- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Google Pixel topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
JJános #49822 üzenetére
Monaco -ban? Persze, mert Webber és Rosberg feltartotta. Láttad azt a körét, amikor Hamilton végre kiállt előle? Massa akkor majd 2s-et kapott. Plusz az első gumispórolós időszak végén szépen otthagyta. ne a verseny elejéből indulj ki, Alonso akkor fogta direktbe spórolósan ment. Monaco nem jó kiindulás alap.
rocket: No igen.
-
Male
nagyúr
válasz
JJános #48344 üzenetére
...ráadásul a félreállításnál tudták már, hogy kevés?
Erősen szerintem csak: Elcseszték a tankolásnál, amikor kihajtott már látták, hogy kevés lesz, de már nem volt mit tenni, gondolták megúszhatják egy félreállással, ha a rádióban is már eleve nem a kevés az üzemanyagot mondják, hanem az egyetlen kiskaput (force majeure), hátha ennyi és nem ellenőrzik, ha leadják a megfelelő mennyiségű mintát. Balszerencséjükre komolyan vették a dolgot, ellenőrizték mi is történt pontosan, aztán jöhetett a nagyon izzadós sztori, mert valamit mondani kellett, a "reméltük, hogy így megússzuk"-ot mégsem lehetett előadni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #47075 üzenetére
És most soroljak erre az egy esetre öt másikat, amikor ütőképes technikával megragadt a lecsóban?
A Ferrarinak meg kifejezetten nem egy tacskóra van szüksége, hanem egy tapasztalt(hogy segítsen Lonzinak kikalapálni ezt az ócskavast), acéltökű(mert hogy a lecsóban fogják végigúszni a szezont) elmebetegre(mert hogy orbitális szopás lesz ez a szezon végéig).
"De azt is vegyük figyelembe, hogy mennyire vezethető a Ferrari." - amikor vezethető, akkor még Irvine is harcképes volt, ha meg talicska, akkor már csak a mesternek ment, így van ez most is...
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #47064 üzenetére
A rugó ügy előtt is csak akkor tudott menni, amikor a felírt tételek teljesültek. Az előtt is volt a lecsóban, és ott se tudott villantani. A kispadról a menedzserének a kapcsolatai, és Rubinho elégedetlensége miatti távozása juttatta a Ferrarihoz.
Különben meg a szezon folyamán először nem csak pocsékolta a benyát, de szerintem már keresik az utódot... -
echterion
nagyúr
válasz
JJános #46939 üzenetére
Akkor nem csak én láttam kicsit cikázásnak, amit a redbullos gyerek csinált. Tökre úgy nézett ki, hogy bevágott elé, majd vissza.
(#46957) noxwill: Nem a tökösségről volt ott szó, hanem hogy több veszítenivalója volt ott neki, mint amit nyerhetett volna azzal, ha meg tudja előzni.
-
werszomjas
addikt
válasz
JJános #46901 üzenetére
simán behúzta az első helyet
Azért annyira sima nem volt az, sztem ott sikerült meglógnia, miután szólt neki a mérnök, hogy feltekerhet amit csak talál a kormányon, meg is látszott a végén, nem maradt semmi a tankban
Bár nem tudom ezért miért nem osztanak büntetést, hogy a végén sorra parkolnak le az autók, ezzel végül is előnyhöz jutottak versenyen, azért elég sokat számít, hogy milyen keverék fokozaton mennek. Kár hogy Kimi nem húzta be az első helyet
Massa teljesítményétől meg hogy elvoltak a kommentárok, azt meg elfelejtik, hogy a rajt után Kimi és Massa még egymással küzdöttek, Massa még egyszer meg is előzte Kimi-t aztán megnézhetjük ki hol végzett
-
IreN!CuS
addikt
válasz
JJános #46350 üzenetére
Ha egy "egyszerű" vagy esetleg új néző szemével nézzük a dolgot,akkor igen is Kánaán.Mert mit lát ő?A 2. és a 12 között nincs 10 mp különbség illetve egy kisebb hiba végett valaki 10 helyet képes hátraesni egy kör alatt.vagy az utolsó körökig tartó izgalom,hogy ki hányadik lesz.
