- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
Aktív témák
-
Komolyan nem volt magyar definíció kéznél?
Akkor nézzük a szinonimáit: törvénybe ütköző, jogellenes, törvénytelen. hallottál már olyat, hogy illegális egy játékos, aki felrúg egy másikat a pályán?
"also : not sanctioned by official rules (as of a game)" - ez meg hülyeség. Ha nem legális, akkor miért ne szankcionálnák? Na mindegy. Ez akkor sem illik a szövegkörnyezetbe. Magyarban biztosan nem.
-
Xirtam
veterán
Sokáig nem erőltették amúgy. Pár körig volt látható így az MP4-27
echterion Nem ő posztolt magáról. És odaírta, hogy elkel menni fodrászhoz ha anyu mondja.
proof88 Fent, meg kap új hűtést az autó, így még vékonyabb lesz a hátsó traktus. Meg új első szárny meg diffuzor. Ezért lett az új hátsó szárny alján a terelőlapok átvariálva. Az új fékhűtések is maradnak Barcelona-ban. Alonso amúgy nagyon magabiztos volt Mugello után. A BBC meg szinte igéket áradozott , hogy a Ferrari milyen fejlesztéseket próbálgatott az F2012-ön.
Azért ez lesz végül. Mert a Ferrari nem a kerékre, fülfeggsztésre, padlólemezre akarja nyomni, hanem a hátsó szárnyra. Mert ez kevésbé kavar be az autónak a lassabb kanyarokban. Elm a végsebesség probléma is megoldódott.
-
Nem akarom leírni, de nekem hatalmas csalódás az M1 eddig. Azt hittem, hogy most, hogy visszakapták a közvetítés jogát, tényleg felszívják magukat és olyan műsorokat látunk, amitől leesik az állunk, és azt mondhatjuk a BBC után valami másra is, hogy "ez már valami". Ehhez képest hatalmas kontraszt amit a mai műsorral átéltem.
-
#70869248
törölt tag
Az első hármat mindenképpen, qual-ra is igaz.A többit szúrópróbaszerűen asszem.
Egyébként simán nagy előny ha könnyebbek...ez az értelme az alacsonyabb fogyasztású autóknak, ahogy a Cosworth-nak hátrányaként említették.
Van egy minimum súly szárazon, azaz minden folyadék nélkül. az alatt nem lehet autó...viszont az hogy mennyi üzanyaggal képes teljesíteni a versenytávot, az a motorgyártó értékét növeli. -
[CS]Blade2
addikt
Minden körben csökken, de még az vége fele is 1-2kg-al könnyebb, egészen az utolsó körig, még ott is lehet, hogy 3dl-el kevesebb van bent.
Ebből lejön a -15lóerő ami állandó, de pályafüggő.Ez kb az a görbe, ami az egész évben jelen volt. Az első 10-20 körben mindenki kapott több mint 0,5sec-et körönként, aztán ez szépen elfogyott a végére.
Vettel gyakran itt alapozta meg a győzelmet.
Az lóerő hátrányt eltüntették aero-val. -
-
-
-
#70869248
törölt tag
Inkább Wéber Gabi
Az esőben más beállítások kellenek, amióta nincs kipörgésgátló, azóta pláne, de egyébként is, a páradúsabb levegő a motornak, a nagyobb leszorítóerő az aero-nak, ...és sztem bizonyos balanszok is borulnak, mert nincs akkora kanyarsebesség.
...ha 20mp-vel lassabb köröket tudnak menni, akkor nyilván más beállok kellenek, szárazon lehet kipörgetik az első féktávig a 330km/h-t, de esőben nem kell ilyen áttétel, mert úgy sem tudják elérni a tapadáshiány miatt kigyorson az ideálisat.Én is arra szavazok, hogy sok változtatás szükséges, Button nyílván mindenről sokkal többet tud, a franc tudja miért mondja, de én inkább Wéber Gabi véleményére hajazok.
-
C0d3r
addikt
-
Sandormaster
aktív tag
-
proof88
addikt
-
hoffman_
nagyúr
Ha nincs piros zászló, hanem csak safety car, akkor is körbekocsikázott volna mindenki.
Így van! És itt jön a képbe, amiről már beszéltünk. Nem lett volna tétlen se Alonso, se Button. És Button a "zsírúj" gumikon azért befért volna, úgy érzem. Alonso meg olyat tud, amit más nem, erről nincs értelme beszélni
A kocsik barkácsolását(pl Hamilton) ugyanúgy ellenzem/nem értem, mint a kerékcserét.
Mastre:
"Nem a 72. körre van megírva a szabály."
Ez mondjuk igaz. Pláne nem Monacoban.
JJános:
"Kétségtelen, hogy jól jött egy-két esemény, de nem szerencse kérdése"
Csak én érzem úgy, hogy ez ellentmondás?
-
hoffman_
nagyúr
+1: (ph fagyás miatt egy pöttyet kifutottam a modidőből)
Szóval tudom, hogy Alonso is így volt, kint szerintem az ő gumijai se bírták volna. Annak ellenére, hogy a RBR és a Ferrari is példásan bántak a gumikkal.
mod:
It's stupid =/= "Egyszerűen hülyék. - plusz 1 tőlem is. englis rulz.
Oli:
Személyeskedéstől teljesen függetlenül, full off topic. Tegnap amíg vártam valakit olyat tettem, amit soha. Főműsoridőben kapcsoltam rtl-t és tv2-őt. Néztem 10-10 percet alekoszt és nagyduettett. Az lett belőle, hogy majdnem írtam egy címplapost logoutra igénytelenség címmel. Csak azért nem, mert belegondoltam, hogy saját magamtól veszem el az időt, van aki helyeselne, van aki nekemesne, de megtéríteni senkit nem fogok.
sekli:
Örülök, ha így gondolod. Remélem lesz még alkalom, hogy meglássuk.
-
hoffman_
nagyúr
Jól van, akkor nevezzük spekulációnak az én verziómat, elég indulatos vagyok, ezt be kell valljam. Legyen így. DE. Button akkor is az előtte lévő két versenyzőhöz képest mondhatni vadiúj gumikon volt kint. És mivel nagyon jó pilóta, illetve az ezen a pályán legjobban teljesítő autó volt alatta, azt hiszem lazán tudott volna előzni. (Ne felejtsük el, ő volt az, aki ezen a pályán egy McLarentől elmaradó autóval anno képes volt feljönni az utolsó helyek egyikről az ötödikre - van benne spiritusz)
Most már sose tudjuk meg, ez van, el fogom fogadni, de szentül hiszem, hogy nem ez lett volna a vége
Motion_Blur:
Ha én vagyok a tökéletes Vettel ellendrukker(márpedig én vagyok), akkor Te ugyanez vagy Hamiltonban. Vicc a hozzáállásod, ha Hamiltonos incidensekről van szó, részemről itt befejeztem. A "cikk" korrekt.
-
bambano
titán
A pénznek nem csak az lenne a feladata, hogy jóvá tegye a dolgot, mert azt nemigen lehet... bármennyit fizethetnél, akinek esetleg emiatt pontjai úsznak el, az nem lesz boldog.
De ha konzekvensen és igazságosan büntetnének, pár ezer/százezer dolcsi után elgondolkodna, hogy azért annyira ne legyen forrófejű. Visszatartó ereje is lenne egy idő után és beállna egy egyensúly, hogy néha legyen cirkusz, de azért a nagy durvulást mégsem engedik.
-
[CS]Blade2
addikt
Gyula gondolatait inkább nem emlegessük.
Ma már azon gondolkodtam, hogy ő képernyőjére nem írják ki az adatokat, neki nincs ott az óra, és a piros karikák, hogy ki van épp a boxban, és a ki a pályán, és Live Timingja sincs. A rendezők is kitették, hogy ki van már a pályán, az LT is jelöli, szépen tüntetek el a piros karikák, gondolom a LT-nál is, de fél percig kereste aszem Vettelt, hogy jön-e még.
A kérdés már csak az, hol kereste/nézte meg? -
hunnylander
őstag
Itt van egy Brembo doksi (.pdf)
És force helyet load van a pedál-infónál, ez pedig aláhúzza, hogy a pedál kap ennyit, ergo a pilóta lábának statikája által és részben emberi izomerőből. És a lassulás dobhatja meg az értéket, ami rányomja a versenyzőt a pedálra, ha befeszíti a lábát.
Terhelésre ennyi az egészséges emberi csontozatnak nem sok. Ha úgy vesszük, egy kövér ember folyamatosan terhelheti ennyivel a lábát járás közben.
-
#70869248
törölt tag
sztem ez inkább a valóság mint a nehézkedés, a karbonféket az elején kell nagyot taposni, aztán engedni, amúgy sem hiszem hogy a nehézkedés tud hatni a lábra, irgalmatlan be vannak préselve és szorítva az ülésbe a megfelelő pozícióban.
Szvsz ez a kőkemény valóság, az ember (számszerűsíteni persze nem tudom) nyomja a nagyot a féktáv elején, aztán a nehézkedés meg megjön.
De a legnagyobb taposást még azelőtt produkálja, mert ha a karbont tovább nyomja akkor túlszalad a hőtartományon és szeva.. -
-
Motion_Blur
félisten
Teljesen hihető. Ha a pilóta nulla gyorsulással, tehát azonos sebességgel haladva megnyomja a pedált 25 kilóval és erre nem történik semmi akkor persze hogy nem lehet 160 kilóval nyomni a pedált. De ilyenkor a pilótára hirtelen 4.5G hat, tehát 4,5x25 kilóval nyomja a pedált.
-
hunnylander
őstag
Az egybehangzó jelentések szerint az autó farrésze magasabbra került
Ez nem igaz.
Megnéztem a képeket és összevetettem a korábbiakkal. Az [fiorano-i] autó nem rendelkezett észrevehetően jelentősebb rake-kel. Sőt még a bib-je is magasan volt, kényelmes demóbeállításon.
Én nem vagyok AS meg Globo, de azt láttam, hogy semmi újat nem láttam az autón meg azt is láttam, hogy kismillió portál új Ferrari képeiről cikkezik, holott azon képeken, amelyekkel ezen hírközlését igyekeztek alátámasztani, semmi új nem látható.
Azóta leesett nekik, hogy nem lehetett új autó a pályán és ezt nem tudták összeegyeztetni a korábbi szenzációs beszámolóikkal, amivel etették az olvasóikat, ezért kreáltak egy feltételezős hírt kérdőjelekkel, tartalma a linkedben.
Az Autosport és Auto Motor und Sport nem cikkezett új Ferrari a pályán témáról. A várható újításokat is csak szöveges infóből ismerhetjük hellyel-közzel, fotók még nincsenek róluk.
Az elmúlt szünetben csak a Team Lotus vitt pályára nyilvánosan új elemeket, legálisan aerodinamikai/egyenesfutási teszten Duxfordban.
-
-
qfm
őstag
Nem bírom eldönteni hogy a merci hol áll a renaulthoz képest, nagyon hiányzik az a futam amit "kihagytak"..
Konkrétan schumi vs. petrovon rágódok, előbbit szeretném ha előrébb lenne, de utóbbit érzem valószínűbbnek.
(#25766) Pá
Köszi, néztem azt is, de itt van pár jobban hozzá értő ember, mint egy ilyen predirector mint már párszor kiderült.
-
Motion_Blur
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ez a hajlás régen átlépte a megengedettet. Nem ezen múlik. Az a probléma, hogy az FIA tesztjén nem csinál a szárny ilyet, mivel annyira ügyes megoldásról van szó, ami csak pályán működik. Azért ne vicceljünk már, ez nem átlagos eset, a szárny széle a pályát súrolja. Azt ne akard nekem beadni, hogy ez a normális keretek között van. Mert ennél jobban nem is tudna meghajlani.
Itt azt kellene lefektetni, hogy az autónak az FIA tesztjein kell a szabályoknak megfelelni, vagy a futamon. Mert ha elég a teszteken, akkor rendben van, tessék lemásolni. Ha nem, akkor meg az FIA-nak kellene lépni, nem töketlenkedni. Még mindig a Ferrari padlólemezt tudom felhozni, érdekes arra nem válaszoltál, pedig a teszteken az is megfelelt, az általad egyfolytában emlegetett kereteken belül volt. Mégis miután fény derült rá, azonnal be lett tiltva. Pedig az FIA arról sem tudta bebizonyítani gyakorlatban, hogy szabálytalan. Akkor most hogy is van ez? -
MPowerPH
félisten
Attól, hogy a teszteken megfelel, még szabálytalan lehet. Mondtam, ilyen volt a Ferrari padlólemeze is anno. Átment a teszteken is. Akkor azt mi alapján tiltotta be az FIA? Jah, hogy volt rá kézzelfogható bizonyíték. Akkor nekem ne mondjátok, hogy ez nem szabálytalan. Erre is ott a bizonyíték. A tesztek alapján az is szabályos volt, és ez is az. Közben mindenki tudja, hogy nem az. Azt betiltották, ezt is befogják. Maximum a módszeren gondolkoznak most, hogy mivel lehet kiszűrni.
-
MPowerPH
félisten
Már ha lesznek következő motorok. Ebben a tekintetben még elég nagy a megosztottság.
Sajnos a V10 korszak volt az, ahol még lehetett látni minden technikai vívmány nélkül előzéseket erőből. Ott volt lóerő, volt nyomaték. Egy kis hiba elég volt az üldözöttől, a V10 nem kegyelmezett.
-
Male
nagyúr
Arra írtam, hogy ott is meg lehetne csinálni előnyösebbre környezetvédelmi szempontból is (valószínűleg).
Igen, felhasználhatják... ezért is kéne szabadabban hagyni, hogy tényleg kitalálhassanak új dolgokat. Pl sokkal több energiát lehessen összeszedni/felhasználni egy körön. Annyit, amennyit a mostani megoldással már nem is érdemes összeszedni, tehát komolyan kelljen ebben az irányban fejleszteni, ha valamit akar egy csapat, és ne csak a méret és súlycsökkentés legyen a lényeg.
(2008-ban nem véletlenül mondta a Honda, hogy ez túl komolytalan lesz, az utcai autókban modernebb KERS van, mint amit itt engedélyezni akarnak.) -
Krozoo
csendes tag
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de én úgy tudom, hogy van egy olyan szabály miszerint az első szárny nem lehet 8cm-nél közelebb a talajhoz? Ezzel, szemben szinte mindenhol a földet súrolja...
Én erre alapozva mondtam amit, de ha rosszul emlékszem akkor nem szóltam...
(#24901) Motion_Blur: Ferrarisként, valószínűleg a jelenlegi csalódottságom miatt vagyok olyan amilyen. Amúgy 2002-2004-et is rühelltem a Ferrari dominanciája miatt drukker létemre, és 2009-óta folyton csak azt látom, hogy mindig van 1 csapat ami toronymagasan a többiek előtt jár hála Bernie-nek, Mosley-nak és a többi fatökű idióta szabálymódosítgatásainak...
-
Motion_Blur
félisten
-
Peat;)
veterán
Az f1-et nézők körében szerintem már több az lcd mint hagyományos tv, de nagyon rossz arány nem lehet. Inkább a többi "igény" a mérvadó, ha oda elég az a minőség akkor ide is és kész, ez van. Ameddig nincs teli nyomva reklámmal és saját műsorok bevágásaival addig még ez a jobb...már kiráz a hideg a kereskedelmi tvktől, az f1 az egyik ha nem a legtisztább műsorjuk lehet ha jól tippelek..
-
-
D.Orion
veterán
Jelenleg Szunita vezetés irányítja az országot, a síiták tüntetnek most ellenük. Pusztán azt akarják elérni a tüntetők, hogy eltakarodjon a szunita család és most a síiták üthessék őket, mert eddig fordítva volt. Az USA meg a Szudita vezetés szövetségese... Innentől kezdve meg minek aggódjak bármin is. Nem fogja engedni az USA, hogy elkergessék az uralkodó családot, ha meg mégis, akkor az megint az olajért lesz....
Ui.: Bocsánat ha nem jól írtam a két csoport nevét.
-
Male
nagyúr
sekli & Sanya595: Jólvanna
Ez lenne a Fordé... (úgy tűnik, csak kijelöltem, de nem tettem ki a vágólapra a másodikat, így dupláztam
)
Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Canon EOS DSLR topic
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest