- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #50234 üzenetére
szvsz akkor is hibás döntés volt, a pontverseny szempontjából az hogy Hamilton nyer nem akkora gubanc...és még ez sem volt biztos, a McLaren és Ferrari munkáját nézve a pit-ben.
2.6 másodpercre volt Hamilton-tól mikor az az 50. körben kirombolt kereket cserélni, Vettel-től is 3 másodpercre..
Utólag okoskodva, kinyomja a gumiból ami még benne van, és bejön ő is kereket cserélni, Vettel meg (mivel ezek szerint őrá figyeltek) csináljon amit akar.
De annyira Vettel-t nézték, hogy inkább lekövették, azaz kint maradtak...de még Hamilton első friss gumis köreit látva is lett volna lehetőség reagálni, viszonylag rövid pit..
De bent ragadtak a szituban...és teljesen lefagytak szvsz...lesték hogy mi lesz, Vettel-nél legalább volt vér kihozni, az nagyon jó húzás volt akkor.
ők nem fagytak bele a szituba...Alonso-t pedig csak egy kör választotta el attól hogy szvsz 9. legyen, Rosberg-Webber-Kimi már nagyon közel volt. -
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #50234 üzenetére
Igenis, meg nem is... Vettel előtt ki kellett volna hozni, mielőtt Hamilton megelőzte. Ha már feltették ruletten a biztos 2. helyet... De az is lehet, hogy Hamiltont támadni tudta volna. Szóval kár ezt szépíteni, kész csőd. Úgy fogalmaznék, ez a pont amit itt elbuktak még hiányozhat a végelszámoláskor.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
proof88 #49515 üzenetére
Ez az egész pletyka nevetséges. Hamilton nem megy sehova. Ha igen, hülye - ennyire még ő sem.
1. Az egyik top istállónál van. Ezeknek ha van mélypontja is, 1-2-3 éven belül mindig VB képesek lesznek.
2. Hova menne? Lonzi mellé megint? Marakodni, meg egymástól lopni a pontokat, hogy egyikük se legyen VB? Vettelhez? Persze, szerintem is. Máshová meg, hát, nem igen... Ennyi.
mod:
Illetve Schumi helyére, de ezzel se lenne beljebb, sőt visszalépés is lehet, úgy, hogy nem ismerjük a jövőbeni teljesítményeket. Arról nem is beszélve, hogy Sumi ne menjen sehova.
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #48559 üzenetére
Urban legend. Ez az autó már teljesen Button visszajelzései szerint lett fejlesztve. Neki van jövője a csapatnál, szerződése van, rá akarnak építeni, Hamilton rúdja meg kifele áll, előszerződést pletykálnak rivális csapattal meg azt, hogy stagnálnak a szerződési tárgyalások mert nagyon messze vannak egymástól a felek.
Buttonnak a Pirellivel vannak nagy gondjai. Állítólag Barcelonában is ment a tűzoltás és az utolsó pillanatban is megpróbáltak még fékbetét-típust is váltani (ami Alguersuari szakkommentátor szerint reménytelen, mert egy pilóta rettentően érzékeny az ilyenre és sok idő kell, mire hozzászokik egy újhoz); mindezt azért, hogy sikerüljön felhevíteni az abroncsokat.
Ha visszaemlékszel, Malajziában és Bahreinben is hamarabb kinyírta az abroncsait, mint Hamilton. Igen, a nagy gumikímélő maestro. Ha az abroncs túlhevül vagy nem éri el azt az idén rendkívül érzékeny és szűk tartományt, akkor mindenki a hajára kenheti a gumikímélő tudományát. Legutóbb is Hamilton a két kiállásos 31 körös etapján jobban képes volt kímélni az abroncsait, mint Button három kiállásos taktikán, rövidebb etapon.
Nem Buttob felejetett el vezetni, Melbourneben még alázott, Kínában is mentek a McLarenek, mint kés a vajban.
Nem csak a McLaren bokszmunkája a tré, hanem az autó is érzékeny az abroncsokkal, plusz az idei Pirelli ezt még megszorozza, úgyhogy a mclarenesek jobban teszik, ha felkészülnek további buktákra is, mert az ilyet általában nehezen vagy egyáltalán nem növi ki egy autó.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
proof88 #48351 üzenetére
Ezzel szerintem már mindenki váltotta/váltja Massát, talán még Yuji Ide-vel nem hoztak le cikket. Lassan 1 az 1-ben egyezik a lista a super licence-el rendelkező pilóták listájával.
Az a legviccesebb az egészben, hogy ebből volt már 6-8 következő futamos, meg kb. 5db hivatalos.
Szerintem még a Ferrari sem tudja, hogy kit akar, csak a Blikk és társai.Azért most beírom a googlebe, hogy "Yuji Ide Ferrari", biztos ami biztos.
Szerk.: Nem találtam Yuji Ide válthatja Massát Monaco-tól cikket, szerencsére a licence-t sem adták vissza neki, pénze sincs befizetni magát. -
Dr. Romano
veterán
-
Nowhereman
őstag
válasz
proof88 #48263 üzenetére
Néha úgy érzem, hogy Martin bácsinak kéne már kissé levedlenie a civilizált ember álarcát, és leüvöltenie néhány fejet a nyakról. Meg kéne kérdeznie mondjuk a vodától, hogy a parádézás x hétvégén legyen ér e nekik annyit mint y hétvégén+VB cím?
Másodszor a heccből csinált kerékcseréket hanyagolni kellene: jó kerékcsere +1000EURO, rossz -1000EURO(ha egyik hibázik mindenkitől levonás, gyorsan kiteszik a csapatból a gyenge láncszemeket).
Harmadszor: mi a fenéért nem lett még kirúgva a váltóáttétel számoló bagázs? -
IreN!CuS
addikt
válasz
proof88 #48260 üzenetére
Mindketten hibásak...elsősorban a csapat,és nem csak a teszt miatt.Beszélhetünk a 2l benyáról vagy a kerékcserékről.
De én nem tudok egyetérteni Button nyilatkozatával.
El lehet dönteni mi a fontosabb a "haknizás" vagy a vb...elhiszem,hogy fontos a PR meg minden,de mi a fontosabb?Egy ilyen eredményorientált sportban.Ott van Hamilton verte az asztalt,hogy tesztelni akar még sem engedték neki...ez hol logikus,vagy hol érni meg a csapatnak(mostani eredménytől függetlenül)?Mikor volt utoljára vb autója a mekinek?2007-2008,2007ben is elbaszták....minden évben rohannak vagy a Ferrari vagy mostanság az RBR után,most meg nyugodtan csinálhatnánk a szokásos évközi fejlesztéseket amiben azért nem rosszak,erre elbasszák a boxban a dolgokat,vagy nem aknázzák ki teljesen a teszt által nyújtott lehetőségeket.
És én mint "ős"(97) mekis szurkoló nehezen viselem ezt el soz
-
IreN!CuS
addikt
válasz
proof88 #48258 üzenetére
Szép,jó meg ezeket én is tudom.Akkor a 10 milliós kérdés mi értelme volt tesztpilótákkal vacakolni Mugellóban,persze a két pálya teljesen más,de Buttonnak meg a mérnökének jól jött volna,hogy lássák miként változott az autó a sok újítás végett.És akkor itt már lehet nem vakon keresik a pályát.....
Ha megnézzük Hamilton teljesítményét láthatjuk,hogy az autó még mindig ott van a topon...ergo Buttonnak egy jó setupal dobogón kellett volna állni.
Lehet én vagyok a régimódi,de ha azt látom,hogy van egy top autó amivel sima VB lehet az egyik pilóta és jön egy évközi teszt amin sok újítást kell kipróbálni semmikép sem bíznám a tartalék pilótákra.Nem azért mert hogy ők rossz pilóták vagy ilyesmi de lehet teljesen más visszajelzést adnak,ami nem feltétlenül jó.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #47666 üzenetére
"Sebastian Vettel véleménye szerint egy egytized másodperces előny nem büntethető ugyanúgy, mint az ennél jóval több előnyt jelentő pályaelhagyás, ezért a versenybíróknak képeseknek kell lenniük arra, hogy minden esetet a maga nagyságrendjében bíráljanak el."
Sajnos nem képesek. Ennyi.
-
Xirtam
veterán
válasz
proof88 #47532 üzenetére
Alonso befogja húzni Catalunya-t.
Csak mert nagyon unatkozok.
(Plusz ez nagyon off. De szerintetek melyik a szebb?
Ez egy olasz hölgyé vs. saját)
-
-
válasz
proof88 #47485 üzenetére
nem tudom ki fordította félre, de f1lájv szerint a média túloz
-
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #47459 üzenetére
Bírom az iróniát...
Akkor most kezdjük el sorolni, hogy mit össze balf@szkodott.
Abu Dhabiban pedig még csak a féktávra sem kellett figyelnie, a Ferrari annyira lassú volt az egyenesben, hogy szélárnyékban is leszakadt a Renault -ról. Alonso akkor talán egyszer tudta megpróbálni az előzést, akkor is több 10 méterről akart beesni mellé. Ugye akkor még nem volt instant előzési rendszer az F1-ben... -
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #47271 üzenetére
Valami biztos kint lesz mert elsején lesz a nagy esemény, addig nyilván ott vannak a sátrak. Viszont már csak két autót láttam reggel, persze délutánra lehet megint három volt. Illetve a tavalyi modell nem a földön van már, hanem fel van lógatva/támasztva.
Ja hogy ennyire lehalt a topik
, akkor értsd úgy hogy ja ma kint vannak az autók, de továbbra is ott lesznek szerintem.
-
Male
nagyúr
válasz
proof88 #47271 üzenetére
Alig vannak kint az autóból és gyak. ki van támasztva hátul a sisak... így ha az nem megy szét, akkor nem éri nagy ütés (persze szemből, mert ha kicsit oldalról van....)
(Massánál is az volt a baj, hogy pont egy gyenge részen érte el a rugó, és így az átment a sisakon... ha a siska kibírta volna, akkor simán megússza.). Ha viszont ott ez a fém rács, akkor jóeséllyel szilánkokra törik a felni, a darabok pedig még mindig elég gyorsan mozognak a versenyző felé, és akár lefelé is mehetnek, amerre teljesen védtelen a versenyző. Ha már ilyen védelmet akarnak, akkor inkább a korábban tesztelt "plexi"... persze úgy meg már zárt az autó. -
Male
nagyúr
válasz
proof88 #47265 üzenetére
...és véletlenül milyen jó szögben csapódott be... szépen bedöntve pont megfelelt a csöveknek. Ha az élével találja el a kerék, akkor mi történt volna vajon? Pont belerobbannak a felni darabok a sisakba? ...és ha a versenyző van ott, akkor talán a teljesen védtelen mellkasába is áll belőle egy pár. (Jó, nyilván jobban értenek hozzá, mint én, de ez így első ránézésre elég neccesnek tűnik.)
-
echterion
nagyúr
válasz
proof88 #47160 üzenetére
Ha ettől jobban érzi magát, gondolja ezt, senkit sem érdekel.
Sztrego: Csak egy kérdés: szerinted Kimi mitől változott meg a világbajnoki címe óta? Ha láttad, hogy nyerte meg, főleg az utolsó két versenyt, akkor illene tudnod, hogy mi történt ott valójában. Egy beteg rendszer beteg döntése, mert akkor ott nem neki kellett volna nyernie, ő nem így akart vb lenni és ezt nem tudta bevenni a gyomra. Ha picit is elfogulatlanul tekintenél rá, akkor tudnád, hogy ő így nem szeret, sőt, utál nyerni. Ezért ment el innen.
(#47183) wildrain: Bakker, inkább hagyjuk, minden korban voltak olyan versenyek, ahol dominált valaki, de nem ilyen mértékben, mint az elmúlt 10-15 évben, mikor jó eséllyel meg tudtad mondani, hogy melyik három pilóta lesz dobogós, sőt, legtöbbször a győztest sem volt nehéz kitalálni.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
proof88 #47136 üzenetére
Kicsit sem megtévesztő
"A wokingi gárda a szigetországi viadal előtt jelentette be az elmúlt héten, hogy a május elején tartandó olaszországi teszten nem versenyzői, hanem tesztpilótái, Gary Paffett és Oliver Turvey róják majd a köröket.
Miután azonban a csapat igencsak gyengén szerepelt Bahreinben, Hamilton szeretne autóba ülni, hogy megoldhassák a – főképp a gumikkal kapcsolatban – felmerült problémákat."
-
giigz
veterán
válasz
proof88 #46356 üzenetére
Egyetértek veled. Mezei szerintem nagyon gyenge, pedig én az elején sem vártam tőle sokat, de még alul is múlta a várakozásaimat. Pedig akartam nektek hinni, hogy mennyivel jobb lesz, de nem. Folyamatosan beszél, rádióba beledumál, belsőkamerába beledumál, Wéber amikor mond normális dolgokat nem fennhangon, mint ő, akkor azonnal belevág, és mondja tovább. A pilótákat, autókat, szerintem még jobban téveszti mint Gyula... Néha azt érzem, túlságosan bizonygatni akarja, hogy ő megállja a helyét. De ez a folyamatos beszéd nekem nagyon nem jön be, amikor Wéber beszél, az valami brutális felüdülés Danihoz képest.
Alkalmasint-anno-kvázi Balázzsal nem volt igazából problémám, az évek alatt így szoktam meg, és kész. Walter Csaba brutálisan szimpatikus volt nekem így hallásból, nem beszélt fölöslegesen, tudta mit kell mondani, mikor. Wéber-Walter-Szabó R.-nek tudnék a legjobban örülni, nah meg ha Palik újra visszatérne.
Szabó Róbert szókincse tényleg elég kevéske, és lehet látni rajta, hogy mást akar ő mondani, de csak ezekkel a szavakkal tud gazdálkodni.
Mezeinek is vannak pozitív dolgai, most hirtelen nem jut eszembe egy sem, de legalább tudom nézni magyarul, HD-ben...
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Farmerama.hu (online birtokfejlesztés) OFF topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Napelem
- Óvodások homokozója
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hardcore café
- Spórolós topik
- Elektromos autók - motorok
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Watch Ultra 2év garancia!
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- G.SKILL 32GB Trident Z5 DDR5 6400MHz CL32 KIT F5-6400J3239G16GX2-TZ5S
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13700H RTX A1000 32GB 512GB NVMe gar
- Nitro AN515-44 15.6" FHD IPS Ryzen 5 4600H GTX 1650 16GB 512GB NVMe gar
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest