- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #49523 üzenetére
Alonso-t szvsz kivágták a McLaren-től akkoriban, nagyon hülye húzásai voltak kétszeres bajnok létére, és a kémbotrányban betöltött szerepe sem volt túl szép...ha jól emlékszem még nyomást is próbált gyakorolni Ron Dennis-re.
Szvsz közösen megegyeztek hogy jobb lesz külön.
Briatore húzása gusztustalan, sportszerűtlen, és Piquet-vel szemben egyszerűen aljas volt...ki tudja mi volt még.
Elszállt vele a ló.
Piquet egyébként egy kifejezetten tehetséges versenyző volt, sőt szerintem még mindig az.
de sajnos a neve és a karrierje is tönkrement ezen a vén önmagát istennek gondoló szrházin már elnézést ha valakit megsértek.
Nem tudom hogy lehet azt a húzást a sporttal összeegyeztetni.. -
Nowhereman
őstag
válasz
Xirtam #49288 üzenetére
Vettel a Ferrarinál? Nos tudtommal Vettel szerződésében van egy olyan kitétel, hogyha nem kapja meg a legjobb autót akkor leléphet. És ugyebár ő szentül hiszi a RB propagandát, miszerint ő minden idők messze legjobb pilótája, azaz az, hogy a hozzá képest tehetségtelen Lonzi előtte van a Ferrarival, az kizárólag annak köszönhető, hogy taljánok messze jobb verdát pakoltak össze. Úgyhogy Vettel esetében simán összejöhet a dolog. A Ferrarinál Maszat lapátra tétele még a monacoi csoda után is csak pozitív visszhangot kapna, és a vezérkar is benyelte a "Vettel a csoda" propagandát. Másfél pilótás felállás? - hányszor is csináltak már ők vízhordót VB.(képes) pilótákból?
-
Oliverda
titán
válasz
Xirtam #49189 üzenetére
Nem szimpatikus különösebben Maldonado, de azért nem ártana figyelemben venni, hogy ez még csak a 2. szezonja, és annak is csak a 7. versenye (volt). A monacoi eredményétől pedig nem lesz kevesebb az a produkció amit Barcelonaban mutatott. Ott hibátlanul ment, itt pedig nem.
hoffman:[link]?
-
Oliverda
titán
válasz
Xirtam #48394 üzenetére
A box csapatért Sam Michael felel.
"The second is the pressure Sam Michael, now responsible for the organisation of McLaren pit-stops, finds himself under to find an immediate fix if his reputation is not to suffer lasting damage. The Australian certainly cannot be feeling comfortable at present: Williams, the team he left in November from the role of Technical Director at the end of their worst season in F1, are now in revival, while McLaren, the team he has joined as Sporting Director, are suddenly unable to put on a new set of tyres faster than the average back-street dealership."
-
Nowhereman
őstag
válasz
Xirtam #47882 üzenetére
Szép manővert szinte bárkitől lehet linkelni. Irvine-nak is volt komoly megmozdulása, mégse volt Sumi kategória. Ahogy Massa se az. És míg Lonzi az ellenszélben is tud lavírozni, Maszat csak sodródik. Nos empátiát lehetne érezni mondjuk Trullival is, mert ő is kiégett a Toyota kiválásával. Én mondjuk inkább érezhetnék empátiát az olyan komákkal, akik szintén kaptak hideget-meleget a sorstól, de sose kaptak VB képes autót zöld lámpával, nem égtek egész szezonon át mégis kispadra kényszerültek, miközben gyengébb fickók körözgetnek a pályán.(Rubinho, Quick Nick, Sutil...)
Sumi nem a gumik karakterisztikájától szenved, hanem attól, hogy ezekkel a gyors amortizáció miatt nem lehet harcolni, az addig körözök amíg az előttem lévőnek szét nem esik az abroncsa nívójú előzés pedig számára megalázó. Olyan ez, mintha az egymás kibelezésére trenírozott gladiátoroknak kocka-pókerezniük kellene az arénába. Megalázó. Nem az ő nívójuk. (Barika is kikelt anno vékony első abroncsok miatt - igaza is lett, nincsenek azóta sokkörös letolom a pályáról szituk)
Vettel meg a mázli-maszat. Kifejezetten bírnám, ha ő lenne Massa utóda a Ferrarinál! Igazán utóda lenne, II VB. cím ellenére is pont úgy járna mint Massa. -
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #47892 üzenetére
Nem feltétlen...az idei év a legjobb példa, van haol agyondolgozták magukat és kiderült hogy nem jól bánik a gumikkal az autó=áttervezés. Teszem azt a Mercedes.
Tök jó dolgokat finomítottak ki, két nagyon erős versenyzővel...és az autó bizonyos körülmények között kiváló tapadást biztosít...más körülmények között meg szenvedés.
A gumikeverék minden évben változik és elsősorban az FIA követelményei szerint...ami nem feltétlen szolgálja a versenytechnikát...sokszor inkább a cirkusz jellegét hangsúlyozzák a sorozatnak az eladhatóság miatt.
Ezért fordulhat elő hogy Williams van a pole-ban, hogy a Force India beszürkül, aztán a Force India van a Tol10-ben és a Williams szürkül be, vagy hogy remekel a McLaren és szenved a McLaren...
Ez a hullámzás nem a csapatok lustaságának a hibája...hanem alkalmazkodni kell az idei gumikhoz...és kinek mekkora szerencséje volt az idei autó fejlesztésénél annyira kell kepesztenie.
Mert nekem ne mondja senki, hogy az egyik legkiegyensúlyozottabbnak mondható Lotus-t a tavalyi év versenyzőpárosa irányozta elő ilyen remekül, illetve ők keményebben és jobban dolgoztak mint más csapatok.
..nagyjából betaláltak.
..ha Kimi a Force India-ban ülne valszeg megint elmenne a kedve.. -
mokus1
addikt
válasz
Xirtam #47882 üzenetére
Massa már szenved egy ideje és a Ferrari ha nem tévedek ennél sokkal rövidebb idő alatt lecseréli a pilótáit.Nem értem minek kell 3. éve a szerencsétlenkedését néznem.Voltak szép megmozdulásai igen, de nem lenne jobb mindenkinek arra emlékezni mint hogy itt kinevetteti magát?! Beülhetne a helyére egy olyan pilóta akivel még versenyképesebb lenne a Ferrari, még valakiért lehetne szurkolni és még izgalmasabb lehetne az F1. Egyébként igen nekem ott amikor szinte könnyes szemmel ült már nem sajnáltam.
MSC meg VB-t is nyert slicken így ferdítés amit írsz hogy szenved a slick gumikkal, mert szenved de azért szenved mert nagyon hamar elkopnak nem azért mert behozták a slicket. -
Nowhereman
őstag
válasz
Xirtam #47845 üzenetére
Nos, jó autóval gyors volt, de ez a mezőnyből ez majd mindenkire igaz. Agresszív? Nos van néhány ifjú "tehetség" akihez képest az, de mondjuk a saját akkori környezetében Sumi, Kimi, Barika mellett már nem nevezhető annak. Volt vastagon önbizalma, most nincs...
Attól hogy jó autót vágnak alá, még senki se lesz jó. Az, hogy elvered a csapattársadat az sem jelenti, hogy jó vagy, legfeljebb(ha nem a csapat tett róla) jobb vagy valakinél.Nézzünk rá példát, Kovát tavaly mindenki magasztalta, mert elverte Trullit. Petrov meg a fizetősök mintapéldányaként volt beállítva. Volt nagy károgás, mikor Trullit lecserélték az oroszra. Most meg úgy tűnik, hogy Petrov szépen átveszi a prímet Kovától.
levonás:
-Petrov mögött talán némi teljesítmény is van, nem csak szponzorpénz
-Kova nem annyira átok jó, mint tavaly tűnt,
-Trulli, aki tényleg jó volt egykor, kiéget. Nem kicsit, nagyon. -
baluka26
veterán
válasz
Xirtam #47845 üzenetére
Ferrari szurker vagyok. Egyrészt Massa-t én sosem tartottam akkora pilótának, hogy megérdemeljen egy vb-címet, másrészt nevetséges, hogy egy ilyen tapasztalt profit így elver hétről hétre a csapattársa. Igaz, hogy Lonzika szvsz messze a legjobb pilóta, de akkor is szégyen. Vissza kellene vonulni.
-
Csepy
őstag
válasz
Xirtam #47845 üzenetére
Nem, ez egyáltalán nem vicces, ebben teljesen igazad van. Ez már szánalmas. Nagyon látszik, hogy idén lesz utoljára Ferrariban, mert nála mérföldekkel tehetségesebb és gyorsabb, agresszívabb, bizonyítási vágytól égő fiatal pilóták várnak arra az ülésre és egyelőre csak Alonso viszi a hátán a csapatot.
Regards: Csepy
-
stvnppp
senior tag
válasz
Xirtam #47629 üzenetére
Az egy dolog, hogy mit engednek meg a szabályok, és mit teszek meg. És ha visszatekintesz kicsit arra az érve, a Ferrari elég nagy fölényben volt, a vb borítékolható volt, szükségtelen volt elvenni egy futamgyőztestől a győzelmét... Főleg nem a célvonal előtt. Azért egy nagymúltú csapat, mint a Ferrari, ilyet ne tegyen már meg.
"Szóval ujjal mutogatni ez esetben nem ér."
Ne haragudj, most mire gondolsz?A Mclarenre, Hondára? Azt Te hoztad fel. (öngól?)
Amúgy meg mindkettő megkapta büntetését. Ezek jogosságát nem is vitatom."Ilyen a sport."
Azért én szomorú lennék, ha augusztusban Usain Bolt megállna a cél előtt. Vagy ha Chelsea/Bayern München (mindegy melyik) bevonulna a Bl döntőre, és állnának egy helyben...
Vagy ha Djokovich egy Grand Slam döntőben megállna, és nem fogadná a szervákat. De hogy motorsportból is legyen példa, Loeb bevágná a féket egy gyorsasági utolsó pér méterén.Amúgy nekem csak ezzel a fanatikussággal van bajom. Pedig a világ nem csak piros...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Xirtam #47629 üzenetére
A Honda elleni vádat ha jól emlékszem nem sikerült bizonyítani, így nem teljesen értem milyen alapon találod súlyosabbnak... Nyilván azért, mert nem a Ferrari csinálta.
Dr. Helmut Marko:
"Ijesztő, hogy a sikerhajhászat mire képes, az emberek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy versenyképesek legyenek. A szabályokat is pontosabban kellene megfogalmazni, hogy a csapatoknak ne legyen ilyenre lehetősége."Pff
-
stvnppp
senior tag
válasz
Xirtam #47627 üzenetére
Azért hogyha azzal hívnak a Ferrarihoz, hogy benned látják az új Sennát (akkoriban ezt gondolták Barrichelloról), és majd vb-t csinálnak belőled, de a csapatnál töltött második évedben hozod a helyezéseket a favorizált Schumacher mögött, és végre lenyomod, ám felszólítanak, hogy "engedd el", az azért elég nagy nyomot hagy az emberben.
És azért akkoriban egy Ferrarit otthagyni elég nagy butaság lett volna, még ott volt a legnagyobb esélye vbt nyerni Schumacher mellett is.
De persze mi nem láthatunk bele, de azért azon is érdemes elgondolkodni, hogy miért az utolsó körben, a célegyenesben engedte el... Lehet, hogy végig azt gondolta, hogy b@ssza meg a Ferrari, de végül rájött, hogy "Barrichello kis ember vagy te ehhez", és hogy a f@sz rossz oldalán áll, akkor pedig nem látta értelmét.
Én addig nekik szurkoltam, de ez egy szükségtelen és aljas húzás volt... Nem is tudom, hogy engedhette meg magának egy Ferrari. Már a pódiumon érezték, hogy ezt nem kellett volna.
-
Oliverda
titán
-
attisx
addikt
válasz
Xirtam #47570 üzenetére
Utolsó nap Mugelloban a Meki is "fennhordta az orrát"
-
-
proof88
addikt
-
stvnppp
senior tag
válasz
Xirtam #47468 üzenetére
Azért ha megnézed a modern versenypályákat, szinte mindenütt aszfaltozott bukóteret hagynak a pálya szélén, és azután van sóder/gumifal.
(#47472):
Azért sikerült a többi szériát jól leminősíteni...Ferrari Academy: ott nem azért kaptak egy hetet, hogy egyáltalán menni tudjanak egy F1-est, hanem hogy jobban kijöjjenek a különbségek a pilóták között, és olyat is meglássanak, amit 1 tesztnap alatt nem lehet. (munkamorál, hozzáállás, jó észrevételek, stb) Azért aki más kategóriában sikeresen, az azért tud menni egy F1-sel is.
Sőt még a Totalcaros Bazsó Gábor is ment, mondjuk nem túl gyorsan, de kifejezetten élvezte...
"Az a baj, hogy teljesen más szemszögből nézem mint amit ti leírtok." ; "Babáim"
Mostmár szállj le közénk, vagy scanneld be a szerződésedet! Vagy próbáld meg ne elvakult Ferraris szemmel nézni!Ilyen alapon lehetne sorolni a rinyáló pilótákat, de tudni kell azt, hogy egy-egy ilyen nyilatkozat mögött teljesen más dolgok is lapulhatnak, csak a sajtó nem jól adja át.
pl.: Schumaher egy éve 'rinyál' a gumik miatt, mégse veszzük el tőle a 7 vb elsőségét...(#47471) Peat
:
Én se kedvelem, de nem is utálom. Belátom, hogy nem véletlenül van most a Caterhamnél, és nem a Lotusnál. Mert azért van különbség. Sutilt és Alguesuarit én is sajnálom, akár Heidfeldet, Trullit, stb, akikben több volt, de nem tudtak kibontakozni. De ez van, vállalták szerintem ezt is. -
-
Peat;)
veterán
válasz
Xirtam #47472 üzenetére
Valakit meg egy alsóbb szériából felhoznak és öt kör után úgy megy mintha mindig f1-es autót vezetett volna, majd 1-2 teszt és már pilóta. Vergne pl. Beültetnék Kiss Pált az indiai helyére biztos vagyok benne hogy 1-2 teszt és hozná azt a tudást. Azért nem kell akkora májernek lenni, egy átlagos képességű ember+sok pénz+sok év tanulás már elég arra hogy a forma1-ben is tudjon érvényesülni bizonyos szinten. Szó nincs sok esetben a tehetségről.
DTM-ben Ralf és Coulthard sem rossz, talán meg kéne nézni egy futamot, meg hogy milyen technikával mennek.
Kimi a Rallyt nagyon gyorsan tanulta és megvolt az a fejlődési sebesség amit elvártak tőle, elvégre szakaszt is nyert asszem, a gyorsaságával sosem volt semmi baj, csak a Rally egy összetettebb sport pilóta szemszögből mint az F1.
-
zetecR
addikt
válasz
Xirtam #47472 üzenetére
Egyáltalán nem az ő képességeiket vitatom el, de...
"Gyerekkoruktól kezdve."
Erről van szó.
Pár éves koruktól kezdve tudni kell finanszírozni a sztorit, ami nem kis szűrő.
Látom a saját gyerekeimen, hogy ehhez képes kicsiben, sakk és matek versenyzés mibe kerül. És ez nem drága technikai "sport", főleg nem F1. -
stvnppp
senior tag
válasz
Xirtam #47465 üzenetére
Bocs, akkor félreértettem valamit...
Amúgy valahol igaza van, tényleg elég szűk, szinte már csak DTM-es autóversenyt szerveznek rajta. proof88-nak is igaza van, egy tesztelés során ne azért kelljen állni x időt, mert próbálgatják verdát, és túlvállalják magukat, aztán sóderágy/gumifal. Lásd ma Alonsót.Az meg, hogy sokszor a nyilatkozataik úgy tűnnek, mintha rinyálnának, az betudható annak, hogy nem diplomatának készülnek...
-
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #47443 üzenetére
Amúgy ez a megoldás folyamatosan itt volt tegnap és tegnap előtt is. Minden nagyobb csomagot Alonso autójára pakoltak fel csak, hogy minél jobban össze tudják hasonlítani. Kedden és Szerdán két különböző kasztni tűnt fel a Mugelloi pályán. Ha minden igaz Catalunya-ban már ez a kipufogó lesz használva.
Bár tegyük hozzá, hogy a Ferrari-nak ez hatalmas előny laza 130 km-re van a gyár a pályától. Azonnal tudott a csapat reagálni az új fejlesztések visszajelzésére.
Ami még izgalmas lehet, hogy tegnap délután is volt egy összeülés Maranelloban. Luca összeültette a gárdát. Több mint valószínű, hogy Massa jövőjéről is szó volt. Itt nagyban Alonso is képes befolyásolni a szálakat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #47376 üzenetére
...nyilván tudom mit linkelek.
Mint ahogy nyilván meg is néztem, tudom hogy hány darab kereke van.
Egyszerűen nálam ez háromkerekű...ekkora nyomtáveltérésnél ez háromkerekű koncepció, úgy viselkedik, úgy 'támadja' a kerékvetőket..stb.
..és sztem, de ez már valóban egyéni meglátás, jóval sz@rabb a kanyarsebessége, mint egy hagyományosabb tengely és nyomtávú formula autónak. Pl. egy átdobós jobb-balon mint mondjuk Magny Cours célravezetője tuti nem lehet úgy áthajítani, de sztem a gyors nyújtott kanyarokban, akár szintén itt a francia pályán az első harmadban a fontos jobbos, vagy pláne ha fékes mint Suzuka hátsó egyenesre nyitó balosa, ez az autó nem tudja azt amit a hagyományosabb négy kerék elrendezés.
Szal nálam ezért lett háromkerék, szemem nekem is van persze. -
-
Peat;)
veterán
válasz
Xirtam #47289 üzenetére
A ferrari akkor miért nem volt gyors?
"Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít." Egy ilyen szoros idényben a kisebb százalék elég sok pontban tud realizálódni, de nem vitatkozom bennfentes szakértőkkel.
Én úgy látom hogy az egész csapat nem azon a szinten ég mint a Red Bull, már a csapat munkáján is nyilatkozatokon is ez érződik. Kb mintha díszvendégek lennének eredménykényszer nélkül. Szóval most speciel nekem Hamilton hozzáállása a legszimpatikusabb a csapatból.
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #47288 üzenetére
A McLaren nem fog semmi nagy durranást pakolni az autóra. Mugelloban. Mivel Button-t elszólítja a fő szponzor , így ha Hamilton ülne 3 napig az autóban abból tuti média botrány lenne, hogy a McLaren jobban nyomja Hamilton-t mint Buttont.
Ha a gumikat szeretnék megérteni arra pedig bőven elég egy tesztpilóta is. Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít. Főleg a mostani kipufogó megoldás miatt nem tudtak megfelelő teljesítményt nyújtani Bahrain-ban. Mert folyamatosan elkoptak a hátsó gumik a kipufogó miatt.
Aztán itt írjátok, hogy az MP4-27 nincs akkora fejlesztési potenciál, meg mennyit veszített az RB8-hoz képest. Ne felejtsük már el, hogy Bahrain-ban milyen meleg volt. . . . Már a hétvége előtt biztosra állítottam, hogy RB8 lesz a leggyorsabb a hétvégén. Még mielőtt a szabadidő edzéseket láthattam volna.
Egész hétvégén egyértelműen látszott, hogy azok az autók voltak gyorsak, azok domináltak akiknek a kipufogójuk nem működik még a legmegfelelőbben. A többieknek jól működött ezért hamarabb degradálódtak a gumik. A meleg miatt.
Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest