinből és turbódízelből is 2 liter alatt minden csak lovasszekér. Régen még el tudtam volna tartani ilyet, manapság már nem annyira, szóval ki van zárva ekkora. Meg amúgy is boltba meg melóba járni felesleges (pár Km), kiránduláshoz jól jönne, de annyira sűrűn nem járunk, hogy kifizetődő legyen. Innentől kezdve meg majdnem mindegy, hogy alatta 1.6-ról vagy 1.4-ről beszélünk. Így meg pláne, hogy 95 vs 110 lovas csak a különbség. Bár van egy érzésem, hogy a 110 lovas nem a +15 lóerő miatt jobb, hanem alacsony fordulatra jobban megy és kényelmesebb. Az is jó dolog. Az Astra ebből a szempontból szarabb, mert 60 vs 101 lóerő azért nagy ugrás, ott nem sokat kell gondolkozni azon melyik motorral legyen szerelve.
Kereshetek 1.6-ost is tulajdonképpen, csak ahogy elnézem azok drágábbak is és mindenképp fél országot át kell mennem érte.
Meg ebben az tetszett, hogy használatra kész, beülök és megy. Nem sok kocsi van ezen kívül amivel első dolog nem az, hogy két hétig rohad egy műhelyben, mert vezérlést meg olajat kell cserélni. Itt ez a fickó legalább már megcsináltatta a vevő helyett.
De mondhatnám azt is, hogy ebbe legalább volt olaj cserélgetve, a többiben lehet 30 ezer óta ugyanaz van... Mivel a legtöbb autó leírása kimerül abban a pár szóban, hogy kopanás metes, pöcröf, megkimelt szeretet karbantartot kocsim eado....
Ezeket végig se olvasom, és X gomb.Bud
Nem hajtok gyorsan, csak ha már kocsit veszek akkor ma már tudja azt is legalább. Most a céges kocsin sincs semmi és 165-ös gumikon gördül, nem ismeretlen ez nekem, de a sajátomtól ettől többet várok. Eleve az Astra azért lett elhagyva, mert a Megane jóval biztonságosabb, sok díjakkal és akkor már elvárnám ezt is, hogy tudja. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #158206 üzenetére
Egyszer próbáld ki, hogy nem lassítasz, ha eléd vág, oldja meg, nyugi, meg fogja oldani, ha látja, hogy leszarod. Az octaviaval mindig félek az ilyen balfasziktól, de a cordobáért nem kár, és megoldják, pedig többször elkészültem, hogy puszi lesz, de megoldották, mert látták, hogy nekem mindegy, én nem lassítok.
-
válasz
bitpork #158038 üzenetére
Hat igen sokszor bebizonyosodott már ez, hogy az nyer akinek a zsebében a pénz. Szerintem nem is erőltetjük tovább 700k-ba van most a pug ennyiért tudnánk most eladni is új turboval téli, nyári kérek szettel.
Most kap egy vezérlést aztán reméljük a kuplung bírja még egy darabig a rozsda meg várhat...
-
válasz
bitpork #157820 üzenetére
simán lehet olyan is, hogy egy pár hónapos használt kocsit drágábban el lehet adni mint egy újat
pl amikor a passat év autója lett, fél évet kellett várni rá
van akinek megérte ugyannyiért egy pl 1000km-t futott tesztautó
ezzel cska azt akarom mondani, hogy hülyeség hogy "egy új autó 15% al kevesebbet ér mikor kijön a szalonból"
lehet ez sokkal több pl, citroen, peugeot nagy modelljei, vagy lehet akár 0 is, pl egy alacsonyan felszerelt skoda, opel, suzuki
pár hónapig simán el lehet adni új ár közelében -
vodrosjozsi
addikt
válasz
bitpork #157496 üzenetére
Hjaj ne ijesztgess, rendszeresen járom ezt a topicot olvasni és megfogadtam, hogy ha lesz új autóm akkor ide ziher, hogy nem írom le a hibákat
De amúgy meg nem a motorra lennék kíváncsi hanem a golf nyűgjeire. Pl a 7-es szériából ha van itt valakinek és beszámolna róla (kisebb probléma is érdekel, illetve ha valaki egyenesen szalonból hozta ki és már talált valami bugot a rendszerben és megosztaná szerény személyemmel azt megköszönném).
Addig kikölcsönöztünk egy rönyó clio-t.
Nincsenek szavak rá csak ilyen mondatok jöttek ki belőlem: hű ebbe belefér 2 ember? Aztakrva ez megy? Jé ebbe van klíma és működik? -
-
válasz
bitpork #157472 üzenetére
Gasztra, rengeteg van belőle, gombokért hozzá lehet jutni, árához képest meg egész autó érzete van.
Z147 vagy Z157 színben bármikor kapsz hozzá bontott elemeket.Van pár filléres hibája, de inkább foglalkozni kell vele pár órát, de nem egy pénztemető.
1.6 16V ecotec eszi az olajat, ez ilyen.
Nem tudom mit akarsz vontatni, a ~100 ló a kasznihoz elég. -
ab81
csendes tag
válasz
bitpork #157372 üzenetére
A superb kombi mondjuk feleslegesen nagy volt, az egy szem gyerek elveszett hátul és még fegyelmezni sem értem el a vezetőülésből, a csomagtartóban meg egyszer véletlenül 3 hónapig cipeltem egy ikeás szekrényt mert nem tűnt fel hogy ott van. Szedán passat méret tök elég.
-
ab81
csendes tag
válasz
bitpork #157365 üzenetére
Gondolkodtam a bérleten, de kicsit hasonló az albérlet vs saját lakás kérdéshez. Van pénzem megvenni, inkább veszek egy olyat amit utána el is tudok adni. De pont az általad leírtak miatt nem gondolkodom öreg S merciben meg 7-es BMW-ben, valahol a középutat kéne eltalálni a 3 milliós szint körül, ami nem is egy még garis fapados Kia Ceed, és nem is egy 10+ éves full prémium.
-
Xero
nagyúr
válasz
bitpork #157331 üzenetére
Nem tudom ki milyen területen próbálja, de a domborzat sem mindegy. Úgy 100e km-t mentem ide-oda BP-Germán földön nálam 0.5l volt a realitás. Általában osztrák kúton tankoltam tele még Németország előtt is. Mindezt benzinnel. Ha síelni mentem, ott 1-1.5L volt a difi legalább, de nyilván hegynek fel és le erősen szerepet játszott.
Dízellel még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok, hogy ott is van-e érezhető különbség.Mondjuk ezt elég egyszerűen itthon is ki lehet próbálni. Valamilyen diszkont benzin vs. omv vagy shell premium 95-ös. Ott is lesz difi.
-
athomi
veterán
válasz
bitpork #157273 üzenetére
Nagyjából 70 % város lenne, 30 % országút (ritkán pálya). Ebből a Toledóból 1.6 benzin járt kölcsönbe nálam (azt hiszem 1.6 16V), együtt tudnék vele élni, csak nekem 9 alá városban nem sikerült mennem vele. Emiatt érdekelne egy takarékosabb motor, ami nem túl macerás és ha mégis hozzá kell nyúlni, akkor se százezrekkel. Na meg plusz egy ami szólhat mellette, hogy valószínűleg olcsóbban tankolnám...
-
válasz
bitpork #157126 üzenetére
Jól látod jóval a piaci ár alatt jutottunk hozzá ismitől ezért vettük meg, hogy majd ha kell cseréljük rajta amit kell. Kellett is azonnal a turbot. Amiket felsoroltam azokat jövőre tuti cserélni kell és mivel a küszöb javítva volt és már megint rozsdás elég szépen így inkább megválunk tőle és még talán keresünk is rajta...amúgy ezzel most nincs baj napi használatban van. A probléma jelenleg az 1.4-el van hiszen megvan rá a vevő, várja hogy kész legyen, de nincs meg a hiba ergo áll a pénz benne és csak viszi tovább.
Bent vagyok facen a 307 csoportba ne tudjátok meg nap mint nap mennyi bejegyzés születik az állandó problémákkal, iszonyat. Jópáran feladják és szabadulnak tőlük amennyiért viszik annyiért viszik alapon.
-
HKorn
veterán
válasz
bitpork #157094 üzenetére
4 évig garanciás, az azért nem mindegy.
Na meg én hiszek benne ha 0km-es kora óta csak én használok egy autót, megadom neki azt a gondoskodást, odafigyelést, amit minden autómnak meg szoktam (max 15k km ként olajcsere, stb) akkor azt később meghálálja.
Használtnál ismeretlen előélettel ezek mind rizikónövelő dolgok.
-
Mauzes
addikt
válasz
bitpork #156839 üzenetére
Alapvetően a benzines lett volna a preferált, de az eddig nézett 3,5-4 millió körüli árba a megfelelő méretű és életkorú autók közül csak a dízelesek fértek bele. Viszont részben pont azért nagy az értékvesztésük, mert dízelek (holott 3 éves, magas felszereltségű autókról van szó), tehát az alacsony ár kompenzálja a némileg magasabb kockázatot/javítási költséget. A dízel ellenességtől amúgy nem annyira félek, kb 4 évre tervezem, addig szerintem gyökeres változás nem lesz ezen a téren. Most is dízel Mazda 6-om van, csak már régi.
