- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #74 üzenetére
Igen Kimi akár sanszos is lehet....valóban megvan benne a győzelem.
A Force India-nak holnap kiderül milyen a versenytempója a győzelemhez viszonyítva....mert szvsz Giancarlo behúzhatja Spa-t..
Hamilton is fel fog jönni sztem, de ha száraz marad a pálya akkor nehéz dolga lesz. -
#70869248
törölt tag
Azért belefilózva az új csapatok helyzetébe, csak nyakon vágnám a helyükben Mosley-t....
Mert egyfelől minek ígér olyasmit amit nem tart az ellenörzése alatt.
Másfelől ha már ígéri ezeket, miért támaszt papíron lefektetett elvárásokat a puszta íéretéért cserébe.Harmadrészt jól példázza a FOTA félelmét az 'elöszőr aláírunk aztán megbeszéljük' Mosley álláspontról.
..egyébként elég érdekes előnyöket ígért..
-
"Amikor neveztünk, és bemutattuk a rendelkezésünkre álló pénzt és erőforrásokat, a 40 millió fontos költségvetési plafonnak megfelelően készültünk, amiért cserébe nagyobb műszaki szabadságot kaptunk volna. Ezek közé tartozott a 20 ezres maximális fordulatszámú motor, a szezon során történő tetszőleges számú motor használata, a korlátlan tesztlehetőség, valamint néhány aerodinamikai elem. Ezek mind eltűntek, az egyetlen, ami maradt, a rendelkezésünkre álló költségvetés. Nem vagyunk képesek a többiek szintjére lépni, úgyhogy 40 millió fonttal és 120-130 emberrel rendkívül kemény feladat lesz a következő év"- folytatta panaszosan a korábban a Super Agurinál dolgozó szakember."El kell mondanom, hogy egy ponton a befektetők a kivonuláson, és a projekt leállításán gondolkodtak. Emiatt nekem, de különösen Adriannak (Campos) nem volt könnyű meggyőzni őket, hogy maradjanak, mivel már nem igérhettük nekik a csillagokat. Már a jogászaikkal is egyeztettek a helyzetről."
A szabályváltozások okozta visszaesés ellenére Audetto bizakodó, és reméli, hogy a csapat hosszú időre képes lesz stabilizálni helyét a Forma-1-ben. Az szponzorok bemutatására az elkövetkező hetekben kerül sor, az autó pedig 2010 januárjában gördül először pályára: "A következő hónaptól a gyakorlat kerül előtérbe, teljes kapacitású működésünk október 1-én kezdődik, az első tesztre pedig január közepén kerül sor. Kis költségvetésből fogunk építkezni, és ha meg tudjuk mutatni, hogy profik vagyunk, és jól bánunk a rendelkezésünkre álló pénzzel, azt hiszem több szponzort és befektetőt sikerül megnyerni magunknak."
Milyen szép lesz majd a rájuk sózott Cosworth motorokkal, kb. 40 millával a béka s'ggéről indulni az esetlegesen 3 autós csapatok ellen...
Gyakorlatilag a feltételek nem lettek sokkal egyszerűbbek mint 2 éve, csak most legalább az érdeklődöknek el is kellett kötelezniük magukat amiért érdeklődtek. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #114 üzenetére
Lehet mondani hogy eseménytelen futam volt
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #119 üzenetére
BTCC azért jó volt, kisSilverstone nem egy Knockhill de azért Plato-ék csináltak kis versenyt
szerk: ja és J. Herbert sem volt rossz a Civic-l, csak meg kell említeni..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #448 üzenetére
Több helyen is megy ez téma, kikerült a youtube-ra is:
[link]Engem spec. nem annyira zavar, Hamilton kiesése jobban, Alonso esete meg még annál is jobban (mármint ami a kiállásánál történt)..ezen magam is meglepődtem hiszen Hamilton drukker vagyok
De ALonso nagyot ment, és volt egy, csak pillanatra bevágott felételen megmutatott, győnyőrű mentése az Eau Rouge kivezetésén.Na de visszatérve, szvsz(!) ha a fehér vonalon (ami a pályát határolja) kivűl sóder van, akkor Kimi elfordul a Toyota mögött és más sorrendben érkeznek az Eau Rouge-ba.
...és nem tették ki, a Brawn-nál még lehet látni hogy fordult volna, de inkább ő is kimenekült. Viszont a két Ferrari habozás nélkül ment ki a fehér vonalon kivűlre.
Szal megint mondom, ha sóder van a pályán kivűl akkor Kimi befordul ahogy kell, nem csúszott meg, nem lökték ki...egyszerűen azért ment arra mert megtehette és jobbnak ítélte mint lelassulni.
Én inkább a 'bukóteret' hibáztatom (kigyorsítási szakaszon én csak problémának látom ahogy ennél az esetnél is), nekem kapásból Hockenheim első kanyarja ugrott be, ott mentek ki a DTM-ben(is) a fehér vonalon kivűl négykerékkel hasonlóan. -
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #453 üzenetére
hát igen, keresztezték volna egymást...ezt viszont el lehet kerülni, ahogy írtam ha ott pl. sóder lett volna akkor Kimi-nek sikerül is.
Amennyien Trulli-Kimi-t nézzük akkor Kimi hátrébb és kűlső íven volt, azaz ha nem fér be fékeznie kell...ezhelyett ő gyakorlatilag megkerülte ezt a problémát úgy hogy elhagyta a pályát.Kimi azért ment ki a 'bukótérbe' mert megtehette....minden más esetben Trulli mögött lett volna kénytelen elfordulni.
szerk:
egyébként mivel ez rajt után volt, sztem foglalkozniuk kellene az esettel mert így precedens teremtődött
A rajt után itt mindenki rossz íven és sebességen kanyarodik el...van aki azért mert védi a pozícióját, van aki azért mert támadja az elötte lévőét...rajt után megtehetik, később kisebb rá az esély.
Szal itt ki mennyi súllyal, hideg gumikon, lágy gumikon-kemény gumikon, de megpróbál befordulni..aki belül veszi az ívet akár védekező akár támadó megfontolásból az a kigyorsításon lassabb lesz, aki széleseben fordul rá azt valszegg megtámadják, de a kigyorsra hamarabb kerül 'egyenesbe' azaz jobb tapadásba.
Ezért megy a tötymörgés...és Kimi ezt kerülte meg...ezzel megkerülte azt is hogy esetleg belerohanjanak, vagy más módon sérüljön az autója mint többeknek.
De a pálya vonalvezetése nem az, hanem szűkebb.
Az ideális vonalvezetés egyébként nem az amit választott, meleg gumikkal jobb a felgumizott részen maradni, de ebben a helyzetben bezony előny volt, és nem volt őt kikényszerítő erő.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez így van.
kívéve ha nem szabad természetesen. ...könnyen lehet egyébként hgoy a versenyzői megbeszélésen/eligazításon meghagyják hogy eltérhetnek a versenyzők a szabályzattól...olyan okokat megjelőlve ami aztán lehetővé teszi hogy bizonyos eseteknél meg lehessen ezt lépni.
Ezért nem is foglalkozom az esettel bőszen, csak a saját véleményem az amit írok.
A kommentátoroknak is el kell mondani mire gondolnak, sztem most azért érzékeny ez a terület mert Kimi végre nyert...ráadásul olyan pályán ahol amugy is sanszos. ...ezért nem jó hallani ha csak kétség is fér az elsőségéhez.
De ez van, ez egy véleményes eset, szvsz természetes hogy mindenkinek megvan a maga olvasata.
Viszont nekem is beugranak hasonló esetek...pl. emlékszel mikor..talán két éve, uaz a Gyula Hamilton időmérős körét kérdőjelezte meg, mivel a 14-s kanyarban lesodródott a fűre 4 kerékkel viszont így is nagy időt ment..
-
#70869248
törölt tag
válasz kennystyle #491 üzenetére
Kimi már csak a bukótérben ellenkormányoz, elötte nem...be kellett volna tudjon fordulni, lágy gumin volt és még csak meg se füstölte. Az tény hogy nem nyílegyenesen száguldott ki, hanem be akart fordulni de aztán lement.
Rubinho elsokallta magát a fékezésnél, és sztem is vizsgálni kellene, mert bár rá lehetne sütni hogy balesetet került el, viszont amikor ő a féktávot elkezdte akkor még nem látta az esetet...és azért ment le a pályáról mert túl szűk volt a féktáv.
Viszont sztem gondolhatott egy szűk féktávra hiszen Hamilton-hoz képest (aki mellette volt köszönhetően a rossz rajtjának) sokkal könnyebb volt és lágy gumin.Button is lement a pályáról az első kanyarban, de még nála is magyarázható azzal hogy Sutil pont akkor pördült meg és várható volt hogy lefogja a pályát...nézd meg a videót újra.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kennystyle #502 üzenetére
Igen elég érdekes dolgokat tudnak csinálni...pl. ha megcsúsznak, de mint írtam a kerekek nem voltak blokkolva, és az autó nem csúszott meg (még a pályán!). Ezen kivűl még műszaki hiba fordulhatott volna elő, de erre későb sem utalt semmi és Kimi sem nyilatkozta..
Azt azért ne akard mondani hogy ott az autó kormányozta Kimi-t és nem fordítva.Egyébként meg a hozszólásod első feléhez...nem müködik. Mivel Rubinho esetében 'sztem is'-t írtam.
A dolog azért tart még ki egyébként, mert az pl. nem jó magyarázat hogy Kimi azért nem maradt a pályán mert akkor nekimegy Trulli-nak, hiszen nekimenni nem muszáj (előzni sem). Ezt MS látványosan elmagyarázta egyszer Sato-nak ebben a kanyarban.
Az sem jó hogy csak egy poziciót szerzett.. és most az sem amit írsz miszerint az autók néha érdekesen viselkednek kanyarodás közben.Kimi kiment oké, nem vizsgálják...tehát rendben van a manöver. De ettől még lehet kifogásolni....és teszem azt Alsonso Monaco-i kanyarvágását sem büntették, illetve most Rubinho-t sem nézték.
Senki nem ír az FIA-nak (gondolom ).... csak dumálunk. Én pl. szivesebben írnék ALonso esetéről...szóba is hoztam, vagy akár Grosjean-ról is, de hát senkit nem érdekel annyira mint ez valszeg hiszen ez megy..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Hamilton-t kirakta Alonso, de ha ezt nem is nézed azt azért látni kell hogy az Eau Rouge-ba együtt érkeztek és aztán Hamitlon elvette a gázt.
..bár ez sztem már egy másik történet, legalábbis nálam, de ha az hogy ALonso akkor ott kitette Hamilton-t nem győzőtt meg akkor nézd ezt a részét.
Nem ua a két eset. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #673 üzenetére
Nálam hasonlóan fogalmazódik meg mint amit Motion mond, Spa egyáltalán nem uaz mint Monza...emlékszem én is hogy a kommentátorok mondtak ilyesmit a SPA-i verseny végén.
Én ide a McLaren-t várom előre, ráadásul úgy hogy akár a Ferrari ill. a McLaren-nek sem kell a pole vagy akár az első sor, van hely KERS-t nyomni a rajtot követően az első fékig....ami így több üzanyagot is jelenthet.
Én McLaren-Ferrari-t várok mindenképpen a KERS miatt, a többi sok mindentől függ.
Sztem a két Lesmo-ig nem buknak nagyot, sőt előny lesz, aztán viszont veszítenek főleg a második Lesmo-ban nagyobbat, de oda kigyorsra még megenged a tempó egy KERS-t sztem.
Bent az Ascari-ban is nyomhatnak...és aztán kiváncsi vagyok hogy a Parabolica-ban hol.
Mert a kivezető szakaszon már túl nagy a sebesség hgoy a 80LE nagyot segítsen, inkább a fék után bent a kanyarban lehetne elnyomni, de az elég necces hiszen eleve szőrén kell menni a Parabolica-ban.
De az első sikán után nagyon(!) sokat fog számítani, azaz sztem 3 helyen is jó hatásfokkal tudja használni, és a Parabolica-t meg majd meglátjuk.
...jól kiszámolták mert ha csak 2 mp-vel tovább lehetne nyomni, már sok pályán más lenne a verseny képe..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #682 üzenetére
Aero is más szvsz pl. a McLaren a Pouhon dupla balosában akkorát torpant a Toyota-hoz képest hogy csak néztem, nagyon meghatározó volt. A Ferrari jobban jött át, de nekik is volt gondjuk.
Futóműbeállban más Monza mint Spa, és ez kihat sok mindenre, Spa-ban a 8-s visszafordítója is kifele dől, és a dupla balos is (de persze ott az Eau Rouge is)....Monza-ban más a terhelés futóműben, és amíg egy 7km-s pályára mint Spa kifejezetten sok kanyart és féket kell figyelembe venni, itt egyszerűbb a dolog, itt annyiban fontos az aero hogy a lehető legalacsonyabb legyen.
Egy jó aero-val lehet jobban venné a parabolica-t, de a közvetlen utána következő nagy egyenesben már bőven visszabukja.Spa nagy pálya...sok mindent kell nézni, Monza egyszerűbb itt is fontos az aero de sztem másként fontos.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #683 üzenetére
Rubinoh azt nyilatkozta hogy Monza-ra van csomagja a Brawn-nak..náluk valóban nagyon úgy néz ki hogy időjárásfüggő.
A Red Bull-nak elvileg erősnek kell lennie itt. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #694 üzenetére
argh Wild...a szóhasználat nem szerencsés
Győzni? Massa?...ez olyan mint Baumgartner pontszerzésére azt mondani hogy kiharcolta..
persze végig kellett menni, ahogy persze Massa-nak is végig kellett menni, de győzni?
mégha dopping, vagy csalás...de 20-30-40 t'köm tudja hány mp hátránnyal befutni, úgy hogy a z első helyen befutót azért büntették meg mert harcolt a másodikkal...
ez nem győzelem, az egy második hely volt, de megkapta az első helyet...a pályán nem harcolt érte, mert nem győzte le azt akitől elvették.Massa megörökölte azt az első helyet, a győzelem szóra kiráz ahideg...pedig bírom Massa-t
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben leváltják, akkor ez már eldőlt...és hiába hoz bármit. Amikor a Ferrari-val hírbe hozták akkor is már mikor kiszivárgott...
Alonso-val lecserélve jobban jár a Ferka szvsz. Massa meg végül is amíg nem sérült le jobban állt mint Kimi (jóval), azaz Massa-val szemben lenne igazságtalan Kimi-t erősebbnek kijelenteni.Wild: tom-tom, csak a -győzelem- szó volt halálos
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Sztem ez a döntés érzelmi alapon született.
- a pénz nem hiszem...mert azt a Force India-nak ki kell fizetnie punktum, ha nem tud fizetni a Ferrari-nak a tavalyi motorért akkor hogy fizet a Mercedes-nek az ideiért, ha meg fizetésképtelen akkor mit keres itt..és tulaj miért épít a pályát állami segítség nélkül India-nak.
- ha meg a versenyző személyét nézzük akkor több jobb választás lett volna Fisichella-nál, elsősorban fiatalokra gondolok, ezzel az öt futammal nyugodtan lehetett volna csábítgatni. De a mezőnyben is vanak olyanok akik jobb választásnak tünnek.
..igazából még Sutil-t is ide sorolom. De a már nem versenyzők között is vannak jó nevek, pl.Liuzzi is az, de Davidson is...őket nem tartom feltétlen jobbnak, de egyszerűen megszerezhető nagyon jó versenyzők.- Szal Fisichella nagyon hasonló okból kerülhetett be az autóba mint Badoer, neki azt gondolták hogy ez kijárt. Giancarlo-nak, aki leszálló ágban lévő, de annak ellenére hogy nem körülötte forog/forgott a media, igen is karizmatikus figura az olaszoknak, .. egyébként meg nagyon szerethető figura.
Aki egyébként majdnem megnyerte az elöző nagydíjjat a Force India-val, ez volt valszeg a döntő...olyan sajtóviszhangja volt, és újra visszakerült a köztudatba...pláne olaszoknál.
...szal jó döntés volt, és ráadásul gyors is, mert az, láttuk.Giancarlo pedig ezzel a döntéssel kihuzta a dugót az F1-s karrierjéből vélhetően. Ezt az évet tisztességgel végig akarja kűzdeni ahogy mindig is tette egyébként, és egy kiváló tesztversenyzői állásből kiöregszik majd.
...és feltehetően soha nem ül be már versenyre.
Nem tudom hogy mekkora tűz lobban benne hogy megpróbálja legyőzni Kimi-t, sztem semekkora...szvsz inkább a biztos pontszerzés a célja mint az autó határon vezetése.
...de aztán kitudja, lehet akar még mutatni valamit[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #797 üzenetére
A bajnoki címek már elúsztak mind a McLaren-nek mind a Ferrari-nak.
De azért érdekes lesz a szezon vége sztem, Monza után jön szingapur sztem ott is sanszos lesz a KERS, Suzuka-ban ott a hátsó egyenes amire megint jó lehet, Interlagos-ban ugye a legfontosabb kanyar a célrafordító ami után teligáz van a dombra...szal oké állítólag a Ferrari nem fejleszt (bár tuti van Monza csomagjuk), de a McLaren még csak nem is mondott hasonlót..ők a szezon végére szvsz akarnak egy jó autót amire lehet építkezni, végül is az év felétől egész jók szal úgy gondolom jó alapjuk lesz jövőre is.
De hogy idén még odakavarnak az ziher -
#70869248
törölt tag
Bourdais kifejezetten jól kezdett a Superleague-ben, a 2. futamon már 2. lett, a hosszabítás 5 körös különversenyét meg megnyerte a Sevilla csapatával.
..és semmi probléma nem volt a szélárnyékkal, simán tudtak szélárnyékolni az Estoril-i egyenesben, ..simán 4.2 V12-s motorokkal, slick-n.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #871 üzenetére
soha
Ezt az autót bevallottan más szempontok alapján tervezték (nincs középső vezetőüles sem egyebek közt), a McLaren F1 az meg egy csoda.
.. -
#70869248
törölt tag
Kiváncsi vagyok melyik csapat kapja meg jövőre a Mercedes motorokat..mind a Red Bull, mind a Williams átlagteljesítménye javulna töle, és ezzel komoly zavart okozhatnak.
-
#70869248
törölt tag
Számomra MS Interlagos-i utolsó futamos 49. köre az F1 egyik legnagyobb futása..24 körre tankolták és abban a körében 2 tizeddel futott lassabbat mint a versenyben futott leggyorsabb kör (szintén ő futotta a 70. körben).
tankolás után:1:12.3
leggyorsabb kör: 1:12.1..brutális, lehet elmélkedni egy körre való üzanyag mennyi tizedet jelent körönként, meg meg lehet nézni ezt a teljesítményt.., nem tudom 24 körre való üzanyag mennyi +kg pontosan, most nem akarok ezzel szöszölni, ..70-80 lehet talán Interlagos-ban, brutális.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
de ez a köre, 1:12.3, amiben 24 körre való benzint cipelt olyan kör volt, hogy idézem:
"A 71 körből 31-ben Michael volt a leggyorsabb, 15 körben 1:13 alatti tempót diktált (ezt Felipe Massa kétszer, Fernando Alonso egyszer tette meg, a többiek egyszer sem), és ő futotta a verseny 12 leggyorsabb körét, a legjobb 16-ből pedig 15-öt."
Ez az említett két 1:13 alatti kör:
Alonso:1:12.9
Massa:1:12.8
az említett leggyorsabb köreik.
MS 24körre tankolva, tankolás után 1:12.3.. -
#70869248
törölt tag
Mennyivel rendelkezett az F40?
..ha jól értem ez a McLaren 600LE, az F40 471-478LE. Hol a +159LE?Meg mondjuk az F40 egy teljesen más kategória, versenytechnika, ami megjelenésekor közel fél milla dollár volt..amikor még a dollár ütős volt, át kellene számolni mire jönne ki most.
Több feltételnek kellett megfelelnie annak aki fel akart kerülni a várólistára (már kell hogy legyen Ferrari-ja..stb)
Én sehogy nem értem hogy kerül ide, a két duplaturbó oké osz ennyi. -
#70869248
törölt tag
Mondjuk ez sztem megdöbbentőbb:
"Való igaz, hogy a vasárnapi megbeszélésen felmerült az ötlet, miszerint szándékosan elő kellene idézni egy Safety Car-fázist, ez azonban magától Piquet-től származott" - mondta Symonds az Autosprintnek. - "Csak szó volt róla."
...Állítólag azért esett a választásuk a 17-es kanyarra, mert annak a közelében nem volt daru, amivel hamar ki lehetett volna emelni az összetört autót a szűk utcai pályáról, így lényegében garantált volt, hogy egy baleset után szükség lesz a Safety Car-ra.
hihetetlen, és az egyik leghihetetlenebb hogy ezek szerint egy régi 'ikon' az öreg Piquet tudott a dologról és nem szólt csak amikor kirugták a fiát...
híjjj..a többiről ne is beszéljünk, mert ez a 'saját ötlete' volt azért röhejes. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #947 üzenetére
Ez az...és nagyon megrázhatják a pofonfát ha bebizonyosodik hogy ez a csapat szándéka volt..
..márpedig ez nagyon arra hajaz.
Mert azok akik közvetlen Piquet mögött jöttek azok köszönik szépen, a törmelék..stb. -
#70869248
törölt tag
leheet,..de mégsem.
Az F40-s 'fekete dobozát' rendszeresen elemezgetni kell, az egy igen finom motor, ez a McLaren meg egy teljesen más polcról lett összerakva.Anno a McLaren F1 nem véletlenül került 1milla dollárba, ahogy a legenda tartja csak a Bmw vállalta azokat a tervezett specifikációkat amik a motorra vonatkoztak, lehet bele aranyfüstölni meg beletenni a legmodernebb dolgokat, a legdrágább ötvözeteket..stb.
Ez a McLaren meg kb. 50milla forintban, az F40 a dollár mostani árfolyamán lenne 94milla.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #965 üzenetére
Van egy igen lényeges különbség...itt a versenyző szavait támasztják alá a telemetriai okoskodással, MS esetében a versenyző állítását vetették el telemetriai okoskodás alapján.
Azaz Piquet elmondta hogy csapatutasításra, szándékosan ídézte elő a balesetet, ehez stimmel a telemetria.
vs.
A versenyző azt mondta hogy hibázott, majd a telemetria alapján rámondták hogy hazudik és valójában szándékos volt.Ez az utóbbi akkora baromság hogy soha nem lett volna szabad hogy előforduljon, talán bizonyos kanyarokban lehet erre támaszkodni, de Monaco huplis aszfaltján pláne azon a szakaszon ez egyszerűen a tények hozzágörbítése volt a feltételezéshez...persze sztem.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #967 üzenetére
Értelemszerűen nem lehet pálcát törni hiszen mi még a telemetriát se láttuk.
Viszont Piquet sértettségére nem nagyon van magyarázat...elzavarták na és, mehet máshova, a GP2-ben jó versenyző volt, és egy új csapatnál más körülmények között sok esélye lehet. Mert egyébként nem lassú.De ezzel az esettel? ...sztem, és ez csak az én elképzelésem, ilyen fokú elkeseredés mögött valóban állhat egy igazságtalanság.
Az apját belekeverte, a nevüket megjáratják a médiában egy ilyen piszkos esettel, a saját pályafutását sorodta a szakadák szélére....
Ehez hozzájárul, hogy kegyetlen jól összejött ez a baleset a Renault-nak, két körrel később vagy hamarabb már nem jön ki a futamgyőzelem.
Nem igen vágom miért menne bele Piquet egy ilyen nehéz harcba, ahogy azt sem érteném hogy miért vágná falhoz pontosan kiszámolva az autóját, abban bízva hogy ez majd jól jön le a csapatnál..Mint versenyző vége szvsz....pl. a motorosoknál azért tudnak annyira egymás s'ggében menni, centikre fordítani a másik hátsó kerekétől az ő első kerekét, mert bízik a másikban.
Pályaautózásnál szvsz detto...én legalábbis nem akarnék egy olyan versenyző közelében menni aki akár belém is hajt csapatutasításra, illetve 1mp-vel előtt leparkol okosba a pályán.
Szal ez nagyon kemény..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #974 üzenetére
Alkalmazni én sem alkalmaznám, ettől függetlenül van sok más is..szponzorok, apja...meg mondjuk egy kiscsapatnak nagyon is jól jön egy ilyen versenyző...na nem ez a falhozcsapom oldala.
Ezt neki soha nem lett volna szabad megtennie, bármit is ígérnek a Renault-nál..ha úgy volt.
Az egy dolog hogy aki ezért felelős annak mennie kell és ehez kell Piquet beismerése, de ennyi...mint versenyző nagyon mélyen elásta magát....a csapattársa előnyére veszélyeztette a többiek biztonságát, nem a saját nyerési esélyei miatt, nem azért kockáztatott mert előrébb akart kerülni. Nem, ő azért idézett elő balesetett hogy egy másik versenyző járjon jól. ...és ez sztem nem menthető semmivel. -
#70869248
törölt tag
válasz Frost Ashes #1011 üzenetére
Nem mehetnek le anyira aero-ban mint a KERS nélküli autók, a Parabolica kigyorsa viszont viszonylag nagy sebeségről történik, nem annyira hatékony a KERS.
A végsebességet az aero és a parabolica kigyorsítása határozza meg, a KERS-s autó sztem bizonytalanabb a Parabolica bemenetén, és a fék után rögtön nyomhat gombot...de ez kb. 180-190km/h-nál történik, nem annyira hatékony a KERS mint mondjuk az első sikánnál ahol olyan 100km/h környékén lehet rányomni.De összeségében nagyon jól használható ezen a pályán.
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1065 üzenetére
A 2006-2007-s idő az száz százalék hogy meg fog dőlni, itt még nincs felgumizva rendesen a Parabolica, és üzanyaggal is varia van.
Sztem a tavalyi-tavalyelőtti idők megdőlnek, azelőttiek nem hinném, az messze van. -
#70869248
törölt tag
van itt szélárnyék.... ha Hamilton-nak kicsit hamarabb sikerül megelőznie a Toyota-t akkor még a Parabolica bemenete is ideális lett volna.
pff Giancarlo megzúzta a Ferkát..
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Frost Ashes #1080 üzenetére
van esély a fékhibára, mivel ez a pálya amúgy is öli, és a visszajátszásnál nagyon megállt a jobb első...megállt és állt végig.
-
#70869248
törölt tag
Jó volt nézni Hamilton KERS-s körét...nem maradt KERS a Parabolica-ra, tehát valszeg nem érte meg tartogatni.
JColee:: én úgy tudom ez már jó ideje müködik.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
kicsit off, de állat
Aki látta az esetet az egyből vigyorog, aki nem az okvetlen nézze meg a honlapot.
lustáknak:[link]
nagy poén[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nagyjából ki lehet következtetni két olyan autópáros került be a Q3-ba akiket csapaton belül eltérően tankoltak.
A Force India Sutil-Liuzzi-nál 3.1-re jön ki egy kör.
McLaren Hamilton-Kovalainen 3.7-re.
Lehet hogy a Sutil-Liuzzi különbség is nagyobb lenne, ha Sutil nem hibázik.Mindenesetre nincs akkora McLaren erő mint amekkorát vártam, lehet hogy ebbe beleszóltak az új kerékvetők is, nem tudom.
Azon kivül hogy 3 autó tudott bemenni 1:23 alá (Hamilton és mindkét Brawn), még Sutil is kemény ellenfél lesz mindenkinek, sőt elvileg a parabolica-ból már neki van van sansza.
Nehéz ügy.Liuzzi nagyon szépet ment.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #1160 üzenetére
a pit-n végigmenni 25 mp (ennyit írnak rá).
Egyébként a fogyasztást is 3kg/kör alatt írják... paddocktalk 2.42, az F1fanatic 2.52 míg az A5 mondjuk 2.66-l számolt.Szal ki kell számolni mennyit kell tankoljanak a hátralévő körben, azt hozzáadni a pit időveszteségéhez és kész is
(+/- 10 kör a fogyasztási szórás alapján )
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #1173 üzenetére
Előzések tekintetében KERS-s autó előzhet a Roggia sikánjára érkezvén, ha KERS nélküli autó mögött van az első sikánban, és előzhet az Ascari-ra érkezve ha jól sikerül a 2-s Lesmo.
KERS nélküli autónak marad az Ascari utáni egyenes ha jól sikerül, és a nagy egyenes megszélárnyékolva.Olyanra nincs esély szárazon mint ami Hamilton-Kimi közt történt, hogy a Roggia és a Lesmo 1 között előzte meg Hamilton.
-
#70869248
törölt tag
Na most nem azért mert Hamilton drukker vagyok, de nehogy elkezdjétek már szidni azt a versenyzőt aki a pályán akar előzni..meg lehülyézni.
Egyébként, saját vélemény, egyáltalán nem volt hülye...azon az alapvető dolgon túl hogy akár hibába is lehet kergetni valakit, neki az elég lett volna ha az első sikánra utoléri Button-t...nem kell több kör, elég az utolsó is, meg tudta volna előzni Button a KERS segítségével.
De ahoz oda kellett érni, és amikor falhoz csapata az már közel volt..kár érte, de valójában nincs rossz érzésem, tolta amíg lehetett. -
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #1242 üzenetére
Hamilton-nak a legnagyobb feladat az odaérés volt, mert egy teljes körön Button majd annyit ment mint Hamilton, de ha sikerül...ha sikerül akkor a sikán és a Roggia között nagy sansza lett volna az előzésre...az egész futamon látható volt hogy az a szakasz a KERS-é.
Igazából nincs akkora probléma, így a Ferrari-sok láthattak pirosat a dobogón, Hamilton meg kűzdött mint gép az meg sosem árt. ...Kimi-nek egyébként nagy rajtja volt.
Vettel-nek is volt egy leszorítása...Kova' pffff
Liuzzi-t igen sajnáltam...a két Toyota is laza volt, Trulli-t nem igen értettem a Lesmo1-ben mikor Timo mellett kivülről megpróbált elfordulni.. -
#70869248
törölt tag
Félre ne érts én nem mentegetem, én valóban úgy gondolom hogy volt sansza. Egészen úgy gondolom.
Nyomnia kellett, nem tetszett volna ha nem próbálja meg...ez ilyen, ilyen a verseny, ha simán észérvekkel le lehetne zongorázni akkor szomorú lenne. Rossi-nak pl. (a motorosoknál) magyarázhatnád mikor előzzön és mikor ne. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #1255 üzenetére
Ez nem az utolsó körben volt (Rubinho-k elhaladtak mellette ha feltünt).
Rossi nem egy versneyzőt idegelt ki, csak hogy a kedvencemet Biaggi-t említsem a Brno-i pályán anno.
De én más megközelítésből hoztam fel a nevét, ő előz őrültségből is, van hogy összejön (Laguna Seca pl.) van hogy necces (Gibernau-val az elhiresült ütközése), és van hogy elesik...teszem azt amikor elbukta a VB-t Hayden-nel szemben akkor is elesett, ..és akkor mégsem festett szamarat a bukójára. Az hogy most meg igen az egy Rossi-s dolog.Szal visszatérve, lehet sírni (a szmájlid után), de a tény hogy volt sansza utolérni és akkor ez csak az én véleményem, valójában ő látta:
"..I was pushing incredibly hard on that lap to try to get close to Jenson and use KERS to pass him, then I exited the first Lesmo and the back-end got away from me and I went backwards into the wall."
De sztem már kifejezetten közel járt, és egy nagyon gyors körén volt...még vannak videók a youtube-n:
[link] -
#70869248
törölt tag
..hát csak hatékony, ha VB 2 meg egy VB címe van az eddigi két szezonjában..
ezzel sztem kár vitázni, tudja ő hogy mit csinál..egyszerűen ott az sok volt, ha mindenki tudná hogy mikor sok akkor senki nem esne ki, illetve ha nem próbálná meg hogy tud-e gyorsabb lenni mint a másik akkor nem lesz gyorsabb...stb.összeségében egyébként egyetértek:
"Ezt nem feltétlenül a Hamilton kapcsán írom, de úgy veszem észre itt néhány embernél az a default, hogy jó pilota az aki, lelkesen megy előre minden körülmények között, akár fejjel a falnak. Míg ha valaki mérlegel és stratégiában gondolkozik, az egyfajta negatív megítélésben részesül."Én ide tartozom, kivéve a 'fejjel a falnak' részt, egész egszerűen nekem azért negatív mert nem szorakoztató, nem látványos, nincs sója borsa.
Én sem feltétlen Hamilton kapcsán írom, hanem mert én az olyan meccseket szeretem ahol a versenyzők versenyeznek egymással, nem a csapatfőnökök és a szerelőgárda...hozzátartozik, de én alapvetően a pályán történő dolgok miatt nézem és szeretem. -
#70869248
törölt tag
Ez olyan mint egy Böröczky-s közvetítés ...ha elesett az első kettő mert vívtak akkor azok 'hülyék' míg az az okos aki kivárt a 3. helyen és nem ment bele csatákba...
Na de könyörgöm, aki mindig 'okos' és nem megy bele csatákba az nem kerül oda.Egyébként tölem távol áll hogy vért akarnék látni, de az tény hogy szeretem az előzéseket.
-
#70869248
törölt tag
Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5