- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz stvnppp #4807 üzenetére
és hány embert fedezett fel?
nelzinnyónak is meg volt a lehetősége bizonyítani. túl sok esélyt is kapott.ne haragudj, én show-t akarok látni. annak része az ilyesmi.
nem érdekel, hogy tizedes különbséggel köröznek egymás mögött. előzzenek, tolják, csaljanak, tegyenek meg mindent a győzelemért.[ Szerkesztve ]
-
hejesírásó
senior tag
válasz stvnppp #4807 üzenetére
Piquet mint fiatal tehetség?!?!?!?!?! A baumgartner meg mindjárt őstehetség!
berosálok!
Az oké h sokak ígéretesek a F1 elötti dolgaik miatt, de f1 be érve aztán egy év alatt nagyon jól meglátszódik h kinek van és kinek nincs helye. Piquet-nek nincs. Azt meg nem akarom elhinni h ennyire negatívan hat egy Briatore a fiatalokra, miközben van akire meg jól hatott. ilyen nincs. el kell fogadni h nem minden ígéretes gyerekből lesz jó F1 pilóta!
Pá: az meg nagy muhaha haaa
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz stvnppp #4836 üzenetére
Vegyük sorra, mi van ha kispiké nemet mond. Valszeg már a következő futamon se áll rajthoz, jövőre meg biztosan. Kb. lősz, vagy téged lőnek szintjén mozgott a választási szabadsága. Lajoska, viszont ha mond egy nemet Ausztráliában a hazudj parancsra, akkor semmi retorzióra sem kellet volna számítania. Ehhez képest valahogy kispiké az ördög, Lajoska meg a feledésbe merült...
Utánam a kondenzcsik!
-
hejesírásó
senior tag
válasz stvnppp #4849 üzenetére
Schumi se járna vele jól. most a neve mint brand egyet jelent a ferrarival.
ha most átmenne egy riválishoz akkor ezt a brandet lerombolná.
márpedig most többnyire a befektetéseiből, és a "brandjéből" él.
ami már nem olyan jól eladható egy általad emljtett presztízsveszteség után.
-
Motion_Blur
félisten
válasz stvnppp #4895 üzenetére
nekem ezt dobta ki
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hejesírásó
senior tag
válasz stvnppp #4901 üzenetére
fene tudja. nem tudom mennyi hely van a hátsókon, de egy kisgyerek ha elfér apuka már örül is, mert porsche, de gyerek elfér a hátsókon. más értelmét nem látom.
formák->szval ha vmi kevésbé újít designelemekben akkor az tradíció tisztelőbb->ami meg az idősebb korosztályok lekenyerező eszköze a marketingeseknél. ennyi a matek.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz stvnppp #5408 üzenetére
Jön helyette Stefan GP Mike Coughlannel.
-
gV
őstag
válasz stvnppp #5778 üzenetére
Azért lesz ott előzés, mert mindenki máshogy fogja megoldani az üres tankos időmérő/teli tankos verseny közötti választást, hogy hol akar gyors lenni, és ezért lehet, hogy lesz olyan, aki a verseny elején gyors lesz, a végére gyenge, a másik meg pont fordítva.
/pesszímizmus on
és akkor majd lesz olyan h aki üres tankal jó azt leelőzi a verseny elején az aki nehéz autóval jó, majd Ő azt fogja visszaelőzi a futam végén, nekem ez nem hangzik izgalmasnak hosszutávon (értsd ha 1-2 verseny az elején így menne le, hiába a két előzés ott lenne mindjárt a kiszámíthatóság és akkor azért lenne sz@r az egész)
/pesszímizmus off -
#70869248
törölt tag
-
7Heads Drago
veterán
válasz stvnppp #5798 üzenetére
Semmi bajom sincs Montoyával.
Kis Schumi képzel magáról sokat ok nélkül. A Dtm-ben sem megy neki, nemhogy itt.
Illetve aki innen rohadtul nem hiányzik az Piquet. Elég nagy marha lesz az a csapat amelyik alkalmazza bármire is. Ha nem tetszik majd neki valami a csapatnál, akkor majd azt is köz kincsé teszi.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz stvnppp #6358 üzenetére
Heidfeld-nek így most szvsz egy viszonylag jó lehetőség lenne átvenni de la Rosa helyét a McLaren-nél. Ezzel legalább valamennyire bent maradna a "játékban" és azért elég tetemes tapasztalattal rendelkezik ő is. Ergo ebből mindkét fél profitálhatna. Persze csak akkor ha a Renualt-hoz vagy máshova nem tud beférkőzni versenyzői pozícióba.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz stvnppp #6358 üzenetére
Heidfeldnek fizetésre van szüksége, ezért nem szerződtethette Sauber, akinek meg pénzre van szüksége. Pedro a fizetését nagy valószínűséggel a Sauberhez hozott szponzoraitól kapja majd, vagy annyit összespórolt a McLarennél, hogy még tőlük se kér, hanem inkább zsebből ő is hozzátett a Sauberhez hozott pénzekhez.
Nem sajnálom tőle, nagyon vágyott rá, hogy még egy keveset vezethessen, mint versenyző, mielőtt szögre akasztja a sisakot.
www.HunnyF1.com
-
Iron Funeral
őstag
válasz stvnppp #6567 üzenetére
Ami fejlesztést csináltak az szerintem tuti 100% hogy Kubicának volt jobb mint szőrösnek, de nem ezen múlt a dolog
A karrierjük bukását én a szabályváltozásokban látom, pontosabban a leszabályozott költségvetésben, amíg tolhatták bele talicskaszám a pénzt jól ment, 2009-ben, le lettek korlátozva, minden előnyük elszállt, együtt voltak olyan noname csapatokkal mint a Force India meg Toro Rosso stb., aztán ez nem nagyon tetszhetett a fejeseknek, és jött is az UntergangWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Nowhereman
őstag
válasz stvnppp #9072 üzenetére
No azért a visszavonulásuk eléggé tinilányos volt. Mondjuk azért még szerintem kibírták volna a motorszállítás költségeit. Mert ha most a BMW Sauber - Ferrari elkezdi halmozni a sikereket, sokakban az esik le, hogy a BMW sikereihez az kell, hogy a nevét leszámítva semmit se adjon az autóhoz. A Honda el tudta bagaterizálni magát, lévén a BrawnGP környékén se jelet meg a Honda név, a BMW nem lehet ilyen "szerencsés"...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz stvnppp #10502 üzenetére
Szvsz Button-tól lefele mindenki félhet kicsit Sutil&Hamilton kemény keverékétől.
Vettel is az első körében ment jobbat...ahogy néztem a lágy körideje nagyot változik elég hamar, és ehhez jön még a tökig tankolás.
Az elsők valszeg megússzák, ...Hamilton-nál tuti valami probléma volt, mert neki keményen kellett volna Button mögé jönni, és akkor rá tennék, de így soktényezős lett a dolog. Az már ott nagyon a közepe a mezőnynek, bármi lehet a rajtnál, és ha jól el is jön Sutil fogni fogja.A kemény viszont nagyon jó, hamar egálban lesznek a lággyal, és onnan már csak előnyben..
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz stvnppp #12599 üzenetére
Ahogy a cikk alatt is írtam, ez még nem magyarázza meg azt, hogy az időmérő után a parc fermében miért volt ugyanolyan alacsony a hasmagasság, mint megtankolva, valamint azt sem, amit hunny írt, hogy egy másik alkalommal az egyik szemtanú szerint hozzáért a gumi a padlólemezhez, olyan magas volt az autó.
Nem tartom valószínűnek, hogy egy egyszerű vonórudas felfüggesztésről van szó. Valami csavar biztos van még a dologban.