A kritériumok ugyanazok lennének 6 milliónál is, nagyobb méretű kombi családi autónak, ami emellett budapesti melóbajárós autó is lenne, ha rossz az idő. Nyilván ezen az áron már valamiféle prémium(abb) érzet vagy magas megbízhatóság kellene, hogy jöjjön. Pl. theuprising fórumtárs javasolt az új Passat-ot vagy vannak ilyen áron Mazda 6-ok is, de ezeknél valahogy nem érzem a +2-2,5 milliónyi prémiumságot (persze ezt relatíve mondom, mert 2 millió Ft autóvásárlásnál nem a világ, de azért itt 50-60%-os felárról beszélünk mondjuk egy full extrás, hidrós C5-höz képest, ami elvileg extrém kényelmes autó - nyilván francia renoméval).
Vagy esetleg valami jó kis SUV még szóba jöhetne. A favoritom amúgy a közepes méretű csomagtartó ellenére is egy hibrid Rav4 lenne, mert nekem nagyon bejön a Toyota hibrid rendszere, de sajnos ebből egyelőre nincsenek jó áron használt példányok, és egy ideig nem is lesznek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bitpork #156826 üzenetére
Annyival egyszerűbb technika viszont, hogy ha baja is lenne, bontottan kapni olyan összegért komplettet, amiért egy hagyományos automatában max olajat cserélnek párszor
Nem szent és sérthetetlen JazzTDI, de automatából még a legolcsóbb kompromisszum szerintem, kivétel villanyautók.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
bitpork #156711 üzenetére
Nem kommentet kértem, annyit kérdeztem, hogy a kolléga által linkelt eladó példány a tiéd e. Baromira nem követem a pályafutásodat, meg hogy milyen autód van. Valaki érdeklődött, hogy városi használatra milyen megbízható autót vegyen, erre lett belinkelve egy Bimmer suv, amire én aztán reagáltam. Te aztán sikeresen magadra vetted a dolgot, és azóta vicceskedve oktatsz ki arról, hogy mekkora fasz vagyok.
1. Ne oktass ki, nem őriztünk együtt libát. Ha más a véleményed, akkor írd le.
2. Kurvára senkinek a magántulajdonát nem fikáztam le, az általános véleményemet fogalmaztam meg bizonyos típusú autókról.
3. Fogalmam sincs, hogy miért kell itt kötözködnöd, még ha azt is írtam volna, hogy bitpork autója egy rakás fos, akkor se lenne okod rá, mivel nem a személyedre tettem volna bántó kijelentést, hanem egy általad birtokolt tárgyra. Vagy azonosnak érzed magad az autóddal ? -
hülyegyerek
addikt
válasz
bitpork #156629 üzenetére
Eszembe se jutott megszólítanibtéged, de ha már megszólítottál :
1. Nem más tulajdonát fikáztam, meg bontószökevényeztem le, hanem általában a szarrá hajtott régi autókat. Tanulj meg olvasni a sorok között.2. Egy egyéves használt autónál utána tudsz nézni a szervizelőzményeknek, futásnak, sőt garanciát is kapsz hozzá, míg egy 2012 előtti vagy éppen külföldi autót annyiszor tekernek, ahányszor nem szégyenlik.
-
batai15
félisten
válasz
bitpork #156629 üzenetére
Igy van. Az hogy torve volt hacsak nem rommá, akkor az nem értem miért baj ha szakszerűen van javítva. Persze ha már maga a kasztni akkor nem. Ugyan így a km is. Egyrészt egy jo motor sokaig elmegy illetve mérlegelni kell.hogy maga a motor felújítás és az autó értéke alapján meg éri e. Fentebb írtatok az e39 bmwt hogy kb 2 misibol meg leher venni egy még nemileg felujitani is.
Haverom vett egy 525 dt m packettel, azt kell mondjam inkább egy e 39 2 misibe mint egy újabb olcsóbb kocsi kevesebb km-el
A peugeotommal se aza gond hogy 340 ezer van benne.
Egyébként egy e39 525 d automata mennyire megbízható? Ez már cr ha jól tudom. -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #156478 üzenetére
segiteni azon aki mar eldontotte mert mar megvette?
csak nem birom, amikor a tudatlan huszonegy-ket eves kis hulyegyerek akar kioktatni, hogy ez néééémet, es hogy mekkora uberfasza verdát is vett 500k-ert, amikor azt se tudja mi a diffi valojaban TD es TDI motor kozott, azt hiszi ugyanaz a ketto csak az egyikben van intercooler a masikban meg nincs, de majd ok raknak es akkor TDI lesz
de az az elso neki: hogyan lehet felhuzni egy kicsit jobbramegkerdeznem minek vetted meg ezt, ha mar most is keves? szerinted mi lenne valasz
ennyi penzem volt
hat, nyusziful, akkor ennyiert kaptal volna ennel jobbat is, ha nem az lenne a lenyeg, hogy VW jel legyen az elejen, mert kulonben még megszolnak a "haverok" -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #156462 üzenetére
kb, mint amikor a dizeltuning csoportban azert menobb a mecha dizel, mert abban nincs elektronika, ami elromolhatna
de erted, van egy diszkrét báj abban, hogy pont a nacziwagenes ervel az elektronika ellen, akiknek elvileg azzal sosincs gondja vele (), es pont a digovagenes meg mellette, akik az elobbiek szerint meg allandoan azzal sz.pnak
de ennek ellenere megis az utobbi ervel mellette es az elobbi ellenehe? azert fura dolgok ezek, nem?
en a ket dízelt hasonlitom ossze, a 1.9TD kamras, adagolos motoros auto, ami 98%-ban full fapad CL kivitel, mert az volt a legolcsobb ezekbol, es annyit elkernek erte -meg ugylatszik még mindig van eleg olyan agyhalott birka, aki ki is fizeti erte...-, amiert egy 2 generacioval ujabb es jóval modernebb, precizebben es teljesen elektronikusan szabalyozott dizeltechnikaju, sokkal jobban felszerelt, jóval fiatalabb 182-s BravoGT JTD-t is vehetne, amiben egy kesz urtechnika van hozza kepest, meg a felszereltsege is egy masik dimenzio
80-100k-t sem adnék egy olyan Golf-ert, pont azert, mert egy reg muzeumba valo elavult szar rendszeru a motorja, meg mert egy tok fapados retek
kb az a szint, mint amikor egy szinten tok fapad szinten halal elavult karbis motoros zsiguliert is elkernek 500k-t
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #156462 üzenetére
Nem hasonlította össze, csak leírt egy napi szintű történetet, amikor (ismerősi körömben is van ilyen) vesz egy 95-ös G3-at 6-700e Ft-ért, mert az VW, és csak ez számított, semmi, de semmi más.
Ennyi pénzért, fiatalabbat, jobban felszereltet kap más gyártóktól, amik körül kisebb a hype. -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #156451 üzenetére
jaj hagyjuk mar ezt, sorban dolnek meg a valojaban sosem volt nemet megbizhatosagi meg konstrukcios legendak is
amikor a lancot kellett cserelni a masfel eves TSI-n 30k km es uj autokent vettek, akkor ez az elmelet egybol megdolt
egy motor forgattyus-mechanikajanak valodi erejet ott lehet tetten erni, hogy melyiknel kell elobb az uprated, racing cuccokhoz nyulni
egyebkent részerkedve mindenhoz hozza kell nyulni, a japanhoz is, meg a némethez isjartunk ki gyorsulasira jopar evig, eleg hondat (is) lattam leterdelni ott, amiket soha tobbet nem lattunk kint utana meg egyszer versenyen
pedig nemelyiknek csak a motorja 1.5millio felett volt arban, es nem csak ennyi volt mar beletolva a motorterebe osszesen
de a dizel tuning csoportot asszem Te is nezed a FB-n, hat ami ott megy az se normalis
total esznelkul megvesznek barmit,, mind1, csak VAG legyen, aztán majd felhuzzuk
sugarzik rola, hogy azt se tudja mit vett, csak VW jel van rajta elol a hutomaszkon, oszt az a lenyegmondod neki, hogy 350-400k-dert, amit autóra akarsz kolteni, egy AAZ 1.9-s adagolos 75lovas mk3 Golf-nal 2001-s 1.9 8v JTD Bravo GT vagy egy korai 147 1.9 8v JTD mennyivel jobb vetel lenne, jobb felszereltsegu, jobb motor, jobb ez, jobb az, jobb igazabol minden resze, meg eletkora miatt is kevesebbet futott, aaa nem, mert ez néééémet
aha, az
egy tekeros ablakos, klima nuku, leharcolt, oldschool adagolos szamovár motoros közlekedoedény, aminél imadkozni kell, hogy ne repedjen szet egyszerre 5 helyen is csillag alakban a hengerfeje meg normal hasznalat mellett is akar...
...nemhogy részerkedvemeg a jo futomu "jo"-saga se azt jelenti, hogy megvesszuk bele FK meg a TA csuccsrugokat vagy a Gewinde-t es ugy jobban fogja az utat a gyarihoz kepest, hanem a szerkezeti kialakitasa milyen rendszeru, es mennyire jól tud(!) kanyardoni vele
ahol videken volt ez a 147 amit vettem, ott eppen egy mk4 Golf Variant-ba szereltek be a boruleseket a telepen dolgozo fiatal sracok, de ha meg lattal okadek modon ezer+ helyen szetrepedt es a textilvazrol itt-ott mar le is mallott fekete bor vezetoulest, na az pont olyan volt
de ra lehet mondani, hogy borbelso van benne, vkinek ugyis csak az a lenyeg
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Milyen videókártyát?
- Nyomtató topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest