- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Aktív témák
-
EmberXY
addikt
Ez esetben azt nem értem, hogy miért akarta ennyire segíteni Alonsót???!
Az evidens, hogy a csapattársak segítik egymást, ha már elszáll a vb-cím lehetősége, legalább a csapattársnak több esélye legyen... NA de ennyire? Még ha a csapat utasította volna, megérteném, de ezek szerint maga döntöte el, hogy ezt teszi???
Tán szerelmes Alonsó-ba, vagy mi a túró? más logikus magyarázatot nem tudok elképzelni....Up the Irons!
-
#70869248
törölt tag
Sztem ez már hamarabb eldőlt, amikor a Ferrari-hoz ment akkor is egy évvel előtte már zörgette a szél a harasztot. Meg amúgy sincs rá garancia hogy Massa nem lett volna jobb nála az elmúlt futamokon..talán Spa-t kivéve mert ott Kimi tényleg nagyon jó.
Azért gondolkodom ebben, mert a jelenlegi teljesítményét nézve semmi nem indokolja azt hogy gyakorlatilag kirugják...mert azzal hogy inkább kifizetik neki a jövő évet csak menjen már el azzal gyakorlatilag azt teszik. Persze ezt valszeg a szponzor kicsengeti...vagy legalább egy jó részét.
A McLaren-hez nagyon remélem hogy nem jön, nekem sokkal jobban bejön az a hangulat amit Hamilton-Rosberg, vagy akár most a Monza-i sajtótájékoztatón Hamilton-Sutil közt tapasztaltam, ha pedig tényleg a nyers teljesítmény számítana a McLaren-nek akkor Alonso.
Vele nem vesznek zsákbamacskát, tudják már milyen...Alonso pedig minden pillanatban eltökélt. ...és Alonso-n is rugott annyit ez a két év, hogy ő is másként néz a McLaren-re.
..de szvsz Rosberg jön, és Kimi valszeg a Brawn-nál lesz. -
hunnylander
őstag
Megnézném a véleményed amennyiben pár évvel ezelőtti lenne a helyzet, amikor a merci motorok gyengék voltak és sorozatosan tönkrementek.
Kérték az FIA-tól, hogy a többiekét butítsák le és rontsák el? Nem, dolgoztak leszegett fejjel, ahogy azóta is. A többiek mewg hajlamosak lehúzni a rolót a motor részlegen, holott most is van mit fejleszteni, ráadásul most már nagyon szorgos munka kell és sok időbe telik összekapirgálni egy kis javulást teljesítményben/fogyasztásban.Szóval még most is fejlesztési verseny van a motoroknál is, nem kéne belemahinálni. Amikor a Ferrari motor volt a legerősebb, kérték őket butításra? Amikor a BMW volt a legerősebb, kérték őket butításra?
A FOTA-t nem kell szekálni a freeze miatt, ripsz-ropsz már nem változtathatnak rajta, ez egy ütemterv, és 2013-tól jön az új specifikáció, szóval hamarosan mindenki nekihasalhat egy totál új motornak. Lassan már az lesz a vitatéma, hogy mi legyen az új specifikáció, ha hirtelen feloldanák a befagyasztást, abból a két nagycsapaton kívül nem sokan jönnének ki jól. Lehet hogy egy 4-6 hengeres turbó lesz KERS+TERS-szel a következő motor. Kezdésnek úgy 700 pacit kihozhatnak belőle, aztán idővel ugyanoda jutnak, ahol a mostaniak stagnálnak, mindezt feleannyi fogyasztással.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Régebben volt még 10-20% is a motorok teljesítménye között. A pre-kvalifikációs kiscsapatok mégsem mentek oda 'kalapáccsal szétverni' a Ferrari és a Renault motorokat.
Érdekes módon az év elején a Toyota még pole-ra volt képes (és két mercis csapat meg sereghajtó lúzer volt), csak elügyetlenkedték a futamokat. Ennyire az aerodinamikai és mechanikai teljesítmény került az előtérbe. És ez a panaszkodók szégyene, ha úgy akarják, hogy még azt a kevés motorfejlesztési lehetőséget (amit igenis hagytak a szabályalkotók) is fel akarják adni és burkoltan egyenmotorokat akarnak.
Az pedig szerződésbe van foglalba, hogy 2012-ben lejár a motorbefagyasztás és be fognak vezetni egy új specifikációt, ami remélhetőleg kellően modern, és még ha 'kicsi' motor is jön, de majd kalapot emelhetünk a mutatói előtt, és fejlesztési harc lehet a motorgyártók között, amelyből az utcai autók is profitálhatnak.
Olvastam nemrég egy nyilatkozatot az Autosport PLUS-on az MB HPE szakemberével, aki azt mondta, hogy amikor elkezdték fejleszteni a KERS-t, akkor még a Mercedes utcai részlegéből áramlott az információ és tudásanyag a Forma-1-es részlegbe, de azóta már ez fordítva van. Vagyis hiába nyafogtak sokan, hogy miféle korlátozott KERS van csak engedélyezve a Forma-1-ben, de mégis profitál belőle az utcai autók fejlesztése is, egy év se kellett hozzá, hogy az F1-es részleg vigye a prímet és produkálja a tudásanyagot, ami áramlik vissza a közúti hibridek fejlesztésébe.
Ezért örülök neki, hogy Frank papát nem érdekli a tőle független FOTA megállapodás, a Williams KERS-et akar használni jövőre, mivelhogy a szabálykönyv engedélyezni fogja.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Briatore felelősége nagyobb mint Piquet felelősége szvsz. Piquet 'csak' egy versenyző...bár ezzel az esettel nem igen vágom hogy lehet szuperliszensze.
Emberileg meg alap hogy ha hibaként értékelte, akkor volt pár éjszakája hogy végigondolja, és nem csak akkor 'terít' amikor pont kicsapják. Tehát Piquet kapa..és igen sokat és jól kell ahoz dolgoznia hogy ez az eset ne határozza meg őt.Briatore viszont több ember életére van kihatással, szakembereket tud befolyásolni, versenyzőket tud mellékvágányra tenni, és fiatal tehetségeket tud megfolytani hasonló szerződésekkel mint amit Piquet-vel is kötött (már ami napvilágot látott).
...és akkor még ez az eset is. -
hunnylander
őstag
Az az oldal röhej és már az áldozata is lettél a pontatlanságoknak. Ott csinálják a híreket és ahogy esik úgy puffan, minek ehhez a Gazetta (Gazzetta-nak írva ), ott se ez van, publkus a doksi, minden valamirevaló hírportálnak onnan kéne tájékozódni. Nem esik le, hogy kamut olvasol?
Witness X egy Symonds Briatore meetingnek volt rlsztvevője, a Briatore-Symonds-Piquet meeting előtt. Nem Piquet volt az értelmi szerző. Piquet és Briatore súlyos büntetése nem véletlen, Piquet és Alonso meg ugyanazt élvezte, ami nélkül már Alonso is az IndyCarban nyomná 2007 óta.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Azt nem kell firtatni, hogy ki mennyire mondhat igazat. Az eljárásnak megvan a jegyzőkönyve és a hangfelvétele. Nem Piquet az értelmi szerző ez alapján.
Joó Gabi meg csak kreálja a cikkeit azon a Blog oldalon, direkt provokációhoz. Marhára nem érdekli a tények tiszteletben tartása, Kiminek is Alonsonak is kreálja a nyilatkozatait provokációból, onnan ne linkeljünk bejegyzést hírnek prezentálva. Ott nincsenek hírek, hanem szubjektív és fiktív témájú blogbejegyzések.
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
Az utolsó mondat olyasmi lehet, hogy túl kevés volt emiatt hogy a stratégiát kigondolja, magyarul mint írom, max egy felvetés Briós, a másik kettő: kigondolás, tervezés, végrehajtás. Felelősség=1.Briós 2.Symonds 3.Piquet. Nekem ez bármit is mondtok, büdös. De nambej ha máshogy látjuk. Bocs az offért, befejeztem.
-
hunnylander
őstag
“When the FIA’s advisers interviewed Witness X, he expressly confirmed that Mr Briatore was involved in the conspiracy because Witness X had been personally present at a meeting shortly after qualifying on Saturday 27 September 2008 when Mr Symonds had mentioned the possibility of a crash plan to Mr Briatore. The FIA’s advisers were confident that Witness X himself played no active role in the conspiracy.”
“Not only did he hold a responsibility to the team, he had a responsibility to guide and assist Mr Piquet Jnr in his career and to offer advice as needed. The WMSC regard it to be unsatisfactory that any Team Principal should manage any driver as it can lead to the kinds of conflicts of interests that plainly arose here. In this case Mr Briatore manifestly did not guide Mr Piquet Jnr appropriately and indeed allowed and seemingly encouraged him to engage in potentially ruinous and life-threatening activities.'
“Taken together, the above factors, and the complete absence of any mitigating
factors, lead the WMSC to conclude that Mr Briatore is not a person suitable to
participate in any way in any motorsport activities under the FIA’s control.”Ez az indoklás Briatore eltiltására.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Piquet én egy szóval sem mentegetem, vagy tettem...bár én általában inkább állok a versenyző pártjára. Ez esetben nem, és nem azért mert elkövette, ..arra lehettek olyan okai amiről nekem elképzelésem sem lehet.
De arról hogy csak akkor vallott mikor eltávolították a csapattól már sziklaszilárd véleményem van, csöppet sem hízelgő. De nem ásom el örökre, ha elég sokat és jól dolgozik akkor változhat a megítélése.Briatore viszont több ember karrierjére van hatással, szerelőkre/drukkerekre akinek fogalmuk sem volt erről a dologról. Ez egy olyan húzás volt, hogy ha nem derül rá fény akkor ez egy sikeres stratégia volt...alkalmazhatóvá válik. Mi előzi meg, illetve mi következik utána?
Mit tesz ez egy sikeres versenyzővel, akár Alonso-val is? Hisz ha tudott róla akkor benne is deformálódott a versenyzői etika, olyan helyzettel szembesült amivel nem egészséges, beszéljen és ártson a csapatának, kockáztassa meg hogy eltíltsák a Renault (amire jogosan gondolhatott is), okozzon kárt a csapatnál dolgozó olyan embereknek akik nem is tudtak róla?...feltehetően csak igen kevesen tudhattak.
..vagy tartsa meg és birkozzon meg vele.
Nem kis dolog ez, Briatore felelősége azért nagyobb mert több emberre van hatással, amennyiben Piquet magánakciója lett volna a falhozcsapás akkor tiszta sor ha kiderül...nincs vádalkú, versenyzéstől eltíltva.
Csapatutasításra viszont már a Renault neve is..és term. az egész csapat besározódik, ő az aki igazán sárba tudja rántani, több emberért felel.
Briatore-nak van hatalma azt mondani egy ilyen felvetésre, hogy azonnal felejtsétek el, és soha többet meg ne halljam. Az ő pozíciója alkalmas arra hogy rögtön töröljön egy ilyen felvetést,...és arra is hogy alkalmassá tegye.
Sikeres taktika volt a botrány kirobbanásáig. -
Nowhereman
őstag
szóval a holocaustban szerinted Hitler volt a kisbűnös, a főbűnos meg a német baka volt?
1/ Hitler - Brios - a főnök aki akarata nélkül nem történik semmi, ő osztja az ukázt.
2/ Heydrich - Symonds - aki kidolgozza
3/ Schultz - Nelsino - aki vagy vérgehajtotta, vagy ott volt, ahol a part szakad...Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
Tényleg szép volt Alonso-tól..a teljesítmény is, a nyilatkozat is, és az is hogy Briatore-nak ajánlotta az eredményt.
Kerek perec elmondta hogy nem várt ez a dobogó...nem is tudták volna megcsinálni ha Rosberg és Vettel nem hibázik, de így történt és nagyon helyén kezelte a dolgokat.
Korrekt arc Alonso...nagyon sajnálom hogy nem ő jön a McLaren-hez...mert valszeg a Ferrari-hoz megy. Nagy ellenfél és egyben komoly segítség is lenne.A másik hülyeség a közvetítőinktől ez az Alonso-Hamilton 'nemjóviszony' hegesztése. Alonso még a pályán is kiintett Hamilton-nak és amikor hárman voltak az volt az első dolga hogy kezet nyújtott,..de még a dobogón is meglocsolta....ha már ott tartunk akkor sztem Hamilton és Glock közt hidegebb volt a légkör. De köztük nincs is, és nem is nagyon volt kapcsolat...nem voltak egy csapatban, és egy fél idényt húztak le a Gp2-ben együtt.
Semmi látható probléma nincs Hamilton és Alonso között, nem ugranak egymás nyakába mint Rosberg-Hamilton, nem vigyorognak mint Hamilton-Sutil..de nincs itt semmi gáz.
Sajnálom hogy nem lesznek együtt. Alonso jó arc kezd lenni, a pályán is nagyon jó...és Hamilton tanulhatna még tőle egy és mást. -
#70869248
törölt tag
Hamilton szavai nem ütötték Haug szavait, hasonlóképen félre lett értve mint MS szavai, amikor azt mondta hogy a Ferrari-nál Massa a vezéralak.
Valszeg ha többet olvasnának F1-s topikokat rájönének hogy ezek a szavak milyen könnyen félreértelmeződnek és rögtön érzelmeket is mozgatnak meg egyik illetve másik oldalról.
De hál' égnek nem olvasnak...különben a jó napot-viszláton kívűl nem mondanának semmit.
A McLaren-t Hamilton képviseli..és ezért valóban kőkeményen megdolgozott, Kovalainen néha megvillan amibe bele lehet olyankor kapaszkodni, de már azok a hangok akik szerint Kova'-t elnyomják is elhallgattak, mert nincs értelme.
Nyílvánvalóan a fejlesztési irányt Hamilton határozza meg, ez egyébként nem egyszerű ám ,hogy na persze és mert akkor innen sikerre van ítéltetve csapaton belül. Ahogy fel is merült hogy Hamilton jobban érezte magát a HunRing győztes McLaren-ben, mint az új fejlesztésű autóban. Mivel nincs teszt ezért ez különösen nehéz, a versenyző elmondja a véleményét mi kellene, a mérnökök megcsinálják, és aztán majd a pályán, a szabadedzésen kiderül hogy milyen is valójában.
Nem feltétlen előny a kisérleti nyúlnak lenni, míg a másik megy a bevált technikával.Alonso vs. Hamilton..: Alonso cseszte el, egész egyszerűen azért mert nem szerepelt jól.
Ezt bármeddig csűrjük csavarjuk ez a lényege, amennyiben odateszi magát ahogy kell, és már az elejétől kűzd mint pata a napon, akkor tartotta volna a lépést Hamilton-nal, vagy ami feltételezhető volt egy olyasvalakivel szemben aki most jött az F1-be és a pályák jó részét még nem is ismeri, el is veri.
Nem ez történt. A végén pedig Hamilton-t kinthagyták azzal a gumival és elment a VB címe. Nagy előnye volt ám Hamilton-nak abban az évben...és bár Interlagos-ban már kapkodott talán, addigra már VB-nek kellett volna lennie...nagyon sok mindennek kellett összejátszania ahoz hogy az a VB a véghajrában se Hamilton-hoz, se Alonso-hoz, hanem Kimi-hez kerüljön.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Nem hiszem hogy minden áron kitették volna, egyszerűen most szinte minden együtt állt ahhoz hogy Alonso 1 évvel korábban érkezzen. Santander, gyengélkedő Renault, Renault botrány. Na meg ott volt még ez is:
Raikkonen már azzal is többet segíthet Hamilton-nak ha legalább a közelében lesz és nem nyóc' hellyel hátrébb. Bár nem mintha Hamilton tavalyi VB címéhez Kova olyan sok segítséget nyújtott volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Spica
csendes tag
Nem túl szép, ahogy most Kimit - sztem szó szerint kirúgták - elengedték, közös megegyezéssel. De azért némiképp enyhitendő a Ferrari bűnét hozzátenném, hogy mint MSC utód igazolták le (McLarenes éveit tekintve nem alaptalanul). Aztán kiderült, hogy Schumachernek Schumacher.... csak Ralf . Nem igazán jött be a számításuk. Azt, hogy Massa elveri, legmerészebb álmaimban nem gondoltam volna. Ok, VB győztes, de azt inkább nyerte (szerencsével, nagyon sok szerencsével), mint megszerezte.
Szóval a Ferrari patkány, Kimi meg kutya.Minden tiszteletem Kimié, mert nagyon jó pilóta, de a zsenialitását az ezüst nyílban hagyta.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Talán ezért nem baj, ha ezek mellett a srácok mellett ott van az apjuk is minden futamon.
Nem is igazán akarok foglalkozni Piquet szereplésével...én abból indulok ki hogy kijárta a 'szamárlétrát' az F1 előtt, Formula3 sorozatok, Formula masters, A1gp, GP2..még 24h Le Mans is.
..és bár Alonso kemény csapattárs, de a Renault-nál valamit nem csinálnak jól, ha már a második egyébként megfelelő előélettel bíró fiatal versenyzőjük kerül bajba.
Rosberg meg tudott kapaszkodni, Hamilton meg tudott kapaszkodni, Vettel detto....én ugyan sajnálom ha Grosjean kikerül, de nem önös okok miatt.
De nagyobb felelőséget várok el egy csapattól, pláne gyártótól a tehetségekkel szemben.
Fisichella többet kap Kimi-től, mint akár Piquet. -
gV
őstag
én lonzival vok így, viszont ellentétben veled nem érzem h változtatnom kéne a hozáálásomon vele kapcsolatban, eltölt leheteőleg minnél kevesebb időt a Ferrarinál azt húzzon el, anno 3 évet irt alá a mekinél azt mi lett a vége 1 év után búcsúzott, történelem ismételhetné magát olyanformában h most a olaszoktól menne el korábban
-
hunnylander
őstag
Én is szeretem a Ferrarit, a dolgos csapattagok miatt.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
A Brawn és a Red Bull helyzetét csak elrontani lehet...a kettő közül egyébként (eddig) a Brawn tünik erősebbnek számomra...a Red Bull-nál nagyon fontos lesz a jó motorválasztás, pláne a frissítés után.
A Ferrari tud jó autót készíteni.
A Red Bull-nál Adrian Newey hiába nagyszerű, a keze alatt (és Kimi keze alatt) füstöltek a motorok).
Szal a Ferkanál tudnak motort és kasztnit készíteni, a kettő összepasszintása (az összes részegység harmonikus összepasszintása) egyszerű(bb) feladat.
Alonso-ban pedig lehet hinni...ha eddig ez volt a problémájuk, akkor ez most meg fog oldódni, mert kapnak egy olyan versenyzőt, aki egyfelől mindent tud ami a VB megnyeréséhez, illetve annak megvédéséhez kell, és nagyon erős versenyző.
Azaz sztem kicsi az elbukás lehetősége.Kimi-re még nagyon kiváncsi leszek...kiváncsi lennék mi megy a háttérben, sztem amennyiben a Brawn komolyan érdeklődik Kimi után akkor a McLaren le fogja szerződtetni..én azt tenném, mert jobb leszerződtetni Kimi-t mint egy erős vetélytársnál tudni.
Rosberg helyzete kérdéses....őt kellene szerződtetni elvileg. Amennyiben a Brawn nem foglalkozik Kimi leszerződtetésével, akkor Rosberg..számomra egyértelműen.A Red Bull-hoz engedném, egyfelől a Red Bull-nál kérdéses a motor, másfelől Vettel mint csapattárs erős..képes elbánni Kimi-vel, illetve valószinűsíthetőleg nem fognak besorakozni Kimi mögé.
A Brawn-nál könnyen előfordulhat hogy Kimi erősebb lesz mint csapattársa és megkapja a kiemelt szerepet csapaton belül...kombinálva ez a jó autóval és a jó motorral, valmint Ross Brawn-nal.
Túl veszélyes...inkább leigazolnám Kimi-t hogy a csapaton belül tudjam.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Rosberg-t nehéz felmérni, mert egyfelől az autó is kérdéses, másfelől a csapattárs nem alkalmas arra hogy viszonyítani lehessen.
..egyébként Nakajima nem rossz, de nem is a legjobb választás az F1-be...jól ment az alacsonyabb sorozatokban, de nem kiemelkedően jól..egyértelműen a származása okán került be.
...nem rossz, de nem alkalmas megmérni rajta Rosberg-t.
A saját véleményem szerint Rosberg nagyon jó, ...szépen nevelődött a Williams-nél, ahol viszont nincs már hite. Kell egy olyan csapat a számára ahol érzi az erőt, ..a McLaren-nél Hamilton teljesítménye kihozná azt Rosberg-ből ami benne van, fenékig.
...és meg is akarná verni Lewis-t...bárhol kapott ki töle eddig, mindig mondhatta hogy ez mind nem számít, de az F1-nél nincs feljebb. Itt már nincs mire várni, mit magyarázni....meg kell vernie ha tudja.
Kimi már jó ideje 'plafon' csapatnál nyomja..McLaren-Ferrari, ..én nem várok töle semmit, fel lehetne még benne piszkálni az oroszlánt, de ahoz akarnia kellene.
..ha már rally, ott megy Solberg szintén egy északi srác, 3 év Subaru, 1 VB cím, majd még 5 év Subaru...nem hagyta ott őket, és amikor a Subaru kivonult akkor beleült egy Xsara-ba (már akkor 3 éve C4 volt a Citroen autója),..mert ha csak azzal lehetett menni akkor azzal ment.
Ez a valami.
..ehez képest nekem Kimi -csak VB autóba ülök, ha nem kapok akkor otthon ülök-..és -Rally-ba megyek- nyilakozatokat nem magyarázza semmi, ahogy írtam..leigazolnám, mert benne van az esély, de ha komoly vetélytárs nem érdeklődik utána akkor nekem se kellene, akkor Rosberg...számomra teljesen egyértelműen. -
hunnylander
őstag
A puzzle már ki volt rakva.
A nagykutyáik ilyet engednek meg maguknak. A legbunkóbb csapatfőnök ezidáig. Még Briatore se volt ilyen tiszteletlen egyetlen világbajnok pilóta iránt se. Lewis iránt még akkor se amikor még nem volt világbajnok.
F1-es témában a spanyol média kreálja a legtöbb valótlanságot és a spanyol szurkolók között van a legtöbb betegesen gyűlölködő. (Az oka jól ismert.)
Ez a megalapozott véleményem róluk, ezt látom bizonyítva sorozatosan és folyamatosan.
És a Campos nyilatkozat nem kamu, egy mélyinterjúban volt. A saját honfitársaiktól nem kreálják az idézeteket, úgyhogy nem lőttem öngólt.
Adrián Campos: "Hamilton no le llega a Alonso a la altura de los zapatos"
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
'Tisztelet a kivételnek', nem szóltam le az összes spanyol szurkolót.
De amikor mutogatnak és üvöltöznek a leláton Lewis ellen, szemmel láthatóan a nagyrészük teszi, nem egy kisebbség. Ez a csürheszellem.
De én nem vagyok csapatfőnök, hogy vigyáznom kellene a szavaimra, mert leadják a hírportálok. De mégis vigyáztam.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
A KERS betiltása nem olyan negatív szerintem. Előzni egy KERS-mentest könnyebb vele, de fordítva?
hogy miért nincs előzés?
nos:
1: ahhoz, hogy előzni lehessen, tudni kéne szélárnyékban is haladni, de ugye ilyenkor 2 kör alatt szétfoszlik a bridzssztón, a légbeömlők méretének lekorlátozása miatt meg elkezdenek olvadozni a fékek, meg a motor...
2: roppant dilis bíráskodási rendszer, ami miatt már senki sem tudja mit szabad, és mit nem. Mert ugye Kimi nem szerzett előnyt a Belga első kanyar kiszélsítésével, hanem a többiek tartották fel egymást, bezzeg Webber Singapurban nem balestet került el, és Lonzi nem lassult le a patkán...
3: Agyonsztárolt, hülyére menedzselt kölkök, akiknek már az oviban a karuk alá nyúlnak, és 15-20 év közti időszakukat azzal töltik, hogy a kibulizott legjobb autóval pole-ról nyerik az alsóbb a bajnokságokat, ahelyett, hogy valami gokartpályán tanulnák meg hideg fejel átkönyökölni magukat a mezőnyön.Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
Az FIA-t nehezen lehetne ártatlan bárányként beállítani, csak úgy dől belölük az ötlet hogy mi mindent kellene a következő idényre másként csinálniuk a csapatoknak. A jobbnál jobb időmérők kialakítása, a méltán elhíresült SC/zárt pit szabály...ez ki és be egyaránt. A Ferrari-val kötött paktum a Michelin szabályok után.
..stb.
Se a Bridge'-t se a FOTA csapatokat nem tudom hibáztatni, mert ahogy a Bridgestone-nak is úgy innen eredeztethetően a FOTA csapatoknak is meg lett mondva milyen határokon belül gondolkodhatnak.
A FOTA csapatokat valamennyire gúzsba kötheti az is, hogy tetszik nem tetszik a közösséget kell szolgálnia minden csapatnak, Mosley nagylelkűen rájuk hagyta a kiscsapatok ügyét is.
Na nem arról beszélek hogy a FOTA nem fogadta el a 'kisköltségvetést'..hanem arra hogy az már be lett ígérve a belépő csapatoknak, akik, a szűk Concord határidő miatt, alá is írtak.
..csak éppen a FOTA nyert, így az előre beígért kedvező körülmények tovaszálltak, ellenben az aláírt szerződés ott maradt.
Na ezt nevezem én Mosley féle elintézési módnak,..megspékelve a létrehozott hangzatos Formula 2-vel együtt. -
-
ToBeY
nagyúr
Az egy Richard Mille óra filléres dolog kb 55000 dolcsitól indúlnak az árak
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Ez könnyen beigazolódhat sajnos.
A koszwörszel meg visszatérünk a 70es évek elejére ahol a mezőny fele ilyen motorokkal ment. 1973
Mózli és Börni biztos nosztalgiázni akar egy kicsit. A két vén marha.
Amúgy mózli (hivatalosan) pénteken lelép. Elvileg...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Tankolni nem lehet de kereket cserélni lehet, illetve nyilván kötelező is lesz legalább egyszer, feltéve ha megmarad az a szabály, hogy a versenyen mindkét keveréket használni kell. Tehát még az eddig megszokottnál is többet fog számítani hogy melyik autó hogyan bánik a gumikkal mert akár meg lehet majd spórolni egy teljes kiállást.
Már régen izgat a kérdés hogy te miért írsz az esetek 90%ban OFFban úgy hogy az nem is OFF?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Nem lehet tankolni, de lesz kötelező boxkiállás, de így is teljesen igaz az, amit leírtál. És abban is igazad van, hogy enyhén túlzás az a fikázás, becsmérlés amit páran megengednek maguknak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
A McLaren semmikép se írja le Raikkönent, aki ha hoppon marad, megköszönheti a menedzsereinek, akiknek nem esik le, hogy már egy más gazdasági helyzetben vannak a csapatok, mint 3 éve, mikor utoljára alkudoztak a Ferrarival.
Ha a Mercedes lelép a McLarentől, a Vodafone pénz nagyobb hangsúllyal esik latba a döntéseknél, márpedig Button nagyon kellhet a Vodafonenak, akárcsak az 1-es.
A hírek szerint Buttont a Brawntól el is akarják idegeníteni, olyan ajánlatott kapott, talán a Mercedes befolyására. Ott Rosberg lesz a kiskirály.
Kerékcsere kötelező lesz, de a tankolás betiltását, az autók elnehezedését nem kell túlértékelni; 2000* kg vs 2100 kg, és valamennyit erősíteni szándékozik a Bridgestone.
Ekkora terhelést ró a mostani autó az abroncsokra, ugyanis a terhelés nagyrésze a leszorítóerő, nem az autó tömege. A tankolás betiltása nem növeli jelentősen a terhelést, nem kellenek jövőre se speciális gumikímélő képességek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Kimi diktálhat? Nem. Nincs olyan helyzetben.
De azok a számadatok amik a médiában megjelennek, nem mind pontosak, lehet, hogy egyik se. De ha már egyet megemlítettél, ott 2 millió differencia van aközött, hogy nem vezet vagy vezet.
Nekem úgy tűnik az elmúlt napok hírei alapján:
1. A Mercedesnek nem nagyon kell Button. Állítólag olyan keveset ajánlanak neki, hogy gyakorlatilag azt az üzenetet hordozza, hogy ' te ide nem kellessz, ez egy germán csapat lesz germán elsőszámú pilótával'.
2. A Vodafone McLaren viszont nagyon is értékelné Buttont. Sok brit rajongó, sok merchandise bevétel és a szponzorok zabálják, Button nem finnyás, csinálja a PR melókat, 1-es rajtszám, nem tehetségtelen, legrosszabb esetben kikap Hamiltontól, az nekünk nem probléma.
3. Szóval Kimi diktálhat? Ha mclarenes állást akar csúnyán alá kell ígérnie Buttonnak, aki állítólag beéri 8 millió fonttal. Jelzem a Vodafonenak többet ér Button, mint Kimi, aki jön a feltételeivel, hogy nem is akar PR-ozni, viszont ralizgatni igen.
Szerintem Kiminek rosszul áll a szénája, ha nem dönti el gyorsan, mi a fontosabb, F1-ben versenyezni egy élcsapatban vagy raklaponként targoncával számolgatni a pénzét.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
Szürke részben található kérdés.
Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5