És nem nagyon foglalkozik semmi mással,nem érdekli a DRS és a többi hülyeség,hogy hányszor lehet irányt váltani és a többi és a többi.Le ül megnézni,aztán ha jól szórakozott megnézi a következőt.
De valamilyen szinten és is azt mondom ,hogy az elmúlt 4 év legjobb éve van/következik,ergo egy "Kánaán" év.Ha megnézzük 2009 DD+Brawn,2010 izgalmas volt,de csak az RBR bénázása+szerencsétlensége végett,2011 megint unalom az RBR fölény miatt.
-
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #39345 üzenetére
már voltam
sátraztam-bringáztam 3 hónapig szal tudom hogy esik az eső...általában éjjel.
Éjjel sokat esik az tény, attól olyan zöld....meg vannak időszakok amikor napközben is.
Most a barátnőmmel megyünk és kicsit komolyabban, és hazajövünk majd
Ott nem nagyon megy a technikai sport...néha rally, néha V8, néha A1gp (rally-n nem voltam), de amikor eljöttem akkor akarták Taupo-t lóversenypályának...szal még kevesebb.
Krikett-golf a sláger -
sfdrakex
nagyúr
válasz
JJános #39245 üzenetére
Nem tudom mennyire hiteles a cikk, egy tévedés van benne:
"Räikkönen több mint húsz év után az első pilóta-tulajdonos lehet a Forma-1-ben."
Villeneuve társ tulajdonosa volt a BARnak. Utána is néztem, hogy nem csak én emlékszem-e rosszul:
"Pénzügyi természetű viták miatt 1998 végén távozott Frank Williams csapatától, majd barátjával és menedzserével, Craig Pollockkal új istállót alakított British American Racing néven."
-
-
proof88
addikt
válasz
JJános #39050 üzenetére
az 599-esek valahogy nem tetszenek annyira de ez a csomag így ahogy a képen látszik, nagyon bejön
Amúgy érdekességképpen mondom, hogy egy F1 autó 200 km/h-nál Monza setuppal 550-600 kilónyit termel, tehát viszonylag "közel" értek hozzá ezzel az aero-csomaggal, igaz ennek a tömege minimum 1 tonna ami eléggé vérszegénnyé teszi a kanyarokban egy F1-hez képest. Monaco setuppal meg ilyen 800 kilónyi lesz kb. Nem mintha 1 kategória lenne a kettő csak összehasonlításképpen írtam, ha már a cikkíró konkrét adatokat is közölt.
De amúgy ez a 440 kiló ez nagyon jó ehhez a kocsihoz képest, slick gumikkal azt mondom hogy tud 2G-s erőhatásokat produkálni oldalirányban úgyhogy nagggyon jó móka lehet egy ilyet is kormányozni :'D
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #38986 üzenetére
Egyrészt töltöttem már ki IQ tesztet, úgyhogy nem fogom a minősítéseidet magamra venni.
Azt viszont felejtsd el, lehazugozz, meg leostobázz mert én ki fogom teríteni alapokat, hogy mindenki eldönthesse saját esze szerint. A szektatagok majd neked adnak igazat, megint mások majd az én véleményem osztják. Mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani.
És részemről meg oda akaszthatod magad ahova akarod, és lógj ameddig akarsz!
-
MPowerPH
félisten
válasz
JJános #38999 üzenetére
De őszinte.
Azért így elgondolkodtam ezen a kitúrjuk Petrovot dolgon. A Renault -ot a Lada szponzorálja, tehát van orosz érdekeltség, nem is kicsi. Ha kitúrják, akkor annak is vége lesz...
b-type: Persze, értem én. De mosolyogva közölte, még a riporter is jót nevetett rajta...bár lehet csak hirtelen nem tudott mit reagálni. Szóval ha kicsit kifordítva nézed, akkor ez is poénos, csak a morbid oldalról.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #38975 üzenetére
Nem, kell kiforgatnom a szavadat, azok megállás nélkül ütik egymást. Akkor ha már linkelted B-type-ot, elemezzük ki a válaszod.
"Hidd el, hogy értem.
Csak ezért, vagy ez ellen Webbó kell tegyen. Ha elfogadja a másodhegedűs szerepet, az ő dolga. Az Webbó, és menedzsere dolga, hogy hova szerződik, és mennyiért, és minek.
Aki pedig ilyen versenyzőnek drukkol akinek ki vannak osztva a lapok, az örüljön a legapróbb sikernek." - Akkor most szerinted is ki vannak osztva a lapok a Red Bullnál, vagy mi?
"Én örülök, ha Lonzi felér a dobogóra, örülök Sumi ötödik helyének.Amikor Sumi sorra nyerte a VB-ket, akkor ugyan ez volt. De azt senki nem irigyelte mennyit dolgozott, mire a Ferrari oda ért a csúcsra. Hány évet kellett neki gürizni?
Én már akkor drukkoltam neki amikor először beleült a Benettonba.Milyen unalmas verseny, mert mindig ugyanaz nyer, jött a válasz. NEKEM NEM VOLT UNALMAS! Én élveztem, ahogy most Vettel sikereit." - Akkor mégse a küzdelemre gerjedsz, hanem isteneid imádata visz a láda elé?
"Jöhet a vád, hogy mindig annak drukkolok aki nyer. De ez nem igaz.
Én tudok örülni akkor is ha épp utolsó leszek. Öreg is vagyok, kevés is vagyok az rfactorhoz, de nagyon szeretem csinálni."
- egyet árulj el nekem - hol mesélsz te itt arról, hogy mi tesz valakit első pilótává?
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #38928 üzenetére
Legalább a saját válaszodat linkelnéd?
Miért, nem Sumák Mihály jutott eszedbe még erről is? Hol hazudtam én?
De talán csak nem én nem láttam ott azt a briliáns okfejtésedet, mert még B-type is csak így kezdte a választ:"De akiket itt felsorolsz azok nem umond 2. számú versenyzők."De te legalább nyíltan vallod, hogy misét nézel, nem versenyt! Minek keresném benned a hibát?
És ha lehet, hogy úgy egy kézen megszámolható tagon kívül egí egész fórumot ne ostobázz le! Szerintem kevesen tennék Hornerék szavára tűzbe a kezüket.
És arra meg ne is kérj, hogy olyan marhaságokra bólogassak, hogy valaki a pole-ról végigvezetve a versenyt törjön át a mezőnyön!
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #38931 üzenetére
Kimi laza srác,..és ez sokaknak tetszik, itthon nagyon nagy tábora van.
De a Ferrari-s petícióját még is csak 21ezer valahányan írták alá (és abba én is benne voltam hogy megtudjam mennyi az annyi amikor már eldőlt)
Kimi-re fújni nem tesz népszerűvé itthon...de pl. az általam felemlegetett Soberg-l szemben akit kedvelek, nekem sajnos nincs más mondanivalóm, mert Solberg nagyon jó sportember, kitartott a Subaru mellett amíg be nem halt, és akkor sem válogatott, beült bármibe...a levetett, tipusöreg Citroen-be, aztán ha saját pénzen kell menni, akkor saját pénzen megy, de vannak is szponzorai...ha lenne pénzem (jó sok), én is fektetnék a csapatába. most Gymikhana videókat csinál...de nem szponzorok által pénzeltet, hanem sajátot, a saját levetett kocsijaival (tesóval), minden megtesz hogy az általa választott sportját űzhesse,......és én ezeket az arcokat kedvelem...McRae, Sainz.
...és ezért én nem kedvelem Kimi-t, ez tény.......de azt készséggel elismerem hogy nagyon gyors, és tehetséges,..kizárni sem tudom hogy akár még is meglep a Renault-l. -
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #38899 üzenetére
Drágább az időm, hogy arra pocsékoljam, hogy megkeressem a fórumon, hogy amikor ha jól emlékszem Btype fórumtárs elmélkedett a másodhegedűs pilótákról, és megemlítette, hogy nem tudjuk igazán megérteni mi zajlik az ilyenek fejében, te lereagáltad, hogy te megérted, mert Schumacher mikor a Benettonban(!) meg a még versenyképtelen Ferrariban(!)...
Szerintem nem csak én emlékszem rá... -
sekli
addikt
válasz
JJános #38641 üzenetére
"Míg a fenti pilóták előre készültek valamivel, a HRT-s Vitantonio Liuzzi egy egészen különleges darabot hozott: az olasz egy saját kezűleg színezhető sisakot kapott a tervezőjétől, a fekete, iskolai táblás felületű fejfedőt a versenyző saját kezűleg, színes krétákkal festette ki. Nagyjából sikerült a vonalak között maradnia..."
A holnapi esőben milyen jó is lesz ez...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
JJános #38614 üzenetére
A Mercedes GP-hez jövőre csatlakozik a Ferrari egykori technikai igazgatója, Aldo Costa, valamint Geoff Willis is, aki a technikai igazgató Bob Bell munkáját segíti. Brawn bízik benne, hogy az új felállás meghozza majd a gyümölcsét.
Nagyon örülnék, ha abból a gyümölcsből világbajnok turmix lenne Schumival a volánnál...
Kéne az a nyolcadik, hogy meglegyen a méltó befejezés és a fricska a sok szájasnak, akik szerint semmi keresnivalója már a F1-ben...
-
McCartman
őstag
válasz
JJános #38502 üzenetére
ha nem tarolja le a mezőnyt a bajnok autóval nem ülne a Mclarenben.
Elkönyvelték volna (mint ahogy tették is a Brawn GPs diadalmenet előtt) örök reménységnek és sanszos , hogy már nem is lenne az F1ben.Igen mindketten belenyúltak , sok jó képességű pilóta megfordul a versenysport háza táján de ha nem kapnak bizalmat senkitől szépen el is tűnnek a süllyesztőben.
Vettel teljesítménye sem volt valami acélos tavaly aztán idén már tarolt mindenütt , sokan törnék kezüket-lábukat , hogy a helyében (ülésében) legyenek és teljesítenének is hasonlóan de ő született ilyen szerencsés csillagzat alatt. -
Gyusz
őstag
válasz
JJános #38509 üzenetére
2004-ben tényleg nem ártott volna nyernie, de a hungaroringi győzelem 2006-ban volt. 2004-ben a Ferrari pilótáin kívül csak Trulli, Kimi és Montoya tudott győzni.
proof88
Részleteiben nem emlékszem a Button-Barrichello párharcra, nekem az maradt meg, hogy Barrichello valamivel jobbnak tűnt az év második felében. Egyébként nincs gondom Buttonnal, pont a debütáló évétől (2000) kezdve nézem komolyabban az F1-et, csak nem gondoltam volna, hogy egyszer világbajnok lesz.
-
Gyusz
őstag
válasz
JJános #38502 üzenetére
Button-nál 2009-ben az volt a furcsa, hogy csak év elején hozta a győzelmeket, amíg a Brawn igazán domináns autó volt. Silverstone-tól kezdődően Barrichello meggyőzőbbnek tűnt, szerintem ő szerzett több pontot onnantól kezdve. Persze 7 futamból 6 győzelem elég szép évkezdés volt Button részéről.
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #37770 üzenetére
De akiket itt felsorolsz azok nem umond 2. számú versenyzők.
Alonso, MS mind egyenrangú..minimum egyenrangú besorolást kapnak,..Alonso esetében inkább 1. számú versenyzőjéről beszélhetünk a csapatnak.
Ne mond hogy ..hogy teszem azt Massa drukkerek, amikor át kellett adja a futamgyőzelmet Alonso-nak akkor örüljenek a részsikernek...
Nyilván nem örülnek.
Webber sem azért fogadja el ezt a szerepet, mert ez neki jó...dehogy jó. ..ha lenne jobb elszerződne. Anno MS mellett Rubinho kimondottan másodszereplő volt (A1 ring ugye és egyebek), amikor éveken keresztül siránkozott, de újra és újra leszerződött akkor én is szapultam.
Itt most kicsit más a helyzet, sztem itt most Vettel-t 'megcsinálják'...és még jól is teszik egyébként, nincs bajom Vettel-l, gyors, okos, teszi amit kell...de sztem hagyhatnák Webber-t szabadon futni, és támogatni ahogy megérdemli, mert Webber is gyors...és már Vettel-nek nincs szüksége semmire hogy megverje a mezőnyt, egyenlőre nála van a legjobb autó/csapat, a legfiatalabb világbajnok és kétszeres, babakék neki az ég.
Miért kellene félteni? Miért van szükség 2. számú versenyzőre? MS erőből elverte a csapattársait, Irvine-Salo-Rubinho-Massa....nyertek versenyeket, ültek pole-ban, de az embernek megvolt az az érzése hogy MS-t nem kell félteni csöppet sem.
Itt Vettel-nél van egy kis zavar az erőben. -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #37741 üzenetére
Ezt olvsd el úgy is hogy nem Vettel drukker vagy hanem Webber drukker (ugye nem elképzelhetetlen hogy vannak)
Gondolj bele, hogy Vettel van a 2. számú versenyzői szerepre kárhoztatva...és sztem kapásból rá jössz, hogy miért nehéz elfogadni.
Az ember nem szívesen nézi, ha egy jó/kiváló qualitásokkal rendelkező versenyző eleve max 2. helyen szerepelhet (a csapat tervei alapján) az év végén. Még én sem szeretem az ilyet, pedig nem kedvencem Webber, illetve nem ő a kedvencem.
Értem és elfogadom a csapatok álláspontját ez ügyben, de soha nem fogok szimpatizálni egy ilyen döntéssel, mert szvsz az egyéni pontversenyben mindenkit le kell győzni. Vettel esetében ez kb 6 versenyző, a három élcsapatból ...és hát mínusz a 2. számú csapattárs.
Láttam egy hasonló esetet a motorsportban, ahol minden szél az egyik versenyzőnek fújt, és mégis a másik versenyző lett a világbajnok. Komolyan bosszantott, és nagyon nagy elégtételt éreztem amikor még is a kevésbé támogatott versenyző nyerte a VB-t.
Azóta jobban értem a saját érzéseimet is ezzel kapcsolatban, nem szimpatizálok az ilyen döntéssel, bár amikor már nem az első hely a tét, akkor könnyebben elviselem, illetve ha a csapattársnak nincs esélye az 1 helyre, és semmilyen más szempontból sem lényeges (szerződés-évvorduló-a győzelem ajánlása..stb) a helyezés, akkor még logikusnak is tartom.Szal ha megbántva érzed magad a Vettel 'drukkerségedben', akkor próbáld átérezni milyen lehet annak drukkolni akinek már eleve le van osztva a vesztő lap..
-
Qorthral
őstag
válasz
JJános #37754 üzenetére
Persze, hogy értem a mondandódat. Szerintem túlságosan magadra veszed a dolgot.
Nem várhatod el, hogy ne legyenek ellendrukkerek. Mindig lesznek. Az éremnek két oldala van, Te a fejet szereted, mások az írást. Ez így normális és sosem lesz másképp. Aki mást szeret, sokszor persze túlmegy az értelmes határokon és pl "senkinek" nevezi Vettelt, aki a Ferrarinál Massától is kikapna. Az ilyenekkel nem kell és nem is éri meg foglalkozni.
Btw egyetértek azzal, hogy Vettel a legtöbb pilótánál precízebb és lelkiismeretesebb, a részletekre jobban odafigyel és bizony ez tizedekben mérhető előnyt adhat neki körönként. Ezek nagyon is fontos dolgok. Ugyanakkor ne gondoljuk, hogy egy Alonso, vagy akár egy Maldonado vagy D'Ambrosio úgy érkezik egy hétvégére, hogy na csak beugrom a kocsiba pár órára és aztán megyek vissza csajozni/cimbizni. Mindenki nagyon komolyan készül, ezt butaság vitatni... (Tudom, hogy nem Te tetted.)Motion_Blur: Köszönöm!
vikvuk: Sorry, ha élvezted a trollkodást ill. parttalan vitát, ami itt ment, de szerintem érdemesebb volt "lezárni"... Persze aki szeretné, nyugodtan folytathatja, elvégre ez egy fórum, az pedig, amit írtam, csak egy vélemény, bár a lehetőségekhez mérten talán egész tényszerű és objektív
-
Qorthral
őstag
válasz
JJános #37733 üzenetére
Olvasd el kérlek a mai korábbi hozzászólásaimat, ha még nem tetted.
Ha Webber csak 2. számú pilótának jó, akkor tavalyi teljesítménye alapján Vettel is csak annak jó (mivel nem igazán volt jobb tavaly Webbernél), ez pedig igen furcsán hangzik valakivel kapcsolatban, aki a kérdéses évben világbajnok lett... (Megjegyzem btw hogy F1es fórumokon Vettelt jellemzően csak 2010 negyedik legjobb pilótájának szavazták meg Hamilton, Alonso és Kubica mögött, ez azért jelzésértékű. Persze idén talán nem lehet kérdéses, hogy első lesz.)Más: Alonso lehet, hogy látna lehetőséget egy RBR-es szerződésben, de biztosíthatlak, hogy nem írna oda alá, mint 2. számú pilóta a csodagyerek mögött. Márpedig Te ezt állítod:
"Bárki szívesen lenne ebben a mezőnyben a második számú pilóta az RBR-nél. Sztem. Bárki. Bármelyik pilóta! "
Nagy fenét. A mezőny kb fele biztos nem menne direkt 2. pilótának, ellenben a nagy lehetőséget látnák a VB címre és Vettel elverésére. Most komolyan? Ezek a srácok a legjobb élő autóversenyzők. Olyan egészséges egoizmus tombol bennük, hogy fel sem igazán merül, hogy ne vernének meg akárkit azonos feltételekkel. Közülük sokan verték is már Vettelt alacsonyabb szériában, sőt, F1ben is. Ergo ne akard bemesélni, hogy Hamilton, Button, Alonso, Schumi vagy akár Rosberg, Kubica, Kobayashi, Trulli eleve úgy menne az RBRhez, hogy rendben majd Vettelke mögött összeszedem a lepattanókat... Ezek a srácok tényleg hiszik, hogy bárkit le tudnak győzni (többen nem is alaptalanul), hinniük is kell! -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
JJános #37744 üzenetére
Ez nem közhely, ez tény. A csapattól n+1 ember lenyilatkozta, hogy nincs csapatsorrend.
Még a Ferrari is hagyja szabadon csatázni pilótáit az évad első felében, és csak utána húzza meg a vonalat és áll amellé, aki jobban áll. Más kérdés, hogy balesete óta Massa nem volt képes menni Alonsoval, de előtte versenyképes volt.
A McLarennél sincs csapatsorrend.
Aktív témák
Hirdetés
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Medence topik
- Opel topik
- Kuponkunyeráló
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- DDR5 GAMER: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT/6800/9060XT +Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest