- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
stvnppp #48873 üzenetére
Így van. Irányt váltott, kihúzott jobbra. Majd kicsit visszább balra, de középen maradt, mindkét oldalon volt elég hely. A mögötte lévő pedig a külső ívet figyelte, igazából nem értem, miért nem tette ki az autót egészen, miért csak kukucskált.
i90venom: Szimulátor világban még nem panaszkodtak rám...
Gokart -nál is ez a szabály, és ott is ez a módi.
-
MPowerPH
félisten
válasz
stvnppp #48869 üzenetére
Hol nem hagyott helyet? 1.5 autónyi hely volt még az autó és a palánk között. Oda még Barrichello is simán befért volna... Ez nem babazsúr, hanem versenysport. Tökös volt a srác, hogy hátsó szárny nélkül is bevállalta. Ő csak egy pilóta. Ha gond lett volna, akkor rászóltak volna rádión, vagy kiintették volna, de nem tették. Így a versenyirányítást lehet csak azért hibáztatni. És nem ő dobta el, átment az alagúton is. Ez nem F1, nincs akkora jelentősége a szárnyaknak, mint itt is látható volt.
Nézzétek meg még párszor a videót, konkrétan 1 irányváltás történt. Ott az ív is végig kanyarodik, így nem kötelező a palánkon fordulni, sokan nem is csinálják, mert ott rosszabb az aszfalt.
-
MPowerPH
félisten
-
badd
tag
válasz
stvnppp #48489 üzenetére
Ez igaz, bár Raikkonen visszaesését Kínában inkább a gumitörmelékre fognám. Oké, lassult, de mikor Vettel megelőzte, akkor lekerült a a gumitörmelékre, és annyira sűrű volt mögötte a mezőny, hogy mire összeszedte magát elment mindenki, meg a amúgyis a kopott gumi plusz gumitörmelék, az elég erős.
Amúgy nekem is inkább a gumitörmelékkel van bajom, hogy valaki ront egy kicsit, vagy csak előzni próbál, és nem jön össze, akkor utána nem az van, hogy oké, toljuk neki tovább, hanem azzal szórakoznak legalább fél körig hogy visszaszedjék a tapadást...
-
Thrawn
félisten
válasz
stvnppp #48482 üzenetére
Azért az eltalált guminyomás egyelőre édeskevésnek tűnik ahhoz, hogy valaki versenyt tudjon nyerni, vagy csak simán a csapattársa előtt tudjon végezni.
Lerágott csont itt a "Massa-téma" pedig kiválóan szemlélteti, hogy kik azok a pilóták akik jól mennek egy gyengébb autóval is. Vannak akik a hungaroringi balesetét okolják a jelenlegi teljesítményéért, szerintem pedig csak arról van szó, hogy egy jó autóval, amiben kényelmesen érzi magát, tud jól vezetni. Esetenként még az öreg Schumit is megverte (ha engedték neki). Most nagyon nem fekszik neki az autó, gyengére is sikerült ezért persze nem is megy vele jól. De mégis, van ott náluk egy Alonso aki önmagából annyit tud hozzátenni (és hozzá is teszi) az autóhoz, hogy rendszeresen jól szerepeljen vele.
Messze nem merném ezt így kijelenteni, hogy tökmindegy milyen pilóta ül abban az autóban és csak a gumi a lényeg. Mert nem így van.
-
McCartman
őstag
válasz
stvnppp #48482 üzenetére
kontra
Räikkönen szerint nem a gumikkal van probléma
persze csalóka lehet , mert Kiminek nincs összehasonlítási alapja.A Lotus mondjuk folyamatosan megbízható , fejlődő tendenciát mutat. Ha nekik megy másnak is sikerülhet.
-
akela91
addikt
-
proof88
addikt
válasz
stvnppp #47653 üzenetére
jah, az orosz vékonyság ... amúgy helyes meg minden, de pl nekem az exbarátnője jobban tetszett, a kis tüzes mediterrán szépség
ja igen, Mitchibata kisasszony üdvözletét küldi mindannyiótoknak, de legfőképpen nekem!
-
Nowhereman
őstag
válasz
stvnppp #47634 üzenetére
Hogy biztosítsák a VB-t... Mikor 2 másodperccel gyorsabbak mindenkinél!
A Rubinho antifanoknak meg az érvei a legkomolyabbak. Szerintük ha dolgozól a cégnél, és a megérdemelt prémium helyett, mindenféle túlórapénz nélkül ki kell pucolnod a pöcegödröt, akkor nem szabad felvenni a fizut, hallgatni kell az esetről, és csak jót szabad mondani a cégről. Főltételezem bármelyikük ilyen szituban úgy viselkedne, ahogy elvárnák Rubinhotól.
-
Xirtam
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz
stvnppp #47463 üzenetére
Én azért nem kedvelem mert Sutil és Algersuari is többet bizonyított az én szememben mint Petrov, meg ők örültek is volna talán egy Caterham autónak. Ugyanakkor Petrov Kovalainen szintet azért tud hozni azt el kell ismerni, meg muszáj volt fizetős pilótához nyúlniuk, nem megy a szekér, már a cég honlapját is érdemes megnézni mennyire igénytelen nagy és wide felbontáson.
-
Mezcal
addikt
válasz
stvnppp #47250 üzenetére
Na de mire mondta ezt? Mert ha arra értette, hogy azért nem küzd, akkor az sovány kifogás, mert 2008-ban csak a Kínai futmtól dőlt el, hogy nincs esélye a vb címre. Ha meg nem erre, akkor ez mindent elmond küzdeni akarásáról.
A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük. -
Mezcal
addikt
válasz
stvnppp #47248 üzenetére
Mit adott vissza a sors, egy TO-t? Azért rossz a példád, mert erre könnyen lehet replikázni azzal, hogy utána a Hungaroringen meg elvett a sors egy győzelmet és adott a finnek egy dobogót. A versenyben futott leggyorsabb körökre maga a finn adta meg a csattanós választ.
"De azt is tartsd fejben, hogy nem jár extra pont a pole-ért vagy a leggyorsabb körért.”
2009-ben a balesetig 12 ponttal szerzett többet Massa úgy, hogy volt egy 3. helyes kiesése Kínában és üzemanyagfogyás helyeket bukott Barcelonában.
-
-
stvnppp
senior tag
válasz
stvnppp #38976 üzenetére
Van folytatása... Best of Kimi Räikkönen – Bölcsességek és őszinte szavak
Finnországról…
„Nos, nyáron horgászunk és b*szunk. És télen… A horgászás rossz.” -
hunnylander
őstag
válasz
stvnppp #29574 üzenetére
Itt van egy pénteki nyilatkozat Lowe-tól és MW-től:
On Friday, technical director Paddy Lowe was asked how much of a low downforce set-up the team had for Montreal.
"Nothing particularly special," he said, "nothing like we would have done in the past. I think as we have seen the regulations push us into a smaller and smaller box, the difference between a high downforce circuit such as Monaco and a low downforce circuit such as Canada has become less and less, and that is true for us here."
Team principal Martin Whitmarsh said after qualifying: "We're not as quick as we should be on the straight, evidently. In my view we have got too much drag here, we're losing too much time on the straight. If it's wet it might not be as big an issue, we'll see.
"Also, I think several cars have more powerful DRS than us and in qualifying that's a bigger advantage. Mercedes and Ferrari's DRS systems are more powerful than Red Bull's and McLaren's and this is a circuit where that's an advantage. I think the set-up that we have is better for the wet than it is for dry. If we had a smaller wing we might well have been trying it this afternoon, but we didn't. All of us would agree we'd like to be quicker on the straight, especially in dry conditions."
Én is csak most szereztem tudomást erről az anyagról, de az elejétől kezdve ez volt a benyomásom, elég volt a szárnyra nézni pénteken. A DRS téma meg már közismert, miszerint a McLaren ebben más utat jár és ez visszaüt, főleg időmérőn.
-
Oliverda
titán
válasz
stvnppp #29574 üzenetére
Tavaly Monza-ra két csomagot is vittek. Button kapta meg a nagyobb leszorítóerővel rendelkezőt, Hamilton meg a kisebbet. A quali után (ahol JB 2. lett, LH pedig 5.) Hamilton elmondta, hogy rossz döntést hozott, és neki is inkább a nagyobb leszorítóerőt biztosító csomag lett volna a jobb. Pedig ugye Monza nem éppen egy lassú pálya.
-
-
attisx
addikt
válasz
stvnppp #26414 üzenetére
"de most már csak a Ferrarit támogatja, A Mclaren nem is sorolja fel a partnerei között a hiv honlapon."
Akkor az a 'aszott nagy Santander felirat mit keres még mindig a meki pilóták overalljain?! Az angol leány cégük okán továbbra is megéri nekik két angol világbajnokkal hirdetni magukat...
-
werszomjas
addikt
válasz
stvnppp #26414 üzenetére
Köszi, így már okés, de sztem nem jó ez a piros akkor sem, nagyon ferraris.
Webber meg meglátjátok,a szezon felénél szépen felgyorsul majd, megjavul a kers, nem cseszik el az időmérőt, de mindez akkorra fog megtörténni, mikor már nem sok esélye lesz Vetteltől elvenni a VB címet, ellenben a többiektől értékes pontokat fog rabolni.
Most kell elhúzni Vettelnek az elején míg a McLaren és Ferrari gyengélkedik.Sokan nem szeretik webbert, de senki ne mondja már nekem, hogy ennyire béna, azért tavaly volt mikor elverte vettelt, nem is egyszer, pfujj redbull
-
wildrain
addikt
válasz
stvnppp #12599 üzenetére
Ahogy a cikk alatt is írtam, ez még nem magyarázza meg azt, hogy az időmérő után a parc fermében miért volt ugyanolyan alacsony a hasmagasság, mint megtankolva, valamint azt sem, amit hunny írt, hogy egy másik alkalommal az egyik szemtanú szerint hozzáért a gumi a padlólemezhez, olyan magas volt az autó.
Nem tartom valószínűnek, hogy egy egyszerű vonórudas felfüggesztésről van szó. Valami csavar biztos van még a dologban. -
#70869248
törölt tag
válasz
stvnppp #10502 üzenetére
Szvsz Button-tól lefele mindenki félhet kicsit Sutil&Hamilton kemény keverékétől.
Vettel is az első körében ment jobbat...ahogy néztem a lágy körideje nagyot változik elég hamar, és ehhez jön még a tökig tankolás.
Az elsők valszeg megússzák, ...Hamilton-nál tuti valami probléma volt, mert neki keményen kellett volna Button mögé jönni, és akkor rá tennék, de így soktényezős lett a dolog. Az már ott nagyon a közepe a mezőnynek, bármi lehet a rajtnál, és ha jól el is jön Sutil fogni fogja.A kemény viszont nagyon jó, hamar egálban lesznek a lággyal, és onnan már csak előnyben..
-
Nowhereman
őstag
válasz
stvnppp #9072 üzenetére
No azért a visszavonulásuk eléggé tinilányos volt. Mondjuk azért még szerintem kibírták volna a motorszállítás költségeit. Mert ha most a BMW Sauber - Ferrari elkezdi halmozni a sikereket, sokakban az esik le, hogy a BMW sikereihez az kell, hogy a nevét leszámítva semmit se adjon az autóhoz. A Honda el tudta bagaterizálni magát, lévén a BrawnGP környékén se jelet meg a Honda név, a BMW nem lehet ilyen "szerencsés"...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
stvnppp #6567 üzenetére
Ami fejlesztést csináltak az szerintem tuti 100% hogy Kubicának volt jobb mint szőrösnek, de nem ezen múlt a dolog
A karrierjük bukását én a szabályváltozásokban látom, pontosabban a leszabályozott költségvetésben, amíg tolhatták bele talicskaszám a pénzt jól ment, 2009-ben, le lettek korlátozva, minden előnyük elszállt, együtt voltak olyan noname csapatokkal mint a Force India meg Toro Rosso stb., aztán ez nem nagyon tetszhetett a fejeseknek, és jött is az Untergang -
hunnylander
őstag
válasz
stvnppp #6358 üzenetére
Heidfeldnek fizetésre van szüksége, ezért nem szerződtethette Sauber, akinek meg pénzre van szüksége. Pedro a fizetését nagy valószínűséggel a Sauberhez hozott szponzoraitól kapja majd, vagy annyit összespórolt a McLarennél, hogy még tőlük se kér, hanem inkább zsebből ő is hozzátett a Sauberhez hozott pénzekhez.
Nem sajnálom tőle, nagyon vágyott rá, hogy még egy keveset vezethessen, mint versenyző, mielőtt szögre akasztja a sisakot.
-
Oliverda
titán
válasz
stvnppp #6358 üzenetére
Heidfeld-nek így most szvsz egy viszonylag jó lehetőség lenne átvenni de la Rosa helyét a McLaren-nél. Ezzel legalább valamennyire bent maradna a "játékban" és azért elég tetemes tapasztalattal rendelkezik ő is. Ergo ebből mindkét fél profitálhatna. Persze csak akkor ha a Renualt-hoz vagy máshova nem tud beférkőzni versenyzői pozícióba.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
stvnppp #5798 üzenetére
Semmi bajom sincs Montoyával.
Kis Schumi képzel magáról sokat ok nélkül. A Dtm-ben sem megy neki, nemhogy itt.
Illetve aki innen rohadtul nem hiányzik az Piquet. Elég nagy marha lesz az a csapat amelyik alkalmazza bármire is. Ha nem tetszik majd neki valami a csapatnál, akkor majd azt is köz kincsé teszi. -
#70869248
törölt tag
-
gV
őstag
válasz
stvnppp #5778 üzenetére
Azért lesz ott előzés, mert mindenki máshogy fogja megoldani az üres tankos időmérő/teli tankos verseny közötti választást, hogy hol akar gyors lenni, és ezért lehet, hogy lesz olyan, aki a verseny elején gyors lesz, a végére gyenge, a másik meg pont fordítva.
/pesszímizmus on
és akkor majd lesz olyan h aki üres tankal jó azt leelőzi a verseny elején az aki nehéz autóval jó, majd Ő azt fogja visszaelőzi a futam végén, nekem ez nem hangzik izgalmasnak hosszutávon (értsd ha 1-2 verseny az elején így menne le, hiába a két előzés ott lenne mindjárt a kiszámíthatóság és akkor azért lenne sz@r az egész)
/pesszímizmus off -
wildrain
addikt
válasz
stvnppp #5408 üzenetére
Jön helyette Stefan GP Mike Coughlannel.
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest