- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Három modellel indul a Tecno Spark 40 széria
- Google Pixel topik
- Magisk
- Korrekt belépőt hozott az Infinix
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Peat;) #50209 üzenetére
Tökéletesen leírtad
Akinek egyébként hiányozna Gyuszkó muszkó, az nézzen DTM futamokat a Sportklubon!
littlelion21: egyébként meglepően jól kommentálta a legutóbbi A1 Ringes futamot, mármint ahhoz képest amit F1-ben művelt... persze itt is volt olyan hogy ment az akció, és közben néma csend meg nem esett le neki hogy mi történik aztán egyszer csak elkezdett visítani
-
Nowhereman
őstag
válasz
Peat;) #49971 üzenetére
Egyetlen hülye kérdésem van? Most a monacoi szituban mi lett volna a más üdvözítő taktika az élenállótól? Ha Britney annyival gyorsabb lett volna mint állítja, akkor egy kerékcserénél kiautózhatta volna az első helyett, mégse tette. Onnan kezdve Webbonak meg annyi dolga volt, hogy Sebi ne autózhasson ki egy kiállásnyit, meg essenek szét az abroncsai a cél előtt mint Kiminek. Ha egy egész másodperccel lett volna gyorsabb az autója, akkor pontosan ugyanígy kellett volna vezetnie. A futamból csak annyit lehetett levonni, hogy Britney nem egy Sumi vagy Kobayashi szinten veszélyes üldöző, valamint Lozi is otthon szereti hagyni mostanság az aranybelépőkártyáját.
Különben meg az egész mezőny egyben van, és a pályafüggés három tizede(bár egyesek szerint Barcelona az egyetlen futam), most nem azt jelenti, hogy 2 másodperc helyett 1,7-ttel nyeri valaki az időmérést, hanem hogy már a Q2-ben távozik. Eddig úgy tűnik, hogy a RB valószínűleg legkevésbé érzékeny a pályára, lévén a többiekkel ellentétben nemigen szorultak még ki az első sorokból. Úgyhogy eddigiekből az RB nem domináns, viszont valszeg a legjobb autó az idén. -
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #49925 üzenetére
"Vettel ma kiemelkedő volt, ezt aláírom. Nagyon összeszedett volt, végig koncentráltan vezetett. "
Magamtól idéztem. Csak feltűnt, hogy azzal jöttök, hogy a Williams milyen kiváló, csak kutyaütők a pilóták. Aztán eszembe jutott, hogy Webber már két éve ki van kiáltva egy balféknek, most meg az, hogy az RBR-ek nem a mezőny legstabilabb autói(nem feltétlen a leggyorsabb). És itt az ütközés mit nem értek. Egy balfék hogy lehet, hogy egy közepesnek kikiáltott autóval is a 2.? Teccik érteni? Egyszerűsítve:
Williams jó - Maldonado,Senna balfék = rossz eredmények
RBR közepes- Webber balfék, Vettel profi = jó eredményekEz nagyon elsarkított, de erről beszélünk. Akkor a sötét ló a Webber. Ha már fikázás. Ha Vettel fanok a legnagyobb Webber fikázók, már két éve ezt olvasom, hogy Webber ilyen béna, meg olyan szerencsétlen. Talán mégsem olyan szerencsétlen, ha a közepes szinten álló RBR-el ott tud lenni.
Monaco -ban lehet hogy Vettel egy épkézláb kört nem tudott megtenni az IM-en, Webber ellenben rendesen odavert neki, és megszerezte a 2. helyet, amiből a végére pole lett. E felett azért elég szépen átsiklottál, megint kimerült a fejtegetésed azzal, hogy az RBR nem volt versenyképes Monacoban, mert Vettelnek nem működött az autója. Webber az hol van? Inkább azt mondanám, hogy a bikák jók voltak Monacora is, de Vettel nem találta a ritmust, míg Webber szépen behúzta. Persze ez eszedbe sem jutott, Webber csak mázliból szokott versenyt nyerni.(
)
Nekem meg abból van elegem, hogy Vettel -t kell állandóan nyalogatni.
-
prmcsk
addikt
válasz
Peat;) #49709 üzenetére
Én nem látok benne poént, csak a puszta tényeket.
Ha valaki a F1. után, mellett, kalandvágyból elmegy ralizgatni, hegyi bikázni, ám tegye, de számítson rá, hogy sokkal veszélyesebb és hamarabb borulhat fel, mint a bulgárszatyor.
Ha valakinek annyi esze van, hogy a csilliós állását egy filléressel veszélyezteti, arról én nem tudok mást gondolni és ezt már az eset(ek) után is megírtam.
Az eredményeiket meg inkább hagyjuk...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Peat;) #44244 üzenetére
Oké hogy 9. lett, de már a közvetlenül előtte lévő pilóta is 1mp-re van tőle.
Versenytempóban talán tud zárkózni, de szerintem versenyen is előtte lesz a 4 élcsapat 8 pilótája. Illetve Kimi nem... sajnálom hogy Kimi valszeg megint forgalomban fog autózni az első etapban, még ha előzget is, az eleje úgy el fog menni 20mp-re mint a huzat..
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #43754 üzenetére
Azért szvsz az enyhe túlzás, hogy ugyanazt nyújtotta, bár az tény, hogy egy viszonylag jó fizetős pilóta.
Senna pedig még mindig nem kapott olyan lehetőséget, hogy meg tudja mutatni a tudását. A HRT egy rossz vicc volt. GP2-es autónak talán elment volna, de még olykor azt a szintet sem ütötte meg. A tavaly év végi Renault megint nem volt egy stabil alap ehhez. Majd az év közepén lehet erről esetleg beszélni, bár én valamiért úgy érzem, hogy kissé elfogult vagy a témában.
-
#16741888
törölt tag
-
attisx
addikt
válasz
Peat;) #42334 üzenetére
Na jó, de ettől még Maldonado nem fog tíz millával többet keresni, mint Alonso, ahogyan azt a (#42316)-os hsz sugallja. Ebből Pastor egy vasat sem fog látni, vagy ha lát is, az csak aprópénz a teljes összeghez viszonyítva...
Az én értelmezésemben legalábbis TESCO-Zsömle erre próbált utalni...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Peat;) #42272 üzenetére
PC-re nincs pénzük, szerintem vettek 3db négyzetrácsos füzetet, meg egy ceruzát, és egy vonalzót. Körzőre idén nem volt pénz, de ezt az aero csomagot úgyis csak 1 vagy 1,5 szezonon át fogják használni.
Newey biztos csak nézett, mikor meglátta. Kb ennél jobbat rajzolna csukott szemmel, ha megkérnék, hogy rajzoljon le egy f1-es gépet. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Peat;) #41948 üzenetére
Ez nekem is jöhet, de nem mind1, hogy a pontokért, vagy a győzelmekért és a VB-ért megy. Nekik a VB-ért kellene harcolni.
Jó lenne, ha annyira szorosan lennének, hogy azért a 6 bajnok együtt legyen, még ha néha a Webber, vagy a Rosberg belekontárkodik a nagyok játékába. Ha a Ferrari nincs az első 2-ben, akkor Massával én nem számolok, a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon. -
Xirtam
veterán
válasz
Peat;) #41946 üzenetére
Red Bull > McLaren > Lotus => Mercedes > Force India > Ferrari
Elég nagy szó, hogy média csend van . . . ez mindent elárul. A komoly csak az, hogy Albert Park-ban időmérőn Sauber, valószínűleg 1-ik autója Ferrari előtt lesz. Így meg főleg, hogy a kipufogó ami jónak bizonyul mégsem jó, hiszen több aero csomagot is átkel variálni az autón. Ezért Melburne-be egy visszafogott csomaggal megy a csapat. Igen ám, ez Pat Fry szerint nem sok időkülönbséget eredményez . . . csak azt elfelejtette elmondani, hogy a lassabb kanyarokban sokkal jobb a másik . . .Melbourne-ig én offolom magam.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #41608 üzenetére
Vergne-t tolják, ami persze egyáltalán nem jelenti azt hogy ne lenne kiváló...valszeg pont azért tolják..hisz azért szakemberek jobban tudják mint mi.
De ez már nagyon üzlet,..sok minden függ attól hogy a Red Bull miket tervez, ők szvsz(!) nem elhívatottságból vagy bármi szentimentalizmussal összevonható okból versenyeznek,...üzlet.
Bernie mondta pár éve hogy üzletemberek kellenek az F1-be, hát tessék
Nekem egyáltalán nem szimpatikus, de ettől még nagyon működik persze.
Nem élik meg presztizs veszteségként, ha ki kell vonulni, vagy bármi...nincs kötöttség és korlát, márkaarculat, vagy hagyomány nem köti őket, teljesen szabadon mozognak.
Nagyon sok függ attól is hogy a Toro-t milyen technikai szintre emelik, de Vergne tényleg elég meggyőző volt.
Grosjean meg szerintem nagyon jó, nagy lehetőség van benne, én absz. mellette állok már amikor az alsóbb sorozatokban (az F1-s bemutatkozása előtt) megmutatta mekkora versenyt tud letenni a pályára., Hamilton után őt tartom a legjobbnak a feljövők közt. Bár szerintem most is rossz helyen ül, de ez az ő küzdelme. -
-
Nowhereman
őstag
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Peat;) #40801 üzenetére
Nem áll rosszul a Lotus anyagilag a Genii-nek van pénze, most akarják meg venni az eladóvá vált Proton autógyárat akiknek a tulajdonában van a Lotus autógyár, ehhez kell tőke, továbbá érkeztek új pénzes szponzorok is a csapathoz, szóval nem hiszem hogy instabil lenne a csapat.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #40469 üzenetére
Hidd el nem bonyolították túl azt a részt. Persze csekkolták a kártékonyságát*, de az az ív vagy inkább vonal/sík azért lett ilyen, mert ezzel van összekötve az a két zóna amelyekre eltérő magasság-limit vonatkozik. Magyarul semmi extrát nem tettek a két szint ízlésesebb, ötletesebb összehozására.
*Bizonyára kisebb, mint az orr alatt nyert tér haszna.
Kíváncsian várom Newey hogyan oldotta meg, ugyanis ő klasszikus aero-szaki. Ő szó szerint rajzolja az íveket.
Az ő autói tipikusan olyanok, amelyen az elejétől a végéig harmonikus formák és ívek vannak. Formailag is szépek az autói. Rálesek, hogy ő is csak úgy összekötötte a két pontot vagy lágyabban ívelte össze a felületeket.
-
-
Integra
titán
válasz
Peat;) #36466 üzenetére
vicces fiú vagy te.
én nem adok semmit senki nyakába, ha te hozzám szólsz, akkor ne többes számban beszélj, nem a haverod vagyok és ne vonj egy kalap alá másokkal, nem szeretem. személy szerint nem érdekel az okfejtésed, több sebből is vérzik, na de mindegy is, minden esetre megmosolyogtató. -
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #31910 üzenetére
Én nem állok le veled vitázni, tiszteletben tartom a véleményedet. Nekem is megvan a magam véleménye, és igen, néha én is leírom. Gusztustalan egy banda, de már tavaly is ezt mondtam. És ezzel még csak nem is Vettel -t bántom.
Ettől függetlenül nem tud előzni. Hamilton meg tud, csak túl keményen teszi ezt mostanában. Talán túlzottan is durva, amit csinál.Brent: Igen, nem tudott. Csak elfelejted, hogy akkor nem volt se Kers, se DRS. Legalább jól vond azt a párhuzamot. Idén még a legpancserebb is tud valahogy előzni, ha a DRS zóna előtt szélárnyékban tud maradni. Többek között ezért is csökken a színvonal a sorozatban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #30840 üzenetére
"Egy ideje"?
Egy ideje már Alonso sem!
Hamiltonnak volt két rossz versenye, de ha nem sarkítjuk szét és nem lihegjük túl, ahogy a média, nem nagy probléma az egész.
Véleményem szerint Hamilton Monacóból kihozta, amit lehetett, az elrontott időmérőről meg nem ő tehet. Az előzéseit meg nyugodtan szénné lehet fikázni, akkor is megvolt a hasznuk. Ha nem előzi meg Massát, leköröződik és fuccs a normális pontszerzésnek vagy a pontszerzésnek kompletten. A Maldonado-eset meg versenybaleset, ő úgy csinálta, mint MS ellen, csak Pastor nem volt ideális partner, mert előbb kanyarodott és nem hagyott helyet.
A futamból kihozta, amit lehetett, akkor is, ha az összes balesetet ráfogod. Akkor Kobayashi mit művelget már futamok óta? Kipöcköléssel előz (Sutil, Monacó) meg fékteszteléssel védekezik (Heidfeld, Kanada). Ilyenekért már rég lehetne büntetni, ha másokkal (Hamilton, di Resta) ennyire túlbuzgó az FIA.
Kanada: ugyanannyira felelős a kieséséért, mint Alonso.
Bizonyára vanmnak a mezőnyben pilóták, akik szeretnek tötymörögni és tudnak is, és egyes szurkolóknak ez szórakoztató, de Hamilton nem ilyen és nem is tud ilyen lenni. Az ő stílusa és a sebességének kulcsa mindig is a nagyobb kockázatvállalás volt. Jenson hibázott a kigyorsításon, Lewis sokkal gyorsabb volt az egyenesben, nem Hamilton, ha nem kezd előzni. A mezőny nagyobb fele előzött volna. Lett belőle egy versenybaleset, mert valaki nem figyelt, vagy nem akart figyelni és tudatosan keményen védekezett és az FIA még hitt is neki, sőt még Lewis is hitt neki, mert JB jófiú.
Én így látom.
Vettel mellett még ezek után is Lewisnak van a legnagyobb esélye az idei bajnoki címre.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Peat;) #30620 üzenetére
Szerintem utána szépen megmagyaréztam mire értem ezt, trend, trendekbe meg a Vettel a király, igen az "egyik" tényleg hiányzott onnan. Amúgy ha nagyon kukacos akarnék lenni még akár köthetném az ebet is a karóhoz tekintve hogy mégiscsak ő az f1 történetének legfiatalabb vbajnoka.
Én nem a tavalyi évet nézem hanem a pályafutását, az pedig szépen fejlődő pont ez a lényeg hogy nem egy kiragadott dolgot elemzünk, hanem megnézzük az irányt, nála azt látom hogy a vbcím ellenére törekszik arra hogy a tavalyi hibáit ne kövesse el újból, ugyanezt pedig nem látom senki másnál. Ha így folytatja a legfiatalabb 2szeres vbajnok is lesz. Nekem ez a gondolatmenetem, szerintem nem túlzás a legtehetségesebb sem, de maradjunk az egyiknél, mert így nem sért senkit.
-
-
zuchy
őstag
válasz
Peat;) #27926 üzenetére
Egyet értek. Lehet fikázni, szidni, de akkor is sorba nyeri a futamokat, Webbo nem tudja ezt hozni. Persze megint lehetne hozni, hogy direkt szívatja Webbert a Red Bull, ő meg egy "gyökér" (elnézést a Webber fanoktól) és nem tesz semmit se ellene.
Persze, nekik nem kell a konstruktőri cím ugye?Oda nem elég egy autó, kettő kell.
Vettel nagyon ott van fejben, ez látszik, nyomás alatt se hibázik. És nem, nem vagyok Vettel fan, én igazából Sumi fan voltam, meg vagyok is még most is egy kicsit.A mai futam nem volt a legizgalmasabb, de legalább a merci hozta amit vártam. Alonso rajtja zseniális volt, hát igen, szerintem a hazai futam is motiválta keményen.
Massának alulkormányzási gondja volt, lehet ez is közbe játszott neki. Ferrarinál csak Alonso húzza előre az egész csapatot. Viszont a Williams egyre jobban fejlődik és Maldonaldo is jó pilóta.
Monaco lesz érdekes, oda rövid, fordulékony autó az ideális. A DRS zóna meg különösen érdekes lesz, szerintem sokat nem fog érni ilyen rövid egyenesekben. -
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #27734 üzenetére
Szerintem ugyan úgy megmarad ez a tendencia.
Akkor van probléma, ha az autó elkezd könnyebb lenni. Ki kell autózni egy rendes előnyt, különben ámen.
DRS -nek hála lehetne ám taktikázni, nem is értem a pilóták még miért nem vették számításba ezt a lehetőséget. Egyszer kétszer biztosan meg lehetne csinálni.
És itt arra gondolok, hogy a DRS zónában úgyis erőből elmennek mellettük, nincs esély védekezni. Miért várják meg a DRS zónát?! Az adott körben megspórolni a KERS -t a DRS zóna elé. Ott kicsit belassulni(e pálya esetében a dupla lassító és szűk jobbos előtti részen, vagy a hátsó egyenesben), szépen magad elé engedni az üldözőt. A lassú sikánban nincs meg a szélárnyék betegség, tehát a nyomában tudsz maradni. Kigyorsításnál aztán KERS, ezzel már biztosan támadási pozícióba kerülsz, aztán mehet a DRS, és simán visszaelőzöd. Ha már nem lehet védekezni előzésnél, akkor ez egy átmeneti megoldásnak jó lenne. Persze amíg az üldözőnek fel nem tűnik a taktika.Én egyébként inkább szurkolok Webbonak.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Peat;) #27437 üzenetére
A SC-t komolyan gondoltam, de az tény, hogy ebben benne volt némi rbr ellenszenv. Más kérdés, hogy tényleg izgalmas lett volna, mindenki tiszta lappal indulhatott volna újra. Egyedül Vettelék nyaltak volna bele, ez így igaz.
DRS-ről ahogy nézem totál ellentétes az álláspontunk. Igazából nem várom el, hogy offolják, ha már van hát használják, nem kevés pénz volt kitalálni azt is biztos. Működik is. Viszont néhol már tényleg röhejes előzéseket produkált. Én nem érzem a versenyt egy olyan szituációban, ahol sem az autó, sem a pilóta nem számít döntően. Oda-vissza előzés meg azért elég sok volt szerintem Mclarenen kívül is. No mindegy, megette a fene, drs-en belül szerintem értelmetlen egymással parádézzunk, elég sziklaszilárd az álláspontunk. Itt mondjuk nagyban számít az, hogy szerintem az előzés kérdésköre egyetlen egy tetves szabállyal van seggbek*rva. Miszerint is kitalálták ezt az irányváltás-korlátot. A játék sava-borsát az adja, és nem lehet. Evidens, hogy sokszor nehezebb az előzés, de egy manőver mindkét fél számára rizikós, bárki kijöhet belőle jobban. Mi meg ugrálhatunk a kanapén, hogy milyen parádét láttunk éppen. És nem elhanyagolható, hogy dominálna a pilóták tudása.
A gumi más tészta, ott lényegében egyet is értünk ha jól látom. A defekt dologba még bele se gondoltam, totál átsiklottam felette, ez jogos. Viszont attól, hogy a csapatok kérték, attól még szar. Persze kérdés, hogy milyen szempontból. Nem is a Pirellit akartam bántani a szar gumi miatt, ha ez jött le sry. Az elképzelés rossz szerintem, amennyire laikus szemmel látom.
JColee:
Lehet, hogy túlmisztifikálom a redbull kocsik témakörét, de szerintem többször is előfordult már, és elő is fog fordulni, hogy Vettel kocsija jobb lesz, vagy jobban lesz beállítva, mint Webberé. Hiába jobb Vettel, mint Webber, ezzel sajnos egyet kell értsek, azért ilyen jó autóval simán előfordulhat a tavalyi szitu, és ezt a rbr valamiért nagyon nem akarja. (mondjuk szerintem Webber se épp szar pilóta, ezt állítom)
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Peat;) #27434 üzenetére
Végignéztem a futamot, de attól még szar volt. Sose kötöttem bele abba, hogy a drs nem működik, csak azt mondom, hogy felesleges. Az lenne a jó ötlet, ha hagynák a pilótákat a saját tempójukban menni. De azt nem lehet. Ehhez mondjuk a guminak is van köze, ami egy rakás szar, de azért az autók se bírnák ki. Érdekes régen ment. Viszont ezt itt részemről befejeztem, mert totál ellenséges hozzáállással és bunkózással sikerült reagálnod, aminek az lesz a vége hogy felbaszom az agyam és sikerült egy napi bant összeszednem. Köszöntem.
Szerintem azok az "érdekesek" akik panaszkodnak, legunalmasabb futam, lol
Nem mondtam, hogy unalmas volt a futam. Vettel unalmas, de ez szubjektív, pláne, hogy nem szeretem a redbullal együtt, ezt nem kell figyelembe venni. De a futam mindettől függetlenül vacak volt. Volt egy rakás előzés, tény. De nem izgalom volt, hanem csupa káosz, és lökdösődés ment ezerrel, meg boxkiállás új gumiért meg szárnyért. Bezzeg egy normális balesetet nem tudtak összehozni, hogy bejöjjön a SC, és legyen valami tényleges izgalom. Nekem ez a véleményem, nem kell egyetérteni.
#27435: +1
#27432, hunnylander:
Egy az egyben egyetértek. Sajnos.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #26291 üzenetére
Ezek elgondolások....ki tudja mi van az autóban..ahogy a Red Bull is visszafogottnak néz ki, de valami ütős dolog működik benne..valahol
Szal hiába a McLaren markánsan mutatós fejlesztései...félre is lehet fejleszteni valamit.
Igen, én is úgy érzem hogy van potenciál az autójukban...de valamiképpen ezt érzem a Ferrari-nál is,...nagyon meggyőzőek versenyen, legalábbis ezen az utolsón bitang jó tempót diktáltak...náluk könnyen lehet hogy csak a részletek reszelésén múlik a siker, míg a McLaren újdonságokkal dobálózik.
...a lényeg mindenképpen ugyan az, bár így, bár úgy...de az autónak versenyképesnek kell lennie az idény kezdetétől, mert különben nyomás helyeződik a csapatra, a versenyzőkre, a mérnökökre..stb. Nyomás alatt lehet eredményesen dolgozni, de azért mindenki törekszik egy kis megnyugtató előnyre...ahogy az a Red Bull-nál is megfigyelhető, vagy régebben a Ferrari-nál, mikor már az aktuális idény közepétől ráérősen dolgoztak a jövő évi autón.
Senki nem szereti ha elverik, vagy különben nem versenyző....hiszi hogy el tudja verni Vettel-t és ehhez kell a megfelelő, legalább azonos szintű technika.
Ennyi van Hamilton összes szövegelései mögött szvsz. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Peat;) #26044 üzenetére
"Mondjuk tavaly egy ilyenért még kizárták volna az tényszerű, de úgy néz ki leszálltak a bírák róla és már csak kicsit szigorúbbak vele mint bárki mással. Tavaly jobban kilógott a lóláb."
Tavaly? Hami-t 2009-ig szórták, mióta Todt van azóta nem kapott, akkor se amikor kellett volna (tavaly Maláj Nagydíjon)
-
cyberkind
félisten
válasz
Peat;) #26017 üzenetére
Ebben van valami, sajna a csapat kezd emlékeztetni a régi önmagára, mikor káosz volt, eredmény egy ló**** sem !
A kerékcserét is olyan kényelmesen hajtották végre, mintha valami kávészünetet tartottak volna, ez Massa-nál is igaz, ja még nála az elba**** bal első !
A csapat tudja, a dolgokat elbaszni, most is láttuk !
Szóval újra jön a katasztrófa éra, jesszusom mi lesz még itt, a végén lesza*** az F1-et ! -
cyberkind
félisten
válasz
Peat;) #26014 üzenetére
Azért most utólag már könnyű, de Hami még egyszer bejött, így simán meglehetett volna az 3. hely, és a törés előtt mondták neki, hogy nyugi, bőven meglesz, a csapat is tudta !
Kár érte !
Nembaj, de legalább Petrov megmutatta, hogy nem feltétlenül a földön kell menni/repülni ! -
Pá
addikt
válasz
Peat;) #25396 üzenetére
De miért akarja mindenki értelmezgetni a szabályt saját szájíze szerint? Nincs rá szükség, mivel nagyon is egyértelműen fogalmaz. A forma1 meg pont ezekről a kiskapukról szól, hogy az fixen rögzített keretek között kell megtalálni a nagyobb teljesítményt. A Red Bull nagyon jól csinálta a dolgát, engem pedig zavar, hogy az emberek mindig ráugranak a kiugró teljesítményekre és le akarják húzni a saját szintjükre.
És valóban nem ugyanaz a két eset, mert a Saubernél meg csak szimplán balfaszok voltak.
Egyébként még annyit a storyhoz, hogy azzal védekeztek, hogy a gyártástechnológiájuk nem olyan fejlett, hogy ennyire pontosan be tudják lőni az ívet. Na most akkor azt kérdem én, hogy ha ennyire tudják magukról, hogy nem tudnak pontosan gyártani, akkor miért célozzák meg a 100mm-es határértéket, miért nem próbálnak mondjuk 105-öset gyártani és akkor azzal biztos nem lesz baj? Ha pedig erre az a válaszuk, hogy azért nem, mert a 105-össel lassabb lenne, akkor utána ne mondják, hogy a 95-tel nem nyertek sebességet...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #25092 üzenetére
Ma Massa volt pokoli lassú, de legalább nem lehetett mellette elmenni olyan könnyen. Alonso is jóval gyorsabb tudott lenni. Ha nem tudják kiszorítani a rajtnál, akkor mehetett volna Hamiltonnal, szerintem könnyedén.
Amikor Hamilton autója megsérült, már vagy 8s -es lemaradása volt, az meg nem éppen biztató. És Vettel akkor nem nyomta. És ez még csak nem is az a kemény, aero igényes pálya.Akkor Malayban hány sec hátrányuk lesz a többieknek? 2?
Én most Button -t nem bántanám, még ha előzni nem is tudott. De abban is biztos vagyok, hogy Hamilton lazán megette volna Massa -t.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #23422 üzenetére
"Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén."
Időmérő eredmények:
Senna - Chandok
6 - 3
Senna - Yamamoto
5 - 1
Senna - Klien
1 - 2
Ez a mindenki elverte szerintem ezek fényében nem igazán állja meg a helyét.
"E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem."
Vannak illetve voltak még ezzel így páran akik később ennek ellenére mégis jól szerepeltek az F1-ben. Ellenpéldának meg ott van Liuzzi.
Amúgy nem sok kellett hozzá, hogy GP2 bajnok legyen 2008-ban.
"Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál."
Igen, bár nem ő volt az egyetlen. [link]
Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában. Ezért ezen kár is tovább pörögni szerintem. Majd ha megkapja az egy napos teszt lehetőséget ahol az lesz a feladata, hogy mindent kihozzon magából és az autóból akkor kiderül mit tud. Tavaly amúgy Heidfeld is eléggé leszerepelt a visszatérésével. Kobayashi 4-1-re elkente az időmérőkön. Nem is csoda, hogy nem tolongtak érte erre az évre.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Peat;) #23422 üzenetére
Szerintem nem lényeges,hogy kisebb kategóriában mennyire volt kimagasló mivel az F1 teljesen más.Ha bekerülne a Kubica helyére eldőlne mit is tudd,ha ugyan úgy leszerepel rendben van,írtam előbb is,hogy akkor lehet szidni.De várjuk meg és azt se felejtsük el,hogy sok pályán életében először ment tavaly.
Btw lehet olyan csinálni,hogy ketté osztják a kipufogót,teszem azt "egy"(az az kettő a két oldalszekrény alá) előre és egy(ugyan úgy kettő a diffúzor megfújására) hátulra?
-
-
Nowhereman
őstag
-
zuchy
őstag
válasz
Peat;) #23165 üzenetére
A rajt lesz az érdekes meg a box. Ha megy a kocsi, akkor szerintem nem lesz vele gond, csak a pilótának hangosabb lesz a kocsi. Biztos ki van az úgy találva, hogy ne fűtse be a pilótát. De talán nem is a meleg a legfőbb baj, hanem a kiáramló gázok. A rajt előtt nem igazán jó, bár ahogy néztem eléggé hátrafelé áll a kipufogó, talán a kasztni alá nyomja valamelyest.
Aktív témák
Hirdetés
- Magas AI-költségek, csökkenő létszám: dolgozók ezreit rúgja ki a Microsoft
- Kompakt vízhűtés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5290, 12,5" HD, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- LOQ 15AHP9 15.6" FHD IPS Ryzen 5 8645HS RTX 4050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Gigabyte B850 AI top ATX+R9900X+Kingston 128gb 5600 kit "4x32gb"
- Latitude 5420 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill új akku gar
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest