- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Szakít a OnePlus és a Hasselblad?
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #10433 üzenetére
Nemrég értem haza Kecskemétről, a tökéletes állapotú hűtőt, klímahűtőt, ventit egyben 15-ért vettem. sajna ez mind odavan, plusz a lökös középső, rácsos része is, ez utóbbi szerintem 5K-s hegesztés és ott egyébként is fekete, tehát matt fekete festés, max 3K. Holnap bent a hűtő, klímatöltés, lökösfestés, keddre- szerdára készen lesz.
-
-
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #10097 üzenetére
Az a befizetés csak két részletben történő befizetés, mint ahogy pl a kötelezőt fizeted negyedévente, ettől még van egy éves díj. Az adó is egy évre szól, az fizeti akinek a nevén van az autó január 1-jén, ha akkor ki van vonva, akkor az fizeti, akinek abban az évben először a nevére kerül. Ezen nem változtat, ha te két részletben fizeted az éves gépjárműadót.
-
Rick4
félisten
válasz
zoo8800 #10094 üzenetére
De miért a félév végéig számolod? Ha veszel egy forgalomban lévő autót január 2-án, akkor az elsejei adatok szerint a tulaj nevén volt a kocsi, ő kap csekket azt befizeti, neked meg semmi. Ha olyan kocsit veszel ami január 1-jén már ki volt vonva ideiglenesen, és a Te nevedre helyezik vissza január 2-án, vagy május 16-án, kiszámolják, mennyi az adó és azt Te fizeted.
Függetlenül attól hogy ezt minek nevezzük, most már gépjárműadó a neve. -
mobilefan
aktív tag
válasz
zoo8800 #10086 üzenetére
Igen tudom,hogy neten lehet kötni biztosítást azzal képben vagyok.
Hátránynak írtad a teljesítményadót,ezt nem tudtam,de amúgy is érvényes okmányokkal rendelkező autót szeretnék venni,csak egyik "kollega" linkelt egy autót és ebből indult ki a téma,de el is vetettemAMD Power: Igen biztos jót lép
de szerintem még a 1.4 98le-as is.
bár totalcar-on sok jót nem írnak róla,se a fogyasztásról se a megbízhatóságról -
válasz
zoo8800 #10001 üzenetére
Kösz a tanácsot. Amit néztem elvileg nem sokat futott, de úgy is megnézzük azért élőben is, úgy a tuti. Azért is a fogyasztást érdeklődtem csak, mert azt nem lehet ott megmondani.
Igen, én is B5-ként találok ilyeneket keresővel. Fentebb is írtam, hogy akkor kb tulaj aki árulja, elírhatta.
De ha már itt tartunk, akkor a G-s Astra kapcsán is jöhetnek ilyenek, ha valaki tud valami infót. Azt már fentebb Rick4 elmondta, hogy melyik motorokkal érdemesebb.
-
-
-
zeno70
tag
válasz
zoo8800 #9613 üzenetére
Ja, ezt olvastam, de ez tenyleg csak erintoleges. A vamkezeles ceremoniajarol es a nemet elonyokrol ir (meg a magyar eljaras hulyesegeirol).
En inkabb arra lennek kivancsi, hogy mik es mennyi sarcot vetnek ki a hazavitt kocsira...ugy fajtankent es osszesen? Olyat is hallottam, hogy egy itten megvettnek a duplajat kihuzzak a zsebbol, ilyen-olyan koltseg cimen, csak nem tudom, ez valos-e vagy varosi legenda...? -
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
zoo8800 #9519 üzenetére
Mi baj vele? Amúgy nem az enyém+céges is. Xenyon is vót benne, de 2*3ezer ft után kivették
1. Az egy dolog, de nem bizonyítja, hogy pontosan hol, még ha a képről fel is ismerhető.
2.Az is egy dolog, múltkor volt, hogy a Szentendrein 70es táblánál 69-el menőt büntették(#9522) bitpork:
Szerintem is, és még csak nem is a gyorshajtás pillanatában készült -
8th
addikt
válasz
zoo8800 #9190 üzenetére
Ennél már csak a 125lovas W126 dízel a kiábrándítóbb. Beülsz egy mocskosul kényelmes még így több évtized után is kulturált minőségi autóba és abban a pillanatban amikor elfordítod a kulcsot egy világ omlik össze. Hangosan morog és kerepel a motor, érzed ahogy a rázza az egész bódét, semmi de semmi erő nincs már benne ráadásul szépen füstöl és büdös is. Ez új korában sem lehetett sokkal jobb. A MB vezetőség durván beszívhatott mikor kitalálták, hogy legyen abból dízel is.
Ez az SL meg csak szimplán lol. Valami rajshávó' majd megveszi rajkodni a putrisorra.
-
nesa
veterán
válasz
zoo8800 #8484 üzenetére
Amik nagyon kozeli rokonok az a Tipo, Tempra, alfa 155 ezeknek meg a szelevedo is uhyanaz es barmelyikre felmegy csont nelkul barmelyik ajtaja is csak a kulso lemezhajlitas mas aztan jon a Delta II, Dedra lehet ezekkel is stimmelnek a szelvedok+ ajtok.
Valaki csinalt is Fiat Temprabol alfa 155SW
Az alfa 145/146 is kozeli de szerintem kilog a sorbol.
Ez az igazi olasz lego
-
audi100td
nagyúr
válasz
zoo8800 #8373 üzenetére
Én is ezeket néztem, így képről kb ez az egy tűnik normálisnak, de ebben is már 215e km van. Persze élőben kell megnézni, de ami már fotóról gyanús eleve felejtős. Arról nem beszélve mennyivel elavultabb egy ilyen 1,4-es 60LE motor pl. egy Corollához képest. Mondom ezt úgy, hogy német autó párti vagyok, csak most más szempontok számítanak.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
zoo8800 #7314 üzenetére
Osztok szorzok ezerrel ami a kocsifelújítást illeti. Nincs hitel az autón hála az égnek kp ra meg tudtam venni anno. Inkább megtartom és felújítom hibátlanra. És járok vele még pár évig. Aztán ha úgyvan inkább újat vagy majdnem újata akarok majd venni.
Amennyiből felújítom + ennak az autónak az eladási ára, olyat nem kapok ami nekem is tetsztene és bibátlan is. Szóval marad. Idén műszakira is megy majd az autó.....
Kötelező a poroltó vagy ajánlott a kocsiban?
-
aphra2
senior tag
válasz
zoo8800 #7258 üzenetére
Jobb fele van , mégis kiszaladt alóla
,... a forszírozott menet alatt értsd: rámenni a belső (baloldali) rázókőre tempóval, ami megdobja a kocsit + billen a bódé is, sztem azért szaladt ki (csapódott) az olaj oldalra nagyon , ill , hogy fél alatt volt picit.
lsc
nem körfozgóztam , csak átmentem haladósan , kvázi majdnem egyenesen, enyhén vágva az íveket -
aphra2
senior tag
válasz
zoo8800 #7256 üzenetére
Érdekes , hogy senki nem töltene rá,... miért ??
ha max-ig tölti akkor még nem lehet semmi baja, mellesleg egy kicsit frissíti is az olajat , és igen kb 3 deci és ott is van max-on.
Nyáron körforgóban forszírozott menetben kivillant az olajnyomás lámpám egy pillanatra , (kilibbent az olaj a pumpa alól) megnézve otthon pedig fél alatt picit volt a szint.
Oké , hogy extrém példa , de akkor is inkább legyen max-on mint félig -
aphra2
senior tag
válasz
zoo8800 #7085 üzenetére
Igen , csak mikor már évek óta nem dobsz ki valamit, mondván hogy egyszer majd kellhet , na az addig sohasem kell, amig ki nem dobod , ,,,,ez többéves tapasztalat.
Más: ez k*rva jó
renault 19 r159 alfa tuning szopóálarc
-
aphra2
senior tag
válasz
zoo8800 #6885 üzenetére
Meg azért is . mert marhára nem mennek az eladások, nemrég országosan 10 márkakareskedőtől vették el a jogot, mert nem teljesítette a kvótát.
Ezért a meglévők minden vevőnek rohadtul örülnek , még ha kevesebb is a haszon, csak vigyenek autót,...... meg egyébként is, veszteni nem tud vele.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zoo8800 #6785 üzenetére
HI!
az 1000mb szelleme, 3 hejjen csapagyazott fotegejj, ohv vezerles:- )
emlekim szeritn emg a felicia idejen kapott a kerbi hejjet egy kozponti befecskendezest, ami hatqarozotta jot tett az etvagyanak /szabajjos ciklus -1.5l/100km/ es meg kepesel voltak tovabb strofoli es a fabiaban iselokerult
a fabiasko halalra voltak sertodve mikro a nagy vw-zas kozbe megkaptak az arcukba, hogy ez lofax es 1000mb:- )))udv
neduddki
mod: Balupapa: hogy az a motor hogy kapdosta az ibbicanak a tappancait:- )
-
dízelracer
őstag
válasz
zoo8800 #6661 üzenetére
Vagy mindössze annyi a titkuk, hogy nincs elhanyagolva az autójuk. Be van állítva a futómű, nem laposak a gumik, mikor a lámpa zöldre vált nem tiltásról indulnak, normális üzemanyagot tankolnak, karban tartják a motort, nem vontatnak és nem tetőcsomagtartóznak, nem hegyvidéken laknak, esetleg nem klímáznak annyit, nem rövid távokon mennek, egyedül utaznak, alacsony gördülési ellenállású gumikat használnak, nem pögretik szét a motort feleslegesen, fűtött garázsban tartják a kocsit vagy esetleg elektromos motormelegítőt használnak stb stb stb... ezer és egy oka lehet a jó fogyasztásnak. Minden esetre saját tapasztalatom az, hogy közel egy liter üzemanyagot meg lehet spórolni csupán azzal ha az ember megfelelő műszaki állapotban tartja a kocsiját és kicsit finomít a vezetési stílusán. És itt most nem az "Otto módszerre" gondolok.
-
coleen
aktív tag
válasz
zoo8800 #6575 üzenetére
Még csak tervezem az eladást, nem konkrét még a döntés.
Amúgy még bőven lenne mit javítani, kezdve a futómű és a kipufogórendszer teljes felújításától (hogy ne csak azt az elemet cseréljem éppen ami már végzetesen elromlott), egy mp3-as hifi rendszer beszerelésén keresztül, a hátsó kerékjáratívek rozsdásodásán át... szóval sok pénzt kéne még belenyomni, nem beszélve esetleges váratlan meglepetésekről.
Na meg már kicsit kezd elegem lenni az illesztések zörögésétől, az állandó brutális párásodástól, attól, hogy amikor veszek egy élesebb kanyart, olyan nyeklő-nyakló hangokat hallat, hogy szinte már sajnálom a gépet
-
coleen
aktív tag
válasz
zoo8800 #6550 üzenetére
Nem vagyok egy nagy autószakértő, de kb ezek voltak:
- lengőkar
- lengéscsillapítók
- szilentek
- toronycsapágyak
- kormányösszekötők
- vezérműszíj ill. az _összes_ szíj cseréje
- kézifék problémák
- turbórendszer csöveiben voltak lyukak, cserélni kellett, elég húzós volt
- valami termosztát is bedöglött, ami a motorhőt monitorozza
- fékbetétek
- féktárcsák
- alvázvédelem
- üzemanyag szivattyú nem volt okés
- a motortér alatti védőburkolatot is "custom" meg kellett csinálni, mert össze volt törve
- új (alig használt) téli-nyári gumi komplett szett
- kipufogórendszer pár szakaszon lyukas voltés még volt pár dolog, de már nem mindenre emlékszem. Amúgy autószerelő ismerős ajánlotta, mert szerinte jó állapotban volt.. hát...
-
Dare2Live
félisten
válasz
zoo8800 #6542 üzenetére
Pont mint amikor vki azt hiszi, hogy gyerekkel nem lehet csajozni....
aphra2: Persze, szó se róla én is szivesebben ülnék másik kategóriában csakhát így keves kmet gurulva is elvisz az ultra gazdaságos Yaris évi ~500.000Ftt és már az se kevés és sajnos nem is egyhavi fizum.
-
-
zsid
senior tag
válasz
zoo8800 #6423 üzenetére
Volt arra anno valami müanyag/gumi ápoló is amivel 1-2 évvel többet bírt a kilincs külső borítása
Ha már kopások, nekem elkezdett kopni a kormányom ( bőr ), vagyis olyan mintha kopna. Nem tud erre valaki valami jó gyógymódot. Mikor megvettem, gyakorlatilag semmi kopás nem volt rajta, most meg egy év alatt elégé.... Ötlet?
A user error kivédésére: tiszta kézzel vezetek mindig, és ha tehetem akkor a fa részen fogom a kormányt
-
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
zoo8800 #5765 üzenetére
Ez meglehet. Nyilván én se akarom védeni a Xsara-t, mert nem flottát üzemeltetek belőle, csak egyetlen darabom van és az se a lista aljáról lett shoppingolva anno
Plusz, ami talán a legfontosabb, hogy a karbantartási időszakokat betartom és ha valami nem okés, akkor nem várok vele addig, amíg meg nem áll alattam az autó
-
rii
nagyúr
válasz
zoo8800 #4557 üzenetére
nagyon köszi ...
esetleg most a sárgamatricások ára nem fog esni?*
vennék egy 24 évest ..... egy év múlva meg OT tud lenni ... ha nem sok péz' OT-sre megcsináltatni ....* vagy met BP belterületéről ki lettek tiktva, attól még az ország többi részén ugyanúgy "piacképes" mint eddig?
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AliExpress tapasztalatok
- Realme GT 2 - aláírjuk
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- BMW topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Battlefield 6
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest